Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 21:06:
[...]
Wat lul je nou man.. Ik heb helemaal geen beloftes gedaan!! Ik WIL helemaal geen IA opstarten! Ik heb altijd gezegd dat het voor 5 vrienden was en ik heb mijn kennis gedeeld!
Ik heb gezegd: Als je het ook wil moet je lekker zelf iemand zoeken in de VS die ze naar je opstuurd. Iedereen weet dat die 5 mobiles bij newegg vandaan komen, dat is helemaal geen geheim.. Zoek het dan op man! Het staat in de draad!
Maar goed.. De enige reden dat ik geen naam noemde was omdat anders half got gaat lopen PMen naar hem voor een mobile. Laat ze lekker zelf iemand zoeken! Als ik het kan kan iedereen het.
En nee, je hoeft geen verantwoording aan mij af te leggen. Wat je wel moet doen is lekker wegblijven uit DOC! We zijn je nog niet vergeten kerel.. Je post nooit wat hier en ineens ben je er weer en dan toevallig in een draadje waar het woord IA genoemd word.. Misselijk word ik ervan.
En voor het geval je het niet wist..ik was dus Fewture ooit.. Er gaat geen belletje rinkelen? Ik een IA starten..yeah right!!
Edit:
Ik doe dus zo bot omdat ik kotsmisselijk van jou ben..samen met nog een paar honderd anderen. Dus blijf gewoon lekker weg hier.
Jouw kennis van de IA die ik heb georganiseerd was 0.0, Phreak en Kaj hielden zich ermee bezig, jij was slechts een pionnetje. En btw waarom zou ik moeten wegwezen? Ik heb ieders geld gewoon netjes teruggeboekt. Was inderdaad niet zo slim om in een zinkend schip in te stappen, maar ja wijze les he?
Even terug ontopic
Zoals gezegd ben ik zelf ook geinteresseerd in
energie-zuinige cpu's.
Ik lees meer op goT dan dat ik post.
Ik heb zelf een centrino gekocht, maar ik had er niet over nagedacht dat hij niet in mijn desktop kon. Als bewijs:
Centrino compatibiliteit met een desktop S478 moederbord
Dus nu ga ik overstappen op AMD, en wil me een beetje orienteren. Dus ik heb een aantal shops gevonden die ze kunnen leveren. Daar sta ik helemaal buiten en ik ga heus geen inkoop actie organiseren ofzo
Dus ik zou zeggen, wat lul jij nou
man ?
[
Voor 42% gewijzigd door
Verwijderd op 29-02-2004 21:16
]