Hallo,
Ik kan een 2'de hands Sony SDM-HX93 19" tft kopen voor 640 euro, ik krijg dan de aankoopbon van 843,- en 10 maanden garantie erbij.
Diegene zegt dat het beeldscherm bij een pc prive project zat maar dattei voor zichzlef een andere goedkope kon krijgen.... beetje vaag meschien?
het design is iig
:

Nou heb ik ff de specificaties opgezocht:
- Model / Color: SDM-HX93/B [Black]
- Panel Type: TFT Active Matrix
- Pixel Pitch: 0.294 mm
- Viewable Image Size: 19.0"
- Stereo Speakers: Yes with Headphone Jack
- Tilt Adjust: -5° to +20°
- Horizontal Scan (kHz): 28k - 80 kHz
- Vertical Refresh (Hz): 48 - 75 Hz
- Native Resolution: 1280 x 1024
- Brightness & Contrast (max): 450 cd/m2; 800:1
- Viewing Angle (Horz./Vert.): 170° / 170°
- Response Time (Rise/Fall): 25ms
- Color Temperature Control: 9300K, 6500K + USER
- Plug & Play: DDC-2B
- Power Consumption: 60W (max)
- Power Standby: 1W
- Internal Power Supply: Yes
- Input Connector(s): Digital (DVI-D) Analog (HD15) x2
- Dimensions (W X H X D): 18.4" x 18.5" x 10.5"
- Weight (Display): 18.8 lbs
Nou heb ik zlef niet veel verstand van tft's maar ziet dit er goed uit? het enigste nadeelw at ik eignelijk kan vinden is dat het scherm/de voet niet in hoogte verstelbaar is.
wat voor mij iig belangrijk is is de Brightness & Contrast, is dat bij deze ok? (die getallen zeggen me niet veel)
daarnaast is natuurlijk de response time erg belangrijk(25ms in dit geval) nou heb ik hier al veel over gelezen op got ook de grote tft en gaminf topics heb ik doorgenomen. Maar de meningen zijn nog al verschillend de een zegt dattie prima met een 25ms scherm 3d-shooters kan spelen terwijl een ander zegt moeite te hebben met een 20ms scherm??
dan nog 1 laatste vraag hoe zit het nou met die native resolutie van 1280 x 1024? houdt dat in dat 1280x1024 eigenlijk de enigste resolutie is die hij kan weergeven en dat het er op andere resolutie's gewoon lelijk/vervormd uitziet?
sorry voor al die vragen, maar ik hoop weer wat wijzer te worden.
Ik kan een 2'de hands Sony SDM-HX93 19" tft kopen voor 640 euro, ik krijg dan de aankoopbon van 843,- en 10 maanden garantie erbij.
Diegene zegt dat het beeldscherm bij een pc prive project zat maar dattei voor zichzlef een andere goedkope kon krijgen.... beetje vaag meschien?
het design is iig

Nou heb ik ff de specificaties opgezocht:
- Model / Color: SDM-HX93/B [Black]
- Panel Type: TFT Active Matrix
- Pixel Pitch: 0.294 mm
- Viewable Image Size: 19.0"
- Stereo Speakers: Yes with Headphone Jack
- Tilt Adjust: -5° to +20°
- Horizontal Scan (kHz): 28k - 80 kHz
- Vertical Refresh (Hz): 48 - 75 Hz
- Native Resolution: 1280 x 1024
- Brightness & Contrast (max): 450 cd/m2; 800:1
- Viewing Angle (Horz./Vert.): 170° / 170°
- Response Time (Rise/Fall): 25ms
- Color Temperature Control: 9300K, 6500K + USER
- Plug & Play: DDC-2B
- Power Consumption: 60W (max)
- Power Standby: 1W
- Internal Power Supply: Yes
- Input Connector(s): Digital (DVI-D) Analog (HD15) x2
- Dimensions (W X H X D): 18.4" x 18.5" x 10.5"
- Weight (Display): 18.8 lbs
Nou heb ik zlef niet veel verstand van tft's maar ziet dit er goed uit? het enigste nadeelw at ik eignelijk kan vinden is dat het scherm/de voet niet in hoogte verstelbaar is.
wat voor mij iig belangrijk is is de Brightness & Contrast, is dat bij deze ok? (die getallen zeggen me niet veel)
daarnaast is natuurlijk de response time erg belangrijk(25ms in dit geval) nou heb ik hier al veel over gelezen op got ook de grote tft en gaminf topics heb ik doorgenomen. Maar de meningen zijn nog al verschillend de een zegt dattie prima met een 25ms scherm 3d-shooters kan spelen terwijl een ander zegt moeite te hebben met een 20ms scherm??
dan nog 1 laatste vraag hoe zit het nou met die native resolutie van 1280 x 1024? houdt dat in dat 1280x1024 eigenlijk de enigste resolutie is die hij kan weergeven en dat het er op andere resolutie's gewoon lelijk/vervormd uitziet?
sorry voor al die vragen, maar ik hoop weer wat wijzer te worden.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer