[UFO dag] Nieuwe poging: 6 maart

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.645 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

willy83 schreef op 04 maart 2004 @ 19:00:
Misschien een domme vraag maar hoe heten jullie eigenlijk(naam team)?
Is dat iets met GOT of gewoon UFO? B)
Check om te beginnen de topic titel eens en anders de openingspost, kom je een heel eind ;)

Btw @ Dabit, de bouwmarkt bij ons in de buurt verkoopt dacht ik gewoon M3 RVS draadeind van een meter. Verzinkt sowieso, heb dat hier al liggen. Ben morgen toch vrij, kan het zo gaan halen als je het nog nodig hebt :)

Ik hoorde ook dat iemand wat zut miste voor een voltmod? Ik moet toch morgen naar Delft (solliciteren :p) en daar zit een goede electroboer, HEC. Als iemand wat nodig heeft kan ik het daar zo halen. :)

En als iemand nog vervoer nodig heeft uit regio Bleiswijk, ik ben niet te beroerd om je ff op te komen halen :) Niet teveel triefel meenemen, me 205 is niet zo groot :+

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

ik heb mezelf ook opgegeven, ik kom 100% zeker,

ik ben wel een beetje heel erg noob maar ik kom om te kijken en te leren,

en als er nog iemand vanuit oegstgeest en omgeving wil meerijden, dan kunnen die met mij mee (max 3 andere), ik kom met de auto, icq me dan even op 103902429 of via msn (geen mail) op ptrgr@msn.com als je mee wilt

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Epsilon schreef op 04 maart 2004 @ 19:05:
[...]

Een voldmod is zo gebeurd natuurlijk ;)

Er zal genoeg zooi zijn om het boeltje te isoleren/koelen en voltmodden :)
Kijk es aan ik neem m wel mee btw ik heb nog niet de potmeters ..

En de ic's zitten nog met de billen bloot ..

[ Voor 8% gewijzigd door Maku op 04-03-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:57
potmeter hebben wij ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

meerslags ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
10,k 20k , 50k , check maar zijn dezelfde als op mijn xt zitten www.voidyourwarranty.nl ---> articles-------. xt v-mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:08
willy83 schreef op 04 maart 2004 @ 19:00:
Misschien een domme vraag maar hoe heten jullie eigenlijk(naam team)?
Is dat iets met GOT of gewoon UFO? B)
zal wel iets met UFO zijn he :P
iig op mijn 1ste hdd zijn dit alle namen :P:
- partitie: UFO
- pc naam: UFO
- inlognaam: UFO_4_#1

en mn andere hdd zal wel hetzelfde worden :D

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door alle drukte hier thuis was ik deze dag bijna vergeten :D |:(
Ik kan waarschijnlijk ook komen vanaf het middagpunt, moet in de ochten lessen (auto) en mijn kranten doen. Ik heb eventueel een DFI INFINITY (het OC monster voor de socket A) en 2 x 256mb pc3500 level2 van mushkin (BH5 geheugen dus) echter heb ik hier nergens een zaak die weerstandjes verkoopt en ik hoopte eigenlijk dat als ik met mijn speeltjes aan het spelen kwam er wel een Vmem en Vcore mod op kon, iemand toevallig met 100K en/of 50K potmeters :?

EDIT:
Klinkt hoopvol, ook in deze hoeveelheid weerstand?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
Zeg is er nog iemand die vaniut arnhem gaat ? anders kan ik definitief niet komen :(

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 21:44:
Door alle drukte hier thuis was ik deze dag bijna vergeten :D |:(
Ik kan waarschijnlijk ook komen vanaf het middagpunt, moet in de ochten lessen (auto) en mijn kranten doen. Ik heb eventueel een DFI INFINITY (het OC monster voor de socket A) en 2 x 256mb pc3500 level2 van mushkin (BH5 geheugen dus) echter heb ik hier nergens een zaak die weerstandjes verkoopt en ik hoopte eigenlijk dat als ik met mijn speeltjes aan het spelen kwam er wel een Vmem en Vcore mod op kon, iemand toevallig met 100K en/of 50K potmeters :?
Heb ik hier liggen en aangezien mijn DFI (die ik dus wilde gan modden) nog daarvoor kassiewijle is gegaan, mag je ze hebben ;) . Leg ze wel bij de adnere zut die mee moet, wordt wel flinke stapel zo :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
hier dan ,,,

rustig plaatje maar toch lekker

Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.nl/images/reviews/PRESCOTT%20PROJECT/ufo.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Goed werk Bio, deze gaat iig bij mij weer ff op me desktop :D .

BTW, deze resolutie bevalt me beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 04 maart 2004 @ 22:18:
[...]

Heb ik hier liggen en aangezien mijn DFI (die ik dus wilde gan modden) nog daarvoor kassiewijle is gegaan, mag je ze hebben ;) . Leg ze wel bij de adnere zut die mee moet, wordt wel flinke stapel zo :p .
Klinkt leuk dan wil ik wel is kijken wat mijn DFItje wil zal hem er zaterdag ochtend meteen uit halen, HAEG of ander crew is er nog iets vrij aan cooling waar ik mijn dfi (socket A) in kan coolen, heb nb cooling nodig en cpu cooling, kan zelf eventueel een pci VGAkaartje meenemen en in neem aan dat er nog wel mensen zijn met een hd :? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Ik heb m ook als achtergrond genomen hij is btje blair witch project achtig :P

ps moet er niet een dremel ( kloon ) mee ?? ik heb er nog wel een ..

Enne Astennu volgens bioblade heb jij mischien wel een revoltec over .. heb je er 1tje over ?? zou ik er 1 van mogen gebruiken ?

[ Voor 17% gewijzigd door Maku op 04-03-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

ok, ik kom ook definitief.

of het nou met m'n zus is of met Syzzer, ik kom.

Edit:

Met zus.

Ze bracht me op een idee:

Mogelijk kunnen we wel iemand van de Haagse Courant regelen, maar wil eerst ff weten of wij (jullie) dat wel zien zitten.

D'r zit voor hun iig wel een leuk stukkie in voor de pagina "bit voor bit" die (elke?) zaterdag in de wetenschaps & techniek katern zit.
Daarnaast is het toch misschien ook wel leuk om in de krant te staan ALS we idd een leuke score weten neer te zetten. (al is het maar lokaal)

offtopic:
Via wegener en dus de telex is het misschien dan ook wel landelijk te plaatsen, maar dat durf ik zowiezo niet te beloven. Maar aangezien we een strakke score neer gaan zetten, zullen er misschien wel kranten zijn die er interesse in hebben. (weer eens wat anders dan de zoveelste virus uitbraak oid)

[ Voor 91% gewijzigd door _Droopy op 05-03-2004 03:21 ]

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Droopy schreef op 04 maart 2004 @ 23:55:
ok, ik kom ook definitief.

of het nou met m'n zus is of met Syzzer, ik kom.

Edit:

Met zus.

Ze bracht me op een idee:

Mogelijk kunnen we wel iemand van de Haagse Courant regelen, maar wil eerst ff weten of wij (jullie) dat wel zien zitten.

D'r zit voor hun iig wel een leuk stukkie in voor de pagina "bit voor bit" die (elke?) zaterdag in de wetenschaps & techniek katern zit.
Daarnaast is het toch misschien ook wel leuk om in de krant te staan ALS we idd een leuke score weten neer te zetten. (al is het maar lokaal)

offtopic:
Via wegener en dus de telex is het misschien dan ook wel landelijk te plaatsen, maar dat durf ik zowiezo niet te beloven. Maar aangezien we een strakke score neer gaan zetten, zullen er misschien wel kranten zijn die er interesse in hebben. (weer eens wat anders dan de zoveelste virus uitbraak oid)
Mij lijkt het iig een erg stoer idee die haagse courant, krijg ik als noordwijkerhouter dan wel een exemplaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op 04 maart 2004 @ 18:09:
offtopic:
iemand een tube adhesive over? dan wil ik die wel overkopen @ de UFO, maakt niet zoveel uit welke merk.
offtopic:
Afbeeldingslocatie: http://www.free-dc.org/forum/smilies/offtopic.gif (geintje)
Ik heb een zooitje AS-adhesive mee naar UFO. Daar is tot nu toe alleen ramsinkies mee geplakt met de "druppel op de hoeken" - methode. Hij is dus nog bijna vol.

Moeten ff zien of we het op UFO nodig hebben, ander mag je hem overnemen.

En weer ontopic:
DaBit: Zat schoeven en moertjes enzo gehaald (M3 / 80 mm). Da's dus no problemo.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Exigence schreef op 04 maart 2004 @ 17:25:
[...]

Sorry dat ik het zeg hoor, maar echt spectaculaire hardware heb je niet. Voor een 3DMark recordpoging kun je niet met een 5900LE aankomen :/
Naast mijn 5900LE die op stock cooling al 450/850 draait zonder artifacts, bied ik ook mijn 2.6C aan die sinds gisteren avond op 3,31 draait op standaard intel cooling. De HW die ik heb klinkt misschien niet zo spectaculair. maar ik vindt het tog wel spectaculaire OC resultaten. Gisterenavond de hele nacht sisoft burn-in gedraait. Geen enkele vastlopertje.

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
G_M_C: Mooi! :)
Bioblade: Nice, een goeie XT kunnen we wel gebruiken...

Droopy: Wat mij betreft is het prima. Mits ik ook een kopietje (of scan) van dat artikel krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlix
  • Laatst online: 02-09 23:01

vlix

Slee-jur, Slee-jur!

SynGroW schreef op 04 maart 2004 @ 19:11:
Is er nog iemand die plek heeft in een auto voor mij?
Ik kom van richting Nijmegen (Boxmeer om precies te zijn ;) )

Heb hier een A64 3200+ liggen die 2300mhz doet @ 1.6v (1.55v op de mosfet)
Die mag eventueel onder een cascade :P

Ook nog 1x256 Kingston HyperX BH-5 liggen, die doet ~DDR470 @ 2.8v

En eventueel een gigabyte GA-K8NNXP (alleen voor backup, ben nog niet echt tevreden over de stabiliteit van het ding :/ )
Wauw, met die A64 3200+ van jou, gecombineerd met de eerder genoemde 9800XT, moeten toch wat records gebroken kunnen worden. Helaas kom ik niet eens in de buurt van Nijmegen dus met vervoer kan ik niet helpen...

Don't be afraid to waste your time... just waste it well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Is er al bekend of er een P4 mobo beschikbaar is?? Het Intel Hardware-part is nog schrikbarend leeg.. :'(

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

De krant lijkt me wel cool maar hoe zit het met de frontpage is daar al wat voor geregeld of komen alleen de uitslagen er op als ze veelbelovend zijn .. tis natuurlijk wel een record poging van hun eigen forum O-)

ps had dat mobo van bio nou de plons overleefd ?? daar was toch de slang van ze vga afgelopen en die had ze kassie gevuld met water :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Maku schreef op 05 maart 2004 @ 10:56:
De krant lijkt me wel cool maar hoe zit het met de frontpage is daar al wat voor geregeld of komen alleen de uitslagen er op als ze veelbelovend zijn .. tis natuurlijk wel een record poging van hun eigen forum O-)

...
ReemF schreef op 02 maart 2004 @ 09:32:
Ik heb mezelf ook even aangemeld op de site, met bevestiging dat ik er zaterdag ben :) Neem geen hardware mee weliswaar, mijn nieuwe Lanparty NFII Ultra B wil ik nog even heel houden ;) Ik ga echter wel foto's + verslag maken, dus iedereen wordt verwacht er op z'n paasbest uit te zien :+

...
Ik denk dat dat je vraag beantwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

Hmmm, helaas zijn we te laat voor de krant.
Als we het stuk zelf zouden schrijven willen ze het hoogstwaarschijnlijk wel plaatsen, maar ze kunnen niemand sturen iig. :(

Als we het idd zelf schrijven raken we het waarschijnlijk ook wel kwijt aan een (of meerdere) van die PC-bladen. (misschien ook nog wel een aanvulling voor het "schadepotje.")

[ Voor 3% gewijzigd door _Droopy op 05-03-2004 11:37 ]

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Droopy schreef op 05 maart 2004 @ 11:37:
Als we het stuk zelf zouden schrijven willen ze het hoogstwaarschijnlijk wel plaatsen, maar ze kunnen niemand sturen iig. :(

Als we het idd zelf schrijven raken we het waarschijnlijk ook wel kwijt aan een (of meerdere) van die PC-bladen. (misschien ook nog wel een aanvulling voor het "schadepotje.")
Bioblade zou naar zijn zeggen al een stuk voor void your warranty schrijven gezien zijn reviews doet hij het netjes kan hij het stuk ook meteen aan de krant geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:11

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 12:14:
[...]

Bioblade zou naar zijn zeggen al een stuk voor void your warranty schrijven gezien zijn reviews doet hij het netjes kan hij het stuk ook meteen aan de krant geven.
ReemF maakt ook al een verslag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

ALS BioBlade daar idd wat in ziet, dan wil ik het wel by de HaagseCourant afgooien.
(m'n pa werkt daar n.l.)

M'n lanparty is nu definitief overleden, met de sinks van de mosfets afhalen kwam er een halve mosfet mee. Die's dus echt dood nu. Maar ach, ik weet nu iig waardoor het komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Droopy schreef op 05 maart 2004 @ 13:03:
ALS BioBlade daar idd wat in ziet, dan wil ik het wel by de HaagseCourant afgooien.
(m'n pa werkt daar n.l.)

M'n lanparty is nu definitief overleden, met de sinks van de mosfets afhalen kwam er een halve mosfet mee. Die's dus echt dood nu. Maar ach, ik weet nu iig waardoor het komt. :P
Alleen een MOSFET, die kan je toch vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb eindelijk vervoer geregeld :), papa komt me brengen en halen :)

offtopic:
Niemand een tubetje Zalman adhesive of Artic Alumnia over die die wil verpatsen aan sapphire ? of leuke mem sinkjes :(?

[ Voor 7% gewijzigd door sapphire op 05-03-2004 13:40 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Droopy schreef op 05 maart 2004 @ 11:37:

Heeft er al iemand met een krant gebeld dan? Lijkt me niet dat je je nieuws een week van te voren aan moet melden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op 05 maart 2004 @ 13:39:
offtopic:
Niemand een tubetje Zalman adhesive of Artic Alumnia over die die wil verpatsen aan sapphire ? of leuke mem sinkjes :(?
Sappie een paar possies terug heb ik je al iets aangeboden;
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 08:55:
offtopic:
Afbeeldingslocatie: http://www.free-dc.org/forum/smilies/offtopic.gif (geintje)
Ik heb een zooitje AS-adhesive mee naar UFO. Daar is tot nu toe alleen ramsinkies mee geplakt met de "druppel op de hoeken" - methode. Hij is dus nog bijna vol.

Moeten ff zien of we het op UFO nodig hebben, ander mag je hem overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
ik ga over een paar minuten de laatste voorbereidingen treffen zodat ik helemaal klaar ben voor morgen :) (alleen nog ff Win 2K pro installeren :)

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 13:39:
[...]

Heeft er al iemand met een krant gebeld dan? Lijkt me niet dat je je nieuws een week van te voren aan moet melden. :+
nou, ik heb uiteraard wel contact gehad met de haagse courant, en die hebben niemand meer vrij voor ons.
andere kranten heb ik geen conacten mee. (gehad.)
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 13:17:
[...]

Alleen een MOSFET, die kan je toch vervangen ?
jah, maar hij was al dood. bootte niet meer en alle ledjes bleven gewoon branden.
hdd spint wel op, maar er gebeurde verder niks meer. :(

[ Voor 29% gewijzigd door _Droopy op 05-03-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff iets: hebben we ook toetsenborden, muizen en monitoren (bij voorkeur 15" TFT-tjes)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 14:16:
Nog ff iets: hebben we ook toetsenborden, muizen en monitoren (bij voorkeur 15" TFT-tjes)?
Ik neem in ieder geval een tobo/muis mee (en nog wat meer meuk die nog niet op de site heb gezet). Maar ik neem geen TFT mee, want die heb ik niet (logisch dus . . ) en om nou een 17"CRT in mijn rugzak te frotten :X .

Maar ik geloof dat eerder in dit topic al meer mensen hebben aangekondigd tobo's enzo mee te nemen. Ook zij er een aantal die TFT hebben genoemd.

edit:
wat ik mij afvraag is of het al geregeld is met i-net. Dit om bijvoorbeeld 3dm scores te submitten (compare url's e.d.)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Ik neem mee:

Mx 500
Toetsenbord ( logitech ps2 )
512 mb Corsair BH5
9800 Pro
G$ld voor verzekering en voor me spulletjes :7

Dremel ?

vergeet ik nog wat ..

Verstand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

Mijn definitieve(?) lijstje;

Ik neem ook een ps/2 ToBo mee en een ps/2 trackball.
M'n 15' tft gaat mee.
9800Pro (volt-modded) gaat mee.
Prom @ r507
mushkin pc3500 lvl2
koffer met schroefjes jumpertjes en weet ik wat allemaal nog meer.
schroevendraaiers
multimeter (+ extra batterijtje)
2 x 120mm fans
1 x 80mm fan
verlengdoos met 6 gaten. (zit een zekeringetje in, maar weet niet hoe zwaar)
1 x 550Watt (q-tec)
1 x 480Watt Antec TP (3,3v-modded)
Snoeren, cables en een a-driveje
CF/SM card readertje (256MB CF card zit in m'n pda)
schoonmaak alcohol
koper poets

en dan nog dingen die ik tegen kom tijdens het inpakken vannacht.
dan brand ik ook gelijk bench/diag software op rommetjes.

* _Droopy gaat nu maar es ff lekker relaxen. (lees: stappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Mijn lijstje dan ook maar:

- DFI Infinity
- Silverprop Chipset blok
- Mushkin PC3500
- CWT 550W
- Antex 15w
- Multimeter
- Potjes
- PS2 muis + Toetsenbord
- Schuurpapier (150,400,600,1000)

Neemt er ook iemand flatcables enzo mee ?
Of neem er allemaal ff een mee :)

[ Voor 20% gewijzigd door Tjaps op 05-03-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:42

Epsilon

Ik neem ook wat gereedschap mee en een multimeter

muis en TB kan ik ook wel regelen eventueel, maar als iemand die mee kan nemen: graag.

Koelpasta ligt ook al klaar thuis. Gisteren avond allemaal al gedaan omdat ik vanavond moet werken en dus geen tijd meer heb om de boel klaar te zetten.

Wat neopreen komt er ook nog bij.

Dan heb ik nog een vraagje voor haeg:

Kan je voor mij, youpy en serenity allemaal een rol van die plak neopreen meenemen? Het is nl geweldig spul en ik kan er verder zelf niet aankomen. Uiteraard worden de kosten vergoed ;)

Tot morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haeg: ik heb ook wel interesse in 'plak-neopreen' :)
(daar gaat je voorraad :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Voedingmod gelukt, maar mijn 9700pro is overleden, dus ik heb niet de HDDs al weten te pre-installen :'(
Post nu vanaf me pa's pc. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
VinnieWeiss schreef op 05 maart 2004 @ 16:10:
Voedingmod gelukt, maar mijn 9700pro is overleden, dus ik heb niet de HDDs al weten te pre-installen :'(
Post nu vanaf me pa's pc. :'(
das niet zo mooi, ik heb namelijk ook een kleine complicatie bij het installeren van de hdd's :(

De 8,6GB is perfect gelukt, alleen W2kpro weigerd gewoon om de windows boot loader te installeren op de 4,3GB :/ dus ben daar nu ook maar XP aan het installeren wat raar genoeg wel gewoon werkt :?

als hij daar mee klaar is maar ff kijken of ik nog tijd heb om de 8,6 over te zetten naar windows 2000 en anders heb ik 2 XP schijven...

offtopic:
VinnieWeiss, welk jaar TI doe jij op de TU? ik ken iemand die ook die studie doet :)

[ Voor 10% gewijzigd door MewBie op 05-03-2004 16:15 ]

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 15:54:
Haeg: ik heb ook wel interesse in 'plak-neopreen' :)
(daar gaat je voorraad :P )
en ik ook:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
MewBie schreef op 05 maart 2004 @ 16:14:
[...]

das niet zo mooi, ik heb namelijk ook een kleine complicatie bij het installeren van de hdd's :(

De 8,6GB is perfect gelukt, alleen W2kpro weigerd gewoon om de windows boot loader te installeren op de 4,3GB :/ dus ben daar nu ook maar XP aan het installeren wat raar genoeg wel gewoon werkt :?

als hij daar mee klaar is maar ff kijken of ik nog tijd heb om de 8,6 over te zetten naar windows 2000 en anders heb ik 2 XP schijven...

offtopic:
VinnieWeiss, welk jaar TI doe jij op de TU? ik ken iemand die ook die studie doet :)
idd :'(
Ik zal wel in ieder geval wat spullen meenemen moet w2k nog geinstalled worden.

1ste jaars btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Dat spul kan je toch gewoon bij tweakstore kopen of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Sry als ik misschien zo aandring, maar neemt niemand een P4 mobo mee, ook de leiding niet?? Als dat het geval is laat ik me P4 3,0 lekker thuis :/

En ALS dit nog moet worden geregeld.. er is nog maar weinig tijd over! :X

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
VinnieWeiss schreef op 05 maart 2004 @ 16:50:
[...]

idd :'(
Ik zal wel in ieder geval wat spullen meenemen moet w2k nog geinstalled worden.

1ste jaars btw.
ik neem iig de windows cd's mee dus dan hebben we iig 2 hdd's waar de bench software opstaat en de windows cd's

offtopic:
dan ken je vast gladys wel

Silentpuma schreef op 05 maart 2004 @ 17:38:

Sry als ik misschien zo aandring, maar neemt niemand een P4 mobo mee, ook de leiding niet?? Als dat het geval is laat ik me P4 3,0 lekker thuis :/

En ALS dit nog moet worden geregeld.. er is nog maar weinig tijd over! :X
ik heb ergens een post voorbij zien komen van iemand die een P4 mobo meenam

[ Voor 37% gewijzigd door MewBie op 05-03-2004 17:40 ]

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
In ieder geval hebben die aardige mensen Yorcom net gebeld. Ik kan morgen vanaf half 10 een Club3D 9800pro daar komen kopen. :)
Als er nog genoeg juiste weerstandjes over zijn mag een pro hem meteen modden voor mij.
Dit houd in dat ik eerst naar Maasland ga en daarna naar Leidschendam kom :)
Als er nog mensen zijn die op het traject A20 Gouda, A20 Maasdijk en A13 Rotterdam tot en met Leidschendam vervoer nodig hebben. Die kunnen mijn messagen op mijn mail, die ik morgen ochtend nog check en vanavond ook nog mayb, wel liefst mob nr meegeven, zodat ik via bellen desnoods kan afspreken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

MewBie schreef op 05 maart 2004 @ 17:39:
ik heb ergens een post voorbij zien komen van iemand die een P4 mobo meenam
Dat was zeer waarschijnlijk ik geweest ;) Maar ik hou hem lekker thuis, het is toch niet zo'n OC-king en zo'n Phase-changer met alle islolatie-zooi erop... ik weet het niet..

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
ik ben net effe snel om wat potmeter gereden

3x 10k
3x 25k
3x 50k
3x 100k

voor de liefhebbers die vga mods willen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
ik weet niet of iemand al wat van de andere hardeschijven gehoord heeft, maar ik heb momenteel 2x XP geinstalleerd (degene waar ik 2000 op geplanned had weigerde 2000 maar XP doet het wel gewoon :?) ik kan nog een poging wagen op de andere 2000 te zetten maar ik kan niet garanderen dat hij klaar is, moet namelijk zo weg tot ~21.30.

is het het "risico" waard om dalijk misschien maar 1 werkende hdd bij mij vandaan te hebben?

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ik heb net een nieuwe SATA disk gehaald, als ik het voor elkaar krijg om mijn oude disk volledig te kopiëren naar deze voor vanavond, dan kan ik iig die oude meenemen. Reken alleen alsjeblieft nergens op, want ik heb niet erg veel tijd vanavond nog (kapper komt, moet nog naar water-polo training).

Ik zal iig kijken wat ik kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, baal er een beetje van, maar door toestanden hier thuis kom ik er moeilijk aan toe vandaag om een DVDtje te fikken met alle software/drivers e.d. Gelukkig zijn er anderen die dit doen, dus ik hoop dat we er geen problemen mee krijgen.

Enne . . . de NS gaat idd shit veroorzaken bij mij in de buurt :r dat wordt voor mij heel vroeg weggaan, in een NS bus :( waarvan niemand weet of die gaan en zo ja, of dat dan weer aansluit enzo.

Doe mijn best om er op 10:00 uur te zijn, maar ik weet dit door shit dus helemaal niet zeker of het lukt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op 05 maart 2004 @ 18:42:

3x 10k
3x 25k
3x 50k
3x 100k

Met de 100k zou ik mijn Vmem mod willen doen, is dan wel geen vga maar een uitzondering mag toch wel ;)
en de Vcore mod was 50 of ook 100 weet het niet meer uit mijn hoofd maar je hebt van alle 3x dus ik hoop dat er wat over is bij de tijd dat ik arriveer.
Had jij nou nog interessen voor dat stuk @ haagste courant :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Laatst online: 10-02 23:00
Syzzer schreef op 05 maart 2004 @ 18:55:
Ik heb net een nieuwe SATA disk gehaald, als ik het voor elkaar krijg om mijn oude disk volledig te kopiëren naar deze voor vanavond, dan kan ik iig die oude meenemen. Reken alleen alsjeblieft nergens op, want ik heb niet erg veel tijd vanavond nog (kapper komt, moet nog naar water-polo training).

Ik zal iig kijken wat ik kan doen.
2000 is sneller als XP met testen. IIG op AMD, Intel heb ik wel omgedraaide verhalen van gehoord. Dit ligt o.a. eraan dat 2k z'n DLL bestanden forced te unloaden, XP niet. Er is hiervoor overigens wel een regtweak; hoe ze dan presteren weet ik niet. Maar ik tweak toch liever in 2k; ik heb geen thema's en addons nodig om een hoge score neer te zetten

Overigens kan ik helaas niet komen naar ufo, té druk. Rack server in amsterdam bijwerken, werken, jarig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Jammer dat je niet kunt komen!

Ik was zowiezo van plan, als ik het op tijd voor elkaar krijg hier, om er win2k op te gooien. Is in mijn ervaring ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pierre-oord schreef op 05 maart 2004 @ 19:51:
[...]

2000 is sneller als XP met testen. IIG op AMD, Intel heb ik wel omgedraaide verhalen van gehoord. Dit ligt o.a. eraan dat 2k z'n DLL bestanden forced te unloaden, XP niet. Er is hiervoor overigens wel een regtweak; hoe ze dan presteren weet ik niet. Maar ik tweak toch liever in 2k; ik heb geen thema's en addons nodig om een hoge score neer te zetten

Overigens kan ik helaas niet komen naar ufo, té druk. Rack server in amsterdam bijwerken, werken, jarig..
Ik heb een PCM van 2 mnd terug, daar staan die tweaks in (onder andere AlwaysUnloadDLL=1, maar nog meer XP versnellende tweaks !!!). Die tweaks gebruik ik zelf ook, 't is geen moeite dat boekkie in me tas de douwe.

edit:
Boekje in tas = done

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 19:17:
Mensen, baal er een beetje van, maar door toestanden hier thuis kom ik er moeilijk aan toe vandaag om een DVDtje te fikken met alle software/drivers e.d. Gelukkig zijn er anderen die dit doen, dus ik hoop dat we er geen problemen mee krijgen.
maak je geen zorgen ik heb 2 werkende hdd's met alle meuk at the moment

ik ga toch nog een poging wagen 2000 te installeren op die andere schijf van mij, ben eerder thuis dan geplanned (de bijeenkomst/informatieavond was boring en niet zo'n beetje ook O-))

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
iemand die me binnen 10 minuten kan vertellen waarom ik op elke willekeurige hdd de melding: cannot install wondows boot loader. krijg? op een net geformateerde hdd?

zo niet dan knal ik over 10 min XP dr weer op...

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier eens naar : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/853753///

Ik zal proberen binnen de deadline nog wat nuttigs te vinden, zal snel moeten zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MewBie schreef op 05 maart 2004 @ 21:18:
iemand die me binnen 10 minuten kan vertellen waarom ik op elke willekeurige hdd de melding: cannot install wondows boot loader. krijg? op een net geformateerde hdd?

zo niet dan knal ik over 10 min XP dr weer op...
zak ik ook al. Je moet de MBR zien te fixen (bv. FixMBR) tooltje. Dat staat ergens in een faq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 21:24:
Kijk hier eens naar : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/853753///

Ik zal proberen binnen de deadline nog wat nuttigs te vinden, zal snel moeten zijn :).
kee tnx, fat16 partitie dus :)
* MewBie gaat ff zn linux bootflops opduikelen 8)

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is misschien wat duidelijker :

wat microsoft zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Laatst online: 09:46

Quarin

Ondertitel... wasda?

Ik heb hier nog een 120gig in folie liggen, hebben we daar nog wat aan of niet (ik heb vanavond niet de tijd om er iets op te installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op 05 maart 2004 @ 18:42:

3x 10k
3x 25k
3x 50k
3x 100k

Eeey bio zou jij voor mij mijn Asus k8v willen modden?
Want ben namelijk niet zo'n goede soldeerman :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:15

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 14:16:
Ik kan (als ik vervoer heb en dat heb ik waarschijnlijk ;) ) 3 x 15" beeldschermpjes meenemen. Het zijn echter analoge schermpjes.

1) heb je zo nog nodig?
2) Is het een probleem dat het analoge schermpjes zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door mOrPhie op 05-03-2004 21:51 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Haeg, ik had je zaterdag gezegd dat ik ff om de hoek zou komen kijken, maar dat gaat helaas niet. Heb onverwachts een hertentamen op de maandag gekregen... :(

have fun allemaal ! :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ik neem ook nog wel een 15" CRT'tje mee denk ik, blijkt ruimte zat te zijn in de autio :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16

sapphire

Die-hard pruts0r

iig neem ik dit mee, ookal is het misschien niet nodig
ps/2 tobo
USB muisje
2x 40 cm SATA kabels
Korrel 1500 en 2000 schuurpapier
Me CH-5 rammetjes (lopen nu 235 c2 )
DVD rom
360 watt chieftec psu

Nog even @ G_M_C, sorry, k heb denk over je post heen gelezen, maar iig goed idee, thanx :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
OK, ik ga naar UFO en ik neem mee :P
-8,6GB HDD met 2k pro
-4,3GB HDD met XP
-36x cdrom
-40x cdrom
-floppy drive
-bootflop
-bootable usbstick (Win ME)
-2x 80mm Sunon casefan
-120mm Innovative casefan
-"mascotte" (MioVita koei :+)
-windows cd's
-een paar kabels
-898 bestanden die we theoretisch gezien wel eens nodig zouden kunnen hebben (drivers, benckmarks :+)

[ Voor 19% gewijzigd door MewBie op 05-03-2004 23:11 ]

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 21:45:
[...]

Eeey bio zou jij voor mij mijn Asus k8v willen modden?
Want ben namelijk niet zo'n goede soldeerman :|
tuurlijk als jij goede pics hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Ik heb besloten om toch maar ff samen met een vriend te komen :)
Kom gewoon met de trein.
Ben er rond 10.00 uur, iig de trein komt om 9.53 aan in Den Haag ;)

Spullen die zeker mee komen:

Athlon64 3200+ (CAAAC 0344 VPMW)
Gigabyte GA-K8NNXP (backup, bordje gaat steeds vager doen hiero :/ )
Kingston HyperX KHX3200/256 (1x, waarschijnlijk BH-5 :*) )

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
SynGroW schreef op 05 maart 2004 @ 23:48:
misschien gaat ie na flink afkoelen weer liev doen tegen je :+

offtopic:
hmmm hoe later het wordt hoe meer offtopic ik ga lullen, misschien moet ik me bed maar is ingaan :P

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Tis te hopen :)

Vandaag leek het net of de AGP lock niet eens meer werkte :|
Mn hele beeld vervormde wanneer ik mn fsb op ongeveer 260 had.
Hetzelfde als mn Asus deed, en die had echt geen locks.

Misschien bios maar eens opnieuw flashen ;)

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Vandaag is de dag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Woei, tot over een uurtje of 10!

Ik zit nu te twijfelen of ik nog zal proberen mijn 80 gig schijf klaar te maken voor tweak-installs. Zal iig nog ff alles op mijn windows-poartitie back-uppen, de andere partities staan al op mijn ieuwe schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

En nou maffen iedereen, jullie moeten morgen helder zijn B) ;)

Ik regel de zaken hier verder wel :+ , trouwens, morgen wel even een resultatentopicje aanmaken, met veel pics :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exigence schreef op 06 maart 2004 @ 00:26:
En nou maffen iedereen, jullie moeten morgen helder zijn B) ;)

Ik regel de zaken hier verder wel :+ , trouwens, morgen wel even een resultatentopicje aanmaken, met veel pics :9
Yes sir (maar wel eerst ffies naar benee alles opruimen) en ik ben er toch niet vanaf 10 uur moet 9:30 rijlessen en daarna krantjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SynGroW schreef op 05 maart 2004 @ 23:48:
Ik heb besloten om toch maar ff samen met een vriend te komen :)
Kom gewoon met de trein.
Ben er rond 10.00 uur, iig de trein komt om 9.53 aan in Den Haag ;)

Spullen die zeker mee komen:

Athlon64 3200+ (CAAAC 0344 VPMW)
Kingston HyperX KHX3200/256 (1x, waarschijnlijk BH-5 :*) )
Leuk spul maaruh is Den-Haag zo dichtbij of? (mijn topo :r ;) )

Waar en wanneer gaat het gebeuren?

Wijkvereniging Prinsenhof
Prinsenhof 3
2263EV Leidschendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ik geloof dat er vanaf Den Haag centraal bijna rechtstreeks een tram rijdt?

Ben btw alles nu aan het inpakken, merk nu pas hoeveel meuk ik heb verzameld heb :p . Ik ben zo off, dan haal ik mijn mem, voeding een hdd uit de kast. Ik zie jullie morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:42

Epsilon

bis morgen ja ;)

mijn trein vertrekt om 8.15 hier dus ik ga nu :z :z :z :z :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boots
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-08 14:37
Ik hoop dat ik op tijd me nest uitkom, haeg loopt al een week te zeiken of ik er wel om 10 uur ben aangezien ik de sleutel van het gebouwtje heb :)

ik zal er om 09:45 zijn om genoeg koffie te zetten

tot straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Laatst online: 09:46

Quarin

Ondertitel... wasda?

Vanaf centraal moet je tram6 nemen. tram2 zou ook kunnen maar dan moet je later of 2 haltes lopen of overstappen op tram6 :P
Tram 6 vertrekt eens in het kwartier denk ik. misschien 12 minuten, en die doet er zo'n 25 minuten over. dus 10 uur ga je echt niet halen syngrow.
Je moet den haag centraal hebben. NIET holland spoor.
(loi is wel een mogelijkheid maar dan moet je tram 2 hebben, en op de een na laatste halte overstappen op 6 of lopen)
Misschien moet ik maar bij de htm gaan werken ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Fuck man tijd vergeten ... heb lope zuipen was gezellig thuis *HIPS* :D

ik rij gewoon richting het bejaarde tehuis en hoop daar ergens in de buurt zo'n huisje te zien staan ... is 15 - 20 min van huis oid ( met de scoot ) dus kan nog redelijk slapen ..

ik zie jullie zo wel :Y)

moet ik nog die coax en shit mee nemen of hoeven we geen internet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caviatjuh
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 22:01
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 00:43:
[...]

Leuk spul maaruh is Den-Haag zo dichtbij of? (mijn topo :r ;) )

Waar en wanneer gaat het gebeuren?

Wijkvereniging Prinsenhof
Prinsenhof 3
2263EV Leidschendam
Niet echt, maar hij wil om 5 voor 8 de trein hier pakken, vandaar dat ik nou al op ben :r. want ik moet ook nog bij hem zien te komen. we vertrekken dus vanuit boxmeer, 20 mins onder nijmegen met de auto
op hardware gebied heb ik echter niet veel te bieden, alleen wat ouwe meuk zoals een XP2400+ die geloof ik 2500Mhz @ lucht doet, heb de cpu-z screenies nog wel ergens, geen zin om te zoeken. en 1x een reepje twinmos 256MB cl2.5 pc2700 wat t hier op 235Mhz CL2 heeft gedaan als ik me niet vergis, is t wel interresant, dan hoor ik t wel, voor precieze details over mijn oc results moet je bij SynGrow zijn ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Caviatjuh op 06-03-2004 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Maku schreef op 06 maart 2004 @ 01:54:
Fuck man tijd vergeten ... heb lope zuipen was gezellig thuis *HIPS* :D

ik rij gewoon richting het bejaarde tehuis en hoop daar ergens in de buurt zo'n huisje te zien staan ... is 15 - 20 min van huis oid ( met de scoot ) dus kan nog redelijk slapen ..

ik zie jullie zo wel :Y)

moet ik nog die coax en shit mee nemen of hoeven we geen internet ?
moet ik je komen halen >:) ik woon vlakbij het tunneltje namelijk :) en ik weet precies waar het is en ik ben ook op de scooter

[ Voor 8% gewijzigd door MewBie op 06-03-2004 07:15 ]

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MewBie schreef op 06 maart 2004 @ 07:14:
[...]

moet ik je komen halen >:) ik woon vlakbij het tunneltje namelijk :) en ik weet precies waar het is en ik ben ook op de scooter
Zo UFO-er's G_M_C is ook wakker (althans kijkt weer uit z'n ogen :+ ). Gaat over 15 mins weg moeten gaan ivm gezeik met NS.

(G_M_C rekentd op reistijd van 2 uur ipv 1.30, maar zal nog wel te kort zijn. 10:30 is de prognose op zijn slechtst. En dat zal het dan dus wel zijn, op zijn slechts, want dat regelt de NS voor me :( )

Heb nog ff gauw een lang verlengsnoer in de tas gedouwd, en een gewone.

KOFFIE moet er WEL zijn daarow hoar !! :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 08:03:
[...]

Zo UFO-er's G_M_C is ook wakker (althans kijkt weer uit z'n ogen :+ ). Gaat over 15 mins weg moeten gaan ivm gezeik met NS.

(G_M_C rekentd op reistijd van 2 uur ipv 1.30, maar zal nog wel te kort zijn. 10:30 is de prognose op zijn slechtst. En dat zal het dan dus wel zijn, op zijn slechts, want dat regelt de NS voor me :( )

Heb nog ff gauw een lang verlengsnoer in de tas gedouwd, en een gewone.

KOFFIE moet er WEL zijn daarow hoar !! :P
zorg jij nou maar dat je op tijd hier bent :P

oh en voor de geintresseerden, het sneeuwt hier momenteel 8)7

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook hoor is dan mijn 5e les waarvan mijn 2e in de sneeuw :) (ja vind ik leuk je doet er veel ervaring mee op!)
Nog een vraagje aan de crew, tot hoelaat verwachten jullie dat dit feest doorgaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ok, naja, ik neem dus gewoon 2 x 15" analoog crt mee. Gezien het feit dat ik geen reactie kreeg. ;)

Ik kan alleen niet exact om 10:00 komen om het te brengen. Ik kom dus tussen 11:00 en 12:00 ergens.

@ReemF: Ik neem een statief mee, die leg ik in m'n auto. Mochten we mooie plaatjes zonder flits willen schieten. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mOrPhie schreef op 06 maart 2004 @ 09:19:
Ok, naja, ik neem dus gewoon 2 x 15" analoog crt mee. Gezien het feit dat ik geen reactie kreeg. ;)
Denk dat die wel gewaardeerd worden ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
mOrPhie schreef op 06 maart 2004 @ 09:19:

Ik kan alleen niet exact om 10:00 komen om het te brengen. Ik kom dus tussen 11:00 en 12:00 ergens.

@ReemF: Ik neem een statief mee, die leg ik in m'n auto. Mochten we mooie plaatjes zonder flits willen schieten. :)
ik zou dr misschien 1 op de scooter mee kunnen nemen, kom ik hem ophalen bij je

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Arg verslapen ik kom er aan jongens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Maku schreef op 06 maart 2004 @ 09:47:
Arg verslapen ik kom er aan jongens !!
ik ga nu ook weg

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

MewBie schreef op 06 maart 2004 @ 07:14:
[...]

ALs je het nog leest ja is goed :) mial me ff op x__xATwanadoo.ENEL

dan paas ik je me nummer groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 09:20:
[...]

Denk dat die wel gewaardeerd worden ja!
Ik hoor the need voor monitoren?
Neem ik er 3 mee. Ik heb er 2 opzeker werkend en die 3e moet ik nog even testen.
Zeg het maar. :)
MewBie schreef op 06 maart 2004 @ 09:21:
[...]

ik zou dr misschien 1 op de scooter mee kunnen nemen, kom ik hem ophalen bij je
Ik probeer wel wat eerder te komen dan. Ik zou 'm je namelijk graag willen meegeven op je scooter, maar ik ben gewoon nu eenmaal niet thuis voor 11 uur. ;)
En ik ben met de auto dus ik kan ze gewoon alle3 meenemen.

[ Voor 6% gewijzigd door mOrPhie op 06-03-2004 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Succes met tweaken jongens! :)

Hopelijk staan hier vanmiddag als ik thuis kom een hele hoop prachtresultaten :)

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

check je mail mew !!! ik wacht op je telefoontje ...

de telefoon gaat nog niet over en me pc kan niet uit elkaar zolang ik op got zit ... over 10 min ga ik offline en zoek ik zelf wel de weg ... het is nu 10:07 .. belluh !!

[ Voor 63% gewijzigd door Maku op 06-03-2004 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Ik vertrek ook richting Den Haag zo. FF wat m8 oppikken. Kan helaas niet te lang blijven gezien een zeer belangrijke afspraak vanmiddag. Dus helaas geen tweak zooi van mij. Doen we bij de opvolger wel van Projekt UFO deze zomer. Soort Tweakparty gedurende 1 week :)
Soon 2 follow more :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Maku schreef op 06 maart 2004 @ 09:58:
check je mail mew !!! ik wacht op je telefoontje ...

de telefoon gaat nog niet over en me pc kan niet uit elkaar zolang ik op got zit ... over 10 min ga ik offline en zoek ik zelf wel de weg ... het is nu 10:07 .. belluh !!
Maku, mocht je Mewbie misgelopen zijn, dan kan ik je op zich nog ophalen met de auto. Verwacht dan wel dat ik pas tussen 11:00 en 11:30 weg ga. (ik hoop eerder)

Mail me ff met je telefoonnummer als het nodig mocht zijn. Dan spreken we plek en tijd af.

Heb ik meteen iemand om monitoren te sjouwen >:) :P

[ Voor 45% gewijzigd door mOrPhie op 06-03-2004 10:08 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste