Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
dan heb je met 100 % echt veel moeite om eerste te worden
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Anoniem: 85908
Maar hoe kijk je achteruit?

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Anoniem: 85908
Ahh dankje!Keesr schreef op 28 maart 2004 @ 20:03:
Met end!

Forceware-56-64
Nvidia geforce fx5900xt
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
had ik eerst ook met die 46.64 ook fouten in nfs met motion blur
met 45.23 werkt alles prima ;D
Ik kan alleen of naar links sturen, of naar rechts
Damn... links vind ie X-axis, en naar rechts vind ie ook X-axis... en dat werkt niet
[ Voor 29% gewijzigd door RèLF op 28-03-2004 21:44 ]
Obviously you're not a golfer

in de pro-simulation mode kan je best aardig racen, zowaar overstuur dat best aardig te controleren is (ik race met stuur), al voelt het allemaal wat rubberachtig aan.
blijft natuurlijk arcade en een lfs zal het nooit worden maar denk dat ik 'm toch ga wel kopen vooral omdat er zoveel auto's en tracks in zitten.
heb ook fx5900xt, terug naar 4523 loste bij mij het schaduwen probleem ook op.

[ Voor 5% gewijzigd door whyz op 28-03-2004 22:03 ]
Right for all the wrong reasons.
Anoniem: 45287
Hehe sorry ik heb hem zeker aan 10 vrienden van me gegevenprimemaximuz schreef op 28 maart 2004 @ 22:01:
Mijn mirror van vanmiddag heb ik stopgezet ivm dataverbruik, 9Gbin een halve dag is wel ff genoeg (srry hiervoor)
iig bedankt voor de goede mirror
Hinweis:
Da der FTP Server am 14.10.2003 gehackt wurde, sind leider alle Dateien verloren gegangen. In den nächsten Tagen werden wir versuchen alle Dateien erneut auf den FTP zu speichern. Wir bitten daher um etwas Geduld.
Das JG Team
er zit echt wheelspin in hoor kan pra burnouts maken. AI heeft zelfs wielspin als ze uit een bocht accelereren. Een hele verbetering maar het stuurt nog wel vaag en auto's hebben toch rare physics...SebaZ schreef op 28 maart 2004 @ 18:22:
Wat een bagger weer...
Ik heb de arcade mode maar metaan overgeslagen en naar de 'hardcore sim mode' () gegaan. Wat een troooeeep.
Ik ga er niet eens op in, maar het is gewoon niet eens gemaakt om met stuurtje te racen
Ook die dingen zoals wheelspin e.d. hebben ze ook nooit van gehoord.
Dat je een spel maakt wat puur arcade is is PRIMA want er zijn veel mensen die het leuk vinden en het is ze ECHT gegund! Maar zet er dan geen 'simulatie' op ofzo
[ Voor 24% gewijzigd door Silent Thunder op 29-03-2004 08:42 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Repeat op 29-03-2004 11:03 ]
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Zo niet.. moet ik de download weer cancellen

[ Voor 33% gewijzigd door Silent Thunder op 29-03-2004 13:37 ]
Het geluid is ook verbeterd, je hoort nu meer bak- en transmissiegeluiden. Persoonlijk vind ik dat wel mooi.
Wel jammer dat er maar zo weinig functionaliteit in de demo zit, het blijft zo een beetje een lekkermakertje. In ieder geval kan ik niet wachten tot hij uit is.
Maar het is wel vet
Als je demo zoekt, probeer google eens. Daar vond ik em ook...
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
De enige mirror die ik vind is die ftp-site is gehackt is
Graphics zijn niet echt super geil; maar gewoon mooi zeg maar. Ik verwachte iets vernieuwends ofzo mja.. ik vind het nu ook wel acceptabel. Alleen het asfalt ziet er wel geil uit. Hoe de zon het kan beinvloeden enzo (lichteffecten ofzo).
Ik kon gelukkig met me (outdated) Athlon 1700+ & GF4 TI4200 alle settings op 'Very High' gooien; en het liep zonder happeringen (jeeujj!).
Stuurprobleem wat ik in die eerdere demo vorig jaar ondervond lijkt nu opgelost. Was iets dat het zeg maar ruk stuurde

Ik wou ook wat screens laten zien; maar kennelijk lukt dat niet als je printscreen drukt in het spel; en later plakt in paint
Ojah.. voor die gene die 'em nog niet hebben. Stop met Googlen en kijk ff op de P2P-aanbieders. Ik heb ->-> hiero <-<- de torrent-file voor die gene die bittorrent hebben. Ik had 'em net op die manier in een uur binnen.
[ Voor 31% gewijzigd door Silent Thunder op 29-03-2004 16:11 ]
In arcade racegames bedoel jeRepeat schreef op 29 maart 2004 @ 15:02:
Vroeg me altijd af waarom er geen koppeling in racegames zat en nu issie er
De EA F1 serie en Papyrus titels hebben dat al jaren, zelfs Viper Racing uit 1998 had 't.
Maar wel goed gejat van Codemasters om Race Driver weer wat meer op een hardcore-sim te laten lijken
Hmmz die heb ik toch allbei gespeeld. EA F1 en Papyrus duskNarf schreef op 29 maart 2004 @ 15:44:
[...]
In arcade racegames bedoel je
De EA F1 serie en Papyrus titels hebben dat al jaren, zelfs Viper Racing uit 1998 had 't.
Maar wel goed gejat van Codemasters om Race Driver weer wat meer op een hardcore-sim te laten lijken
Ik kan de demo verder hosten dataverbruik is geen probleem meer
Dus voor de mensen die de demo nog niet hebben, en em graag willen downloaden.
mirror
Right for all the wrong reasons.
En wat is precies het verschil tussen die twee? Of is het gewoon verplichte kost om een aparte build voor een gelegenheid uit te brengen om het professioneel/officieel te houden..aftermath schreef op 29 maart 2004 @ 18:09:
Morgen komt als het goed is de "officiele" demo die de laatste build gebruikt (niet de "magazine demo")
[ Voor 38% gewijzigd door Silent Thunder op 29-03-2004 18:15 ]
Ik heb geen idee. Daar is niets over vermeld. Morgen zou hij moeten verschijnen op de site van RD2 ( www.codemasters.co.uk/tocaracedriver2 )Silent Thunder schreef op 29 maart 2004 @ 18:13:
[...]
En wat is precies het verschil tussen die twee? Of is het gewoon verplichte kost om een aparte build voor een gelegenheid uit te brengen die eigelijk niks toevoegd...
Edit: Om 3 uur moet ie komen met o.a. wat "driver related fixes"
[ Voor 8% gewijzigd door aftermath op 29-03-2004 18:51 ]
hmm er staat een kadett opAnoniem: 50145 schreef op 09 februari 2004 @ 16:03:
Ik vind het ontwerp van de doos ook erg mooi trouwens.
[afbeelding]
Ik zie alleen een Opel Astra, een Mercedes-nog-wat; en 'n Audi
[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 29-03-2004 18:35 ]
Weet je zeker dat je niet per ongeluk op de link in mijn sig hebt geklikt?
http://www.codemasters.com/dtm2/downloads.php
http://195.92.253.100/cmasters/rd2_demo_02_20_eur.zip
Heb naast mijn Logitech Momo FF een oud Trust-stuur aan mijn pc hangen, waarvan ik alleen maar een pedaal gebruik, als koppeling.
Werkt best goed op deze manier.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Goed geluid, mooie grafhics, goede gameplay. In iedergeval een stuk beter dan deel 1 (welke ik nadat ik hem gekocht had tegen vondt vallen)
Misschien voor sommige niet realisch genoeg, maar om zomaar even lekker een potje te racen is ie voor realisch genoeg.
Heb geen tijd en geen zin om elke track helemaal te besturen en uren te besteden aan de setup.
Zeker de download waard (zowel de demo als straks de full)
Edit: Volgens mij werkt FSAA nog niet met de demo, althans niet met mijn 9800 pro
[ Voor 9% gewijzigd door Henkus op 30-03-2004 19:24 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
+ :
totaal soepel met alles zo hoog mogelijk ( 80fps)
wegdek is mooier geworden en de kurbs enzo oftewel stukke betere graphics
mooi geluidje, surround gelukkig
- :
publiek nog steeds 2d
wielen 2d als ze draaien lijkt 3d
achterkant is niet zo glimmend als de voorkant
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
gfx zien er goed uit, en het is geen "zware" game, ik kan alles op hoogste zetten met 4xFSAA en 4xAni, tracks zijn redelijk goed gemodeled, texures zijn ook goed, alleen vindt ik dat de texures van de auto's wel wat meer high-reso mogen zijn.
Leuk voor een middagje pret, met het nodige stoot en beuk werk, maar voor de rest niks bijzonders.
Mee eens, maar als je kijkt naar het aantal kampioenschappen/autos/circuits dan zijn dat toch wel meerder daagjes pretP.K. schreef op 30 maart 2004 @ 20:44:
tis idd een leuke game maarja het gaat uiteindelijk om hoe ie stuurt, en dat vindt ik net zoals in deel 1 gewoon kut.
gfx zien er goed uit, en het is geen "zware" game, ik kan alles op hoogste zetten met 4xFSAA en 4xAni, tracks zijn redelijk goed gemodeled, texures zijn ook goed, alleen vindt ik dat de texures van de auto's wel wat meer high-reso mogen zijn.
Leuk voor een middagje pret, met het nodige stoot en beuk werk, maar voor de rest niks bijzonders.
Dit is zeker niet de beste racegame, maar wel een van de meest uitgebreide.
Inderdaad goed voor heel wat daagjes fun, en das toch ook de bedoeling???
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Ik denk er precies hetzelfde over. Het rijden is gewoon rot. Het is als beste te beschrijven als een frisbee op wieltjes waarvan de vering geleend is van een stadsbus met slicks van 2 meter breed eronder met het geluid van een stofzuigermotorP.K. schreef op 30 maart 2004 @ 20:44:
tis idd een leuke game maarja het gaat uiteindelijk om hoe ie stuurt, en dat vindt ik net zoals in deel 1 gewoon kut.

btw dat gras rijdt ook heel lekker
[ Voor 9% gewijzigd door kutkip op 31-03-2004 14:34 ]
Ik rij uiteraard met een stuurtjeBruceLee schreef op 31 maart 2004 @ 14:38:
moet je maar is met stuurtje rijden en op pro sim zetten dan kan ik me zeker vermaken
Je weet dat dtm geen échte arcade maar ook geen simulatiegame is, nouw wil je dan echte simulatie laat dan het spel links liggen maar ga niet dit hele topic vol spammen

Codemasters gaf ons echter wel valse hoop door het spel 'The ultimate driving simulator' te noemen.MuSeLive schreef op 31 maart 2004 @ 16:35:
altijd dat gezeik van "pff tis echt geen simulatie" "wat een kutarcadegame"
Je weet dat dtm geen échte arcade maar ook geen simulatiegame is, nouw wil je dan echte simulatie laat dan het spel links liggen maar ga niet dit hele topic vol spammen
Deel 1 was wel degelijk pure arcade, deze wat minder maar nog steeds niet bepaald een sim
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Anoniem: 26005
Online zal deze ook nog wel eens flink potten kunnen breken.
* Anoniem: 26005 gaat em vast bestellen
dat zei mij van DTM 1 ook, maar dta viel toch wel wat tegen moet ik zeggen. al was het verder wel een mooie game hoor, maar niet zo spetterend als gehoopt.Anoniem: 26005 schreef op 03 april 2004 @ 11:25:
Dit wordt voor mij de ultieme racegame.
* Anoniem: 26005 gaat em vast bestellen
eerst zien dus, dan geloven.
jep
Als je het over de demo hebt, bij mij ziet het er wel ok uit. Dus lijkt het mij een probleem van het systeem waarop je hem geïnstalleerd hebt.sander815 schreef op 03 april 2004 @ 01:38:
ik heb 'm net geinstallleerd, maar alleen de auto heeft textures bij mij, de omgeving, weg, gebouwen etc zijn allemaal grijs, lijkt mij niet de bedoeling?
screenshots
system spec's
downloadlinks
en loopt het beter op een Radeon 9800 Pro in een 1280x960x32 resolutie met alles op maximaal en 4xFSAA en 16xAF dan het origineel. Het geluid is verbeterd en je hebt nu eens echt het gevoel dat je in een auto rijd ipv op een brommer.
Het belangrijkste is echter de besturing die echt vele malen beter is dan in het origineel. Ik ga dit spel zeker kopen en dat verrast mijzelf wel een beetje want ik had er niks van verwacht na deel 1. Dit lijkt eindelijk weer een beetje op Toca 2 en alhoewel het helaas zeker geen Nascar Racing 2003 Season is ben ik heel tevreden met het resultaat van de vergelijking van circuit Hockenheim in het origineel en deze aankomende titel.
dat hebben ze bij de f1 2002 - 99-02 enzo netjes opgelost ( je kan aids aan en uit zetten ( zo kan je tc uitzetten rem hulp stuur hulp stabiliteits hulp enzo ) zouden ze dus zo kunnen oplossenkNarf schreef op 20 september 2003 @ 20:09:
[...]
Het probleem is niet zozeer dat ze bij Codemasters niet in staat zijn om een realistische sim te maken.
Ten eerste komt het tegenwoordig maar al te vaak voor dat racegames in de eerste plaats voor consoles worden ontwikkeld, omdat deze niet meer zo veel schelen qua kracht met pc's. Later komen er nog wel pc versies maar dat zijn bijna rechtstreekse ports, dus helaas blijft de controller besturing ook grotendeels intact. Zie de Codemasters titels en de Need for Speed serie die sinds HP2 ineens een klotebesturing en geen dashboard view meer heeft.
Ten tweede is de vraag naar realistische sims niet erg groot. Met een arcade-achtige racer verkoop je veel meer dan met een GPL-achtige racer. Niet dat het grote publiek nou per se zit te springen om onrealistische nepracers, maar als het 100% realistisch wordt klaagt iedereen weer dat 'de gameplay' te moeilijk is. Dus daarom stoppen ontwikkelaars er wel echte auto's en circuits in maar geven de titel een arcade feeling. Vervolgens wordt er dan wel even een 'simulator' sticker op geplakt, en de mensen denken ook nog echt dat het realistisch is.
(maar wij weten wel beter)
Maar het is een 80% demo zeggen ze dus ik wacht nog ff op de 100% demo
[ Voor 8% gewijzigd door MailMan op 04-04-2004 11:32 ]
Het clutchen gaat wel redelijk goed zo, alleen kan je met een knopje eigenlijk net niet snel genoeg zijn qua timing. Had ik nu maar een stuurtje met koppelingpedaal
Hij voelt wel redelijk aan verder, en als je de car setup verandert krijg je ook een mooit verschil met de oude Jag, is hij tenminste niet meer zo'n schommelend schip. Verder heb ik bij de V8's gemerkt dat het schakelen en de bochten gewoon minder gaat, je clutched snel fout en spint heel makkelijk door in de bochten.
Bij de DTM heb ik een beetje gevoeld dat er een magneet onder de auto zit, want de bochten gaan soms wel heel snel....alleen als je dan een haarspelt neemt, en nog zo ver doorremt, is je draaicirkel te groot. Geef je wat extra gas als compensatie, sta je weer bijna omgedraaid
Ik hoop dus dat ze het clutchen qua timing nog wat verbeteren, en bij gas/rem de boel iets minder gevoelig maken...soortevan beter verdeling, zodat je niet gelijk wegspint.
Ik vind hem tot nu toe lekkerder voelen dan deel 1, maarjah het is nog geen final dus wie weet hoe het afloopt. Verder heb ik nog steeds m'n geluidsprobleem, net zoals bij deel 1, dat als er andere auto's in de buurt zijn de toonhoogte ontzettend verandert en soms zelfs gaat kraken. Verder is het ook zo dat je gewoon je eigen motor niet meer hoort en dus op het oog moet gaan schakelen...

dat is je koppelingSchumi4ever schreef op 04 april 2004 @ 16:43:
ff een n00bvraagje hoor, maar waar dient de clutch voor?
Dat clutch koppeling betekent weet ik wel, maar ik heb nog nooit in een echte auto gereden dus hebbik geen flauw id wat je met de koppeling moet

Voor als je wilt schakelenSchumi4ever schreef op 04 april 2004 @ 17:49:
[...]
Dat clutch koppeling betekent weet ik wel, maar ik heb nog nooit in een echte auto gereden dus hebbik geen flauw id wat je met de koppeling moet![]()
Bijv: Je trekt op in zun 1 en je krijgt steeds hogere toeren, gas los kopeling indrukken en dan schakel je naar 2 en laat je de koppeling los en geef je weer gas
Zoiets ongv.
Van howstuffworks.com:
In a car, you need a clutch because the engine spins all the time and the car wheels don't. In order for a car to stop without killing the engine, the wheels need to be disconnected from the engine somehow. The clutch allows us to smoothly engage a spinning engine to a non-spinning transmission by controlling the slippage between them.
Anoniem: 55957
Ja?Anoniem: 55957 schreef op 14 april 2004 @ 14:08:
hmm ben ik nou echt de enige die dit spel al heeft voor de xbox?? wat een geniaal spel!!! rijd heerlijk ziet er goed uit en de filmpjes zijn om te kwijlen

Volgens mij kan dat niet hoor, staat nog niks op nforce.Anoniem: 55957 schreef op 14 april 2004 @ 15:53:
hmmz ok , wazig, het spel wat ik heb is volgens mij echt wel compleet af! en circuleert hier al een maandje ofzo
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
hier staat de releasedatum op 15/04/2004 : http://shop.next-level.nl/catalog/
wat je zegt klopt ik kon hem ook een maandje geleden al downen en nu ook v8 supercars (amerikaanse versie) .Anoniem: 55957 schreef op 14 april 2004 @ 16:44:
Tja dan zal het een beta zijn,maar daar merk ik anders niks vanbij de intro zie je echte beelden van de dtm en de filmpjes zijn allemaal uit je eigen oogveld, niet meer dat je ryan mc kane ziet, je hebt een trailer als office en een soort van sjacho schot die je manager is. Na verloop van tijd krijg je 2 vrouwen erbij, de een zorgt voor het geld en sponsoring de ander loopt constant met een camera achter je aan alszijnde een soort van big brother programma waar jij de ster van bent. Inderdaad erg vreemd dat ie nergens staat maar ik zit echt niet te eikelen!!
hier staat de releasedatum op 15/04/2004 : http://shop.next-level.nl/catalog/
Ik heb alleen een orginele xbox dus w8 toch maar op de pcversie want die lijkt me beter door mijn stuurtje
Ehm sterker nog hij is al een tijdje uit. Er circuleerde eerst een beta versie die vrijwel af was. De final versie racet zeer behoorlijk kan ik je zeggen daarnaast zijn de gfx op PGR2 niveau, of beter.
nederland:OcNewB schreef op 14 april 2004 @ 23:17:
[...]
Ehm sterker nog hij is al een tijdje uit. Er circuleerde eerst een beta versie die vrijwel af was. De final versie racet zeer behoorlijk kan ik je zeggen daarnaast zijn de gfx op PGR2 niveau, of beter.
http://www.codemasters.com/dtm2/
usa
http://www.codemasters.com/tocaracedriver2/
Nee dus
http://www.codemasters.com/v8supercars2/
en die versie lag al vanaf 12-04 op internet te zwerven en de internal (beta?) versie al een halve maand denk ik
mooi, zal ik ff meepakken later deze dagAnoniem: 45287 schreef op 15 april 2004 @ 00:02:
en vandaag in australie :
http://www.codemasters.com/v8supercars2/
en die versie lag al vanaf 12-04 op internet te zwerven en de internal (beta?) versie al een halve maand denk ik
zit al met een gotter maar ben ze naam ff vergeten maar het is zoooo wijs. komt allen, die server om te downen is super snel 215+ K hebben we hem gedownd...komt dat zien!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Maar je hebt wel tijd om hem te downloaden, installeren en hier een bericht te plaatsen?R-B schreef op 15 april 2004 @ 16:13:
sorry, me computer moet reboote voor het spel, Nu cker geen tijd voor
Ik heb de single-player demo gespeeld en ben erg tevreden. Het geluid is een stuk beter, de handling is wat spannender en de graphics zijn ook weer wat beter. Het meest opvallend vind ik de baan, die ziet er echt goed uit nu.
Kan je nou ingame inloggen met je gamespy account want als ik dat probeer beweert ie dat ik het foute password heb terwijl ik toch echt wel me password weet en goed heb
WIEYO, heb er een nieuwe verslaving bij
[ Voor 43% gewijzigd door bAdmuTs op 15-04-2004 18:27 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verder vind ik het
Mirrors:
Gamershell
Codemasters
3dGamers
Ik ga hem zeker kopen. Je moet wat doen he tot GT4.
Alleen besturing vind ik een beetje tegenvallen.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Met formule ford zat iemand 3 rondes constant achter me, super close racing. Daar krijg ik echt een kick van. Steeds verder de limieten proberen te pushen.
Spel zeker kopen en zeker online gaan racen
[ Voor 8% gewijzigd door Erw op 16-04-2004 21:09 ]
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Iemand een idee?Erw schreef op 16 april 2004 @ 19:48:
Ik heb bij beiden demos dat er geen textures zijn alleen de auto ziet er goed uit, mn systeem is een 3.2gig P4 512mbDDR400 met een 9800XT met de nieuwste drivers, waar kan het aan liggen??
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
The devil is in the details.