Barton mobile te koop in NL ?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.194 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor eigenlijk alleen maar results van de 2400+ Mobile, ik zelf wou voor de 2500+ Mobile gaan maar ik denk vraag nog maar even voor de zekerheid of dit wel zo verstandig is omdat ik maar geen OCs zie met deze dingen, verwachten jullie een OC verschil tussen de 2500+ en de 2400+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

<zucht> Ik weet niet wat het is maar ik ga er 1x iets over zeggen, lezen! Ik heb al sinds november/december een 2500 mobile, resultaten staan in dfi lanparty draad op amdforums en xtreme (nick daar is bork), lanparty B had ik ook in november/december, ik weet echt wel waar ik over praat, waarom krijg ik het gevoel dat niemand mij serieus neemt? Het mobile verhaal is ook al 3 maanden oud waarom is dat nu in 1 x zo'n hot issue? Omdat Serenity er mee aankomt, maw kan ik concluderen dat jullie kijken naar de naam en verder niet rondkijken of dat kan ook, zijn mijn communicatie/uitleg skills zo slecht zijn dat niemand iets van mij leest :? ,</zucht>

[ Voor 3% gewijzigd door Spice op 17-02-2004 10:08 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 17 februari 2004 @ 10:08:
<zucht> Ik weet niet wat het is maar ik ga er 1x iets over zeggen, lezen! Ik heb al sinds november/december een 2500 mobile, resultaten staan in dfi lanparty draad op amdforums en xtreme (nick daar is bork), lanparty B had ik ook in november/december, ik weet echt wel waar ik over praat, waarom krijg ik het gevoel dat niemand mij serieus neemt? Het mobile verhaal is ook al 3 maanden oud waarom is dat nu in 1 x zo'n hot issue? Omdat Serenity er mee aankomt, maw kan ik concluderen dat jullie kijken naar de naam en verder niet rondkijken of dat kan ook, zijn mijn communicatie/uitleg skills zo slecht zijn dat niemand iets van mij leest :? ,</zucht>
Kan best maar in dit topic zie ik nergens links of pics met results van een 2500+ ik heb ALLE post gelezen dus dat ik niet lees volgens jou vind ik nogal appart.
Verder zit ik al 3 a 4 dagen op de mobile te asen en kom ik nu pas dit topic tegen dus ik denk niet dat ik een napertje ben van serinity wat jij probeert te beweren, sprak serinity laatst nog over de mobiles en toen kreeg ik pas te horen dat hij ze ook besteld had, ik had het idee van amdmb waar ik een mooie results zag van de wc cooled 2400+ mobile.
Spice schreef op 08 februari 2004 @ 11:58:
[...]

Heb je al eens nageda8 over een 2400 XP mobile? Die heeft een Barton core, is (nog) unlockt voor zover ik weet en doet het best goed (extremeforums). Hij is alleen lastig te verkrijgen in NL, misschien dat Jeroen (BSOD) wel iets kan regelen?
Als bedrijf kun je wel iets regelen bij alternate (zelf gebeld maar ik kreeg toen via stom geluk een 2500 mobile in handen) want alternate Duitsland heeft ze wel -> Athlon XP-M 2400+
(OPGA, Mainstream, "Barton") 1800 MHz 128/512 KB Mobile Sockel A 266 MHz (DDR) 119.00 EUR , kan geen directe link geven omdat ze met een java-scriptje werken. Staat onder CPU->mobile-> AMD, OPGA is de desktop Socket A.
Ik vind >:) als je zo'n mooie kast hebt en mobo :) dat dan alles goed moet zijn :).
Dit noem jij results, je raad mij alleen aan een mobile te kopen, heb heel het infinity (deel2) topic nog is door gespit en ik ben niks tegen gekomen over jou results, verder vind ik het nogal vreemd dat ik van jou automatisch in een ander topic zou moeten lezen over iets dat in dit topic hoort.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 17 februari 2004 @ 10:08:
LOL :D

Waar het door komt is niet omdat ik ermee aankom hoor. Het komt omdat een paar mensen van GoT alles op xtreme volgen en daar worden zieke results gehaald. Dat is de reden en niet anders. ;)

Verder wil je graag je gelijk halen en maak je er een strijd van..who knows why.. :) Je moet gewoon ff chillen :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

chillin' 8) Serenity rulez (snapt het gelukkig :))
Mr. Hard: [rml][ OC-Ervaringen] Lanparty NFII Ultra B en Infinity[/rml]
halverwege 1e bladzijde.
En:
http://forums.amdmb.com/s...ad.php?s=&threadid=296162
http://forums.amdmb.com/s...ad.php?s=&threadid=288577
http://forums.amdmb.com/s...ad.php?s=&threadid=275383
http://www.xtremesystems....ead.php?s=&threadid=17853
en: ivm persoonlijke omstandigheden (reeds gemeld), btw-aangifte 1e keer, jaarrekening 2003, dagelijkse baan, pc's repareren en bouwen kom ik niet toe om met DFI'tje te spelen, heb nu wel weer webspace :). dus weinig info van mij even, sorrie.
oei wel een gelukte 9800 se -> pro mod :) en sis755-plank verkocht aan java-doctor die halverwege de setup is :).

[ Voor 80% gewijzigd door Spice op 17-02-2004 11:49 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 17 februari 2004 @ 11:35:
halverwege.
das deeltje 1 he niet 2, maar ik zal het straks lezen, ga nu naar school! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 08:52:
Ik hoor eigenlijk alleen maar results van de 2400+ Mobile, ik zelf wou voor de 2500+ Mobile gaan maar ik denk vraag nog maar even voor de zekerheid of dit wel zo verstandig is omdat ik maar geen OCs zie met deze dingen, verwachten jullie een OC verschil tussen de 2500+ en de 2400+?
2400+ is gewoon t zelfde als een 2500+.
De vraag die je stelt is eigelijk t zelfde als vragen waarom je bergen 2500+ overclocks ziet en bijna niets ziet van 2600+jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic nu ook alweer even en ben ook wel geinteresseerd >:) . Als ze uber hard gaan tenminste, dat bewijzen sommige (sites)al, ben benieuwd wanneer de inkoopactie start :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook abtron.de verstuurd waarschijnlijk niet naar Nederland,ik had ze gisteren een mailtje gestuurd maar nog niks gehoord.

edit

Toch een mailtje gehad dat ze ook naar Nederland verzenden,kost 16,50€ maar de XP2500 mobile hebben ze momenteel niet meer,wel de 2400.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

beetje offtopic maar ik wilde ff kijken of ik kon helpen en toen vond ik
AMD Athlon XP 2500+ Barton 333 KW 28

ArtNr.: 11025

AMD Athon XP 2500+ Barton mit dem
AQXEA Stepping und Produktionswoche 28 !
AQXEA 0328 MPMV / Prägerplatine: grün
512 kb Cache / 166/333 MHZ FSB

unlocked dus, zkou wel ff mailen naar ebug voor de zekerheid wil je die per se hebben. ebug levert gewoon in nl. zelf ooit iets besteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Spice op 17-02-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 17 februari 2004 @ 11:35:
halverwege.
Ik kan blind zijn maar ik ben van pagina 4 naar 28 gescant op al jou post, ben alleen iets over je duron 1600 tegen gekomen, kun je niet gewoon even je rusults typen, het zijn maar 4 cijfers en 3 letters ;) (XXXXmhz) verders nog gecondoleerd met je grootvader (kwam ik ook in het topic tegen)
Spice schreef op 17 februari 2004 @ 16:42:
beetje offtopic maar ik wilde ff kijken of ik kon helpen en toen vond ik
AMD Athlon XP 2500+ Barton 333 KW 28

ArtNr.: 11025

AMD Athon XP 2500+ Barton mit dem
AQXEA Stepping und Produktionswoche 28 !
AQXEA 0328 MPMV / Prägerplatine: grün
512 kb Cache / 166/333 MHZ FSB

unlocked dus, zkou wel ff mailen naar ebug voor de zekerheid wil je die per se hebben. ebug levert gewoon in nl. zelf ooit iets besteld.
Never mind las ff te snel al vraag ik me af waarvoor die KW28 staat (iets met ... woche?)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
de 28W versies waren toch de MircoPGA dus niet voor de Socket A :?
't is ook geen mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Klopt het is een gewone maar wel unlockt

ok
Vanmiddag (21-12-2003)aan de gang geweest met Barton 2500 XP mobile AQZFA 0336XPMW.
Alleen CPUID, geen pifast, sandra etc. is om te kijken wat de top is.
Nog geen koeling op mosfets en het orginele heatsinkje zit (nog >:)op de southbridge.
Ik koel dit met een koolance setje met een zalmanwaterblok.
Afbeeldingslocatie: http://www.barebones4u.nl/imageshomepage/2604small.jpg

Moet weer een x'tje erin maar jullie kennen het verhaal nu wel. tWas trouwens mijn schoonpa, evengoed bedankt.

Wel nog een site met mobiles gevonden, alleen niet op voorraad en er staat niet dat ze niet in nl leveren, dus ff mailen (rarezin, klopt wel :))
CPU K7 MOB 2400 CPU AMD XP 2400+/1.800 GHz/266 MHz/45W/Mobile/Barton ~ 3 Tage 101,08
CPU K7 MOB 2500 CPU AMD XP 2500+/2.000 GHz/266 MHz/45W/Mobile/Barton ~ 3 Tage 112,90
bij http://www.greifmedia.de/ (is java kan geen directe link geven :( )
Ik hoop niet dat deze al genoemd is btw.
nog 1tje http://www.cssc.de/shop/p...rid=3&products_id=1800012 weet ook niet of deze levert in nl.
Kan wel bij wat groothandels informeren, morgen werk ik toch voor mezelf.

[ Voor 16% gewijzigd door Spice op 17-02-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice thx for the post :)
koel jij met een dikke heatsink of water (of phase change maar volgens mij had jij dat niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 17:13:
Spice thx for the post :)
koel jij met een dikke heatsink of water (of phase change maar volgens mij had jij dat niet)
"Ik koel dit met een koolance setje met een zalmanwaterblok."

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

tutti, heb ik geedit anders wordt het zoveel, ik ben de volgende draad aan het doorspitten.
Voor de liefhebber: http://www.kaltmacher.de/viewtopic/t-25338.html
Staan wat resultaten en nog wat shops. Dit stond op pagina 5
Hi,

habe gestern den letzte Mobile 2500+ bei cssc abgegriffen:) Die haben gerade mal 20 bekommen, was die Gesamtlieferung von AMD für Deutschland war!!!!! Der nette Herr bei CSSC meinte das alle 4 Wochen ungefähr 20 Exemplare nach Deutschland kommen und CSSC sich für die nächste Zeit alle Leiferung gesichert habe Wenn ihr bei CSSC einen wollt solltet ihr also in spätestens 4 Wochen per Mail angefragt haben, da Sie die CPU aufgrund der hohen Nachfrage und geringen Stückzahl garnit mehr in den Shop stellen. Die Dinger gehen einfach zu schnell weg! Vorbestellung geht leider nicht, aber die geben sehr genaue Infos wann die Lieferung eintrifft. Und der Preis lag bei mir bei 125€ was ok ist.

Bij CSSC geef ik je dus weinig kans.

Deze 2 stonden er ook in: http://www.mcglen.com/con...AMSA25XP&product_id=45550
en
http://www.pundh.com/e.shop/plink.php?jump=CPU090

[ Voor 22% gewijzigd door Spice op 17-02-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff haha ik begon al bijna te blozen van hoe kan ik daar nu over heen gelezen zijn maar was GEedit :)
respect voor al je info steeds, bij de eerste link naar McGlen staat er hetvolgende
Specifications

2500+ with QuantiSpeed™ Architecture operates at 1.83GHz

0.13 Micron Technology for Higher Performance

L1 Cache: 128KB

L2 cache: 256KB on-chip

dus is een thourobred (of hoe je dat ook schrijft :D )

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 17:58:
[...]

Pff haha ik begon al bijna te blozen van hoe kan ik daar nu over heen gelezen zijn maar was GEedit :)
respect voor al je info steeds, bij de eerste link naar McGlen staat er hetvolgende
Specifications

2500+ with QuantiSpeed™ Architecture operates at 1.83GHz

0.13 Micron Technology for Higher Performance

L1 Cache: 128KB

L2 cache: 256KB on-chip

dus is een thourobred (of hoe je dat ook schrijft :D )
En als jij nou eens even op zijn Wcpuid kijkt dan staat er toch duidelijk 512kb cache. En hoe kan een 1833mhz cpu met 256kb cache nou ooit een 2500+ zijn? Specs foutje dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 18:05:
[...]

En als jij nou eens even op zijn Wcpuid kijkt dan staat er toch duidelijk 512kb cache. En hoe kan een 1833mhz cpu met 256kb cache nou ooit een 2500+ zijn? Specs foutje dus..
bij de eerste link naar McGlen ik heb het over de cpu bij glen als je leest, niet over die cpu van spice, lees is voordat je weer is naar mij flamed weet nu wel dat je mij (en vyw) niet mag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:54

aKra

Intentionally left blank.

Spice laat even weten als je groothandeltje weet :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Ik kan ze krijgen :), wel net nog om bevestiging gevraagd.
Als het allemaal klopt dan bevestig ik het wel.
2400 wordt 99 euro, 2500 109 euro.

[ Voor 43% gewijzigd door Spice op 18-02-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Waar Spice? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

bij mij :P

bevestigd, 45 watt, OPGA, 1,45 volt.

[ Voor 14% gewijzigd door Spice op 18-02-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 18 februari 2004 @ 11:59:
[...]

Cool B) . Kan je ze direct leveren dan >:) ? Als we groot inkopen/inkoopactie krijg je dan nog korting dan :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*heeft interesse voor inkoopactie, als ze echt zo snel gaan :P, m'n xp2500+ stopt bij 2.5Ghz :( *

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Kan deze leveren (leadtime: paar dagen En dan nog naar mij en weer weg, misschien is inkoopactie wel strak plan, 1tje bestellen alvast om te kijken of het de goede is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 18 februari 2004 @ 12:21:
Kan deze leveren (leadtime: paar dagen En dan nog naar mij en weer weg, misschien is inkoopactie wel strak plan, 1tje bestellen alvast om te kijken of het de goede is.
Ja, ben benieuwd. :9 Hoop dat ze hard gaan, wanneer denk je er een binnen te hebben 8) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn allemaal multiplier unlocked en lopen standaard met MP 14, en FSB 133? Dus als je nou een goede core hebt hoef je alleen maar de FSB op 200 te zetten, en voila 2.8Ghz. Met een beetje modden en goede koeling moet dit toch mogelijk zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Spice schreef op 18 februari 2004 @ 11:59:
[...]

En waar haal jij ze vandaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 18 februari 2004 @ 12:44:
[...]

En waar haal jij ze vandaan...
Hij zei paar posts terug van een groothandel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er een inkoopactie komt want ik wil er ook één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:08

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 13:02:
Ik hoop dat er een inkoopactie komt want ik wil er ook één.
wie niet :P? zal zown mobile ding ;) wel lopen op mijn a7v333, Desktop Barton 2500+ draaide makkelijk @ 180 fsb..

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n mobile 2500+ in me laptop zitten, nou wil die ik die wel graag gebruiken maar er moet dan natuurlijk wel een vervangende cpu komen. Een duron 1400 kan je toch ook modden naar een mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

ik zou er volgende week 1 kunnen hebben, kost wel hoop om 1tje te bestellen, ff denken hoe ik het dan doe. Misschien kan iemand de proc afhalen, dat scheelt een hoop? Moet dan wel weten waar jullie wonen. Als ik er zeker 10 kwijt kan dan gelijk 10, ik wil er namelijk niet mee blijven zitten :).

[ Voor 20% gewijzigd door Spice op 18-02-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over wat voor prijzen praten we dan, als je er 10 inkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

net 1 2400 bestelt, jullie horen het verder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 18 februari 2004 @ 13:35:
ik zou er volgende week 1 kunnen hebben, kost wel hoop om 1tje te bestellen, ff denken hoe ik het dan doe. Misschien kan iemand de proc afhalen, dat scheelt een hoop? Moet dan wel weten waar jullie wonen. Als ik er zeker 10 kwijt kan dan gelijk 10, ik wil er namelijk niet mee blijven zitten :).
Ja, ben ook wel benieuwd of er dan nog korting komt als we 10 bestellen. Misschien is het even handig waar je woont/werkt etc. (staat niet in je profiel) want dan kunnen we misschien de processor zelf afhalen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
Zullen we het regelen van een inkoop-actie o.i.d. maar even buiten het forum om doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook geinteresseerd voor inkoop actie :P
laat maar weten wanneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twynn schreef op 18 februari 2004 @ 14:59:
Zullen we het regelen van een inkoop-actie o.i.d. maar even buiten het forum om doen :)
We regelen toch ook nog niks :X We zeggen alleen dat we dan wel zouden meedoen, zie het probleem er niet echt van in. Ik weet dat op got geen inkoopacite meer gehouden mag worden maar er is wel animo voor, dus denk ik dat het duidelijk is dat dat wie inkoopacties.nl het beste kan he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<KNIP>

Ben benieuwd hoe je cpu klokt^^, anders denk ik dat er wel een aardige run op komt.
Ben benieuwd hoever ik dan met me luchtkoeling kom 8)

By the way kreeg net een mail van gistron en die kan de mobiles ook leveren ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik wil graag weten welke groothandel, omdat ik zelf ook een bedrijf heb is het interessanter voor mij als ik het gewoon direct regel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

mm, als gistron dat kan dan hoef ik r niet aan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 5 cores die uit de VS hierheen komen:

IQZFA0347XPMW
IQZFA0347XPMW
IQZFA0341XPM
IQZFA0347XPMW
IQZFA0347XPMW

Vandaag worden ze verstuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 20:47:
De 5 cores die uit de VS hierheen komen:

IQZFA0347XPMW
IQZFA0347XPMW
IQZFA0341XPM
IQZFA0347XPMW
IQZFA0347XPMW

Vandaag worden ze verstuurd..
XPMW voor mij dan maar >:)
Mag jij de XPM ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tjaps op 18-02-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op 18 februari 2004 @ 21:06:
[...]

XPMW voor mij dan maar >:)
Mag jij de XPM ;)
Misschien krijg je wel helemaal niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 18 februari 2004 @ 16:18:
Ja, dat zeggen ze ja. Maar er staat nog niks op de site, daarnaast gaf hij geen prijzen aan dus :X Weet jij nou al of je een inkoopactie begint :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Spice schreef op 18 februari 2004 @ 16:18:
Mail me anders het adres van die groothandel eens door, ik wil graag een IA opstarten (leuk werk :+ ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Ik heb gemaild naar laupro, ik heb wel een account maar kan niet inloggen :(. Misschien ook even w88 tot ik het ding krijg en weet dat het de goede is/zijn en de proc. ff uitprobeer?
Ik vind het wel frappant dat ze wel te krijgen zijn door een nietig tweakertje als ik en de grote toco's in nl niet, tegen de prijs waarvoor Serenity ze heeft kan ik ze niet eens inkopen btw.
Je mag me altijd icq/mailen mocht je eventueel interesse hebben.

nb: als ik een inkoopactie organiseer (lijkt mij ook leuk) komt er ook zeker een SiS755* plank bij (socket 754) en nog leuk geprijsd/snel geheugen :).
*nog niet via de pw te koop :). Een voor mij bekende tweaker is er tot nu toe erg tevreden over.
Ik kan ook aan: nieuws: Enermax CS-800TA-S midi-tower case bekeken
komen ;).
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1075725430.jpg

en: http://www.thermaltake.com./accessories/hardcano/a1845.htm
[img]http://www.thermaltake.com./images/accessories/hdcooler/hc12/hardcano12a.jpg[/img][img]http://www.thermaltake.com./images/accessories/hdcooler/hc12/hardcano12b.jpg[/img]
plus http://www.thermaltake.com./coolers/chipset/a1899.htm
[img]http://www.thermaltake.com./images/coolers/chipset/a1899/a1899a.jpg[/img]

[img]http://www.thermaltake.com./images/coolers/chipset/a1899/a1899b.jpg[/img]
w88 op mailtje van lau dus.
Laat maar wat van je horen dan weet ik beter waar ik aan toe ben :).

[ Voor 88% gewijzigd door Spice op 18-02-2004 23:54 ]

• aKra

aKra

NYGL, die doet toch niet aan procs? Of haal je het ergens anders vandaan?

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Ik zit dit topic ook al even te volgen en ik ben ook geïnteresseerd in zo'n mobile...

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Verwijderd

Lord_Asswipe schreef op 19 februari 2004 @ 10:14:
Ik zit dit topic ook al even te volgen en ik ben ook geïnteresseerd in zo'n mobile...
Wie niet :9 . Als je een IA gaat houden, zou dat niet t4e lang moeten duren lijkt me, anders is hij al overal leverbaar ;)
Ben benieuwd naar je OC resultaten! 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 11:41 ]

Verwijderd

aKra schreef op 18 februari 2004 @ 23:21:
[...]

Mail me anders het adres van die groothandel eens door, ik wil graag een IA opstarten (leuk werk :+ ) :)
kben zeker ook geinteresseerd in een mobile'tje, laat maar weten wanneer

• aKra

aKra

Ja ik dus ook, maar liever wil ik hem zelf direct bij de groothandel scoren :+

En/of ik verzorg die IA als Spice er geen trek in heeft (ik heb al 2 IA's georganizeerd :) )

• Spice

Spice

hihi staat zelfs een stukje op theinquirer -> http://www.theinquirer.net/?article=14245
Mobile Athlon XP-M 2500+ overclocks like crazy
Outrageous overclocks outed

[ Voor 5% gewijzigd door Spice op 20-02-2004 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Ik heb dus een een soltek SL -75DRV en nu vroeg ik mij dus af hoe snel ik die amd mobile 2500+ zou kunnen laten lopen ?
Misschien moeilijk te beantwoorden maar misschien dat een van jullie het wel weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KraveN schreef op 20 februari 2004 @ 10:46:
Ik heb dus een een soltek SL -75DRV en nu vroeg ik mij dus af hoe snel ik die amd mobile 2500+ zou kunnen laten lopen ?
Misschien moeilijk te beantwoorden maar misschien dat een van jullie het wel weet.
Als we dat toch es wisten.. Ik ga wel es naar een shop en dan zeg ik tegen die gozer: "doe mij die ene 2500+ maar die 3Ghz haalt... "

Lijkt me duidelijk.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Ok beetje domme vraag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ondertussen niet vergeten dat ik nog altijd meedoe met de eventuele IA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 11:18:
Maar ondertussen niet vergeten dat ik nog altijd meedoe met de eventuele IA :P
Ja, maar je hoord er niet meer zoveel van ;) . Heb nu vakantie en wel zin in OC'en klokken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Lezen, ik haal woensdag de processor op, hij was er vandaag al maar ik rekende op volgende week.
Ik check of het de goede is, zet een ia op.(als laupro tenminste reageert :( )
of we doen het op een andere manier, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 20 februari 2004 @ 13:47:
Lezen, ik haal woensdag de processor op, hij was er vandaag al maar ik rekende op volgende week.
Ik check of het de goede is, zet een ia op.(als laupro tenminste reageert :( )
of we doen het op een andere manier, klaar.
offtopic:
minder bot mag ook wel :9

Even een schets:
Als jij dus volgende week de cpu accepteert, en gaat uitproberen. Dan moet je daarna nog een IA opstarten ofzo iets dergelijks. Jij wil daarbij kasten + geheugen etc. doen, dat is toch weer even werk! 8)
Dus dat zou dan over denk ik binnen 1-2 weken klaar zijn, dan nog wachten dat iedereen heeft besteld. Ben je toch weer 4 of meer weken kwijt :X Denk dat ze dan al volop in de winkels te koop zijn :9 en houd rekenign ermee dat de prijzen weer kunnen dalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 17:20

T1eA

Browser

smul smul :9~

ff een keer checken bij The Doctor als ut wat is... then count me in for a IA :Y)

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Hmmm... Spice, heb je een e-mailadres ofzo, of kan je me even een e-mail sturen (staat wel in mijn profiel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
Ik ben heel benieuwd wat die van senerty gaan doen.
Ik volg dit topic dus al een tijdje en zit nu met een 2500+ die rond de 221x11 blijft steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Even een schets:
Als jij dus volgende week de cpu accepteert, en gaat uitproberen. Dan moet je daarna nog een IA opstarten ofzo iets dergelijks. Jij wil daarbij kasten + geheugen etc. doen, dat is toch weer even werk!
Dus dat zou dan over denk ik binnen 1-2 weken klaar zijn, dan nog wachten dat iedereen heeft besteld. Ben je toch weer 4 of meer weken kwijt Denk dat ze dan al volop in de winkels te koop zijn en houd rekenign ermee dat de prijzen weer kunnen dalen!

Klopt helemaal, ik moet ook nix ;). Misschien hou ik het alleen bij CPU's en kan het in een week rond zijn.
Hoe het verder gaat zien we woensdag wel, iedereen staat vrij om spullen te kopen waar je maar wil, ik wil gewoon graag weten wat ik koop. Het zit namelijk zo, ik ben maar een klein deeltijd ondernemertje met een paar deviezen waar 1 van is: weten wat je verkoopt, ik verkoop liever geen lege zakken lucht. Haast hebben doe ik ook niet, ik ken het wel, ik snap het ook en de procedure kan korter maar het is echt pas woensdag voordat ik meer kan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
goed, dat wordt dus ff wachten tot woensdag dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou jammer dat het tot woensdags duurt, maar doordat je nu een kleine uitleg erbij hebt gegeven waarom het zo is, heb ik er respect voor :Y) ! Groot gelijk heb je eigenlijk dat je het eerst controleerd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las net in een ander topic het volgende:
Denk eraan dat je zowel de MP brug als de mobile brug mod, dit hoeft waarschijnlijk niet per se, maar is wel aan te raden simpelweg omdat alle mobile cpu's ook mp cpu's zijn en hiervoor is vast een reden.
Als dit correct is, dan is een Athlon Mobile dus naast de multiplier unlock ook geschikt is voor een dual processor systeem. Dat zou ik zeer interresant vinden omdat deze processr niet zo heet worden als hun duurdere MP broers en omdat ze veel goedkoper zijn.

Kan iemand dat verhaal bevestigen? Is het dus mogelijk om twee Athlon Mobiles op een bijvoorbeeld MSI K7D Master-L moederbord te zetten?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik heb hier thuis wel een K7D Master-L liggen waar ik opzich wel 2 x 2500+ van zou willen maken, maar ik ga niet 120 euro lappen per proc :) (Zal Spice z'n prijs wel zijn...) dan wacht ik liever tot mijn groothandels hem ook hebben. Scheelt denk ik toch wel 25-50 euro per proc dan.

[ Voor 11% gewijzigd door aKra op 21-02-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

de prijzen die ik noemde daarvoor kan je ze krijgen ex. verzenden.

[ Voor 22% gewijzigd door Spice op 21-02-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Precies, inkoop ligt vast 20% lager!

Daarom vraag ik je al de gehele tijd of ik de groothandel gegevens mag hebben, van mij part regel je die IA lekker zelf, maar zodat ik tenminste voor mezelf geen enorme marge hoef te betalen (gun het je wel, maar niet zo hard). En dan hoef ik ook niet te wachten op lastige IA kwesties. En garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 21 februari 2004 @ 18:01:
Precies, inkoop ligt vast 20% lager!

Daarom vraag ik je al de gehele tijd of ik de groothandel gegevens mag hebben, van mij part regel je die IA lekker zelf, maar zodat ik tenminste voor mezelf geen enorme marge hoef te betalen (gun het je wel, maar niet zo hard). En dan hoef ik ook niet te wachten op lastige IA kwesties. En garantie...
Als je bij een KvK geregistreerd bent he (dus een KVK nummer), krijg je dan vrije toegang tot een groothandel >:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 21 februari 2004 @ 17:28:
de prijzen die ik noemde daarvoor kan je ze krijgen ex. verzenden.
Zow :o Das flink geld.. ik heb iets meer dan 75 betaald inc. verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
En dan heb je nog naar alle waarschijnlijkheid goede CPU's ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 18:12:
[...]

Zow :o Das flink geld.. ik heb iets meer dan 75 betaald inc. verzenden.
Exact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Ik heb al gezegd dat die van serenity goedkoop zijn en dat ik ze voor dat geld niet eens kan inkopen, ook al gemeld.
Bij alternate.de kosten ze 119 en 129 dan koop je ze toch gewoon daar?
gun het je wel, maar niet zo hard
Fijn om te weten, dan zoek je toch zelf? Ik heb ook tijd moeten investeren, misschien moet jij dat ook doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou aKra regel dat dan even voor ons voor 75€.

Denk dat die prijzen van Spice gewoon goed zijn,kijk maar naar duitse webwinkels(of naar de gewone desktop Bartons) en de prijzen van Serenity zijn ex btw,als alles officieel gaat zijn ze ook een stuk duurder.(ik keur deze manier van bestellen natuurlijk niet af en zou het zelf ook doen als ik iemand aan de overkant kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 19:01:
[...]

Nou aKra regel dat dan even voor ons voor 75€.

Denk dat die prijzen van Spice gewoon goed zijn,kijk maar naar duitse webwinkels(of naar de gewone desktop Bartons) en de prijzen van Serenity zijn ex btw,als alles officieel gaat zijn ze ook een stuk duurder.(ik keur deze manier van bestellen natuurlijk niet af en zou het zelf ook doen als ik iemand aan de overkant kon)
Ja, maar 20% per cpu vangen in een IA vind ik best veel :X Serenity heb je nog cpu's over? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 19:05:
[...]

Ja, maar 20% per cpu vangen in een IA vind ik best veel :X Serenity heb je nog cpu's over? O+
De enige die die 20% heeft genoemd is aKra, hoe goed hij ook kan schatten, dat blijft een gissing. Op basis daarvan zou je geen beslissingen moeten nemen.
[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Serenity zegt zelf al dat hij ze veel goedkoper heeft gekocht, waarom zou mijn schatting dan verkeerd zijn?

Ik heb bij twee groothandels de prijs opgevraagd en deze waren maar 10 euro boven de inkoop van een 2500+ desktop. Deze twee groothandels willen ze alleen niet gaan leveren, tenzij ik er 100/250 bij ze order, dat was ik eigenlijk niet zo van plan...

Daarom vraag ik al een tijdje waar Spice ze koopt zodat ik ook zelf ze kan kopen/evt. testen, ik vind het namelijk belachelijk als je een IA gaat starten met zoveel winst, ik begrijp dat je een primeur op de markt wilt brengen, maar dan vind ik het nog steeds niet correct. Ook omdat ik steeds geen reply krijg ben ik al bang voor wat andere dingen met de IA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 21 februari 2004 @ 19:20:
Serenity zegt zelf al dat hij ze veel goedkoper heeft gekocht, waarom zou mijn schatting dan verkeerd zijn?

Ik heb bij twee groothandels de prijs opgevraagd en deze waren maar 10 euro boven de inkoop van een 2500+ desktop. Deze twee groothandels willen ze alleen niet gaan leveren, tenzij ik er 100/250 bij ze order, dat was ik eigenlijk niet zo van plan...

Daarom vraag ik al een tijdje waar Spice ze koopt zodat ik ook zelf ze kan kopen/evt. testen, ik vind het namelijk belachelijk als je een IA gaat starten met zoveel winst, ik begrijp dat je een primeur op de markt wilt brengen, maar dan vind ik het nog steeds niet correct. Ook omdat ik steeds geen reply krijg ben ik al bang voor wat andere dingen met de IA...
Akra, ik heb net gemailt naar gistron en gevraagt hoeveel zij de mobile gaan verkopen, want in een mailtje van hen stond dat ze binnenkort binnen zouden komen of dat ze eraan konden komen :9
Laten we tot en met woensdag wachten op Spice, want we moeten hem ook de tijd geven he :+
Spice waarom wil je de groothandel naam niet vertellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Hij is bang voor zijn business gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Ook omdat ik steeds geen reply krijg ben ik al bang voor wat andere dingen met de IA...
Gefundeerd op wat, argumenten?
Hij is bang voor zijn business gok ik.
Doodsbang.

Ik ga hier verder niet over discussieren, ik vind 99 euro een mooie prijs voor een 2400 mobile, sommige vergeten wat alles verder kost, rma, niet betalen, tijd enz.
Het is een mooie, goede strakke prijs, Serenity betaalt waarschijnlijk geen invoerrechten, dat scheelt gewoon een hoop en de dollar staat laag, dus erg goede actie van hem.
Waarom ik de groothandel niet noem? Dat is mijn goed recht, ik heb daar tijd ingestoken om alles uit te leggen en ik vind het een erg plezierig bedrijf waar ik nog lang mee hoop samen te werken, ik heb geen behoefte om dit te delen met mensen zoals Akra. Ze zitten er waarschijnlijk ook niet op te w88. Bovendien zijn orders verbonden aan een minimale inkoop van veel euro. Vanwege de goede relatie mag ik er 1 proberen. Zoals eerder gezegd ik hoef niks, ik wil alleen maar helpen, mijn goede humeur wordt gewoon verpest door al dit gezeik. Woensdag vertel ik wat het is, plaatje, misschien benchje en dan mag je me mailen, dan kijk ik na 1 week wat ik heb, of het geld er is en dan houdt het voor mij op. Hopelijk is het nu duidelijk als het zo moet dan blijft het gewoon bij deze.
Ik verontschuldig me gelijk bij alle mensen die begrip hebben voor de situatie, jullie steun waardeer ik zeer en ik wil julie ook helpen. Deze opmerkingen zijn dus niet aan jullie gericht. Ik had het graag allemaal anders gezien maar helaas. Meer info volgt woensdag (donderdagochtend).

[ Voor 29% gewijzigd door Spice op 21-02-2004 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware kent geen invoerrechten, enkel btw... maar ik ben erg benieuwd naar de resultaten spice ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Geduld is een schone zaak in deze bussiness. Ik ken zelf wel veel mensen in de US, maar omdat het gedoe met betalingen aan mensen in de US veels te lastig wordt, wacht ik zeker hier op (als ik genoeg geld heb). Ik vind het toppie wat je doet Spice _/-\o_ en ja uit de US kan je zo'n beetje alle hardware goedkoper halen. Plus dat de Dollar nog eens super slecht staat, daarom is Serenity zo goedkoop uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

hardware kent geen invoerrechten, enkel btw... maar ik ben erg benieuwd naar de resultaten spice
Das nieuw voor mij, toen ik vroeger Crucial uit de VS moest halen kwamen er altijd invoerrechten op (soms niet, als ze het niet checkten) maar toen dus wel.
Ik ben ook benieuwd naar de resultaten ;).
Ik vind het toppie wat je doet Spice en ja uit de US kan je zo'n beetje alle hardware goedkoper halen. Plus dat de Dollar nog eens super slecht staat, daarom is Serenity zo goedkoop uit...
THX!

[ Voor 27% gewijzigd door Spice op 21-02-2004 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AKI
  • Laatst online: 30-07 10:12

AKI

he spice. goed bezig!
Ik wil misschien ook wel eentje bestellen, als er wat meer duidelijkheid en resultaten zijn.
Niet zozeer om superver te kunnen overclocken als wel om zowel goed te kunnen overclocken,met weinig warmtegeneratie en dientengevolge dus weinig lawaai.
(gebruik luchtkoeling)

Schiet mij maar neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat maakt het jullie nou uit wat voor een marge Spice op die cpu-tjes zet.
Kijk gewoon of je het geld ervoor over hebt of niet. Heb je het niet dan ga je zelf op zoek, heeft hij ook moeten doen.

@Spice, alvast bedankt voor al je moeite, ik koop er graag 1 van je als ze een beetje klokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Laat ik er maar verder niet op in gaan, in ieder geval kan ik wel zeggen dat het heel erg zonde is Spice. Als jij bang bent voor concurrentie zal je het vast niet goed doen. Overigens had ik het prima gevonden als je winst had willen maken, dus dat je zelf die IA maar had geregeld, mij gaat het ook meer om de groothandel zelf dan om de mobile processor. Ik wil alleen maar meer sources hebben om mijn spullen vandaan te halen.

Natuurlijk had ik er voor mezelf eentje besteld, of wel meerdere...

Overigens ben ik nu wel van plan de strijd aan te gaan (klinkt heel triest, maar zo zit ik inelkaar, hiermee bedoel ik dus ik ga dus ook een IA met AMD mobiles regelen tegen veel aantrekkelijkere prijzen, dit heet concurrentie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra en Spice: relax ;)

De prijzen die spice geeft kloppen gewoon. Die zooi is hier gewoon duur..doe je niks aan. Als je ze goedkoop wil moet je gewoon doen wat ik gedaan heb en ze uit de VS halen..simpel.

En nee, ik heb geen cpu's over. Ik heb ze besteld voor mij en wat vrienden en dus niet zomaar ff 5 cpu's gekocht :) Zo rijk ben ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 22:09:
aKra en Spice: relax ;)

De prijzen die spice geeft kloppen gewoon. Die zooi is hier gewoon duur..doe je niks aan. Als je ze goedkoop wil moet je gewoon doen wat ik gedaan heb en ze uit de VS halen..simpel.

En nee, ik heb geen cpu's over. Ik heb ze besteld voor mij en wat vrienden en dus niet zomaar ff 5 cpu's gekocht :) Zo rijk ben ik niet :P
Ow jammer dat je niet ''zomaar'' wat cpu'tjes had gekocht :9. Aangezien jou post verleden in de DOC wereld :9 !
offtopic:
Wel lief voor elkaar blijven he 8) , [lul-mode]by the way gaan jullie net als wat supermarkten onder de verkoopprijs verkopen :*) ?[/lul-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smollys
  • Laatst online: 24-12-2024
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 21:52:
Wat maakt het jullie nou uit wat voor een marge Spice op die cpu-tjes zet.
Kijk gewoon of je het geld ervoor over hebt of niet. Heb je het niet dan ga je zelf op zoek, heeft hij ook moeten doen.

@Spice, alvast bedankt voor al je moeite, ik koop er graag 1 van je als ze een beetje klokken.
Ik weet 100% dat Spice geen marge pakt(reken bij het bedrag verzendkosten bij en je hebt wat je wil) , ik heb ook gezocht tot ik ze gevonden heb en weet ook de prijzen , ik dacht dat ik met mijn vorige post hier een tip gegeven had , maar je moet er wel wat moeite voor doen , heb ook een week gezocht ;)

Een adres gaan posten durf ik ook niet , aangezien je het dan met ze alle naar de bom gaat doen en zelfs van verschillende landen tesamen met duizenden tegelijk gaat bestellen , ik kan niets beter bedenken dan een inkoopactie waarbij 1 persoon besteld voor de liefhebbers , zonder dat de schop overspoelt wordt zonder dat ze het opgeven om te leveren .
Ik zou het dus voorzichtig en kleinschalig aanpakken , zodanig dat de leveringen nog lang kunnen duren voor iedereen die wil met 1 kontactpersoon die alles regelt .

Ik kan direct het adres posten , maar als je effe nadenkt is het beter dat julie je goed gaan organiseren en een langdurige blijvende regeling met de schop organiseren dacht ik zo .
Ik heb zelf nog altijd geen cpu achter het handje besteld of zo zonder julie te onthouden of zo . Maar stel voor dat spice zeer snel gaat handelen en ofwel zelf ,oftewel iets regeld met iemand die ervaring heeft op inkoopacties om dit zo snel mogelijk op te lossen zodanig dat de echte liefhebbers een blijvende bron voor deze cpu's blijven behouden , zonder dat de schop het moe wordt en niet meer wil leveren .

Maar ik stel wel voor dat spice zo snel mogelijk gaat handelen nu , zodanig dat iedereen zo snel mogelijk kan profiteren van deze kans , dus niet meer wachten spice , direct handelen nu ;)

Ikzelf heb niet de intentie om zo een IA te organiseren , dus het hangt af van iemand met inzet en tijd om zoiets blijvend en goed geregeld te organiseren .

Wie is niet akoort met zo een regeling en is zo egoistich om enkel voor zichzelf zo een cpu te regelen en zo met duizenden tegelijk de kans lopen dat ze tegen de duur afhaken om te leveren ?
Niemand verkoopt die cpu's graag ipv de gewone , dat zal je al wel begrepen hebben zeker voor bekende redennen .
Dus hou het stil en laat iedereen genieten . of niet ?

Dus spice handelen nu , of ik regel zelf iets met iemand met kennis van zaken hoor ;)
Niet meer wachten , die resultaten op soket A hebben we hier nodig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Dus spice handelen nu , of ik regel zelf iets met iemand met kennis van zaken hoor
Niet meer wachten , die resultaten op soket A hebben we hier nodig
Tuurlijk, lees alles maar na, ik ben ook zeeer relaxt (op 1 .. na) ik wil gewoon met ogen zien en proberen wat die CPU doet, groothandels zijn best ok maar ze kennen niet al hun producten. Dus ik wil 1st zo'n ding zelf hebben en dan aktie.
Voorbeeldje: 9800SE ATI AIW Bulk. Ik vraag met of zonder remote? Duurt 2 weken voordat je het antwoord krijgt. Ja meneer is met, en je voorspelt het al, zonder remote toen het kaartje binnenkwam.
Dus ik zeg vanaf woensdag pas meer en wie weet zijn ze dan goedkoper dan ga ik ook omlaag, ik wil er niet rijk van worden, alleen mijn kosten eruit halen. Ik ga in geen geval onder de kostprijs zitten ;).
ps: als ik er 1000 verkoop dan wordt het natuurlijk wel leuk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 21 februari 2004 @ 22:50:
[...]

Tuurlijk, lees alles maar na, ik ben ook zeeer relaxt (op 1 .. na) ik wil gewoon met ogen zien en proberen wat die CPU doet, groothandels zijn best ok maar ze kennen niet al hun producten. Dus ik wil 1st zo'n ding zelf hebben en dan aktie.
Voorbeeldje: 9800SE ATI AIW Bulk. Ik vraag met of zonder remote? Duurt 2 weken voordat je het antwoord krijgt. Ja meneer is met, en je voorspelt het al, zonder remote toen het kaartje binnenkwam.
Dus ik zeg vanaf woensdag pas meer en wie weet zijn ze dan goedkoper dan ga ik ook omlaag, ik wil er niet rijk van worden, alleen mijn kosten eruit halen. Ik ga in geen geval onder de kostprijs zitten ;).
ps: als ik er 1000 verkoop dan wordt het natuurlijk wel leuk ;).
1000stuks :X Is er zoveel animo voor dan en het belangrijkste kan je dat wel leveren :9 . Dan kan je misschien ook wel strakke mobo's erbij verkopen (DFI of NF7-s :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smollys
  • Laatst online: 24-12-2024
dubbel :(

[ Voor 101% gewijzigd door Smollys op 22-02-2004 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
dubbelpost Smollys :9

Het zal wel rustig even worden in het topic, wachten op woensdag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 25-08 20:06
Zeg Spice ga je voor de 2400+ of 2500+, of kun je aan beiden komen?
Trouwens 100€ valt best mee, http://www.abtron.de verkoopt ze bijvoorbeeld voor 110.58€ per stuk, en dat is excl. verzendkosten. (2500 en 2400 zijn daar even duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

allebei 2400 = 99, 2500 = 109.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.