Mooie tekeningVerwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 20:43:
[afbeelding]
TRIA Markers! En die zijn fijn zal ik je zeggen. Moet alleen nog wat oefenen met het maken van van ronde letters op die auto. Verder heb ik eerst basislijnen geschetst, en ben ik meteen aan de slag gegaan met strepen trekken. TRIA Markers zijn trouwens best duur, woon je in Eindhoven heb je geluk. Op de "Eindhovense School" kosten ze 5,50 euro per stuk.
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 20:43:
TRIA Markers zijn trouwens best duur, woon je in Eindhoven heb je geluk. Op de "Eindhovense School" kosten ze 5,50 euro per stuk.
offtopic:
Emmerich in Delft : 4,75
Emmerich in Delft : 4,75
Verwijderd
[schaam-modus]
Woh, ik heb dan even zitten slapen
Maar, idd verkeerde topic 
[/schaam-modus]
Woh, ik heb dan even zitten slapen
[/schaam-modus]
MORGEN IS DE DEADLINE!
Dusss, wat doen we dan?
Ik krijg m'n tekening niet meer af, en heb ook nog niet echt duidelijke finals gezien hier?
Verlengen? Stemmen met de huidige tekeningen? Geef uwer mening!
Dusss, wat doen we dan?
Ik krijg m'n tekening niet meer af, en heb ook nog niet echt duidelijke finals gezien hier?
Verlengen? Stemmen met de huidige tekeningen? Geef uwer mening!
Hmm, heb gisteren nogal lelijk in m'n hand gesneden, denk niet dat het me vandaag of morgen nog lukt om iets te tekenen
Is iig de laatste keer dat ik mensen help met koelkasten versjouwen

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Vanavond lever ik mijn tekening in, maar mijn moeder doet helaas niet meer mee. Hoewel ik haar tien keer heb gevraagd wat te gaan tekenen... ook de elfde keer beloofde ze het wel maar is nog steeds niet begonnen. Dus was het voor een WIP al te laat, ... het origineel komt al helemaal niet meer ben ik bang.
Van mij wel echter!!
Edit: mijn mams is druk aan het tekenen en ik ook!
We doen beide mee
Van mij wel echter!!
Edit: mijn mams is druk aan het tekenen en ik ook!
We doen beide mee

[ Voor 11% gewijzigd door Dark Blue op 11-02-2004 22:01 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
*SCHOP*
Sorry voor deze dubbelpost. Maar het topic lijkt wel dood
Ik wil eigenlijk niet pleiten voor tien minuten extra maar euh... ik heb wel 2 finals te posten, die van mij en die van mams. En die van mams gaat ff voor, zodirect.
Eerst nog een wipje van mij:
Dark Blue:
http://httpd.chello.nl/a.ulrich/got/heldin_wip2.jpg
FINAL:

Sparrowbird:
WIP:

FINAL:

Goed, die van Sparrowbird is ingestuurd - ze heeft hier geen gebruikersnaam maargoed, het is familie...
Ik ga nu zelf ploeteren tot die van mij nog hopelijk wat meer schaduw heeft
KLAAR!!!
Aangezien er maar een stuk of vijf mensen zijn die voor een final in aanmerking komen denk ik niet dat jullie me die 1 uur kwalijk nemen he...
Sorry voor deze dubbelpost. Maar het topic lijkt wel dood
Ik wil eigenlijk niet pleiten voor tien minuten extra maar euh... ik heb wel 2 finals te posten, die van mij en die van mams. En die van mams gaat ff voor, zodirect.
Eerst nog een wipje van mij:
Dark Blue:
http://httpd.chello.nl/a.ulrich/got/heldin_wip2.jpg
FINAL:

Sparrowbird:
WIP:

FINAL:

Goed, die van Sparrowbird is ingestuurd - ze heeft hier geen gebruikersnaam maargoed, het is familie...
Ik ga nu zelf ploeteren tot die van mij nog hopelijk wat meer schaduw heeft

KLAAR!!!
Aangezien er maar een stuk of vijf mensen zijn die voor een final in aanmerking komen denk ik niet dat jullie me die 1 uur kwalijk nemen he...
[ Voor 47% gewijzigd door Dark Blue op 12-02-2004 01:05 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Nog geen reacties?
Aarde aan mam... wil je svp niet posten onder mijn account... maak dan even een eigen aan
(ik leg vanmiddag wel uit hoe) - en mam, het topic kicken met een post onder je eigen binnen 24 uur is strafbaar en dat heb ik niet graag op mijn nickname staan
alsof mijn notes nog niet vol genoeg zijn...
Aarde aan mam... wil je svp niet posten onder mijn account... maak dan even een eigen aan

[ Voor 90% gewijzigd door Dark Blue op 12-02-2004 14:53 ]
Neuh, daar gaan we niet moeilijk over doen
Leuke tekeningen
Everyone.. 
Nou, hoe gaan we het stemmen aanpakken? Formule1-systeem like 3D-contest? Mij mailen? Iemand anders mailen? Poll? Vertel
Nou, hoe gaan we het stemmen aanpakken? Formule1-systeem like 3D-contest? Mij mailen? Iemand anders mailen? Poll? Vertel
Vind uitstelling prima.Clay schreef op 15 februari 2004 @ 17:34:
subtiele schop
* Clay is voor uitstellen (meer tijd -> meer inzendingen, meer helden, meer vreugd) of anders poll.
prima!
Is natekenen ook toegestaan?
Ik ben al ermee begonnen, maar als het niet is toegestaan dan zal ik dat respecteren
.
Ik zie nu pas dat de dealine al geweest is
, uitstel zou idd fijn zijn.
Ik ben al ermee begonnen, maar als het niet is toegestaan dan zal ik dat respecteren
Ik zie nu pas dat de dealine al geweest is

/me omhaal & hakje *
Da's wel stoer Cyrus, maar als je het toch klickbaar maakt, waarom dan niet resizen zodat hij niet het forum vernachelt
Verder ben ik beniewd wat dir forum's cookiemonster gaat insturen
Verder ben ik beniewd wat dir forum's cookiemonster gaat insturen
[ Voor 17% gewijzigd door AkaXakA op 16-02-2004 22:20 ]
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
Uitstel is afstel of kan ik ook nog wat gaan proberen te maken?
lol
Ik keek in active topics, ik dacht *huh*?
Maar ga vooral je gang..
We kunnen ook gewoon een limiet stellen op minimaal 5 personen die een final inleveren voordat we stemmen ofzo.. Zien we vanzelf of we dat halen ja of nee
Maar ga vooral je gang..