Toon posts:

graag weer open:

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EMS zending traceren?

Ik had zelf ook al op Google gezocht, maar ik heb totaal niets aan dat Google resultaat zoals taxipost.be. Ten eerste moet je er contractant bij taxipost voor zijn om de zendingen uberhaupt te kunnen volgen, ten tweede verwacht ik mijn pakje in Nederland, waardoor ik liever een NL link heb :)

Kan MOD niet bereiken... Wil wel graag vandaag mijn pakje kunnen traceren want ik verwacht iets uit de V.S. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 11:55
Als je een mod wilt bereiken is het gewoon nick at tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je de mod wel gemaild dan?
Zie Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Begrijp ook dat we niet 24u per dag mail controleren, omdat we zelf ook werk/school hebben etc.. ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Je had hierover al een SeM geopend: EMS zending volgen en daar werd in gemeld dat je de mod kon mailen. Die SeM is van 2 uur geleden, dus zou je ietsje meer geduld kunnen hebben totdat die moderator z'n mail kan beantwoorden? :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, daarin stond inderdaad dat ik de MOD moest mailen, maar niet hoe ik dat zou kunnen doen...

De faq op SG heb ik gelezen, en daarin stond alleen een adres van grrrrene die ik ruim 2 uur geleden gemaild heb maar nog geen reactie...

Ook stond erin dat ik in deze topic moest hebben dus vandaar.

Het lijkt wel een ambtelijke molen te worden waarbij je van het kastje naar de muur gestuurd wordt, maar gelukkig staat er tussen alle replies waar ik niets aan heb nu wel 1 handige reply in, namelijk dat het mailadres van een MOD gewoon zijn naam is met tweakers.net erachter, dus dan stuur ik hem wel een mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 11:47:
Okay, daarin stond inderdaad dat ik de MOD moest mailen, maar niet hoe ik dat zou kunnen doen...
Een beetje forum-kennis is wel handig, ja .. Nooit de nieuwsgierig gehad waar al die knopjes voor staan :?

Daarin vind je dus ICQ/MSN/mail adressen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 21-01-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 11:47:
Okay, daarin stond inderdaad dat ik de MOD moest mailen, maar niet hoe ik dat zou kunnen doen...Outlook of hotmail openen en nieuw bericht schrijven :?

De faq op SG heb ik gelezen, en daarin stond alleen een adres van grrrrene die ik ruim 2 uur geleden gemaild heb maar nog geen reactie...Een mod is ook niet verplicht om direct terug te mailen. Misschien zit hij of zij niet eens meer achter de computer

Ook stond erin dat ik in deze topic moest hebben dus vandaar.

Het lijkt wel een ambtelijke molen te worden waarbij je van het kastje naar de muur gestuurd wordt, maar gelukkig staat er tussen alle replies waar ik niets aan heb nu wel 1 handige reply in, namelijk dat het mailadres van een MOD gewoon zijn naam is met tweakers.net erachter, dus dan stuur ik hem wel een mail :)Anders probeer je zelf gewoon te zoeken met andere zoekwoorden :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open maar een nieuw topic met daarin info wat een EMS überhaupt is en wat je al bent tegengekomen, maar wat niet je vraag beantwoordde en waarom. Zoals je nu ziet geef je te weinig informatie, waardoor het topic op slot gaat. Als je nu gelijk had vermeld waarom google geen uitkomst bood was dit probleem er in eerste instantie niet geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:10

Basszje

Reisvaap!]

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 11:53:
Open maar een nieuw topic met daarin info wat een EMS überhaupt is en wat je al bent tegengekomen, maar wat niet je vraag beantwoordde en waarom. Zoals je nu ziet geef je te weinig informatie, waardoor het topic op slot gaat. Als je nu gelijk had vermeld waarom google geen uitkomst bood was dit probleem er in eerste instantie niet geweest :)
Ik ben het voor deze keer met Durden eens :P . Overigens kan je het beste de mod mailen volgende keer die het topic op slot gooit.

Een mod mailen kan altijd met [modnaam]@tweakers.net. En dat kan af en toe even duren ja. Zeker gedurende de dag, want wij moeten ook wel eens werken/scholen ( helaas ) :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 21 januari 2004 @ 11:50:
[...]
Een beetje forum-kennis is wel handig, ja .. Nooit de nieuwsgierig gehad waar al die knopjes voor staan :?

[img]"http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/profile.gif"[/img]

Daarin vind je dus ICQ/MSN/mail adressen ;)
Nou, ik heb me al keren rot zitten zoeken naar dat knopje ja :)

Een tijd geleden stond dat er volgens mij bij iedereen bij, nu niet meer...

Okee bedank, ik zal een nieuwe topic openen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:03

samo

yo/wassup

Sorry, maar een nieuw topic lijkt mij niet nodig, aangezien zijn oude topic weer open is, en de vraag nieteens zo heel moeilijk is.
Mijn antwoord in zijn oude topid:
samo-arne schreef op 21 januari 2004 @ 12:13:
Informatie gevonden op bovenstaande link:

[...]

Kennelijk wil ems niet dat iedereen zendingen traceert, en iedere poging om het alsnog te doen zal waarschijnlijk ongewenst, en mogelijk illigaal zijn.

ik bedoel dus: even een belletje doen, om de tracking informatie op te vragen.

p.s. Het adres dat gegeven is is van de Belgische post (ik woon in brussel). Het is geen UPS of DHL, de tracking informatie zal wat minder zijn en misschien alleen voor verzenders/vaste klanten

edit3:
Je moet je niet eens registreren, je moet alleen persoonsgegevens achterlaten... Dat lijkt me niet zon probleem

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
snorkelman2 schreef op 21 januari 2004 @ 11:47:
Okay, daarin stond inderdaad dat ik de MOD moest mailen, maar niet hoe ik dat zou kunnen doen...Outlook of hotmail openen en nieuw bericht schrijven

Pfff, is dit nou nodig? Ik probeer alleen maar volgens de regels iets te doen hoor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee, ik ga verder in dat topic :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 12:17:
[...]
Nou, ik heb me al keren rot zitten zoeken naar dat knopje ja :)
Uhm die staat er bij iedereen bij hoor? :?

En in de FAQ zit ook een stukje Organisatie-FAQ waarin de hele huidige crew clickable wordt opgenoemd :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar er zit vaak niets onder, toch?

vroeger kreeg je dan een heel profiel te zien, waarvan soms met e-mailadres, toch? is dit om privacy-redenen komen te vervallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 13:43:
ja, maar er zit vaak niets onder, toch?

vroeger kreeg je dan een heel profiel te zien, waarvan soms met e-mailadres, toch? is dit om privacy-redenen komen te vervallen?
Dat is MyReact, aanwezig sinds React 1.8 als ik me niet vergis. Wel eens op 'Bekijk Profiel' geklikt onder de naam linksbovenin?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Eh ja..
Ga maar ff de faq ofzo doorlezen, we gaan je echt niet aan je handje nemen met bijbehorende lichtbeelden, hoe je eem mod een mailtje moet sturen hoor :o

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.