[TFT] welke 19" zou jij nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
zoals jullie kunnen lezen in: DIT topic kan ik een 2'de hands Sony SDM-HX93 19" kopen voor 640.- (nieuwprijs 850,-)

nu ben ik toch ff gaan rondkijken voor nieuwe TFT schermen en ik ben nu toch gaan twijfelen omdat ik mooie alternateiven heb gevonden:

1. de Belinea 10 19 20 voor 613,- verkrijgbaar

Afbeeldingslocatie: http://www.belinea.com/include/data/101920_111902/101920_111902xl.jpg

2 de Iiyama ProLite E481S voor 629,- verkrijgbaar

Afbeeldingslocatie: http://www.monitore-market.de/Pictures/Small423P.jpg

is de sony dan zoveel beter dan de Belinea of de Iiyama?

als iemand nog een goed alternatief weet, dan hou ik me aanbevolen, moet dan wel dezelfde prijsklasse zijn en het scherm moet geschikt zijn om te gamen.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 05-02-2004 00:40 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Geschikt om te gamen zit er nog niet echt in op 19 Inch, maar ik heb sinds gisteren de Neovo F419, na een aardig onderzoekje gedaan te hebben.

Deze monitor presteert zeer goed in Windows omgeving, en ook in Warcraft 3 is er niets van Ghosting te merken.

Verwijderd

Warxraft 3 is nu ook wel niet het spel met de snelste actie ( wat beeld betreft)
, het is weliswaar ook niet traag, maar om ghosting te testen zijn er betere spellen ( unreal tournament ofzo)
en het is zowiezo uit den boze om een scherm met maar een spel te testen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Gebruik de search eens en natuurlijk de FAQ: "..Ook topics met de strekking van 'welke van deze 2 is beter' gaan op slot, de specificaties (refreshrates, dot pitch etc) van beide monitoren of videokaarten kun je zelf op zoeken en vergelijken. Welke van de 2 dus voor jou de beste is kan je dan makkelijk zelf bepalen..."

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.