Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
De nieuwste directx heb ik er op, alle demo's geprobeert (multiplayer, duitse engelse) met FarCry en andere games geen problemen.jeehaa schreef op 17 april 2004 @ 12:14:
direct x 9?
Welke server?jeehaa schreef op 15 april 2004 @ 15:47:
DIT spel is ZOO Vet online!!
zit al met een gotter maar ben ze naam ff vergeten maar het is zoooo wijs. komt allen, die server om te downen is super snel 215+ K hebben we hem gedownd...komt dat zien!
Het vreemde is dat als ik hem vers installeer hij het wel doet start ik hem opnieuw op dan zijn die textures weg ,behalve de auto die ziet er goed uit.Erw schreef op 17 april 2004 @ 12:43:
[...]
De nieuwste directx heb ik er op, alle demo's geprobeert (multiplayer, duitse engelse) met FarCry en andere games geen problemen.
ik kan 8 man lagvrij hebben dus ik kan wel ff een servertje opzetten met pass dan
Op zich vind ik het een voortuitgang dat je in de lobby kunt wachten tot de race afgelopen is maar ik zou dat graag vantevoren willen weten.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Hier staat wat
TJa, ik ben uit frustratie maar mijn eigen server gestart. Zat binnen 2 minuten helemaal volIdd ja. Heb ik ook vaak dan connect je en dan is de race net begonnen en dan moet je nog 5 minuten wachten ofzo.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dan moet je geloof ik nog een extra poort open zetten, is het niet?Dr. Strangelove schreef op 17 april 2004 @ 17:17:
[...]
TJa, ik ben uit frustratie maar mijn eigen server gestart. Zat binnen 2 minuten helemaal vol
(of heb ik nou mijn systeem openstaan voor elk stuk verdriet dat binnen wil komen...?)
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Iemand een idee?Erw schreef op 17 april 2004 @ 13:53:
[...]
Het vreemde is dat als ik hem vers installeer hij het wel doet start ik hem opnieuw op dan zijn die textures weg ,behalve de auto die ziet er goed uit.
gamershell, daar download ik m nu voor de tweede keer (andere pc) met 215 kb/s
dat is ook idd zo! is ook minder, maar ik zie t niet als een probleem. ze moeten t wel verbeteren. true...Jazzy schreef op 17 april 2004 @ 16:28:
Ben ik de enige die niet helemaal enthousiast is over de multiplayer versie? Bij het browsen van de games kun je alleen maar zien hoeveel deelnemers er zijn. Wat je niet ziet is dat de race net begonnen is en er nog 6 ronden moeten worden gereden.
Op zich vind ik het een voortuitgang dat je in de lobby kunt wachten tot de race afgelopen is maar ik zou dat graag vantevoren willen weten.
Ik had het onder het rijden, en in de lobby.
Als ik dan die melding krijg en op ok klik dan kom ik in het user selectie scherm, en als ik dan mn gamespy user kies dan kan ik gewoon weer online spelen.
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Anoniem: 26235
Helaas niet 3 verschillende wagens op 1 track alleen maar een wagen op alle tracks dus
en dr zit een readme.txt in...
Verder erg leuk online, nu ga ik twijfelen of ik far cry of dtm 2 ga kopen, denk toch dtm2. Mijn favoriete klasse is formula ford van de demo dan
Jammer in deze demo is dat je geen benzine hoeveelheid kunt instellen (als hoster) zodat men verplicht de pits in moet op een gegeven moment (komt dat uberhaupt wel in de full version?).
Een idee misschien om es af te spreken voor een wedstrijdje ofzo, dan niet 3 rondjes maar een stuk meer.
anders gooi ik wel een 8 man servertje op met pass erop
spelers:
SNEAK
Lijkt me wel leuk om mee te doenRoytjuh schreef op 18 april 2004 @ 13:20:
mensen die kunnen en willen rond 19:30 graag ff je naam toevoegen in een lijstje, kijken of er genoeg animo is dan
spelers:
SNEAK
primemaximuz
Right for all the wrong reasons.
ps lieftst iets later en anders heb ik pech. ik speel toch tot 1 uur vanacht
Vanaf 20:00-20:30 pas.spelers:
SNEAK
primemaximuz
Sherman151 (jeehaa dus)
Dr. Strangelove
Lijkt me ook wel leuk, kweet alleen nog niet of de tijd me wel goed uitkomtspelers:
SNEAK
primemaximuz
Sherman151 (jeehaa dus)
Dr. Strangelove
Daspeeds (misschien)
Hoe laat word het?spelers:
SNEAK
primemaximuz
Sherman151 (jeehaa dus)
Dr. Strangelove
Daspeeds (misschien)
RAZORDUDE (alleen formula ford (met patch?>all tracks))
Ja sure! maar hoelaat om 20:00 ga ik weg namelijk.Roytjuh schreef op 18 april 2004 @ 12:16:
hebben er mensen interesse in een private race vandaag ?
anders gooi ik wel een 8 man servertje op met pass erop
V8 vind ik niks aan, te weinig uitrem punten maar formule ford en DTM vind ik echt cool.
Laatst 25 ronden formule ford gedaan, dat is best wel cool!
Me naam is btw DarkJediNL
[ Voor 4% gewijzigd door Loev op 18-04-2004 17:22 ]
pass : gotdtm
draait vanaf ongeveer 19:30 want ik ga eerst ff douchen
het is een 12 mans server
Anoniem: 4861
ik heb nu de hele middag gespeeld en het is best leuk online racen maar ik vind het toch erg K*T om de hele tijd als n00bbreaks gebruikt te worden bij het remmen voor een bocht...
beetje irritant wordt dat op een gegeven moment.. ook die lui die het leuk vinden om gewoon een potje te gaan beuken is gewoon niet fijn als je je race net goed gestart bent
[ Voor 83% gewijzigd door Dr. Strangelove op 18-04-2004 20:42 ]
naam: GoTstrangelove
pass:gotdtm
Edit: Ik heb een kwartiertje gewacht, maar omdat ik niet terug naar de desktop kan ben ik daar maar mee gestopt. Ik sla wel een paar keer op F5 de komende paar minuten om te zien of er nog racers zijn vanavond.
[ Voor 48% gewijzigd door Dr. Strangelove op 18-04-2004 21:14 ]
edit: misschien is het handig om een ip + poortnummer te posten als je gaat hosten?
[ Voor 36% gewijzigd door Daspeed op 18-04-2004 21:20 . Reden: xtra txt ]
ja dat zou idd wel erg handig zijn.Anoniem: 4861 schreef op 18 april 2004 @ 21:20:
misschien is het handiger om een ip adres te vermelden en daar gewoon op te connecten dat werkt zeker
dredge,als het goed is is je icoon van een peugeot 406. klopt dat?
39
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Homedisc schreef op 18 april 2004 @ 21:22:
[...]
ja dat zou idd wel erg handig zijn.
offtopic:
dredge,als het goed is is je icoon van een peugeot 406. klopt dat?
407
IPtje iemand?
heb net ff geraced op got server en was leuk vooral op pro-sim!
[ Voor 10% gewijzigd door Frank155 op 18-04-2004 21:28 ]
stom van me,

te mooi is die auto
ontopic:
ik kom vaak in een slip bij het wegrijden van de start, dan geef ik gedoseerd gas en draait me bak bijna 360Graden. ook als ik langzaam een bochtje neem en licht het gas/vol het gas erop gooi kom ik constant in een slip. Iemand een goede tip voor me zodat ik normaal weg kan rijden?
39
was aan t experimenteren met ctrl alt del maar dan disconnect je van het netwerk (game wordt eraf gegooid (time-out))Dr. Strangelove schreef op 18 april 2004 @ 21:28:
Sherman, jouw server kan ik ook niet vinden.
IPtje iemand?
ik ga nu daar 5 min w88 dus als er iemand komt....
Het probleem is volgens mij dat de browser max 50 servers weergeeft. Op basis waarvan? Geen idee.
Makkelijkst lijkt me toch om een IPtje te hebben.
[NL]Sherman151 binnen 5 min weer up
ok gaat ik ff zoekenAnoniem: 4861 schreef op 18 april 2004 @ 21:47:
[...]
als je nu ff een ip geeft en er een password op gooit zijn er zat mensen lijkt me
edit:
ip= 80.127.69.17:44160
pw = gotford
[ Voor 7% gewijzigd door jeehaa op 18-04-2004 21:57 ]
Wat vinden jullie trouwens het leukst om te rijden:
simulation of pro-simulation?
Edit: zelf vind ik pro-simulation beter, zit wat meer uitdaging in om de auto onder controle te houden.
[ Voor 28% gewijzigd door Daspeed op 18-04-2004 22:59 ]
Binnenkort weer? (ford?)
De sim (zonder pro dus) vind ik de leukere optie.
Nee, maar gezien het feit dat het spel zowiezo niet zo realistisch is ging ik ervan uit dat pro nog de beste van de slechtse wasMarcoM schreef op 18 april 2004 @ 23:37:Wat denk je nu zelf, dat racewagens die getuned zijn om een zo goed mogelijke wegligging te hebben zo dwijlerig aanvoelen?
Iets ertussenin was ideaal geweest.
Tja, ik heb nog nooit echt in zo'n ding gereden dus ik weet het nietMarcoM schreef op 18 april 2004 @ 23:37:
Pro sim is veels te glibberig. Wat denk je nu zelf, dat racewagens die getuned zijn om een zo goed mogelijke wegligging te hebben zo dwijlerig aanvoelen?
De sim (zonder pro dus) vind ik de leukere optie.
[ Voor 6% gewijzigd door Daspeed op 19-04-2004 10:46 ]
Naar mijn idee moet een autospel gewoon leuk zijn om te spelen. Een spel beoordelen of het wel een 'echte' sim is heeft toch weinig nut?
Vanaf de derde TOCA is dat gevoel weg. Powersliden, stukjes afsnijde, expres beuken werd allemaal mogelijk. En dat vind ik jammer, dat zit nl. al in zoveel racespellen. Gran Turismo bijvoorbeeld, die dat echter allemaal veel beter uitvoert.
De TOCA serie heeft daarom naar mijn mening zijn bestaansrecht verloren en is weggezakt in de grijze massa van middelmatige race games.
Hetzelfde geldt trouwens voor alle Codemasters spellen van de afgelopen 3 jaar.
Maar waarom je een 'noob' moet zijn om daar in te trappen begrijp ik niet helemaal. Het staat nl. niet echt duidelijk aangegeven in de browser of er sim of prosim gespeeld wordt
Gisteravond heeft trouwens wel laten zien dat de browser zo brak is als maar zijn kan. Dat kunnen ze maar beter gefixed hebben in de final.
[ Voor 23% gewijzigd door Dr. Strangelove op 19-04-2004 21:11 ]
80% kans volgens de demoErw schreef op 19 april 2004 @ 23:14:
Als je in de Demo last heb van grafische problemen (zie eerder dit topic) is de kans dan groot dat je dat ook in het complete spel hebt?
Ja maar dat is niet normaal ik voldoe aan de specs alle andere games draaien top en dan dit.
Anoniem: 79886
Al eens aangedacht om een readme.txt te lezenAnoniem: 79886 schreef op 20 april 2004 @ 00:02:
Ik heb nog steeds het probleem wat ik bij DTM Race Driver ook al had. Mijn SoundBlaster Live! gaat kraken, en maakt een tering herrie waar je doof van word. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ooit is OpenAl geprobeerd maar het probleem bleef. Het ligt zover ik weet aan de geluidskaart, want ik ben niet de enige.
Anoniem: 35163
Ik heb ook FSAA op full gezet, maar ik heb het idee dat ie (nog) niet goed werkt in de demo.Anoniem: 35163 schreef op 20 april 2004 @ 10:51:
zijn er ook opties van aa? heb nu via control panel van ati alles op zijn hoogst geplaatst en alles in het spel ook op het hoogst. enkel ik erger me dood aan die grote kartels overal.... zien de auto's er glimmig en realistisch uit, zijn er overaal flinke kartels waar je je echt aan stoord. is hier nog een optie voor want ik vind het niet.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik heb de full en daar werkt het ook voor geen meter op.Henkus schreef op 20 april 2004 @ 11:14:
[...]
Ik heb ook FSAA op full gezet, maar ik heb het idee dat ie (nog) niet goed werkt in de demo.
ahum cker uit australie dan?Anoniem: 35163 schreef op 20 april 2004 @ 11:20:
[...]
Ik heb de full en daar werkt het ook voor geen meter op.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Zie hier: http://www.gamespot.com/xbox/driving/racedriver2/review.html
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
doordat ik reviewer ben bij een gamesite. Het is geen beta. De full version. Echt waanzinnig lekker. Beter dan ik verwacht had.niels88 schreef op 20 april 2004 @ 22:16:
Hoe kom jij aan een review-versie als ik vragen mag??(geen beta??)
nou als je hem echt hebt, (net zoals ik) weet ik niet waarom je zo positief doet? de wagens vliegen over de weg zeker bij de ford racing cup en die formule wagens. en het probleem met de kartels is gewoon uitermate irritant. ben er tot nu toe echt niet tevreden mee!MarcoM schreef op 20 april 2004 @ 23:09:
[...]
doordat ik reviewer ben bij een gamesite. Het is geen beta. De full version. Echt waanzinnig lekker. Beter dan ik verwacht had.
Kun je aangeven of het browsen door netwerkgames nog verbeterd is? Zie je verder opvallende verschillen met de demo's? Die 20% moet toch ergens in zitten.MarcoM schreef op 20 april 2004 @ 23:09:
[...]
doordat ik reviewer ben bij een gamesite. Het is geen beta. De full version. Echt waanzinnig lekker. Beter dan ik verwacht had.
Ben je al bezig met een review te maken? Ik ben erg benieuwd.
Zie opzich nog niet al te veel verschillen, browsen heb ik nog niet naar gekeken doe ik vanavond wel mocht iemand ander het nog niet gedaan hebben.Jazzy schreef op 21 april 2004 @ 11:35:
[...]
Kun je aangeven of het browsen door netwerkgames nog verbeterd is? Zie je verder opvallende verschillen met de demo's? Die 20% moet toch ergens in zitten.
Ben je al bezig met een review te maken? Ik ben erg benieuwd.
ik heb nu een servertje draaien met 12 man, no collision, full damage, reverse last winorder (oid), dtm klasse, de 3 verschillende banen per championship (dus max. 30 punten te verdienen) en eventueel een extra baan als nummers 1 en 2 gelijk staan.
Naam van de server is GoT Lichtoog
Anoniem: 72241

[ Voor 20% gewijzigd door whyz op 21-04-2004 19:17 . Reden: leesbaarder ]
Right for all the wrong reasons.
ja ik zag je al op mijn servertje. dat mensen dat niet begrijpen als je ze kickt, als er in je naam staat [DUTCH ONLY]....sjonge jongeAnoniem: 26005 schreef op 21 april 2004 @ 18:42:
Downloadende, vanavond ben ik te vinden op de servers onder deze nick
al eens FF in het echt gezien. Die wagens hebben zero downforce. Die komen echt wel los hoor als het dynamische krachtenevenwicht naar boven staat.Anoniem: 35163 schreef op 21 april 2004 @ 11:07:
[...]
nou als je hem echt hebt, (net zoals ik) weet ik niet waarom je zo positief doet? de wagens vliegen over de weg zeker bij de ford racing cup en die formule wagens. en het probleem met de kartels is gewoon uitermate irritant. ben er tot nu toe echt niet tevreden mee!
Het browsen is hetzelfde als in de demo. Met de bijbehorende ongemakken dus.
Anoniem: 26005
Mjah, iedereen wil graag racen hejeehaa schreef op 21 april 2004 @ 19:16:
[...]
ja ik zag je al op mijn servertje. dat mensen dat niet begrijpen als je ze kickt, als er in je naam staat [DUTCH ONLY]....sjonge jonge
Fuck, wel ff wennen aan die Formula Ford.. en die Holden is helemaal

Merc rijdt toch het lekkerste.
Heb m vandaag al bij de dixons in Den Bosch zien liggen. Ik twijfel zelf nog of ik m ga halen of niet. De demo's zijn in ieder geval vet.Anoniem: 85908 schreef op 21 april 2004 @ 19:50:
Wanneer kwam DTM2 nou uit? 24e April toch?