Thief III: Deadly Shadows

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 923 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Mooi deel weer, volgensmij is er een nieuwe pijl bij de "gassarrow" volgensmij was die nog niet in vorige delen.
De schaduwen zijn ook realistisch, en het bumpmapping ziet er ook goed uit.
Ik vind alleen het blauw oplichten van objecten niet echt zo mooi.
Ik vind het wel jammer dat je niet de blackjack in kan houden en dan wanneer als je wilt de vuurknop los kan laten en dus dan pas slaat.

btw heeft iemand ook al uitgevonden hoe je cheats kan gebruiken voor alle wapens ofzo.
Dus de console inschakelen in config en dan code invoeren oid?

[ Voor 18% gewijzigd door RAZORDUDE op 31-05-2004 00:49 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-10 17:58
RAZORDUDE schreef op 31 mei 2004 @ 00:47:
Mooi deel weer, volgensmij is er een nieuwe pijl bij de "gassarrow" volgensmij was die nog niet in vorige delen.
Ik vind het wel jammer dat je niet de blackjack in kan houden en dan wanneer als je wilt de vuurknop los kan laten en dus dan pas slaat.

btw heeft iemand ook al uitgevonden hoe je cheats kan gebruiken voor alle wapens ofzo.
ZEER mooi deel inderdaad, grafisch echt een topper, en voor zover ik de training gedaan heb en een klein stukje van de 1e missie zit het met de sfeer van de ouwe games wel goed hierin! :) Ze hebben zelfs niet de fout gemaakt de verschillende geluiden van de eerste games te veranderen.

Minpuntjes:
- inderdaad het niet kunnen "scherp"stellen van je blackjack
- vorige delen beschreven pijlen een mooie realistische boog. Hier maken ze een zeer vreemde baan :?
- GUI vind ik niet zo sfeervol als van de vorige delen

Niets dat deel 3 niet recht in de top 10 aller tijden (voor mij) schiet vooralsnog :)

De gaspijl bestond in de vorige delen ook al btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:25

Bezulba

Formerly known as Eendje

bedoel je met scherpstellen dat je ziet wanneer je iemand kan neerknuppelen? want dat is er nl wel :)

kheb hem uitgespeelt en het verhaal is best geinig, de missies zijn best geinig, tis alleen wat kort.. maar ja dat is alles tegenwoordig

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Spel valt me tot nu toe erg mee. De sfeer van de vorige delen zit er goed genoeg in. Blijf het alleen erg jammer dat je geen zwaard meer hebt :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Alabama_man schreef op 31 mei 2004 @ 01:47:
Spel valt me tot nu toe erg mee. De sfeer van de vorige delen zit er goed genoeg in. Blijf het alleen erg jammer dat je geen zwaard meer hebt :'( .
Tja het is wel veel realistischer voor een dief om een dolk te hebben ipv een zwaard natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

eendje schreef op 31 mei 2004 @ 01:27:
bedoel je met scherpstellen dat je ziet wanneer je iemand kan neerknuppelen? want dat is er nl wel :)
[...]
Oh, niks van gemerkt, hoe zie/merk je dat dan?
Maar dat bedoelde ik er niet mee, ik bedoelde de blackjack in de lucht houden en dan als je bij een persoon bent dan slaan (vuurknop los laten).
Alabama_man schreef op 31 mei 2004 @ 01:47:
[...]
Blijf het alleen erg jammer dat je geen zwaard meer hebt :'( .
Zou dat niet gewoon zo zijn omdat het een demo is, de andere pijlen zijn erook uitgehaald.
Dat zou idd wel jammer zijn als je geen zwaard meer hebt.
Maarjah nu moet je wel stealthier zijn ;) .

[EDIT]
ZAMoRANo schreef op 31 mei 2004 @ 01:53:
[...]

Tja het is wel veel realistischer voor een dief om een dolk te hebben ipv een zwaard natuurlijk.
Ja dat is idd waar, dat vind ik ook.

[ Voor 15% gewijzigd door RAZORDUDE op 31-05-2004 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:06

GG85

.......

GG85 schreef op 30 mei 2004 @ 11:12:
Das lekker! Klik ik op save, slaat het spel terug naar de desktop! Al mijn savegames weg.

Anyway, heefdt iemand een savegame van in die Kerk of net ernaa?
Komop, ik heb echt geen zin om opnieuw te gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
GG85 schreef op 31 mei 2004 @ 09:45:
[...]

Komop, ik heb echt geen zin om opnieuw te gaan beginnen.
oh wat erg alleen de training ff over doen :?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:35
Ronnie_T schreef op 31 mei 2004 @ 00:31:
[...]

Hij WEL veel te "consolerig". Het spel is in eerste instantie voor de pc gemaakt, maar ze besloten vrij laat om hem tevens tegelijkertijd voor de xbox uit te brengen. Hij is dus allang geport naar de xbox.
wat maakt het consolerig dan als ik vragen mag?

[ Voor 78% gewijzigd door Ramon op 31-05-2004 09:57 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Wel ietsje meer als alleen de training hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik heb nog wel eens last van die " pop up" schaduwen, eerst is het gedeelte bv belicht loop ik er langs dan gaat de schaduw heel lelijk flikkeren, heb trouwens 4.5, voor de rest een super spel _/-\o_

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Ramon de Jesus schreef op 31 mei 2004 @ 09:55:
[...]

wat maakt het consolerig dan als ik vragen mag?
ik vind hem juist veel te pcerig.. zou hem echt nooit op de console gaan spelen. Dat werkt imho gewoon niet lekker

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
motormuus schreef op 31 mei 2004 @ 11:09:
Ik heb nog wel eens last van die " pop up" schaduwen, eerst is het gedeelte bv belicht loop ik er langs dan gaat de schaduw heel lelijk flikkeren, heb trouwens 4.5, voor de rest een super spel _/-\o_
dat heb ik ook, das wel jammer idd, voorderest ziet het er overigens schitterend uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
motormuus schreef op 31 mei 2004 @ 11:09:
4.4 heeft er geen last van (zoals op de thief fora te lezen is, is de enige oplossing voor nu om deze te gebruiken... catalist bug dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik moet nu die opaal naar iemand brengen, loop je zo door de stad savonds.

Echt een plaatje om te zien. De schaduwen zijn fenomenaal :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de map kan vinden van dat Pagan-gangenstelsel ( ingang => put )? Dat is de missie die je samen met die kerk-missie moet uitvoeren voor de Keepers. Het is nogal een doolhof in die mijn, dus een kaart zou echt uitkomst bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
RAZORDUDE schreef op 31 mei 2004 @ 01:55:
Zou dat niet gewoon zo zijn omdat het een demo is, de andere pijlen zijn erook uitgehaald.
Dat zou idd wel jammer zijn als je geen zwaard meer hebt.
Maarjah nu moet je wel stealthier zijn ;) .
Ik heb de volledige versie en er zit geen zwaard in. Tis misschien wel realistischer, maar vond dat zwaardvechten juist zo cool uitgewerkt in de vorige thief games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Damn, wat een mooie game :)
Zit nu bij de church en het is lekker open gameplay, je kan op verschillende manieren naar binnen enzo, erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
eendje schreef op 31 mei 2004 @ 01:27:

kheb hem uitgespeelt en het verhaal is best geinig, de missies zijn best geinig, tis alleen wat kort.. maar ja dat is alles tegenwoordig
Nee ik bedoel dat je je knuppel vast omhoog houdt, zodat je alleen nog maar hoeft te meppen. Ik had iig de indruk dat dat niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Xrenity schreef op 31 mei 2004 @ 16:00:
Damn, wat een mooie game :)
Zit nu bij de church en het is lekker open gameplay, je kan op verschillende manieren naar binnen enzo, erg leuk :)
Zou je mij misschien je savegames even kunnen mailen? Daar ben ik m'n savegame kwijtgeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
RAZORDUDE schreef op 31 mei 2004 @ 00:47:

Die Gassarrow zat wel in deel 2 dacht ik.

Ik heb maar eerst de demo gedownload, maar ik kan hem niet spelen. :'(
Dan maar een keer een nieuwe videokaart kopen. 8)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik heb nog een paar filmpjes gemaakt (matrix style :P ).
Filmpje 1 (zip 1,66mb - divx 5.02)
Filmpje 2 (zip 2,19mb - divx 5.02)

[ Voor 13% gewijzigd door RAZORDUDE op 03-06-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
GG85 schreef op 31 mei 2004 @ 17:13:
[...]

Zou je mij misschien je savegames even kunnen mailen? Daar ben ik m'n savegame kwijtgeraakt.
Ik snap geen reet van al die maps enzo :{
Allemaal mappen met codes met files erin... Welke moet ik dan hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 22:27
Is de game nog een beetje vet? Hoor er eigenlijk weinig over, terwijl thief 1 en 2 echte toppertjes waren. Heb hem nu voor de xbox (minder legaal, dat wel), maar heb er nog niet echt naar gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit nu al vast :(
In 1 van de eerste levels. Ik moet een "Opal" stelen. Ik heb die switch gevonden en ook omgeschakeld maar waar die die verdomde vault?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:22

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Heeft iemand ook wat tweaks? zodat ie wat beter draait, default.ini is zo groot zal vast wel wat instaan. :) Ik verwacht ook niet zo veel van mij pc (2000+ 200gb, 768 ddr radeon 9200 :( had een gf3 ti200 maar heb ff geruilt met me broertje) ik draai al op 800x600 met alles op ze minst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:15

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 13:50:
In 1 van de eerste levels. Ik moet een "Opal" stelen. Ik heb die switch gevonden en ook omgeschakeld maar waar die die verdomde vault?
kelder wordt ook nog uitgelegd :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-10 17:43
Ik zit vast..
Moet dat ding jatten van de Shaman.
Heb inmiddels uitgevogeld hoe ik dat moet doen, maar ik snap het niet.
Staan 3 tekens op de grond. Water, mos, en "flesh or blood"..
En dat laatste krijg ik niet geregeld.
Nou ga me niet vertellen dat ik daar een mijn moet leggen, en dan dat monster er over heen moet lokken, want mijn quicksave is gemaakt nadat ik dat monster met die mijn ergens anders heb opgeblazen. De eerste save daarna is een heftig stuk terug.
How to do it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-10 17:27

Steffy

Ayreonaut

UltraSub schreef op 01 juni 2004 @ 17:00:
Ik zit vast..
Moet dat ding jatten van de Shaman.
Heb inmiddels uitgevogeld hoe ik dat moet doen, maar ik snap het niet.
Staan 3 tekens op de grond. Water, mos, en "flesh or blood"..
En dat laatste krijg ik niet geregeld.
Nou ga me niet vertellen dat ik daar een mijn moet leggen, en dan dat monster er over heen moet lokken, want mijn quicksave is gemaakt nadat ik dat monster met die mijn ergens anders heb opgeblazen. De eerste save daarna is een heftig stuk terug.
How to do it?
Daar zat ik dus ook vast, gewoon die shaman zelf erop gooien, dat is dat mens met de Rood achtige haar. Dat was echt een rot stukje, ben wel een uur bezig geweest het uit te vogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 13:50:
omg, dan heb je werkelijk NIET opgelet. Wordt in het begin al gezegd volgens mij

WAt ben jij een waardeloze dief ;) zeker ook ergens je rijbewijs al laten liggen?

[ Voor 14% gewijzigd door Stefke op 01-06-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Steffy schreef op 01 juni 2004 @ 17:03:
[...]

Daar zat ik dus ook vast, gewoon die shaman zelf erop gooien, dat is dat mens met de Rood achtige haar. Dat was echt een rot stukje, ben wel een uur bezig geweest het uit te vogelen.
Woei.. Bedankt man. Ga ik straks ff proberen.
Inderdaad.. Dat had me heeeeeel lang gekost als jij (of iemand anders natuurlijk) dit niet had gepost. Daaamn, nasty guys @ Eidos.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
stefijn schreef op 01 juni 2004 @ 17:09:
[...]

omg, dan heb je werkelijk NIET opgelet. Wordt in het begin al gezegd volgens mij

WAt ben jij een waardeloze dief ;) zeker ook ergens je rijbewijs al laten liggen?
Sterker nog.. Het staat in de objectives waar de vault is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 25-10 17:27

Steffy

Ayreonaut

UltraSub schreef op 01 juni 2004 @ 17:10:
[...]

Woei.. Bedankt man. Ga ik straks ff proberen.
Inderdaad.. Dat had me heeeeeel lang gekost als jij (of iemand anders natuurlijk) dit niet had gepost. Daaamn, nasty guys @ Eidos.. :P
:D :D Ach, het koste gewoon veel moeite omdat ik elk mannetje wat ik tegen kwam gewoon er op gegooid heb, er lagen wel 15 mannetjes :P toen ik er ineens achter kwam dat die vrouw het wel eens kon zijn. Toen die geprobeerd en klaar was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij moest ik gewoon een mannetje erop tossen. Dat vrouwtje werkte niet dus heb ik dat laatste ventje geprobeerd en die deed het wel. :)

Alleen nu nog in het docks quarter zien te komen. Kan alleen de ingang naar het old quarter niet vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Het steeds vinden van locaties of objecten is voor mij een raadsel.

Ze hadden van mij die map wel wat duidelijker mogen maken, ook met een aangegeven punt waar je je bevindt. Ik zie daar helemaal niks van.

Verder luguber spel hoor :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Is er al iemand bij de "Orphanage" aangekomen a.k.a. "The Insane Asaylum"? Ik vind het een beetje eng daar, het herinnert me aan het spel "Undying" alleen nog een tikkeltje erger.
Wat ook niet fijn is dat de vijanden in de Orphanage niet dood kunnen. Na flink wat zwaardslagen gaan ze wel op de grond liggen maar als je er een beetje te dicht bij komt springen ze weer op en moet je ze opnieuw .. ehm .. "doden". Verder cheap tricks als geluid achterstevoren, echo's e.d.

Ik wacht wel tot morgen middag voordat ik het verder ga spelen. O-)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Steffy schreef op 01 juni 2004 @ 17:03:
[...]

kheb gewoon de guard die daar een stukje voor zit erop gemikt.. ging prima

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
PcManiaxx schreef op 01 juni 2004 @ 22:14:
Het steeds vinden van locaties of objecten is voor mij een raadsel.

Ze hadden van mij die map wel wat duidelijker mogen maken, ook met een aangegeven punt waar je je bevindt. Ik zie daar helemaal niks van.

Verder luguber spel hoor :7
In die tijd had je niet meer dan vage tekeningen :) geen tomtom PDA's

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 01-06-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 21:44:
Bij mij moest ik gewoon een mannetje erop tossen. Dat vrouwtje werkte niet dus heb ik dat laatste ventje geprobeerd en die deed het wel. :)
Heb ontdekt wat de clue is.
Ik had er dus al allerlei mannetjes op geflikkerd, maar na de tip hierboven ben ik de Shaman gaan halen, en toen ik die er op flikkerde gebeurde er weer niks.
Maar toen bedacht ik me, dat ik die snol geblackjacked had, en niet vermoord. Dus huppa, pijltje er in, een ijzige kreet, met wat bloed, en presto!
Met andere woorden, het werkt met ieder mannetje/vrouwtje, zolang er maar bloed aan zit! ;)

edit:
Hoe krijg ik die kneus voor de forbidden library zo ver dattie de andere kant op kijkt? :7

[ Voor 17% gewijzigd door UltraSub op 02-06-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

UltraSub schreef op 02 juni 2004 @ 00:07:
[...]

edit:

Hoe krijg ik die kneus voor de forbidden library zo ver dattie de andere kant op kijkt? :7
Je kan proberen hem met de noisemakers weg te lokken maar dat gaat toch niet lang genoeg duren zodat je de lock kan "picken". Maar, er is ook een andere weg :7

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nope, is een flink slotje daaro.. (heb het al in het donker onder zijn neus geprobeerd, maar traptie niet in :P )
Aha.. andere weg.. Damn. Ik loop me rot daaro.
Maar goed, dat houdt het leuk. Morgenvroeg weer verder.
Tijd zat, zit minimaal 8 weken totaal onmobiel thuis met een gecompliceerde onderbeen fractuur. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-10 22:04

GekkeR

key = key

Ik zoek "Carmen's Place" van Carmen Cantata (ben er misschien al eens perongeluk langs geweest).

Iemand die weet waar het precies ligt ?

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op 02 juni 2004 @ 00:07:
[...]

Heb ontdekt wat de clue is.
Ik had er dus al allerlei mannetjes op geflikkerd, maar na de tip hierboven ben ik de Shaman gaan halen, en toen ik die er op flikkerde gebeurde er weer niks.
Maar toen bedacht ik me, dat ik die snol geblackjacked had, en niet vermoord. Dus huppa, pijltje er in, een ijzige kreet, met wat bloed, en presto!
Met andere woorden, het werkt met ieder mannetje/vrouwtje, zolang er maar bloed aan zit! ;)

edit:

Ga maar eens kijken wat een leuk uitstekend tegeltje er op de grond ligt in de studeer/slaapkamer op de begane grond :) Een klein vogeltje vertelde me namelijk dat sommige Keepers ook wel eens sneaky die Library in willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkeR schreef op 02 juni 2004 @ 01:43:
Ik zoek "Carmen's Place" van Carmen Cantata (ben er misschien al eens perongeluk langs geweest).

Iemand die weet waar het precies ligt ?
Gezien t feit dat ik nu in t laatste stadsdeel zit en die plek nog niet ben tegengekomen denk ik in Auldale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werkbouwtuig
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 08:22:
[...]

Gezien t feit dat ik nu in t laatste stadsdeel zit en die plek nog niet ben tegengekomen denk ik in Auldale...
Ik ben al in Audale, maar ik ben het ook niet tegengekomen geloof ikm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Xrenity schreef op 01 juni 2004 @ 07:41:
[...]

Ik snap geen reet van al die maps enzo :{
Allemaal mappen met codes met files erin... Welke moet ik dan hebben :X
Allemaal denk ik? Kun je niet een kopie van het hele spul zippen?
Als je doen wilt, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik zit nu in die Hammer Factory en ik moet de Builders Chalice vinden.

Heb me al overal rot lopen zoeken, weet iemand waar ik het kan vinden?

Is het in de Hammer Factory of in Cathedral Grounds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:15

Ryceck

Constants and Variables

hmmmkay ik zal wel een prutser zijn maarruuhhh.... hoe kommik in GODSnaam die cathedral in :|

Ben er nu al 2 uur rondjes om aant lopen maar kzie nergens een ingang.
Ik heb al via de balkons geprobeerd, de voordeur, de achterdeur (die er niet is) maar ik zie nergens hoe ik erin moet komen.... help?! :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op 02 juni 2004 @ 17:49:
Ik zit nu in die Hammer Factory en ik moet de Builders Chalice vinden.

Heb me al overal rot lopen zoeken, weet iemand waar ik het kan vinden?

Is het in de Hammer Factory of in Cathedral Grounds?
In de Hammer Factory, maar je hebt twee dingen nodig...een stamped Gear en een symbool van de hogepriester

Die hogepriester lok je uit zijn kamer door bij de grote ingang gelijk links de trap omhoog te gaan, en dan links om het hoekje de trap blijven volgen. Eerst even alle guards op die verdieping omleggen anders geeft t gezeik dadelijk, dan kun je in de uiterst verre kamer aan het eind van die trap een bel rinkelen; die zorgt ervoor dat die hogepriester + guard ze kamer verlaat. Vervolgens loop je door de deur naar het eind van dat open balkon, daar kun je rechts op een buis springen zodat je onzichtbaar blijft voor die guards beneden en de hogepriester die daar langskomt. Issie voorbij, jump je naar beneden en jat je het symbool uit de schatkist in ze kamer.

Gear is in de hammer factory, kun je niet missen als je alles volgt. Om m te stampen moet je een machine gebruiken die staat er vlakbij in een andere kamer.

Die twee dingen gebruik je in de meest rechste kamer met die schuin gebogen trap omhoog, dan valt de kooi met de chalice naar beneden en kun je m pakken.

Ik adviseer je om even goed alle gesprekken af te luisteren en alle open boeken/blaadjes te lezen voor tips en advies om verder te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op 02 juni 2004 @ 18:11:
hmmmkay ik zal wel een prutser zijn maarruuhhh.... hoe kommik in GODSnaam die cathedral in :|

Ben er nu al 2 uur rondjes om aant lopen maar kzie nergens een ingang.
Ik heb al via de balkons geprobeerd, de voordeur, de achterdeur (die er niet is) maar ik zie nergens hoe ik erin moet komen.... help?! :)
Zodra je de Cathedral opdracht van de keepers hebt ga je naar het tweede gedeelte van dat South ding (Old Soth ofzo, waar die Berta the Fence ook zit... dan zie je als het goed is een grote twee delige deur met een blauwe glyph erop. Naar de deur, use bij de glyph en voila, mission start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 18:17:
[...]

In de Hammer Factory, maar je hebt twee dingen nodig...een stamped Gear en een symbool van de hogepriester

Die hogepriester lok je uit zijn kamer door bij de grote ingang gelijk links de trap omhoog te gaan, en dan links om het hoekje de trap blijven volgen. Eerst even alle guards op die verdieping omleggen anders geeft t gezeik dadelijk, dan kun je in de uiterst verre kamer aan het eind van die trap een bel rinkelen; die zorgt ervoor dat die hogepriester + guard ze kamer verlaat. Vervolgens loop je door de deur naar het eind van dat open balkon, daar kun je rechts op een buis springen zodat je onzichtbaar blijft voor die guards beneden en de hogepriester die daar langskomt. Issie voorbij, jump je naar beneden en jat je het symbool uit de schatkist in ze kamer.

Gear is in de hammer factory, kun je niet missen als je alles volgt. Om m te stampen moet je een machine gebruiken die staat er vlakbij in een andere kamer.

Die twee dingen gebruik je in de meest rechste kamer met die schuin gebogen trap omhoog, dan valt de kooi met de chalice naar beneden en kun je m pakken.

Ik adviseer je om even goed alle gesprekken af te luisteren en alle open boeken/blaadjes te lezen voor tips en advies om verder te komen :)
Het is eindelijk gelukt! :7

Bedankt voor je superieure uitleg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:15

PoweRoy

funky!

weet iemand hoe je die 'lampionen lampen' kan kapot maken :?
vind it zeer irri als er een paar guards staan en geen zin heb pijlen of gas bomb te gebruiken :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Die kan je volgens mij niet kapot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Damn, dit spel blijft boeien door de prachtige sfeer.

Ik zit nu in Pagans Sanctuary en ik heb de Ritual of the Root al uitgevoerd.

Maar nu moet ik die Jacknall's Paw zien te vinden. Ik raak helemaal de kluts kwijt, die mappen zijn echt supergroot.

@Zoneseek: Weet jij dit misschien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
Moooi Thief II was op een gegeven moment erg zwaar! Maar wel gave game zeg!

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 14:42

Unagi

Always aware...

ik zit nu in het level na de tutorial, maar ik wil dat schilderij wat genoemd werd in het boek in de kamer van lord ember nog jatten, het hangt in de hallway met de grote trap, alleen ik kan maar niet uitvinden hoe ik daar moet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 20:35
misschien is het idee om een apart discussietopic te maken voor mensen die niet verder komen met Thief 3? zo kunnen mensen beter kiezen om wel of juist niet eventuele spoilers te lezen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unagi schreef op 02 juni 2004 @ 22:16:
ik zit nu in het level na de tutorial, maar ik wil dat schilderij wat genoemd werd in het boek in de kamer van lord ember nog jatten, het hangt in de hallway met de grote trap, alleen ik kan maar niet uitvinden hoe ik daar moet komen?
Helemaal rechts van dat balkon in de gang is een klein kamertje met een grote box en wat treasure in nn kist

Push the box! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op 02 juni 2004 @ 22:04:
Damn, dit spel blijft boeien door de prachtige sfeer.

Ik zit nu in Pagans Sanctuary en ik heb de Ritual of the Root al uitgevoerd.

Maar nu moet ik die Jacknall's Paw zien te vinden. Ik raak helemaal de kluts kwijt, die mappen zijn echt supergroot.

@Zoneseek: Weet jij dit misschien :Y)
Als je m uitgevoerd hebt dan zou je de Paw al moeten hebben dus ik denk dat je bedoelt dat je t ritual weet

het blood symbool waar ze om vragen...tja, je hebt vast wel ergens een lijkje liggen toch *hint* ? :)

Paw ligt in een kelder vlakbij waar de shaman "woont" en waar je als t goed is ook het ritueel hebt gevonden. Naast dr kamer is een lange gang die eindigt in een trap naar beneden...volg de trap :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 22:53:
[...]
het blood symbool waar ze om vragen...tja, je hebt vast wel ergens een lijkje liggen toch *hint* ? :)
Het heeft even geduurd voordat ik dat doorhad. Ik dacht eerst dat ze mijn bloed bedoelden dus heb ik mezelf op allerlei manieren proberen op te blazen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
is er eigenlijk een restart level knop?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

joostve schreef op 03 juni 2004 @ 12:34:
is er eigenlijk een restart level knop?
Nee, je moet dan een savegame laden. Maar waarom wil je dat? Als er teveel mensen achter je aan zitten verstop je je maar in een duister hoekje en wacht 15 minuten. Op gegeven moment geven ze het op onder het motto "They don't pay me enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Thief = in spanning wachten
Bijna alles waait over, als je maar genoeg geduld hebt.

Loop al een uur te zoeken nu naar die fokking secret tunnel naar de keeper...
En die Enforcers (damn creepy figuren btw) maken het er niet makkelijker op.

Vet spel man! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik vind het een mooi spel, maar op die maps had ik idd graag een tekentje willen zien op de plek waar ikzelf dan sta :P Ik "verdwaal" nogal snel, dus heb mezelf aangeleerd gewoon in het donker rondjes te lopen, kom je datgene wat je zoekt vanzelf wel tegen. Wat ik vaak doe: eerst ff snel door een stukje level heen lopen, goed onthouden: en dan restarten en zo sneaky mogelijk er doorheen gaan :)
Trouwens: pijlen van bovenaf op enemy's schieten is tres leet :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nu vind ik het niet meer leuk...
Iemand een hint met waar die tunnel zich bevind? Heb de hele map al drie keer nagelopen.
Heb ook al achter die gargoyle gekeken, maar die diamanten die daar zouden liggen, vind ik dus ook niet daar.
Kortom, ik zit goed vast deze keer... Het zal wel megasimpel zijn als je er toevallig met je bek tegenaan loopt, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werkbouwtuig
  • Niet online
UltraSub schreef op 03 juni 2004 @ 15:39:
Iemand een hint met waar die tunnel zich bevind? Heb de hele map al drie keer nagelopen.
Heb ook al achter die gargoyle gekeken, maar die diamanten die daar zouden liggen, vind ik dus ook niet daar.
Kortom, ik zit goed vast deze keer... Het zal wel megasimpel zijn als je er toevallig met je bek tegenaan loopt, maar goed...
Niet een open deur, maar een open....

[edit]hehe gevonden :P

[ Voor 18% gewijzigd door Werkbouwtuig op 04-06-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Laat maar... wilde net gaan posten dat ik het had gevonden..

En idd.. is er een manier om spoilers te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een groot probleem, ik heb een garret die niet rent :(. Garret rent alleen om sommige willekeurige momenten met als gevolg als ik snel ergens langs moet dan gaat dat niet. Hoort dit bij het spel of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm..
Rent hij echt niet, of lijkt het alsof hij niet rent.
Ik heb wel eens als er veel schaduwwerking is, dat de framerate gruwelijk omlaag gaat, en daardoor lijkt het alsof er in slomo gelopen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op 03 juni 2004 @ 15:39:
Zou je wat specifieker kunnen zijn met die secret keeper tunnel? Zoek je de ingang van de normale Library, die van de secret Library, of nog een andere? Bij welke missie hoort dit?

je hebt m al zie ik ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik zit in dat oude gekkenhuis heb alles gehaalt maar heb nog net niet genoeg loot, heb nu 37 % terwijl ik 40% moet hebben. Ik heb echt alles doorzocht ben al een uur door het huis aant dwalen in alletwee de delen. Het komt toch niet doordat ik in "het verleden" zit ofzo.
Dus weet iemand nog een sneaky verborgen kluisje ergens ? }:O

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik zit nu in de Keepers Library en ik moet Docks Pagans Stronghold zien te vinden (hoop dat ik het goed typ). Ik loop me helemaal rot te zoeken, ik ben al in de Secret Library geweest, maar kon daar niks nuttigs vinden.

Iemand een tip? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Docks Pagans Stronghold?
Hmm.. zegt me niks.. En volgens mij ben ik toch echt al verschillende keren in de keepers library geweest.
Kan me niet herinneren dat ik dat heb moeten zoeken. 8)7
Maar dat zal best aan mij liggen hoor.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
PcManiaxx schreef op 03 juni 2004 @ 23:58:
Ik zit nu in de Keepers Library en ik moet Docks Pagans Stronghold zien te vinden (hoop dat ik het goed typ). Ik loop me helemaal rot te zoeken, ik ben al in de Secret Library geweest, maar kon daar niks nuttigs vinden.

Iemand een tip? >:)
Je moet naar de Docks district en dan via de de sewers naar de Pagans Stronghold geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Maar waar is dan die Docks Disctrict :P

Loop al uren te zoeken, maar vind niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Eeeeh.. Heb je al eens op je maps gekeken?
Met een beetje logica moet je er toch wel uit komen.

Anyway, simpele uitleg vanaf Garret's huis.
Met je rug naar de deur, links langs de fontein lopen, rechtsaf, t-splitsing naar links.
Rechts, en beneden weer naar links. In de hoek hangt een glyph, en als je die gebruikt zit je in de docks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 16:53:
Ik heb nu een groot probleem, ik heb een garret die niet rent :(. Garret rent alleen om sommige willekeurige momenten met als gevolg als ik snel ergens langs moet dan gaat dat niet. Hoort dit bij het spel of is dit een bug?
Hmm.. Dus toch een bug, want er zijn meer mensen met jouw probleem:
Eidos Forum - Movement bug
Helaas geen oplossing, zal dus wel in de eerste patch zitten, maar wel de mededeling dat een reload van je save het probleem oplost :P

BTW: Backup je savegames iedereen, ik las daar ook dat het wel eens voor schijnt te komen, dat je saves ineens crippled zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
PcManiaxx schreef op 04 juni 2004 @ 09:52:
Maar waar is dan die Docks Disctrict :P

Loop al uren te zoeken, maar vind niks.
er is geloof ik in het district waar garret woont een ingang naar de docks, je kan er niet in maar ernaast zit een glyph ofzo als je die gebruikt kom je via een geheime gang in de docks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nou zeg..
Thief performed hier voor geen meter meer. Werkelijk met horten en stoten, gewoon onspeelbaar. Rare is dat ik niks aan de settings heb gewijzigd.
Enige wat ik vandaag heb geprobeerd, is om de gfx kaart te tweaken. En daarvoor had ik Asus Smartdoctor installed. Ff geprobeerd, meteen lagere framerate, ik denk dat moet smartdoctor zijn. Weg er mee, reboot, en tis puin vanaf toen.
Fps was al niet geweldig voorheen, maar was nog net te spelen.
Nu maximaal 15, en minima van 5-10!
Iemand enig idee waarom Thief hier zo beroerd loopt? Moet toch kunnen met de volgende specs:

P4 1.7
1GB RDRAM
Asus V9560/TD (FX5600)

En weet iemand waar de fok dat kruikje met bloed voor dat meisje staat in de Cradle. Zodat ik dat in die afvoer pijp kan flikkeren.
Daaaamn wat een creepy level. Ik wil weg daar! :P
Heb al 60% aan loot, en ook de special loot. Heb al tig rondjes gelopen, maar het ontbreekt me dus nog aan dat bloed, en aan de info over de Hag.. Maar ik verdwaal daar altijd en loop tig keer hetzelfde rondje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
dat kruikje ligt beneden in de kelder in het begin stuk, er staat ook een cel in die kamer.

edit: je zegt dat je 60% loot hebt kun je me mischien vertellen waar je het meeste vandaan hebt, ik zit nu op de 37% en kan echt totaal niks meer vinden ben al een paar keer door het hele complex gelopen maar echt niks nakes nares. Ik zit wel in de "droom wereld"

[ Voor 60% gewijzigd door evilpin0 op 04-06-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op 04 juni 2004 @ 10:59:
[...]

Hmm.. Dus toch een bug, want er zijn meer mensen met jouw probleem:
Eidos Forum - Movement bug
Helaas geen oplossing, zal dus wel in de eerste patch zitten, maar wel de mededeling dat een reload van je save het probleem oplost :P

BTW: Backup je savegames iedereen, ik las daar ook dat het wel eens voor schijnt te komen, dat je saves ineens crippled zijn!
Dacht ik al het zo ontieglijk moeilijk omdan soms langs bepaalde quards ff snel een sprintje te trekken:(. Ik was al bang dat het in het spel hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op 04 juni 2004 @ 15:12:
Nou zeg..
Thief performed hier voor geen meter meer. Werkelijk met horten en stoten, gewoon onspeelbaar. Rare is dat ik niks aan de settings heb gewijzigd.
Enige wat ik vandaag heb geprobeerd, is om de gfx kaart te tweaken. En daarvoor had ik Asus Smartdoctor installed. Ff geprobeerd, meteen lagere framerate, ik denk dat moet smartdoctor zijn. Weg er mee, reboot, en tis puin vanaf toen.
Fps was al niet geweldig voorheen, maar was nog net te spelen.
Nu maximaal 15, en minima van 5-10!
Iemand enig idee waarom Thief hier zo beroerd loopt? Moet toch kunnen met de volgende specs:

P4 1.7
1GB RDRAM
Asus V9560/TD (FX5600)
Wellicht AA of AF aangezet? Erg slechte combinatie met die engine namelijk :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op 04 juni 2004 @ 15:12:

P4 1.7
1GB RDRAM
Asus V9560/TD (FX5600)

:+
Ik zie dat je een p4 1.7 heb maar welke versie is dit? het kan zijn dat je de willamete hebt en die was niet zo snel als de northwood. Het geheugen is dat sdr of ddr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 15:44:
[...]

Wellicht AA of AF aangezet? Erg slechte combinatie met die engine namelijk :)
Hmm.. Niet dat ik weet, maar ik heb wel in de nvidia tools geswitched van "kwaliteit" naar "snelheid" en daarna weer terug naar "kwaliteit"
Misschien dat dat het heeft veroorzaakt. Moet ik eens gaan zoeken waar AA en AF zitten.
Damn drivers.. Ik heb toch echt wel een engelse xp en een engelse driver gedownload, en nóg komtie met die nl termen :(

edit:
Ik vind alleen AF in de nvida settings :?
En dat uitschakelen helpt iig niet... :(
Kom op zeg, met mijn specs is zo'n lage framerate toch niet normaal. Moet toch wel hoger kunnen..
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 15:48:
[...]

Ik zie dat je een p4 1.7 heb maar welke versie is dit? het kan zijn dat je de willamete hebt en die was niet zo snel als de northwood. Het geheugen is dat sdr of ddr?
Willamette.
Het geheugen is RDRAM.. das rimm geheugen..

En daarbij was het eerst best wel aardig te spelen :(

[ Voor 12% gewijzigd door UltraSub op 04-06-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak ik die lock open in die tutorial... ik heb werkelijk 15 minuten zitten proberen maar het lukt gewoon NIET.... :'( Heb de uitleg die je erover krijgt 2x gelezen maar snap er geen bal van. ;(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:06

Willybubba

Nut up or shut up.

Makkelijkste is om dat te doen met het toetsenbord. Druk op richtingstoetsten tot het beweegt, hou dat ff vast dan klikt de eerste ring open. Herhaal tot alle ringen open zijn.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Laatst online: 16-10 19:28

b3ta

Hallo

gewoon lekker met je muis heen en weer gaan net zolang tot hij beweegt dan heb je hem zo openen gewoon als ie beweegt daar blijven met je muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Willybubba schreef op 04 juni 2004 @ 19:08:
Makkelijkste is om dat te doen met het toetsenbord. Druk op richtingstoetsten tot het beweegt, hou dat ff vast dan klikt de eerste ring open. Herhaal tot alle ringen open zijn.
Dat werkt niet altijd. Want er komen momenten dat je sloten krijgt waarbij de hotspot niet precies op de kwarten ligt, maar er tussen.
Heb het geprobeerd met het toetsenbord, en zelfs als de hotspot wel precies op de kwarten ligt vind ík het niet makkelijker.
Met de muis is echt poepsimpel als je het doorhebt.

edit:
Draai gewoon rustig een vloeiend rondje, tot je ziet dat het slot goed beweegt. Dan gaat de ring vanzelf open. Om de zaak te versnellen kun je met je linkermuisknop ff klikken als het goed beweegt. Gaattie meteen open.

[ Voor 17% gewijzigd door UltraSub op 04-06-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Argh, ik ben nou ook in dat gekkenhuis... en dat mens zegt dat ik mezelf van kant moet maken vanuit een open raam in de 'staff tower'. Ik sta nou in de staff tower, en dr is daar een deur, maar al doe ik die open zegt ie dat ik nog objectives moet doen, en de enige 2 objectives die nog open staan zijn:

vind informatie over de 'hag'
spring uit het raam

Mis ik wat?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:19
Even een vraag hoe stel ik de moeilijkheids graad van het spel in ?

Want als ik naar het menu gaat dan kan ik alleen maar "Normaal"kiezen .
En Makkelijk en moeilijk gaat niet :(.
Ik wil juist op hard gaan spelen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werkbouwtuig
  • Niet online
JeanLucPicard schreef op 05 juni 2004 @ 03:56:
Argh, ik ben nou ook in dat gekkenhuis... en dat mens zegt dat ik mezelf van kant moet maken vanuit een open raam in de 'staff tower'. Ik sta nou in de staff tower, en dr is daar een deur, maar al doe ik die open zegt ie dat ik nog objectives moet doen, en de enige 2 objectives die nog open staan zijn:

vind informatie over de 'hag'
spring uit het raam

Mis ik wat?
Spoiler
Ja, je mist wat, kijk nog maar eens goed rond waar je hat dagboek vond

@blackhole, das alleen bij de training de volgende missie kun je op elk niveau spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Perfect, bedankt :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik zit nu in de Core Citadel met allemaal grote ratten >:)

Ik heb de Glyph key en de Crowd al gevonden en alle andere objectives gedaan.

Nu moet ik nog 1 special Loot Item vinden. Kan ik gewoon de missie beeindigen zonder een special loot item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Ik zit vast in het level dat je in de waterput naar beneden moet om iets te jatten dat beschermt wordt door een paar wortels en een beest dat een rondje om deze boom loopt. Ik schiet eerst een water pijl dan een mos pijl dan zijn er al 2 takken weg maar nu de laatste tak nog???maar dan moet ik iets van vlees doen ?? Ik heb al geprobeerd een lijk erop te gooien maar dat werkte niet wie o wie kan mij helpen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Lijk erop gooien is toch de goede move, nogmaals proberen dan maar. :)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Als je je lijk erop gegooid hebt dan pak je een pijl en schiet je op het lijk.

Zo komt er bloed vrij en heb je de Pagans Paw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:15

Ryceck

Constants and Variables

PcManiaxx schreef op 05 juni 2004 @ 15:47:
Ik zit nu in de Core Citadel met allemaal grote ratten >:)

Ik heb de Glyph key en de Crowd al gevonden en alle andere objectives gedaan.

Nu moet ik nog 1 special Loot Item vinden. Kan ik gewoon de missie beeindigen zonder een special loot item?
Je kan een special loot vinden aan het begin, een of andere steen/diamant die flinkt glimt en uit de muren steekt.
En er zou er ook eentje in de buurt van de "hatchery" moeten ligge, een of ander mes... maar die kannik ook niet vinden.
Ik heb zelf alleen die mooie steen gevonden maar zoek me de pleuris naar da mes (en naar de andere 3e special loot item).
Iemand die kan helpen???

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Het is me eindelijk gelukt.

Toch is er iets wat me van het hart moet: waarom nou weer monsters :(
Ik kan hier af en toe zo moe van worden, het is niet realischtisch :X

Nou, snel verder spelen en van het spel genieten. }:O
Ik zit nu in dat Glabysmall Ship..... met monsters B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

ach ik vind het niet zow erg als bij farcry! :( Maar voor de rest I love this game!! wat een sfeer en wat een heerlijke gesneak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:53

Garrett

Watercooler

Ik zit nu in de zogezegde Overlook Mansion en moet in de study de hidden switch vinden en dan naar de North Gallery.

Hoe weet ik nou in godsnaam wat die study is, op de map staat het rechtsonder, maar ja het is allemaal lekker vaag, ik zit al 2 uur te zoeken naar die kloteswitch :(

OMG krijg toch ook de schijt prutser die ik ben :D :D :D
ik post dit en 10 seconden later vind ik de switch onderaan het bureau |:( |:(
Klik hier voor het plaatje met de hidden switch :P
Voor de duidelijkheid: die switch en die North Gallery zitten op dezelfde verdieping, ga dus niet als een gek een trap op rennen :D

[ Voor 44% gewijzigd door Garrett op 06-06-2004 20:38 ]

I love watercooling

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste