Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Anoniem: 16235
Anoniem: 10565
Ik heb 'm in ieder geval net uitgespeeld

Laatste rondes vielen gelukkig mee in de Shark F1's
Vanaf nu weer alles online!
Je mailt met Codemasters
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Solution The game uses port 10975 (TCP) by default. You may also need to open or map the default directplay ports, if you have not already done so for playing other games. These are: Initial UDP Connection 6073 Outbound and Inbound Subsequent UDP Inbound 2302-2400 Subsequent UDP Outbound 2302-2400 |
Ik ga het zo maar 's proberen... Als je een host ziet met iets van Riffey in de naam zal ik dat wel zijn. 2048/1024 dus dat zou toch lag-loos moeten willen...
PhD i.o.
Dat vind ik geen oplossing, dan is het spel een pak minder mooi!Roger_Rabbit schreef op 05 juni 2004 @ 17:09:
[...]
Dat probleem met dat de auto's verdwijnen daarvoor moet je in de setup hi-res bonnet reflections uitschakelen. Heb ik ook gehad en dat was de oplossing.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Anoniem: 5646
met zn 5en gewoon even snel... geen geram, netjes inhalen.. super
waren gewoon met zn 5en in 2 seconden verschil over de finish
het kan dus wel

PhD i.o.
niet normaal.. gaat echt snoei hard..
en toch voornamelijk NL.
had moeite ze bij te houden
vind nu de leons samen met de gt lights het leukste...
single player speel ik em bijna niet.. zit op 26%
Dit moet toch wel een van de beste race games zijn voor ff een potje rondjes te rijden.. Hangt veel van de mensen af die op je server zitten, maar soms val je echt op zo'n leuke bende ... zegt de "hoster" :"ok guys, let's try to use our brakes in stead of each other" en mooi mooi, niet meer gecrashed daarna ...
Codemasters zou dat moeten verwerken in de score ofzo, on purpose crashen, meer punten kwijt... Alhoewel, "crashers" geven geen kouwe kak om hun punten

Dikke fun
En inderdaad ... zouden we dat weigeren-op-basis-van-punten niet mailen naar Codemasters
Ga je gang, ik het dat hele spel nietshaidar schreef op 06 juni 2004 @ 10:04:
Neen, gewoon in het spel zelf ... simulator mode -> online, et voila.
Dikke fun
En inderdaad ... zouden we dat weigeren-op-basis-van-punten niet mailen naar Codemasters
Anoniem: 115775
what heeft 'zet het geluid laag' hiermee te maken??Anoniem: 115775 schreef op 07 juni 2004 @ 09:35:
Heb een P4 1.5 (512 rdram) met een ATI 9600 XT. Zet het geluid laag en de grafiek op 1600 x 1200 met AA. Werkt als een speer.
edit/ je bedoeld de kwaliteit van de geluidseffecten waarschijnlijk

[ Voor 15% gewijzigd door superduper op 07-06-2004 11:07 ]
Heb de demo gespeeld was wel ruig... heb nu het spel ook, alleen geen no-cd crack

ik had eerst een versie gedwonload met edonkey, bleek de duitstalige te zijn, maar toch ff geinstalleerd om te kijken, en ik kreeg toen een intro te zien van een race waarbij 2 auto's vlak achterelkaar finishen. Na de finish geeft de auto die 2'de wordt de winnaar ene duwtje waardoor hij over de kop vliegt en explodeerd... een jongejte in het publiek ziet dit en is zwaargeschokt. volgens mij ben jij als speler dit jongetje en dan begind het verhaal van je carriere.
in mijn nederlandse versie mis ik deze intro?? tenminste ik start het spel, geen intro, begin met de carriere doe die eerste tet race en dan begid het filmpje.
Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Dat filmpje was de intro van RaceDriver 1.Brabrabra schreef op 07 juni 2004 @ 11:56:
ik had eerst een versie gedwonload met edonkey, bleek de duitstalige te zijn, maar toch ff geinstalleerd om te kijken, en ik kreeg toen een intro te zien van een race waarbij 2 auto's vlak achterelkaar finishen. Na de finish geeft de auto die 2'de wordt de winnaar ene duwtje waardoor hij over de kop vliegt en explodeerd... een jongejte in het publiek ziet dit en is zwaargeschokt. volgens mij ben jij als speler dit jongetje en dan begind het verhaal van je carriere.
in mijn nederlandse versie mis ik deze intro?? tenminste ik start het spel, geen intro, begin met de carriere doe die eerste tet race en dan begid het filmpje.
RD2 heeft wel een intro, maar dan moet je effe wachten... dan krijg je een filmfragment te zien van een DTM race.
Obviously you're not a golfer
maja khad de demo al gespeeld en die vond ik goed genoeg om het spel te kopen zonder eerst een volledige versie van deel 2 gespeeld te hebben.
iig thanks voor de opheldering.
Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Man! wat een verschil! Ge-wel-dig spel ongelooflijk, bijna nog nooit zo uitgelaten geweest over een race spel
Die F1 ... aaaaaaaargh, he-mels om daarmee te racen
DTM met de CLK-GTR is toch het allerfijnste
Is het niet misschien een leuk idee (om er maar weer op terug te komen) om een GoT server te maken. Moet toch genoeg animo voor zijn?
Voor 4 man kan ik misschien wel hosten zonder problemen thuis ...
Denk je dat ik 24/7 DTM laat lopen op m'n pc? ik heb nog wat andere dingen te doen ook hoor
Ik heb 'n 3mbit/384kbit verbinding in .be ... met 12 spelers vermoed ik dat het een beetje gaat schokken...
die dus bijv automatisch start als iedereen ready is?
(en dat je ook kan inloggen als admin etc)
zoja dan wil ik wel eens server hosten.. no prob.
Dat is dus de grap van deze discussie: die mogelijkheid is er helemaal niet.Anoniem: 5646 schreef op 07 juni 2004 @ 17:02:
is er een mogelijk om een dedicated server te maken?
Maar ja, ik vraag me af of daar ooit verbetering in komt... Het hoort er nou eenmaal bij, vrees ik...
Het zou overigens wel leuk wezen als je in DTMRD2 niet steeds opnieuw moet kiezen voor Search servers (of hoe dat dan ook heet), want dat wordt soms wel irritant, dat je elke keer opnieuw moet beginnen. En het zou ook leuk zijn als de auto waar je het liefst in rijdt standaard klaar staat.
Trouwens, over n00bs en crashers... Ik denk dat daar weinig aan te doen is. Waarom...? Nou, ik denk dat het aantal bewuste crashers helemaal niet zo groot is. Het probleem is gewoon dat de auto waarin je rijdt niet echt is: je gaat toch al gauw een stapje verder dan je in het echt zou doen... Je remt net ff later omdat die ander dat ook doet en je niet achter wilt blijven. Ik rij regelmatig op servers waar iedereen echt probeert netjes te rijden maar de eerste bochten blijven waardeloos: Destruction Derby... En ook verderop gaat eigenlijk iedereen altijd net ff te ver als ze willen inhalen...
Ik zelf beschouw mezelf als een cleane racer: als ik in een duel ben met iemand probeer ik ALTIJD de ander NIET grof te raken: ik geef de ruimte waar dat fair is. Maar ook ik heb al regelmatig iemand uit een bocht geramd door er vol op in te vliegen: niet bewust, maar omdat het te druk was in de eerste bocht, of omdat iemand te vroeg remde, of omdat ik gewoon net ff te laat remde... En het is ook heel irritant als JIIJ wel iemand de ruimte geeft door het in een bocht, side by side, niet eruit te drukken (ook uit zelfbehoud natuurlijk) en als je dan even later wel door die persoon compleet eruit gedrukt wordt...
Echt clean racens is een utopie... Ik heb gisteren al een paar keer op een server gereden waar collision uit staat. Op zich is dat best nog wel aardig. Maar toch vind ik het heel klierig als er in de laatste ronde iemand achter je aan komt die net ff sneller is en je kunt 'm niet (op een nette manier) blokkeren... Dat maakt het juist echt en spannend!
In ieder geval... ook al zouden we met mede-GoT'ers op een server met password zitten, dan nog weet ik zeker dat er her en der geramd wordt. Dat gebeurt ook in het echt! En helemaal niet bewust of express! Het hoort er gewoon bij. Alleen wordt je in computergames dan meteen bestempelt als een crasher en vervolgens gekicked... Maar je zou dan in ieder geval wel weten dat iedereen PROBEERT het netjes te doen. En da's al heel wat...
En vergeet ook niet lag... Zo vaak heb ik het al gehad dat ik achter een auto zat en dat die dan ineens in je motorkap zit. Vervolgens krijg je dan achtervolgers in je kofferbak en dag raceAnoniem: 16235 schreef op 08 juni 2004 @ 09:26:
...
Maar ook ik heb al regelmatig iemand uit een bocht geramd door er vol op in te vliegen: niet bewust, maar omdat het te druk was in de eerste bocht, of omdat iemand te vroeg remde, of omdat ik gewoon net ff te laat remde... En het is ook heel irritant als JIIJ wel iemand de ruimte geeft door het in een bocht, side by side, niet eruit te drukken (ook uit zelfbehoud natuurlijk) en als je dan even later wel door die persoon compleet eruit gedrukt wordt...
...

eerste championship heb ik al gewonnen... 2 wedstrijden in die onvertable klasse

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als je net niet hard genoeg tegen een muur knalt (of 'n voorligger) dan heb je wat schade, je lampjes zijn wat kapot, maar bijvoorbeeld je bumper schuurt niet tegen je banden, je motor kan nog met gemak 250 km/u aan etc etc, wegligging is niet zo heel verschillend als met geen schade ..
dát zou pas interessant zijn
Ja, heb je helemaal gelijk in. Dacht ik wel aan maar vergat ik te zeggen... Er zijn teveel servers met 12 spelers die het eigenlijk niet aan kunnen.Kentut schreef op 08 juni 2004 @ 10:14:
[...]
En vergeet ook niet lag... Zo vaak heb ik het al gehad dat ik achter een auto zat en dat die dan ineens in je motorkap zit. Vervolgens krijg je dan achtervolgers in je kofferbak en dag race
Anoniem: 99242
Hoe zit dit? Of heet Toca Race Driver 2 gewoon marketing technisch DTM Race Driver in sommige landen?
Ik ben verward

Zijn allemaal hetzelfde. Er is zelfs nog een 3e en 4e variant, de derde heet Pro Race Driver 2 (USA) en de 4e heet V8 superstar Race Driver (Australie e.o.).Anoniem: 99242 schreef op 08 juni 2004 @ 20:06:
hmmm, ik snap het niet helemaal. Is TOCA Race Driver 2 hetzelfde als DTM Race Driver 2?? Beide spellen bevatten meerdere klasses.
Hoe zit dit? Of heet Toca Race Driver 2 gewoon marketing technisch DTM Race Driver in sommige landen?
Ik ben verward
Jaja...
[ Voor 8% gewijzigd door RèLF op 08-06-2004 20:14 ]

Hmmm... het zijn er maar 3
Dus hoe ik op Pro RaceDriver kom... geen idee
Anoniem: 99242
Indrukwekkend!!
Ik ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren voordat ze met een "oplossing" komen.

spel is verders compleet identiek aan de europese dtm race driver 2.
Ik hoop dat er geen "oplossing" komt. Dat zal die paupers lerenAnoniem: 99242 schreef op 08 juni 2004 @ 20:51:
Deel II schijnt Starforce 3.0 beveiliging te hebben. Het is nog niemand gelukt om een werkende backup van deze game te maken/branden!
Indrukwekkend!!
Ik ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren voordat ze met een "oplossing" komen.
Ik heb het spel zelf ook. Erg leuk, maar helaas heb ik het momenteel erg druk zodat ik weinig aan spelen toe kom. Ik ben ook nog niet ver in de game.
Ik heb het spel ook origineel gekocht, min of meer omdat de kopieën nog niet te krijgen zijn...mpmad schreef op 08 juni 2004 @ 21:07:
[...]
Ik hoop dat er geen "oplossing" komt. Dat zal die paupers leren
Zou het dan ook niet leuk vinden als die nadat ik het gekocht heb wel beschikbaar komen.
Aan de andere kant, ik heb meer spellen illegaal dan wel legaal en dat zal wel zo blijven ook. Als je alle spellen moet gaan kopen die je leuk vindt dan ben je zo blut. De meeste speel je bovendien maar ff, en dan vergeet je ze weer snel, zonde van je zuurverdiende euri.
Ik vind het prima als games goed beveiligd worden. Ik word zo moe van die schoolgenoten van me die constant zeggen van "Ik heb nou ....... gedownload. Vet spel, jonge", terwijl ik er maar steeds netjes 45 euro voor neerlap. En dan vinden ze mij degene die gek is

Maar laten we maar weer ontopic gaan
Ik koop tegenwoordig per jaar zo'n 5 à 6 spelen voor de volle prijs en zo nu en dan een spel uit de bargain bin. Ik koop dus alleen spelen die ik écht wil hebben en die me echt super lijken. Ik koop dus zeker niet alles wat ik wel leuk vind, want dan hou ik inderdaad geen geld over... Maar ik ben er ook wel achter gekomen dat ik in de praktijk meestal maar 1 spel écht speel. De spelen die ik goedkoop koop blijven vaak na 1 keer spelen in de la liggen... Nu ben ik stapel op DTM en ik speel dus niets anders... Hiervoor was ik wild van Colin McRae Rally 04 en speelde ik ook niets anders. Sinds ik DTM heb speel ik CMR niet meer...
Tussen de games die ik voor de volle prijs koop zit ook wel eens een misser, maar dat kan gebeuren... Soms laat je je teveel meesleuren door reviews of WIL je iets heel leuk vinden terwijl het eigenlijk niets voor je is. M'n laatste dure misser was Lock On: ik zit nu nog steeds op een patch te wachten die het spel in orde maakt, maar dan nog vraag ik me af of het niet te hardcore voor me is.
Ik heb vroeger wel stevig gedownload maar ik kwam er toen al snel achter dat je dan geen een spel écht helemaal speelt. Het downloaden en werkend krijgen van al die games was een spel op zich... Maar op een bepaald moment ben ik dus tot inkeer gekomen en heb alle illegale software weggegooid. En dat was op zich niet niks want ik maakte ook muziek en die software is zo duur: dan heb je het over honderden euro's per programma of plugin, en dat kan ik echt niet betalen, dus nu maak ik geen muziek meer, tenminste niet op die manier zoals ik heel graag zou willen... (O, wat ben ik zielig...
Maar okay... dit is inderdaad allemaal ERG offtopic, maar ik wilde het toch even kwijt... En ik vind het ook heel sterk dat ze nu eens een beveiliging hebben gevonden die niet zo snel te kraken is! Klasse!
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 09-06-2004 09:14 ]
Toch ben ik ervan overtuigd dat ie een keer gekraakt wordt, ik hoop hier ook op want soms duurt het weleens 2 minuten voordat het spel opstart met Kl. kopierbeveiliging en je moet contant de DVD in je drive hebben
Vooral free race met de Seat Leons vindt ik erg gaaf. Ik heb er een mod op zitten waarbij je oa met de Seat Leons zo'n 30 tracks hebt, waaronder ook die straten circuits.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Anoniem: 76438
Natuurlijk hebben jullie gelijk. Maar ik vind de demo's vaak wat te karig om nou een goede indruk te krijgen. Bij de meeste spellen ben ik er na een week flauw van, online bevalt me niet, enz... Als spellen me dan nog steeds bevallen wil ik ze wel kopen (Battlefield 1942 + Road to Rome, Mohaa-serie, Call of duty, DTM(2), een paar C&C's, XIII, Another War) Het is dus simpel een combinatie van prijs/kwaliteit. (maar natuurlijk mag je software niet jatten)
Edit: Nou vergeet ik helemaal te vragen of er wel meer mensen problemen hebben met het vasltopen na het laden van een nieuwe race in de career-mode. In free-race/time-trial/enz heb ik er geen last van. Na een paar keer proberen, andere race rijden en dan weer opnieuw proberen wil vaak wel. Iemand?
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 09-06-2004 09:55 ]
Alleen jammer dat sommigen je gewoon constant van de baan rossen omdat ze nog nooit hebben gehoord van iets heel eenvoudigs als een rem
Ik echt mijn best doen om niemand hard te raken, komt er zo'n knuppel die vol in je spoiler duikt. Kan gebeuren, maar bij iedere bocht...
Voor de rest is het echt gaaf!
Nee, geen last van. Ik heb wel al een paar keer gehad dat het spel middenin een race vastliep: het beeld stond stil en jet hoort het geluid, de laatste sample, zal ik maar zeggen, razendsnel zich herhalen... Alleen een harde reset heeft dan effect. Gebeurt gelukkig niet heel vaak maar toch wel een 2, 3 keer per week (ook wel eens online gehad).Anoniem: 76438 schreef op 09 juni 2004 @ 09:51:
Nou vergeet ik helemaal te vragen of er wel meer mensen problemen hebben met het vasltopen na het laden van een nieuwe race in de career-mode. In free-race/time-trial/enz heb ik er geen last van. Na een paar keer proberen, andere race rijden en dan weer opnieuw proberen wil vaak wel. Iemand?
Ja, lekker hè! Ik ben ook helemaal verslaafd aan online racen!RèLF schreef op 09 juni 2004 @ 09:53:
Gisteravond voor het eerst via GameSpy online gereden.... damn zeg! Zware adrenaline kicks tijdens en na de race!
Alleen jammer dat sommigen je gewoon constant van de baan rossen omdat ze nog nooit hebben gehoord van iets heel eenvoudigs als een rem
Ik echt mijn best doen om niemand hard te raken, komt er zo'n knuppel die vol in je spoiler duikt. Kan gebeuren, maar bij iedere bocht......meteen je hele dash rood en einde race.
Voor de rest is het echt gaaf!
Die crashers: als het voornamelijk in de eerste bocht gebeurt, tja, daar is niet heel veel aan te doen: het is vaak te druk in de eerste bochten en dan heb je ook nog lag, waardoor ongelukken haast niet te voorkomen zijn. En zoals ik al eerder zei: iedereen pushes his luck een beetje te ver omdat die auto toch niet echt is en je houdt je dus minder in...
Als er echter stevig geramd wordt verderop in de race dan is het inderdaad balen. Maar dan zijn het heel vaak lui die de track nog niet goed kennen en dus veel te laat remmen voor een bocht óf men schat de situatie gewoon niet goed in. Ik kijk dan ook constant in m'n spiegel of er niet iemand hard aan komt scheuren bij een haarspeldbocht: zo ja, dan ga ik gewoon opzij: het is echt heerlijk als je die ander dan keihard rechtdoor ziet schieten terwijl jij rustig de bocht omrijdt...
Echt bewuste crashers die er alleen maar zijn om de boel te verknallen zijn er minder dan je denkt. Ik zelf race altijd zo clean mogelijk, geef iedereen de ruimte, maar het gebeurt me elke sessie wel een keer dat ik iemand van de baan duw zonder kwade opzet maar door verkeerde inschatting... Kan gebeuren... Gebeurt in het echt ook, dus... het hoort erbij. Maar vervolgens krijg ik van alles naar m'n hoofd geslingerd alsof ik de grootste crasher aller tijden ben. Terwijl het echt gewoon een ongelukje was...
Zie de start maar van de laatste F1 race... Da's precies hetzelfde...
Om ze daarna van de rest van de race niet meer te zien ... behalve als er 10 rondjes ofzo zijn, dan kom ik ze nog eens tegen
Nadeel alleen is als er hele snelle knakkers bijzitten dat je meteen ruim op achterstand wordt gezet als er zo'n crasher in je achterbumper duikt...
En mensen die in de weg blijven rijden of je gaan rammen als je ze wilt lappen zijn helemaal irritant.
[/klaagmodus]
Daar tegenover staat dat je ronde na ronde kunt knokken met anderen. Plaatsje winnen... plaatsje verliezen en weer terugpakken! En dan met 0,2 seconden verschil winnen. Whaa... geweldig!
LOLshaidar schreef op 09 juni 2004 @ 12:00:
Om ze daarna van de rest van de race niet meer te zien ... behalve als er 10 rondjes ofzo zijn, dan kom ik ze nog eens tegen
Heeft iemand overigens nog tips voor de setup...? Zo nu en dan kom ik op een server waar de setup aan staat en dan zijn er gasten die stukken sneller zijn dan mij... (alhowel niet altijd: zo heb ik van een paar setupfreaks gewonnen op Adria Raceway met de default setup: da's echt een track war het gaat om kundigheid...
Ikzelf dacht om de downforce op 0 te zetten (`la TOCA2...
O ja, nog wat anders: hoe starten jullie?!?!?!? Ik rij met een stuur met pedalen en ben na de start altiijd de laatste.. (bij wijze van spreken). Er zijn gasten die echt wegspurten! Hoe doe je dat? Moet je nou wel of niet vast in z'n 1 gaan staan? Wel of niet vast gas geven? Tips anyone...?
Is wel zo, ja, maar toch.... ik ga altijd door want zowat iedereen maakt wel eens een foutje! Het is me al reglematig overkomen dat ik kansloos 11e of 12e was, ver achteraan, om vervolgens toch nog als 4e of 3e te eindigen. Er zijn niet zoveel lui die een race helemaal foutloos kunnen rijden, lijkt wel...RèLF schreef op 09 juni 2004 @ 12:36:
[klaagmodus]
Nadeel alleen is als er hele snelle knakkers bijzitten dat je meteen ruim op achterstand wordt gezet als er zo'n crasher in je achterbumper duikt...
En mensen die in de weg blijven rijden of je gaan rammen als je ze wilt lappen zijn helemaal irritant.
[/klaagmodus]
Ik speel met 'n Logitech Wingman Cordless, en geef maar 75% gas als de lichten nog op rood staan ... eens ze rood zijn, vertrek ik, wacht ik totdat het toerental een dipje maakt (dit is direct als de lichten op groen staan), hou het een seconde ofzo zo, todat het toerental weer omhoog klimt, en geef dan vol gas ... ben bijna altijd bij de eerste weg ... Hangt ook veel van je wagen af hoeveel % gas je maar moet geven, 75% is voor de DTM wagens...Anoniem: 16235 schreef op 09 juni 2004 @ 12:40:
[...]
O ja, nog wat anders: hoe starten jullie?!?!?!? Ik rij met een stuur met pedalen en ben na de start altiijd de laatste.. (bij wijze van spreken). Er zijn gasten die echt wegspurten! Hoe doe je dat? Moet je nou wel of niet vast in z'n 1 gaan staan? Wel of niet vast gas geven? Tips anyone...?
Trouwens, DTM is zo hard de beste modus uit 't spel
Van ongeveer 19h tot 22h ... spreken we niet af op irc.tweakers.net #DTM2? Kunnen we lekker tegen elkaar racen
Anoniem: 90180
Ik heb vanavond ook nog wel even tijd, heb ook wel eens zin om een serieus potje te racen. Heb geen stuurtje dus ben niet zo heel goed, maar ik ben altijd wel in voor een potje racen.shaidar schreef op 09 juni 2004 @ 13:06:
Trouwens, dezeavond heb ik 'n zee van tijd om te spelen (vriendin niet thuis)
Van ongeveer 19h tot 22h ... spreken we niet af op irc.tweakers.net #DTM2? Kunnen we lekker tegen elkaar racenzónder die crashers ...
Anoniem: 90180
Maar godallejezus, wat is dat slecht uitgewerkt
Hadden ze dat niet even door het Colin Mcrae team kunnen laten doen

Anoniem: 76438
Idd, dat hele rallygebeuren is niet echt geweldig. Gelukkig is het allemaal vrij simpel en kun je lekker rustig aan doen. Al zou je eigenlijk best door wilen rijden, want de omgeveing is niet zo heel mooi.mpmad schreef op 09 juni 2004 @ 23:02:
Zo, net even wat tijd gehad om weer eens te spelen. Ik heb net de Trucks en de Vintage cup gedaan. Ik zit nu dus bij het rally-gedeelte.
Maar godallejezus, wat is dat slecht uitgewerkt
Hadden ze dat niet even door het Colin Mcrae team kunnen laten doen
Wat ik trouwens ook een ramp vind zijn die Ford superauto's met dat vleugeltje dat bij 100km/h omhoog komt... Rijden gewoon niet lekker. En dan ook nog eens rijden in de regen.
Cheat generators voor Codemasters games moeten aangekocht, linkje weggehaald.
[ Voor 60% gewijzigd door Fuelke op 12-06-2004 10:39 ]
Hier de cheat generator:
.................................
?? `
Denk niet dat dit zo maar mag hier op GoT.
Omdat het hier gaat om een betaalde Key gen van Codemasters zelf
En die kan je alleen verkrijgen als je er geld voor neer gooi.
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
de games die starforce 3 hadden duurde minstens een maand voordat tie gecracked waren
Ach ik ben alleen maar blij dat er nu eindelijk eens een goede beveiliging is.jaaoie17 schreef op 12 juni 2004 @ 10:07:
ze zullen het vast wel kunnen cracken alleen het kost teveel tijd.
de games die starforce 3 hadden duurde minstens een maand voordat tie gecracked waren
Want dta zet toch mensen aan tot hte kopen van het produkt.
Ik zelf heb ook van de 100% software die ik heb is er misschien maar 20 % nog maar illigaal.
En dit wordt ook heel langzaam veel minder.
Omdat er ook veel meer update's komen voor een spel en programma's
Ik gebruik warez alleen nog maar als ik twijvel om het spel te kopen.
Dus meer als grote demo.
Maar staat het langer dan 1 a 2 weken op mijn hD dan koop ik het gewoon.
Dus ik vind het een hele goede zaak dta het nu eens goed beveiligd is.
Want het is net zo als met roken, als je het niet kan betalen dan moet je stoppen.
Games is ook een verslaving en iedereen wil maar alles hebben, maar als ze het niet kunnen betalen moeten ze gewoon een andere hobbie gaan zoeken.
of gewoon niet zo veel eisen stellen aan de hoeveelheid spellen.
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Ok sorry, maar ik kan me herinneren dat er in het recente verleden meerdere links waren naar cheat generators die wel mochten. Zal er rekening mee houden in de toekomstHenkus schreef op 12 juni 2004 @ 05:34:
Hier de cheat generator:
<span style="color: blue;">Cheat generators voor Codemasters games moeten aangekocht, linkje weggehaald.</span>
Hij is al gecracked, maar ik heb hem ook legaal gekocht omdat :jaaoie17 schreef op 12 juni 2004 @ 10:07:
ze zullen het vast wel kunnen cracken alleen het kost teveel tijd.
A: Dit spel is het waard om gekocht te worden
B: Ik kon/wilde niet wachten totdat ie gekraakt werd
Even iets anders, weet iemand hoe ik uit een file van dtm2 de time trial laps kan extracten?
gr
ZTeeVeR
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Ik heb hem legaal (promotional copy gekregenHenkus schreef op 12 juni 2004 @ 14:05:
[...]
Hij is al gecracked, maar ik heb hem ook legaal gekocht omdat :
A: Dit spel is het waard om gekocht te worden
B: Ik kon/wilde niet wachten totdat ie gekraakt werd
Dus voor alle mensen die hem illegaal willen spelen: give it up het gaat niet gebeuren de eerste maanden.
stiekem hoop ik niet dat ze alle spellen zo gaan beveiligen.
[ Voor 15% gewijzigd door MacDokie op 12-06-2004 15:07 ]
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Anoniem: 38022
Ik zit achter een firewall en NAT enzo, maar alles is zo ingesteld dat het moet werken. Ik heb dit probleem ook alleen maar dit spel.
Iemand misschien een idee?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Heb de game sinds gisteren ook maar krijg het met geen mogelijkheid aan de praat. Probleem dat ik heb is voor zover ik kon nagaan nog niet naar voren gekomen maar correct me if I am wrong.
Game installeren gaat perfect. Vervolgens wordt er om de key gevraagd. Ook dit gaat nog goed. Zodra ik daarna de game opstart krijg ik het venster in beeld : "Please wait checking disc" nadat dit balkje voor ongeveer 1/4 is doorlopen wordt beeld donker en lijkt het erop dat de game wordt gestart. (HD activiteit) echter, na enkele seconden verschijnt mijn XP desktop weer en is de game afgesloten.
Heb inmiddels nieuwste ATI Catalyst geïnstalleerd en ook patch 1.2 van DTM driver geïnstalleerd. Beide biedt geen uitkomst. Iedere keer dat de game start wordt het beeld even zwart en dan verschijnt de desktop weer.
Specs: AMD Athlon 1200Mhz
512 MB
Sound Blaster Live Player
Sapphire Ati Radeon 9600Pro (128MB)
Mocht ik nog belangrijke details vergeten zijn dan hoor ik dat graag. Thnx in advance!
Geen commentaar
Sorry...vergeten te melden maar dat heb ik als eerste gedaan na installatie van game! Reset to defaults heb ik gedaan maar werkt niet helaas.Anoniem: 5646 schreef op 19 juni 2004 @ 18:11:
misschien idee om eerst de videokaart setup te draaien?
nog meer opties?
Geen commentaar
Ik roep maar wat, hoor, maar wie weet brengt dit jou of iemand anders op een idee...
zou idd het probleem kunnen zijn, maar dan wel heel slordig aangezien ik orginele game installeer. Heb inmiddels ontdekt dat wanneer ik met res. 1280x1024 start ik een klein zwart venstertje even in beeld krijg en niet geheel zwart beeld zoals ik dat heb bij 1024x768.Anoniem: 16235 schreef op 20 juni 2004 @ 18:20:
Hm, bij mij gebeurt het ook dat het beeld ff zwart wordt waarna je het bureaublad weer ff ziet. Maar daarna wordt alles WEER zwart en starten de intro filmpjes. Aan dat ff in beeld komen van het bureaublad is dus niets mis. Waar het bij jou fout gaat is als de filmpjes gestart worden. Mss is er iets mis waardoor die intro's niet afgespeeld kunnen worden... Een of andere codec of zo. Zou natuurlijk niet moeten kunnen als je het spel gewoon installeert, maar mss moet je het ergens daar zoeken... Iemand enig idee of je de filmpjes ook uit kunt zetten? Met -nointro of zo bij de snelkoppeling...? Of mss kan je de filmpjes (die denk ik op de hd staan) vervangen door lege bestanden met dezelfde naam zodat hij ze meteen oveslaat?
Ik roep maar wat, hoor, maar wie weet brengt dit jou of iemand anders op een idee...
Wat ik zo nog eens ga proberen is om de compact install te doen. Heb nu Full install.
Mocht er nog iemand adviezen hebben, dan hou ik me onwijs aanbevolen.
Geen commentaar
IN dat geval zegt ie: Please insert the disc labelled......Anoniem: 16235 schreef op 20 juni 2004 @ 18:27:
Of probeer het eens met noanim (of -noanim) bij de snelkoppeling?
Andere tip: zodra de cd-check is uitgevoerd en het scherm zwart wordt METEEN de cd-lade openen en de cd eruithalen: kijk eens wat er dan gebeurt.
Werkt dus helaas niet
Geen commentaar

wanneer de melding komt: Please wait checking disc, loopt deze balk dan helemaal door (dus wordt ie helemaal wit?)
Bij mij stopt hij namelijk bij 1/4.
Geen commentaar
Anoniem: 38022
Bij mij blijft die balk ook gewoon bij 1/4 haken, maar het spel start bij mij wel gewoon. Ik zie die balk nooit vol gaan als ik het spel start.robbydw schreef op 20 juni 2004 @ 21:32:
Nog even een vraag voor diegene bij wie de game wel werkt (iedereen behalve bij mij)
wanneer de melding komt: Please wait checking disc, loopt deze balk dan helemaal door (dus wordt ie helemaal wit?)
Bij mij stopt hij namelijk bij 1/4.
Oja, heb nu weer een ander vaag probleem: het spel loopt nu steeds vast op 1 punt in het spel op een specifieke baan en dat is Eurospeedway ofzo.
Na de start heb je van die bochten die links en rechts achter elkaar komen. Op een gegeven moment heb je weer een klein stukje rechtdoor. Dat is exact na de 5e bocht. Als ik die bocht uit kom en ik ga het rechte stuk op dan loopt het spel altijd vast. Ik kan bijna nooit een race uitrijden op die baan. Of het gebeurt bij rond 1 of de laatste, ik heb 5% kans dat ik het misschien uit rij.
Het gebeurt echt alleen maar op dat punt dat je de bocht uitkomt en verder nergens en ook alleen op deze baan. Dit is natuurlijk zwaar irritant. Heb het spel ook al helemaal opniew geinstalleerd zonder oudere files toe te passen enzo, maar hij blijft vastlopen op dat ene punt. Vooral online is het ook jammer, want als ik dan deze race moet doen, weet ik al dat ik het niet kan uitrijden. Daarom ben ik soms verplicht deze race over te slaan. Iemand anders een idee?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 20-06-2004 21:54 ]
Geen commentaar
Codemasters site zegt dit:robbydw schreef op 21 juni 2004 @ 10:57:
Minimum install biedt ook geen oplossing. Wordt er een beetje moedeloos van onderhand.
Problem: Nadat je de cd-key hebt ingevoerd wordt deze niet geaccepteerd en ga je terug naar het Disc Identification Error scherm.
Solution:
1. Kijk goed of je de code helemaal juist ingeeft, inclusief streepjes (gebruik het min teken) en dat er geen spaties zitten in de code die je ingeeft.
2. Windows XP en Windows 2000 gebruikers dienen te zijn ingelogd als Administrator (zodat je schrijfrechten hebt) Het is niet mogelijk om een code in te voeren als je niet bent ingelogd als een administrator.
Als je ingelogd bent als Administrator, en het gaat nog niet goed, probeer dan een ander Administrator account (of maak een nieuwe aan) en voer dan de CD code in via dit account.
Als je dan nog steeds geen code kan ingeven, zul je als Windows XP gebruiker de onderstaande registry ingaven moeten wijzigen:
a) klik via START > RUN (uitvoeren) en type in het veld: REGEDIT
b) ga dan naar HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Codemasters
c) klik hier met de rechter muis knop op het Codemasters deel en selecteer: Permissions (machtigingen)
d) zorg er hier voor dat je eigen gebruikers account (waarmee je de game op wilt starten) hier 'full control' heeft aangevinkt (volledig beheer)
Nu zou het moeten werken.
Maar dat is nu dus net niet het probleem (iid gezien op site codemasters). Het invoeren van de key gaat wel goed. Wordt geaccepteerd. Daarna beginnen de problemen pas. Bij starten game. Dus dit is helaas ook niet de oplossing
Geen commentaar
Wat zeiden ze bij Codemasters? http://www.codemasters.nl/contact/contact_ben.phprobbydw schreef op 21 juni 2004 @ 11:13:
[...]
Maar dat is nu dus net niet het probleem (iid gezien op site codemasters). Het invoeren van de key gaat wel goed. Wordt geaccepteerd. Daarna beginnen de problemen pas. Bij starten game. Dus dit is helaas ook niet de oplossing
Tot op heden niks. Heb vrijdag een mail gestuurd waarin ik het verhaal heb uitgelegd.Dus dat heb ik wel gedaanJazzy schreef op 21 juni 2004 @ 12:11:
[...]
Wat zeiden ze bij Codemasters? http://www.codemasters.nl/contact/contact_ben.php
Geen commentaar
Heb helaas niet beschikking over gewone DVD-ROM speler dus zijn er hier gamers die de game DVD draaien vanuit een brander ZONDER problemen?
Geen commentaar
Misschien even de firmware upgraden? Wat voor brander is het, dan zoek ik het even oprobbydw schreef op 21 juni 2004 @ 12:41:
Zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik game cd in DVD brander heb zitten en niet in een gewone DVD-ROM speler. Dat dit in combinatie met kopieerbeveiliging niet gaat?
Heb helaas niet beschikking over gewone DVD-ROM speler dus zijn er hier gamers die de game DVD draaien vanuit een brander ZONDER problemen?
Ik heb niet goed gelezen

[ Voor 12% gewijzigd door DaWaN op 21-06-2004 13:44 ]
If you do not change direction, you may end up where you are heading
ja ik, lite-on fikkertjerobbydw schreef op 21 juni 2004 @ 12:41:
Zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik game cd in DVD brander heb zitten en niet in een gewone DVD-ROM speler. Dat dit in combinatie met kopieerbeveiliging niet gaat?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Die van mij is een BTC van net twee weken oud. Nieuwste firmware vorige week donderdag geïnstalleerd
Geen commentaar
Yep.robbydw schreef op 21 juni 2004 @ 12:41:
...dus zijn er hier gamers die de game DVD draaien vanuit een brander ZONDER problemen?
Ik speel de laatste tijd echt helemaal NIETS anders dan DTM online... Ik vind het echt zo zwaar kicken! De laatste tijd zit ik toch ook steeds vaker op servers met collision off. Da's toch ook wel leuk, vooral als je beter en beter wordt en regelmatig voorin eindigt of wint. Uiteindelijk is met collision on rijden leuker, maar het is zo zwaar frustrerend als je in de eerste bocht al kansloos eraf gerost bent...
Hoe het ook zij, beide modes zijn leuk en hebben hun eigen charme. De interface is nog wel een beetje rottig (dat je weer helemaal opnieuw moet searchen en dat je niet kan zien wat de settings zijn op een server) maar het is echt super! Dus blijf het proberen robbydw...
Anoniem: 6819
Ik speel nog met de demo maar kan niet meer aanloggen
Anoniem: 16235 schreef op 21 juni 2004 @ 15:32:
Ja, da's wel balen robbydw... heb je het spel al eens op een andere computer geprobeerd (bij vrienden of zo)? Mss is de cd gewoon niet in orde... Of probeer het eens bij de winkel waar je 'm gekocht hebt te ruilen...
Ik speel de laatste tijd echt helemaal NIETS anders dan DTM online... Ik vind het echt zo zwaar kicken! De laatste tijd zit ik toch ook steeds vaker op servers met collision off. Da's toch ook wel leuk, vooral als je beter en beter wordt en regelmatig voorin eindigt of wint. Uiteindelijk is met collision on rijden leuker, maar het is zo zwaar frustrerend als je in de eerste bocht al kansloos eraf gerost bent...
Hoe het ook zij, beide modes zijn leuk en hebben hun eigen charme. De interface is nog wel een beetje rottig (dat je weer helemaal opnieuw moet searchen en dat je niet kan zien wat de settings zijn op een server) maar het is echt super! Dus blijf het proberen robbydw...
maare, mocht ie gaan werken, dan ga ik je VERSLAAN
Geen commentaar
O jongens, ik kom niet meer bij....
Online heet ik ook hellogoodbye dus je komt me vanzelf wel eens tegen! Als jij nou ook dezelfde naam aanhoudt, zullen we eens zien wie de beste is...
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 25-06-2004 14:06 . Reden: Doe normaal ]
Ja, hier kan ik ook niet meer inloggen helaas...Anoniem: 6819 schreef op 21 juni 2004 @ 15:46:
kan het zijn dat de servers van gamespy plat liggen?
Ik speel nog met de demo maar kan niet meer aanloggen