Specs:
Win2K SPIV
Opera 7.22 (vrijwel de laatste officiële release)
Probleem:
Bij pagina's als deze http://www.tweakers.net/nieuws/30928 waar je dus kan reageren, of een beoordeling insturen, heb ik altijd het probleem dat als ik op dat icoontje van reageren klik of op
om tegen iemand iets te zeggen dat er niets gebeurt.
Opera zegt al wel dat het document "Document 100%" is ingeladen, en ik neem dus aan dat ik de volledige content (minus afbeeldingen eventueel) al krijg te zien.
Zelfs al wacht ik tot alle aafbeeldingen erop staan. Verschijnt het adres nog steeds niet, omdat hij bezig is met nog gegevens te downloaden.
Zegt ie altijd van die zaken als:"Sending request to adserver.webads.nl...."
Altijd blijft die maar requests vragen voor commerciële boodschappen.
Wat waarschijnlijk maakt dat ik die pagina atlijd handmatig met X-je moet stoppen.
(Dan stopt die request) Maar kan ik nog altijd niet die link [url]javascript:void(null)[/url] openen.
Ik neem wel aan dat er hiervoor een zinnige rede is en ik IE eens en voor altijd nu kan achterwege laten
EDIT: Lap, topictitel vergeten aan te vullen. "[Opera] Links op nieuwspagina niet te openen"
Win2K SPIV
Opera 7.22 (vrijwel de laatste officiële release)
Probleem:
Bij pagina's als deze http://www.tweakers.net/nieuws/30928 waar je dus kan reageren, of een beoordeling insturen, heb ik altijd het probleem dat als ik op dat icoontje van reageren klik of op
om tegen iemand iets te zeggen dat er niets gebeurt.Opera zegt al wel dat het document "Document 100%" is ingeladen, en ik neem dus aan dat ik de volledige content (minus afbeeldingen eventueel) al krijg te zien.
Zelfs al wacht ik tot alle aafbeeldingen erop staan. Verschijnt het adres nog steeds niet, omdat hij bezig is met nog gegevens te downloaden.
Zegt ie altijd van die zaken als:"Sending request to adserver.webads.nl...."
Altijd blijft die maar requests vragen voor commerciële boodschappen.
Wat waarschijnlijk maakt dat ik die pagina atlijd handmatig met X-je moet stoppen.
(Dan stopt die request) Maar kan ik nog altijd niet die link [url]javascript:void(null)[/url] openen.
Ik neem wel aan dat er hiervoor een zinnige rede is en ik IE eens en voor altijd nu kan achterwege laten
EDIT: Lap, topictitel vergeten aan te vullen. "[Opera] Links op nieuwspagina niet te openen"
[ Voor 6% gewijzigd door Mizitras op 07-02-2004 15:30 ]
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"