Veel; ik monitor 3 schijven, meet m'n mb ram, up-en download speed, totale up- en download, mail, winamp+anayzer, uptime, time, datum en 15 TV zenders en hij neemt 115 mb ram inVooraleer ik me hiermee ga bezighouden wou ik ff het volgende vragen:
iemand die een indicatie heeft van CPU & Memory usage door dit programma?
Maar ja tijdens spellen zet ik em ook uit enz.
leoaq.fm // Jeune Loop
-always ill, but highly intelligent - | iCulture.nl
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Het geheugen verbruik valt heel erg mee (ligt een stuk lager dan coolmon) en het cpu verbruik hangt ervanaf hoe groot het oppervlak is dat je gebruikt en hoeveel meters je hebt (en natuurlijk ook de refresh rate). Best is het zo klein mogelijk houden en de meters die je echt wilt zien te gebruiken. Bij mij is het RAM verbruik iets van 2Mb en CPU is meestal 0, om de 10 sec schiet het eens naar de 2% ofzo, maar ik heb me dan ook weinig meters en een zo klein mogelijk oppervlak.Robbedoeske schreef op 28 januari 2004 @ 14:42:
Vooraleer ik me hiermee ga bezighouden wou ik ff het volgende vragen:
iemand die een indicatie heeft van CPU & Memory usage door dit programma?
Powered by: blond bier
[edit] Forget it... weather.com werkt gewoon....
[ Voor 18% gewijzigd door maroesjk op 28-01-2004 15:30 ]
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.
Ik ga d'r vanuit dat de WAN PPP verbinding mijn USB modemke is... toch??palmpaul schreef op 28 januari 2004 @ 15:21:
Staat dat USB modem wel in Perfmon bij je netwerkkaarten?
117 bugs in the code.
[ Voor 8% gewijzigd door palmpaul op 28-01-2004 15:33 ]
http://www.hengstfootwear.com/temp/SOLO.ini
Kzal vanavond wel ff de info in deze reply ploffen , zit nu op mijn werk dus dat kan ik nu niet checkenpalmpaul schreef op 28 januari 2004 @ 15:33:
Ik weet niet precies hoe een USB-modem zich bekendmaakt. Welke opties heb je nog meer bij netwerkkaarten staan? Kijk anders ook effe wat ipconfig zegt (start > run > cmd > ipconfig)
Hmmm het is dus wel de WAN PPP verbinding voor mijn USB modem want totaal aantal MB up en down telt ie wel gewoon netjes....
[ Voor 61% gewijzigd door Hans.Solo op 28-01-2004 18:39 ]
117 bugs in the code.
Nog steed 115 mb ram.
Hij is denk ik 700 pixels hoog en 400 breed.
Zal wel
BTW, download mijn 'extra tv zenders PNG pack' hier. Ik heb geprobeerd het een beetje op G1itch' stuff te laten lijken.
Deze zenders zitten erin:
-TMF
-MTV
-National Geographic Channel
-Discovery Channel
-Eurosport
[ Voor 49% gewijzigd door sjaakaq op 28-01-2004 15:42 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik vermoed dat dat komt omdat ik jouw config wel gebruik (waarvoor dank overigens), maar niet jouw boxes (png's). Ik denk dat die png's (+ de png's voor TV) behoorlijk wat geheugen verbruiken.leokennis schreef op 28 januari 2004 @ 15:41:
hmm heb de analyzer weggehaald en refreshrate op 1000 gezet (m de 1 sec.).
Nog steed 115 mb ram.
Zal wel
Ik gebruik de TV png's overigens wel!
[ Voor 10% gewijzigd door palmpaul op 28-01-2004 15:44 ]
dat kan allemaal wel enzo, maar der zijnmaar 2 zenders in die laatste 100 regels die mij intereseren.Hans.Solo schreef op 28 januari 2004 @ 13:08:
[...]
Uhmmm is dat niet wat omslachtig??
Je kunt met dat TV script 100 regels lezen van af het begin van een file, maarrrrr je kunt ook 100 regels lezen vanaf het einde van een file.
En aangezien die TMP file niet langer is dan 200 regels kun je op die manier ook alle data benaderen en gebruiken.....
wat duitse turkse itiliaanse en dat soort zender boeien me geen ruk.
alleen discovery en die andere (weenie welke)
maar hoe kan ik dan dat 2e filetje maken?
ik ben een VBS noob...
Battle.net Spud#2543
[ Voor 4% gewijzigd door amokjeeh op 28-01-2004 16:09 ]
Snappie? Bij mij werkt het!
O en kzal die boxen dan maar es uitzetten
leoaq.fm // Jeune Loop
[ Voor 147% gewijzigd door TepelStreeltje op 29-01-2004 14:53 ]
Battle.net Spud#2543

weet iemand hoe dat komt en hoe et te verhelpen is ?
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Maar is het niet slim om 2 instances van samurize te starten. 1tje met een lage refresh van 1 seconde ofzo, voor dingen zoals de CPU en ram, maar de rest kan veeeeel lager, 10 seconden of meer...dus die kun je in een andere instance doen.
hier is de exe : http://www.chello.nl/%7Ea.vankaam/mbm/download/MBM5351.EXEIJnte schreef op 28 januari 2004 @ 16:47:
Ik heb een probleem met Samurize: Telkens als ik het programma opstart dan komt er een error: Mbm.dll mist. Ik moet dan naar de site van motherboard monitor toe, maar daar kan ik geen exe vinden. Wel staat er een script in delphi maar dat krijg ik ook niet aan de praat. Kan iemand mij helpen?
en bij tweakers software : meuktracker: Motherboard Monitor 5.3.5.1
Zit die winamp er ook in gebakken??? Zal wel niet maar toch maar ff vragen dacht ik. Ik zou vooral mijn winamp playlist wel op de achtergrond van mijn desktop willen.TepelStreeltje schreef op 28 januari 2004 @ 16:19:
[...]
sjit, tuurlijk...
niet eens aan gedacht...
mjah, heb net een Up en Down meter neer geplant op het stuk waar ik bbc enzo wou..
naja, misschien toch maares kijken of ik em niet wat anders kan maken.
ik heb nu dit:
[afbeelding]
ini file en wat backgounds zijn hier te vinden: http://members.lycos.nl/chieltjez/misc/
De config dus NU draait is UpDown
edit:
had geen zin om men desktop op te ruimen, je moet het er maar mee doen![]()
Thnx
nee das gewoon winamp... maar daarvoor zouw wel een mooi scrippie voor worden gefixedmenn0 schreef op 28 januari 2004 @ 17:09:
[...]
Zit die winamp er ook in gebakken??? Zal wel niet maar toch maar ff vragen dacht ik. Ik zou vooral mijn winamp playlist wel op de achtergrond van mijn desktop willen.
Thnx
Je doet toch iets niet goed hoor, praktisch zelfde config op de mail en 3 tv zenders na en hij gebruikt maar 4.6 mb, nog minder dan statbar ofzo...leokennis schreef op 28 januari 2004 @ 15:41:
hmm heb de analyzer weggehaald en refreshrate op 1000 gezet (m de 1 sec.).
Nog steed 115 mb ram.
Zal wel
BTW, download mijn 'extra tv zenders PNG pack' hier. Ik heb geprobeerd het een beetje op G1itch' stuff te laten lijken.
Deze zenders zitten erin:
-TMF
-MTV
-National Geographic Channel
-Discovery Channel
-Eurosport
Snap bij god niet hoe je 115 mb vol krijgt (das namelijk best wel veel)
Wel een erg leuk proggie dit, krijg alleen mijn analyzer niet aan de praat voor winamp, maar ga nog ff verder kloten.
Verwijderd
thanks a lot!!!Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:14:
Ik zal jullie even happy maken
http://www.neowin.net/for...=57891&hl=samurize&st=135
gevonden wat ik zocht
en meer:

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 18:00 ]
heb em erop gezet, en heb er eigenlijk al spijt van sinds ik dat KLOTE dashboard weer zag....Sc0tTy schreef op 28 januari 2004 @ 17:02:
[...]
hier is de exe : http://www.chello.nl/%7Ea.vankaam/mbm/download/MBM5351.EXE
en bij tweakers software : meuktracker: Motherboard Monitor 5.3.5.1
tering jantje man, waarom niet gewoon een paar waardes. fan speeds en temps.
waarom nou zon HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL fukking uitgebreid programma derom heen!?
kan iemand een vbs script maken om alles uit te lezen!?
no offence hoor scotty, ik quote om je te bedanken voor de link
thanx
pfff, dan maar geen temps... weet toch dat deze duron 1300 bijna altijd rond de 55 graden zit.
is gewoon de standaard winamp 5 skin, alleen dan darkblack ofz als colour schememenn0 schreef op 28 januari 2004 @ 17:09:
[...]
Zit die winamp er ook in gebakken??? Zal wel niet maar toch maar ff vragen dacht ik. Ik zou vooral mijn winamp playlist wel op de achtergrond van mijn desktop willen.
Thnx
Battle.net Spud#2543
Ik ook niet...heb nu alles weggehaald op schijfruimte en ram meter na en nog gebruikt ie 108 mb ram.....zonder enig plaatje, alleen 2x text en 2x een progressbar...Snap bij god niet hoe je 115 mb vol krijgt (das namelijk best wel veel)
EDIT:Ontdekt!
Wat blijkt? Mijn project is 5000px breed...waarvan 4700 pixels 'revchts buiten beeld vallen'. Echter; dan is er iets mis met mijn designarea, want mijn project staan nu 4000 pixels buiten beeld en geen scrollbar te zien...
[ Voor 34% gewijzigd door sjaakaq op 28-01-2004 18:31 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
hey heb je een ini daarvan.. heb problemen met Upload downlaod stuff, wat ik juist zo handig vind...Sc0tTy schreef op 28 januari 2004 @ 16:40:
ik ben nu ook ook besig met up/down kb/s maar dat wil ie niet echt doen settings staan wel goed maar hij blijft bestwel op 0 staan
[afbeelding]
weet iemand hoe dat komt en hoe et te verhelpen is ?
ff alle dingen deruit kopieren en in een leeg veld plakken.leokennis schreef op 28 januari 2004 @ 18:18:
[...]
Ik ook niet...heb nu alles weggehaald op schijfruimte en ram meter na en nog gebruikt ie 108 mb ram.....zonder enig plaatje, alleen 2x text en 2x een progressbar...
EDIT:Ontdekt!
Wat blijkt? Mijn project is 5000px breed...waarvan 4700 pixels 'revchts buiten beeld vallen'. Echter; dan is er iets mis met mijn designarea, want mijn project staan nu 4000 pixels buiten beeld en geen scrollbar te zien...
let dus op de coordinaten die je invult
Battle.net Spud#2543
open je config.ini en maak van die 4000 400, kan je hem zo wel terug zien.Wat blijkt? Mijn project is 5000px breed...waarvan 4700 pixels 'revchts buiten beeld vallen'. Echter; dan is er iets mis met mijn designarea, want mijn project staan nu 4000 pixels buiten beeld en geen scrollbar te zien...
[ Voor 3% gewijzigd door Chubbchubb op 28-01-2004 19:06 ]
Powered by: blond bier
De tmp files worden weggeschreven in %userprofile% !
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Verwijderd
kun je hierbij ook die venstertjes sluiten?Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:57:
[...]
thanks a lot!!!
gevonden wat ik zocht
en meer:
[afbeelding]
Heb je een link naar de files? het ziet er wel erg strak uit:)
hoe kom jij aan die mooie trackers voor tweakers en got? die wil ik ook weljfeelders schreef op 24 januari 2004 @ 22:38:
Sinds een week ben ik ook overgestapt van CoolMon naar Samurize. De, volgens mij moeilijke config, zo dacht ik, had me er een tijd van weerhouden. Het downloaden en edditten van een complete config vanaf de Samurize-site heeft me over de streep gehaald om het te proberen. En het configureren blijkt echt heel makkelijk te zijn!
Ik heb mijn eigen config nu ook online staan. Ik gebruik wel enige extra scripts: TrafficEx, CheckMail (van CoolMon), MBM, WMI en wat extra alert values...
Mijn desktop:
[afbeelding]
Mijn config en meer is te downloaden vanaf de speciale pagina op mijn site.
Succes ermee!
heeft er iemand ook een link voor desktopweatherxml 1.3 script is op samurize website niet te vinden.
D2 acc: *Mrboomblasterhc

Click to enlarge!
config file:klik
thanks to drunkfux voor de opzet, scheelt mij weer wat werk
mtv en discovery logo's home made, geript van de websites.
[ Voor 2% gewijzigd door Speedy_J op 28-01-2004 21:56 . Reden: Mmm, zie nu pas dat mijn headlines fokked op zijn, inmiddels gefixt maar geen zin om nieuw plaatje te uploaden, configfile klopt wel ]
Het zijn 2 HTML-files die ik online heb staan. Zet ze op je eigen webspace (zodat je mijn bandbreedte niet onnodig verbruikt) en wijs ze toe aan je desktop (niet offline):mrboomblaster schreef op 28 januari 2004 @ 21:36:
[...]
hoe kom jij aan die mooie trackers voor tweakers en got? die wil ik ook welheb dit geprobeerd te krijgen via desktop eigenschappen maar krijg dat niet voor mekaar.
http://www.xs4all.nl/~jfeelder/fok.html
http://www.xs4all.nl/~jfeelder/tweakers2.html
Ze worden vanzelf gerefreshed d.m.v. een meta...
http://home.planet.nl/~groo3949/Samu_PS.JPG
Ik het begin is het nog best lastig, maar niet lang daarna had ik het aardig door.
Het stelt nog niet zoveel voor maar ik vind het er wel redelijk uitzien voor iemand die er ±2 uur ervaring mee heeft
't is overigens net of die griet een bobbel in d'r broek heeft
[ Voor 21% gewijzigd door palmpaul op 28-01-2004 23:59 ]
Verwijderd
ik zal morgen m'n scripts en config posten, ik ga nu lekker naar bedpalmpaul schreef op 28 januari 2004 @ 23:57:
Begrijp ik dat je het DesktopWeatherXML script gevonden hebt? Zou je zo vriendelijk willen zijn om dat naar me te mailen? djr at pdatronix punt nl. Of ergens op je webspace te zetten uiteraard(graag met ini en config). Thanks man!

dank je wel, nou zie ik dat ookofftopic:
't is overigens net of die griet een bobbel in d'r broek heeft't Zal de lichtval wel zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 00:10 ]
Thanks!Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 00:09:
[...]
ik zal morgen m'n scripts en config posten, ik ga nu lekker naar bed
offtopic:
[...]
dank je wel, nou zie ik dat ook
't spijt me

[ Voor 19% gewijzigd door palmpaul op 29-01-2004 00:18 ]
Anyway, hier is mn poging voor een informatieve taskbar

Je blijft aan het kloten met dit progje
[ Voor 44% gewijzigd door Stefke op 29-01-2004 00:22 ]
"ActiveX-onderdeel kan geen object maken: 'scripting.FilesystemObject'."
vervolgens kan ik alleen maar op OK klikken. ik snap et niet!
als je MBM heb ingesteld hoef je em nooit meer aan te zetten (doe ik ook niet tis een bagger programma) maar je moet gewoon bij et derde tabblat in config editor ff aanzeten dat ie de MBM module laadTepelStreeltje schreef op 28 januari 2004 @ 17:58:
[...]
heb em erop gezet, en heb er eigenlijk al spijt van sinds ik dat KLOTE dashboard weer zag....
tering jantje man, waarom niet gewoon een paar waardes. fan speeds en temps.
waarom nou zon HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL fukking uitgebreid programma derom heen!?
kan iemand een vbs script maken om alles uit te lezen!?
no offence hoor scotty, ik quote om je te bedanken voor de link
thanx
pfff, dan maar geen temps... weet toch dat deze duron 1300 bijna altijd rond de 55 graden zit.
[...]
is gewoon de standaard winamp 5 skin, alleen dan darkblack ofz als colour scheme
btw me pc is heel de avond aangeweest nix annut doen ik kom nu net thuis en nu laat ie opeens wel de kb/s etc zien
hier :

config : http://programmer.devil-strike.net/temp/scotts.ini
Hij's is nog lang nie klaar hoor :):)
ik ben nu gewoon een config annut maken die alles weergeeft maar niet met 1337 grapichs n shit, is niet nodig en maakt het voor mij iig overzigtelijk
iemand nog ideeen ? :
[ Voor 7% gewijzigd door Sc0tTy op 29-01-2004 00:56 ]
/me wacht vol spanningVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 00:09:
[...]
ik zal morgen m'n scripts en config posten, ik ga nu lekker naar bed
Ik heb speciaal weer XP geinstalleerd om er eens mee te gaan kloten. Vanavond hopelijk wat moois in elkaar zetten en dan installeren op elke pc
Kun je die wallpaper ook eens posten, incl de theme die je hebt? Ziet er wel heel strak uit... <- gevonden in het desktop topic
Hoe krijg je die Winamp er in?
[ Voor 51% gewijzigd door Schonhose op 29-01-2004 10:07 ]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Verwijderd
Ik heb het er weer afgehaald omdat mijn CPU vrijwel constant op 40% tot 50% stond te stampen, waarvan Samurize dus het overgrote deel voor zijn rekening nam.
Mijn vraag is nu of jullie hier ook last van hebben. (Mogelijk dat ik wat verkeerd ingesteld heb namelijk
config: 502x558, 34Kb, project interval 1000ms
[ Voor 27% gewijzigd door palmpaul op 29-01-2004 13:57 ]
dat ligt aan je config moetje eem ff checke hoe groot ie is kwa width en heightVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 13:34:
Ik heb Samurize ook enige tijd gedraaid op een 2,0 GHz machine met 512 Mb intern.
Ik heb het er weer afgehaald omdat mijn CPU vrijwel constant op 40% tot 50% stond te stampen, waarvan Samurize dus het overgrote deel voor zijn rekening nam.
Mijn vraag is nu of jullie hier ook last van hebben. (Mogelijk dat ik wat verkeerd ingesteld heb namelijk![]()
)
Verander je update update interval onder het tabblad 'project options' in de config naar een hogere waarde.Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 13:34:
Ik heb Samurize ook enige tijd gedraaid op een 2,0 GHz machine met 512 Mb intern.
Mijn vraag is nu of jullie hier ook last van hebben. (Mogelijk dat ik wat verkeerd ingesteld heb namelijk![]()
)
Verwijderd
hebbet gelijk verrandert
thx kerel
kheb em draaien duron 1300, en nergens last van.Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 13:34:
)
gebruik 3.2 meg geheugen en iets van 5% cpu.
je hebt duz zeker wat verkeerd gedaan.
Battle.net Spud#2543
staan een hele zooi scripts en plugis, klok staat er ook bij.
ik heb ff een mooie startpost gemaakt, moeten er nog dingen in?
Battle.net Spud#2543

En bij deze opmerking:
zou ik aanvullen met: en eventuele scripts, skins, aanvullende png's als je die wilt delen. Of post een link naar de scripts die je gebruikt.ALS je een plaatje post van wat je hebt, zet dan ff een link naar je config derbij
[ Voor 11% gewijzigd door palmpaul op 29-01-2004 14:30 ]
Jawel, alleen je moet er wel Motherboard monitor voor geinstaleerd hebben.
heb je een schijthekel (net als ik) dan kan je instellen dat Samurize een paar files uitleest van MBM, zodat je alleen MBM geinstaleerd hoeft te hebben. Samurize doet de rest.
TepelStreeltje schreef op 29 januari 2004 @ 14:22:
TepelStreeltje schreef op 29 januari 2004 @ 14:22:
www.samurize.com.
staan een hele zooi scripts en plugis, klok staat er ook bij.
[ Voor 72% gewijzigd door Sc0tTy op 29-01-2004 14:45 ]
Verwijderd
ga je deze nog sharen of hou je hem liever voor jezelf?leokennis schreef op 27 januari 2004 @ 12:42:
Thanx aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt:
![]()
[afbeelding]
http://members.home.nl/leokennis/icey.ini
Je moet:
alle TVlogos hebben en deze moeten in de map ....\Samurize\tvlogos
en je moet de 'week van het jaar' plugin hebben.
leoaq.fm // Jeune Loop
Kan iemand die even uploaden? Samurize.com is down (Exceeded Bandwidth)leokennis schreef op 29 januari 2004 @ 15:29:
en je moet de 'week van het jaar' plugin hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Schonhose op 29-01-2004 15:45 ]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Verwijderd
Eeuh hier doet hij het gewoon, kijk eens op neowin.net op het forum of zie link wat ik heb geplaatst daar kun je echt mega veel dingen vinden. 100 pages full of the last samurize.rikgoodhart schreef op 29 januari 2004 @ 16:00:
hey...de site van samurize is down... kan iemand DesktopWeatherXML ff posten?
(internal is dus je lan ip voor bv in een router configuratie)
Add Active Script > ExtendedProps.vbs > IPAddressSc0tTy schreef op 29 januari 2004 @ 16:33:
weet iemand waar ik toevallig et internal ip kan vinden, voor external ip heb ik al een plugin maar die kan niet internal laten zien
(internal is dus je lan ip voor bv in een router configuratie)
weet iemand wat een NICIndex is ??palmpaul schreef op 29 januari 2004 @ 17:03:
[...]
Add Active Script > ExtendedProps.vbs > IPAddress
Hoe moet je dit doen?
ben tot 20 gegaan werkte nietpalmpaul schreef op 29 januari 2004 @ 19:19:
Gewoon met getalletjes gokken .. bij mij was het 1

thx anywayz
[ Voor 33% gewijzigd door Sc0tTy op 29-01-2004 19:29 ]
doettie automatish al refreshenRein_stein schreef op 29 januari 2004 @ 19:23:
Ik heb hier een netwerkje, en lijkt me leuk om in samurize de status weer te geven van de server, mp3 station etc. Nou had ik t idee> stuur 1x in de x seconden een ping aanvraag, en als deze wordt gereplied, geef status on, als ie timed out is, geef status off
Hoe moet je dit doen?
zou mooi zijn, want dan kan ik die mergen met mijn config en ben dan klaar. maar snap dus niet hoe ik dat 5-daagse weer voor elkaar krijg. wanneer ik ga mergen, dan hoef ik dat niet te snappen
iemand die die moeite voor mij wil doen? Vriendelijk Bedankt alvast!
maakt nie uit of die samurize draait... tgaat erom da je er een windows os op heb staan daar haalt ie zn info uit... kdenk nie echt dattie werkt @ linux... ckr niet zonder pluginsRein_stein schreef op 29 januari 2004 @ 19:31:
hoe dan? want die server is linux, dus heb er dr geen samurize op draaien...
weet iemand hoe je dat omhoogken gooie via een tweak in de ini ?
gedaan via een plugin dus niet die van samurize self ::

kheb daaronder ook ff de uptime clock van samurize zelf er in gegooit... die date sig wel elke sec op...
[ Voor 55% gewijzigd door Sc0tTy op 30-01-2004 00:07 ]
http://student-kmt.hku.nl/~michie5/SamurizeDesktop.JPG
en een link naar het DesktopWeather.vbs bestand, met het weer in Amsterdam:
http://student-kmt.hku.nl/~michie5/DesktopWeatherXML.vbs
Super programma overigens.... meteen verslaafd...
Weet iemand waar ik deze kan vinden ?
pic:
removed, zonde van de ruimte
Lama, kheb het al gevonden, kwestie van Allow meter linkage aanvinken.
[ Voor 32% gewijzigd door Dr.Snuggles op 30-01-2004 01:02 ]
Iemand een idee ?
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
leoaq.fm // Jeune Loop
ziet er goed uit krakman, lekker minimalistisch,Crackman schreef op 30 januari 2004 @ 00:34:
Ben net sinds vandaag bezig met Samurize, en heb al wat aardigs bij mekaar weten te jatten...
http://student-kmt.hku.nl/~michie5/SamurizeDesktop.JPG
en een link naar het DesktopWeather.vbs bestand, met het weer in Amsterdam:
http://student-kmt.hku.nl/~michie5/DesktopWeatherXML.vbs
Super programma overigens.... meteen verslaafd...
welke windows xp theme is dat?
Kan iemand met een Cool samurai scriptje Compleet hosten ?
ik vind het echt vet maar ik bak er nix van

Verwijderd

Op veler verzoek, het DesktopWeatherXML script v1.3
(de icons zijn niet included, omdat die copyrighted zijn
http://www.xs4all.nl/~sky...DesktopWeatherXMLv1.3.rar
Verwijderd
En zoniet, wie weet een klein, handig progje daarvoor?
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Verwijderd
MSN plugin werkt prima hierVerwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 16:10:
Heeft iemand die MSN plugin al werkend gekregen? Bij mij doet die niks namelijkEn jah ik heb de readme gelezen. (btw de plugin die ik ervoor heb heet DeMo-MSN.dll )
je moet wel MSN aan hebben staan

klik hier voor de config
Verwijderd
Verwijderd
Gebruik je msn 6.1 of een latere of een vroegere, zou het ook met trillian werken?Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 16:26:
[...]
MSN plugin werkt prima hier
je moet wel MSN aan hebben staan
[afbeelding]
klik hier voor de config
http://onfrag.student.utwente.nl/mijnbureaublad.JPG
note, alles heb ik dus maar even snel in elkaar geprutst
ik ga er nog wel wat meer tijd aan besteden, het is best een leuk programma, maar als je refresh hoog staat (wat bij mij staat) slurpt het toch wel behoorlijk wat cpu en ram, iets van 9% cpu en 12mb ram (op een 3,5ghz p4) dus dat vind ik toch behoorlijk.
Verwijderd
MSN 6.1Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 16:54:
[...]
Gebruik je msn 6.1 of een latere of een vroegere, zou het ook met trillian werken?
ik denk niet dat het met Trillian werkt, het werkt ook niet met Miranda namelijk
ik heb de stad al opgezocht. gezien almelo niet in de database staat, heb ik maar de dichtsbijzijnde Utrecht gebruikt. code ervan is : NLXX0018
maarrr....waar kan ik dit instellen? ik heb echt overal gezocht
anyone?
leoaq.fm // Jeune Loop
Dit topic is gesloten.