[PC] DTM Race Driver 2

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 4.431 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:38
Is dit spel fatsoenlijk via LAN te spelen, of moet je daar speciale software voor vinden + installeren net als voor NFSU? Bedoel dus niet online, maar multiplayer via LAN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Daniel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 09:50
Gaat gewoon goed.

• NokiaFan
Ik heb hem gisteren gekocht en ondanks ik achter een router zit, gaat het inderdaad perfect. Ziet er kewl uit op 1280x1024 alles op high en goed speelbaar.

Inmiddels de patch gedownload en erover heen gezet, vanwege enkele geluids- en beelderrors. Maar is het bij jullie ook zo, dat je na een grote crash nog steeds/ineens 'wegzakt' in de grond, je ziet je banden niet meer.

Verder krijg ik AntiAlias niet aan het werk. Het vinkvakje is inactief en ook handmatig (voor alle programma's) AA op 4x zetten heeft geen effect.

Check m'n specs voor meer info plz.

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Ik zit er dus erg aan te denken om dit spel ook te gaan kopen. Wel is het zo dat ik al geruime tijd SCC rijd met mijn MOMO, maar ik lees vrijwel alleen maar negatieve ervaringen over dit stuur icm DTM2. Zijn er hier wat mensen die wel met veel plezier met MOMO rijden? Ik ga namelijk niet zo'n dot geld uitgeven om met keyboard te rijden. :)

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:47
Fokkie schreef op 09 september 2004 @ 15:41:
Ik zit er dus erg aan te denken om dit spel ook te gaan kopen. Wel is het zo dat ik al geruime tijd SCC rijd met mijn MOMO, maar ik lees vrijwel alleen maar negatieve ervaringen over dit stuur icm DTM2. Zijn er hier wat mensen die wel met veel plezier met MOMO rijden? Ik ga namelijk niet zo'n dot geld uitgeven om met keyboard te rijden. :)
kijk eens 4 posts terug :)

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
R-B schreef op 30 juli 2004 @ 10:22:
Ik heb gister een MOMO stuur gekocht

Nou het rijdt echt vreselijk met die spel. :/ echt niet normaal zo kut

Stuur rijdt fantastisch in F1C met mods..
Hij doet het dus wel bij anderen ;) Hoop alleen dat er mensen zijn die wel positief zijn over momo en deze game. :)

• NokiaFan
Heb zojuist contact gehad met de support. Naar het schijnt is er geen ondersteuning voor AA :? Hierbij hun antwoord;

Problem
Anti-aliasing does not work with Toca Race Driver 2. When setting FSAA using
the the graphics card's control panel options, this feature is turned off as
the stage is loading.

Solution
Anti-aliasing is not a feature of the game and is not supported when using
your graphics cards anti-aliasing settings. Some cards - noticeably Radeon
cards - have this feature turned off by the game, whereas other cards - some
Nvidia cards - do not. This is purely due to the different ways that these
cards implement anti-aliasing. There is nothing programmed into the game to
deliberately switch it off, but we cannot guarantee that it will work,
unfortunately.

Some users have reported the following:

1) Nvidia card's FSAA settings will work if Hi-Res Bonnet Reflections are
turned off in the Advanced Section of the hardware setup program
2) Radeon's will work with FSAA, if the game is minimised and then restored
as the tracks are loading

Neither of these methods are supported nor guaranteed unfortunately.

---
hieronder nog even het probleem, visueel..
Afbeeldingslocatie: http://www.nokiafan.nl/6800/aa.gif

[ Voor 5% gewijzigd door NokiaFan op 09-09-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16235

Ten eerste: wat je hebt omcirkeld op je screenshot is Anisotopric Filtering en NIET FSAA!!! Dat even voor alle duidelijkheid! FSAA wordt officieel niet ondersteund door dit spel dus zit het natuurlijk ook niet bij de opties. Maar tcoh... Ik heb een 9800 Pro. Na de laatste patch werkt FSAA prefect!

Maar dan heb ik het wel...
1. FSAA (en AF) ingesteld bij de driver (geforceerd: ik zet het nooit aan via specifieke gameoptions) en
2. Hi-Res Bonnet Reflection uit (waarom ze dat alleen adviseren bij een nVidia kaart is me een raadsel: als ik Hi-Res aanzet heb ik A. geen FSAA en B. zie ik de auto's helemaal niet!!!)

Jij hebt een nVidia kaart: maar probeer eens hetzelfde (FSAA via driver en Hi-Res off) en wie weet...

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 10-09-2004 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
Anoniem: 16235 schreef op 10 september 2004 @ 09:02:
Ten eerste: wat je hebt omcirkeld op je screenshot is Anisotopric Filtering en NIET FSAA!!! Dat even voor alle duidelijkheid! FSAA wordt officieel niet ondersteund door dit spel dus zit het natuurlijk ook niet bij de opties. Maar tcoh... Ik heb een 9800 Pro. Na de laatste patch werkt FSAA prefect!

Maar dan heb ik het wel...
1. FSAA (en AF) ingesteld bij de driver (geforceerd: ik zet het nooit aan via specifieke gameoptions) en
2. Hi-Res Bonnet Reflection uit (waarom ze dat alleen adviseren bij een nVidia kaart is me een raadsel: als ik Hi-Res aanzet heb ik A. geen FSAA en B. zie ik de auto's helemaal niet!!!)

Jij hebt een nVidia kaart: maar probeer eens hetzelfde (FSAA via driver en Hi-Res off) en wie weet...
Ok zal dit vanavond direct proberen.

Kreeg zojuist ook een nieuw antwoord van Codemasters;

Unfortunately as the game was released before this graphics card were on the market we cannot guarantee 100% compatibility, sorry.

en...

The game was never designed to run with anti-aliasing, so we cannot provide
support on getting this feature to work. Sorry.

[ Voor 8% gewijzigd door NokiaFan op 10-09-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:46
Iemand DTM 2 al geprobeerd icm SP2 en een force feedback stuur.

Het spel blijft regelmatig een seconde of 2 hangen, waarna het weer verder gaat.

Het stilstaan van het beeld wordt veroorzaakt door de FFB.

Oplossing force feedback uitschakelen.

Ik hoop dat er een patch voor komt.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Fokkie schreef op 09 september 2004 @ 19:00:
[...]

[...]

Hij doet het dus wel bij anderen ;) Hoop alleen dat er mensen zijn die wel positief zijn over momo en deze game. :)
Heb nog de oude MOMO met een leren stuur maar ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad met DTM2. Speelt prima en driften door de bochten is erg goed te doen met het stuur.

De Force Feedback die je voelt is voornamelijk je grip die je hebt en het geram van andere auto's.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-06 12:06
Ik weet niet of dit al eerder voorbij is gekomen, maar ik ben DTM2 al een tijdje aan het spelen en ergerde me eraan dat ik helemaal geen schaduw onder de auto's had totdat ik vandaag in de hardware setup ff ging klooien met de settings en ik de 'shadow quality' van 'high' naar 'medium' zette, toen had ik plotseling wel schaduw :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
ReDxXx schreef op 21 augustus 2004 @ 16:03:
!!STUCK!!!

Ben op 82% van het spel.
Ik moet nu Five-O verslaan met een jaguar op een ijsbaan... man!!!
Iemand enig idee hoe ik voorbij kom aan Five-O

ReDxXx
zit nu op 97% en vond die race tegen Five-O 1 van de makkellijkste. Gewoon zorgen dat je 'm voor blijft en rondjes van 55 - 57 sec. draait.

• thorretje
  • Laatst online: 30-03 14:12
thorretje schreef op 28 september 2004 @ 08:49:
[...]

zit nu op 97% en vond die race tegen Five-O 1 van de makkellijkste. Gewoon zorgen dat je 'm voor blijft en rondjes van 55 - 57 sec. draait.
100% en wil nu wel eens online racen (tha fair way)

Anoniem: 41563

Hmm, heb nu de online demo, maar krijg mijn momo stuur niet aan de praat, heb in logitech profiler al ingesteld maar hoe verder?

Help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31259

Fokkie schreef op 09 september 2004 @ 15:41:
Speel het zelf met 'n MOMO Force en vind het zeer goed te doen, het is behoorlijk wennen in't begin, maar na wat met de settings spelen en een beetje oefenen gaat het al een pak vlotter.
Ik zet wel de FF in profiler op maximum voor alles + ook in DTM zelf, en dan is er nog steeds maar weinig FF imo, maar toch al meer, sensitivity op 85% en geen deadzone.
OK, de besturing had veel beter gekund, maar het gaat echt wel vooruit hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 00:41
Vraagje: weet iemand waar dit spel nog te koop is? Ik heb gisteren tientallen winkels in amsterdam en haarlem gebeld, op internet gezocht, overal niet meer verkrijgbaar. Ook gereageerd op een aantal advertenties op marktplaats, maar nog geen reactie gehad tot nu toe.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06 17:03
Ben je al bij de Media Markt geweest?

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 00:41
Voor de geinteresseerden: ik kom net bij de V&D Kalverstraat A'dam vandaan, en daar hadden ze er nog twee. (Nu eentje dus). In het pcgame rek helemaal links..

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Daniel
  • Laatst online: 21-05 09:50
Als ik in een cd-winkel ben, zie ik altijd wel een stel exemplaren liggen van het spel. Nu geloof ik 30 euro ofzo toch?

Voor iedereen die van race-spellen houdt maar deze nog niet heeft: Gewoon doen! Het spel is werkelijk fantastisch en Online zijn er nog zat servers waar je terecht kan!

Ik houd van racespellen, maar heb er bar weinig eigenlijk, welke racespellen zijn ongeveer net 'zo leuk' als dit spel? Hopelijk volgend jaar een nieuw deel met nog meer banen. Voor de rest zou ik niet weten nog beter kan aan de gameplay btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Dj Daniel schreef op 05 oktober 2004 @ 20:51:

Ik houd van racespellen, maar heb er bar weinig eigenlijk, welke racespellen zijn ongeveer net 'zo leuk' als dit spel? Hopelijk volgend jaar een nieuw deel met nog meer banen. Voor de rest zou ik niet weten nog beter kan aan de gameplay btw.
Richard Burns Rally al geprobeert ?

die is pas super... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 20:46
Is er iemand die dit (overigens nog steeds ongekraakt) spel nog speelt.

Ik had het spel een tijdje in de kast gezet omdat er een probleem was met Force Feedback en Service Pack 2.

Als ik Force Feedback aan had, bleef het spel regelmatig hangen tijdens een race voor een second of 2 en ging daarna weer verder, super irritant. :X

Zonder Force Feedback spelen kan wel, maar dan is het spel veel minder leuk als je eenmaal Force Feedback gewend bent.

Als je er ook last van hebt is hier de oplossing:

Start het spel op
Druk op CTRL-ALT-DEL
Kies bij processen DTM2.EXE
Klik deze aan met de rechter muisknop
Kies bij prioriteit instellen: hoog
Klik daarna op ok
Ga terug naar de game

Nu kun je racen met Force Feedback en zonder vervelende haperingen.

Als er nog iemand geinteresseerd is in een mod (compatible met patch 1.2) waarbij je bij enkele kampioenschappen kunt kiezen uit 30 tracks, laat het dan even weten.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126118

Kan iemand helpen.

Ik speel zeer regelmatig DTM 2. Prachtig spel en draait zeer goed op mijn
Athlon XP 2600+ - 512 RAM - ATI Radeon 9700 - Audigy 2 ZS !!

Ik vraag me alleen af hoe je de Brightness kan aanpassen. Bij regenachtig weer is het nogal donker en zie ik het circuit nauwelijks. De brightness van mijn scherm staat dan al volledig open ?

Weet iemand hoe je de brightness van het spel kan aanpassen

TNKX })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124512

dwwwdwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124512

sorry van die vorige post...

wisten jullie al dat er een soort van no-dvd krek is voor dtm2?
d.m.v. een mini image...
ik gebruik hem ook....werkt gegarandeerd...wel een beetje gedoe......maar goed nieuws voor mensen die de dvd check wel konden schieten....en voor mensen die eens een keer willen kijken waar het nou allemaal over gaat ;)

hier is de link: KNIP
bij bovenstaande link..staat alle info...mocht je toch vragen hebben...ga dan naar mijn homepage...en laat een bericht achter op het forum...

bij de weg...DIT IS GEEN GRAP!!!!!!!

dus...eindelijk...DTM2's starforce geknakt...

suc6

[ Voor 10% gewijzigd door Fuelke op 15-10-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Dat is heel leuk, maar ik denk dat dit onder cracks > warez valt. Het is dus niet aangeraden die link te laten staan ;)

Opzich zat het er aan te komen, starforce 3 gekraakt, maar dat het zo verschrikkelijk lang duurde betekend wel dat het een fantastische goede beveiliging is :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
die crack is er al een tijdje.....alleen was ie eerst alleen voor de duitse versie of zoiets...

eigenlijk vind ik 't te veel gedoe om op zo'n manier 't spel aan 't draaien te krijgen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:11
Mr. Detonator schreef op 15 oktober 2004 @ 19:01:
die crack is er al een tijdje.....alleen was ie eerst alleen voor de duitse versie of zoiets...

eigenlijk vind ik 't te veel gedoe om op zo'n manier 't spel aan 't draaien te krijgen !
Daarom hoor je dat spel dus gewoon te kopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitteSays
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09-2021
Ik heb het spel nu anderhalve week en ben nu op 46%, nog geen echte problemen tegengekomen, maar wil nu online gaan racen. Heeft iemand voor mij een tip! Ik denk dat ik een redelijk goede racer ben en wil graag fair rijden tegen anderen. Liefst Nederlands ivm ondersteuning. Wie kan mij helpen?

Witte Says

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109536

same here.

Vind het een top spel, maar ben het beu om op hoop van zegen online te gaan. Meestal is het niveau: je krijgt een beuk van achteren en ligt er dan af terwijl je achterligger op dat moment voldoende "geremd" heeft om de bocht wel te halen. Doordat ik ook wel eens faire games gereden heb weet ik hoe mooi dit spel dan kan zijn. Tips hoe en waar een gezelschap sportieve dtm2-ers te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik vond het altijd leuk om met deel 1 online tegen de richtiing in te gaan rijden en dan proberen andere frontaal te raken :)

Is dat nog steeds mogelijk in deel 2 ?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98011

Ik heb een probleem met de beveiliging. als ik het spel opstart dan gaat hij dus de disc checken, en als dat balkje helemaal vol is geweest zegtie disc identification error... terwijl ik wel de goeie key en een originele DVD heb. het rare is dat het wel heeft gewerkt (ik heb het spel dus al kunnen spelen), maar toen liep m'n pc op 'n gegeven moment vast, en sindsdien heeft het niet meer gewerkt. het volgende heb ik al geprobeerd:

- in regedit mijn user alle rechten gegeven (dit had ik al gedaan zodat ik het kon spelen)

- opnieuw installeren

- dvd-speler van nieuwe firmware voorzien

- patches installeren (v1.2)

ik heb ook al een mailtje gestuurd naar de support van codemaster, maarja die werken natuurlijk niet in het weekend, dus misschien kan ik hier de oplossing vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Zou het niet kunnen dat je clonecd ofzo erop hebt dat wil nog wel is kloten met safedisk enz

Edit : @ the personen die fair willen racen ...Ik wil ook graag zo fair mogelijk racen en het enige wat werkt is een goede friendlist opzetten of afspreken over msn .

Wil je een keer fair racen voeg me dan maar toe

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 45287 op 30-10-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flyduck schreef op 30 oktober 2004 @ 23:35:
Ik vond het altijd leuk om met deel 1 online tegen de richtiing in te gaan rijden en dan proberen andere frontaal te raken :)

Is dat nog steeds mogelijk in deel 2 ?
Dat noem ik triest en ja dat kan maar gelukkig kan je collision uitzetten voor dat soort stumpers en dat je dan nog wel gewoon kan botsen zolang je rechtdoor rijdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287 schreef op 30 oktober 2004 @ 23:52:
Zou het niet kunnen dat je clonecd ofzo erop hebt dat wil nog wel is kloten met safedisk enz
tsja daar zat ik ook over na te denken, maar het gekke is dat het spel eerst wel werkte, terwijl ik verder niets heb veranderd aan m'n pc (qua soft- en hardware). ik heb wel nadat m'n pc vastgelopen is, de 1.2 patch er overheen gezet, dus misschien kan het daaraan liggen, maar als ik het spel heb gere-installed zou ook de patch weg moeten zijn... ik hoop iig op een antwoord van codemasters, anders ga ik het spel gewoon terugbrengen naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:34

epo

Ik probeer via mijn draytek 2600 een game te hosten, dit werkt, echter is de game voor niemand anders toegankelijk ? Ik heb het lijstje met welke poorten open moeten gezet worden en sommige moeten zelf dmv port redirection opengezet worden. Echter lijkt dit niet te werken bij mij. Iemand met een draytek router waarbij het wel lukt (hosten dan ) ?
Ik heb al contact opgenomen met de support desk van codemasters, maar die kunnen mij niet echt helpen icm. een draytek router, zij noemen deze zelf incompatible met gamespy !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 00:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kheb het spel tijdje trug gekocht.... begin ging prima kzit nog maar op 16% van het spel en ik moet nu zo'n rally kampionschap doen, en die kan ik gewoon NIET halen.ik race en drift wat ik kan maar ik eindig nooit hoger dan 4-5'de in een race :(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:19:
kheb het spel tijdje trug gekocht.... begin ging prima kzit nog maar op 16% van het spel en ik moet nu zo'n rally kampionschap doen, en die kan ik gewoon NIET halen.ik race en drift wat ik kan maar ik eindig nooit hoger dan 4-5'de in een race :(
Je kunt in de file mods.ini het niveau van de AI aanpassen. Als het goed is staat er achter "difficulty" nu 0, en dat getal moet je even veranderen in een hoger getal. Daarna kun je hem weer op 0 zetten. Zie ook deze post. Als je dat niet wilt, kan ik je nog aanraden gewoon iedereen van de baan te rammen, want in DTM RaceDriver 2 gaat het niet om goed en snel rijden, maar om winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 00:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

CorteX schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:41:
[...]

Je kunt in de file mods.ini het niveau van de AI aanpassen. Als het goed is staat er achter "difficulty" nu 0, en dat getal moet je even veranderen in een hoger getal. Daarna kun je hem weer op 0 zetten. Zie ook deze post. Als je dat niet wilt, kan ik je nog aanraden gewoon iedereen van de baan te rammen, want in DTM RaceDriver 2 gaat het niet om goed en snel rijden, maar om winnen.
van de baan rammen gaat bij de rally-race niet want daar rij je alleen :+

maar hoe hoger het getal bij difficulty hoe "slechter" de AI? en wat is de min/max in die andere post staat als voorbeeld 60 maar op welke schaal isdat? :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:43

R-B

Blokkert

Dit topic gaat hard lopen heb ik een idee van... meesten zullen wel weten wat ik bedoel

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha is het eindelijk zover ? nou nog meer botsers erbij dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:44:
[...]

van de baan rammen gaat bij de rally-race niet want daar rij je alleen :+

maar hoe hoger het getal bij difficulty hoe "slechter" de AI? en wat is de min/max in die andere post staat als voorbeeld 60 maar op welke schaal isdat? :+
0 is standaard, verder tussen 60 en 100. Zie ook hier, of 100 of 60 het makkelijkst is kun je natuurlijk ook zelf uitzoeken, staat er niet bij. En trouwens, ik weet nu over welke race je het hebt en die is nog redelijk te doen. Gewoon plankgas over die baan heen raggen en alles rammen wat je rammen kunt, dan win je makkelijk. Rally is zo belachelijk slecht uitgewerkt in DTM2, echt een zielige vertoning. Sowieso zuigt de singleplayer aan alle kanten, en online zuigt ook om heel veel redenen. (Je kan bijvoorbeeld op die raarste plekken wel afsnijden, en dan de volgende bocht krijg je ineens auto-spin als je afsnijdt.) Maar goed, das mijn mening. Wat een bagger spel is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:05
Anoniem: 98011 schreef op zaterdag 30 oktober 2004 @ 23:47:
Ik heb een probleem met de beveiliging. als ik het spel opstart dan gaat hij dus de disc checken, en als dat balkje helemaal vol is geweest zegtie disc identification error... terwijl ik wel de goeie key en een originele DVD heb. het rare is dat het wel heeft gewerkt (ik heb het spel dus al kunnen spelen), maar toen liep m'n pc op 'n gegeven moment vast, en sindsdien heeft het niet meer gewerkt. het volgende heb ik al geprobeerd:

- in regedit mijn user alle rechten gegeven (dit had ik al gedaan zodat ik het kon spelen)

- opnieuw installeren

- dvd-speler van nieuwe firmware voorzien

- patches installeren (v1.2)

ik heb ook al een mailtje gestuurd naar de support van codemaster, maarja die werken natuurlijk niet in het weekend, dus misschien kan ik hier de oplossing vinden...
*ongenuanceerde kick*
Ik heb het spel vandaag bij de DynaByte in Breda gehaald, de verpakking was nog helemaal gesealed. dus daar geen problemen mee.

Echter, in alle 3 de pc's hier thuis vind ie de combinatie van de serial die op de dvd staat geperst, en de serial die op t de binnenzijde van het doosje staat niet goed.. Wel of Niet installeren van 1.2 had geen effect.. Ik vind dit dus erg vervelend, je koopt een spel van xx euro en je moet je vrije middag gaan besteden aan het _installeren_ ervan.. :(
Naja, ik hoop dat iemand dit ook heeft (gehad), en er een oplossing voor heeft (geen cracks oid, daarvoor heb ik geen legale gekocht)

[ Voor 6% gewijzigd door SyS_ErroR op 07-02-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
niemand :'(

[ Voor 97% gewijzigd door SyS_ErroR op 07-02-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31

hilgo

Clear your mind of can't.

Heb je toevallig programma's als alcohol actief op het moment van installeren ? Deze willen nog wel eens problemen veroorzaken met beveiligingen.

En heb je hier als eens gekeken & wat daar staat geprobeerd ?

[ Voor 4% gewijzigd door hilgo op 07-02-2005 16:49 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
hilgo schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:47:
Heb je toevallig programma's als alcohol actief op het moment van installeren ? Deze willen nog wel eens problemen veroorzaken met beveiligingen.

En heb je hier als eens gekeken & wat daar staat geprobeerd ?
nee, ik heb geen programma's draaien zoals Alchol, Deamon Tools, etc..

En die Faq:
Probleem: Nadat je de cd-key hebt ingevoerd wordt deze niet geaccepteerd en ga je terug naar het Disc Identification Error scherm
Oplossing: 1. Probeer deze cd-key A9A94W-XR66M2-7DG3FF-BBKDNL
DAT is de serial die op het bijgeleverde papiertje staat gedrukt, verder kan ik nergens een serial vinden. Niet op de dvd (staat alleen een DTM2 logo, een duits-nummer -CheatLine-, en een lading copyright info..)

edit:

Ook met een nieuwe admin-account werkt het spel niet. De indruk die ik krijg is dat er _ergens_ nog een serial moet staan (ipv de bovengenoemde "fail-safe serial"...) Maja, vind dit wel een erg slechte zaak. Je betaalt 30 Euro ofzo voor een legale game, en je moet gaan lopen prutten om hem werkend te krijgen :(

[ Voor 17% gewijzigd door SyS_ErroR op 08-02-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31

hilgo

Clear your mind of can't.

SyS_ErroR schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:32:
[...]

DAT is de serial die op het bijgeleverde papiertje staat gedrukt, verder kan ik nergens een serial vinden. Niet op de dvd (staat alleen een DTM2 logo, een duits-nummer -CheatLine-, en een lading copyright info..)

edit:

Ook met een nieuwe admin-account werkt het spel niet. De indruk die ik krijg is dat er _ergens_ nog een serial moet staan (ipv de bovengenoemde "fail-safe serial"...) Maja, vind dit wel een erg slechte zaak. Je betaalt 30 Euro ofzo voor een legale game, en je moet gaan lopen prutten om hem werkend te krijgen :(
Dat zou je wel denken, dat er een andere (juiste ?) serial bij moet zitten. Het is al een tijd geleden dat ik het spel zelf heb geïnstalleerd (overigens in 1x zonder problemen draaiend) en ik kan op dit moment ook niet checken waar die serial moet staan (zit op mijn werk) maar als ik jou was zou ik naar de winkel terug gaat & laat hun maar een nieuwe geven want dit is natuurlijk niets zo.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
hilgo schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:45:
[...]

Dat zou je wel denken, dat er een andere (juiste ?) serial bij moet zitten. Het is al een tijd geleden dat ik het spel zelf heb geïnstalleerd (overigens in 1x zonder problemen draaiend) en ik kan op dit moment ook niet checken waar die serial moet staan (zit op mijn werk) maar als ik jou was zou ik naar de winkel terug gaat & laat hun maar een nieuwe geven want dit is natuurlijk niets zo.
Heb de game zaterdag bij DynaByte gekocht, maandag & dinsdag zijn ze gesloten ivm carnaval. Morgen dan maar ff naar de stad..

• Mr. Detonator
bij mij staat de serial achter op 't boekje wat in 't doosje zit

op de cd's staat geen key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Ik heb het volgende probleem:

ik heb toca race driver 2 en een vriend heeft net dtm race driver 2 gekocht. Nu willen we online tegen elkaar spelen. Ik host een game en hij probeert in te loggen op mijn pc met dtm 2. Hij krijgt echter de melding: communication protocol does not match.

Kan je met toca race driver 2 en dtm 2 niet tegen elkaar spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:23
Heb jij misschien al Patches geïnstalleerd? Zo ja, dan moet je je vriend ook de patches laten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yonix schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:40:
Heb jij misschien al Patches geïnstalleerd? Zo ja, dan moet je je vriend ook de patches laten installeren.
Patches? Ik weet het niet zeker, maar die vriend heeft het zeker niet gedaan. We gaan het proberen en ik laat de uitkomst vanavond weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, het is weer fijn... patches geinstalleerd en we kunnen allebei racen tegen elkaar... alleen stopt de auto van die vriend van mij na 10 meter op mijn scherm (server) terwijl hij gewoon doorrijd. Hij ziet mij wel op zijn scherm rijden, maar ik hem niet meer (ja, alleen die stilstaande auto die niet van hem is?).

Ik heb @home breedband (60KB up, 500KB down) en hij @home budget (7KB up, 30KB down). Zal wel aan zijn langzame verbinding liggen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:23
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:37:
Nou, het is weer fijn... patches geinstalleerd en we kunnen allebei racen tegen elkaar... alleen stopt de auto van die vriend van mij na 10 meter op mijn scherm (server) terwijl hij gewoon doorrijd. Hij ziet mij wel op zijn scherm rijden, maar ik hem niet meer (ja, alleen die stilstaande auto die niet van hem is?).

Ik heb @home breedband (60KB up, 500KB down) en hij @home budget (7KB up, 30KB down). Zal wel aan zijn langzame verbinding liggen denk ik?
Ah, fijn dat alles het op en top doet ;) , maar wat de Lag betreft ben ik toch bang dat het ligt aan de verbinding van je vriend helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yonix schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:56:
Ah, fijn dat alles het op en top doet ;) , maar wat de Lag betreft ben ik toch bang dat het ligt aan de verbinding van je vriend helaas.
Helaas dan, even wachten op de snelheidsverhoging van @home en hopen dat het dan wel lukt, het is een mooi spel om online tegen elkaar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

raced er wel een iemand met die trucks? Die dingen zijn werkelijk niet normaal op de baan te houden vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 11:58
Nou, ik heb het spel een tijdje geleden ook maar eens tweedehands op de kop kunnen tikken.. Ik ben begonnen aan de Single Player career en zit nu al vast waar je met die oude jaguar-bakken moet racen. Echt zwaar klote.. Op een of andere manier rijdt iedereen gewoon van me weg terwijl ik toch lekker vol gas geef.. Maar ja, ik heb hem dus gehaald omdat mijn neef helemaal weg van het spel is en we zo samen kunnen spelen, dacht ik.. Ik blijk nu niet naar hem te kunnen joinen, ik zie zijn sessie wel, maar joinen ho maar.. Toen ik de demo speelde zag ik bij de online sessies ook vaak zijn sessie voorbij komen, nu met de volledige versie zie ik ook veel minder games.

Ik heb meteen de v1.2 update geïnstalleerd, maar kan het zijn dat ik op een of andere vreemde manier toch een andere versie van het spel heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoezo een dood topic!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 98389 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:25:
raced er wel een iemand met die trucks? Die dingen zijn werkelijk niet normaal op de baan te houden vind ik!
Ik vind het zeker wel vet om daat mee te rijden, ze zijn niet snel, maar als je de handrem gebruikt kun je een eind komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik moest er gewoon even aan wennen! maar de DTM auto's blijven toch t lekkerst om in te rijden! Vinden jullie de force feedback trouwens ook niet relatief zwak. Staat toch op 100% maar vergeleken bij gtr of nfs u2 is t maar zwakjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 15:34

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik speel DTM niet meer simpelweg omdat ik het op simulation mode niet meer realistisch genoeg vind tov GTR :9~

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

K ben laatst begonnen met het rijden op pro-simulation. Da's toch wel ff wennen, maar wel flink stuk realistischer (ben laatst naar de paasraces op Zandvoort geweest, maar met DTM Race Driver 2 reed ik veeel sneller :+ ).

Voor de mensen die nog de problemen hebben dat hun originele key niet wordt herkend. Je moet een mailtje sturen naar Codemasters (kan via de engelse support-site). Dat heb ik gedaan, en ik heb een nieuwe werkende key gekregen. Sindsdien heb ik geen enkel probleem met het spel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GreenFury schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 13:19:
[...]

Ik speel DTM niet meer simpelweg omdat ik het op simulation mode niet meer realistisch genoeg vind tov GTR :9~
ja GTR speel ik ook, maar DTM heeft leuke wagens om eens relaxt mee te kunnen! GTR vraagt om concentratie en daar heb ik na een lange dag werk niet altijd zin an! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 16:26
TRAP

mijn huisgenoot speelt dit spel atm maar zit vast bij die ijsrace/truckrace @ 88%. Dat is gewoon _niet_ te halen. Hij heeft het al tig keer geprobeerd en ik heb ook meerdere pogingen gewaagd. Zelfs met cheats (boost) is het niet te doen. De tegenstander al geprobeerd te beuken, maar na een halve ronde issie der alweer langs.. Iemand tips daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

1. Bochtenwerk: van buiten- naar binnenbocht en weer terug, enzovoorts...
2. Verdedigende lijnen rijden? Meegaan met de tegenstander om hem te blocken.

Maar wel sportief blijven he? ;)

Het werkt geheid in tot nu toe alle racespellen die ik ben tegengekomen (een HELE hoop dus >:) :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Jejking op 18-05-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 16:26
het is op ijs... dus dan moet je wel anders rijden.. je hebt minimale grip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122421

Ik heb TOCA 2 nog eens geïnstalleerd en heb een probleem:
Ik heb geen engine sound van mijn eigen auto. De anderen hoor ik wel zacht, ook de speech is OK.
Normaal had ik wel eigen engine sound:
ik heb een onboard geluidskaart: Avance AC'97. Stuurpr.versie: 5.10.0.3960
WXP Home, P4 2,4.
Ik kan me trouwens vaag herinneren dat ik dit probleem ook eens bij DTM 1 gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Patch 1.2 geinstalleerd? mischien helpt dat.. is wel te vinden op de officiele site dacht ik. suc6

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:46

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Leuk, ik ga hem weer installeren!

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122421

Lefty_38 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:32:
Patch 1.2 geinstalleerd? mischien helpt dat.. is wel te vinden op de officiele site dacht ik. suc6
Ja, die patch heb ik er al overheen gezet. Maar het probleem blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Misschien mag ik hier niet meer posten. Maar dat merk ik dan wel.

Ik heb DTM Race Driver 2, en ik heb laatst mijn Windows opnieuw geinstalleerd. Allemaal legaal.
Ik heb dus de save game van DTM Race Driver 2 appart gehouden, maar als ik die weer in de map van DTM zet(Heb DTM Race Driver 2 weer geinstalleerd) dan doet die niks.

Weet iemand hoe ik me save game weer terug krijg? Want ik heb geen zin om al die races opnieuw te doen.

Sorry, ik zag niet dat er een appart forum voor was.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 157420 op 15-11-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Wat ik wel zou willen weten is of er nog steeds veel mensen zijn die dtm race driver 2 online spelen?

[ Voor 18% gewijzigd door Mastasidaz op 19-01-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-06 11:33
Anoniem: 98011 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:55:
K ben laatst begonnen met het rijden op pro-simulation. Da's toch wel ff wennen, maar wel flink stuk realistischer (ben laatst naar de paasraces op Zandvoort geweest, maar met DTM Race Driver 2 reed ik veeel sneller :+ ).

Voor de mensen die nog de problemen hebben dat hun originele key niet wordt herkend. Je moet een mailtje sturen naar Codemasters (kan via de engelse support-site). Dat heb ik gedaan, en ik heb een nieuwe werkende key gekregen. Sindsdien heb ik geen enkel probleem met het spel gehad.
haha, stap nu eens in een echte auto en wees dan nog eens sneller :P.

Maargoed, ik speel het spel eigenlijk alleen met de demo heeeel af en toe (online), want ik zat te wachten op DTM 3. Maar helaas ziet het er naar uit dat DTM 3 een dikke flop word :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-06 14:30
wordt dit spel nog een beetje online gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
Rpol schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:44:
wordt dit spel nog een beetje online gespeeld?
jazeker echter het online speel plezier wordt de laatste tijd aardig verziekt
want script kiddies hebben hacks / cheats waarmee ze kunnen flessen ...

zie ook op het fok forum draadje: http://forum.fok.nl/topic/1088247 :/

control alt oeps deleted

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste