Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Ja, ik had hem ergens eind augustus al besteld want toen moest ik mijn telfort abbonement verlengen. GSM Dealer was de enige die hem toen al had staan... Tenminste... ik zat aan de andere kant van de wereld en had niet zon zin om het allemaal uit te zoeken.

Nou ik hoop dat we versie 1.3 dan hier krijgen ;) Ik heb de zilveren besteld, maar als ik de zwarte krijg vind ik het ook wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou voorlopig is ded mpx220 voor mij een no go! eerst maar eens zien hoe hij zich gedraagd als hij uitgegeven is, en wat de prijs ervan wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:11:
nou voorlopig is ded mpx220 voor mij een no go! eerst maar eens zien hoe hij zich gedraagd als hij uitgegeven is, en wat de prijs ervan wordt!
Gelukkig hadden we al een zooi betatesters in de US >:) . Met de nieuwe firmware maak ik me helemaal geen zorgen meer, en de prijs is toch allang bekend op verschillende sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah.. maar prijs als ie uit is en hoe hij zich gaat gedragen (dus of ie omlaag gaat) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:13:
jah.. maar prijs als ie uit is en hoe hij zich gaat gedragen (dus of ie omlaag gaat) ;)
Alsof de prijzen nu verschrikkelijk hoog zijn, als je kijkt op www.gsm.nl & www.gsmdealer.nl dan vind ik dit al erg meevallen. En op wat voor een termijn bedoel je eigenlijk ?

Edit: Ik zie net trouwens dat de mpx200 duurder is dan de mpx220 }:O .

[ Voor 11% gewijzigd door QlimaX op 24-11-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
De MPx200 duurder jah... had ik ook gezien :*) ! Maar dat zal wel snel afgelopen zijn als Kruidvat met zijn acties begint... MPx200 voor € 199,- dacht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
inderdaad, my thoughts exactly. Ik zag het in het kruidvat krantje... dus dat gaat denkbaar snel gebeuren dat de Mpx220 draan komt.... ik ben vol verwachting :D

Verwijderd

Jah, ik wou hem ook gaan halen bij de Kruidvat. Verstandig, of nog even wachten op de MPx220?

• Troxel
Tjsa dat hangt van de volgende keuzes af ;) :

- Heb je voor de MPx220 ongeveer € 225 - 275 euri's meer over?
- Wil je een camera op je telefoontje hebben?
- Heb je persé BlueTooth nodig?

Ik neem aan dat de processor van de 220 sneller is dus minder lang wachten. Windows Mobile 2003 kan op allebei de telefoontjes (op de 200 standaard 2002 maar kan geupgrade worden) dus dat maakt geen verschil.... :/

Persoonlijk vind ik 't design van de 220 veel mooier dus mijn keuze is denk ik wel bekend... vooral omdat ik een leuke korting krijg voor het verlengen van mijn abonnement dus jah.... benutten dan he O-)

Succes met je keuze!! :*)

Verwijderd

Ik ben ook benieuwd hoe en óf andere winkels gaan reageren op deze actie van Kruidvat. Ikzelf vind het niet duur...

De MPx220 is natuurlijk nieuwer en heeft wat nieuwe mogelijkheden. Maar net wat jij zget, hij zal wel €225,- tot €275,- duurder gaan kosten. Ik kan het mezelf wel veroorloven, maar dik 400 euro voor een telefoon...NEE! :/

Ik denk toch ook maar voor de MPx200 te gaan. Die 2003 versie kan ik er altijd zelf nog op zetten, dat zal wel niet zo moeilijk zijn... En ik ben benieuwd naar wat de andere winkels gaan doen...

• Gehaktbal
icm met Orange Free 30 issie gratis (bij 2 jaar)
Nouw dat zie ik wel zitten eigenlijk :P

• Troxel
Nog iemand iets gehoord over de release-date in Nederland / Europa?? _/-\o_

• Gehaktbal
nee, shops spreken elkaar tegen.. ik hoop snel, want dit dingetje moet mijn broekzak in! zo snel mogelijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Wat zeggen die shop's dan van jou?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
eind november, 10 december, eind dit jaar, met kerst, begin volgend jaar....
Dat zeggen ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er hier 1 liggen voor morgen. Super ding. Ik heb er al eerder meegewerkt. Dus als
er mensen zijn die een goede versie willen zien dan weet je waar je morgen moet zijn.
Ik ben er helemaal kapot van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
en de foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd.. hoe zijn de foto's das belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ik heb gelezen dat er een software upgrade is gekomen en dat de geluidsproblemen en de camera beter geworden is. hoop dat t nu ook echt de 1.3 mp kwaliteit geeft. ik zit er wel op te wachten. alhoewel ik me wel af vraag hoe groot ie er nu uit ziet in real:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ja maar dat ding ziet er echt mooi uit, heel erg dun en die toetsen zijn ook prachtig, en vergeet die supertooth niet 100 meter bluetooth :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
mm. die had in ander topic moeten staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 17:26
Iedereen nog geinteressrd in z'n voorganger de mpx200, bij Kruitvat ligt ie voor 200 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:44:
Ik heb er hier 1 liggen voor morgen. Super ding. Ik heb er al eerder meegewerkt. Dus als
er mensen zijn die een goede versie willen zien dan weet je waar je morgen moet zijn.
Ik ben er helemaal kapot van.
Nou dan heb ik natuurlijk een paar vraagies:

- Welke firmware?
- Is het dezelfde versie als die op de NL Markt komt?
- Enig idee wat de release datum hier gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
als het goed is 10 december. je moet anders kijken op www.modaco.com en dan naar het forum want daar staat heel erg veel over de mpx 220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag 1: Nog niet gekeken. In ieder geval de laatste versie, waarbij BT werkt en ook goed werkt

Vraag 2: Geen idee of dat deze is, maar ga daar wel vanuit. Motorola zet ze namelijk bij
allerlei bedrijven neer voor testen

Vraag 3: Geen flauw idee. Ik heb nog niet niemand uit de markt gehad die op die vraag een
antwoord kon geven. Enkel persoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat op marktplaats nu een mpx 220 te koop inclusief een 256mb mini sd kaart. :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en op ebay te koop ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
dat ben jij gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt.Had al vermeld dat ik em ging verkopen.Dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol.. 400 euro geboden.. verkopen met die hap :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 420 euro mag je em hebben mockingbird.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haal er een 0 vanaf aan het eind en ik kom hem ophalen met een flesje wijn :p
/me vind 1000 guldens betalen voor een mobile telefoon echt te gek voor woorden |:(

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja voor dat bedrag neem ik er een paar duizend.Helaas.Als er iemand anders interesse heeft mag hij een bod doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Laatst online: 12-09 16:50
Ik heb de zwarte MPx220 die beschikbaar was gesteld door Marverick (Marc) ook in mn handen gehad, ik heb er gister in principe de hele dag mee rondgelopen op de PDAtotaal meeting. Tóch vind ik de T-mobile SDA / Orange SPV C500 nog steeds beter!

- Had met BetaPlayer een stukje DivX geprobeerd, Finding Nemo. (1.5 mb/s, 220*176, 24 fps) Op de SDA/C500 ging dit vloeiend en perfect! De MPx220 leek er moeite mee te hebben wat ik een enorme tegenvaller vond van die zogenaamd bloedsnelle OMAP 1611 CPU. Of misschien makkelijker gezegd: de software is nog steeds niet af en kampt nog met GAPI-problemen?? Of er moet een nieuwe BetaPlayer uitkomen geoptimaliseerd voor de instructies van de OMAP 1611? Zo ja, dan heb je dat met de meeste software en is zo'n CPU met aparte instructies niet zo interresant, als het afwijkt van de rest.

- De camerakwaliteit is dusdanig slecht voor een megapixeltoestel (niet te vergelijken met Nokia 7610, Sharp GX-30, SE S700i) dat het echt helemaal niets uitmaakt in vergelijking met de camera van de C500/SDA. Deze zijn zelfs in het donker wat beter en hebben sowieso minder last van ruis.

- JAVA kreeg ik op geen enkele manier aan de praat, ik kon dus hier geen vergelijkende benchmark doen (jbenchmark) :(

- Het scherm is kleiner. Het verschil van 2.0 en 2.2" maakt weldegelijk wat uit. Als je de C500/SDA wat langer gebruikt is dit gewoon wat comfortabeler.

- Ik was niet helemaal happy met de batterijtijd. Volgens mij is dit gewoon nog 2 á 3 dagen. Normaal voor een Smartphone, maar de C500/SDA doet beter.

- At last but not least: Motorola blijft het ding maar uitstellen! Na wat rendezvous bleek dit ook met de MPx het geval. Men is niet tevreden over de performance (200Mhz, 32 MB ram?) en wordt dus uitgesteld naar 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Firmware versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

325

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
hmm gsmdealer.nl heeft zn releasedatum aangepast.. tis nu december geworden.. *zucht*
Ze zouden het lanceren van telefoons eigenlijk hetzelfde moeten doen als games, één gelijktijdige lancering.. en volop leverbaar... maar ho maar...

Mgoed ik heb geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Heb nu bij verschillende bronnen gehoord dat 't 10 december wordt... maar ja goed... het zijn ook maar geruchten!! 8)7 Heeft er iemand al PERSOONLIJK contact gehad met één van de dealers...?? Als het 10 december wordt, dan vind ik 't best. Zo lang we dan maar:

- een zwarte kleur kunnen bestellen;
- een firmware van 1.300 of hoger :P krijgen.

Klein vraagje nog... de 220 die in Nederland uitkomt, heeft deze gewoon een engelstalige versie van Windows Mobile? Ik zou dit alleen maar een plus punt vinden.. maar hoe zou die voice-command omgaan met die nederlandse namen... O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Troxel op 29-11-2004 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
:? Hmm nou lees ik net dat de MPx220 in Duitsland al te krijgen is... :?

http://www.inside-handy.d...220/datenblatt/504-1.html

Beetje vreemd vind ik... er zijn al twee "user-opinions" vanuit Duitsland en er staat niets over import vanuit de States of zo... Heel apart vinden jullie niet? Zou het dan toch zo zijn dat hij zeer binnenkort te leveren is in NL.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij komt dit jaar niet meer op de nederlandse markt.Bel motorola maar dan kun je het zelf horen.Ik begrijp het niet want het is een prima toestel.Jammer dat het een clamshell is.Dus als iemand interesse heeft doe maar een bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je voor de gein de versie die ik heb eens vasthouden. Wat een bagger ding. 1
klein bestandje oversturen via BT kostte mij 1 minuut en toen gaf de batterij gelijk een
blokje minder aan. Nee, echt leuk om te zien, goed uiterlijk maar wat erin zit. HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:06:
Nee, echt leuk om te zien, goed uiterlijk maar wat erin zit. HELP!
Uhmmm Maverick... hierin zeg je dat je 'm echt KL*TE vind... maar waarom heb je enkele dagen geleden dan dit bericht achter gelaten???? 8)7
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:44:
Ik heb er hier 1 liggen voor morgen. Super ding. Ik ben er helemaal kapot van.
Ik snap je niet... maar goed het ligt WELDEGELIJK aan de firmware hoe de kwaliteit van het toestel is... wanneer je GEEN 1.300 firmware hebt, mag je niets over definitieve problemen praten volgens alle andere forum's over de 220... O-)
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:04:
Hij komt dit jaar niet meer op de nederlandse markt.Bel motorola maar dan kun je het zelf horen.
Dat zou erg jammer zijn... toch blijf ik alle moed houden... iemand anders nog info over een eventuele release datum??

[ Voor 20% gewijzigd door Troxel op 29-11-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
Motorola verzwijgd denk ik pas tot het laatste moment de releasedatum, anders verliest iedereen vertrouwen daarin ;)

We kunnen nou wel druk gaan speculeren over een releasedatum, maar alleen tijd zal het vertellen ;) Hij is tenminste nu gesignaleerd in Europa dus wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Laatst online: 28-01 11:34
De motorola V620 zou oorspronkelijk de zelfde tijd uitkomen als de MPX220. En de V620 staat nu op de motorola site.
Dus ik vrees dat het idd wat later wordt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel, super ding echt waar. Werkt fantastisch, totdat je echt hele speciale dingen zoals
de camera, bluetooth gaat gebruiken. Dan is het een ellende. Dus net zoals ik het zeg.
Super om te zien en mee te werken qua gebruikersvriendelijkheid, maar dan ben je een
paar dagen bezig en denk je HEEEEEEEEELLLLLLLPPPPPPPP!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:08:
totdat je echt hele speciale dingen zoals de camera, bluetooth gaat gebruiken. Dan is het een ellende.
Je vergeet bellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:26
AvWijk schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:39:

- De camerakwaliteit is dusdanig slecht voor een megapixeltoestel (niet te vergelijken met Nokia 7610, Sharp GX-30, SE S700i) dat het echt helemaal niets uitmaakt in vergelijking met de camera van de C500/SDA. Deze zijn zelfs in het donker wat beter en hebben sowieso minder last van ruis.
Ruis? Ik dacht dat ik in Alpen was ofzo toen je die foto's maakte.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Hmmm toch heel veel verschillende meningen over dit toestel.... 8)7 Ik heb toch het flauwe vermoeden dat er VEEL verschil zit in de FW versie van het toestel. Zo gauw de 1 voor het FW-nummer komt, wordt er bijna niets dan lof over gepraat.... :*)

Las net weer op 'n engelse site dat ie 13 december in de UK te verwachten is... Hij wordt toch in héél Europa in één keer gereleased? Of zou die bron nou weer uit zijn nek aan 't ouwehoeren zijn.... Volgens CoolSmartPhone.com:
MPx220 Coming to o2 - December 13th

29 Nov 2004

As we hurtle toward Christmas, what could be better than confirmation that yet another Windows Mobile Smartphone will be launching in the UK ? Well, the Motorola MPx220 will, according to my sources (they live in the cardboard boxes behind mobile phone shops). It'll be available on o2 in the UK from December 13th 2004. Yes, just a week before Santa comes sliding down your chimney.
Tsja... Het zou leuk zijn... maar we wachten (wederom) gewoon af!!! Het blijkt toch wel steeds dichterbij te komen O-) Trouwens, Grinder, wat bedoel je precies met "gesignaleerd in Europa? Waar dan?
Grinder schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:56: Hij is tenminste nu gesignaleerd in Europa dus wie weet..

[ Voor 12% gewijzigd door Troxel op 29-11-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
Stond in jouw tekst troxel...
Hmm nou lees ik net dat de MPx220 in Duitsland al te krijgen is...

http://www.inside-handy.d...220/datenblatt/504-1.html
Maar nu ik het herlees en wat meer tijd aan je post spendeer zie ik dat het meer twijfel van onjuistheden is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik zo het commentaar lees van marverick lijkt de mpx220 wel op de sendo x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:56:
als ik zo het commentaar lees van marverick lijkt de mpx220 wel op de sendo x
Maar die commentaar is gebaseerd op een beta toestel/firmware niet ? Dus IMO weinig waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Yep... dat wilde ik stilletjes aan ook aangeven... Commentaar gegeven over de MPx220 zonder goede firmware is natuurlijk niet representatief voor het model wat in NL uit zal komen... hierin zal wel een 1.xxx versie ingebakken worden O-)

Die post van O2 UK is wel veel zeggend... een definitieve release op 13 december daar... dan zal 't hier toch ook niet lang meer gaan duren he... we houden vol :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
nils7 schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:18:
[...]

Leg uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
in mijn ogen kunnen wij gerust wachten op 2005.
1. nieuwsberichten over een releasedatum die niet van Motorola komen zijn niet te vertrouwen (zo blijk maar weer)
2. wat leert onze ervaring met motorola.... juist, we kunnen gerust wachten tot sinterklaas volgend jaar :P

Stiekemhoop ik ook op dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Alpen = Sneeuw = Ruis, althans denk dat hij 't zo bedoelde :) .
Gehaktbal schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:14:
in mijn ogen kunnen wij gerust wachten op 2005.
1. nieuwsberichten over een releasedatum die niet van Motorola komen zijn niet te vertrouwen (zo blijk maar weer)
2. wat leert onze ervaring met motorola.... juist, we kunnen gerust wachten tot sinterklaas volgend jaar :P

Stiekemhoop ik ook op dit jaar :)
Pessimist ! :P.
Ik reken gewoon op rond de 10 december. Onder andere het nieuwtje over o2uk, dat 'ie daar 13 december beschikbaar zou zijn geeft me goede hoop (gecombineerd met wat de nederlandse sites aangeven).

Ben ik nu een optimist ? :+

[ Voor 3% gewijzigd door QlimaX op 30-11-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
nils7 schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:18:
[...]

Euhm. Pics waren enorm goed, behalve in het donker, maar ik denk dat de P910i daar nog sneller last van heeft. Die kwaliteit valt me trouwens helemaal tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij bedoelt dat er veel ruis was...

EDIT: ow, iemand anders had het al beantwoord :X

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
QlimaX schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:59:
[...]

Alpen = Sneeuw = Ruis, althans denk dat hij 't zo bedoelde :) .

[...]

Pessimist ! :P
Realist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
kijk eens hier voor een recente review.

http://www.pocketpc-club....d.php?p=295971#post295971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
het is wel stil rond de 220 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Hmmm jah.... iets TE stil naar mijn zin... Ach ja ik blijf gewoon netjes wachten... Ben nu aan het afstuderen en heb daar ook mijn nodige aandacht voor nodig haha B)

Zo te zien is die "recente review" weer gedaan met een 0.xxx firmware aangezien ze zitten te zeiken over een slecht geluid wat in Amerika al lang is opgelost.... zoals ik al vaker heb gezegd, is dat belangrijk dat er wel getest wordt met een firmware van 1.3xx of hoger :*)

Waar komt de telefoon vandaan? Wel vind ik 't leuk dat ik een zwarte versie zie... daar heb ik ook wel zin in O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ik vind dit geen review, conclusie, het is een goed toestel maar een paar dingen moeten verbeterd worden. review van nieuwemobiel is verreweg veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
dsonnaville schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:35:
review van nieuwemobiel is verreweg veel beter
Thanks! O+
Maarja, de Pokke PC Club is overal traag mee!

[ Voor 20% gewijzigd door AvWijk op 05-12-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
ik zit eerder te wachten op de zilvere versie :)
Kvinnem zelf mooier, tis zo'n zwarte foon maakt et allemaal zo zakelijk, een zilvere is meer voor een studentje denk ik...
Al ben ik geen psycholoog, iets zegt mij dat de zwarte versie meer gestolen gaat worden dan de zilvere versie :P (gewoon vanwege de gesuggereerde waarde)

Twas 13 December in de UK, zal het toch niet lang meer moeten duren.
Ik check elke dag wel even fora als modaco en mpx200.org maar de enige post die je dar leest zijn volkomen zinloos: "Mijn MPx220 is binnen!" en daar openen ze dan een heel topic voor... *zucht*

We wachten af, maar ik vind het wel beetje laat worden, mijn KPN abonnement zit nu in zn contractvrije periode dus ik kan elk moment opzeggen.
Verlengen is geen optie dat gaat me teveel geld kosten :P
Ik zie dat Vodafone en Orange iig hem gratis leveren (www.gsmdealer.nl) bij bepaalde abonementen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Gehaktbal schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:50:
Al ben ik geen psycholoog, iets zegt mij dat de zwarte versie meer gestolen gaat worden dan de zilvere versie :P (gewoon vanwege de gesuggereerde waarde)
Persoonlijk vind ik de zilveren er "duurder" uitzien dan de zwart/bronze, als je kijkt bijvoorbeeld naar tv's en laptops, eerst waren ze ook allemaal (lees: bijna allemaal) zwart en nu zie je veel meer zilveren ertussen. Zwart maakt het een beetje oud/klassiek.

Heb iig de "risico" genomen en 'm besteld bij gsm.nl, zat nog lichtelijk te twijfelen tussen deze en de SDA ( maar lag eerder aan de onduidelijkheden van de levertijd van de mpx220 )
Ik aim ook een beetje op rond de 10 - 15 december als 't later wordt word 't wel vervelender maarja...

Ik heb alleen niet meer zo'n goeie hoop als een weekje geleden, maar dat heb ik aan gehaktbal te danken :+ :P

[ Voor 57% gewijzigd door QlimaX op 06-12-2004 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Precies.... ach ja ik kan me ook nog steeds vermaken en verlekkeren met het lezen erover... kom nog bijna elke dag wel weer iets nieuws tegen...!! Bijvoorbeeld ook die home-screens die sommige mensen maken, echt vet!! Daar ga ik me dan dus ook in verdiepen... da's zeker :*)

Vandaag is mijn verlenging aangevraagd, dus hoor morgen hoe het zit met mijn toestellen die ik heb aangevraagd (bedrijfsabbo.... 2 toestellen in totaal)... Ik hoop dat ze al iets kunnen roepen over de release date... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
zodra je wat weet, gelijk hier posten he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ik heb gsm.nl gebeld en ze verwachten m pas in januari en daar ga ik niet op wachten, erg jammer want deze telefoon komt gewoon meer dan een halfjaar te laat. ik ga denk ik toch voor de samsung d500, nokia 6630 of mda compact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Hmm ja da's wel ff bale... ik had laatst (3 weken geleden) ook keer gebeld, maar weet wel dat GSM.NL beetje slecht is met up-to-date zijn van release-data.... toendertijd had ie een lijstje van weer 3 weken terug.... |:(

Ik heb nog niks vernomen, mijn e-mailtje was niet goed aangekomen dus heb 'm vandaag nogmaals gestuurd. Meteen e-mailtje terug gekregen dat ie 't zo snel mogelijk zou gaan uitzoeken... haha toch wel eens voordelen... zo'n bedrijfsabonnement :*)

Voor de rest... ja ach... we wachten gewoon af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Yep, heb het via GoT achter moeten komen :/ . Heb gelukkig nog de abonnement op tijd af kunnen zeggen. Ik kan nu echt niet meer zolang wachten hoor ... ( wieweet word 'ie in Januari wéér uitgesteld )

Ik ga nu waarschijnlijk voor de MDA Compact ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Heb gister contact gehad met mijn telefoon-abonnement-verleng-bedrijf ;).

Hij kan waarschijnlijk de MPx220 in begin januarie leveren.. maar zeker weten doet ie 't niet :'(

Jullie nog nieuws...?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
dat het inderdaad januari is ;)
maar het zit er goed in dat het dan toch echt moet gaan gebeuren, gsmdealer.nl begint nu met een speciale actie voor de mpx220.
Dusss :) Wellicht meer kansen in het volgende jaar :P

• QlimaX
Gehaktbal schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:15:
maar het zit er goed in dat het dan toch echt moet gaan gebeuren, gsmdealer.nl begint nu met een speciale actie voor de mpx220.
Wanneer/waar is dat ? Ik zie alleen een klein stukje op de voorpagina ...
Aangezien de Mda compact uitverkocht is voor de komende 5 weken, tja dan is het al januari ...
Wordt me weer erg moeilijk gemaakt allemaal :/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is dat (nog) niet veel mensen deze telefoon ontdekt hebben in vergelijking met bijv. de Samsung D500. Oke..., de Mpx220 is nog niet uitgebracht... maar toch. Als ik zou moeten kiezen tussen de Mpx220 of de D500 dan zou ik het wel weten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:55:
Wat mij opvalt is dat (nog) niet veel mensen deze telefoon ontdekt hebben in vergelijking met bijv. de Samsung D500. Oke..., de Mpx220 is nog niet uitgebracht... maar toch. Als ik zou moeten kiezen tussen de Mpx220 of de D500 dan zou ik het wel weten! :+
Dat is niet zo gek. Motorola heeft een reputatie hoog te houden om telefoons uit te stellen of toch maar niet uit te brengen. Dan haken de "fans" snel af...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
QlimaX schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:07:
[...]

Wanneer/waar is dat ? Ik zie alleen een klein stukje op de voorpagina ...
Aangezien de Mda compact uitverkocht is voor de komende 5 weken, tja dan is het al januari ...
Wordt me weer erg moeilijk gemaakt allemaal :/ ...
frontpage van gsmdealer.nl helemaal onderaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Hoedje schreef op zondag 19 december 2004 @ 15:04:
Dat is niet zo gek. Motorola heeft een reputatie hoog te houden om telefoons uit te stellen of toch maar niet uit te brengen. Dan haken de "fans" snel af...
Ik neem wel aan dat ze 'm zowiezo uitbrengen, aangezien ie laatst in Azië is uitgebracht & in Amerika al 'n tijdje......

In tegenstelling tot de berichten blijkt het maar weer akelig stil te zijn in Nederland hier.... Ik hoop dat deze week toch iets meer duidelijkheid zal komen over de exacte leverdatum...!! O-)

Iemand nog nieuws verderzzz....? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
January 04, 2005 [MS Smartphone]
Not only this phone will be delayed but also is very overpriced.

While previously Motorola MPx220 was announced to be available before Christmas 2004 at O2 Germany, now the release date is known as "in the middle of January 2005". The price of Motorola MPx220 without subscription at O2 Germany will be 599.95 Euro what is outrageously big price considering that T-Mobile SDA or i-mate SP3 and SP3i are available for around 350 Euro and T-Mobile SDA Music (the one with addtional music buttons and with white headset that looks like Apple iPod headset) is even available at some places for as little as 329 Euro!
Hmmmm, zou GSMdealer hem gewoon zelfde prijs houden :S Want veel meer gaan we er toch niet voor betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Hmmm beetje vervelend bericht.... Heb je ook 'n link naar het verhaaltje?

Ik heb al 'n contractje waarop staat dat ik mijn Mpx220 voor 475,- krijg... maar ja... zouden ze dat dan nog kunnen veranderen als die prijs naar boven gaat?

Ach ja... we blijven hopen... tot deze maand. Anders ga ik ergens anders voor!! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ik heb een nokia 6630 besteld bij gsm.nl en die was toen ik m bestelde 434 en als je m nu besteld is ie 530 geloof ik maar ik heb m gewoon voor 434 kunnen kopen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Troxel schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:31:
[...]
Ik heb al 'n contractje waarop staat dat ik mijn Mpx220 voor 475,- krijg... maar ja... zouden ze dat dan nog kunnen veranderen als die prijs naar boven gaat?

[...]
Ze kunnen niet zomaar de prijs aanpassen als deze naar boven of beneden gaat, jij hebt een contract getekend dat rechtsgeldig is voor de prijs van 475 euro dus zullen beide partijen zich daar aan moeten houden, ongeacht de prijsverandering, naar boven of naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Daar ben ik gelukkig mee.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
Had het berichtje van het forum op www.pocketpc-club.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwanten
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 19:08

kwanten

Is goed bezig!!

Ik zag dit telefoontje op belbeter.nl voor € 438,- (Alleen de zilveren versie volgens mij)

Daar is de levertijd 3 weken.... en dat terwijl andere sites nog geen releasedatum hebben staan!!Maar als het 3 weken is ga ik em meteen bestellen!!

Op expansys is ie ook beschikbaar, maar wel alleen voor pre-order

Verder heb ik em wel zien staan in enkele blaadjes, bijvoorbeeld gratis bij Telfort 400 2jr.

[ Voor 3% gewijzigd door kwanten op 10-01-2005 15:33 ]

© kwanten 2001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Ik heb zojuist een mailtje naar mijn telecom-provider gestuurd, aangezien ik nu het gevoel krijgen dat we steeds dichterbij komen (jaja... dat is ook logisch... maar men snapt wat ik bedoel)... O-)!! Deze mail bevat natuurlijk de vraag naar informatie over de leverdatum... ik zal a.s.a.p iets posten als ik wat terug krijg.... :*)

Aangezien hij in Azie en HongKong al overal in de winkel ligt sinds 'n week... who know's dat het misschien hier nu ook in een stroomversnelling komt...! Het is in ieder geval wel zo volgens de meeste forum's (Modaco, HowardForums, MGN, enzzzzz) dat de kinderziektes zo goed als zijn verdwenen _/-\o_ !! Ik heb foto's gezien die gemaakt zijn met de MPx220... ik ben er erg over te spreken!!

Maar goed... still... let's dream on... :Z

[ Voor 3% gewijzigd door Troxel op 11-01-2005 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
inderdaad, let's dream on. Sommige winkels hebben zelfs Januari-Februari staan als leverdatum, dus et zou ook nog es Februari kunnen zijn.

Ik denk dat ik het in combinatie ga doen met een Vodafone abonnement, of anders een T-mobile abonnement. (kweet niet eht welke beter is)

Vodafone 150 2jr = 0 euro :) (Gsm.nl)

@ Kwanten:

In welke blaadjes heb je hem al gezien dan??? Ik heb nog echt niets gespot! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Ik lees net hier dat er een headset bij de levering zou zitten van de MPx220....!! :*)

http://www.gsmhut.net/productenv.php?id=256&cat=Motorola

Ook nog steeds op HEEL VEEL sites de leverdatum van Jan-2005. Het ziet er toch beter uit vind ik hoor... _/-\o_

Heb voor de grap Motorola zelf maar eens een mailtje gestuurd... je weet maar nooit.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Grinder
Berichtje op smartphone-club.nl was zeker van mij.

Ik zelf wacht ook op de MPx 220 en heb deze zelfs al betaald.
Ach ja, het hebben van de zaak is het einde van het vermaak. :P

Nu heb ik een nieuw bericht gevonden over de MPx 220...

It took a while but as it looks now, o2 Germany is close to release its Motorola MPx220 Window Mobile Smartphone, announced late last year.
I had the chance today to play with the latest ROM version and the responsible project manager at o2 Germany explained me why it took a little bit longer then expected.

Most important for o2 Germany is the proper functionality of their Home and Cityzone indication and while I've recognized some problems with the previous ROM versions, the latest one indicates home and city proper now. So this Smartphone is the first one which will supports o2 Germanys Genion service (indication-wise).

However, even if it is smoothly integrated right from the carrier name, o2 had to use its own plug-in they developed with Motorola to integrate home and city indication. In case you are within your Homezone, the typical house icon is also displayed, left from the home-tag.

The rest of the Homescreen is pretty much the standard Microsoft Homescreen, except the MRU list which isn't a MRU (Most Recently Used) list anymore but fixed shortcuts instead, linking to o2 Active (O2's WAP service), Inbox, Pocket Internet Explorer, MSN Messenger and Call History.
Please note that the customization above is o2 Germany specific. I have no idea/information yet how the O2 UK implementation looks like.

However, for the German version there isn't anymore carrier customization, not on the device itself nor in the OS then the link to o2 Active and the typical o2 bubble background (and for sure the typical start and shutdown images):

Talking about o2 Active: the latest o2 Active version, launched before Christmas last year is already supported with the MPx220 and even if it looks like Web, it's WAP!

All the rest is the same as what we already know from the previously released MPx220 versions - available in the US:

* It's running Windows Mobile 2003 Second Edition
* Supports Quad-band GSM and GPRS (something I've already tested successful last month when I was in Seattle)
* Includes Microsoft's Bluetooth stack without any (previously from Motorola announced) additional Bluetooth profiles
* Includes a "1.3 Megapixel" camera

Unlike other sites reported, the MPx220 is supporting a 65k display only - not 256k (as previously announced by Motorola) and the reason for that is easy: the Smartphone OS isn't supporting more then 65k colors! Well, that's nothing which bothers me - it's pretty much enough for me.

The sales package is expected to include:

* the Motorola MPx220
* a 1000 mA battery
* a 110 - 220 V charger
* an USB synchronization cable
* The user manual and warranty card as well as the CD-ROM

As you can see above, o2 Germany will carry the silver version of the MPx220, not the brown one as it is available in the U.S.

As the MPx220 project manager told me, o2 (both - Germany and UK) wanted to make sure that Motorola has fixed the major bugs we saw before with the early Cingular launch (too silent speaker and microphone, etc) but it wasn't possible to major improve the camera quality. Also o2 Germany had to test the Genion indication functionality extensively to make sure this is working proper. Therefore o2 ran into a small delay but preferred to launch a device delayed but with all the known bugs fixed then releasing it too early with some major bugs (voice quality) and I have to agree with him.

It will be available during January and will cost 179,95 Euro including an o2Active 50 (50 free minutes per month included) plan or 199,95 Euro with an o2 Active 100/o2 Genion plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er dus naar uit dat we nog even moeten wachten... ZUCHT ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
op de site van belcompany hebben ze de mpx200 al weggehaald.... whoei :)
(dat is overigens al een week zo, maar ik meld het tochmaar even :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik me nu afvraag:
Heeft de hoofd-beeldscherm nu 65.000 of 256000 kleuren?
Heeft de buiten-beeldscherm nu 4089 of 65000 kleuren?
:X
Bij het ene lees je dit en bij de andere andere dat.

Zelfs de website's van Motorola zijn tegenstrijdig, zie de verschillen tussen de Amerikaanse specificaties en de Zwitserse specificaties:
[url]http://http://www.motorola.com/mdirect/hellomoto/experience/mpx220/html/full_specs.shtml?[/url]
http://www.motonews.ch/produkte/produkte_MPX220.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merkte dat de eerste link niet werkte:

Amerikaans:
http://www.motorola.com/m...px220/html/homepage.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
Nou laten we het erop houden dat de berichtgeving van Motorola op alle vlakken te wensen overlaat :D

Ik denk 65000 kleuren het binnenscherm en 4089 het buitenscherm... Zal wel goed in de review van nieuwemobiel.nl staan.

Als ik de prijzen zo zie in je bericht black-rose denk ik dat de eerdere berichtgeving over hogere prijzen wel eens zou kunnen meevallen.. Uiteraard zijn dit o2 prijzen in combo met een abbonement, maar kan me niet voorstellen dat de prijzen dan boven de 500 euro los uitkomen.

Ach en voorderest blijf ik bij mijn standpunt: laat ze maar lekker alle bugs eruit halen voordat we hem kunnen kopen. Volgens mij zit hij er nu wel aan te komen binnen een maand. Mijn telefoon belt nog perfect en kan nog wel even wachten.. Het is een leuk speeltje wat het leven wat makkelijker maakt, maar die paar dagen meer of minder maken nu ook niet meer uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Jah ik denk dat de grootste fouten er wel uitgehaald zijn onderhand...
Januari gaat wel mijn maand worden waarmee ik de economie flink aan het helpen ben zeg.. dure mp3speler, duur tft scherm, duur telefoon.... dan is het voorlopig ook wel weer genoeg :P

Ik ga gewoon voor een abo zodak em gratis krijg, scheelt wel geld :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je gelijk in Grinder.

Overigens: Iemand anders die ook een review heeft geschreven en de telefoon zelf heeft in Zwitserland schrijft over 256000 Farben Innen und 65000 Farben Aussen.
Ik heb hem namelijk een mailtje gestuurt en kreeg de deze bovenstaande bevestiging.
In Zwitserland is die trouwens net uit.

Dit is wel weer tegenstrijdig met de review van Antal van Nieuwemobiel.nl.
Ik heb ook de volste vertrouwen in de review van Antal.

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Ach ja, ik laat me maar verassen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
in zwitserland al uit???

WAAROM NEDERLAND NOG NIET!! (stupid bastards :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, in Zwitserland al uit. Sinds Januari, dus Nederland kan wel eens heel dichtbij komen!

Wat ik ook veel lees (niet Zwitserland, weet ik niet overigens) is dat veel toestellen dan gebranded zijn met software van een provider, zoals in Engeland O2 en in Amerika Cingular en AT&T
Zoals dat ook met de Qtek's gebeurd, Orange SPV's.
Dat wil ik NIET, gewoon zo standaard van Motorola, dan betaal ik maar iets meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
helemaal mee eens! Maar hier in nederland werkt het wel anders hebik het idee :) (lees, hoop ik :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik een nieuw forum ga openen: 8)7

En welke smartphone nemen we na de MPx220?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens hier...

Expansys

Ook op de ...nl site.

Deze morgen 20, nu nog 19... :*)
Heb em besteld in Belgie.
Tracking status: Mpx220 shipping in 3 days :9
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.