Het afgelopen jaar hebben we heel veel bereikt. En je zal het nooit geloven, maar op 8 november heb ik besloten om de hele code aan banden te leggen en om alles opnieuw te programmeren. 'Goed gek' ga je misschien denken, maar dat is het zeker niet. Programmeren (en zeker games programmeren) is een leerproces. Doordat ik bij de start van het project een aantal dingen niet wist heb ik vanuit die onwetendheid maar beginnen programmeren met tot gevolg dat de programmacode niet echt overzichtelijk werd.
Nu echter, werk ik aan een heel gestructureerd programma met voldoende documentatie.
Toen ik stopte aan de oude 'generatie' had ik ongeveer 22.000 lijnen programmeercode (inclusief commentaarteksten). Ondertussen is de nieuwe generatie code al meer dan 6.000 lijnen groot.
Ook onze mappers&modellers hebben niet stilgezeten, maar daarover zie je later meer.
In dit topic komen de verdere vorderingen van het project. Dit zal algemene technische vorderingen van de 3D engine bevatten en tegelijkertijd ook een informatiepunt zijn voor de game engine.
Heb je vragen, dan kan je ze hier stellen. Natuurlijk zou ik eerst aanraden om even te kijken op de onderstaande links, omdat je vraag misschien al beantwoord is:
Normaal werkt het op een Pentium3 700MHz met een GF4 kaart. Sommige mappen zijn niet geoptimaliseerd bij het builden waardoor de framerate laag ligt.
Heil aan m'n teammates! Enkel door samen te werken kunnen we dit bereiken!
Wat komt er in dit topic?
Nu echter, werk ik aan een heel gestructureerd programma met voldoende documentatie.
Toen ik stopte aan de oude 'generatie' had ik ongeveer 22.000 lijnen programmeercode (inclusief commentaarteksten). Ondertussen is de nieuwe generatie code al meer dan 6.000 lijnen groot.
Ook onze mappers&modellers hebben niet stilgezeten, maar daarover zie je later meer.
In dit topic komen de verdere vorderingen van het project. Dit zal algemene technische vorderingen van de 3D engine bevatten en tegelijkertijd ook een informatiepunt zijn voor de game engine.
Heb je vragen, dan kan je ze hier stellen. Natuurlijk zou ik eerst aanraden om even te kijken op de onderstaande links, omdat je vraag misschien al beantwoord is:
- - [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/708579]vorige GoT topic[/url] - [url=www.alternova.be]alternova.be[/url]
- login: got paswoord: antopic
Normaal werkt het op een Pentium3 700MHz met een GF4 kaart. Sommige mappen zijn niet geoptimaliseerd bij het builden waardoor de framerate laag ligt.
Heil aan m'n teammates! Enkel door samen te werken kunnen we dit bereiken!
Wat komt er in dit topic?
- - Crew berichten en mededelingen - Suggesties van jullie (hopen we) - Reacties en bugs van de nieuwe versie (die nog niet online staat) - Andere nuttige informatie - Bugfixes en versie meldingen - etc.