Deze is niemer te downloaden-->kijk een paar posts lager:P
[ Voor 99% gewijzigd door XiN-eViL op 27-06-2004 16:14 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 99% gewijzigd door XiN-eViL op 27-06-2004 16:14 ]
Dit is wel cool.XiN-eViL schreef op 26 juni 2004 @ 15:03:
Nou, dan toon ik ook maar een creatie.
MP3-cd player
Dit ding is eigenlijk voor mijn neef gemaakt, maar goed.
Hij had een hoop mp3-tjes op cd en hij wilde een soort 'interface' hebben voor de liedjes (om ze af te spelen).
Het ding gebruikt een aantal files om de namen van de mappen en liedjes te krijgen.
Het maakt gebruik van winamp (dit komt gewoon op de cd erbij), maar daar merk je niet veel van, aangezien hij de winamp 'hide'.
Dan nu een screenie:
[afbeelding]
Als mensen het willen hebben hoor ik het wel
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 15:14 ]
[mierenneuk-modus]XiN-eViL schreef op 26 juni 2004 @ 15:03:
Het maakt gebruik van winamp (dit komt gewoon op de cd erbij), maar daar merk je niet veel van, aangezien hij de winamp 'hide'.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 15:13:
Dat plaatje werkt niet.
Dit maybe wel:
[afbeelding]
edit: ook niet
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
PSN: DutchTrickle PVoutput
[ Voor 97% gewijzigd door XiN-eViL op 27-06-2004 16:14 ]
Hmm ja.Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 00:04:
De plaatsing van de controls is een beetje vreemd op 1400x1050
[afbeelding]
clickable ^^
zou je een voorbeeld van de XML code kunnen laten zien? het ziet er goed uit (ik heb geprobeerd zoiets in ASP te maken, maar het komt er nooit zo mooi uit...)RobIII schreef op 22 juni 2004 @ 18:34:
/me CBT Code Documenter
Korte omschrijving
Een progje wat ik heb gemaakt om snel alle declaraties en overige interessante info uit mijn VB6 project files te halen.
Lange omschrijving
Dit programma heb ik gemaakt omdat ik altijd vergeet in welke class welke functie ook weer zit, of omdat ik regelmatig het wiel dubbel zit uit te vinden. Het project draait eigenlijk om "CodeDocumenter.dll". Deze DLL bevat 3 classes welke gebruikt worden om VB Group files (*.vbg), VB Project Files (*.vbp) en overige bestanden (*.bas, *.cls, *.frm e.d.) te documenteren.
...
Output.zipChaosDream schreef op 28 juni 2004 @ 14:56:
[...]
zou je een voorbeeld van de XML code kunnen laten zien? het ziet er goed uit (ik heb geprobeerd zoiets in ASP te maken, maar het komt er nooit zo mooi uit...)
[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 29-11-2004 09:26 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dus het is nog niet af, maar het belooft volgens mij veel. Ik hoop snel een versie te hebben waar ik ook mooie screenshots bij kan plaatsen....seweso schreef op 09 juli 2004 @ 16:22:
Het heeft even geduurd maar ik heb dan nu echt een werkende versie. Ik heb woovi v0.2 af. Voor het geval dat ik het nog niet gezegd heb: woovi is een object georienteerde database die alle gegevens opslaat in één tabel. Deze versie is nog lang niet klaar maar bewijst wel dat het concept levensvatbaar is. Het is trouwens de bedoeling dat versie 1.0 een vervanger van Microsoft Access word.
Als je het programma wil testen dan moet je:
1. Foxpro 7 runtime library installeren
2. Het volgende zip-file ergens uitpakken Woovi v0.2.zip
3. Woovi.exe in de bin directory opstarten
De rest wijst (hopelijk) zichzelf.
koelkast schreef op 09 juli 2004 @ 20:35:
Ik ben al tijden op zoek naar een proggie dat dubbele mails in outlook eruit haalt. Handmatig deleten gaat me iets te ver, omdat het er nogal wat zijn...
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Verwijderd
Beetje late reply van mijBezurK schreef op 23 maart 2004 @ 10:06:
[...]
Hey gaaf! ik heb ooit (jaar of 2 geleden gok ik) mee gedaan aan de i18n van ogle. Heb NL-vertalingen gemaakt ervoor. Ik heb alleen geen id of het ook in de standaard dist is opgenomen, ben jij daarvan op de hoogte?
ik gebruik Ogle eigenlijk nooit meer dus ik zou het niet weten
maar goed werk hoor! Vooral de naam vind ik geweldiggoggles
Kijk es naar Grip. Is wel een CD ripper, maar het kan de geripte wav's zelf converteren.Mayco schreef op 12 juli 2004 @ 10:38:
euhm, ja, nu het toch ff over frontendjes gaat van lame, weet iemand of er eentje is voor linux (en liefst gtk)? sommige dingen doe ik wel graag commandlinebased, maar al die lame options, daar heb ik liever een mooie gui voor. Ik heb al gedacht aan zelf iets maken, maar de enige taal waar ik me goed in thuisvoel is pascal, en die kylix met zijn lelijke widgets, nee, die liever niet
More than meets the eye
system specs
hmm, ja, daar had ik al eens naar gekeken, maar die kan dus bijvoorbeeld geen mp3 > mp3 converteren, en je moet het van een cd halen blijkbaar. Ik zoek dus echt een basic tooltje dat gewoon de parameters van lame meegeeft. lame zelf kan mp3 > mp3.IceManX schreef op 12 juli 2004 @ 11:55:
[...]
Kijk es naar Grip. Is wel een CD ripper, maar het kan de geripte wav's zelf converteren.
http://www.jer00n.nl/downloads/lameGUI.rarAtleX schreef op 12 juli 2004 @ 09:43:
Ja hier! Ik heb gigantisch veel interesse
Geef maar een d/l linkje als hij af is.
Heb je ook een link/screenie/source ? Anders past dit nl. net zo makkelijk "het grote kleine mededelingen" topicUltraSub schreef op 12 juli 2004 @ 10:50:
Ik heb met php een extreem handige website voor mezelf, familie en goede vrienden geschreven, waarop ik alle dingen die met het nieuwbouwproject van mijn woning te maken hebben, in een database heb zitten. Foto's van de bouw, scans, logging, en ga zo maar door. Buiten het feit dat het voor mijn vriendin en mij heel erg handig is om van overal waar je over een internetverbinding beschikt, bij alle gegevens van je project te kunnen, is het ook extreem handig voor vrienden, en de constante vraag die je overal krijgt, "Enne? Hoe is het met de bouw?"
Het systeem werkt met userlevels. Entries die niet voor bepaalde ogen geschikt zijn, worden natuurlijk geskipped. Een fotoserie van de bouw bijhouden is ultragemakkelijk. Foto's van camera, plemp in dir, importeer, en ze zijn online, thumbnails indien gewenst uit de exif info, uiteraard alle andere exif info, standaard kiezen uit 4 resoluties om te displayen.
Geweldig tool in deze tijden...
Uiteraard blijft ook dit project, zoals de meeste sites, constant aan verbetering onderhevig...
Tijd voor een nieuwe sig..
Ik snap je punt, maar de topictitel is "Welke tools heb jij voor jezelf gemaakt?" En het staat in "webscripting".. dus ik dacht dat het wel zou qualificeren als tool.Koffie schreef op 12 juli 2004 @ 12:28:
[...]
Heb je ook een link/screenie/source ? Anders past dit nl. net zo makkelijk "het grote kleine mededelingen" topic
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 19:28 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 20:45 ]
Het was ooit http://80.61.21.8/tools/index.php, maar die geeft nu alleen grote letters met "ToolBase", verder niks.Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 20:44:
Heb het topic nu 3x doorzocht, waar is die site (welke url) die alle tooljes uit dit topic verzameld ?
More than meets the eye
system specs
PHP has encountered an Access Violation at 016E73DD
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS
Verwijderd
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
[ Voor 41% gewijzigd door Nik op 23-07-2004 01:16 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Joen op 23-07-2004 01:24 ]
* Scorpion agreesJeroenM_tbs schreef op 23 juli 2004 @ 01:24:
* Scorpion agrees with proller
offtopic:
JeroenM also agrees with offtopic message
[ Voor 12% gewijzigd door Scorpion op 23-07-2004 02:06 ]
Verwijderd
Dat is veel werk...Glashelder schreef op 23 juli 2004 @ 01:09:
ToolBase 2.0
Nieuwe ToolDatabase bijna af. Morgen is hij af denk ik. Morgen zal ik ook dit hele topic zelf doornemen om alle tools te indexeren.
oogjes open, snaveltjes dicht
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
register key: plaats waar zip archief programma te vinden is[register key]
HKEY_CLASSES_ROOT\Zip-Archiv\shell\open\command
[files]
Source\*.* Include\*.* Doxygen\*.cfg Doxygen\*.tag *.dev *.d *.cpp *.h
[parameters]
a
[output prefix]
an_src_
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 23:42 ]
[ Voor 50% gewijzigd door AtleX op 27-07-2004 11:18 ]
Waar te downloaden en is het gebruikbaar voor SubversionVerwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 23:42:
Oww deze was ik vergeten:
SourceVault:
Dit is een pogramma dat ik geschreven heb nav het ontbreken van CVS server software op mijn (Windows) pc. Het is een programma dat heel makkelijk een zip/ace archief van je sourcecode mappen maakt. Je start het gewoon op, geeft een versienummer in en hij maakt een zip file met de applicatienaam, versienummer en huidige datum.
Bijvoorbeeld:
an_src_0.1_19-07-2004.zip
an_src_0.1_21-07-2004.zip
Je kan het instellen via een ini bestand dat er zo uit kan zien:
[...]
register key: plaats waar zip archief programma te vinden is
files: de files die je wil toevoegen aan het archief
parameters: zip/ace programma command line opties
output prefix: voorvoegsel van de bestandsnaam die je wenst
[edit] 't Is echt zo'n "made in 10 minutes" programma dat al vet handig is gebleken
[ Voor 9% gewijzigd door Dutchmega op 26-07-2004 23:22 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Rhapsody op 27-07-2004 08:27 . Reden: foutje ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
[ Voor 50% gewijzigd door Edmund op 07-08-2004 15:58 ]
Dat ligt niet aan jou. Stond zowieso op een servertje bij iemand thuis, dus de server kan ook gewoon uit staan. Zal wel op vakantie zijn...Edmund schreef op 07 augustus 2004 @ 15:51:
Het kan aan mij liggen maar ik kan http://80.61.21.8/tools niet openen...
of zijn IP is veranderd als die geen vast ip heeftoikoyama schreef op 07 augustus 2004 @ 18:03:
[...]
Dat ligt niet aan jou. Stond zowieso op een servertje bij iemand thuis, dus de server kan ook gewoon uit staan. Zal wel op vakantie zijn...
[ Voor 8% gewijzigd door Macros op 15-08-2004 20:55 . Reden: Screenshotje erbij ]
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Anders een optie om externe screens te posten?Glashelder schreef op 23 juli 2004 @ 01:09:Het zal niet mogelijk zijn om screenshots te uploaden (dit in verband met gebrek aan bandbreedte).
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 22:36 ]
Verwijderd
Oeh, hier heb ik wel interesse in! Zou je een download link willen geven?hneel schreef op 25 augustus 2004 @ 17:15:
[afbeelding]
Tooltje om de veldsterktes van de verschillende GSM netwerken te checken. Zodat ik vantevoren kan checken naar welke ik wel en niet moet overstappen.
Er is verder een GSM en een datakabel bij nodig.
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 22:41 ]
-=Waiz=-
ik ben geinterreseerd... misschien een download linkje?hneel schreef op 25 augustus 2004 @ 17:15:
[afbeelding]
Tooltje om de veldsterktes van de verschillende GSM netwerken te checken. Zodat ik vantevoren kan checken naar welke ik wel en niet moet overstappen.
Bedankt alvast
Verwijderd
Voor mij geld hetzelfde lijkt me erg makkelijk mijn abon. is bijna afgelopen vandaarhneel schreef op 25 augustus 2004 @ 17:15:
[afbeelding]
Tis heel makkelijk om het aan te passen voor je eigen roosterJeroenM_tbs schreef op 01 september 2004 @ 19:24:
Daar moet je meer mee gaan doen joh! Hoe vaak hoor je wel niet naar het voortgezt onderwijs gaande Tweakers die niet goed hun schoolrooster kunnen bijhouden met de PocketPC?
Ik weet niet of het voor mij bruikbaar is en of je het makkelijk in kun stellen of zo, maar ik heb in ieder geval er wel belang bij het programmaatje even uit te proberen.
Als het PHP-script het enige is dat aangepast hoeft te worden er voor dan red ik me zelf verder dan wel.
Het komt er aan. Nog even geduld....JeroenM_tbs schreef op 01 september 2004 @ 18:43:
Dat programma om de sterkte van GSM-netwerken te testen lijkt mij ook wel wat. Echter heb ik geen datakabel. Zou infrarood ook werken?
En dat is de 4e die er wel in geïnteresseerd is.
Verwijderd
Ik zeg altijd zo geduld is een schone zaak
Ik ben ook eg geinteresseerd in bovenstaande vragen.JeroenM_tbs schreef op 02 september 2004 @ 19:57:
Ik heb je programmaatje nog niet op de mail ontvangen of hier gezien. Mijn mailadres staat op mijn GoT-profiel.
Waarmee ontwikkel jij trouwens je programmaatjes voor de PPC? EN is die software dan gratis en zo nee, hoeveel kost een licentie?
Ik ben benieuwd dus.
Pay peanuts get monkeys !
Hij staat er.Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 10:14:
[...]
Ik zeg altijd zo geduld is een schone zaak![]()
En ik wacht met smart tot hij komt en ben je nu al dankbaar dat t programma er aankomt
Ik vermoed dat het geschreven is in .NET d.m.v. Visual Studio .NET 2003.Dutch_guy schreef op 03 september 2004 @ 11:10:
[...]
Ik ben ook eg geinteresseerd in bovenstaande vragen.
Of met de opensource IDE #develop, wat niet kan evenaren met Visual Studio, maar voor wat tool devving zou ik geen Visual Studio kopen. Maar dat ligt natuurlijk aan je portomoneeRhapsody schreef op 03 september 2004 @ 23:53:
[...]
Ik vermoed dat het geschreven is in .NET d.m.v. Visual Studio .NET 2003.
Meer info: http://msdn.microsoft.com/vstudio/ (maar dat wist je denk ik al wel)
Verwijderd
Hartstikke bedankt voor het programma bij mij werkt hij (S55) nu nog even uitzoeken wat de waardes (AT+COPS=1,2,20420) betekenen.hneel schreef op 03 september 2004 @ 23:08:
[...]
Hij staat er.
Zie http://www.xs4all.nl/~hneel/software.htm. Of gebruik deze directe link.
Dankje, maar denk niet dattie werkt op m'n C55.hneel schreef op 03 september 2004 @ 23:08:
[...]
Hij staat er.
Zie http://www.xs4all.nl/~hneel/software.htm. Of gebruik deze directe link.
Jammer maar helaasInvalid event: EVENT_SEND_CSQ in state STATE_DOWN
Ik ga dat misschien nog maken ja... gewoon een tekst bestand dat er zo uitziet:JeroenM_tbs schreef op 04 september 2004 @ 10:34:
Dat de tijden er hard-coded in staan is dan best wel jammer eigenlijk. Vooral omdat ik niet zo'n programmeur ben.
Denk je dat je er nog wel ooit een optie in gaat maken dat je dat ook makkelijk kunt aanpassen als 'leek' zijnde?
1
2
3
| 1 = 830-920 2 = 920-1010 3 = 1010-.... |
[ Voor 10% gewijzigd door Joen op 04-09-2004 15:18 ]
Kun je dat dan niet in een "optie"-menu verwerken.MisterData schreef op 04 september 2004 @ 12:19:
[...]
Ik ga dat misschien nog maken ja... gewoon een tekst bestand dat er zo uitziet:
code:
1 2 3 1 = 830-920 2 = 920-1010 3 = 1010-....
en dat inladen.. maar het is redelijk veel werk en voor het kleine aantal mensen dat het gebruikt is het maken van aparte versies misschien wel net zo handig... als je me je tijden mailt en de naam van je school (dan onthoudt ik dat voor de volgende keer dat er mensen van die school komen) dan bak ik een aparte versie voor je
[ Voor 13% gewijzigd door RSpliet op 05-09-2004 20:17 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet
Nee, dat is juist de hele grap van die tijdfunctieJeroenM_tbs schreef op 04 september 2004 @ 22:10:
Het is inderdaad een idee om die tijden inderdaad met het bestand mee te sturen ja. Ik neem aan dat de functionaliteit om het huidige lesuur vetgedrukt weer te geven daar mee niet verloren gaat?
Bij mn c60 moest ik gewoon even RTS op ON zetten, en hij deed het, vet tooltje :D:Dhneel schreef op 04 september 2004 @ 11:28:
Op mijn oude Siemens C45 werkt het tooltje zonder problemen. Baudrate = 19200 en 8N1. Verder alles standaard.
Met mijn nieuwe Nokia 6610 heb ik het echter nog niet aan de praat gekregen. Vandaar dat ik zoveel mogelijk serieële instellingen in het progje heb gemaakt. Maar totnutoe tevergeefs.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq