We zijn wel ff lekker gefopt met die maten
100*48*24 Dat zijn de afmetingen van de Nec modellen
Ook al kan deze foon heel veel, dit vind ik toch wel een beetje een afknapper....

Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Gehaktbal op 22-07-2004 22:59 ]
Verwijderd
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
tja de sendo heeft symbian en de mpx220 windows mobile 2 totaal verschillende os'en.trimakassi schreef op 24 juli 2004 @ 12:56:
Hmm, nog even wachten dus. Nu weet ik alleen niet meer voor welke ik wil gaan. De Sendo of toch Hello Moto? Als ik je mag geloven is de Sendo er veel eerder dan de mpx220. Toch maar wachten dan? Ben ik intussen wel goed in geworden...
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Verwijderd
Onder andere Bluetooth & Camera support. Daarnaast draait de 220 niet op wm2003 maar op wm2003 se, waar een aantal bugs zijn uitgehaald to de orginele wm2003En wat zijn de verbeteringen in wm2003 eigenlijk?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 21:18 ]
Verwijderd
Niet zo lelijk als de spv classic, e100/200
Verwijderd
Verwijderd
Ja die knopjes zijn een beetje vaag, voor gamen misschien minder geschikt, maar goed daar koop ik me spv niet voor. Dat ie kleiner is, das wel lekker want echt ieder1 heeft commentaar op de grootte van mijn spv e-100...Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 12:21:
Rare joystick vind ik trouwens, en erg lelijk design, wel een stuk kleiner dan de oude spv, zelfs kleiner dan de nieuwe sagem my s7.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 07:50:
echt superklein en smal
[ Voor 29% gewijzigd door _Drake_ op 29-07-2004 23:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 00:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 11:22 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 23:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 18:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
Je kan onderaan ook klikken op een link, en dan kan je offerte krijgen icm andere abo's! Probeer maar eens. Grappig dat ze m al kunnen leveren, zou het echt zo zijn?Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:46:
Bij gsmstunts is ie verkrijgbaar zie http://www.gsmstunts.nl/info.php?eci=23 .
Vind alleen de prijzen erg duur en alleen verkrijgbaar met T-Mobile
[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 08-10-2004 16:06 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op gsm.nl staat nog steeds dat hij in het 4e kwartaal verwacht wordt. Bij bijvoorbeeld de nokia 6260 kunnen ze het al aangeven met een precieze week (nl week 45) dus ik denk dat de mpx220 niet deze week al leverbaar isVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 22:59:
Nou, ben benieuwd of hij er morgen is...
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 16:34 ]
Verwijderd
Dat is mijn reviewRoccoS schreef op 15 oktober 2004 @ 16:13:
Op www.nieuwemobiel.nl is een redelijk uitgebreide review verschenen van de MPx220, al betreft het hier wel een preproductie exemplaar met redelijk oude software van april 2004. Zoals uit ook uit andere reviews blijkt de camera het zwakke punt te zijn....
Verwijderd
Hoe kom je aan de MPx, dat je hem ook mocht houden en verkopen? Ben je beta-tester? Ik ben nog niet aan een MPx gekomen en wat ik inderdaad gehoord heb van anderen is dat het toestel absoluut nog niet bruikbaar is. Ik heb wel eens een exemplaar in mijn handen gehad die telkens aangaf 'Out of Memory'.Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 20:17:
Aan A.van Wijk.Heb inderdaad je review gelezen en ook ik heb de zwarte mpx 220 als preproduktie model gehad.Ik moet zeggen dat deze officiele versie stabieler is als de preproduktie model.Heb nog geen reset hoeven uit te voeren.Van de 1.2 megapixel camera kan ik alleen maar zeggen dat hij niet beter is geworden en als je daar echt waarde aan hecht, je beter een digitale camera kan kopen.Er is sprake van volume problemen,maar daar kan ik persoonlijk niets op aanmerken.In mijn opinie is deze ruim voldoende.
Tevens voor degene die
wachten op de mpx(300),ook deze heb ik als preproduktie model gehad en tevens weer verkocht.Deze werkte een stuk trager en de kwaliteit van de camera was hetzelfde als de mpx 220.Tevens met bluetooth en wi-fi aan was bellen een crime.Gelukkig heb ik deze voor een leuk bedrag kunnen verkopen.Als je zou moeten kiezen tussen de sda(in al zijn verschillende varianten) en de mpx 220,zou ik alleen kunnen aanraden om af te gaan op smaak.Ik persoonlijk heb de voorkeur voor clamshell.Je moet hem niet nemen vanweg de camera(niet beter als de sda).Quad band is aardig,maar alleen als je veel reist.Voice command werkt uitstekend.
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij is hij in Nederland nog niet verkrijgbaar, de ene zegt half november en de andere weer eind november, ben benieuwd of hij inderdaad deze maand nog uitkomt of dat het weer uitgesteld gaat worden, dat laatste hoop ik niet want dan wordt deze phone waarschijnlijk niet de mijne. Zit al een tijdje op deze te wachten maar m'n geduld raakt natuurlijk ook een keer op, al hoop ik dat ze zich voor 1 keer aan hun belofte gaan houdenExCibular schreef op 11 november 2004 @ 21:03:
Heeft iemand inmiddels een bestelde mpx220 ontvangen of is hij nog steeds niet verkrijgbaar?
mpx220: heb je een mpx300Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 06:27:
Zo ook de mpx(300).Deze heb ik van hem gekregen en mocht ik houden.Hij had me al gewaarschuwt dat hij niet geheel vlekkeloos werkt en na een tijdje er mee gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ik het niet meer aan kon om iedere keer een hard reset uit te voeren.Een leuk toestel,maar praktisch...nee.
Verwijderd
Zo! Daar heb je geluk meeVerwijderd schreef op donderdag 11 november 2004 @ 06:27:
Beste A.van Wijk.Ik heb een aantal jaren in amerika gewoond en heb daar aardig wat vrienden en kennisen.Ik heb een vriendje,die bij Microsoft werkt en hij krijgt nog wel eens wat![]()
Zo ook de mpx(300).Deze heb ik van hem gekregen en mocht ik houden.Hij had me al gewaarschuwt dat hij niet geheel vlekkeloos werkt en na een tijdje er mee gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ik het niet meer aan kon om iedere keer een hard reset uit te voeren.Een leuk toestel,maar praktisch...nee.
Even over de camera van de mpx 220.Deze is verbeterd tov de pre-produktie model alhoewel je er nog steeds geen geweldige foto's mee kunt maken.Ik heb geen verkleuringen,maar helpen met de instellingen wil helpen.
Helaas is het niet mogelijk om mp3's via de bluetooth headset te beluisteren.Je zult hier voor een wired headset moeten gebruiken.Bij het afspelen van mp3's en wav files over de speaker valt op dat het geluid erg zacht is en dat via de headset het geluid goed is.Tevens kun je geluiden gedumpt op de mini sd kaart niet gebruiken als ringtone,deze zal dan skippen.Dus dumpen in de sounds folder en je hebt geen probleem.
Waar ik wel voor vrees is dat motorola geen updates zal uitbrengen om deze in mijn opinie kleine bugs,te verhelpen.
Even een vraag aan jou ???.
Heb jij al ervaring met de sda-i en wat vind je ervan???
Ook met de mda compact heb ik geen ervaring.Lijkt me een leuk ding.
Wow! Dan heb je wel een erg antieke versie gehad. Niet gek dat je er niet mee kon werken. Ik vond de versie waarvan het uiterlijk wél definitief was al onwerkbaar, ik heb er op de iTrendz een poos mee gespeeld, telkens 'out of memory' melding. Met beiden kleurendisplays zat het trouwens wel goed, zagen er mooi uit! Een van de sterke kanten van een product van Chi Mei, zo blijkt. Maar die cameralensVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:45:
Over de mpx 300.Deze had de vierkante knopjes.Kan er weinig over kwijt want ik heb hem zelf maar 1,5 maand gebruikt.Nogmaals de camera was slecht en tijdens wi-fi,bluetooth was het zowat onmogelijk te bellen.
Ik heb ook m'n MPx200 vorig jaar ook voor $240 op eBay gescoort ipv de 600euro die hij toen hier koste. Ik hoop dat AT&T de MPx300 opneemt dan komen er weer leuke eBay aanbiedingen. In Nederland zal de MPx300 zowiezo veel te duur zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:45:
Nogmaals de camera was slecht en tijdens wi-fi,bluetooth was het zowat onmogelijk te bellen.
.........................
De mpx 300 heeft een voorlopige release datum van december(kan natuurlijk weer veranderen).
.........................
Ik ben er trouwens heel blij mee.God bless the usa
Verwijderd
MPx220owner: nee, tis meer een hobby, maar ik verdien er wel degelijk wel wat aan, en in de toekomst zeker meer! Best kans dat ik dan regelmatig een betamodel mag houden die ik dan weer door kan verkopen (ziet $$$ in ogen) afijn zover is het nog niet. Maar ik doe dit wel op een vrij hoog niveau, ik ben nog net geen MVP van Microsoft, maar ik ben wel betatester van Motorola, Mio en Orange.Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 08:20:
Aan A.van Wijk.Leuke job.Of is het geen job ???en doe je het in je vrije tijd ???.
Ik heb mijn mpx op e-bay verkocht voor 2.000 dollar aan iemand uit zweden.Leuke
winst he![]()
De sda ziet er gaaf uit,tevens zou ik ook wel eens met de mda compact willen spelen,maar ja,dat zit er niet in totdat ze officieel verkrijgbaar zijn.Ik heb voor de mpx 220 gekozen vanwege het clamshell model.Ik gebruik hem namelijk veel voor mijn werk en omdat ik wil dat het scherm niet snel beschadigd heb ik voor deze vorm gekozen.Ook het probleem van alles zien(vlekken) is van toepassing op de mpx 220.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Troxel op 23-11-2004 13:52 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 14:26 ]
Verwijderd
Ik ben benieuwd! Want ik ben namelijk bang dat het gewoon een brakke lens is gezien het Chi Mei en Motorola maar niet lukt om er iets redelijks van te bakken qua fotokwaliteit..Gehaktbal schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:37:
ik lees net op modaco en mpx200.org dat er weer een nieuwe firmware of zelfs ROM is. Hier wordt de camera kwaliteit ontzettend verbeterd.. zo zegt men. Er zijn alleen nog geen foto's... vreemd genoeg, misschien komen die nog
Welke winkel is dit? Ik heb hem zelf bij gsmdealer.nl in backorder staan, ze zeiden halverwege de maand hem nog deze maand te verwachten... Ik moet het nog zien gebeuren maar goed. Beetje sneu ook voor zus die natuurlijk telefoon wil overnementussen 10 - 15 december
Een quote van een post op mpx200.orgGrinder schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:42:
[...]
Maar ik dacht niet specifiek de kwaliteit maar vooral het euvel dat als bluetooth aan stond dat de camera het niet meer deed..
As for this latest firmware, it definitely addresses the volume issue. The camera works while bluetooth is "on". The picture quality is marginally better.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq