Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn wel ff lekker gefopt met die maten :( 100*48*24 Dat zijn de afmetingen van de Nec modellen :r Ook al kan deze foon heel veel, dit vind ik toch wel een beetje een afknapper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup maat viel me ook al dik tegen in het filmpje :( misschien dat het bij final versie wat kleiner is?
/me hoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het filmpje geen afknapper. Van mij mag hij morgen in de winkels verschijnen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
ik was zowieso niet gefocussed op de 'zwarte' 220, die zilvere vind ik zelf veel mooier! Is beetje trendy kleurtje. dat zwarte maakt em gelijk zo zakelijk. En dat terwijl ik dat dus helemaal niet ben :P (student)

Ik hoop gewoon dat ie mooi zilver wordt, probeer em in de winkel en kijk dan wel of ik em koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Gisteren was er een demodag bij microsoft voor mijn werk. En 3 keer raaien welke telefoon ze lieten zien als zijnde uitstekende smartphone..... juist: de 220 van Motorola :D
Er werd zelfs gesproken over Navigatie software e.d. :)
Dit klinkt goeeeeeeeeeeeeeeeeeed :9

Ik heb nu erg het idee dat de 220 niet lang meer op zich zal laten wachten :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Gehaktbal op 22-07-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om precies te zijn September dan zal het toestel er zijn en ik heb gehoord dat TomTom
met een pakket voor smartphones bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hmm, nog even wachten dus. Nu weet ik alleen niet meer voor welke ik wil gaan. De Sendo of toch Hello Moto? Als ik je mag geloven is de Sendo er veel eerder dan de mpx220. Toch maar wachten dan? Ben ik intussen wel goed in geworden... ;)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:55
trimakassi schreef op 24 juli 2004 @ 12:56:
Hmm, nog even wachten dus. Nu weet ik alleen niet meer voor welke ik wil gaan. De Sendo of toch Hello Moto? Als ik je mag geloven is de Sendo er veel eerder dan de mpx220. Toch maar wachten dan? Ben ik intussen wel goed in geworden... ;)
tja de sendo heeft symbian en de mpx220 windows mobile 2 totaal verschillende os'en.

persoonlijk zou ik voor de 220 maar dat zal wel zo zijn omdat ik een 200 heb :P

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Nou, het os maakt me eigenlijk niks uit. (en dat komt vooral omdat ik 0,0 ervaring ermee heb) Zou je misschien wat kunnen vertellen over de gebruiksvriendelijkheid van de interface van windows mobile 2002? (op de 200) En wat zijn de verbeteringen in wm2003 eigenlijk?
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat zijn de verbeteringen in wm2003 eigenlijk?
Onder andere Bluetooth & Camera support. Daarnaast draait de 220 niet op wm2003 maar op wm2003 se, waar een aantal bugs zijn uitgehaald to de orginele wm2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op gsm.nl staat de mpx220 al bij bijv. orange abo's. Er staan prijzen van de mpx220 en de mpx200. Zou die dan al heel snel leverbaar worden?? Ik hoop t! Heb ff een mailtje naar ze gestuurd. Best leuke prijzen, de nieuwe is goedkoper dan de oude mpx. Lekker logisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas hebben wij een fout op onze website ontdekt.

De Motorola MPX200 moet de MPX200 zijn.

Excuses voor het ongemak.

Dit kreeg ik terug van gsm.nl Lekker is dat. De mxp 220 en 200 stonden er beide met verschillende prijzen op, dus lekker vaag.

Meer info http://www.motorola.com/m...l/0,,4487_3820_23,00.html

Release is nu weer Q4 geworden!!!.... de C500 zou dus eerder moeten komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de C500 een mooie telefoon ? een waardige tegenstander :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou wel een tegenstander ja, beide MS Smartphones. of die mooi is laat ik maar in het midden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah bah, wat is die lelijk :r

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/Orange_SPV_c500.jpg

clamshels rulez >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 02:04:
bah bah, wat is die lelijk :r

[afbeelding]

clamshels rulez >:)
Niet zo lelijk als de spv classic, e100/200 :P :9

clamshell all the way baby :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rare joystick vind ik trouwens, en erg lelijk design, wel een stuk kleiner dan de oude spv, zelfs kleiner dan de nieuwe sagem my s7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 12:21:
Rare joystick vind ik trouwens, en erg lelijk design, wel een stuk kleiner dan de oude spv, zelfs kleiner dan de nieuwe sagem my s7.
Ja die knopjes zijn een beetje vaag, voor gamen misschien minder geschikt, maar goed daar koop ik me spv niet voor. Dat ie kleiner is, das wel lekker want echt ieder1 heeft commentaar op de grootte van mijn spv e-100...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dit filmpje op onderstaande link zo zie begin ik trouwens enthousiaster te worden, echt superklein en smal, en de looks ervan vind ik zeer meevallen :)

http://www.mysmartphone.n...de=thread&order=0&thold=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
edit:
d8 dat het over de mpx220 ging

[ Voor 29% gewijzigd door _Drake_ op 29-07-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Nou, ik mn keuze gemaakt: Byebye Moto, hello Sendo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gerucht gaat dat hij op 27 september wordt gereleased, neem de betrouwbaarheid hiervan zelf maar in overweging:

http://www.phonemag.com/i...mpx_and_mpx220_unleashed/

meer info op de moto site:

http://www.motorola.com/m.../mpx220/flash/index.shtml

Daar staat een actie voor de 1000e bezitters die eindigd eind oktober, dus voor die tijd zou hij in de schappen moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondertussen is ook de inkoopsprijs bekend gemaakt. Het toestel gaat bij introductie evenveel kosten als de MPX-200 nu. Een erg aantrekkelijke prijs dus... Helaas is voorlopig nog niet bekend gemaakt wanneer het toestel daadwerkelijk in de schappen komt te liggen, maar ga er vanuit dat dit ergens in oktober of november wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet w8en...

In eerste instantie zou ik voor de Siemens S65 gaan.....toen de SX1 (Siemens)...En nu dus de MPx 220
Laatste lijkt mij beste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat ie ook zonder abbo leverbaar zijn (in belgie) ? :)

en komt ie nog in het zwart ?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hij komt in Zwart en Zilver. De prijs is bekend en de verkoopdatum staat nu voor eind
September of begin Oktober, maar dat kan altijd uitlopen met Windows smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat wordt de prijs ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff kijken voor je, hoor! Je kan het ook gewoon vinden op www.nieuwemobiel.nl, maar
ik zoek het ff voor je op.

465 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt goed mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
dat is inderdaad niet slecht.
Denk maar eens in, 2 jaar geleden was de T68i van Sony Ericcson 600 euro ongeveer. Die kreeg je gratis bij 2 jarig abo.
Deze is van mij bijna afgelopen dus ik verwacht dat we met 99 euro bijlappen toch wel richting die foon kunnen komen? :)

Verwijderd

Bij GSMdealer.nl staat ie ook errug cheap.....Iig beter dan in de regular shop....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag te horen gekregen dat het toestel niet bij Orange komt als toestel met Orange
simlock. Daarnaast komt alleen de zilveren versie in de grote verkoop en is de donkere
versie een premiummodel dat waarschijnlijk veel minder uitgeleverd gaat worden door
Motorola. Het toestel is een speciaal model en zal maar amper te krijgen zijn. Dus als je
er eentje kan krijgen heb je geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat t sowieso nog ff duurt voordat ie komt. De c500 is ook cool, jammer dat ie geen klepje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen klepje .. daar doe ik niet meer aan met smartphones.. je hele schermpje komt onder de krassen :(

jammer dat ie niet bij orange komt, aangezien orange wel altijd lekkere kortingen geeft op toestellen (en orange share is ook erg fijn :))

och.. voorlopig heb ik nog 10 maanden een gratis abbo.. en een spv.. dus heb ik nog ruime tijd om na te denken ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, die zwarte was zo mooi

iemand trouwens nog alternatieven ?

(zoek telefoon met mp3, groot scherm dus geen nokia, memory card, en liefst clamshell) >:)

die v710 van motorola ziet er ook leuk uit,maar enkel usa ? :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je dat ik Motorola zo'n ontzettend irritant bedrijf vind, ze komen nooit met een fatsoenlijke release datum .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moeten we maar niet kijken naar Samsung en Nokia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor twijfelaars tussen Orange c500 en de MPX220 kijk dan hier even:
http://www.msmobiles.com/news.php/2950.html
en hier:
http://www.msmobiles.com/news.php/2953

Wat ik me afvraag, hoe komt het dat de mpx220 een hogere standbij tijd heeft 6-8 dagen (tegen 4 van de c500) met een zwakkere accu? ( 800mAh vs. 1050 mAh). Komt dit gewoon doordat motorola de standby tijd nog meer overdrijft als orange? :P
Hij is dus trouwens wel langzamer dan de c500... keuzes keuzes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds een paar dagen nu deze mpx200

fijne mobiel maar internet is HOPELOOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik krijg de volgende dingen niet aan de praat, wie kan mij helpen?

Internet
Wap
MMS
ik heb een orange free abonnement met GPRS

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde topic :p deze gaat over de mpx220 ... Ga effe naar het mpx200 topic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een site las ik dat hij waarschijnlijk 27 september officiëel uitkomt, ben benieuwd of dit ook werkelijk zo is of dat Motorola de release datum weer uitsteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toestel zal denk ik uitgesteld gaan worden. Vorige week heb ik een middag met het
toestel mogen spelen en het toestel crashte constant. Om moe van te worden. De nieuwe
software is nog steeds onderweg en moet daarna nog door een provider check van 6
weken. Ik heb geen geloof dat de aangegeven datum zal gaan lukken.

Verwijderd

Iemand nog nieuws over de Motorola Mpx 220 ?

Verwijderd

Ik heb een vraagje, excuses als dit niet het juiste forum is!

Ik ben me sinds enige tijd aan het oriënteren om een nieuwe telefoon aan te schaffen, de Motorola MPx220 lijkt me helemaal een top telefoon, maar enige berichten die hier de ronde gaan stemmen me wat minder blij. Ik las dat iemand die hem getest had er niet zo tevreden over was omdat het toestel crashte, dat zou echt balen zijn! Maar goed, ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn op het gebied van Symbian besturingssystemen en van de OS windows versie.

Zelf ga ik a.s. vrijdag (1-10-2004) bellen met Vodafone om mijn abo te verlengen, ik zal dan vragen naar iig de Motorola MPx220 om daar eventueel nieuws van op dit forum te plaatsen.

Een groet.

Verwijderd

instabiel zal de final versie hoogstwaarschijnlijk niet zijn hoor, zover ik weet zijn de meeste (!) testversies stabiel te noemen, maar zitten (zaten) de grootste problemen bij de korte stand-by tijd, bluetooth en de verschrikkelijk bellaberde cameraprestaties.

Release date is nog steeds onbekend.. zien vanzelf wel wat het wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
gsmdealer.nl zegt mij dat ze verwachten begin november.... *zucht* wel jammer. Tis echt een foon waar ik mij gewoon best wel lang op focus, maar twordt wel .. eeh vermoeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij gsmstunts is ie verkrijgbaar zie http://www.gsmstunts.nl/info.php?eci=23 .
Vind alleen de prijzen erg duur en alleen verkrijgbaar met T-Mobile :(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gisteren een mail gestuurd via de site motorola.nl met de vraag of ze mij konden vertellen wanneer de MPx 220 beschikbaar was. Dit gaven ze als reactie:

Helaas staat er nog geen datum vast waarop dit toestel op de markt zal gebracht worden. We kunnen u enkel aanraden onze website www.hellomoto.com in het oog te houden voor meer details. Wanneer het toestel uitgebracht wordt zal afhangen van hoe groot de vraag ernaar is.

Echt wijzer hieruit worden we dus ook niet, dus maar weer afwachten ....zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:46:
Bij gsmstunts is ie verkrijgbaar zie http://www.gsmstunts.nl/info.php?eci=23 .
Vind alleen de prijzen erg duur en alleen verkrijgbaar met T-Mobile :(
Je kan onderaan ook klikken op een link, en dan kan je offerte krijgen icm andere abo's! Probeer maar eens. Grappig dat ze m al kunnen leveren, zou het echt zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
ik kan ineens de mpx220 niet meer vinden op de site van motorola... en op de link die hier staat is hij ineens zwart met zilver van kleur...
Is er iets aan de hand met de telefoon ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah.. hij is uitgesteld tot 2005 :p http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=115549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
die gaat het dus niet meer redden met de opkomende umts geweld van vodafone en meer ein dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
ik ben benieuwd :? kzat echt te wachten op dat ding.
Volgens dat topic vertelde de Motorola medewerker dat we hem dan uit de VS moesten importeren... alleen maar omdat de MPX200 slecht verkoopt..... appart.
Gaat een aardige duit kosten denk ik als we hem laten importeren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Het nieuws omtrent deze telefoon is de laatste tijd een beetje verwarrend.. hier zijn wat belangrijke recente nieuws items:

MPx220 in de VS
MPx220 in de VS, reactie op bovenstaande item
MPx220 in GB

Ik had ook ergens gelezen dat hij naar duitsland zou komen via O2. Mocht hij hier (voorlopig) dus niet uitkomen kan je altijd nog bij onze buurlanden kijken....

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 08-10-2004 16:06 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Hij is nu te koop in Amerika, camera schijnt echter nog steeds slecht te zijn: http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=474157

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
het zou toch zo moeten kunnen zijn dat je, als je nu de foon zou kopen, gewoon nieuwe firmware dr'op zou kunnen flashen of niet?? (ivm camera kwaliteit)
Ik ben erg benieuwd, ik kan niet echt uit dat topic iets halen over de fotokwaliteit.. wel dat ze het er over hebben maar niemand die even goeie foto laat zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag bij een gsm shop geweest (Tell Me) om te kijken of ze mij al meer konden zegen over de mpx 220, ze probeerden de leverancier te bellen maar die was niet meer bereikbaar na 17 u., ze zouden die morgen opnieuw belen en mij telefonisch laten weten hoe de zaken ervoor staan. Wel konden ze mij met zekerheid zeggen dat hij dit jaar nog uitkomt. Op verschillende gsm shop sites lees ik ook dat ze de phone half oktober kunnen leveren, ben benieuwd of dit ook werkelijk zo is, hoop van wel en velen met mij waarschijnlijk ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
tsja dat kon elke winkel mij ook vertellen totdat ik het bericht las van een motorola medewerker dat hij pas in 2005 op de europese markt komt vanwege slechte mpx200 verkoop... tsja ik weet nogsteeds niet of ik het moet geloven..
Laten we hopen dat die camera kwaliteit stuk beter wordt: gelukkig komen er vast updates uit zodat we ons foontje fijn kunnen flashen.. (kan die camera langzamerhand beter worden :P :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Op www.brighthand.com , doorgaans vrij goed geïnformeerd, wordt nu 18 oktober als release datum voor de VS en EU gegeven. Overigens is hij bij een aantal zeer specifieke leveranciers in de VS (o.a. Best Buy) waar Motorola speciale deals mee gesloten heeft sinds deze week verkrijgbaar. Ziet er dus uit dat de totale release zeer imminent is. Nog heel even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
brighthand.com haalt zijn datum van phonemag.com dus tsja, ik wil et wel afwachten... :) 18 oktober is gelukkig niet al te ver weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Op www.nieuwemobiel.nl is een redelijk uitgebreide review verschenen van de MPx220, al betreft het hier wel een preproductie exemplaar met redelijk oude software van april 2004. Zoals uit ook uit andere reviews blijkt de camera het zwakke punt te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een behoorlijk uitgebreide review, maar er komt weinig nieuws naar voren: de software is kut en de camera om te huilen.... We wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
en dan maar afwachten op de updates voor de camera, al heb ik vernomen dat motorola hier weinig meer aan zal (kunnen?) veranderen.....
Twas juist zo'n gafe foon vanwege de camera (vond ik zelf)....
Al zegt iets mij dt de levering van de 'nieuwe' series hier in Europa misschien beter zullen zijn :) (tenminste dat hoop ik dan maar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ben benieuwd of hij er morgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 22:59:
Nou, ben benieuwd of hij er morgen is...
Op gsm.nl staat nog steeds dat hij in het 4e kwartaal verwacht wordt. Bij bijvoorbeeld de nokia 6260 kunnen ze het al aangeven met een precieze week (nl week 45) dus ik denk dat de mpx220 niet deze week al leverbaar is ;(

Edit: Ik heb gemaild, en ze kunnen geen preciese datum geven. Gsmdealer zegt op hun internetsite november. Laten we het hopen, want wil em echt wel hebben!

p.s. waarom staat dit topic niet meer bij "Internet & Telefonie" ? Of kijk ik verkeerd? Ik enter em vanuit mn favorieten..

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een week de mpx 220.Ik ben namelijk naar de vs geweest.Tot nu toe ben ik er erg tevreden mee.Hij is wel cingular branded.Ik dach dat voicedial een probleem zou omdat deze niet over een bluetooth headset werkt,maar guess what.ik heb hem in een zwanenhals bevestigd en hoef alleen even op de volume up toets te drukken en ik kan gewoon zeggen wat ik wil.De microfoon pikt dus gewoon mijn stem op en hoef dus echt niet te schreeuwen om voicedial te activeren.De camera is redelijk,maar aangezien ik deze hooguit gebruik om foto's te maken van mijn contacten is het geen probleem.Ik ben van mening als je echt hoogstaande foto's wil dat je een digitale camera moet kopen.Tevens is de volume van het toestel naar tevredenheid.Geen boombox maar luid genoeg.Heb een mp3 ringtone er ingezet en werkt goed.Enig nadeel in dit geheel is dat je wav en mp3 files echt in de sounds file folder moet plaatsen.Heb geprobeerd om deze op de mini sd kaart te plaatsen,maar dan happeren ze.In mijn opinie hele kleine problemen dus,want ik gebruik maar 1 ringtone at a time.Je kunt wel je mini sd kaart vol dumpen met mp3s en deze afspelen met je mediaplayer.Opladen kan via usb kabel.Ik ben erg tevreden met het toestel en zal hem niet zo snel van de hand doen(tenzij ik genoeg geld geboden krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:50
RoccoS schreef op 15 oktober 2004 @ 16:13:
Op www.nieuwemobiel.nl is een redelijk uitgebreide review verschenen van de MPx220, al betreft het hier wel een preproductie exemplaar met redelijk oude software van april 2004. Zoals uit ook uit andere reviews blijkt de camera het zwakke punt te zijn....
Dat is mijn review :) Wat vind je ervan? Ik heb inderdaad de zwarte MPx220 een poosje gehad, maar na wat zoeken op internet vond ik de camerakwaliteit nou niet veel beter geworden in de verkoopversie in de USA. Echt een enorme domper voor een zgn. 'megapixelresolutie'. De Nokia 7610 doet het veel beter dan de verkoopversie van de MPx220 qua camerakwaliteit.

Sterker nog, ik heb liever een goede VGA camera zoals ingebouwd in de C500 / Qtek 8020 / T-mobile SDA en consorten. Plus die toestellen bieden op dit moment meer waar voor je geld: betere standbytijd, iets groter display, en vooral de betere prijs.

Ik krijg ongetwijfeld de verkoopversie binnen, dan houd ik jullie via mijn NieuweMobiel review op de hoogte. Er komt iig een update van mijn review. De software van de MPx220 is wel oké bij de nieuwe versie, toestel is erg snel en haalt een bizar hoge score in Jbenchmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan A.van Wijk.Heb inderdaad je review gelezen en ook ik heb de zwarte mpx 220 als preproduktie model gehad.Ik moet zeggen dat deze officiele versie stabieler is als de preproduktie model.Heb nog geen reset hoeven uit te voeren.Van de 1.2 megapixel camera kan ik alleen maar zeggen dat hij niet beter is geworden en als je daar echt waarde aan hecht, je beter een digitale camera kan kopen.Er is sprake van volume problemen,maar daar kan ik persoonlijk niets op aanmerken.In mijn opinie is deze ruim voldoende.
Tevens voor degene die
wachten op de mpx(300),ook deze heb ik als preproduktie model gehad en tevens weer verkocht.Deze werkte een stuk trager en de kwaliteit van de camera was hetzelfde als de mpx 220.Tevens met bluetooth en wi-fi aan was bellen een crime.Gelukkig heb ik deze voor een leuk bedrag kunnen verkopen.Als je zou moeten kiezen tussen de sda(in al zijn verschillende varianten) en de mpx 220,zou ik alleen kunnen aanraden om af te gaan op smaak.Ik persoonlijk heb de voorkeur voor clamshell.Je moet hem niet nemen vanweg de camera(niet beter als de sda).Quad band is aardig,maar alleen als je veel reist.Voice command werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja over standby tijd,bel tijd etc.Mijn toestel staat altijd aan.Overdag werk ik veel met bluetooth aan.Om de drie dagen laden is mijn conclussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 20:17:
Aan A.van Wijk.Heb inderdaad je review gelezen en ook ik heb de zwarte mpx 220 als preproduktie model gehad.Ik moet zeggen dat deze officiele versie stabieler is als de preproduktie model.Heb nog geen reset hoeven uit te voeren.Van de 1.2 megapixel camera kan ik alleen maar zeggen dat hij niet beter is geworden en als je daar echt waarde aan hecht, je beter een digitale camera kan kopen.Er is sprake van volume problemen,maar daar kan ik persoonlijk niets op aanmerken.In mijn opinie is deze ruim voldoende.
Tevens voor degene die
wachten op de mpx(300),ook deze heb ik als preproduktie model gehad en tevens weer verkocht.Deze werkte een stuk trager en de kwaliteit van de camera was hetzelfde als de mpx 220.Tevens met bluetooth en wi-fi aan was bellen een crime.Gelukkig heb ik deze voor een leuk bedrag kunnen verkopen.Als je zou moeten kiezen tussen de sda(in al zijn verschillende varianten) en de mpx 220,zou ik alleen kunnen aanraden om af te gaan op smaak.Ik persoonlijk heb de voorkeur voor clamshell.Je moet hem niet nemen vanweg de camera(niet beter als de sda).Quad band is aardig,maar alleen als je veel reist.Voice command werkt uitstekend.
Hoe kom je aan de MPx, dat je hem ook mocht houden en verkopen? Ben je beta-tester? Ik ben nog niet aan een MPx gekomen en wat ik inderdaad gehoord heb van anderen is dat het toestel absoluut nog niet bruikbaar is. Ik heb wel eens een exemplaar in mijn handen gehad die telkens aangaf 'Out of Memory'.

Maar ontopic: Overigens is een digitale camera natuurlijk helemaal goed, maar dan sleep je alsnog met twee apparaten. Het is gewoon leuk om een camera in je telefoon ingebouwd te hebben voor leuke snapshots, en het is dan ook erg handig als deze van goede kwaliteit zijn. De foto's van de MPx220 vond ik echt bedroevend, veel blauw/geel/groenzucht erin, veel ruis. Erg jammer. Ik was ook heel erg tevreden over de looks van de MPx220. Zeer mooi toestel om te zien en toch vrij compact nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
OFFTOPIC
Heeft 1 van jullie 2 al ervaringen gehad met de MDA Compact?

Verwijderd

Beste A.van Wijk.Ik heb een aantal jaren in amerika gewoond en heb daar aardig wat vrienden en kennisen.Ik heb een vriendje,die bij Microsoft werkt en hij krijgt nog wel eens wat ;)
Zo ook de mpx(300).Deze heb ik van hem gekregen en mocht ik houden.Hij had me al gewaarschuwt dat hij niet geheel vlekkeloos werkt en na een tijdje er mee gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ik het niet meer aan kon om iedere keer een hard reset uit te voeren.Een leuk toestel,maar praktisch...nee.
Even over de camera van de mpx 220.Deze is verbeterd tov de pre-produktie model alhoewel je er nog steeds geen geweldige foto's mee kunt maken.Ik heb geen verkleuringen,maar helpen met de instellingen wil helpen.
Helaas is het niet mogelijk om mp3's via de bluetooth headset te beluisteren.Je zult hier voor een wired headset moeten gebruiken.Bij het afspelen van mp3's en wav files over de speaker valt op dat het geluid erg zacht is en dat via de headset het geluid goed is.Tevens kun je geluiden gedumpt op de mini sd kaart niet gebruiken als ringtone,deze zal dan skippen ;(.Dus dumpen in de sounds folder en je hebt geen probleem.
Waar ik wel voor vrees is dat motorola geen updates zal uitbrengen om deze in mijn opinie kleine bugs,te verhelpen.
Even een vraag aan jou ???.
Heb jij al ervaring met de sda-i en wat vind je ervan???
Ook met de mda compact heb ik geen ervaring.Lijkt me een leuk ding.

• Excibular
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:09
Heeft iemand inmiddels een bestelde mpx220 ontvangen of is hij nog steeds niet verkrijgbaar?

Verwijderd

ExCibular schreef op 11 november 2004 @ 21:03:
Heeft iemand inmiddels een bestelde mpx220 ontvangen of is hij nog steeds niet verkrijgbaar?
Volgens mij is hij in Nederland nog niet verkrijgbaar, de ene zegt half november en de andere weer eind november, ben benieuwd of hij inderdaad deze maand nog uitkomt of dat het weer uitgesteld gaat worden, dat laatste hoop ik niet want dan wordt deze phone waarschijnlijk niet de mijne. Zit al een tijdje op deze te wachten maar m'n geduld raakt natuurlijk ook een keer op, al hoop ik dat ze zich voor 1 keer aan hun belofte gaan houden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excibular
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:09
Na dit topic eens goed te hebben doorgelezen en de reviews op mobile review en de pdabuyersguide, heb ik de telefoon maar besteld! :) Ik ga morgen eens bellen wanneer ik hem kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 17:26
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 06:27:
Zo ook de mpx(300).Deze heb ik van hem gekregen en mocht ik houden.Hij had me al gewaarschuwt dat hij niet geheel vlekkeloos werkt en na een tijdje er mee gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ik het niet meer aan kon om iedere keer een hard reset uit te voeren.Een leuk toestel,maar praktisch...nee.
mpx220: heb je een mpx300 :9~
Heb je nog het eertse prototype met ronde toetsenboardknoppen of al de pre-productie excemplaat met vierkante knoppen?
Hoe is de camera kwaliteit in de mpx300? Kan je handig met het toetsenboard word documenten typen en met excel spreadsheets werken? Werkt het touchscreen goed? Is de mpx300 sneller dan de mpx200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de mpx 300.Deze had de vierkante knopjes.Kan er weinig over kwijt want ik heb hem zelf maar 1,5 maand gebruikt.Nogmaals de camera was slecht en tijdens wi-fi,bluetooth was het zowat onmogelijk te bellen.
Even nog wat slechte berichten:

Mediamarkt adverteerde met de t-mobile sda.Deze is helaas niet in voorraad,omdat er software problemen zijn en deze eerst opgelost dienen te worden.Verwacht wordt dat hij binnen 4 tot 6 weken leverbaar is.

Motorola heeft nog release date voor de mpx 220 en de mpx 100(dacht dat deze niet meer kwam)
De mpx 300 heeft een voorlopige release datum van december(kan natuurlijk weer veranderen).
Maar voor diegene die op de 220 wachten.Ik krijg het vermoeden dat het niet dit jaar zal zijn.

Ik ben er trouwens heel blij mee.God bless the usa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2004 @ 06:27:
Beste A.van Wijk.Ik heb een aantal jaren in amerika gewoond en heb daar aardig wat vrienden en kennisen.Ik heb een vriendje,die bij Microsoft werkt en hij krijgt nog wel eens wat ;)
Even over de camera van de mpx 220.Deze is verbeterd tov de pre-produktie model alhoewel je er nog steeds geen geweldige foto's mee kunt maken.Ik heb geen verkleuringen,maar helpen met de instellingen wil helpen.
Helaas is het niet mogelijk om mp3's via de bluetooth headset te beluisteren.Je zult hier voor een wired headset moeten gebruiken.Bij het afspelen van mp3's en wav files over de speaker valt op dat het geluid erg zacht is en dat via de headset het geluid goed is.Tevens kun je geluiden gedumpt op de mini sd kaart niet gebruiken als ringtone,deze zal dan skippen ;(.Dus dumpen in de sounds folder en je hebt geen probleem.
Waar ik wel voor vrees is dat motorola geen updates zal uitbrengen om deze in mijn opinie kleine bugs,te verhelpen.
Even een vraag aan jou ???.
Heb jij al ervaring met de sda-i en wat vind je ervan???
Ook met de mda compact heb ik geen ervaring.Lijkt me een leuk ding.
Zo! Daar heb je geluk mee :) Alhoewel ik krijg over het algemeen ook erg vaak leuke Smartphone-toestellen, niet alleen van Motorola maar ook Orange-SPV toestelletjes. ik ben reviewschrijver en merkbeheerder op NieuweMobiel.NL. Issue van die camera van de MPx220 is alleen dat je goede foto's krijgt als je je neus dicht houdt, de wind uit het westen komt en je één been omhoog houdt. Komt erop neer dat je teveel instellingen moet maken om nog enigsinds een leuke foto te krijgen, terwijl naar mijn mening een telefooncamera juist snel moet kunnen. Tis een camera voor moment- funopnames en dat moet gewoon lekker snel gaan.

Ik had niet al teveel last van het luidsprekervolume van het toestel zelf, ging redelijk. Een heleboel mensen hebben ook niet door dat er bij de oor-speaker een klein, bijna onzichtbaar beschermingsstickertje zit. Deze verwijderen lost een heleboel problemen op! Ik had overigens wel begrepen dat Motorola hier iets aan zou doen. Afijn. Dat laat ik lekker over aan Motorola zelf. Eerst maar eens aan een productiemodel zien te komen voor de Nederlandse/Europese markt.

De SDA is ontzettend gaaf. Heb het idee dat-ie wel snel vies wordt, dat glimmende zwarte keypad maar dat is juist mooi. Ik ga hem over 2 weken uitgebreid bekijken, geldt ook voor de MDAIII en Qtek 8020. Ik hoop ook op de MDA Compact! Toestel is net zo groot als de SPV C500/ SDA / Qtek 8020 en gelijken, super klein! Nu nog WLAN en een iets betere look, dan was hij perfect. Maarja, ik wacht af B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:45:
Over de mpx 300.Deze had de vierkante knopjes.Kan er weinig over kwijt want ik heb hem zelf maar 1,5 maand gebruikt.Nogmaals de camera was slecht en tijdens wi-fi,bluetooth was het zowat onmogelijk te bellen.
Wow! Dan heb je wel een erg antieke versie gehad. Niet gek dat je er niet mee kon werken. Ik vond de versie waarvan het uiterlijk wél definitief was al onwerkbaar, ik heb er op de iTrendz een poos mee gespeeld, telkens 'out of memory' melding. Met beiden kleurendisplays zat het trouwens wel goed, zagen er mooi uit! Een van de sterke kanten van een product van Chi Mei, zo blijkt. Maar die cameralens |:( :'(

Offtopic: Aan welke gek en voor hoeveel ben je die MPx kwijtgeraakt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 17:26
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:45:
Nogmaals de camera was slecht en tijdens wi-fi,bluetooth was het zowat onmogelijk te bellen.
.........................
De mpx 300 heeft een voorlopige release datum van december(kan natuurlijk weer veranderen).
.........................
Ik ben er trouwens heel blij mee.God bless the usa
Ik heb ook m'n MPx200 vorig jaar ook voor $240 op eBay gescoort ipv de 600euro die hij toen hier koste. Ik hoop dat AT&T de MPx300 opneemt dan komen er weer leuke eBay aanbiedingen. In Nederland zal de MPx300 zowiezo veel te duur zijn.
Al jou problemen met de MPx300 horende lijkt het alsof er nog veel gesleuteld aan het apparaat moest worden voordat hij productie in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan A.van Wijk.Leuke job.Of is het geen job ???en doe je het in je vrije tijd ???.
Ik heb mijn mpx op e-bay verkocht voor 2.000 dollar aan iemand uit zweden.Leuke
winst he >:)
De sda ziet er gaaf uit,tevens zou ik ook wel eens met de mda compact willen spelen,maar ja,dat zit er niet in totdat ze officieel verkrijgbaar zijn.Ik heb voor de mpx 220 gekozen vanwege het clamshell model.Ik gebruik hem namelijk veel voor mijn werk en omdat ik wil dat het scherm niet snel beschadigd heb ik voor deze vorm gekozen.Ook het probleem van alles zien(vlekken) is van toepassing op de mpx 220.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 08:20:
Aan A.van Wijk.Leuke job.Of is het geen job ???en doe je het in je vrije tijd ???.
Ik heb mijn mpx op e-bay verkocht voor 2.000 dollar aan iemand uit zweden.Leuke
winst he >:)
De sda ziet er gaaf uit,tevens zou ik ook wel eens met de mda compact willen spelen,maar ja,dat zit er niet in totdat ze officieel verkrijgbaar zijn.Ik heb voor de mpx 220 gekozen vanwege het clamshell model.Ik gebruik hem namelijk veel voor mijn werk en omdat ik wil dat het scherm niet snel beschadigd heb ik voor deze vorm gekozen.Ook het probleem van alles zien(vlekken) is van toepassing op de mpx 220.
MPx220owner: nee, tis meer een hobby, maar ik verdien er wel degelijk wel wat aan, en in de toekomst zeker meer! Best kans dat ik dan regelmatig een betamodel mag houden die ik dan weer door kan verkopen (ziet $$$ in ogen) afijn zover is het nog niet. Maar ik doe dit wel op een vrij hoog niveau, ik ben nog net geen MVP van Microsoft, maar ik ben wel betatester van Motorola, Mio en Orange.

Heeft iemand van jullie hier interrese in onze meeting de 27e? Wordt vrij groot, komen ook veel bedrijven, en sowieso zijn de SDA, C500, MDA Compact van de partij. Hierover staat ook een thread op GoT.

Zelfde thread op mobile-review.com: http://www.mobile-review....d.php?p=119567#post119567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een 1,5 week met de mpx220 te hebben gewerkt ben ik tot inzicht gekomen dat ik toch geen goede keuze heb gemaakt met een clamshell model(om te zien vind ik het wel veel mooier).Vooral omdat ik deze niet praktisch vind in de auto.Helaas,ik denk dat ik em maar ga verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en voor hoeveel ga je'm dan verkopen :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem aanbieden met 256mb mini-sd kaart,dus tegen een aannemelijk goed bod

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
8)7 Wor gek.... 8)7 Wanneer issie nou leverbaar? Ben momenteel bezig met mijn abonnement te verlengen en heb verschillende GSM sites aangesproken. Met de korting op de mobieltjes zit het wel goed, maar hier even een opsomming van de verschillende reacties ten aanzien van de MPx 220:

- bertgsm.nl: Motorola MPx220 wordt eind van dit jaar verwacht;
- xantel.nl: Motorola Mpx220 silver op 10 december leverbaar;
- rinkel.nl: Motorola Mpx220 binnen enkele weken leverbaar.

Het is dus wel duidelijk dat ie ZÉÉR binnenkort leverbaar is. Maar aan de reactie van xantel te zien is er weer een probleem met de leverbaarheid van diversiteit van kleuren? Sjee... ik wil een zwarte O-)

Iemand anders nog info over leverbaarheid en/of prijzen van websites? Tot nu toe is gsm.nl met €425,- (nog niet leverbaar, wel in te schrijven) de goedkoopste.... :?

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
gsmdealer.nl verwacht hem tussen nu en eind van de maand...

Maar ja eerst zien, dan geloven. Ik heb liever dat ze even de tijd nemen om die paar bugjes eruit te hebben + nieuwe firmware. Dan een overhaaste release :)

• Troxel
Yep... precies!! Vind ik ook... vooral voor zo'n prijsje!! 8)7

Maar mensen, ik hoop dat we elkaar op de hoogte kunnen houden van recente ontwikkelingen in levering & prijs :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar 8)7.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan van mijn kant vertellen dat ik geen last heb van bugs.Volume is goed en geen vastlopers gehad.Sync gaat goed.Camera kwaliteit is ok maar niet geweldig.Voor degene die wachten op de mda compact.Deze heeft ook een 1.2 mp camera aan boord,maar is net zo bedroevend van kwaliteit.Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
ik lees net op modaco en mpx200.org dat er weer een nieuwe firmware of zelfs ROM is. Hier wordt de camera kwaliteit ontzettend verbeterd.. zo zegt men. Er zijn alleen nog geen foto's... vreemd genoeg, misschien komen die nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Ik had ook al zoiets gelezen.... Je kunt ook wel zien dat per review zeer verschillende kwaliteit foto's zijn gemaakt dus Motorola was duidelijk nog in de "probeer-fase" met hun engineering-modellen.... ;)

Heb net even gezocht maar kan wel de verschillende foto's vinden:

oude: http://www.mpx200.org/modules/PNphpBB2/files/dnp_00003.jpg
nieuwe: http://www.mpx200.org/modules/PNphpBB2/files/dsc_00001.jpg

I'll give it a try... Ik ga er vandaag eentje bestellen... de Motorola MPx220 Black. Levertijd is zeer binnenkort: Ze gaan er vanuit dat ie tussen 10 - 15 december bij mij op de deurmat zou moeten kunnen liggen!!

Wanneer iemand nog foto's met de nieuwe firmware heeft... _/-\o_

Of andere interessante info... O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Troxel op 23-11-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm bij die foto's lijkt het vooral of er wat aan de verkleuringen en de korreligheid is gedaan! das wel mooi, alleen vind ik de foto's nogsteeds onwijs wazig voor een 1 mpx camera (ja zelfs een telefoon camera).
ik heb zelf een spv en de foto's die ik daarmee maak bij zulk licht (640x480) zijn vele malen scherper.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mpx 220 kopen ???
IK ga hem aanbieden voor 500 euro inclusief 256mb mini-sd kaart.Wie oh wie heeft interesse ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
Gehaktbal schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:37:
ik lees net op modaco en mpx200.org dat er weer een nieuwe firmware of zelfs ROM is. Hier wordt de camera kwaliteit ontzettend verbeterd.. zo zegt men. Er zijn alleen nog geen foto's... vreemd genoeg, misschien komen die nog :)
Ik ben benieuwd! Want ik ben namelijk bang dat het gewoon een brakke lens is gezien het Chi Mei en Motorola maar niet lukt om er iets redelijks van te bakken qua fotokwaliteit.. 8)7

Voor mij is de MPx220 niet eens meer een optie al ben ik wel verliefd op dat uiterlijk.... Maar t zit zo, ik vind het scherm niet zo fijn kijken in vergelijking met mijn Mio 8390 en MPx200. Gewoon te klein, die 0.2" scheelt weldegelijk. Verder vind ik de camerakwaliteit ronduit teleurstellend in vergelijking met de SPV C500 / T-mobile SDA / Qtek 80x0..

Echter neig ik ook naar mijn ideale, kleine, strakke WLAN telefoon 8) En dan niet zo'n koelkast als de MDA III of Nokia Communicator 9500 (sowieso begin ik niet aan Symbian, helemaal niet zo'n gevaarte zonder touchscreen)

De MDA Compact / Qtek S100 komt nog het dichst in de buurt, ik wil hem echter wel in het echt zien (gebeurt as. zaterdag!) De fotokwaliteit van dit toestel valt me overigens 100% mee. Het is zo beroerd nog niet, had wel wat dichbij-pics willen zien. Maargoed, het is nog niet zo erg als die struiken die Marverick iedere keer op de foto zet (whahaha _/-\o_ )

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/lh/images/sdamda/sdamda38.jpg

Overigens verwacht ik wel dat de camerakwaliteit beter was, zag ik ook met de MDA II / Qtek 2020..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
tussen 10 - 15 december
Welke winkel is dit? Ik heb hem zelf bij gsmdealer.nl in backorder staan, ze zeiden halverwege de maand hem nog deze maand te verwachten... Ik moet het nog zien gebeuren maar goed. Beetje sneu ook voor zus die natuurlijk telefoon wil overnemen ;)

Ik las nu ook wat inderdaad over die .1300 firmware ofzo. Ik geloof dus dat er de .342 firmware nu is die bestbuy vooral uitleverd. Die zou de volume problemen dus opgelost moeten hebben.
De .1300 firmware zou de cingular approved versie zijn die dus ook die camera problemen zou oplossen. Maar ik dacht niet specifiek de kwaliteit maar vooral het euvel dat als bluetooth aan stond dat de camera het niet meer deed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Grinder schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:42:
[...]
Maar ik dacht niet specifiek de kwaliteit maar vooral het euvel dat als bluetooth aan stond dat de camera het niet meer deed..
Een quote van een post op mpx200.org
As for this latest firmware, it definitely addresses the volume issue. The camera works while bluetooth is "on". The picture quality is marginally better.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
He Grinder,

Bij GSM Dealer vragen ze er € 465,- voor of niet? Bij GSM.nl komt ie op € 425,- ik dacht ik laat 't je even weten... Overigens ook nog gewoon in back-order... Gaat het bij jou om een ZWARTE of een ZILVEREN? Ben er zelf nog niet helemaal uit wat nu de mooiste kleur zal zijn en welke het snelste te leveren is.... 8)7

Ik heb nu zelf toch een ZWARTE besteld in combinatie met verlenging van mijn abonnement (Telfort ondernemersabonnement met OfficeZone + 100min). Leverdatum was nog niet bekend maar hoor ik zo spoedig mogelijk... O-)

Verder heb ik in meerdere forum's gelezen dat de camera zich (en dus ook inclusief Bluetooth) gedraagt als een 1.3 mpix camera vergelijkbaar met zijn concurrenten... dit is mede te danken aan de nieuwe firmware. Dus wanneer je een telefoontje koopt, moet je daar effe op letten :*)

Overigens is het geen .1300 maar 1.30.0.0 :P
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.