"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Verwijderd
in het DesktopWeatherXML.vbs bestandje gekeken?rikgoodhart schreef op 30 januari 2004 @ 17:34:
Hoe kan ik van het weather script mijn locatie veranderen?
ik heb de stad al opgezocht. gezien almelo niet in de database staat, heb ik maar de dichtsbijzijnde Utrecht gebruikt. code ervan is : NLXX0018
maarrr....waar kan ik dit instellen? ik heb echt overal gezocht![]()
anyone?
1
| const LOCID = "NLXX0008" ' Set this to your "loc id" from the above instructions. |
Theme heet "Wurp"gladiool schreef op 30 januari 2004 @ 13:46:
[...]
ziet er goed uit krakman, lekker minimalistisch,
welke windows xp theme is dat?
Alleen de startknop heb ik zelf veranderd...
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
tää on taas niin tätä

config+alle pics en scripts (self-extracting)
wallpaper
ps. niet vergeten het font snap te installeren, staat in je samurize/fonts map, anders ziet het er niet uit
[ Voor 214% gewijzigd door Occy74 op 30-01-2004 19:06 . Reden: moest ff ip adres verbergen :D ]
Neehee...
/me heeft besloten dat dat de venusheuvel is.
Is wel een idee om bovenin ook nog wat te zetten
Even wat anders:
Wat doe ik aan die warning onder in mijn config editor:
Total Area too large, Expect some Performance Loss!
En dan een rood kadertje om alle elementen heen.
* Schonhose snapt iets weer niet denkt ie......
[Edit]
En de DesktopWeatherXML update niet automatisch, evenals het tv scriptje..
WTF doe ik verkeerd.... Het enig wat ik zie is dat beide XML files wel in de script folder staat, maar de DutchTV.txt in de root staat van Samurize? Moet ie niet in de script folder?
[ Voor 23% gewijzigd door Schonhose op 30-01-2004 19:44 ]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
ik gebruik Dualscreen en hier dan mijn setup:

dan nu nog ff de schermpjes los laten zien..

nou..wat denken we ervan...
[ Voor 49% gewijzigd door rikgoodhart op 30-01-2004 21:19 ]
Verwijderd
hier update hij elke 30 minutenSchonhose schreef op 30 januari 2004 @ 19:01:
[...]
En de DesktopWeatherXML update niet automatisch, evenals het tv scriptje..
misschien als je deze regel aan je config toevoegt onder het kopje [Project]:
1
| ReloadKey=Ctrl+Alt+R |
wat is het toch bewolkt bij iedereen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 20:12 ]
Verwijderd
kun je niet beter Linux gaan gebruiken als je zo dol bent op dat beest?Disiesel schreef op 30 januari 2004 @ 20:22:
Na lang proberen heb ik mn config af voor een gedeelte![]()
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 20:26 ]
moet dat zo groot allemaal? Moet onderhand toch bekend zijn hoe je de layout NIET verneukt..Dalijk gaan ze dit topic nog sluitenrikgoodhart schreef op 30 januari 2004 @ 20:00:
Goed...na veel kijken en leren over samurize, ben ik ook maar eens begonnen. op dit forum kom je zeer veel goeie ideen tegen hoor!
ik gebruik Dualscreen en hier dan mijn setup:
[afbeelding]
dan nu nog ff de schermpjes los laten zien..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nou..wat denken we ervan...

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 30-01-2004 21:19 ]
stefijn schreef op 30 januari 2004 @ 21:14:
moet dat zo groot allemaal? Moet onderhand toch bekend zijn hoe je de layout NIET verneukt..Dalijk gaan ze dit topic nog sluiten

Mod-break:
Als het nodig moet kan ik het ook zeggen, maar dan minder lief richting jou
![]()
[ Voor 44% gewijzigd door F_J_K op 30-01-2004 22:57 ]
kheb em hier vandaan: themes.kde.orgPic_Art schreef op 30 januari 2004 @ 21:03:
ooooooh Disiesel dat kindje is zo schattig waar heb je dat vandaan? heb je hem ook in het groot???
zoeken onder wallpapers, daar zul je die middelste ( die kleine) vinden en die 2 grote staan weer op een andere wallpaper, en sorry heb alleen nog maar die je ziet en niet de losse.
NahVerwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 20:25:
[...]
kun je niet beter Linux gaan gebruiken als je zo dol bent op dat beest?
Is allang gebeurd hoorVerwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 21:23:
[...]
Harlequin zou nog het een en ander posten, komt er (denk ik) aan.
-always ill, but highly intelligent - | iCulture.nl
Voor background (moet je ook iets duidelijker in zijn wat je bedoeld): rechtermuisknop op trayicon > Position
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik op die link klik op mijn post ga ik toch echt naar de post van Harlequin waar alles kant-en-klaar staat. Maar voor alle duidelijkheid: het is al gepost in dit topic!Pic_Art schreef op 30 januari 2004 @ 22:15:
in de post van Diseisel? vind ik knap als je die ziet staan, maar ik bedoel dus dat hij (samurize) als achtergrond komt, wat moet ik dan hebben na position want daar heb ik alles al gehad.en nog zit ie niet als achtergrond.
Ik snap denk ik ook niet wat je bedoeld met achterrgrond .. bij mij staat ie gewoon op de achtergrond hoor. Komt het bij jou door alle vensters heen ofzo? Hij staat bij mij in ieder geval op 'Normal Windows Behaviour' en 'Use Designed Position'
Pic_Art schreef op 30 januari 2004 @ 22:24:
bij mij komt ie in iig door de windows heen. maar is die van disiesel dan van Harlequin?
Heb je Samurize al een keer afgesloten en opnieuw gestart met die opties? Overigens komt ie wel door je vensters heen als je die opties wilt veranderen. Dus eerst veranderen, dan pas bekijken (en effe ander window aanklikken). Dan moet ie naar de achtergrond verdwijnen.
Ja dan werkt het wel, maar als ik de knop gebruik om alle vensters te minimaliseren dan komt hij er weer overal doorheen tot ik weer op die knop klik.
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Verwijderd
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 14:07:
Op veler verzoek, het DesktopWeatherXML script v1.3
(de icons zijn niet included, omdat die copyrighted zijn)
http://www.xs4all.nl/~sky...DesktopWeatherXMLv1.3.rar
Pic_Art schreef op 30 januari 2004 @ 22:38:
nou sorry maar dan ben ik blind, ik zie geen post van harlequin met rars, tot heel ver terug en die gaan niet over tux, maar laat maar zitten dan.

Aaaaah! Die gebruik ik nooit. Nu snap ik ook ineens wat je bedoeld. Dat lijkt me een bug in Samurize. Ik gebruik namelijk Winkey-M (de toetscombi Windows-toets+M) voor 'Minimize All'Ja dan werkt het wel, maar als ik de knop gebruik om alle vensters te minimaliseren dan komt hij er weer overal doorheen tot ik weer op die knop klik.
Mensen, zulke topics zijn heel leuk maar SA blijft een techforum. Handel er ook een beetje naar aub, laat het wel toegevoegde waarde houden anders dan een chatkanaal
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Verwijderd
Helaas, Samurize is XP/win2k onlyVerwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 23:05:
Weet iemand of er een tooltje is om Samurize ook onder 98 te draaien werkt allen onder xp en 2000
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 02:12 . Reden: typo ]
is er een manier om je volume direct te beinvloeden?
[ Voor 77% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 31-01-2004 02:58 ]
weet iemand hier een oplossing voor ?
[ Voor 15% gewijzigd door Sc0tTy op 31-01-2004 05:38 ]
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
heb je wel een getcachfile gemaakt? als je dat niet hebt kan je lang wachten.Sc0tTy schreef op 31 januari 2004 @ 05:36:
bij mij wil hij et weatherscript niet updatenalles staat op 10 min maar hij doet nix...
kheb alles goed staan zoals er hoort (inclusief loc id)
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Is dit regeltje "const SAMURIZE_DIRECTORY" aangepast in het script? Dit was bij mij namelijk het probleemSc0tTy schreef op 31 januari 2004 @ 05:36:
bij mij wil hij et weatherscript niet updatenalles staat op 10 min maar hij doet nix...
kheb alles goed staan zoals er hoort (inclusief loc id)
Draait er een firewall oid? Na veel geklooi bij mezelf heb ik uiteindelijk de ini van Harlequin gebruikt, na aanpassen van "const SAMURIZE_DIRECTORY" gaat het als de brandweer.
Oh ja volgens mij update de site maar 1 keer per uur?? Script staat bij mij ook op 10 minuten maar 1 keer per uur word ie maar gerefreshed
op eens heb je het....... voortaan neem je de auto.
ik heb sowieso als geen 'now.png' in mijn temp folder en welk script ik ook check (getTemperature enz.), ik krijg alleen 'NA'.
Ik zoek wel wat anders
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
hoe kom je aan die icons dan van welke site heb je die?Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 14:07:
[afbeelding]
Op veler verzoek, het DesktopWeatherXML script v1.3
(de icons zijn niet included, omdat die copyrighted zijn)
http://www.xs4all.nl/~sky...DesktopWeatherXMLv1.3.rar
ff algemene melding, lees ff het draadje door voordat je wat vraagt (wat al 5 keer is gevraagd!!!)palmpaul schreef op 30 januari 2004 @ 22:31:
[...]
grrrrrrrr ... neehee, Harlequin heeft hem zelf al gepost (een stuk of 10-15 posts terug) .. zoek nou gewoon es.
Heb je Samurize al een keer afgesloten en opnieuw gestart met die opties? Overigens komt ie wel door je vensters heen als je die opties wilt veranderen. Dus eerst veranderen, dan pas bekijken (en effe ander window aanklikken). Dan moet ie naar de achtergrond verdwijnen.
nofi naar palmpaul ofzo, gewoon voorbeeldje.
over die icons staat op een bladzijde of 2 al vermeld waar ze vandaan komen (voor mij blz 2, 100 posts per pagina

Battle.net Spud#2543
Klopt dit allemaal wel? Heeft iemand een werkende config zodat ie mij op weg kan helpen?
Probeer je je gegevens wel uit de goede file te halen (dutchtv.tmp)Schonhose schreef op 31 januari 2004 @ 14:17:
Mijn tv gids update nog steeds niet.... Ik snap er helemaal niets van. Alles staat goed ingesteld, alleen die tekst file staat in de root van de Samurize folder.
Klopt dit allemaal wel? Heeft iemand een werkende config zodat ie mij op weg kan helpen?
hoe doe je dat ??mrboomblaster schreef op 31 januari 2004 @ 09:27:
[...]
heb je wel een getcachfile gemaakt? als je dat niet hebt kan je lang wachten.
Verwijderd
Speedy_J schreef op 31 januari 2004 @ 14:28:
[...]
Probeer je je gegevens wel uit de goede file te halen (dutchtv.tmp)

waarschijnlijk staat daar
1
| FILE_NAME = "DutchTV.txt" |
dus verander ff dat ie het ophaalt uit DutchTV.txt en niet uit dutchtv.tmp
je kunt natuurlijk ook
1
| FILE_NAME = "DutchTV.txt" |
veranderen in
1
| FILE_NAME = "DutchTV.tmp" |
scheelt je weer wat werk
had ik eerst ook, maar had een script van iemand gepakt uit deze topic ( zie paar blz terug)amokjeeh schreef op 31 januari 2004 @ 17:34:
Hier nog een probleem met het tv script, hij ververst niet automatisch. Als ik het script test in de editor en daarna klikt op een televisieprgramma ververst het scherm pas. Heb alles al nagegeken, maar ik snap er echt geen hout van.
en nu wertkie zonder problemen...
ik heb geen idee waarom..
maar misschien idee om ook ff die post op te zoeken...
Battle.net Spud#2543
Ja heb ik al geprobeerd (config van drunkfux, waarvoor mijn dankTepelStreeltje schreef op 31 januari 2004 @ 18:02:
[...]
had ik eerst ook, maar had een script van iemand gepakt uit deze topic ( zie paar blz terug)
en nu wertkie zonder problemen...
ik heb geen idee waarom..
maar misschien idee om ook ff die post op te zoeken...
Origineel stond hij in het script ook als DutchTV.tmp maar om de een of andere reden doet hij het bij mij alleen als ik dat verander in DutchTV.txt, de .tmp file werd niet aangemaakt en niet ververst als ik zelf een leeg txt bestand maakte met de naam DutchTV.tmp.. Zal wel iets vaags met mijn pc zijnamokjeeh schreef op 31 januari 2004 @ 18:09:
[...]
Ja heb ik al geprobeerd (config van drunkfux, waarvoor mijn dank) maar hou dus het zelfde probleem. ik moet dus testscript even runnen en dan alle programma's aanklikken en de rest van de dag ververst ie wel gewoon naar behoren
Uhm ik snap je reply niet helemaal, ik heb geen problemen omdat ie bij mij goed staat, hij haalt zijn gegevens uit de tmp file precies zo als het script hoort te doen (en deze komt van samurize.com). In sommige config files hebben mensen dit echter gewijzigd, zonder erbij te vermelden dat dit ook in het script moet, hier wees ik op.Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 14:38:
[...]
kijk fkes in je DutchTV.vbs
waarschijnlijk staat daar
code:
1 FILE_NAME = "DutchTV.txt"
dus verander ff dat ie het ophaalt uit DutchTV.txt en niet uit dutchtv.tmp
je kunt natuurlijk ook
code:
1 FILE_NAME = "DutchTV.txt"
veranderen in
code:
1 FILE_NAME = "DutchTV.tmp"
scheelt je weer wat werk
[ Voor 3% gewijzigd door Speedy_J op 31-01-2004 18:23 ]
Maarg goed, de NBA tracker werkt nu ook goed, maar laat teveel games zien. Even restylen dus.
Verwijderd
lees je eigen post nog een door zou ik zeggen en begin bij [In sommige config...]Speedy_J schreef op 31 januari 2004 @ 18:23:
[...]
Uhm ik snap je reply niet helemaal, ik heb geen problemen omdat ie bij mij goed staat, hij haalt zijn gegevens uit de tmp file precies zo als het script hoort te doen (en deze komt van samurize.com). In sommige config files hebben mensen dit echter gewijzigd, zonder erbij te vermelden dat dit ook in het script moet, hier wees ik op.
Laat ik het erop houden dat je quote in mijn ogen gewoon beetje vreemd gekozen is, incl.Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 19:18:
[...]
lees je eigen post nog een door zou ik zeggen en begin bij [In sommige config...]

ontopic:
mijn config: klik
pic: klik
Ik hou van heel erg simpele stuff...ben net eventjes bezig geweest. Boring huh?
Moeten nog wat dingetjes bij, uptime enzo..maar ik ga eerst ff gamen..
Wil wel een mooie slanke versie maken voor op de taakbalk of helemaal bovenaan mijn scherm, met HD space, IP, up/down. Dat is namelijk handig voor op lans
Excuses voor brakke pic, moet Photoshop nog installeren
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

(ps: als je denkt dat ze niet transparant zijn dan heb je het mis.. das een fout in Internet Explorer.. op de desktop doen ze het goed)
veel plezier..
nice! dat weer heb je mooi gedaan.. ga ik nog maar es goed naar kijken

[ Voor 3% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 01-02-2004 03:33 ]
Supermooi!
leoaq.fm // Jeune Loop
Enne nogmaals, zou iemand ergens wat weericons kunnen plaatsen?
http://www.wincustomize.com/newsBoard.asp?ID=2194
Het verhaal over de copyrights, en een link naar - als het goed is - een pakket rechtenvrije images.
Edit: het pngpakket werkt inderdaad en produceert mooie plaatjes
[ Voor 87% gewijzigd door Stefke op 01-02-2004 13:06 ]
Zoals hieronder bij Nederland 2:

Eigenlijk hoort er te staan: "Studio Olympia". Heeft iemand enig idee hoe dit komt en hoe dit is op te lossen?
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
Idd, mooie XP-skin
Hier wat links van m'n desktop:
Wallpaper: http://www.wincustomize.c...asp?library=8&SkinID=8213
Icons Orbicons II: http://www.wincustomize.c...rder=Descending&library=2
Theme Rebutz2: http://www.wincustomize.c...rder=Descending&library=1
Je hebt wel windowblinds en iconpackager nodig. http://www.wincustomize.com
Als iemand mijn Samurize ook bevalt, dan lees ik dat nog wel en zal ik die ook posten (kost wat meer moeite en moet nu weg)
hoe krijg jij die HDD temps erop? Ik krijg ze niet uit MBMX-t-r-e-m-e schreef op 01 februari 2004 @ 03:33:
Na een beetje proberen onderstaand resultaat. De C, D en E aanduidingen van mijn schijf zijn clickable, dus 1 keer op klikken en diskeeper start op. Geld ook voor m'n messages, alleen start dan outlook op. Enige wat nog niet werkt is m'n total up/download, maar daar kom ik nog wel uit.
[afbeelding]
kun je die config hier posten?
sensor 0 is bij mij temp case
sensor 1 is temp cpu
sensor 2 is temp HDD
Om de temp van je hdd te laten zien, moet je ook ff in mbm dat aanvinken, bij config, general en dan onderaan. Dan bij temperatures een sensor kiezen en aangeven uit de rij daaronder je hdd.
[ Voor 58% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 01-02-2004 13:28 ]
1
| 02/01/04;783;18 |
Is er een mogelijkheid dat ik deze 3 getallen (tussen de ; ) apart uitlees, zodat ik er kan met doen wat ik wil ? Nu staan ze op 1 lijn, en dat is niet zo duidelijk...
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Heb hetzelfde gedoe hier, kweenie waarom..Emerge schreef op 01 februari 2004 @ 12:32:
Ik heb een klein probleempje met het alom geroemde tv scriptje dat hier al een paar keer voorbij is gekomen. Het probleem is dat bij sommige titels de laatste letter wegvalt!
Zoals hieronder bij Nederland 2:
[afbeelding]
Eigenlijk hoort er te staan: "Studio Olympia". Heeft iemand enig idee hoe dit komt en hoe dit is op te lossen?
Verwijderd
Lijpe achtergrond heb jerikgoodhart schreef op 01 februari 2004 @ 03:09:
en ik heb weer een update van mijn config
dualscreen dus 2 screenshotjes![]()
et 1e scherm:
[afbeelding]
et 2e schermpje
[afbeelding]
okay..dat was et weer
zou je die met ons willen delen
en die config van je weer script ook
of zonodig naar mij willen mailen
bagamangus@hotmail.com
tuurlijk wil ik deze met de community delenVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 16:14:
[...]
Lijpe achtergrond heb je![]()
zou je die met ons willen delen![]()
en die config van je weer script ook![]()
of zonodig naar mij willen mailen
bagamangus@hotmail.com
ok..hier een paar linkjes met de beschrijvingen en wat uitleg
Hier is de originele background.

Die heb ik dus weer bewerkt met photoshop naar me eigen wensen

allebei de achtergronden zijn 1280 x 1024.
en hier staat et weer scriptje...

now...be gentle
Update... Config file is van de server gehaald, vanwege bepaalde privacy regelementen ( klinkt intelligent mannn!!
[ Voor 40% gewijzigd door rikgoodhart op 06-02-2004 16:33 ]
Ik had daar ook last van, vreemd genoeg is het nu wegstefijn schreef op 01 februari 2004 @ 14:32:
Doet het bij mij ook, alleen knippert de temp voor de HD continue aan en uit (wel of geen readout dus) Is daar iets aan te doen?
Verwijderd
Zou jij misschien even het een en ander (zoals de theme, de Samurize .ini en de background) willen sharen met ons?X-t-r-e-m-e schreef op 01 februari 2004 @ 03:33:
Na een beetje proberen onderstaand resultaat. De C, D en E aanduidingen van mijn schijf zijn clickable, dus 1 keer op klikken en diskeeper start op. Geld ook voor m'n messages, alleen start dan outlook op. Enige wat nog niet werkt is m'n total up/download, maar daar kom ik nog wel uit.
[afbeelding]
Mijn complimenten trouwens, ziet er erg
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 17:51 ]
Verwijderd
Toch verschijnen mijn Image status icoontjes niet?!!? wat doe ik fout

Er komt nadat ik reload te staan C:\Program Files\Samurize\plugins\DeMo-MSN\out_to_lunch.png !!! maar daar heb ik ook de icoontjes staan waarom pakt ie ze niet !?!!?!?!?!
Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 17:50:
[...]
Zou jij misschien even het een en ander (zoals de theme, de Samurize .ini en de background) willen sharen met ons?
Mijn complimenten trouwens, ziet er erguit!
Zie een paar posts hierboven, samurize.ini komt eraan.X-t-r-e-m-e schreef op 01 februari 2004 @ 12:53:
Hier wat links van m'n desktop:
Wallpaper: http://www.wincustomize.c...asp?library=8&SkinID=8213
Icons Orbicons II: http://www.wincustomize.c...rder=Descending&library=2
Theme Rebutz2: http://www.wincustomize.c...rder=Descending&library=1
Je hebt wel windowblinds en iconpackager nodig. http://www.wincustomize.com
Als iemand mijn Samurize ook bevalt, dan lees ik dat nog wel en zal ik die ook posten (kost wat meer moeite en moet nu weg)
[ Voor 13% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 01-02-2004 19:02 ]
je moet de Meter Draw Type op PNG zetten dan werkt hij welVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 18:28:
Ik heb een probleempje met 'GetMyImageStatus' onder de plugin Demo-msn.dll..... Ik heb de icoontjes in deze dir staan: C:\Program Files\Samurize\plugins\DeMo-MSN\
Toch verschijnen mijn Image status icoontjes niet?!!? wat doe ik fout![]()
Er komt nadat ik reload te staan C:\Program Files\Samurize\plugins\DeMo-MSN\out_to_lunch.png !!! maar daar heb ik ook de icoontjes staan waarom pakt ie ze niet !?!!?!?!?!
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 19:31 ]
OMG, de horror. Sja het had beter gekund, maar zoT.T. schreef op 01 februari 2004 @ 17:50:
Wat ik zo stom vind is dat die Samurize config files allemaal absolute paden gebruiken, ik moet elke keer alle paden veranderen omdat ik niet C:\ gebruik
Zo te zien heb jij de rechtenvrije icons, kun je aub even je weericons posten, want ik heb een rechtenvrij pakket gevonden, maar ik heb niet de indruk dat die icons het juiste weer laten zien op een bep. momentrikgoodhart schreef op 01 februari 2004 @ 17:32:
[...]
en hier staat et weer scriptje die je van mij part wel mag rippen. ALS je wel ff een screenie post hiero![]()
[afbeelding]
now...be gentle![]()
Ik snap ook niet: het script verwijst voor het grote huidige weericon naar een bestand temp.png, maar daar gebeurt niets mee. Wel als ik die verwijs naar now.png
[ Voor 10% gewijzigd door Stefke op 01-02-2004 19:33 ]
Verwijderd
uhm, in je mail check staat je wachtwoord en username nog... zou ik even weghalen.rikgoodhart schreef op 01 februari 2004 @ 17:32:
[...]
tuurlijk wil ik deze met de community delen![]()
ok..hier een paar linkjes met de beschrijvingen en wat uitleg![]()
Hier is de originele background.
[afbeelding]
Die heb ik dus weer bewerkt met photoshop naar me eigen wensen![]()
[afbeelding]
allebei de achtergronden zijn 1280 x 1024.
dan hier mijn xxx config: Just Rik 2004
[/url] ehm..er staan er meerdere bij. o.a die van icey, maar daar heb ik mijn eigen config dus weer van gemaakt. dus degene die je moet hebben is: "Just Rik 2004".
Gewoon de zipfile uitpakken op je c:\program files\samurize en dan werkt alles meteen..nadat je de config hebt "gepakt" () natuurlijk he
![]()
now...be gentle![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 19:54 ]
Op http://www.canaldigitaal.nl bij Nederlandse kanalen. Daar heb ik die van mij ook gedeeltelijk vandaan.
Je kan plaatje met paint shop pro of iets dergelijks omzetten naar PNG. Gebruik de achtergrond verwijder tool en kies daarna voor opslaan als PNG. Kies voor optimalisatie / 16 miljoen kleuren / Alphakanaal transparantie en OK, maar hieronder kan je hem ook downloaden
http://members.chello.nl/h.nekeman1/BVN.png
[ Voor 40% gewijzigd door Acheron op 01-02-2004 20:05 ]
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
thx..ik heb de config verwijderd...Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 19:34:
[...]
uhm, in je mail check staat je wachtwoord en username nog... zou ik even weghalen.
't is natuurlijk mijn fout dat ie er nog steeds in staat maar toch
En aan iedereen die em al heeft: aub geen misbruik van maken

leoaq.fm // Jeune Loop
leoaq.fm // Jeune Loop
das trouwens de mail van icey3 niet die van mij ..

mijn oprechte excuses leo...heb em meteen van de server verwijderd.
nomaals sorry

[ Voor 19% gewijzigd door rikgoodhart op 01-02-2004 21:14 ]
Is nu bij mij ook wegX-t-r-e-m-e schreef op 01 februari 2004 @ 17:50:
[...]
Ik had daar ook last van, vreemd genoeg is het nu wegZal kijken of ik het kan vinden.
Eerder mijn stomme fout maargoed...excuses aanvaardnomaals sorry
leoaq.fm // Jeune Loop
m8 zou je die borders enzo online kunnen gooien :D:D:D echt vet kewl :D:D
thanxz alvast!
[ Voor 4% gewijzigd door xtr3me op 02-02-2004 01:09 ]
HmmVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 23:47:
nieuw winamp scriptje:
[afbeelding]
misschien morgen eens een playlist toevoegen

Mijn eigen XP skin
Wilde nog es een winamp skin gaan maken, maar dat is met Samurize eigenlijk helemaal niet nodig
Controls erbij, maar dat is ook al geen probleem met Samurize
IK snap alleen dat weer niet helemaal: alle icons lijken goed, maar dat (NOW) weericon vind ik nogal afwijkend..lijkt veel te mooi weer voor wat de rest aangeeft. Is dat wel goed?
[ Voor 18% gewijzigd door Stefke op 02-02-2004 00:09 ]
Wil jij misschien je volledige config met images posten ?Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 23:47:
nieuw winamp scriptje:
[afbeelding]
misschien morgen eens een playlist toevoegen
Hij is echt heel mooi
Verwijderd
staan wel weer scripts mara zonder de images heb je er ook weinig aan.....
[ Voor 13% gewijzigd door Stefke op 02-02-2004 10:18 ]

[ Voor 2% gewijzigd door Sc0tTy op 02-02-2004 11:04 . Reden: resizen :P ]

[ Voor 13% gewijzigd door Snoekieboe op 02-02-2004 12:10 ]
8000WP op Z-W & 1800WP op Z
Dit topic is gesloten.