Met hulp van alle informatie in dit topic ben ik ook maar is aan de slag geweest met Samurize met dit als resultaat:
Klik voor een wat beter te lezen full screen screenshot
De achtergrond ben ik ergens in dit topic tegengekomen en die beviel me wel dus die gebruik ik nou ook

. Hij lijkt trouwens heel erg op die van TheTimer maar die komt omdat ik me daar ook een beetje op heb laten inspireren. De schuifbalkjes heb ik ook ergens van iemand hier dus bedankt aan al diegenen. Zo'n beetje alle zooi heb ik verder wel zelf gemaakt en dus niet rechtstreeks gekopieerd van iemand hier in dit topic.
Let trouwens niet op de temps, die zijn idd te hoog.
Onder de harde schijf metertje is nu wat lege ruimte maar die wordt binnenkort opgevuld als ik m'n nieuwe harde schijf binnenheb.
De totale up en download meters heb ik niet met de standaard meter gedaan omdat ik wil dat hij 'm iedere maand reset zodat ik beter m'n datalimiet in de gaten kan houden. Nu heb ik de plugin Trafficinfo (te vinden op samurize.com) gebruikt die het iedere maand kan resetten.
De online/offline dingen zijn gewoon gemaakt met het PingII script (degene die dit heeft gemaakt: bedankt) en ik heb verder het WeekNumber script voor het weeknummer.
De weertracker heb ik eigenlijk gewoon zo'n beetje gekopieerd van het voorbeeld dat erbij zat zodat ik zelf niet veel hoefde aan te passen. Wel heb ik er een paar dingen uitgegooid en de dagen in het nederlands gezet.
Bij de TVgids heb ik trouwens net ontdekt dat je wordwrap kan aanzetten zodat het er wel oppast.
Verder staan er gewoon de Tweakers.net tracker en de Fok! Tracker waarbij de koppen ook doorlinken naar het nieuwsbericht. Bij de gamer.nl tracker werkt dit helaas niet.
Macer schreef op 28 februari 2004 @ 00:00:
Ik heb sinds gisteren een router aangesloten, dus nu klopt mijn netwerkverkeer niet meer aangezien de upload naar de laptop (bv MP3) ook over de netwerkkaart gaat die eerst alleen voor internet bedoeld was.
Weet iemand of ik op 1 of andere manier het verkeer wat over het internet gaat kan monitoren met samurize?
Op de Samurize site (ligt nu plat dus geen linkje) ben ik wel een scriptje tegengekomen die deze gegevens gewoon uit de router haalt zodat je echt alleen het internetverkeer kan meten. Dit scriptje was alleen voor maar een bepaald type Speedtouch adsl modem. Er stond wel bij dat hij dacht dat het ook voor andere Speedtouch types zou werken dus als je er zo een hebt kun je het proberen. Anders kun je als je wat verstand hebt van dat VBScript misschien ook zelf iets maken wat dat kan. Je router moet daarvoor denk ik wel een soort lokale site hebben waarop die gegevens zijn terug te vinden