Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:40
http://gear.ign.com/articles/492/492151p1.html?fromint=1

Nieuwe paintjob en verbeterde buttonconfiguratie in games, Tevens betere mx sensor technologie. Heb zelf nu een MX700, maar damn, ziet er erg mooi uit weer :o

Tis de Logitech MX510

Quote:
Finally our new software allows for all eight of the buttons to be programmed for game specific functions. This has be a long requested item for our mice by anyone the plays PC games.

On a strange note, the MouseWare for the MX510 is unique. You cannot use it with any other MX model.

[Voor 39% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 14-02-2004 00:51]

• Soultaker
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20-05 17:54
Lijkt heel erg op de bestaande MX'jes, eigenlijk (op het rode kleurtje na). De buttonconfiguratie is natuurlijk puur softwarematig (en Logitech kennende zal het wel weer Windows-only zijn). De verbeterde sensor is natuurlijk altijd mooi meegenomen, al is het de vraag of dat veel verschil maakt (m'n tandpasta en wasmiddel zijn ook altijd 'vernieuwd' of 'verbeterd' op de een of andere manier).

• Jeroen!
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 19-12-2005

Jeroen!

N00bje

Heb net mn MX500 binnen, en zolang dat beestje nog goed werkt zie ik geen reden over te stappen op deze nieuwe muis. 'Zelfs' met de 'verbeterde' specs van deze nieuwe gamermuis. :)

iPod nano O+

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:37

Royz

Kleurenblind!!

Zo die ziet er goed uit zeg! Een echte eye-candy. Ik zou bijna zeggen, jammer dat mijn Logitech muis het zo goed doet dan had ik tenminste een nieuwe kunnen kopen :P

Fotografie Vlogs & Drone videos

• Metten
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 20-04 06:35

Metten

ik hou het graag simpel

ziet er uit als een rode MX500, waar met name die gladde lak me minder comfortabel lijkt dan het doffe oppervlak van de MX500... Betere MX sensor zou natuurlijk mooi zijn (al is de MX serie natuurlijk al errug goed, maar er is vast wel ruimte voor verv

• Robin
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Ze moeten eens de opdrukken op de kleine buttons verbeteren, want die zijn bij mij na drie maanden weggewreven :o. Ik zag al op de press-site van Logitech dat deze muis eraan zat te komen, maar niet verwacht dat dat zo snel zou zijn. Volgens mij proberen ze na de flop van de Wingman Gaming Mouse opnieuw om de die-hard gamer te bereiken en in de armen te slaan.

http://www.tweakers.net/ext/f/23698/thumb.jpg http://www.tweakers.net/ext/f/23697/thumb.jpg

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21:27
de die-hard gamer had al een perfecte muis; de MX500. :)
betere sensor is niet iets wat je gaat merken, en ik vind het kleurtje nou niet echt fantastisch. en mouseware... sja welke gamer gebruikt dat eigenlijk? van de 8 knoppen gebruik ik er eigenlijk maar 2 in game, + knop3 voor ventrilo.

Potje knallen in VR met tweakers? Join ons op de Discord

• X-t-r-e-m-e
Er komen vast ook wel andere kleuren :)

• freakstar
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:03
Jammer dat ie alleen voor rechtshandigen is... Ik ben weer zo'n afwijking die met links muist :P
Ik heb nu de MX300, waar ik zeer tevreden over ben. Maar ik heb liever een iets dikkere muis...

• Sperenvanger
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14-06 21:16
:(
On a strange note, the MouseWare for the MX510 is unique. You cannot use it with any other MX model.
Kan ik nog steeds niet alle knoppen gebruiken op mijn MX700 :'(

• CS_maDDog
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 24-08-2006

CS_maDDog

@11.437 rpm

het is dat ie nog niet in de pricewatch staat, anders had ik hem allang besteld.

| specs |

• BuzzOffLine
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 01-12-2007
Jammer, t'is een muis met een koordje.

Prefereer toch de MX700.

WoW | The Maelstrom | Tauren Warrior Tauranon (58) | Troll Mage Mandafur (57) | Tauren Hunter Terminos (70)

• euss
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 30-04-2005
Jammer, t'is een muis met een koordje. Prefereer toch de MX700.
Niet iedereen wil met een accupack zeulen :z

Wellicht dat die driversoftware nog wel te patchen is, kwestie van iemand met een MX500/700 én inzicht wat te veranderen. Tenzij dat natuurlijk afhankelijk is van veranderde componenten (IC voor buttonencoding) intern in de muis.

} Zoek! { irc://irc.tweakers.net/#hardewaren, hét hardwarekanaal

• NBK
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 22:13

NBK

Weercam-Avatar

't is opzich wel te begrijpen dat ze die software alleen voor de MX510 schijven hoewel het me toch best wel tegenvalt van logitech. Misschien dat er binnenkort wat firmware hacks komen voor de MX500 en MX700 waardoor mouseware denkt dat het MX510's zijn. Gezien de knoppen onder windows wel appart te configureren zijn zal het kwa hardware geen problemen mogen geven.

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• -Dissection-
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08-05-2007

-Dissection-

:: Popsicle ::

IK heb niet eens logitech drivers geinstalleerd voor me mx500.
Alles werkt gewoon.

Wat zou er zo speciaal moeten zijn aan de software dan ?

[Voor 55% gewijzigd door -Dissection- op 14-02-2004 05:06]

• BuzzOffLine
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 01-12-2007
Is dit soms het verhaal op de knoppen in spellen?

WoW | The Maelstrom | Tauren Warrior Tauranon (58) | Troll Mage Mandafur (57) | Tauren Hunter Terminos (70)

• Smarron
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 00:57

Smarron

The bend

Soultaker schreef op 14 februari 2004 @ 00:46:
Lijkt heel erg op de bestaande MX'jes, eigenlijk (op het rode kleurtje na).
Daarom heet het ook de MX510. :?

Ik zie nog steeds niet in dat zulke muisjes veel betere gameprestaties neerzetten. Ik game al tijden met de simpelste optical muis van Logitech (Ik geloof voor € 12,- ooit gekocht) en fijner dan deze heb ik zelf nog niet meegemaakt. Heb een paar keer de MX700 geprobeerd, maar kon zelf niet wennen aan de ligging van de knoppen. Buiten hij erg zwaar is, is de MX500 natuurlijk precies hetzelfde, daarom denk ik dat deze voor mij ook niet veel toegevoegde waarde zal hebben. Puur persoonlijk natuurlijk. De hele MX-serie ziet er zowieso wel erg mooi uit, waar deze nog eens uitspringt!

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Samsung Galaxy A70=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• CABAL
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 09-12-2005

CABAL

Red murloc, eet orc.

De rillingen lopen eigenlijk al over m'n rug bij het horen van de term "mouseware". de MX500 is een ideale muis om mee te gamen, beter dan de MX700. Hij reageert gewoon veel feller, voor mijn gevoel. De MX900 is al helemaal niet reëel, het is namelijk meer gepruts dan dat het zou moeten zijn om die aan de praat te krijgen. En toen nog de issue over de non-windows ondersteuning van de Bluetooth MX900...

ZELF heb ik op dit moment een logitech mouseman dual optical. Ik heb de mouseware NIET geinstalleerd, want dan reageert die muis ineens heel anders dan dat hij moet reageren, en raak ik geen hond in m'n games, en de knoppen raken helemaal van de kaart met die mouseware. Het wiel/knopje werkt niet eens meer in sommige games. Black and white bijvoorbeeld, detecteerd ineens geen wieltje meer. En in Counter-Strike is het ineens verdomdes lastig om de andere knoppen dan links en rechts te binden.

Bind mouse4 "say ik druk op m'n duimknop"

AMD64 3500+; MSI K8N Neo2-54G, Asus X800pro, LianLi PC75, 2xWD360GD, 1x 160G Seag. SATA, 200GBMaxtor DM10, Tagan480W,IIyama E431S, SB-Audigy2. 2xCors.Value 512MB PC3200 Aspire1511LMiBenchDB

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 23:47

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Voor mijn dagelijkse Windows bezigheden gebruik ik mijn MX-900, deze zat zals combinatie bij mijn draadloze Logitech keyboard (MX Bluetooth).

Voor games kan de muis wel, maar is mijn MX-500 toch een stuk beter in. De 500 reageert een stuk sneller, en loopt soepeler. De MX-900 heeft weleens de neiging (net als de 700 trouwens) om met schokjes te gaan. En dat maakt een headshot al behoorlijk lastig. De 500 is hier perfect in :)

Ik draai hier zowel met SetPoint als MouseWare. En ik snap eerlijk gezegd het probleem niet wat iedereen met MouseWare heeft. Het enige dat ik zelf kan verzinnen is het feit dat mijn scrollwheel het niet doet met games die zijn gebasseerd op de Quake 3 engine.

Wat betreft de nieuwe MX-510. Hij zal het ongetwijfeld prima doen in games, maar ik houd het wel bij de MX-500. :) (+ het feit dat ik rood nogal lelijk vind :o )

[Voor 11% gewijzigd door SandsOfArrakis op 14-02-2004 09:43]

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Crash
  • Laatst online: 16:38

Crash

Multiple Personality Syndrome

mijn huidige MX500 is alweer aan het slijten aan de onderkant na ruim 15 maanden.
deze muis ziet er opzich best geinig uit, maar dat ze alleen rode versies hebben is wel jammer, want zo een in het zwart/blauw/groen of een andere kleur zou best stoer zijn :P

PS4 PSN: Crash4all

• remco.b
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13-08-2018
Wel handig, ik heb nu de MX-500. En werkt perfect, maar de drivers van de MX-500 (Logitech drivers) zijn bagger.. ik heb de standaard Windows drivers. Ook vind ik de kleur van de nieuwe MX-510 superlelijk, dus hoop dat ze daar snel andere kleuren voor uitgaan brengen :)

• H!GHGuY
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

hmm,
als iemand die software hackt, en uitbrengt voor de MX500 en consoorten, staan we even ver?? bye bye 510??

verder wel lekker design...

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:23
HIGHGuY schreef op 14 februari 2004 @ 12:14:
hmm,
als iemand die software hackt, en uitbrengt voor de MX500 en consoorten, staan we even ver?? bye bye 510??

verder wel lekker design...
Hoezo 'even ver' en 'bye bye 510' :? Dat je alle 8 de knoppen in spellen kan gebruiken is niet het enige voordeel van de MX510 hoor, hij heeft ook een verbeterde sensor en natuurlijk een ander uiterlijk. Zolang ie niet veel duurder wordt dan de MX500 zal ie gewoon geaccepteerd worden denk ik :)

The devil is in the details.

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 09-06 09:17
Sinds ik de MX500 heb werken alle buttons gewoon ingame.
Zo spannend zal de nieuwe software ook niet wezen.

Dus alleen de nieuwe sensor lijkt een verbetering, de kleur vind ik iig niks.

• Mizitras
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Valentijnsmuisje in het rood :)

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• voil
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:38
wanneer is dees et koop?

• Okyah
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Leuk muisje zeg :)
Heb al een mx500, maar deze is wel mooier :+ En de verbeterde sensor kan ook geen kwaad want het mx500 niveau lig nog steeds onder het balmuis niveau imo :P
En die mouseware :? Tja :P Khoop dat je wel zonder die software goed gebruik kan maken van de 800dpi enzo...
Zal wel prijzig worden btw :X

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Xas_
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 02-08-2011
MST_Morpheus schreef op 14 februari 2004 @ 09:41:
...
Het enige dat ik zelf kan verzinnen is het feit dat mijn scrollwheel het niet doet met games die zijn gebasseerd op de Quake 3 engine.
offtopic:
Nou dan moet je maar even dit regeltje in je cfg van quake 3 aanpassen.
seta in_mouse "-1"
Deze waarde staat normaal op 0 of 1, dat weet ik niet meer zeker.
Zet je die waarde echter op -1 zoals ik (ik heb een mx 500) dan werkt het scrollwheel wel in quake 3.

CCNA Certified - CCAI Certified

• Renbro
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 08-02 18:48
Ik vind het maar een bagger update van een goede muis, ten eerste vind ik dat rood echt uber lelijk ik heb liever me standaard mx500tje :D.
Dan die mouseware, ja leuk en aardig maar echte gamers spelen allemaal zonder omdat er allemaal wordt gerommeld met sensitivity enzo.

Die dpi is wel beter maar ik vind dat mijn mx500 al erg goed reageerd in combi met mijn func, maar er is altijd plek voor verbetering he _/-\o_ .
Toch blijf ik bij me mx500 :D.

Even snel vraagje tussendoor, maakt het uit voor de hoeveelheid scannen van de oppervlakte of je PS2 of USB gebruikt? En wel of geen mouseware?

Ze hadden beter 2 MX sensortjes er in kunnen doen, dat was pas een verbetering dan _/-\o_ . Ik hoorde trouwens dat MS met een dual optical aan kwam dus logitech moet daar binnenkort wel wat aan gaan doen.

[Voor 15% gewijzigd door Renbro op 14-02-2004 16:34]

• Kramers
  • Laatst online: 09-06 12:09

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Tja, afgezien van een iets betere sensor zal er weinig anders zijn dan de MX500. Vraag me meteen af wat zo'n ding moet gaan kosten, hij zal natuurlijk duurder worden dan de MX500 en die vond ik al redelijk prijzig voor een muisje.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• Sinistral
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 16-05-2008
Weet iemand toevallig wanneer deze muis in Nederland te koop is?

• vicious
  • Laatst online: 06-03-2004
Ik zit ook te wachten tot dit muisje in de winkels ligt. Op Logitech.com staat dat ie exclusive is tot bestbuy.com. Hopelijk veranderd dat snel.

En btw, als je de locatie van het mx510 plaatje op logitech.com copy paste naar je adresbalk, en je verhoogt het nummer in de filename een aantal keer, kom je op dit plaatje uit:

http://www.logitech.com/lang/images/0/3456.jpg

Blijkbaar is deze muis dus ook in het blauw te verkrijgen. Als iemand meer info heeft over wanneer en uberhaupt of, post het ajb!

[Voor 3% gewijzigd door vicious op 19-02-2004 20:13]

• Crash

Crash

vicious schreef op 19 februari 2004 @ 20:08:
[...]

Blijkbaar is deze muis dus ook in het blauw te verkrijgen. Als iemand meer info heeft over wanneer en uberhaupt of, post het ajb!
:9~
toevallig ook nog andere kleurtjes ontdekt?

• blijstar
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 12-01-2013
vicious schreef op 19 februari 2004 @ 20:08:
Ik zit ook te wachten tot dit muisje in de winkels ligt. Op Logitech.com staat dat ie exclusive is tot bestbuy.com. Hopelijk veranderd dat snel.

En btw, als je de locatie van het mx510 plaatje op logitech.com copy paste naar je adresbalk, en je verhoogt het nummer in de filename een aantal keer, kom je op dit plaatje uit:

Volgens extremetech.com Wordt die in april naar de winkels verstuurd.
Logitech soft-launched the mouse online, and it's currently sold exclusively at Best Buy for $49.95 until April, when retail distribution will widen to include any retail stores that carry Logitech input devices.
Weet alleen niet of ik zo lang wel kan wachten. Heeft iemand ervaring met bestbuy.com?

This is a block of text that can be added to posts you make.

• nova
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 05-12-2020
Logitech gaat twee verschillende versie's leveren

De Roode voor amerika
http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/5/0,3363,sz=1&i=58731,00.jpg

En de blauwe voor europa.
http://www.tweaken.nl/zooi/MX510-500x500.jpg

Tja waar een marketing onderzoekje dan wel niet goed voor is.

/waarom wil ik nou juist degene die hier niet word geleverd })

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

• X-t-r-e-m-e
Hmmm....die blauwe vind ik dus echt top :P Heb nu een mx700, maar vindt hem een beetje 'zwaar', door de accu's die erin zitten. Misschien overweeg ik dus wel deze blauwe aan te schaffen, om te gamen.

• Crash

Crash

nova schreef op 24 februari 2004 @ 21:54:
Logitech gaat twee verschillende versie's leveren

De Roode voor amerika
[afbeelding]

En de blauwe voor europa.
[afbeelding]

Tja waar een marketing onderzoekje dan wel niet goed voor is.

/waarom wil ik nou juist degene die hier niet word geleverd })
bron?
ik ben zelf namelijk meer geinteresseerd in die rode :)
zou het een beetje raar vinden als ze de rode alleen in amerika zouden verkopen en de blauwe alleen in europa

• _Drake_
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 01:18
iedereen heeft over de mx500 /700 maar men vergeet dat er nog een ander alternatief is: de mx310

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• Remi
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15-06 09:46

Remi

Moo!

Drake schreef op 24 februari 2004 @ 23:49:
iedereen heeft over de mx500 /700 maar men vergeet dat er nog een ander alternatief is: de mx310
Heb jij die 2 wel eens goed vergeleken? :?

Anyhow.... misschien was het al bekend maar de releasedate voor de MX510 in NL is 11-03-04, tenminste dat word door m'n leverancier verteld. Richtprijs zal +/- 45,- eurootjes zijn.

• Crash

Crash

Remi schreef op 25 februari 2004 @ 11:06:
[...]

Anyhow.... misschien was het al bekend maar de releasedate voor de MX510 in NL is 11-03-04, tenminste dat word door m'n leverancier verteld. Richtprijs zal +/- 45,- eurootjes zijn.
de rode of de blauwe? :P
ik moet namelijk een vervanger hebben voor mijn MX500, de hele onderkant is naar de mallemoeren doordat die stickers los beginnen te laten :(

• 4fun
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 28-08-2009
voor diegene waar het alleen om de kleur gaat en die een beetje handig is:

MX700 mod

= Laeh = SPriest = The Inner Circle @ Trollbane

• Pubbert
  • Laatst online: 19:44

Pubbert

random gestoord

Mijn MX500 bevalt me nog wel eigenlijk, na toch al 1 jaar mee gegamed te hebben :) Kan ook niet echt voorstellen dat de verhoging van het aantal DPI invloed heeft op de prestaties van het beestje, maar misschien als mn MX500 af begint te slijten (nu nog niet iig, compliments to Logitech, zit toch per dag 5-8 uur achter mn PC, soms wel meer.)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• nova
Crash-Override schreef op 24 februari 2004 @ 23:05:
[...]

bron?
ik ben zelf namelijk meer geinteresseerd in die rode :)
zou het een beetje raar vinden als ze de rode alleen in amerika zouden verkopen en de blauwe alleen in europa
Bron is logitech zelf.

Waarom ze doen gewoon een marktonderzoek "wat voor kleur moet een gamers muis hebben"

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

• nova
Remi schreef op 25 februari 2004 @ 11:06:
[...]

heb zelf vernomen dat hij mischien de 500 vervangt! vooral als je de retail prijs ziet die gelijk licht aan de 500..

• TheLunatic
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 15-06 09:18

TheLunatic

Ouwe boxen.

nova schreef op 26 februari 2004 @ 23:49:
[...]

Bron is logitech zelf.

Waarom ze doen gewoon een marktonderzoek "wat voor kleur moet een gamers muis hebben"
Ja en de uitslag was zeker

100% van de Amerikaanse deelnemers koos Rood
100% van de Europeaanse deelenmers koos Blauw

Ik weet niet, maar iets in mij zegt dat dit niet de uitslag was ;)

Mother, will they like this song?

• Crash

Crash

nova schreef op 26 februari 2004 @ 23:49:
[...]

Bron is logitech zelf.

aha, op die manier
maar dan nog is het spijtig dat ze beide kleuren niet in zowel als europa als amerika releasen want dat zou een veel eerlijker onderzoek opleveren :)

• nova
TheLunatic schreef op 27 februari 2004 @ 01:31:
[...]

Ja en de uitslag was zeker

100% van de Amerikaanse deelnemers koos Rood
100% van de Europeaanse deelenmers koos Blauw

Ik weet niet, maar iets in mij zegt dat dit niet de uitslag was ;)
eerst niet maar degene die in america blauw kozen zijn neerschoten voor te weinig patrioisme. ;)

weet niet precies de uitslag maarja zal wel ergens in het midden liggen.
Crash-Override schreef op 27 februari 2004 @ 11:06:
[...]

aha, op die manier
maar dan nog is het spijtig dat ze beide kleuren niet in zowel als europa als amerika releasen want dat zou een veel eerlijker onderzoek opleveren :)
Dit doen ze voordat ze een product releasen.
Is zo lullig om het achteraf een andere kleur te maken..

[Voor 33% gewijzigd door nova op 28-02-2004 01:25]

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 16-06 10:02
Ik denk ik druk dit maar even in dit topic
Kan ik ook lithium (Li-ion) batterijen in een mx700 stoppen?
of komen daar problemen mee want ik had in een review gelezen dat de batterijen uit een fotocamera (ik neem aan dat het hier over Li-ion batterijen gaat) niet goed werden opgeladen in het oplaadbakkie/zender van de mx700. Ik wil dit graag weten omdat ik dan gelijk een paar batterijen der bij koop, vanwege het geheugeneffect van de meegeleverde batterijen...
(Ik geloof dat dit batterijen zijn met een geheugen effect.)

There is no replacement for displacement!

• Crash

Crash

nova schreef op 28 februari 2004 @ 01:24:
[...]

eerst niet maar degene die in america blauw kozen zijn neerschoten voor te weinig patrioisme. ;)

weet niet precies de uitslag maarja zal wel ergens in het midden liggen.

[...]

Dit doen ze voordat ze een product releasen.
Is zo lullig om het achteraf een andere kleur te maken..
ik heb toch echt nergens kunnen kiezen voor een kleurtje hoor,
en ik woon toch echt in europa :P

naja, ff afwachten. mischien is de rode alsnog via via te verkrijgen :)

• wvdburgt
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 13-06 00:38

wvdburgt

Mac OS X all the way baby!

zoals altijd:ben je links mag je weer lekker sterven of zo...
kheb nu een mx310 wat wel een fijne muis is. maar kwil ook wel eens een echt fijne muis. wat ik ook nog steeds bagger vin bij logitech is de opdrukken . ( is al wat vaker gezegt maar toch)
vooral et logo op de bolle kant waat je palm zit.

I7 8700K| Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Asus GeForce RTX 2080 Ti Dual OC| G.Skill Ripjaws V 3200mhz 32 GB | Samsung 860 EVO 1 TB | http://wvdburgt.nl

• vicious
  • Laatst online: 06-03-2004
lammmetak schreef op 28 februari 2004 @ 13:43:
zoals altijd:ben je links mag je weer lekker sterven of zo...
kheb nu een mx310 wat wel een fijne muis is. maar kwil ook wel eens een echt fijne muis. wat ik ook nog steeds bagger vin bij logitech is de opdrukken . ( is al wat vaker gezegt maar toch)
vooral et logo op de bolle kant waat je palm zit.
wil je palm op dat logo liggen moet je wel ontzettend kleine handjes hebben

• Webgnome
  • Laatst online: 19:56
ja raar is dat toch dat linkshandige gamers niet worden geholpen. Maar weet iemand nou iets over de blauwe of de rode uitvoering of die nou wel of niet voor amerika dan wel europa only zijn. en wanneer dat die muis een beetje goed te verkrijgen is behalve bij rare internetzaakjes

Strava, Twitter

• X-t-r-e-m-e
Offtopic:

Kennen jullie de razor boomslang nog, ze hebben nu een optical versie, 1.000 dpi.

http://eurostore.razerzone.com/images/viper.gif

Vergeet de logitech, ik wil deze :P

review: http://www.overclockerscl...razer_viper_optical_4.php (langzame site)

quote: I can’t recommend this mouse enough! The sensitivity was far greater than my mx500, and having the ability to change the sensitivity in game with an optical mouse is a first. This mouse not only performs flawlessly, but looks great too. If you’re in the market for an optical mouse the Razer Viper should be on the top of your list.

adobe acrobat page: http://www.razerzone.com/Issue_3.PDF

[Voor 70% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 29-02-2004 18:46]

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 23:47

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Als die Razor dezelfde is als zijn voorganger (zij het optical), dan is het volgens mij wel een RSI muis. :X Besides, ik vind de Logitech nog mooier ook. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• X-t-r-e-m-e
MST_Morpheus schreef op 29 februari 2004 @ 18:42:
Als die Razor dezelfde is als zijn voorganger (zij het optical), dan is het volgens mij wel een RSI muis. :X Besides, ik vind de Logitech nog mooier ook. :)
offtopic:
Hoezo RSI muis?

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ik zit sterk te twijfelen of ik een nieuwe muis zal aanschaffen en zo ja, welke.

Ik ben zelf een die hard gamer, die op top niveau (Quake 3) RA3 speelt. Ik speel al jaren met een dikke, gladde, cheap-ass muismat met de Logitech Gaming Mouse (ja, waar eerder in deze topic ook pix van staan). Ik ben altijd erg tevreden geweest over deze muis, welke door zijn brede, platte onderkant, erg stabiel ligt en soepel glijdt i.c.m. mijn muismat.

Er is natuurlijk ook in mijn geval, 1 algemeen bekend nadeel: stof.

Dit is dan ook de reden dat ik wil overgaan op een nieuwe, optische muis. Daarnaast denk ik dat de nieuwe muizen vast wel gevoeliger en dus ook beter zijn dan mijn oude Logitech Gaming Mouse.

Ik heb dan ook twee vragen:

1. Zal het voor mij zin hebben om van die oude Logitech Gaming Mouse over te stappen op een nieuwe optische muis?
2. Zo ja, hebben mensen goede/slechte ervaringen met die Boomslang Viper (optical) en zou dit een beter alternatief zijn dan de MX500 :? :? (ohja, is die Boomslang Viper Optical wel te koop in NL :?)

[Voor 3% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 03-03-2004 12:19]

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

• voil
  • Laatst online: 21:38
hIAwhAh locutus. "top niveau"
hihi:)

• Nimrod
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Hey de vorm is gelukkig wel veranderd. Hij lijkt een beetje op de logitech wheelmouse M-S48a. Gelukkig. Heb de oude Razer BS1000 gehad en man wat krijg je daar een kramp van in je polsen.
echt niet ergodynamisch. Het grootste probleem bij Razer is de software en dat het niet echt altijd even goed ondersteund werd bij games.
Wat bij mij het probleem was dat het bedrijf failiet was en het 2 jaar geduurt heeft totdat er eindelijk software voor XP was.

Nee ik houdt het bij mij een simpele Wheelmouse Ms48a. Niet kapot te krijgen die dingen. Goed ondersteund, simpel en goedkoop.
X-t-r-e-m-e schreef op 29 februari 2004 @ 18:23:
Offtopic:

Kennen jullie de razor boomslang nog, ze hebben nu een optical versie, 1.000 dpi.

[afbeelding]

Vergeet de logitech, ik wil deze :P

review: http://www.overclockerscl...razer_viper_optical_4.php (langzame site)

quote: I can’t recommend this mouse enough! The sensitivity was far greater than my mx500, and having the ability to change the sensitivity in game with an optical mouse is a first. This mouse not only performs flawlessly, but looks great too. If you’re in the market for an optical mouse the Razer Viper should be on the top of your list.

adobe acrobat page: http://www.razerzone.com/Issue_3.PDF

[Voor 6% gewijzigd door Nimrod op 03-03-2004 18:32]

>Systeemspecs<

• Sinistral
  • Laatst online: 16-05-2008
Ik heb deze muis te koop gevonden in Nederland. Hij is te koop in een of andere winkel genaamd Redcorp e-Store (nog nooit van gehoord :Y) )

Hier staat hij: http://www.redcorp.com/ne...31902801&StoreMajorCat=98

Heeft iemand ervaringen met deze winkel en of hij betrouwbaar is?

• Mizitras
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Een draadloze MX510/MX310 dus de MX710 maybe is nog niet in zicht zeker ???

Ik zou ZO hard voor DIE muis gaan omdat dan die draad eens niet zo hard in de weg zou liggen die mijn korte vloeiende begewingen hindert als ik grafisch bezig ben !

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Neej, draadloos is toch echt nog niet goed genoeg. Daarnaast heb ik nooit last van de draad (gewoon de draad een halve meter van de muis af ergens vastzetten).

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

• w0w
  • Laatst online: 00:23
Over die redcop winkel ;
Daar is die MX510 echt vet goedkoop!
37euro!!!
De laagste prijs pricewatch MX500 is 41 euro, nou dan weet ik wel welke ik neem :)
Ik heb nu een Razer Boomslang 1000dpi, maar toch wil ik nu een andere muis. De bal begint me te irriteren, netzoals de muismat, die bij optische mzuien niet zo hard nodig zijn. Ook krijg ik kramp in mijn handen op het einde van de dag, maar ik weet niet of dat aan de muis ligt, of gewoon aan mijn levenswijze. Ik schrijf ongeveer 8 uur lang per dag, dan zit ik ook nog eens 4~7 uur te muizen met mn razor of te tiepen, en dan ongeveer 12~9 uur rust. Elke avond doet mijn rechterhand pijn, en dit is natuurlijk niet fijn :( En ik ben nog maar 15 jaar, waar moet dat heen met mij ? :p

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

yojordi schreef op 03 maart 2004 @ 22:37:
Over die redcop winkel ;
Daar is die MX510 echt vet goedkoop!
37euro!!!
De laagste prijs pricewatch MX500 is 41 euro, nou dan weet ik wel welke ik neem :)
Ik heb nu een Razer Boomslang 1000dpi, maar toch wil ik nu een andere muis. De bal begint me te irriteren, netzoals de muismat, die bij optische mzuien niet zo hard nodig zijn. Ook krijg ik kramp in mijn handen op het einde van de dag, maar ik weet niet of dat aan de muis ligt, of gewoon aan mijn levenswijze. Ik schrijf ongeveer 8 uur lang per dag, dan zit ik ook nog eens 4~7 uur te muizen met mn razor of te tiepen, en dan ongeveer 12~9 uur rust. Elke avond doet mijn rechterhand pijn, en dit is natuurlijk niet fijn :( En ik ben nog maar 15 jaar, waar moet dat heen met mij ? :p
37 euro en de verzendkosten dan :?

• w0w
37 euro en de verzendkosten dan
Mailtje is al verstuurt :P
Misschien wel goed idee voor inkoopactie?

• Webgnome
verzendkosten zijn 10 euro maar die 37 euro is EXCLUSIEF btw.

snelle uitrekening:

37, - + 19% btw + 10 euro verzendkosten maakt 54 euro's

Strava, Twitter

• Xenon
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 24-05 09:15
Lezen is precies moeilijk
All prices exclusive of TAX/VAT, shipping costs and recupel tax
Prices are subject to change without prior notice.

This site is reserved exclusively for Business Customers (Companies, Government, Education, Medical Care, Professionals,...). Orders from Home users will not be treated.

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• w0w
Lezen is precies moeilijk
En wat wil je nou precies met je quotje zeggen? Als we een IA regelen met 100< muizen zullen ze echt niet moeilijk doen ze te verzenden? Toch?

[Voor 4% gewijzigd door w0w op 03-03-2004 23:08]

• Webgnome
ja maar de prijs is dus niet zo superveel lager als vemoed wordt.

Strava, Twitter

• DutchTSE
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
hij bedoelt dat ut niet voor home users is, je moet dus als bedrijf bestellen ;)

• w0w
hij bedoelt dat ut niet voor home users is, je moet dus als bedrijf bestellen
Dat dacht ik al :) Maar als we 100< gaan bestellen gaan ze daar toch neit zo moeilijk over doen?
Besides, mijn pa heeft een computer-gerelateerd bedrijf, en we kunnen dus zo via dat bedrijf deze muisjes inkopen :)

• _DaWamZ_
  • Laatst online: 15-03-2010
volgens mij gaat dit topic over een "gaming" mouse en niet over een grafische bezigheden mouse...

ik weet niet of je wel eens gamed maar dan zou je wensen dat je een draad had!
ik heb om heel eerlijk te zijn nog geen ervaringen met de mx700 maar ik heb van alle draadloze gevallen die ik ooit gebruikt heb nog nooit een exemplaar meegemaakt dat goed functioneerde tijdens een lekker potje fraggen...

verder heb je nog het issue batterijen, wanneer je met een lage sensitivity speelt is het laatste waar je op zit te wachten en stel gewichtige batterijen dat je tijdens een uurtje fraggen algauw heel wat meters in het rond moet slepen...
Mizitras schreef op 03 maart 2004 @ 21:14:
Een draadloze MX510/MX310 dus de MX710 maybe is nog niet in zicht zeker ???

Ik zou ZO hard voor DIE muis gaan omdat dan die draad eens niet zo hard in de weg zou liggen die mijn korte vloeiende begewingen hindert als ik grafisch bezig ben !

C2D e6600 @ 3ghz, 7900GTO, 2gb, 3tb

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

mmm ik geloof dat die razor niet echt een goed alternatief is, beetje slecht te verkrijgen

• X-t-r-e-m-e
Locutus-of-Borg schreef op 03 maart 2004 @ 23:25:
mmm ik geloof dat die razor niet echt een goed alternatief is, beetje slecht te verkrijgen
Kan wel kloppen, hij komt deze maand pas uit.

• Webgnome
yojordi schreef op 03 maart 2004 @ 23:22:
[...]

Dat dacht ik al :) Maar als we 100< gaan bestellen gaan ze daar toch neit zo moeilijk over doen?
Besides, mijn pa heeft een computer-gerelateerd bedrijf, en we kunnen dus zo via dat bedrijf deze muisjes inkopen :)
belastingvrij >:)

Strava, Twitter

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

ik denk dat ik maar eens een mx500 ga lenen om te proberen ofzo

• Der Vati
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18-03-2004
Ik zou voor de 310 gaan. De 500 heeft overbodige knopjes die je nooit gebruikt, hij is niet geschikt voor linkshandigen (niet dat dat heel boeiend is voor mij ofzo), hij is duurder, en ik vind hem minder lekker in de hand liggen. Maar da's persoonlijk.

• DarkFlow
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14-06 16:49

DarkFlow

coder @ bunq

_DaWamZ_ schreef op 03 maart 2004 @ 23:23:
volgens mij gaat dit topic over een "gaming" mouse en niet over een grafische bezigheden mouse...

ik weet niet of je wel eens gamed maar dan zou je wensen dat je een draad had!
ik heb om heel eerlijk te zijn nog geen ervaringen met de mx700 maar ik heb van alle draadloze gevallen die ik ooit gebruikt heb nog nooit een exemplaar meegemaakt dat goed functioneerde tijdens een lekker potje fraggen...

verder heb je nog het issue batterijen, wanneer je met een lage sensitivity speelt is het laatste waar je op zit te wachten en stel gewichtige batterijen dat je tijdens een uurtje fraggen algauw heel wat meters in het rond moet slepen...
Tja, meningen verschillen.

Ikzelf game al een aantal jaren behoorlijk actief met draadloze muizen (eerst the Logitech Cordless MouseMan Wheel, tegenwoordig de Cordless Optical Mouse) en heb er echt nooit problemen ermee. Ik heb juist vrijwel altijd last van het snoer als ik weer eens achter een PC met niet-draadloze muis zit.

En wat de batterijen betreft: tja, ik kan me voorstellen dat een zware muis irritant is met een lage sensitivity, maar aangezien ik zelf juist met een hoge sensitivity speel vind ik dat extra gewicht alleen maar fijn. Vliegt die muis tenminste niet constant alle kanten op...

Zoals ik al zei: meningen verschillen. Ook wat betreft gamen.

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 24-02 17:35
Wat een BS over die MouseWare... nog nooit problemen mee gehad. Alle 8 de knoppen van de MX500 zijn ook probleemloos in elk spel te gebruiken door gewoon een keystroke (toets op het tobo dus) aan de knoppen toe te kennen. Die kleine knopjes lijken idd niet op heel handige plekken te zitten maar de van de knopjes bovenop maak ik in Quake 3 dankbaar gebruik (1 om de gauntlet en 1 om de railgun snel te kunnen selecteren :) ). De twee knoppen aan zijkant gebruik ik vooralsnog niet.

Het scrollwiel werkt niet 100% goed maar dat is bij alle Logitech muizen. En i.c.m. Quake 3 werkt het bij mij gewoon goed (zonder speciale dingen in de config te hoeven), maar als ik iets in de setup (toetsen of sensitivity) verander, dan werkt het scrollwiel niet meer en moet ik dus het spel opnieuw opstarten om het weer te laten werken. De oplossing is om voor alle instellingen die je nodig hebt de console commands uit je hoofd te leren.

Heel af en toe doen de kleine knopjes het trouwens niet; dan moet ik even naar de mouse config gaan en een van de toewijzingen van die kleine knopjes openen en dan apply klikken, dan werkt het weer.
Iets wat me ook opviel toen ik overstapte naar de MX500 is dat je niet altijd meer op de titelbalk van een venster kunt dubbelklikken met het scrollwiel (heb ik ingesteld op dubbelklik). Dat is niet zo fijn... maar ik zit nog met MouseWare 9.78 dus ik moet nog ff een nieuwere versie proberen.

Edit: de MX310 heeft juist een knopje aan de rechterkant van de muis wat ik op een irritante plek vind zitten. :D Verder is het vast een fijne muis maar de MX500 vind ik absoluut fijner de linker en rechter muisknop vooral!

[Voor 8% gewijzigd door Aham brahmasmi op 04-03-2004 06:03]

Firefox add-on werkt niet meer na update van Firefox? -> Permanente oplossing.

• Danster
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 11-06 17:21
ff voor de snelle bestellers onder ons

http://geizhals.at/eu/a84329.html

http://www.kieskeurig.nl/...ry=mx510&%5Bresults%5D=50

Al is het wat vaag, want volgens logitech is hij nog niet leverbaar in ons kikkerlandje. :?

[Voor 54% gewijzigd door Danster op 04-03-2004 14:51]

• Aham brahmasmi
Wat ik nog vergeten was: voor gebruikers van de MouseWare drivers is er de Advanced Settings Utility (for MouseWare 9.76 and above).

Het probleem met mouse acceleration in spellen als Quake 3 kun je oplossen door versnelling gewoon uit te zetten onder windows en _niet_ 'disable acceleration in games' aan te vinken. Gebruik de volgende instellingen voor de Advanced Utility: plaatje.

bron: post van ErAdiCToR in Driver updates / Logitech Mouseware 9.79 build 019.

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Maar wat is nou nog het verschil dan tussen de 510 en 500 :? Aantal dpi's iets (hoeveel?) omhoog :?

• Redje
Die Razer is echt weer zo'n hype product, net als zijn voorgangers imho.
Gooien met hoge DPI's, onzinnige dingen zoals leren buttons, oplichtende muiswiel.

Toen de Razers uitkwamen maakte MS en Logitech al opticals, maar dat werd door Razer niet goed bevonden voor gamen(oke 1ste generatie was niet super), nu jaren later maken ze zelf een optical dat gewoon een MX310 kloon lijkt...

Als de Viper net zo lang meegaat als zijn Boomslang broertjes mag je er wel gelijk een dozijn kopen :)

Dus als ik zou moeten kiezen tussen een 800dpi Logitech of 1000dpi Razer met toeters en bellen kies ik wel voor de Logitech.

• Webgnome
maar dan heb je geen toeters en bellen? is wel rustiger :+

maar mocht er een inkoopactie komen dan doe ik mee :P

Strava, Twitter

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

ik geloof dat logitech met z'n 510 net zo hard me de (game)hype meedoet als razor

• Redje
Locutus-of-Borg schreef op 04 maart 2004 @ 10:34:
ik geloof dat logitech met z'n 510 net zo hard me de (game)hype meedoet als razor
Dat is waar, maar Logitech(ook MS) heeft een naam waar je kwaliteit mag van verwachten.
De Razers (1000 en 2000) die ik heb gehad waren na een maand stuk of hadden kuren(ik bleef ruilen). Latere revisies waren wat beter, maar ik kan me voorstellen dat de Viper out of de box wat kuren kan hebben, ik heb gewoon weinig vertrouwen in die toko :)

[Voor 12% gewijzigd door Redje op 04-03-2004 10:45]

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Nou, dit lijkt me in mijn geval duidelijk. Dat wordt een mx500. Al zie ik wel dat deze muis toch al bijna 2 jaar oud is. Komt er geen (betere) opvolger :?

• Aham brahmasmi
Ja, de 510. :+
Waar je als gamer misschien wel mee zit is dat de 510 met z'n gladde bovenkant wat sneller vuil wordt dan de matte MX500. Op m'n witte Pilot Wheel Mouse Optical had ik snel last van die grijsbruinige randjes huidvet en huidcellen enzo, die je dan weer weg moet vegen/krabben.
Je hebt ook gamers die dat niet schoonmaken, en als je dan eens achter hun pc zit wil je dus die muis niet oppakken (te plakkerig). :r

Maar ik zou sowieso overstappen van die ouwe Logitech Gaming muis met bal. Je zult er zeker op vooruitgaan maar het is wel eventjes wennen denk ik (zelfs toen ik van m'n pilot optical overging op de MX500, maar ik was er in een week aan gewend :) ). Ik ben zelf fanatiek InstaUnlagged speler en ook TDM, beiden op de 1.30 servers.

Wat ik elke gamer kan aanraden is om padsurfers/mouse skates te kopen (van die stukjes teflon die je onder de voetjes van je muis plakt om hem veel beter over je mat te laten glijden). M.i. kun je hier de beste krijgen en in de hele maand maart wordt je bestelling verdubbeld oftewel 50% korting: http://www.padz.nl/index.php?main_page=index. Je hebt hier nu ook nieuwe extra gladde en ook extra duurzame(!) padsurfers; die laatste vind ik vooral interessant en ik heb van beide een strip besteld. Je kunt bij de verzendmethode ook "Teflon Only" selecteren wat maar €2.00 is ipv €5,95 (erg attent :) ).

Ik kan trouwens de muismat Steelpad (3S en 4S) niét aanraden; heb 'm gekocht (de 3S) en ik vond de statische wrijving te hoog, ondanks dat ik padsurfers onder m'n muis had (en de Steelpad zou volgens de reviews de gladste mat zijn die er is). Ondanks dat ik een low sens speler ben (5.5/6 in Q3) vond ik dat ik niet lekker snelle bewegingen kon maken op de Steelpad, dus die is alweer verkocht. ;) Ik denk dat de meeste gamers het beste gebaat zijn bij een plastic mat. Ik heb zelf net een (1 mm dikke :) ) X-Trac mat gekocht en wacht er nu op.

[Voor 9% gewijzigd door Aham brahmasmi op 04-03-2004 12:54]

• ·°|(V)ayDay|°·
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-02-2006
waar is de 510 te koop in nederland btw? in de pricewatch zie ik nog niets staan?

@ aham? Kan jij me op de hoogte houden van je mat en teflon stripes? als het relaxed speelt heb ik ook cker interesse. Ik speel UT instagiB ; {MUTE}(V)ayday
en ik heb wel baat bij wat extra performance

[Voor 57% gewijzigd door ·°|(V)ayDay|°· op 04-03-2004 13:09]

Athlon 64 3000/ Asus k8V / 1024 pc3200ddr / Radeon 9700 pro/WinXP/Western digital 180GB/SBlive5.1/Pioneer DVD 106/hauppauge radio-tv-teletext/LiteOn 24 spd/q-tec tower/EizoT756

• Aham brahmasmi
offtopic:
Is goed. :) Ik heb nu nog de standaard padsurfers maar die verslijten wel na een weekje of 4. Op m'n Pilot Optical gingen ze eerst een stukje langer mee... Maar ik kan je vertellen dat die teflon stukjes sowieso echt lekkerder spelen (ongeacht je mat).

Het is wel belangrijk dat voor je gaat spelen je muismat schoon is (ff afvegen dus) en er geen korreltje op ligt. Dat voel je (ik iig) meteen en je trekt bovendien gaten in je stukjes teflon, op den duur of meteen als het bv een zandkorrel is.

Ik speel heel af en toe UT of UT2003/4 btw maar m'n ass word natuurlijk gekicked omdat ik het niet gewend ben. ;) Sniper arena of Instagib wil nog wel aardig en gewoon de schoten van anderen dodgen lukt ook wel goed maar verder... :r I'll stick to Quake. ;)

• ·°|(V)ayDay|°·
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-02-2006
ik zit alleen een beetje met het gladde oppervlak van mn muis te twijfelen, als ik een beetje goeie clanwar speel zweet ik volgens mij die muis zo onder mn hand vandaan. Verder ja korreltjes heb ik een gloeiende hekel aan op me pad, nu gebruik ik een pad met stoffen oppervlak, maar als teflon inderdaad goed glijdt op plastic dan bestel ik er natuurlijk ook gelijk 1. nu maar wachten op 11 maart tot het muisje uitkomt... vraag me ook af of de gevoeligheid van de sensor die als knop dient in te stellen is. echt relaxed in ut, waar reactie toch wel grote rol speelt
even je vinger erop leggen ipv butten helemaal intikken lijkt me ook wel relaxx

btw door het teflon onder de muis komt de muis op veel plaatsen hoger te liggen dus ook minder last van obstakels als korreltjes etc.

[Voor 17% gewijzigd door ·°|(V)ayDay|°· op 04-03-2004 13:49]

Athlon 64 3000/ Asus k8V / 1024 pc3200ddr / Radeon 9700 pro/WinXP/Western digital 180GB/SBlive5.1/Pioneer DVD 106/hauppauge radio-tv-teletext/LiteOn 24 spd/q-tec tower/EizoT756

• Aham brahmasmi
Nou dat teflon is zo dun dat je niks van een verhoging merkt. Ik krijg nog steeds troep langs de randen van de onderkant van m'n MX500. Die voetjes hadden wel een fractie hoger gemogen. :(

Maar je kunt toch ook gewoon een bind maken om sensitivity te switchen (evt. in stapjes verhogen/verlagen met twee toetsen; met 1 toets wisselen tussen twee sensitivities kan ook; dit kan allemaal met vstr commands in Quake 3 iig). Of kan dat niet in UT?

Ik heb zelf een plastic muismat (met vloeistof en glittertjes erin, Philips relatiegeschenk :) ) en deze heeft een reliëf/textuur maar is wel glad gesleten op de plek waar ik het meest muis. Daar glijdt 'ie ook het lekkerst. Maar je zweet toch niet zo erg dat er druppels langs je muis lopen? :D Dan kun je beter een badstoffen mat gebruiken. ;)

Maar ik heb zelf niet echt ervaring met stoffen matten en optische muizen. De Snowpad schijnt een goeie mat voor opticals te zijn, en deze is ook wasbaar(!). Maar slijt wel schijnt het (door gebruik en wassen). Heb alleen nog geen prijs hiervan kunnen vinden.

De X-Trac is iig niet duur (staat op hun site trouwens wel opeens de melding dat de mat die ik gekocht heb niet werkt met de Logitech MX-serie, maar dat geloof ik lekker niet. :P Gebruik ik em wel voor m'n Pilot Optical op m'n andere pc...)

• w0w
Ik vraag me af hoe de winkels van www.kieskeurig.nl aan de MX510's komen, Logitech levert ze in ieder geval niet direct? Ik vermoed dat het dus ge-importeerde rode MX510's zijn, ik zal eens een mailtje sturen of ze rood of blauw zijn :)

[Voor 7% gewijzigd door w0w op 04-03-2004 18:28]

• Danster
yojordi schreef op 04 maart 2004 @ 18:28:
Ik vraag me af hoe de winkels van www.kieskeurig.nl aan de MX510's komen, Logitech levert ze in ieder geval niet direct? Ik vermoed dat het dus ge-importeerde rode MX510's zijn, ik zal eens een mailtje sturen of ze rood of blauw zijn :)
Strak plan, vroeg het me ook al af :)

Er zijn een aantal dus niet hetzelfde

Via de kieskeurig site geven een aantal onderstaand partnummer aan:
Fabrikant Artikelnummer: 931162-0914

Volgens logitech zelf moet dit zijn:
Part Number 931179-0403

[Voor 24% gewijzigd door Danster op 05-03-2004 12:18]

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

waar vind ik officiële info over de MX510 (op de logitech site kan ik het niet vinden :?)

misschien dat al ergens (anders) staat wat nog meer het verschil is met de MX500 (+dpi :?)?

• Danster
Locutus-of-Borg schreef op 05 maart 2004 @ 17:58:
waar vind ik officiële info over de MX510 (op de logitech site kan ik het niet vinden :?)

misschien dat al ergens (anders) staat wat nog meer het verschil is met de MX500 (+dpi :?)?
http://www.logitech.com/i.../EN,CRID=3,CONTENTID=8070

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Laatst online: 14-06 19:11
Ik vraag me af hoe de winkels van www.kieskeurig.nl aan de MX510's komen, Logitech levert ze in ieder geval niet direct? Ik vermoed dat het dus ge-importeerde rode MX510's zijn, ik zal eens een mailtje sturen of ze rood of blauw zijn
Ik ben ook van plan een mx510 te kopen, vrijdag is een vriend met zijn mx500 langsgekomen en toen heb ik besloten de mx510 te kopen. Ik denk dat ik hem bij backoffice of bij central point ga kopen. Maar misschien wacht ik toch nog even af tot jij antwoord hebt gekregen

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

aapenootjes schreef op 07 maart 2004 @ 17:49:
[...]

Ik ben ook van plan een mx510 te kopen, vrijdag is een vriend met zijn mx500 langsgekomen en toen heb ik besloten de mx510 te kopen. Ik denk dat ik hem bij backoffice of bij central point ga kopen. Maar misschien wacht ik toch nog even af tot jij antwoord hebt gekregen
Is er nou al bekend of een winkel de MX510 op voorraad heeft, want mocht dat zo zijn, kan ik net zo goed die kopen :)

• Aapenootjes
Op de site van central point staat dat hij op voorraad is. Ik denk dat ik hem zelf vanmiddag ga bestellen.

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

aapenootjes schreef op 08 maart 2004 @ 15:52:
Op de site van central point staat dat hij op voorraad is. Ik denk dat ik hem zelf vanmiddag ga bestellen.
als je zoekt op muizen op voorraad, vind ik 'm niet :(

• Aapenootjes
http://www.centralpoint.nl/ice.cgi?crit_keywords=mx510 er staat hier toch dat hij er een "paar" op voorraad heeft. Ik zie hem ook niet als ik bij accessories-->muizen kijk, als je je bovenaan bij "Zoek prijs en beschikbaarheid" mx510 invult dan vind je hem wel.

[Voor 40% gewijzigd door Aapenootjes op 08-03-2004 18:34]

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True