Toon posts:

Wie ow WIe helpt mij!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,

Ik heb een probleem waarvan ik de aard ervan niet kan achterhalen. Ik heb net mijn pc ge-upgrade naar AMD 2800+, Asus V9560 FX5600/TD, 512 MB videokaart. Vervolgens Windows XP daar opnieuw geinstalleerd met de juiste / nieuwste drivers. Nu is het zo dat ik als ik de computer opstart, regelmatig onderbroken wordt door een blauw scherm waarna de computer meteen opnieuw opstart. Het blauwe scherm blijft helaas niet lang genoeg staan zodat ik de foutmelding kan lezen en de Break knop helpt hier ook niets bij. Als dan de computer weer opnieuw opgestart is, gaat het een poosje weer goed. Soms een uur tot 2 á 3 uren. Maar dan krijg ik weer het zelfde probleem. In mijn logboeken stond iedere keer vermeld dat er een probleem was opgetreden binnen een TrueVector bestand. Ik heb die melding opgezocht op het internet waarna ik daar tot de conclusie kwam dat dat lag aan ZoneAlarm. Ik heb vervolgens ZoneAlarm ge-deinstalleerd in de hoop dat het probleem verholpen zou zijn. Dit was helaas niet het geval. Het probleem (in mijn logboek) van het TrueVector bestand was alwel verholpen, maar ik krijg nog steeds die belachelijke blauwe schermen waar ik helaas niet kan lezen wat daar in staat. Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen want ik ben ten einde raad. Ik hoop dat het iets software matig is. Ik had graag nog meer onderzoek willen verrichten, maar ik weet helaas niet waar ik naar moet zoeken.

Met vriendelijke groeten,
Douwe Hoogeveen

ps. J_H_K, ik weet niet of dit onderwerp zich in het juiste deel van het forum bevindt, maar ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik het hier onder post!!!

• Brynnie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is dit een dubbelpost?

Probleem

Waarom ga je daar niet verder?

En zoals je al eerder gemeld werd, hoef je niet steeds te groeten na ieder bericht:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Lees de FAQ's eens door en gebruik aub duidelijkere topictitels.

[ Voor 53% gewijzigd door Brynnie op 06-02-2004 11:39 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Als jij geen foutmelding ziet is het voor ons ook lastig om te zien wat het is.

Enneuh: J_H_K == F_J_K

• ascona
  • Laatst online: 14-02-2022
gebruik die linkjes uit dat andere topic,
en verzin een normale tiltel.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, het ging met die vorige niet goed, waarna ik terug keek en ik mijn post niet kon terug vinden. Sorry dat dat gebeurt is want ik zie nu ook dat die andere ook gepost is.
Lock deze dan maar!!!
(Sorry)

• ascona
  • Laatst online: 14-02-2022
als je op je naam klikt zie je ze allemaal.

• André
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Op je naam klikken en je hebt al je eigen posts.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
voor ie op slot gaat:
lijkt op een hitteprobleem, controleer eens of je heatsink goed vast zit, en download een programma waarmee je de temperaturen van je proc ed in de gaten kunt houden (Motherboard manager bvb)

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Met titels als: "Probleem" en "Wie o wie helpt mij" bereik je naar mijn idee niet zoveel.
Je krijgt er alleen (terecht) gezeik mee, dit forum is om elkaar te helpen, maar dat gaat alleen als je duidelijk bent.
En 2x hetzelfde posten is natuurlijk niet nodig :+

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:54

--HYPER--392