PhD i.o.
Sorry, ik kom niet zo heel vaak meer op GoT de laatste tijd. Beetje druk met school en andere dingen.Foxke schreef op 15 maart 2004 @ 18:52:
[...]
En die website is?
Ik heb ook ff in de apple store zitten kijken, en daar betaal je ook €150 voor een ibook accu, en bij YouMac hebben ze er een voor €140
Ik heb trouwens een G3 500 (dual usb)
Website is www.ljs.nl in ieder geval.
Ik heb van mijn baas gehoord dat er binnen kort nieuwe machines uitkomen. Daarom houden we de voorraad laag, we vertellen dit trouwens ook aan klanten.
[ Voor 15% gewijzigd door Sage op 16-03-2004 17:00 ]
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
Ging het nog over een bepaald type machine, dus powermac, imac, printer?Sage schreef op 16 maart 2004 @ 16:58:
[...]
Ik heb van mijn baas gehoord dat er binnen kort nieuwe machines uitkomen. Daarom houden we de voorraad laag, we vertellen dit trouwens ook aan klanten.
Hebben jullie trouwens een prijslijst?
Bedankt voor de tip, maar het is deels ook mijn eigen schuld: ik gooi het ding zo in mijn onverharde en onbeschermde tas. Als je het ding ergens in doet zodat hij niet ingedrukt kan worden is er niets aan de hand.M@ximuS schreef op 16 maart 2004 @ 15:35:
hmm laat maar ze verkopen ze niet meer.
Overigens is dit wat je bedoelde volgens mij:
http://www.voorjegemac.nl...able/screensavrzibook.php
[ Voor 15% gewijzigd door Q op 16-03-2004 17:33 ]
Ja zeker dat wij een prijslijst hebben. In de winkel wel te verstaan. Maar je kan natuurlijk altijd bellen naar ons voor als je vragen hebt over een product dat wij verkopen en of wij dat wel verkopen.Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 17:16:
[...]
Ging het nog over een bepaald type machine, dus powermac, imac, printer?
Hebben jullie trouwens een prijslijst?
Type machine, geen idee. Ik denk zelf eigenlijk nieuwe PowerMac's en/of iMac's.
Ook nog iemand die geinterreseerd is in een iPod 3G 10GB voor maar 239,- ? Dit in combinatie met www.macned.nl waar je een coupon kan halen voor 10,- korting en in samenwerking met www.ljs.nl en www.denieuwemacwinkel.nl.
Inderdaad die bedoelde ikQ schreef op 16 maart 2004 @ 17:29:
[...]
Bedankt voor de tip, maar het is deels ook mijn eigen schuld: ik gooi het ding zo in mijn onverharde en onbeschermde tas. Als je het ding ergens in doet zodat hij niet ingedrukt kan worden is er niets aan de hand.
Overigens is dit wat je bedoelde volgens mij:
http://www.voorjegemac.nl...able/screensavrzibook.php
PhD i.o.
Sage, bedoel je compleet nieuwe systemen? of gewoon geupdate computers?
zoals een snellere G5 / G4 oid in een bestaand systeem...
al gevonden:
http://www.apple.com/down...macosxcombinedupdate.html
[ Voor 48% gewijzigd door Maximus op 16-03-2004 20:40 ]
PhD i.o.
Er is een speciale patch voor al die fans in een G5.cailin_coilleach schreef op 16 maart 2004 @ 17:01:
Als reactie op een vraag van de vorige pagina: ik ga vanavond 10.3.3 installeren en kijken of de fan voor m'n schijven harder gaat draaien... Dat zou mooi zijn!
Oh je gaat 3.3 draaien, daar zit het in, mensen die 2.7 draaien moeten losse patch downen.
[ Voor 14% gewijzigd door dolby op 16-03-2004 20:53 ]
In elk geval:
Ik heb 10.3.3 geinstalleerd en ondervind geen problemen
Het belangrijkste is dus dat de fans van mijn harde schijven nu wel harder draaien! De G5 maakt nu dus wat meer geluid, maar m'n schijven worden wel beter gekoeld... Het is niet fantastisch veel meer airflow (je voelt het nog niet aan de achterzijde), maar je kan nu in elk geval niet meer de bladen van de ventilator tellen terwijl ze draait
Al met al een hele verbetering. Het enige wat ik nu nog zou willen is een tabblad in de System Preferences waarmee je de fans apart in zou kunnen stellen... Dat zou erg fijn zijn voor in de zomer, want echt vertrouwen heb ik niet in de temperatuur sensoren...
klopt het dat de fan in me iMac 17" 1.25Ghz nu ook sneller draait na de 1.3.3 patch?!?!?!
EDIT:
Qorne... Die Fan Control update is alleen bedoeld voor G5 systemen, dus je iMac zal voor de rest niet meer herrie gaan maken
[ Voor 32% gewijzigd door Liegebeest op 17-03-2004 04:55 ]
Ik begrijp dat je ervaring hebt/bekend bent met M-Audio... Ook met die input/output-console? Ik wil er serieus mee aan de slag. Evt. zowel op iBook als op PC. Zijn ze daarvoor geschikt? Kan er alleen een XLR/DIN-mic in of ook een mono-jack?Sage schreef op 10 maart 2004 @ 18:19:
Ik geloof dat UT2004 5.1 geluid heeft. Maar dat weet ik niet zeker...
Op m'n werk word het zo kikke gamen, normaal. Dual G5 1,8Ghz met 1,5GB, 20" Monitor of anders een beamer voor de lol en dan nog eens Logitech Z 53 boxen. Damn, die maken wel lekker geluid!![]()
Voor goede geluidskaarten is trouwens M-Audio wel een leuk merk. Maakt ook erg goede externe geluidkaarten! Rock Palace zit trouwens bij ons op de hoek. Misschien handig om bij ons even te kijken naar de combinatie van de M-Audio kaart met de Logitech Z 53.
Ik heb mijn duurbetaalde (valt eigenlijk best mee, €48) iLife incl. Garageband binnen. Erg intuïtief progje, dat Garageband! Moet niet moelijk zijn daar wat leuke tracks mee te bouwen. Vooral de effects/ampsimulators klinken niet slecht (en ik ben een vintage-liefhebber...).
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Degene die wij dus gebruiken is eigenlijk meer een kaart die Dolby mogelijkheden toevoegt aan je systeem. Er is dus geen sprake van een line in omdat gewoon niet de doelgroep is van deze kaart. Maar ik kan je wel vertellen dat ze op www.m-audio.com een erg goede producten gids hebben staan met ook precies beschreven welke ingangen er op zitten. Maudio is namelijk wel een gerenommeerd professioneel merk.Ramzzz schreef op 17 maart 2004 @ 08:53:
[...]
Ik begrijp dat je ervaring hebt/bekend bent met M-Audio... Ook met die input/output-console? Ik wil er serieus mee aan de slag. Evt. zowel op iBook als op PC. Zijn ze daarvoor geschikt? Kan er alleen een XLR/DIN-mic in of ook een mono-jack?
Ik heb mijn duurbetaalde (valt eigenlijk best mee, €48) iLife incl. Garageband binnen. Erg intuïtief progje, dat Garageband! Moet niet moelijk zijn daar wat leuke tracks mee te bouwen. Vooral de effects/ampsimulators klinken niet slecht (en ik ben een vintage-liefhebber...).
Misschien dat dit iets voor jou is. Mobiel en op firewire met XLR dacht ik. Kijk maar, het is alweer een tijdje geleden dat ik echt iets in deze hoek van muziek heb gedaan.
Ik was nooit zo'n safari fan en deze 2 browsers zijn ook erg goed
Had'm net gechektSage schreef op 17 maart 2004 @ 09:03:
[...]
Degene die wij dus gebruiken is eigenlijk meer een kaart die Dolby mogelijkheden toevoegt aan je systeem. Er is dus geen sprake van een line in omdat gewoon niet de doelgroep is van deze kaart. Maar ik kan je wel vertellen dat ze op www.m-audio.com een erg goede producten gids hebben staan met ook precies beschreven welke ingangen er op zitten. Maudio is namelijk wel een gerenommeerd professioneel merk.
Misschien dat dit iets voor jou is. Mobiel en op firewire met XLR dacht ik. Kijk maar, het is alweer een tijdje geleden dat ik echt iets in deze hoek van muziek heb gedaan.
Idd een fijn apparaat; de mobile-pre lijkt mij iets meer to the point voor het moment (inversteringskrapte
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit topic is gesloten.