Serious Samurize stuff

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.663 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen met dat TV-Guide probleempje?
Verander bij de properties van je textboxen de optie "read line" eens: tel er telkens 1 bij op. als er bvb: 37 staat, maak er dan 38 van

Volges mij leest hij gewoon een regel te hoog uit ;)

[ Voor 167% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03-2021

DK

Juup schreef op 15 februari 2004 @ 19:25:
Is er iemand geinteresseerd in een .vbs scriptje dat de (AEX) aandelen koersen uitleest van iex.nl?
Laat even weten dan post ik 'm hier.
Ja, ZEKER WETEN!!!!
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 16:27:

[...]

Woon jij hier ook in de buurt dan :7
Yup, althans, mijn ouders. Ik woon/studeer zelf in Tilburg. Ik heb zelf ongeveer 15 jaar in Huizen gewoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij leest de regels niet te hoog uit, ik heb ze goed staan, en de instelling van hoeveel regels hij moet lezen staat op 3, door een of andere reden blijft hij er 2 tonen.

Heb er andere configs bij gehouden, die wel 3 regels toonden, en ja hoor, de instelling hetzelfde, het effect helaas anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 21:02

Dr.Roelski

Walk on ....

Ik krijg de laatste tijd veel i/o error 32's. Volgens mij zijn ze van het tv script, maar ik weet het niet zeker.
Tot nu toe nog niet veel kunnen vinden over deze foutmelding.
Iemand die weet wat het zou kunnen zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Dr.Roelski op 15-02-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik heb het nederlandse TV script geprobeerd... maar ik heb het een en ander geedit in de editor en nu krijg ik steeds deze melding bij het opslaan:

MS ActiveX Script Control create failed.
Klasse is niet geregiseerd.

Wat kan ik hier aan doen? Ik heb zelf niks uitgezet ofzo... opnieuw installeren werkte ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04 13:26
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 20:37:
Hij leest de regels niet te hoog uit, ik heb ze goed staan, en de instelling van hoeveel regels hij moet lezen staat op 3, door een of andere reden blijft hij er 2 tonen.

Heb er andere configs bij gehouden, die wel 3 regels toonden, en ja hoor, de instelling hetzelfde, het effect helaas anders.
Als je de nieuwe versie (1.31) gebruikt komt dat omdat er links achter staan. In samurize kan 1 element, in dit geval de meter 'tekstbestand' maar 1 link bevatten.
Om het weer werkend te maken moet je het aantal te lezen regels naar 2 zetten en dan voor elk kanaal een meter toevoegen die de regel leest met de 'straks'-gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

DinX

Motormuis

Zo, m'n eerste fatsoenlijke config klaar

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/DinX/samurize_klein.jpg

simpel, maar proper :p

Ook maar even m'n ini online gezet :)

[ Voor 53% gewijzigd door DinX op 16-02-2004 00:22 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Is er iemand geinteresseerd in een .vbs scriptje dat de (AEX) aandelen koersen uitleest van iex.nl?
Jaaaa! Ikke, ikke!

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
hej een ander opvallend iets...

als ik dat total downloaded ergens weergeef bewaart die dat tijdelijk...
dat wil zeggen na een reboot is dat getal weer 0...

wat doe ik fout?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Na een tijdje prutsen, een heeele tijd niets gedaan met Samurize, en nu weer wat aan het prutsen (waaronder niet updatende TV-scripts e.d. :P ) ben ik tot onderstaande gekomen (klikbaar voor grotere versie ;) ):
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~maath180/img/got/bureaublad_thumbnail.jpg
En hier vind je de originele wallpaper.

Mijn ini vond ik niet de moeite waard om te posten, het is te specifiek voor mn eigen PC. ;)

Edit:
Het rechtergedeelte van mn screenshot wordt weergegeven op mn TV, vandaar dat de resolutie wat klein oogt (die is immers 640x480 want die kijkt het plezierigst op mn TV :) ).

[ Voor 15% gewijzigd door Joen op 15-02-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op 15 februari 2004 @ 22:16:
Zo, m'n eerste fatsoenlijke config klaar

klik :7
heb je nog ergens plek om ook je ini te posten?
looks great by the way ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 00:11:
[...]

heb je nog ergens plek om ook je ini te posten?
looks great by the way ;)
zie edit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff klein updateje: weerscript toegevoegd
Nu nog een fatsoenlijk theme zoeken :)

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/kennykiller/samurize/stwtv.jpg

click!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ja hoor, kom maar op. Ik ben benieuwd of hij sneller of nauwkeuriger werkt dan mijn AEX-script dat ik eerder heb gepost... Ik heb hier ook een uitbreiding voor, namelijk ook de dollar-koers: (invoegen in de eerdere YahooAEX.vbs)

code:
1
2
3
4
5
Function getEuro()

getEuro = ReturnHTML("http://finance.yahoo.com/d/quotes.csv?s=EURUSD=X&f=l1")

End Function

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, dus ik moet eigenlijk of de-graden naar de oudere versie van Samurize, of ff meer werk doen, voor de nu-straks...

Denk het laatste, de-granden, naja is beetje nutteloos denk ik zo.

Nog ff wat vraagjes ;)

(1) Ik heb een Script voor Pulse, maar die leest nog steeds niet de gegevens uit mijn account op www.project-dolphin.nl iemand anders nog ideeen? Of eentje die wel werkt?
(2) Ik zoek nog een mooie analoge klok, niet die standaard blauwe van Samurize, maar meer is naar de donkere kant, met PS7 lukt het wel, maar dan word het er niet echt mooier op... op www.samurize.com kan ik geen (mooie) replacement vinden.

Enuuh:
KennyKiller ... give me original van je Xtina wall... die heb ik nog niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Okee hier is mijn fabuleuze Aandelen script:
http://pearlshed.nl/StocksDutchIEX.vbs
Je kunt er alle AEX aandelen mee opvragen en als je hem zelf een beetje aanpast kan je ook midkap, opties of andere shit aanroepen.

Je roept de functie GetStockValue(FundName) aan en dan moet je een naam voor het fonds opgeven, bv. ASML of Philips of Getronics ofzo...

Op dit moment wordt een dikke HTML pagina binnengeroepen om de aandelenwaarden uit te lezen dus als iemand een XML feed weet dan graag even laten weten. Bugreports hier in dit topic.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu hele tijd te kloten met CPU usage, hij geeft 100% load aan. Maybe omdat ik P4 heb (die is hyperthreated, zie m'n signature). Weten jullie hoe ik het kan oplossen? Of moet ik een scriptje schrijven? Ik voel me een echte n00b... |:( Ik kan helemaal geen scriptje schrijven, ik zou niet weten hoe ik een scriptje moet schrijven... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

ok ook ik ben en noob en heb jullie hulp nodig, ik heb namelijk een aantal probleempjes:

Ik heb van alles al geprobeerd maar ik krijg dat weerding maar niet aan de praat, op mijn screenshot kan je zien wat het wel en niet doet. Ik heb er weinig aan veranderd behalve dan dat ik nu de code voor r'dam gebruik.
Volgens mij kopieert hij ook gewoon de data van vandaag en plakt hij die over die forecast data heen!
Ook wordt er niet goed gereageer door dat script op die old en new icons
Zie hier mijn desktop:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/marcvd/desktoppie.JPG

Ik weet het het is een hoop knip en plak werk maar als ik de informatie niet eens juist krijg dan wil ik ook nog geen eigen skin/model maken. :'(

P.S.: ik heb ergens dat geupdate scriptje gezien om ook je tv gids clickable te maken weet iemand waar die was?

[ Voor 9% gewijzigd door LtMarx op 16-02-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudje
klik

hier is 'ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 12:09:
Ik zit nu hele tijd te kloten met CPU usage, hij geeft 100% load aan. Maybe omdat ik P4 heb (die is hyperthreated, zie m'n signature). Weten jullie hoe ik het kan oplossen? Of moet ik een scriptje schrijven? Ik voel me een echte n00b... |:( Ik kan helemaal geen scriptje schrijven, ik zou niet weten hoe ik een scriptje moet schrijven... :X
Dan doe je denk ik wat verkeerd, ik heb een P4 2,4Ghz 800fbs HT, en ik heb een CPU load met Samurize aan van 4 to 6%.... heb je denk ik je instellingen van Samurize te groot staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudje
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 15:53:
[...]

Dan doe je denk ik wat verkeerd, ik heb een P4 2,4Ghz 800fbs HT, en ik heb een CPU load met Samurize aan van 4 to 6%.... heb je denk ik je instellingen van Samurize te groot staan.
Ik denk dat Raptor bedoelt dat ie aangeeft dat de load 100% is, terwijl dat niet zo is..

Zorg dat je wmi processor load wordt uitgelezen en dat de meter van samurize een balk oid is met als maximale waarde 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Ik zei tog ook van, mss heb je instellingen verkeerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 10:49:
KennyKiller ... give me original van je Xtina wall... die heb ik nog niet :D
Hierzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 16:10:
Heeft iemand die MSN plugin al werkend gekregen? Bij mij doet die niks namelijk :( En jah ik heb de readme gelezen. (btw de plugin die ik ervoor heb heet DeMo-MSN.dll )
ok heb nu alles aande praat behalve idd die msn plug in. Die geeft een fout in het dll'tje waaruit de plugin leest. Misschien komt het door msn plus ofzo? Zijn er meerdere msn plugins bekend hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.T. schreef op 11 februari 2004 @ 16:06:
[...]

http://vulcanus.its.tudelft.nl/tt/samurize/

Fok script (aangepast ivm de Microsoft patch zoals eerder genoemd) moet je plaatsen in Samurize\Scripts

Mijn config kun je laden in Samurize om te zien hoe je het kan gebruiken. (Fok tracker staat op het rechter scherm, dus misschien moet je even uitzoomen in de designer).

edit: voor de duidelijkheid:

1. Add Meters -> Add Active Script
2. Selecteer dat script en bij Tools and Settings (aan de rechterkant) stel je vervolgens in welk script je wilt gebruiken. Selecteer Fok.vbs
3. Klik op de "Test Script" knop. Als je geen foutmelding krijgt is het goed
4. Klik in je design area naast de knop om zo een nieuwe Meter toe te kunnen voegen -> Add Text File
5. Selecteer dat textveld en bij Tools and Settings (aan de rechterkant) stel je vervolgens in:
- Allow Meter-Linkage (zodat je kunt klikken op de links)
- Text File to Read from: C:\Program Files\Samurize\FokNews.txt
- Read Line 1, Number of Lines 1
enz
6. Opslaan en de nieuwe instellingen laden.

(ohja, ik gebruik J:\ als harde schijf, dus dat zal je in de config moeten aanpassen: replace all j:\ c:\ :) )
Ik heb nouw keurig allemaal Text Files gemaakt en Allow Meter-Linkpage aanstaan. Maar het rare is dat alleen de 1e link in mijn reitje mij naar de goeie pagina brengd. Jah ik heb alle Read lines en Number lines goed ingesteld(1-1 tweed text file 2-2 enz enz) maar als ik dus op een ander link klik en dus niet te 1e krijg ik een lege pagina van Fok :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo mijn creatie vind het toch wel aardig goed gelukt :D ... alleen mijn Fok tracker werkt nog steets niet 100% (zie vorige post)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.bakker2/shot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 19:40:
zo mijn creatie vind het toch wel aardig goed gelukt :D ... alleen mijn Fok tracker werkt nog steets niet 100% (zie vorige post)

[afbeelding]
Kan iemand me vertellen hoe je dat krijgt dat je je startbalk naar je 2e monitor kan uitbreiden en ook voor iedere monitor apart een achtergrond kan instellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenM_tbs schreef op 16 februari 2004 @ 19:46:
[...]

Kan iemand me vertellen hoe je dat krijgt dat je je startbalk naar je 2e monitor kan uitbreiden en ook voor iedere monitor apart een achtergrond kan instellen? :?
Ik gebruik het programma Ultramon... erg handig programmatjuh is alleen niet gratis (ssssst... gewoon ff een crack zoeken :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:38

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
kheb op men Game PC ook maar ff coniffiggie gemaakt, niet veel veranderd, maar nu een Up/down op 100Mbit nivo :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chieltjez/misc/Samurize/GameDT.JPG

config zelf kan ik altijd nog online gooien, heb dat ding net uit gezet...
(config en wallpaper wil ik beide online zetten als iemand ze wil :) )

offtopic:
eindelijk een keer een lege desktop, heb net winreinstall gedaan, dus nu heb ik geen games heb geinstaleerd enzo :) gewoon schone versie, zodat ik die strax kan gaan ghosten :D )

[ Voor 23% gewijzigd door TepelStreeltje op 16-02-2004 20:19 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08 17:58
Dit is mijn samurize'je...

Afbeeldingslocatie: http://home.pi.be/~geerdi1/desktoppy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-07 19:15
JeroenM_tbs schreef op 16 februari 2004 @ 19:46:
[...]

Ik zie in je specs dat je een GeForce hebt en met de Detonator drivers kan het ook als je dubbelbeeld (DualView) hebt geactiveerd. Hierna kan je via Eigenschappen vh Beeldscherm > Instellingen > Geavanceerd > GeForce > Bureaubladbeheer > Bureaubladen 2 verschillende achtergronden instellen.

Wat de software dan doet is gewoon 2 afbeeldingen (eventueel met verschillende resoluties) aan elkaar plakken en deze 'naast elkaar' instellen als wallpaper. Je kan dit dus ook zelf gaan doen met fotosoep ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op 16 februari 2004 @ 20:17:
kheb op men Game PC ook maar ff coniffiggie gemaakt, niet veel veranderd, maar nu een Up/down op 100Mbit nivo :)

[afbeelding]

offtopic:
eindelijk een keer een lege desktop, heb net winreinstall gedaan, dus nu heb ik geen games heb geinstaleerd enzo :) gewoon schone versie, zodat ik die strax kan gaan ghosten :D )
Zou je je achtergrondje ff online kunnen zetten aub? :)
En welke xp-theme is dat?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

weet er echt niemand een manier om mijn samurize te laten controleren hoeveel bestanden er in de prullenbak zitten?

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik wil graag een weer script voor twenthe of enschede of verander ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheTimer schreef op 16 februari 2004 @ 21:25:
[...]

Ik zie in je specs dat je een GeForce hebt en met de Detonator drivers kan het ook als je dubbelbeeld (DualView) hebt geactiveerd. Hierna kan je via Eigenschappen vh Beeldscherm > Instellingen > Geavanceerd > GeForce > Bureaubladbeheer > Bureaubladen 2 verschillende achtergronden instellen.

Wat de software dan doet is gewoon 2 afbeeldingen (eventueel met verschillende resoluties) aan elkaar plakken en deze 'naast elkaar' instellen als wallpaper. Je kan dit dus ook zelf gaan doen met fotosoep ofzo ;)
Ik gebruik hier UltraMon voor, dat werkt ook erg fijn ;)

edit:
Ik ben een beetje laat geloof ik, volgende keer de hele pagina maar es doorlezen voordat ik wat post.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:16

[afbeelding]
Ehh meneer Bakker, die Fok trackt wel erg goed hoor! Ik bedoel die juffrouw dan. Waar heb je die vandaan? Gaarne uw link... _/-\o_ 8)7 :9~

Homo sapiens non urinat in ventum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Larixk schreef op 16 februari 2004 @ 21:57:
weet er echt niemand een manier om mijn samurize te laten controleren hoeveel bestanden er in de prullenbak zitten?
ik heb deze code nu inmekaar gezet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Function dirlist(Path)
Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set fl = fso.GetFolder(Path)
Set fc = fl.Files
For Each f In fc
result = "o"
Next
dirlist = result
End Function

oftewel als er een of meerdere bestanden in (Path) staat geeft hij een "o" weer.
Dit werkt prima met alle mappen op mn HD, behalve met de map C:\Recycler. Hoe kan ik dit vehelpen?

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan Smit schreef op 16 februari 2004 @ 22:32:
[...]

Ehh meneer Bakker, die Fok trackt wel erg goed hoor! Ik bedoel die juffrouw dan. Waar heb je die vandaan? Gaarne uw link... _/-\o_ 8)7 :9~
Jah ze is lekker he >:) _/-\o_ :9~ :) http://home.hccnet.nl/koopa/Babe%20(321).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baudje schreef op 16 februari 2004 @ 15:58:
[...]

Ik denk dat Raptor bedoelt dat ie aangeeft dat de load 100% is, terwijl dat niet zo is..

Zorg dat je wmi processor load wordt uitgelezen en dat de meter van samurize een balk oid is met als maximale waarde 100
Wat bedoel je met WMI processor???
Ik heb vooral met:
Perfmon Properties

Selected Counter:
\\PIV2800\Process(_Total)\%Processor Time

en

WMI Properties

Class win32_Processor
Instance:Device ID="CPU0"
Property: CpuStatus

allebei geprobeerd en het resultaat is noppes... :(
Ik wil net als jullie ook graag CPU status bekijken, hoe los ik het op? En hoe hebben jullie instellingen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 22:58:
Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met samurize en meteen verslaaft. Iedereen bedankt voor alle files, heb ik al veel van geleerd.
Ben net een kijkje gaan nemen in de scripts en heb er zelf eentje gemaakt, die de nieuwtjes van de site www.Gamer.nl afhaald.

In de cofig editor moet je een active script aanmaken en die dan naar deze script file verwijzen.

GamerNews v1

Heeft iemand nog tips of iedeën voor een nieuw project?
Ja hoor! Zou jij voor mij zo'n scriptje kunnen maken voor de nieuwslijnen van nu.nl? en graag zo dat de links erachter staan zodat ik hem kan doorlinken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Laatst online: 11-09 20:10

Sosabowski

nerd

mtenbos schreef op 16 februari 2004 @ 22:04:
Ik wil graag een weer script voor twenthe of enschede of verander ik dat?
Ja, dat moet je zelf veranderen :+

Kijk eens in het visual basic bestandje

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudje
Is er iemand die met DutchTV 1.31 na een uur of 24 geen internetconnecties meer kan maken?? Of dat het geheugen vol loopt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Laatst online: 04-09 21:02

Dr.Roelski

Walk on ....

[afbeelding]

offtopic:
Wowzers! Die achtergrond wil ik ook wel hebben.
Kun je 'm online zetten please?
Die anderen waren ook al super. Waar haal je die achtergronden vandaan? Specifieke plek of zomaar ergens?

[ Voor 8% gewijzigd door Dr.Roelski op 17-02-2004 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Laatst online: 31-08 19:53
Klein vraagje. Waar vinden jullie die tv icoontjes?
Ik heb er wel wat gevonden op de samurize website, maar die zijn niet zo mooi als die jullie veelal gebruiken. Degene die ik zoek hebben de naam copy erachter, dus:
Nickelodeon copy.png bijvoorbeeld.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Laatst online: 31-08 19:53

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Dr.Roelski schreef op 17 februari 2004 @ 01:40:
[...]

Wowzers! Die achtergrond wil ik ook wel hebben.
Kun je 'm online zetten please?
Die anderen waren ook al super. Waar haal je die achtergronden vandaan? Specifieke plek of zomaar ergens?
mijn achtergrondjes verzamel ik gewoon overal, ik hou niet zo van drukke fotos, dus dan maar mooi stilleventje ofzo :)

ik zal ff kijken of ik ze ergens kan uppen.
momentje :)

check: http://members.lycos.nl/chieltjez/misc/wp/
cheers :)

[ Voor 7% gewijzigd door TepelStreeltje op 17-02-2004 10:20 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timer
Lt. Marx schreef op 17 februari 2004 @ 00:09:
[...]

Ja hoor! Zou jij voor mij zo'n scriptje kunnen maken voor de nieuwslijnen van nu.nl? en graag zo dat de links erachter staan zodat ik hem kan doorlinken! _/-\o_
Nu.nl biedt de headlines al aan in RSS, XML en HTML (zie hier). Een RSS plugin bestaat al in Samurize. Heb 't zelf nog niet getest want ik zit nu niet thuis.

[ Voor 15% gewijzigd door Timer op 17-02-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timer
Baudje schreef op 17 februari 2004 @ 00:42:
Is er iemand die met DutchTV 1.31 na een uur of 24 geen internetconnecties meer kan maken?? Of dat het geheugen vol loopt???
Ja ikke ;). Was met het oude script ook al zo btw. Vermoede eerst ook al dat het aan Mediaplayer lag omdat ik die ook altijd de hele nacht open laat staan (ivm episodes en films die ik vlak voor slapen kijk, en daarna zet ik alleen de tv uit ;)). Volgende ochtend ligt 't internetverkeer plat tot je opnieuw aanmeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 20:39

Ottooo

Vuurvlieg

heeft iemand nog een scriptje waarmee ik mijn interne IP kan laten zien op mn desktop?

'vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

TheTimer schreef op 17 februari 2004 @ 13:22:
[...]

Nu.nl biedt de headlines al aan in RSS, XML en HTML (zie hier). Een RSS plugin bestaat al in Samurize. Heb 't zelf nog niet getest want ik zit nu niet thuis.
ok ik ben hier dus een verschrikkelijke noob in... Ik zie idd heel duidelijk op zo'n pagina gewoon de info die ik wil. Ik krijg het alleen niet voor elkaar met die rss scriptjes van samurize... EN ik heb dus werkelijk geen id waar dat aan kan liggen.

En daarnaast zijn die headers gesorteerd op categorie en ik wil gewoon het liefste het nieuwste nieuws bovenaan ongeacht het onderwerp is dat dan mogelijk?

edit: sorry ik zie nu in dit scriptje GetRSSFeedv1.2.vbs dat alle headers al gesorteerd worden op chronologische volgorde.

[ Voor 20% gewijzigd door LtMarx op 17-02-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:34

Acheron

updatepack.nl

Ik gebruik nu de Weather 2003 Pro SP4 van Samurize.com, maar bij de windsnelheden kan ik alleen kiezen voor km/h. Nu wik ik zelf wat aanpassingen doen aan het script zodat ik ook de windkracht beaufort kan laten zien, maar hier komt toch wat programmeerwerk aan te pas. Weet iemand misschien een goede site met een duidelijke handleiding voor visual basic scripting?

[ Voor 8% gewijzigd door Acheron op 23-02-2004 17:08 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik heb het nederlandse TV script geprobeerd... maar ik heb het een en ander geedit in de editor en nu krijg ik steeds deze melding bij het opslaan:

Wat kan ik hier aan doen? Ik heb zelf niks uitgezet ofzo... opnieuw installeren werkte ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudje
zerosignal schreef op 17 februari 2004 @ 16:57:

Als je Google search doet op MS ActiveX Script Control create failed dan is de eerste link naar de site van Serious Samurize waar de uitleg en oplossing van je probleem staat

[ Voor 9% gewijzigd door Baudje op 17-02-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Laatst online: 21:03
ik heb sinds kort elke keer een error : Wscript dll nog wat...

Ik kan hier geen screenie van maken want dit gebeurt alleen als ik me computer reboot/afsluit weet iemand dit te verhelpen ?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Baudje schreef op 17 februari 2004 @ 17:17:
Als je Google search doet op MS ActiveX Script Control create failed dan is de eerste link naar de site van Serious Samurize waar de uitleg en oplossing van je probleem staat
Ah, dank je wel. Ik heb het zien staan! Maar ik had hem ook al geinstalleerd... dus daarom vond ik die error (die ook ineens, na gebruik van samurize) kwam.
Anyway, nu ist opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ottooo schreef op 17 februari 2004 @ 14:07:
heeft iemand nog een scriptje waarmee ik mijn interne IP kan laten zien op mn desktop?

'vast bedankt
Dat moet wel te doen zijn met ipconfig denk ik :? En dan daar een scriptje omheen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 19:40:
[...]

Dat moet wel te doen zijn met ipconfig denk ik :? En dan daar een scriptje omheen bouwen.
add wmi script en dan ::

Class: Win32_NetworkAdapterConfiguration
Instance: Index=9
Property: IPAddress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
TheTimer schreef op 16 februari 2004 @ 21:25:
[...]

Ik heb je tip even geprobeerd en ik moet zeggen dat het wel aardig werkt, echter vind ik het best vervelend dat mijn "Statbar" dan ineens alsoor verdwijnt op mn primaire monitor (mn TFT dus). En nee, mn secundaire monitor (TV) is niet op dat moment ineens als primaire monitor ingesteld.

Misschien dat ik ooit nog eens Ultramon ga proberen dan, maar voor nu kan ik me best vinden in 2x het zelfde bureaublad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ottooo schreef op 17 februari 2004 @ 14:07:

'vast bedankt
kiek is an :Y) http://www.samurize.com/m...nglefile.php?cid=6&lid=18

gebruik hem zelf ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik denk dat hij de IP adres die de router geeft en niet de externe IP adres. Zoiets zoek ik ook...

BTW ik gebruik die scriptje ook voor de externe IP adres. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 22:49:
[...]

Nee, ik denk dat hij de IP adres die de router geeft en niet de externe IP adres. Zoiets zoek ik ook...

BTW ik gebruik die scriptje ook voor de externe IP adres. :)
oeps... hat over het woordje interne IP gelezen.. jah dan word je ip zoiets als 192.168.1.2 ...

[update]
http://www.samurize.com/m...glefile.php?cid=6&lid=534

mss is dit wel wat?
[/update]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 22:56:
[...]

oeps... hat over het woordje interne IP gelezen.. jah dan word je ip zoiets als 192.168.1.2 ...

[update]
http://www.samurize.com/m...glefile.php?cid=6&lid=534

mss is dit wel wat?
[/update]
je hoeft voor intern ip geen script te dlen gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/YP69EI4T24D/256

lekker minimaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 05:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Gisteren dit ondekt en wat kan de tijd dan vliegen als je even bezig bent... Voor ik het wist was het van 7 uur opeens half 12..

Inmiddels heb ik, naast de pc stuff, de TV gids en Weather 2003 Pro SP4 werkend en wat naar mijn eigen smaak ingericht.

Erg leuk proggie, maar wel wat instabiel.. Gisteren toch al een paar keer eruit geklapt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0tTy schreef op 18 februari 2004 @ 00:30:
[...]

je hoeft voor intern ip geen script te dlen gewoon

Ja, dat is hem. Thnx guy :> Alleen heb ik wel 1 nieuw probleem, zie: [rml][ 2k3+MBM5]Privileged instruction[/rml] bij m'n laatste post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 10:59:
[...]

Ja, dat is hem. Thnx guy :> Alleen heb ik wel 1 nieuw probleem, zie: [rml][ 2k3+MBM5]Privileged instruction[/rml] bij m'n laatste post...
daar heb ik geen last van ... je draait ckr win2k ? nee laat maar kzie al @ WinXP + SP1

[ Voor 7% gewijzigd door Sc0tTy op 18-02-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Simulated Zero schreef op 11 februari 2004 @ 21:31:
Zo , nu eindelijk bezig gegaan voor de final versie. Ik gebruikte dat tv-script eigenlijk nooit , net zoals 3 VU meters en dat soort meuk. Dus ben ik voor basic en strak gegaan:

[afbeelding]

Klikbaar ;)

Ws ga ik morgen weer een uitgebreidere maken met wat meer grafische dingetjes erin , maar ben alweer 1,5 uur bezig :X

De meters van winamp staan geinvert en 2 onder elkaar om dat effect te krijgen. Die van de cpu daarintegen is de bovenste cpu0 en de onderste cpu1 :)

[afbeelding]

offtopic:
welke theme's zijn dat en voor welk programma ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sc0tTy schreef op 18 februari 2004 @ 15:01:
[...]

[...]

welke theme's zijn dat en voor welk programma ?
Wil ie niet zeggen :P

Wel wil hij een dir delen met soortgelijke achtergronden :P
(alleen zit net díe achtergrond er niet bij die hij zelf als bg heeft... ;( ( deze ))

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 09-09 10:12

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb het probleem dat wanneer ik iets maak in de config editor het niet op de plaats verschijnt waar ik het zou verwachten. Ik heb een dual monitor setup en wanneer ik iets helemaal links wil hebben, dan verschijnt het soms ineens links op de rechter monitor (tegen het midden van de desktop dus eigenlijk), ipv links op linker monitor. Samurize lijkt dan mijn hele linker monitor (welke mijn primary display is) te zijn vergeten :?
Na een paar keer 'reload config' is het dan soms ineens weer goed... :?

Why? :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Whuzz schreef op 18 februari 2004 @ 15:46:
Ik heb het probleem dat wanneer ik iets maak in de config editor het niet op de plaats verschijnt waar ik het zou verwachten. Ik heb een dual monitor setup en wanneer ik iets helemaal links wil hebben, dan verschijnt het soms ineens links op de rechter monitor (tegen het midden van de desktop dus eigenlijk), ipv links op linker monitor. Samurize lijkt dan mijn hele linker monitor (welke mijn primary display is) te zijn vergeten :?
Na een paar keer 'reload config' is het dan soms ineens weer goed... :?

Why? :)
ik heb da nog nooit gehad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 09-09 10:12

Whuzz

Dodgeball!

Sc0tTy schreef op 18 februari 2004 @ 16:03:
ik heb da nog nooit gehad :S
Hmm, ik heb het provisorisch opgelost door voorlopig even in de beide bovenhoeken iets te zetten, dan schijnt hij wel te kunnen onthouden dat er 2 monitoren zijn en hoe groot die zijn.
Maar volgens mij is er toch iets niet helemaal in orde, het lijkt me dat dit niet mogelijk zou hoeven zijn?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Whuzz schreef op 18 februari 2004 @ 16:05:
[...]

Hmm, ik heb het provisorisch opgelost door voorlopig even in de beide bovenhoeken iets te zetten, dan schijnt hij wel te kunnen onthouden dat er 2 monitoren zijn en hoe groot die zijn.
Maar volgens mij is er toch iets niet helemaal in orde, het lijkt me dat dit niet mogelijk zou hoeven zijn?
jah kdenk et ook... ik heb al een 3 maanden samurize draaien @ dual monitor en nog nooit fout gehad...

heb je pin to desktop en locked position aan staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand een oplossing gevonden voor het "Invalid pointer operation"-probleem?
Ook heb ik het volgende gemerkt: na enkele uren lopen krijg ik volgende error:
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/kennykiller/samurize/violation.jpg
Vervolgens draait samurize in de soep :(

Heb voor bovenstaande errors al gezocht op google en samurize forums, maar nix gevonden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 16:42:
Heeft er al iemand een oplossing gevonden voor het "Invalid pointer operation"-probleem?
[afbeelding]

Heb voor bovenstaande errors al gezocht op google en samurize forums, maar nix gevonden :?
hat ik gister ook maar toen heb ik gewoon ff mijn config gereload en hoppa het probleem was opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 16:42:
[afbeelding]

dat is gewoon eeen samurize bug... :( w8en op een niewe versie dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:34

Acheron

updatepack.nl

Samurize loopt bij mij in de soep als ik via het trayicon Reload Config kies, deze versie is zeker nog niet foutloos :(

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Scipionyx schreef op 18 februari 2004 @ 15:17:
[...]

(alleen zit net díe achtergrond er niet bij die hij zelf als bg heeft... ;( ( deze ))
Hier heb ik nog een aanvulling op, deze site heeft ook wel lekker rustig overkomende foto's voor als achtergrond:
http://www.stormgasm.com/photo%20gallery/photo%20gallery.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Heeft iemand een suggestie hoe ik de GOT Tracker kan integreren in Samurize?

Dus, niet alleen de headlines, maar ook de echte GOT active topics zoals die wel met het Active Desktop Script worden weergegeven.

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Ik heb weer me config geupdate :) ::

Afbeeldingslocatie: http://programmer.devil-strike.net/samurize/screenshot.jpg

en hier mijn config en gebruikte plugins ::

De Config

Me theme is Panther van Style XP

Ik gebruik ook Active Multiwallpaper Changer om al me wallpapers van lekkere chicks te laten scrollen :) (om de 15 min) kben alleen nog crack zoekend:P

Hier kan je al mn wallpapers checken ::

Muurpapieren

[ Voor 36% gewijzigd door Sc0tTy op 19-02-2004 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er ook nog tuturiols voor samurize want ik snap er namelijk nog steeds geen baklap van 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timer
Sc0tTy schreef op 18 februari 2004 @ 17:58:
[...]
dat is gewoon eeen samurize bug... :( w8en op een niewe versie dus...
Moet het wel bij ze bekend zijn natuurlijk. Bug Report
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 20:42:
zijn er ook nog tuturiols voor samurize want ik snap er namelijk nog steeds geen baklap van 8)7 :?
Nee die bestaan niet: Samurize > Tutorials ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Timer op 18-02-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0tTy schreef op 18 februari 2004 @ 20:14:
Ik heb weer me config geupdate :) ::

[afbeelding]

en hier mijn config en gebruikte plugins ::

De Config

Me theme is Jaguar van Style XP

Ik gebruik ook Active Multiwallpaper Changer om al me wallpapers van lekkere chicks te laten scrollen :) (om de 15 min) kben alleen nog crack zoekend:P

Hier kan je al mn wallpapers checken ::

Muurpapieren
Vaag, die heet bij mij Panther :?
Trouwens, ik zie net dat mijn weather.xml scriptje niet word geupdate, weet iemand wat ik over het hoofd zie? Bij byv. de temperatuur staat ie ingesteld op "run every 5 min" 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 22:53 . Reden: weer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
OK, het kostte enige moeite, maar op de een of andere manier werkt het TV-script bij mij nu ook. :) :
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~maath180/img/got/desktop_20040218_thumb.jpg Clickable ;)

[Originele wallpaper]

INI kan ik niet online zetten. Die is ook veel te specifiek op mijn eigen PC afgestemd.

Mijn rechter scherm wordt op mn het AV-kanaal van mn TV weergegeven. Ook wel lekker handig voor het zappen. 8) O-) :P

[ Voor 13% gewijzigd door Joen op 18-02-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Iemand ook het probleem dat het tv-script niet bepaald snel update ?
Ik moet het meestal manueel doen :?

of moet je force update aanzetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Let op het aantal minuten dat ingevuld staat onder "Run every X min" onder de knop "Test script" bij de instellingen van het script-element in de Samurize config editor. Ik heb em zelf op 2 minuten staan.

Als je "force update" gebruikt zal ie het script iedere keer uitvoeren tegelijk met het verversen van de rest van de gegevens in je config. Als je dat op 1 seconde hebt ingesteld, dan zal dat script voor de TV-gids dus ook elke seconde verversen.. Maw: een (voor mij) ongewenste situatie ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Joen op 18-02-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Mja, ik had hem op 5 staan. Maar toch zag ik soms oude tv programma's staan.

• Joen
Tsjah, dat is vervelend. Dat had ik ook aldoor...

Andere problemen waar ik tegen aan liep:
- Samurize kan maar t/m regel 100 pakken en niet verder uit een tekst file, MTV en TMF moest ik dus als het ware van achteren naar voren lezen uit het tekstbestand :P
- Bij Yorin verscheen heel even de programmering van Nickelodeon (dat hier niet op de kabel te ontvangen is en ik dus geen bal aan heb, en ik kijk er sowieso niet naar). En nee, ik heb niet de verkeerde regelnummers opgegeven, wel de juiste. ;) Het is wel raar, maar het heeft zich zelf opgelost en hopelijk blijft het goed. ;)

• Sc0tTy
dank u _/-\o_ ik ga em geleik uit proberen :)

edit : khebbem uitgeprobeert :) tis een blijvertje kmis alleen 3 functie's is dat je een wallpaper aan kan vinken of je em wilt zien of niet in de cycle terwijl ie wel in de list staat , dat ie automatish je dir scant voor niewe pics en dat je optie aan kan maken dat als een bep. exe draait dat ie dan niet changed (ingame bv) majah... lekkere koekjes worden niet gebakken :(
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 22:34:
[...]

Vaag, die heet bij mij Panther :?
Trouwens, ik zie net dat mijn weather.xml scriptje niet word geupdate, weet iemand wat ik over het hoofd zie? Bij byv. de temperatuur staat ie ingesteld op "run every 5 min" 8)7
whahah jah sorry ik was net met een jaguar skin bezig annut dlen :P jah bij mij heet ie ook panther ;) (ge-edit nu)

maar heb je wel een getCache aan gemaakt ?? voor dat weeer script ?

[ Voor 42% gewijzigd door Sc0tTy op 19-02-2004 16:15 ]

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

edit : khebbem uitgeprobeert tis een blijvertje kmis alleen 2 functie's is dat je een wallpaper aan kan vinken of je em wilt zien of niet in de cycle terwijl ie wel in de list staat en dat ie automatish je dir scant voor niewe pics majah... lekkere koekjes worden niet gebakken
Hmm je kan iig 'lijsten wallpapers' maken en die opslaan. Maar ja...boeie, 't is gratis dus weinig te klagen he ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

• Sc0tTy
leokennis schreef op 19 februari 2004 @ 16:15:
[...]

Hmm je kan iig 'lijsten wallpapers' maken en die opslaan. Maar ja...boeie, 't is gratis dus weinig te klagen he ;)
true kheb die post nog ff gededit btw :) nog 1 functie diek mis

Verwijderd

Sc0tTy schreef op 19 februari 2004 @ 15:43:
[...]

dank u _/-\o_ ik ga em geleik uit proberen :)

edit : khebbem uitgeprobeert :) tis een blijvertje kmis alleen 3 functie's is dat je een wallpaper aan kan vinken of je em wilt zien of niet in de cycle terwijl ie wel in de list staat , dat ie automatish je dir scant voor niewe pics en dat je optie aan kan maken dat als een bep. exe draait dat ie dan niet changed (ingame bv) majah... lekkere koekjes worden niet gebakken :(

[...]

whahah jah sorry ik was net met een jaguar skin bezig annut dlen :P jah bij mij heet ie ook panther ;) (ge-edit nu)

maar heb je wel een getCache aan gemaakt ?? voor dat weeer script ?
Hé dat was het! Dom, dom dom. Stond zeker ook op samurize.com 8)7
Nu nog de plaatjes van het weer werkend krijgen, dat wil ook nog niet helemaal lukken.
edit:
Het icoontje is nu ook gelukt, super programma!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 16:41 ]

• Sosabowski
  • Laatst online: 11-09 20:10

Sosabowski

nerd

JeroenM_tbs schreef op 19 februari 2004 @ 00:29:
Andere problemen waar ik tegen aan liep:
- Samurize kan maar t/m regel 100 pakken en niet verder uit een tekst file, MTV en TMF moest ik dus als het ware van achteren naar voren lezen uit het tekstbestand :P
Gewoon ff de .ini met kladblok aanpassen. Werkt perfect. Eerst de regel op 99 zetten en dan in .ini de 99 opzoeken en vervangen. succes gegarandeerd.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
IorGie schreef op 19 februari 2004 @ 16:25:
[...]

Gewoon ff de .ini met kladblok aanpassen. Werkt perfect. Eerst de regel op 99 zetten en dan in .ini de 99 opzoeken en vervangen. succes gegarandeerd.
Moet ik vandavond eens proberen, had namemenlijk hetzelfde prob hier .. thx

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmm, ben net begonnen, een en ander lukt me wel al. Maar heb een probleempje met dat TV script, hij wil de 3e regel niet uitlezen. Dus naam van zender lukt, programma lukt, maar next program lukt dus niet. Hij leest het gewoon niet uit, als zet ik em op 10 regels, hij blijft maar de 1e 2 regels pakken.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Scipionyx schreef op 18 februari 2004 @ 15:17:
[...]

uhm, mjah, is een of ander vaag themaatje, is een colour scheme, of hoe windows dat ook noemt...
ik zal em wel ff in zelfde dir gooien als die achtergronden, en zal die Alura (zo heetie geloof ik) er ook wel ff bij zetten (das dus die met die maan ;) )

momentje
ok, ze staan der bij
alura.jpg en BladeW1-0Theme.zip.
be my guest :)

[ Voor 5% gewijzigd door TepelStreeltje op 19-02-2004 17:45 ]

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 19 februari 2004 @ 17:40:
[...]

uhm, mjah, is een of ander vaag themaatje, is een colour scheme, of hoe windows dat ook noemt...
ik zal em wel ff in zelfde dir gooien als die achtergronden, en zal die Alura (zo heetie geloof ik) er ook wel ff bij zetten (das dus die met die maan ;) )

momentje
ok, ze staan der bij
alura.jpg en BladeW1-0Theme.zip.
be my guest :)
Hij is echt mooi _/-\o_ . Ik gebruik em nu ook als achtergrond op mn 2e monitor ;)
Kan je trouwens ook op de webcam van het stoplicht zien, zie mijn sig.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 17:53 ]

Verwijderd

[afbeelding]
he dude wie is die rechtse chick :D
kun je die wallpaper met ons share :9~

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmm, tvgids ding doe ik blijkbaar echt iets fout. Buiten dat ie de Coming up next regel niet leest, update hij ook helemaal niet. Iemand een idee?

Heb het scripsel op 5 mins staan, moet toch goed zijn?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.