Barton mobile te koop in NL ?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.194 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-08 20:06
Spice schreef op 22 februari 2004 @ 00:14:
allebei 2400 = 99, 2500 = 109.
Jammer dat ze niet even duur zijn bij jou 8) Wat opzich best raar is bij die winkel :P Er is trouwens ook een 2600+ zag ik toevallig:

http://www.ocforums.com/archive/thread/272391-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smollys
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 23:58:
[...]

offtopic:
dubbelpost Smollys :9

Het zal wel rustig even worden in het topic, wachten op woensdag :9
Damm,heb weeral verkeerde edit gedaan :(

Ja mssl , maar hoop dat er nu aan deze kant van de plas er ook zullen zijn die wat weerstand kunnen bieden aan die Amerikanen die ook een bron van die cpu's hebben gevonden :Y)
Serenity , astenu en de anderen die een kans wagen om met een prom effe ultieme oc's neer te zetten met soket A lijkt me nog altijd mooi forum stuff te zijn
Op de eindstreep van de barton :Y)
Ik hoop hier nog altijd op een + 3000 mhz prom score met de barton .
Zou toch een mooie afsluiter zijn niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smollys schreef op 22 februari 2004 @ 00:19:
[...]

Damm,heb weeral verkeerde edit gedaan :(

Ja mssl , maar hoop dat er nu aan deze kant van de plas ook zijn die wat weerstand kunnen bieden aan die Amerikanen die ook een bron van die cpu's hebben gevonden :Y)
Serenity , astenu en de anderen die een kans wagen om met een prom effe ultieme oc's neer te zetten met soket A lijkt me nog altijd mooi forum stuff te zijn
Op de eindstreep van de barton :Y)
Ik hoop hier nog altijd op een + 3000 mhz prom score met de barton .
Zou toch een mooie afsluiter zijn niet :P
Ja dat wel, maar ik zit nog gewoon met lucht koeling O+ . Moet toch echt eens over op waterkoeling B) Lekker stil en toch wel wat beter. Peltier etc. nog niet 8) mij te veel stroom verbruik :9 (volgens mij nogal) en die paar euro's hou ik wel liever voor iets anders moois!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smollys
kutkip schreef op 22 februari 2004 @ 00:18:
[...]

Jammer dat ze niet even duur zijn bij jou 8) Wat opzich best raar is bij die winkel :P Er is trouwens ook een 2600+ zag ik toevallig:

http://www.ocforums.com/archive/thread/272391-1.html
AMD Athlon XP 1800+ mobile 1,53 GHz 266 MHz FSB, 0,13m, 1,45Voltage, 256Kb tray without cooler [AMD-MO18T] Warning: only for suitable notebooks - notebook cpu installation requires experience
63.00
AMD Athlon XP 1900+ mobile 1,6 GHz 266 MHz FSB, 0,13m, 1,45Voltage, 256Kb tray without cooler [AMD-MO19T] Warning: only for suitable notebooks - notebook cpu installation requires experience
63.00
AMD Athlon XP 2000+ mobile 1,66 GHz 266 MHz FSB, 0,13m, 1,45Voltage, 256Kb tray without cooler [AMD-MO20T] Warning: only for suitable notebooks - notebook cpu installation requires experience
75.00
AMD Athlon XP 2200+ mobile 1,8 GHz 266 MHz FSB, 0,13m, 1,45Voltage, 256Kb tray without cooler [AMD-MO22T] Warning: only for suitable notebooks - notebook cpu installation requires experience
83.00
AMD Athlon XP 2400+ mobile 1,8 Ghz Barton 266MHz FSB, 0,13m, 1.45V, 512Kb tray without cooler [AMD-MO24T] Warning: only for suitable notebooks - notebook cpu installation requires experience
97.00
AMD Athlon XP 2500+ mobile 1,866 Ghz Barton 266Mhz, 0,13m, 1,45V, 512Kb tray without cooler [AMD-MO25T] Warning: only for suitable notebooks - notebook cpu installation requires experience
109.00
AMD Athlon XP 2600+ mobile 2,13 Ghz Barton 266Mhz, 0,13m, 1,45V, 512Kb tray without cooler [AMD-MO26T] Warning: only for suitable notebooks - notebook cpu installation requires experience
126.00

Dit is het aanbod , prijzen zijn inc btw

spice , is dit jouw bron denk je ? , ik heb zelf nog niets ondernomen om te schecken of ze echt leverbaar zijn en heb er zelf niet direct eentje nodig aangezien ik men geld weer in a64 gestoken heb voorlopig .

Best afwachten dus of de waarschuwing "only for suitable notebooks" klopt of niet he , ik denk echter dat het gewone soket a modellen zijn maar weeral een afschrikende text is bijgeschreven om bekende redennen .
Ik ben echt bang dat er veel eentje gaan mislopen hier door een vloedgolf , wie koopt er nog een normale barton als je deze kan krijgen :/
Ben ik juist of niet ? zeg maar hoor.
heb er zelf geen nodig , maar zou het toch effe goed organiseren als je een blijvende bron kan bekomen . niet soms ?

[ Voor 13% gewijzigd door Smollys op 22-02-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Wie kopen er nu nog gewone Bartons? De niet-tweakers natuurlijk :D .

Maar je hebt helemaal gelijk. wat betreft die 'stormloop'. Ik heb zo'n vermoeden dat deze dingen echt razend populair gaan worden. Het is dat ik weer eens geen geld heb, anders had ik het ook wel geweten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke in de buitenlands fora's zijn ze al langer besproken en vet populair.... wij zijn hier wat laat mee om het zo maar te zeggen.

laat staan een nl winkel vinden die ze verkoopt erg lastig :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel postje :(

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

laat?
21 december:
[rml][ OC-Ervaringen] Lanparty NFII Ultra B en Infinity[/rml]
Ik vind het lastig om te zeggen maar het blijft : goed lezen.
Afbeeldingslocatie: http://www.barebones4u.nl/imageshomepage/2604small.jpg

Door Spice - Sunday 21 December 2003 19:45

Vanmiddag aan de gang geweest met Barton 2500 XP mobile AQZFA 0336XPMW.
Alleen CPUID, geen pifast, sandra etc. is om te kijken wat de top is.
Nog geen koeling op mosfets en het orginele heatsinkje zit (nog >:)op de southbridge

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:54

aKra

Intentionally left blank.

Owkee, excuses naar Spice...

Spice, als het niet lukt met een IA, ik wil je best helpen (geen probleem, werk niet, heb geen school genoeg tijd om er voor vrij te maken dus).

Ik heb nu 1 zeer succesvolle IA achter de rug en de 2e ben ik nu aan het afronden (waren wat probleempjes met geld overmaken :X (was een beetje 2 minuten te laat bij de bank :P )). Dus neem maar contact met me op per e-mail mocht je de hulp nodig hebben, jij kan ze aanleveren of ik kan ze zelf van jouw adres afhalen. Als we meer dan 100 stuks kunnen regelen kan ik ze inkopen voor 87.41 per stuk (2500+ barton) ze hebben geen 2400+ voor mee, ze geven me een 99.99% kans dat het een Socket A is dus eigenlijk nog best spooky... 00.01% kans dat het zo'n speciale notebook gebeuren is...

En niemand moest van mij het adres hier op GoT posten, ik heb een e-mailadres en die kan gewoon gebruikt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smollys
Syzzer schreef op 22 februari 2004 @ 01:05:
Wie kopen er nu nog gewone Bartons? De niet-tweakers natuurlijk :D .

Maar je hebt helemaal gelijk. wat betreft die 'stormloop'. Ik heb zo'n vermoeden dat deze dingen echt razend populair gaan worden. Het is dat ik weer eens geen geld heb, anders had ik het ook wel geweten!
Daarom Syzzer , je hebt nu ook een koele waterkoeling en vind het spijtig dat je niet kans maakt op (want dat blijft het maar natuurlijk) een goede barton door zoals zovelen onder ons met € gebrek .
Maar als de enige bron in de benelux er ook nog eens zou uitvallen heeft niemand meer iets he .

[ Voor 3% gewijzigd door Smollys op 22-02-2004 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smollys
Weeral dubbel post ;(

[ Voor 97% gewijzigd door Smollys op 22-02-2004 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor spice:
Ik weet dat jij er vroeg mee was en misschien nog 2 ofzo maar niet echt zo'n topic. Die waren er in het "buitenland" al een stuk eerder. En zijn de mobiles ook meer beschikbaar :( Want ik heb gezocht en gezocht maar geen nl winkel die ze direct verkoopt. De groothandels misschien wel maar daar heb ik geen toegang toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 22 februari 2004 @ 01:20:
laat?
21 december:
[rml][ OC-Ervaringen] Lanparty NFII Ultra B en Infinity[/rml]
Ik vind het lastig om te zeggen maar het blijft : goed lezen.
[afbeelding]

Door Spice - Sunday 21 December 2003 19:45

Vanmiddag aan de gang geweest met Barton 2500 XP mobile AQZFA 0336XPMW.
Alleen CPUID, geen pifast, sandra etc. is om te kijken wat de top is.
Nog geen koeling op mosfets en het orginele heatsinkje zit (nog >:)op de southbridge
Je koelt neem ik aan met waterkoeling :X ? Hoe warm werd hij :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam dit tegen op een duits forum:

Bezeichnung AMD XP-M 2500+ (Barton (512KB); IQYFA)
Taktfrequenz (MHz) 1800 MHz @ 2625 MHz

VCore 1.450 V @ 1.775 V

PCI - Takt 33.0 MHz @ 33.0 MHz
AGP - Takt 66.0 MHz @ 66.0 MHz

Prozessor Multiplikator 13.5 x @ 12.0 x
Prozessor FSB 133.0 MHz @ 220.0 MHz

Prozessortemperatur im Ruhezustand 36.0 °
Prozessortemperatur bei Last (in Grad) 46.0 °

Modifikationen am Prozessor ACHTUNG ! Ist ne Mobile-Spezialversion aus .de :-) Die physikalische Grenze (mit Wak) liegt leider bei 2,625 GHZ ... Mit Promme setze ich mir aber mind. 2,8->2,9 GHZ vorraus ... Also mal abwarten :-) ...

http://www.forum-inside.d...ic.cgi?forum=1&topic=7139

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefans
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 06:47
misschien als er genoeg animo voor is zou ik wel (eventueel met nog iemand erbij wel een inkoopactie willen opzetten. Ben de volgende zaak tegengekomen op internet die wel naar nederland versturen (vanuit amerika wel te verstaan):

http://www.ewiz.com

barton 2400 mobil @ €73.60
barton 2500 mobil @ €82.07

zou namelijk graag zelf ook wel zo'n mobile'tje willen hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Mag ik de heren even wijzen op Einde aan de Inkoopacties? Het soort reacties in dit topic valt me nogal tegen, en het begint steeds meer op een inkoopactietopic te lijken. Aangezien dat dus niet meer de bedoeling is, gaat deze preventief dicht. Op www.inkoopacties.net kan een eventuele inkoopactie worden opgezet :)

Toevoeging: deze gaat nu weer open, en hou aub rekening met bovenstaande. Nog veel plezier verder in dit topic :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:54

aKra

ReemF er wordt hier ook meer gediscusseerd hierover dan dat we een echte IA opstarten, dat wordt absoluut offtopic genomen. Maar er kunen natuurlijk wel posts erover in komen te staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

aKra, je snapt prima wat ik bedoel. Discussiëren over IA kan wel, maar in zeer beperkte mate: daar is GoT niet voor bedoeld. Hiervoor is de forumfunctie van www.inkoopacties.net bedoeld, zie ook Einde aan de Inkoopacties dus.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReemF schreef op 23 februari 2004 @ 12:29:
aKra, je snapt prima wat ik bedoel. Discussiëren over IA kan wel, maar in zeer beperkte mate: daar is GoT niet voor bedoeld. Hiervoor is de forumfunctie van www.inkoopacties.net bedoeld, zie ook Einde aan de Inkoopacties dus.
Het is dus denk ik slimmer om een topic te starten op inkoopacties.net en hier even de link te posten. Dan kunnen we in dit topic verder praten over de OC resultaten(over een week dan ongeveer :9 ) en over de cpu zelf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 12:37:
Het is dus denk ik slimmer om een topic te starten op inkoopacties.net en hier even de link te posten. Dan kunnen we in dit topic verder praten over de OC resultaten(over een week dan ongeveer :9 ) en over de cpu zelf 8)
Lijkt mij ook beter :)

OC-resultaten is prima, en als er op inkoopacties.net een actie wordt opgezet mag dat van mij ook nog wel vernoemd worden, maar waar ik me mateloos aan irriteer zijn reacties als: Als er een ia komt wil ik er ook een.
En speculeren over hoe het beste een ia georganiseerd kan worden hoeft van mij ook niet hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefans schreef op 22 februari 2004 @ 13:30:
misschien als er genoeg animo voor is zou ik wel (eventueel met nog iemand erbij wel een inkoopactie willen opzetten. Ben de volgende zaak tegengekomen op internet die wel naar nederland versturen (vanuit amerika wel te verstaan):

En maar 50€ verzending :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 15:19:
[...]

En maar 50€ verzending :X
Met genoeg animo.. heb je minder dan een euro verzendkosten per stuk :+

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Als je zoveel animo hebt, dan heb je ook de douane die er wat bijrekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefans schreef op 22 februari 2004 @ 13:30:

Als je kijk bij de 2400 mobil dan klopt dat niet echt hoor. Hij draait op 2ghz en is 333mhz fsb. Lijkt me op een t-bred :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 5 mobiles zijn onderweg van de VS hierheen.. Ik weet er iig van eentje dat hij 2850 doet en nog eentje die met slecht contact rond de 2800 deed. Ik heb de persoon die ze verstuurd heeft er een laten ruilen met die van ons.. die doet nu 2970MHz :D Dikke kans dus dat er aardige cpuutjes bij zitten :)

De beste tot nu toe zijn de week 43 MPMW's btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 17:24:
De 5 mobiles zijn onderweg van de VS hierheen.. Ik weet er iig van eentje dat hij 2850 doet en nog eentje die met slecht contact rond de 2800 deed. Ik heb de persoon die ze verstuurd heeft er een laten ruilen met die van ons.. die doet nu 2970MHz :D Dikke kans dus dat er aardige cpuutjes bij zitten :)

:9~ MPMW versies doen toch altijd goed he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 17:27:
[...]

:9~ MPMW versies doen toch altijd goed he :)
Idd..

1 van de cpu's is btw een XPM..zonder W dus. Had ik nog niet eerder gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 17:24:

Dat was allemaal wc gekoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 12:37:
[...]

Hier kunnen we wel over de IA lullen lijkt me. Dit topic is toch van Stefans?
http://iasys.dynamic-ict.nl/topic/tpm90hdj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Wat is het verschil tussen een Mobile 2400 en 2500?
De een loopt alleen harder maar hebben beide 512 kb cache en zijn toch beide unlocked? Een oom van me gaat naar USA en dan wil ik hem er 1tje mee laten nemen. zijn er nog dingen die ik hem moet vertellen? Het is een computerleek namelijk. de volgende info heb ik al:

1,45V 45W OPGA

hij moet op een NF7-S bord met WC setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:04

Exigence

dnkroz

Doe mij d'r eens eentje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom doet iedereen zo moeilijk, de duitse alternate verkoopt ze ook.

www.alternate.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Laatst online: 16:04

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 18:22:

www.alternate.de
Die had geloof ik een andere vcore of niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Ik dacht vooral flinke prijs en verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Ik zie nu ook dat je ze heb met 1,65V maar ik dacht dat die 1,45 het beste was toch?(als je een goede stepping heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 17:40:
[...]

Dat was allemaal wc gekoeld?
Nee..was dat maar waar. Prommy..
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 18:22:

www.alternate.de
Ja..heb je de prijs gezien?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
maaruh dit topic zat toch opslot :?
anyway.....blij dat ie weer open is :)
modje lief aangekeken :> :+

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
erikdeprik schreef op 23 februari 2004 @ 19:43:
maaruh dit topic zat toch opslot :?
anyway.....blij dat ie weer open is :)
modje lief aangekeken :> :+
ReemF schreef op 23 februari 2004 @ 11:40:
Toevoeging: deze gaat nu weer open, en hou aub rekening met bovenstaande. Nog veel plezier verder in dit topic :)
:>

[ Voor 8% gewijzigd door kutkip op 23-02-2004 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Ik denk echt dat iemand een IA moet beginnen op deze processors. Er zijn minstens 10 a 20 mensen die geinteresseerd zijn in deze processor...

Mja ik hou dit topic goed in de gaten :)!

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 18:37:
[...]

Nee..was dat maar waar. Prommy..
Het lijkt wel dat er niet veel beterd op oc vlak tegenover een deftige wc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

is nu al bekend wanneer die cpu's bij gistron leverbaar zijn?

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zozeer om over te klokken, maar voor een stille pc:

normaal draaien ze op 1,45 volt, maar zou dat ook lager kunnen waardoor het geheel passief gekoeld kan worden?

Of kan je 45 Watt sowieso al passief koelen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 20:41:

normaal draaien ze op 1,45 volt, maar zou dat ook lager kunnen waardoor het geheel passief gekoeld kan worden?

Misschien iets heel anders maar een radeon kan ook passief gekoeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 20:41:

45Watt passief is vrij moeilijk passief te koelen met een gewoon, groot koelblok. Er is wel een koelblok voor P4's die wel tot zo'n 60-70Watt kan koelen, maar ik ken geen heatsinks voor AMD met dit doel. Als je mobo het kan zou je wel het voltage verder kunnen verlagen samen met de klocksnelheid, en als je dan richting de 30Watt gaat moet het wel kunnen. Echter een fan op 800 of 1000RPM lijkt me toch genoeg voor een stille pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat Mobile snel te koop is :) Ik wil ook een, maar dan underclocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutkip schreef op 23 februari 2004 @ 20:56:
[...]

Echter een fan op 800 of 1000RPM lijkt me toch genoeg voor een stille pc?
Bij stilte helpt alles, maar 45 watt is dus vrij lastig passief te koelen.
Toch blijft deze proc nog steeds erg interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb mn Tbred 1.5vcore 1800+ eens op 108x12.5 en 1.2Vcore gezet op een alpha pal... Je hebt echt wel een fan nodig op 5v en dat lukt je wel maar gamen zal wel eens teveel aan kunnen worden

Een radeon kan hoogere temps aan voor het foutloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Bought a mobile barton 2400 from newegg like 2 weeks ago at $74 and now they've climbed to $86. This speaks volumes for the sales due to enthusiasts discovering this great clocker.

-> http://www.inkoopacties.net/ kom er niet op, account niet geactiveerd, er wordt niet op email gereageerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Spice op 23-02-2004 23:25 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Zijn er nog bepaalde steppings die het goed doen?
Behalve de XPMW en de MPMW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy83 schreef op 23 februari 2004 @ 23:34:
Zijn er nog bepaalde steppings die het goed doen?
Behalve de XPMW en de MPMW?
Uh..ja..die dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 23:03:
Kheb mn Tbred 1.5vcore 1800+ eens op 108x12.5 en 1.2Vcore gezet op een alpha pal... Je hebt echt wel een fan nodig op 5v en dat lukt je wel maar gamen zal wel eens teveel aan kunnen worden

Een radeon kan hoogere temps aan voor het foutloopt...
Geinig, ik heb ook dezelfde cpu en koelblok (tenminste als je de 8045 bedoelt) :)
Heb die ook wel passief geprobeerd te laten lopen maar dan wordt ie snel erg warm. (Dat is een 50Watt cpu dus vrijwel hetzelfde als deze)
Ik gebruik wel een airduct maar een fannetje op 800RPM zorgt er al voor dat lekker koel blijft. Dit om een beetje een idee te geven aan de mensen die deze cpu willen kopen voor de stilte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
Spice schreef op 23 februari 2004 @ 23:24:
Bought a mobile barton 2400 from newegg like 2 weeks ago at $74 and now they've climbed to $86. This speaks volumes for the sales due to enthusiasts discovering this great clocker.

-> http://www.inkoopacties.net/ kom er niet op, account niet geactiveerd, er wordt niet op email gereageerd.
dat heb ik dus ook :(
maar ik geloof dat er een dag tussen zit ,tussen het aanmelden en het actieveren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Grappig.
Zat net beetje rond te kijken voor die MP processoren.
Kijk ik bij alternate.nl .. hebben ze de 2600+ en de 2800+ mp.
Alleen de grap is dat de 2600+ 239 euro kost en de 2800+ 199 euro :)

Het lijkt erop dat er nog geen 1 winkel is in nederland die de 2500+ heeft. Best irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gri- schreef op 24 februari 2004 @ 09:55:
Grappig.

Het lijkt erop dat er nog geen 1 winkel is in nederland die de 2500+ heeft. Best irritant :(
Ja, gistron mailde mij toen terug dat de Mobile wel leverbaar waren, maar er staat nog steeds niks op hun site en ze hebben nog steeds niet gereageerd op me mailtje |:(
Misschien iemand anders even mailen, maar het is al bijna woensdag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gri- schreef op 24 februari 2004 @ 09:55:
Grappig.

MP is geen mobile processor maar een processor voor dual gebruik,mocht je dit nog niet weten,hij is in ieder geval wel unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je nu een goede stepping krijgen want k was aan het denken om die Audigy 2ZS die ik van plan was te kopen, te laten en dan zo'n procje te kopen >:)
Ik heb nu al een kut stepping en k zou graag eens voor 1 keer een goede oc'bare cpu hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuisje
  • Laatst online: 13-03-2024
Ok mensen ik weet een winkel waar deze 2500+ Mobile Barton te koop is.
Hij is te bestellen bij Gistron (mits genoeg mensen hem hebben willen)
De prijs tot nu toe staat vast op:

AMD MOBILE XP 2500+/1.86MHZ/266(45W) €109,90
AMD MOBILE XP 2400+/1.8GHZ/266(72W) €99,90

Beide staan niet op de site en komen er pas op als er echt vraag naar is.

[ Voor 34% gewijzigd door motormuisje op 25-02-2004 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motormuisje schreef op 24 februari 2004 @ 13:04:

AMD MOBILE XP 2500+/1.86MHZ/266(72W) €109,90

Oei, verrukkelijk O+ . Dit vervoeren we naar een topic op inkoopacties.net? Open daar even een topic en geef hier even de link dan houden we ons aan alle regels B)
Daarnaast die van Spice zijn 45watt :9 daar wachten de meeste lijkt mij op!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 23:14
Kunnen ze niet aan de 45W versies komen? Die 72W versies werken op 1.6V, die 45W op 1.45V. Als ik er eentje ga kopen, moet het wel een 45W versie zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door E-RIC op 24-02-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ben je nu met een 72w versie, ze gebruiken nog meer als een gewone barton. K betwijfel dat deze goed gaat overklokken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens als we gewoon even wachten op spice tot zijn IA bij inkoopacties.net loopt dan hebben jullie gelijk de goede te pakken ook! Spice meschien kan ik hem onder mijn account starten mail me maar ff of msn (janedelaar@hotmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
[quote]erikdeprik schreef op 24 februari 2004 @ 00:30:
[...]

dat heb ik dus ook :(
maar ik geloof dat er een dag tussen zit ,tussen het aanmelden en het actieveren :|[/quote]

nou dus echt niet. Heb me een week geleden geregistreerd, en na een halve week een mailje gestuurd.
Nog steeds niks van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
bigfoot1942 schreef op 24 februari 2004 @ 17:53:
nou dus echt niet. Heb me een week geleden geregistreerd, en na een halve week een mailje gestuurd.
Nog steeds niks van gehoord
[/sub]
ik heb ook nog geen mail gehad |:( 8)7 :(

ik wil er wel redelijk snel eentje hebben,want ik heb deze pc al verkocht eigenlijk

[ Voor 34% gewijzigd door erikdeperik op 24-02-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ligt aan hun mailserver. Ik wacht ook al 3 dagen op een email terug :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutkip schreef op 24 februari 2004 @ 20:37:
Ligt aan hun mailserver. Ik wacht ook al 3 dagen op een email terug :/
Vandaag ook aangemeld en ook nog niks ontvangen :X Wie heeft er een account en kan dit even posten of contact opnemen met laupro :? Anders komt het nooit van de grond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 21:17:
[...]

Vandaag ook aangemeld en ook nog niks ontvangen :X Wie heeft er een account en kan dit even posten of contact opnemen met laupro :? Anders komt het nooit van de grond 8)
Ik maar ik wacht nogsteeds op spice die weet hoe en wat ik heb enkel het account dat ik beschikbaar stel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 21:52:
[...]

Ik maar ik wacht nogsteeds op spice die weet hoe en wat ik heb enkel het account dat ik beschikbaar stel!
Ja, maar als je een IA houd en niemand kan zich registreren dan zullen er wel veel meldingen komen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 21:56:
[...]

Ja, maar als je een IA houd en niemand kan zich registreren dan zullen er wel veel meldingen komen :z
Dat wordt heus wel opgelost. Genoeg gepraat over inkoopacties. Het is wachten op info over die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kun je die dingen kopen, of wordt er aan een inkoopactie gewerkt ?
Ik wil namelijk ook zo'n ding , helemaal te gek die 1.45 volt stel eens voor op hoeveel Mhz je kunt komen met 1.9 volt of meer !! 2700, 2800 of meer Mhz !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 21:56:
[...]

Ik denk dat er al genoeg mensen geregistreerd zijn om een IA met suc6 te laten verlopen maak je maar niet druk :)
Maar het is wel lullig voor diegene hier ja maar als ik hem eerder kan opzetten/regelen onder mijn account en straks kunnen jullie je wel registreren loopt alles wel ff wat vlotter omdat ik de IA al gestart ben.
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 23:36:
waar kun je die dingen kopen, of wordt er aan een inkoopactie gewerkt ?
Ik wil namelijk ook zo'n ding , helemaal te gek die 1.45 volt stel eens voor op hoeveel Mhz je kunt komen met 1.9 volt of meer !! 2700, 2800 of meer Mhz !!!
Dan mag je toch wel aan Phase-Change cooling gaan denken mijn jonge _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Patience guys (and girls) and fingers crossed. Morgenvroeg haal ik de 2400 op en dan met mrs. Spice (->Spice-girl >:)) nieuwe tafel en stoelen kopen nog wat andere stuff en dan aan de gang, kan laat worden maar woe. avond hoop ik wat resultaten te hebben. Ik gebuik een DFI Lanparty rev.B met een zalman waterblok, verder (nog) geen mods.

[ Voor 6% gewijzigd door Spice op 25-02-2004 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

*meld*

Ik heb hier al een aantal maanden een laptop met een XP-M 2500+ erin zitten, maar ben er nog steeds niet aan toe gekomen om em in mn desktop te duwen om te klooien. Als ik weer eens thuis ben toch maar een keer doen, ik zal hier of in een ander topic de resultaten wel even posten :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 00:16:
[...]

Ik denk dat er al genoeg mensen geregistreerd zijn om een IA met suc6 te laten verlopen maak je maar niet druk :)
Maar het is wel lullig voor diegene hier ja maar als ik hem eerder kan opzetten/regelen onder mijn account en straks kunnen jullie je wel registreren loopt alles wel ff wat vlotter omdat ik de IA al gestart ben.

[...]

Dan mag je toch wel aan Phase-Change cooling gaan denken mijn jonge _/-\o_
Water moet ook wel lukken denk ik. 1.9v is niet zoooooooooo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 25 februari 2004 @ 00:31:
Patience guys (and girls) and fingers crossed. Morgenvroeg haal ik de 2400 op en dan met mrs. Spice (->Spice-girl >:)) nieuwe tafel en stoelen kopen nog wat andere stuff en dan aan de gang, kan laat worden maar woe. avond hoop ik wat resultaten te hebben. Ik gebuik een DFI Lanparty rev.B met een zalman waterblok, verder (nog) geen mods.
:9~ :9~ Ben benieuwd! :Y) Ik heb alleen luchtkoeling dus heel ver zal ik niet komen :9 Enige nadeel is dus dat ik me niet kan registreren net als wat andere users B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuisje
Wijziging in de info na veel zeuren bij Gistron:

Ze kunnen hem bestellen, nogmaals als genoeg mensen hem hebben willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motormuisje schreef op 25 februari 2004 @ 14:42:

Wij wachten vrolijk af op de resultaten van Spice ;) , ben erg benieuwd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chakotay schreef op 25 februari 2004 @ 01:19:
*meld*

Ik heb hier al een aantal maanden een laptop met een XP-M 2500+ erin zitten, maar ben er nog steeds niet aan toe gekomen om em in mn desktop te duwen om te klooien. Als ik weer eens thuis ben toch maar een keer doen, ik zal hier of in een ander topic de resultaten wel even posten :)
Helaas zal die in een laptop behuizing zitten en niet de versie die op een socket A mobo past. Ik kom ff niet op de naampjes.

En met aircooling kan je hem ook een behoorlijk stukkie overclocken teminste dat heb ik gelezen.

http://www.overclockers.c...D_Athlon_XP__Mobile_.html

zijn ze ook te koop

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Hoi, het is een IQYHA 0351MPW. Nu 1st tafel en stoelen kopen, tot later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 25 februari 2004 @ 16:12:
Hoi, het is een IQYHA 0351MPW. Nu 1st tafel en stoelen kopen, tot later.
Arghhh, hij houd ons nog langer in spanning :9 ! Moet straks werken :( Zie het wel vanavond laat :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik

ik heb iig een mailtje gestuurd ,voor die 10/20 euro meer is wel de moeite :)
als nou meer mensen ff mailen,hebben we iig een extra optie om ze te bemachtigen,voor het geval het niet lukt met de ia :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

ik zie toch echt andere prijzen dan motormuisje schrijft:
AMD MOBILE XP 2500+/1.86MHZ/266(45W) €129,90
en de 72 W versie voor €109,90

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fenrir schreef op 25 februari 2004 @ 22:09:
ik zie toch echt andere prijzen dan motormuisje schrijft:
AMD MOBILE XP 2500+/1.86MHZ/266(45W) €129,90
en de 72 W versie voor €109,90
Een bril nodig :X 8)7

Ze kunnen hem bestellen, nogmaals als genoeg mensen hem hebben willen
Staat dus toch echt 109,90 voor 45watt B) . Spice waar blijven je resultaten, of ben je nog hard bezig :9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Misschien moet je zelf een bril bestellen en daarmee op de website van Gistron kijken |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Vincentio op 25-02-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Staat dus toch echt 109,90 voor 45watt . Spice waar blijven je resultaten, of ben je nog hard bezig !
Sorrie ben bekaf, tafel, stoelen moesten in elkaar, oude meuk eruit en Spice-girl twijfelt of het wel een goede keuze is.
Hopelijk morgenvroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeXuS007
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 11:01
Ik heb ook interesse in 1 van deze mobiles :)
Als Spice goede resultaten haalt en alles doorgaat stel ik wel voor om het snel te doen. Gistron levert ze nu gewoon en 3-5 dagen levertijd op hun site.

AMD Opteron 165 | Asus A8R-MVP | Twinmos 2x512MB BH5-UTT | Hitachi T7K250 250GB SATA-II | X800GTO²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuisje
Inderdaad prijs was helaas wat hoger... maar goed kan ook niet alles goed meekrijgen aan de telefoon bij die gasten (worden gek van mij) :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 09:06:
[...]

Water moet ook wel lukken denk ik. 1.9v is niet zoooooooooo veel.
Maar dan geef ik je een heeeeeeeeele kleine kans om op water en met maar 1.9Vcore 2800mhz te halen zo goed als onmogelijk he!

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op 25 februari 2004 @ 22:41:
[...]

Misschien moet je zelf een bril bestellen en daarmee op de website van Gistron kijken |:(
Tjah, zeg er dan bij dat het op de site van gistron staat, maarjah B) . Ik ging op het vertrouwen van die pot af doordat ze niet op de site stonden tot voor kort ;)
Spice: heerlijk he meubels kopen :9 , altijd fijn (not); maarja.....ik ben een aantal dagen weg dus ik lees het over paar dagen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 00:26:
[...]

Maar dan geef ik je een heeeeeeeeele kleine kans om op water en met maar 1.9Vcore 2800mhz te halen zo goed als onmogelijk he!
Ja ok dat is wel waar, maar m'n k wou zeggen dat 1.9v koelen met water toch zeker mogelijk is. Er zijn wel al mensen die 2800mhz op lucht hebben met zo'n proc., als je overclockers.com cpu database mag geloven toch (2400+)

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 17:20

T1eA

Browser

Wat ik nog steeds niet snap van die mobile processors is dat ze niet normaal leverbaar zijn.

Met een klein beetje reclame trek je al de aandacht van aardig wat mensen zoals Tweakers :+ , barebone eigenaars en mensen die gewoon een stil maar toch snel systeem moeten hebben :Y) .

Of zit hier een vrees achter voor de ondergang van de normale desktop cpu want dat is volgens mij helemaal niet nodig omdat de "normale" (niet erg slimme ;) :D ) mensen en de "dat hoeft voor mij niet" mensen hier toch niet zow op zitten te wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door T1eA op 26-02-2004 09:49 ]

ICT G33K

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001

MightyMauz

Team Green

Ik heb net m'n 1700+@2170 mhz gebakken :(
Dus ik ben nu ook wel toe aan zo'n mobile, maar 130 euro vind ik wel een beetje veel...

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Verwijderd

Ik heb een reference table gevonden
http://myplc.com/sony/docs/amd_processor_reference.html
Overzicht van veel processors, 45watt is nog redelijk veel, ik denk dat ik voor de 35Watt processor ga.

Mobile Athlon XP-M - Standard 35W

AXMD1900FVQ3C 1600 MHz 266 MHz 1.40V 8 0.13 micron 25.00A 35.00W 100°C organic Thoroughbred 680

Deze zou toch ook gewoon moeten passen op een desktop moederbord?
Nu nog een winkel vinden die ze verkoopt.
Of is het slimmer om een barton 2500+ te kopen en de multiplier naar beneden aan te passen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 10:47 ]

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:23

nFo

http://www.geizhals.at/deutschland/?cat=cpuk7sa
:)
Maar zo'n mobile Barton kun je toch niet in een nForce 2 bordje plaatsen ?
Of wel ?
Edit: Dus wel :9

[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 26-02-2004 11:26 ]

• T1eA

T1eA

Browser

Wt was dat nou over die mod van een mobile, dat als je die niet uitvoerd dat niet goed werkt??

[ Voor 50% gewijzigd door T1eA op 26-02-2004 11:55 ]

ICT G33K

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 10:46:
Ik heb een reference table gevonden
http://myplc.com/sony/docs/amd_processor_reference.html
Overzicht van veel processors, 45watt is nog redelijk veel, ik denk dat ik voor de 35Watt processor ga.

Mobile Athlon XP-M - Standard 35W

AXMD1900FVQ3C 1600 MHz 266 MHz 1.40V 8 0.13 micron 25.00A 35.00W 100°C organic Thoroughbred 680

Deze zou toch ook gewoon moeten passen op een desktop moederbord?
Nu nog een winkel vinden die ze verkoopt.
Of is het slimmer om een barton 2500+ te kopen en de multiplier naar beneden aan te passen?
Ik denk dat dit een mirco cpu is en dus niet in de socket A gaat passen al geloof ik dat er laatst ook een paar 35W @ Socket A gespott waren })

• Spice

Spice

Nou dit het dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.barebones4u.nl/imageshomepage/2400mobilesmall.jpg

Meer kon er niet van bakken.

Afbeeldingslocatie: http://www.barebones4u.nl/imageshomepage/105250.JPG

Ik ben t/m weekend pleite, kan nog wel internetten maar geen eigen pc meer om verder de testen.
Als er iemand een IA wil regelen, ik kan de CPU's leveren.
Ik kan wel op inkoopacties.nl komen btw, nick = bork, verdere discussies aldaar.

[lanparty rev B-mobo, geen voltage mods (nog niet), geen sinks op mosfets (nog niet), Antec 550 TrueControl, zalmanwaterblok, koolance pc2 kast (rad+pomp) en 256mb Adata]

[ Voor 23% gewijzigd door Spice op 26-02-2004 12:06 ]

Verwijderd

Spice schreef op 26 februari 2004 @ 12:02:
Nou dit het dan:

[afbeelding]

Meer kon er niet van bakken.

[afbeelding]

Ik ben t/m weekend pleite, kan nog wel internetten maar geen eigen pc meer om verder de testen.
Als er iemand een IA wil regelen, ik kan de CPU's leveren.
Ik kan wel op inkoopacties.nl komen btw, nick = bork, verdere discussies aldaar.

[lanparty rev B-mobo, geen voltage mods (nog niet), geen sinks op mosfets (nog niet), Antec 550 TrueControl, zalmanwaterblok, koolance pc2 kast (rad+pomp) en 256mb Adata]
Voor 2V is dat een hele mooie OC :)

• T1eA

T1eA

Browser

sorry dat ik dat woordje gebruikte _/-\o_

[ Voor 92% gewijzigd door T1eA op 26-02-2004 13:51 ]

ICT G33K

Verwijderd

Is dit toevallig of zijn alle steppings van de mobile bartons die ik tot nu toe gezien heb MPMW's? of MPW, of XPMW's. Dat is wel leuk >:) Allemaal goede steppings?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 13:19 ]

• Spice

Spice

nog 1 testje gedaan, loopt ook op 1,25 volt ;) (6 x 100 maar toch, niet hoger geprobeerd). Nu ben ik echt weg.
edit: kon het niet laten, ff mp omhoog, 10 x 100 op 1,25 ook ok.

[ Voor 24% gewijzigd door Spice op 26-02-2004 13:30 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.