Barton mobile te koop in NL ?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.194 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 21:11:
[...]

Maar hoe dan?! Newegg zegt: No International/Canadian shipments.
Ik heb iemand gevraagd ze voor mij te kopen en op te sturen..simpel. (is ook al gezegd btw)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 21:11:
[...]

Maar hoe dan?! Newegg zegt: No International/Canadian shipments.
Wij hebben ze via iemand uit de USA dus kijk of je iemand kan vinden die daar iemand kent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 21:06:
[...]

Wat lul je nou man.. Ik heb helemaal geen beloftes gedaan!! Ik WIL helemaal geen IA opstarten! Ik heb altijd gezegd dat het voor 5 vrienden was en ik heb mijn kennis gedeeld! :(

Ik heb gezegd: Als je het ook wil moet je lekker zelf iemand zoeken in de VS die ze naar je opstuurd. Iedereen weet dat die 5 mobiles bij newegg vandaan komen, dat is helemaal geen geheim.. Zoek het dan op man! Het staat in de draad!

Maar goed.. De enige reden dat ik geen naam noemde was omdat anders half got gaat lopen PMen naar hem voor een mobile. Laat ze lekker zelf iemand zoeken! Als ik het kan kan iedereen het.

En nee, je hoeft geen verantwoording aan mij af te leggen. Wat je wel moet doen is lekker wegblijven uit DOC! We zijn je nog niet vergeten kerel.. Je post nooit wat hier en ineens ben je er weer en dan toevallig in een draadje waar het woord IA genoemd word.. Misselijk word ik ervan.

En voor het geval je het niet wist..ik was dus Fewture ooit.. Er gaat geen belletje rinkelen? Ik een IA starten..yeah right!! :D

Edit:

Ik doe dus zo bot omdat ik kotsmisselijk van jou ben..samen met nog een paar honderd anderen. Dus blijf gewoon lekker weg hier.
Jouw kennis van de IA die ik heb georganiseerd was 0.0, Phreak en Kaj hielden zich ermee bezig, jij was slechts een pionnetje. En btw waarom zou ik moeten wegwezen? Ik heb ieders geld gewoon netjes teruggeboekt. Was inderdaad niet zo slim om in een zinkend schip in te stappen, maar ja wijze les he?

Even terug ontopic
Zoals gezegd ben ik zelf ook geinteresseerd in energie-zuinige cpu's.
Ik lees meer op goT dan dat ik post.

Ik heb zelf een centrino gekocht, maar ik had er niet over nagedacht dat hij niet in mijn desktop kon. Als bewijs: Centrino compatibiliteit met een desktop S478 moederbord
Dus nu ga ik overstappen op AMD, en wil me een beetje orienteren. Dus ik heb een aantal shops gevonden die ze kunnen leveren. Daar sta ik helemaal buiten en ik ga heus geen inkoop actie organiseren ofzo |:(
Dus ik zou zeggen, wat lul jij nou man ?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
Zullen we ophouden :?
Serenity ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op 29 februari 2004 @ 21:03:
[...]

Hij maakt beloftes :? ... jij bent niet helemaal goed zeker.

Hij heeft met een paar mensen waaronder mij die dingen in de USA besteld bij newegg dat staat ook in dit topic dus wat je over adressen zegt is ook een beetje vaag en als laatste hij start geen IA dus hoe kan hij nou winst maken 8)7 :z .
ik zie het idd, ik haalde serinity met spice door elkaar, hiervoor mijn excuses.
@ spice: niets tegen jou hoor, maar de reactie van serinity schoot mij in het verkeerde keelgat :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

btw, ik beloof ook nix, ik heb precies gedaan wat ik gezegd heb.(punt)
Ik heb een 2400 besteld en getest. Ik kan ze leveren tegen een goede prijs, ik dwing niemand om ze te kopen bij mij. (punt)
Wat moet ik nog meer doen? Ik heb ook uitgelegd waarom ik mijn bron niet doorgeef aan jan en alleman.
Serenity, sorrie voor de mixup, raar dat er ook niet wordt ingegaan op je mooie OC waar het uiteindelijk omgaat.
Misschien topic openen? XP mobile -> OC-results ofzo? Gooi ik mijn 2400 en 2500 er ook op :).

[ Voor 13% gewijzigd door Spice op 29-02-2004 21:38 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 21:15:
[...]

Jouw kennis van de IA die ik heb georganiseerd was 0.0, Phreak en Kaj hielden zich ermee bezig, jij was slechts een pionnetje. En btw waarom zou ik moeten wegwezen? Ik heb ieders geld gewoon netjes teruggeboekt. Was inderdaad niet zo slim om in een zinkend schip in te stappen, maar ja wijze les he?

Even terug ontopic
Zoals gezegd ben ik zelf ook geinteresseerd in energie-zuinige cpu's.
Ik lees meer op goT dan dat ik post.

Ik heb zelf een centrino gekocht, maar ik had er niet over nagedacht dat hij niet in mijn desktop kon. Als bewijs: Centrino compatibiliteit met een desktop S478 moederbord
Dus nu ga ik overstappen op AMD, en wil me een beetje orienteren. Dus ik heb een aantal shops gevonden die ze kunnen leveren. Daar sta ik helemaal buiten en ik ga heus geen inkoop actie organiseren ofzo |:(
Dus ik zou zeggen, wat lul jij nou man ?
Ik ben idd blij dat ik weinig te maken had met jouw smerige praktijken. Ik weet er meer van dan jij denkt.

Goed dat je ook weet waar je over praat enzo. Mij van dingen beschuldigen terwijl ik het niet eens ben..

Ik ben altijd vrij netjes op het forum en absoluut tegen flames. Maar alleen voor nare mannetjes zoals jij maak ik een uitzondering ;) Ik heb m'n zegje gedaan :)

Edit:
Heel goed btw dat je geen IA gaat doen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 21:49:
[...]

Ik ben idd blij dat ik weinig te maken had met jouw smerige praktijken. Ik weet er meer van dan jij denkt.

Goed dat je ook weet waar je over praat enzo. Mij van dingen beschuldigen terwijl ik het niet eens ben..

Ik ben altijd vrij netjes op het forum en absoluut tegen flames. Maar alleen voor nare mannetjes zoals jij maak ik een uitzondering ;) Ik heb m'n zegje gedaan :)
Je mag denken wat je wilt, maar weet wel dat ik voor jou dezelfde gevoelens heb als jij voor mij O+

/edit: ik snap ook niet hoe je opeens bij een IA komt? er staat toch duidelijk in mijn post dat het gewone winkels zijn :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 29 februari 2004 @ 21:36:
btw, ik beloof ook nix, ik heb precies gedaan wat ik gezegd heb.(punt)
Ik heb een 2400 besteld en getest. Ik kan ze leveren tegen een goede prijs, ik dwing niemand om ze te kopen bij mij. (punt)
Wat moet ik nog meer doen? Ik heb ook uitgelegd waarom ik mijn bron niet doorgeef aan jan en alleman.
Serenity, sorrie voor de mixup, raar dat er ook niet wordt ingegaan op je mooie OC waar het uiteindelijk omgaat.
Misschien topic openen? XP mobile -> OC-results ofzo? Gooi ik mijn 2400 en 2500 er ook op :).
Mixup kan jij niks aan doen. En dan nog..hij hoeft ook niet zo over jou te praten. Hij is iig de druppel waarom er geen IA's meer op GoT gehouden worden.. Maar goed..das allemaal geweest. Ze hadden hem gewoon een permban moeten geven.

Een ander draadje is misschien een goed id..kan deze wmb wel dicht.
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 21:54:
[...]

Je mag denken wat je wilt, maar weet wel dat ik voor jou dezelfde gevoelens heb als jij voor mij O+
Mja..geeft niks.. Ik heb een uitstekende reputatie op GoT en jij niet ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 21:55:
[...]

Mixup kan jij niks aan doen. En dan nog..hij hoeft ook niet zo over jou te praten. Hij is iig de druppel waarom er geen IA's meer op GoT gehouden worden.. Maar goed..das allemaal geweest. Ze hadden hem gewoon een permban moeten geven.

Een ander draadje is misschien een goed id..kan deze wmb wel dicht.
Denk er maar eens over na waarom ik geen permban heb gekregen, en de IA's zouden allang worden verboden want laupro was al langer bezig met zijn website.
Reageer nu maar gewoon ontopic en houd je aantijgingen maar voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 21:58:
[...]

Denk er maar eens over na waarom ik geen permban heb gekregen, en de IA's zouden allang worden verboden want laupro was al langer bezig met zijn website.
Reageer nu maar gewoon ontopic en houd je aantijgingen maar voor je.
Ik was moderator van dit forum op dat moment. Jij weet net zo goed als ik dat ik perfect op de hoogte was van wat er gaande was mbt de IA's op GoT. Er zijn ook crewfora namelijk.

De planning was idd dat de IA's weg zouden gaan, maar jouw capriolen versnelde dat nogal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ok, genoeg geflamed zo. Deze gaat dicht. The Doctor kan een nieuw topic over de OC-resultaten van Barton Mobiles aanmaken, en iedereen die daarin begint over het kopen/IA/verwacht/prijzen/en dergelijke zaken kan maatregelen verwachten.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.