Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel 3

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.942 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 09:13

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb de laatste tijd af en toe het probleem dat ie ineens zijn sim-kaart kwijt is.
Telefoon staat gewoon, ligt stil op het buro en ineens: *tuuuut* Insert SIM Card. :?
Ik moet dan het klepje open doen, en hem uitzetten, dan weer aanzetten en dan doet ie het weer. Laat ik het klepje dicht, dan kan ik hem niet uitzetten. :?

Iemand enig idee waar dit door komt? Misschien is mijn SIM brak ofzo? T'is wel al een hele oude BEN-simkaart...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Whuzz schreef op 16 april 2004 @ 16:05:
Ik heb de laatste tijd af en toe het probleem dat ie ineens zijn sim-kaart kwijt is.
Telefoon staat gewoon, ligt stil op het buro en ineens: *tuuuut* Insert SIM Card. :?
Ik moet dan het klepje open doen, en hem uitzetten, dan weer aanzetten en dan doet ie het weer. Laat ik het klepje dicht, dan kan ik hem niet uitzetten. :?

Iemand enig idee waar dit door komt? Misschien is mijn SIM brak ofzo? T'is wel al een hele oude BEN-simkaart...
vraag gewoon een duo-sim kaart aan.
wanneer je aangeeft dat je 'm ook zakelijk gebruikt is dat gratis geloof ik.
heb je meteen een reserve kaart, of je gebruikt 'm voor een kleiner toestel (bijv. als je gaat stappen, vind ik ideaal')
succes

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

himlims_ schreef op 16 april 2004 @ 16:58:
vraag gewoon een duo-sim kaart aan.
wanneer je aangeeft dat je 'm ook zakelijk gebruikt is dat gratis geloof ik.
heb je meteen een reserve kaart, of je gebruikt 'm voor een kleiner toestel (bijv. als je gaat stappen, vind ik ideaal')
succes
Hey, da's inderdaad een cool idee, alleen heb ik geen kleiner toestel. Jah, een oude S35 die om de 3 minuten uitvalt :D

Wat kost een nieuwe simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024

dit heb ik ook dus al een tijdje,
ik had het hier ook al eens gepost maar daar reageerde niemand op.
Bij mij is het eigenlijk alleen erger geworden. Hij doet het nu alleen nadat ik hem opnieuw boot ( na een vasthanger) meestal moet ik dan een keer of 4 proberen voordat hij ook gewoon aan blijft. De rest van de keren krijg ik na een halve minuut ineens de melding simkaart plaatsen.

ik ben laatst nog bij de orange shop geweest waar ze niet bekend waren met het probleem. Ik wilde dus weten of het aan mijn simkaart zou liggen. Maar waarschijnlijk is dat niet zo. Hij gaf me wel als tip om een stukje papier erbij te duwen zodat hij beter contact maakt. Als hij het dan nog doet ligt het waarschijnlijk aan de software ( wat ik zowieso al denk omdat het pas na ( random) een halve minuut gebeurd.

De laatste keer heb ik echt veel problemen gehad en dacht ik dat ik hem niet meer aan zou krijgen. Hij bleef gewoon op zwart beeld staan.. en kreeg hem niet eens meer aan. Na de batterij er uit gehaald te hebben en nogmaals proberen ging hij weer aan ( en kreeg ik ook weer de sim melding). Dit is overigens nadat hij al verbinding heeft gemaakt met het netwerk en het telefoonboek kun je ook gewoon benaderen.

Na dus 3 a 4x aan en uit zetten doet hij het dan weer een tijd ( meestal tot de volgende vasthanger en ik weer moet gaan booten) Maar het begon dus ook gewoon ineens dat hij die melding gaf.

Dit had ik bij de vorige firmwareversie trouwens ook ( dacht na updaten dat het dan wel weg zou zijn, maar helaas) achteraf gezien viel het mee dat hij tijdens het updaten niet die melding gaf ( na booten)

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DeoDupke schreef op 16 april 2004 @ 20:41:
dit heb ik ook dus al een tijdje,
ik had het hier ook al eens gepost maar daar reageerde niemand op.
Bij mij is het eigenlijk alleen erger geworden. Hij doet het nu alleen nadat ik hem opnieuw boot ( na een vasthanger) meestal moet ik dan een keer of 4 proberen voordat hij ook gewoon aan blijft. De rest van de keren krijg ik na een halve minuut ineens de melding simkaart plaatsen.
Bij mij doet ie het heel random en idd vaak als het 1 keer gebeurt, dan reboot ik hem en gebeurt het een halve minuut of 2 minuten later nog een keer.
Dit had ik bij de vorige firmwareversie trouwens ook ( dacht na updaten dat het dan wel weg zou zijn, maar helaas) achteraf gezien viel het mee dat hij tijdens het updaten niet die melding gaf ( na booten)
Ik heb de originele firmware er nog op staan.
Het lijkt me niet aan de simkaart te liggen als anderen precies hetzelfde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
...............

Ik heb in een ver verleden eens onverklaarbare problemen gehad met mijn nokia (toen nog 6150), en dat bleek er toen ook aan te liggen dat mijn sim-kaart een te oude firmware draaide (dus niet firmware van de telefoon). Bij KPN was dat een kwestie van melden en 2 dagen later had ik een nieuwe simkaart in huis - wellicht kan Ben (eehhhm, T-Mobile toch ?) dit ook. Anders gewoon naar de winkel gaan en melden dat je kaart gejat is , krijg je ook vaak binnen een paar minuten een nieuwe mee.

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 23:39
Heeft iemand eigenlijk een memorystick van meer dan 128 mb in zijn P900 gedaan en zo ja herkende hij het ook helemaal. Want er staat max 128 mb en zou leuk zijn als hij meer aankon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

reinhrst schreef op 17 april 2004 @ 00:50:Ik heb in een ver verleden eens onverklaarbare problemen gehad met mijn nokia (toen nog 6150), en dat bleek er toen ook aan te liggen dat mijn sim-kaart een te oude firmware draaide (dus niet firmware van de telefoon). Bij KPN was dat een kwestie van melden en 2 dagen later had ik een nieuwe simkaart in huis - wellicht kan Ben (eehhhm, T-Mobile toch ?) dit ook. Anders gewoon naar de winkel gaan en melden dat je kaart gejat is , krijg je ook vaak binnen een paar minuten een nieuwe mee.
Dat lijkt me niet het probleem. Telefoon heeft het een half jaar prima gedaan met die simkaart en pas sinds een maand geeft ie zo af en toe (alhoewel het vaker lijkt te worden) de betreffende error.

* Whuzz vermoed vreest een draadbreukje/los contactje :(

@ Jozy: Er bestaan vooralsnog geen memory sticks groter dan 128MB die werken in de P900. Er zijn er een aantal die het geprobeerd hebben met 256MB MS-Duo PRO sticks, maar dat werkte dus niet. De P900 kan niet overweg met de PRO sticks :'(

Edit:
Ik heb even gezocht en op Esato zijn er meer mensen met dit euvel, zowel met de P800 als met de P900!

Topics:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=44895
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=54482
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=29070

[ Voor 29% gewijzigd door Whuzz op 17-04-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOLDENBOY
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb een vreemd fenomeen met de P900, nl. na het invoeren van afspraken/herinneringen in de agenda en het heropstarten van het toestel

(dus uit- en aanzetten) zijn de ingevoerde afspraken/herinneringen verdwenen.

Daarbovenop zijn eerder gewiste afspraken/herinneringen terug aanwezig !!

Aan wat zou dit kunnen liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

softwarefoutje denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je eigenlijk ook via BlueTooth of Infrarood internet delen via een laptop die een adsl verbinding heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Update over het Insert Sim-Card probleem:

Ik heb een stukje dubbelgevouwen papier tussen de sim en de accu gehad om te testen of het aan een sim-contact probleem lag, maar dat bleek niet zo te zijn. De Sim wordt nu echt stevig in de telefoon gedrukt, maar het probleem doet zich nog steeds @ random intervallen voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:56:
Kun je eigenlijk ook via BlueTooth of Infrarood internet delen via een laptop die een adsl verbinding heeft?
Lees ajb eerst ff het topic door, deze vraag is al zo vaak langs gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 18 april 2004 @ 20:46:
[...]

Lees ajb eerst ff het topic door, deze vraag is al zo vaak langs gekomen.
Be real, een onderwerp met 3 delen, de actieve met 29pagina's waarvan ik echt niet alles wil gaan doorlezen voor een vraagje waarin jij in je loze reply makkelijk antwoord had kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 18 april 2004 @ 20:31:
Update over het Insert Sim-Card probleem:

Ik heb een stukje dubbelgevouwen papier tussen de sim en de accu gehad om te testen of het aan een sim-contact probleem lag, maar dat bleek niet zo te zijn. De Sim wordt nu echt stevig in de telefoon gedrukt, maar het probleem doet zich nog steeds @ random intervallen voor :(
Dit probleem (insert simcard) heb ik ook sinds april.
Heb een oude ben simkaart van ongeveer 4 a 5 jaar oud.
Per dag krijg ik zo'n 5 keer dat bericht. Je telefoon doet dan niets meer, knoppen en scherm reageren niet, je kan geen telefoontjes meer ontvangen. Alleen een reset (batterij eruit), brengt m weer tot leven. Op die esato al oplossingen gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:56:
Kijk ff in de openingspost, daar staat een link hierover van Fear-factoR:
http://home.wanadoo.nl/je...0Bluetooth%20internet.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:25:
Dit probleem (insert simcard) heb ik ook sinds april.
Heb een oude ben simkaart van ongeveer 4 a 5 jaar oud.
Per dag krijg ik zo'n 5 keer dat bericht. Je telefoon doet dan niets meer, knoppen en scherm reageren niet, je kan geen telefoontjes meer ontvangen. Alleen een reset (batterij eruit), brengt m weer tot leven. Op die esato al oplossingen gevonden?
Nope, nog niets.
Hmmm, jij hebt ook een oude Ben-Kaart? Ik ga morgen T-Mobile bellen en vragen om een nieuwe sim-kaart, al denk ik niet dat het daar aan ligt. Ik wil gewoon alles proberen voor ik naar een SE-Service Center stap.
Bij mij ook sinds April trouwens, al weet ik niet meer exact wanneer het begon, het is wel ergens in die buurt iig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 18 april 2004 @ 23:27:
[...]

Nope, nog niets.
Hmmm, jij hebt ook een oude Ben-Kaart? Ik ga morgen T-Mobile bellen en vragen om een nieuwe sim-kaart, al denk ik niet dat het daar aan ligt. Ik wil gewoon alles proberen voor ik naar een SE-Service Center stap.
Bij mij ook sinds April trouwens, al weet ik niet meer exact wanneer het begon, het is wel ergens in die buurt iig....
Ja, het is een hele oude simkaart. Ik heb nu even snel een firmware update gedaan en ga zo even kijken of het probleem zich nog voor doet...

Het is in ieder geval wel de laatste paar dagen vaker gebeurd. Heb je onlangs nog iets nieuws op je telefoon geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op 18 april 2004 @ 22:30:
[...]

Kijk ff in de openingspost, daar staat een link hierover van Fear-factoR:
http://home.wanadoo.nl/je...0Bluetooth%20internet.htm
Sorry, nu ik idd dit stuk in de openingspost zie staan had ik beter moeten lezen :).

Deze wizard is voor Win2k, werkt het precies zo voor XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 23:37:Ja, het is een hele oude simkaart. Ik heb nu even snel een firmware update gedaan en ga zo even kijken of het probleem zich nog voor doet...

Het is in ieder geval wel de laatste paar dagen vaker gebeurd. Heb je onlangs nog iets nieuws op je telefoon geinstalleerd?
Nee, niets nieuws.
Software die ik er op heb:

SMan
HandyDay
HandyDates
HandySafe
OGGPlayer
Opera
IM+
irRemote
EScummVM

Ik begin het vermoeden te krijgen dat het misschien iets met het T-Mobile Netwerk + oude BEN-kaarten te maken heeft?
Ook ik heb het de laatste dagen steeds vaker.
Zullen we de komende dag(en) eens even de exacte tijdstippen (waar mogelijk) noteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 18 april 2004 @ 23:49:
[...]

Nee, niets nieuws.

SMan
HandyDay
HandyDates
HandySafe
OGGPlayer
Opera
IM+
irRemote
EScummVM

Ik begin het vermoeden te krijgen dat het misschien iets met het T-Mobile Netwerk + oude BEN-kaarten te maken heeft?
Zullen we de komende dag(en) eens even de exacte tijdstippen (waar mogelijk) noteren?
IK heb m bijna altijd op stil staan, en weet dus niet precies wanneer dat gebeurd. Tevens gebeurt het ook in de nacht, als ik wakker wordt ben ik dus onaangenaam verrast.

Heb het vandaag voor het laatst rond een uur of 11 in de ochtend gehad...

Update:
19 april: tussen 06:45 en 8:15 uitgevallen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 23:42:
[...]

Sorry, nu ik idd dit stuk in de openingspost zie staan had ik beter moeten lezen :).

Deze wizard is voor Win2k, werkt het precies zo voor XP?
Yup. Wordt goed uitgelegd hoewel ik wel ff moest zoeken aangezien ik NL XP heb.
Whuzz schreef op 18 april 2004 @ 23:49:
[...]

Nee, niets nieuws.

SMan
HandyDay
HandyDates
HandySafe
OGGPlayer
Opera
IM+
irRemote
EScummVM

Hmmmm....ik heb dit dus nog niet maar mijn BEN kaart is ook al zo'n 2 jaar oud. Hoe oud is die van jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 09:54:
Hmmmm....ik heb dit dus nog niet maar mijn BEN kaart is ook al zo'n 2 jaar oud. Hoe oud is die van jullie dan?
Mijn kaart is een jaar of 6 oud, misschien wel meer.

Uitval tijden:
19/04:
1.05 uur
1.09 uur
8.14 uur

[Update]
T-Mobile gebeld, daar was niets bekend over een probleem met hele oude BEN-sims icm P800/900's.

[Update 2]
Ben nu aan het testen met iemand anders' sim erin, een Orange Sim.

[ Voor 25% gewijzigd door Whuzz op 19-04-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 06-10 15:42
Ik heb ook een oude Ben kaart (uit 1999) i.c.m. met een P900 en nergens last van :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 21:31:
[...]

Be real, een onderwerp met 3 delen, de actieve met 29pagina's waarvan ik echt niet alles wil gaan doorlezen voor een vraagje waarin jij in je loze reply makkelijk antwoord had kunnen geven.
Aangezien je nieuw bent wil ik je toch ff aanraden om de FAQ door te nemen, de mensen die hier al langer meelopen zitten niet te wachten op mensen die vragen gaan stellen die al 10x eerder langsgekomen zijn.
Dus ja je dient al die topics eerst te lezen voordat je een vraag post, en zoals je ondertussen zelf gezien hebt helpt de startpost je bij veel vragen... Wees blij dat je geen P800 gekocht hebt, daar zijn 6 topics met in totaal meer dan 5000 posts en zonder duidelijke topicstart... een aantal van die topics heb ik meerdere keren doorgelezen om iets terug te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Minder, mijn vriendin heeft zo'n jabra bluetooth headset gekregen. Ze kan zonder problemen verbinding maken met haar p800. Maar zodra ik er mee wil verbinden (de verbinding met p800 is dan verbroken) kan ie geen headset vinden. :( Zelfs met sman kan ie geen bluetooth devices vinden.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Whuzz schreef op 19 april 2004 @ 10:12:
[...]

Mijn kaart is een jaar of 6 oud, misschien wel meer.

Uitval tijden:
19/04:
1.05 uur
1.09 uur
8.14 uur

[Update]
T-Mobile gebeld, daar was niets bekend over een probleem met hele oude BEN-sims icm P800/900's.

[Update 2]
Ben nu aan het testen met iemand anders' sim erin, een Orange Sim.
ik heb een 2-3 jaar oude orange kaart... en heb dit probleem ook alleen niet zo vaak als een aantal mensen hier melden ( voor mijn verhaal zie hier DeoDupke in "Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel...")

ff wat anders:
ik heb eens een beetje proberen te blue jacken maar het is mij opgevallen dat mensen eerst mijn contact moet accepteren bij het versturen van een contactpersoon. Hebben jullie dit allemaal ( ik heb overigens naar een 2 nokia's proberen te sturen, en die moesten allebei accepteren) zij konden echter wel zonder toestemming van mij een contact sturen

[ Voor 5% gewijzigd door DeoDupke op 19-04-2004 19:59 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

DeoDupke schreef op 19 april 2004 @ 19:58:
ff wat anders:
ik heb eens een beetje proberen te blue jacken maar het is mij opgevallen dat mensen eerst mijn contact moet accepteren bij het versturen van een contactpersoon. Hebben jullie dit allemaal ( ik heb overigens naar een 2 nokia's proberen te sturen, en die moesten allebei accepteren) zij konden echter wel zonder toestemming van mij een contact sturen
Dan zijn dat waarschijnlijk Symbian Nokia's geweest.
Die moeten namelijk eerst accepten, andere niet.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Nog even voor degenen met "Insert Sim Card" problemen:

Hoe zit het met de battery-status? Gister was mijn accu namelijk bijna leeg en heb ik nogal wat errors gehad. Vandaag (na 8.14 uur) geen enkele meer en ik heb in de tussentijd mijn accu opgeladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Whuzz schreef op 19 april 2004 @ 23:02:

Hoe zit het met de battery-status? Gister was mijn accu namelijk bijna leeg en heb ik nogal wat errors gehad. Vandaag (na 8.14 uur) geen enkele meer en ik heb in de tussentijd mijn accu opgeladen...
aha, ik zal mijne deze week eens leeg laten lopen.. kijken of ik dan nog vasthangers oid krijg

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 19 april 2004 @ 23:02:

Ik heb sinds gisteren 22:00 geen last meer daarvan gehad. Ik heb een update gedaan, maar na de update is het nog 1 keer voorgekomen. Mijn batterij was gister ongeveer 75%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
DeoDupke schreef op 20 april 2004 @ 10:01:
[...]

aha, ik zal mijne deze week eens leeg laten lopen.. kijken of ik dan nog vasthangers oid krijg
battery is 21%...
hij is nu al vast blijven hangen, de klok screensaver komt er niet meer vanaf.
Hij werkt schijnbaar wel nog want bij het indrukken van de powerbutton hoor ik de bekende klik dat hij vraagt of je je telefoon uit wilt zetten... dus ik drukte op ok en hij ging uit ( met nog steeds de klokscreensaver op 10:15, toen ik het merkte was het al 11:45)

Na opnieuw aanzetten is mijn achtergrond image verdwenen. Hij staat wel nog in de instellingen en na opnieuw op OK duwen staat hij er weer ( klepje geslotenmodus)

Tot nu toe nog geen simmelding gekregen ( na deze reboot)

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DeoDupke schreef op 20 april 2004 @ 11:50:battery is 21%...
hij is nu al vast blijven hangen, de klok screensaver komt er niet meer vanaf.
Hij werkt schijnbaar wel nog want bij het indrukken van de powerbutton hoor ik de bekende klik dat hij vraagt of je je telefoon uit wilt zetten... dus ik drukte op ok en hij ging uit ( met nog steeds de klokscreensaver op 10:15, toen ik het merkte was het al 11:45)

Na opnieuw aanzetten is mijn achtergrond image verdwenen. Hij staat wel nog in de instellingen en na opnieuw op OK duwen staat hij er weer ( klepje geslotenmodus)

Tot nu toe nog geen simmelding gekregen ( na deze reboot)
Hmm, nu heb je het over een vastloper dus, niet de "Inser Sim" error. Vastlopers heb ik eigenlijk bijna nooit.
Hou iig even in de gaten dat áls je de sim-error krijgt, hoe vol/leeg je batterij dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Whuzz schreef op 20 april 2004 @ 12:07:
[...]

Hmm, nu heb je het over een vastloper dus, niet de "Inser Sim" error. Vastlopers heb ik eigenlijk bijna nooit.
Hou iig even in de gaten dat áls je de sim-error krijgt, hoe vol/leeg je batterij dan is.
die simerror kreeg ik eerst random, daarna alleen na rebooten ( en dat deed ik alleen na een vastloper) maar nu, heel raar geen simerror meer gehad na de reboot

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Is niet echt goede reclame voor Sony Ericsson: als die problemen...
Beetje raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Tha BasZ schreef op 20 april 2004 @ 13:06:
Is niet echt goede reclame voor Sony Ericsson: als die problemen...
Beetje raar...
Nee, idd.
Heb SE ge-emailed over het probleem en kreeg het advies om een master-reset te doen en als dat niet hielp om contact op te nemen met een Service Center.
Weet iemand toevallig het SE-center dat het dichtst bij Apeldoorn in de buurt is?

Kennlijk zijn ze zich iig nog niet bewust van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:41

wittekat

tja denk je dan

vorige week dinsdag had ik de telefoon bij t-for-telecom besteld en zaterdag was die binnen !!

morgen haal ik hem op en dan word het genieten geblazen !!

alleen bij kpn betaal 17,50!! per MB voor dat gprs gedoe, wat een afzetters !!!

hebben mensen hier de telefoon verzekerd ?? is dit aan te raden ??

jullie horen nog van me !

[ Voor 3% gewijzigd door wittekat op 20-04-2004 17:34 ]

tja denk je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

wittekat schreef op 20 april 2004 @ 15:53:
hebben mensen hier de telefoon verzekerd ?? is dit aan te raden !!!
Stel dat je je P900 volgende week uit je handen laat pleuren en hij valt in de plee (je wilt niet wéten hoe vaak dat gebeurt |:( ) of op de stoeptegels uit elkaar... Zou je dan blij zijn als ie verzekerd was of ga je gewoon terug naar de winkel om een nieuwe te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
wittekat schreef op 20 april 2004 @ 15:53:
vorige week dinsdag had ik de telefoon bij t-for-telecom besteld en zaterdag was die binnen !!

morgen haal ik hem op en dan word het genieten geblazen !!

alleen bij kpn betaal 17,50!! per MB voor dat gprs gedoe, wat een afzetters !!!

hebben mensen hier de telefoon verzekerd ?? is dit aan te raden !!

jullie horen nog van me !

groetuhe !
Ik heb de mijne nu niet meer verzekerd. Ik had m'n vorige 2 telefoons nog wel verzekerd, maar ik zie 't nut eigenlijk niet meer zo. Als je 'm uit je handen laat vallen, kun je dat dan niet gewoon via een andere verzekering laten vergoeden?

Het enige nut wat ik kan bedenken van zo'n verzekering is het tegen gaan van extreem veel bellen door de persoon die jou telefoon gevonden heeft.

Kun je in het vervolg op een wat "nettere" manier reageren? dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Flint schreef op 20 april 2004 @ 16:25:
Ik heb de mijne nu niet meer verzekerd. Ik had m'n vorige 2 telefoons nog wel verzekerd, maar ik zie 't nut eigenlijk niet meer zo. Als je 'm uit je handen laat vallen, kun je dat dan niet gewoon via een andere verzekering laten vergoeden?
Welke verzekering wou je het op gooien dan? Tenzij je wellicht een flink uitgebreide inboedelverzekering hebt waar dit soort dingen ook onder vallen denk ik niet dat een verzekering dit gaat uitkeren hoor.
Ik had mijn vorige telefoons niet verzekerd, deze juist wel. Hij heeft me bijna 800 euro gekost en het risico dat je hem laat vallen is toch redelijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ja, waar laat je zoiets verzekeren, maar toch ook tegen alles, water schade, scherm breuk, slechte batterij e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Dj_Neo_Ziggy schreef op 20 april 2004 @ 16:34:
Ja, waar laat je zoiets verzekeren, maar toch ook tegen alles, water schade, scherm breuk, slechte batterij e.d.?
Slechte accu? Hmm, ik denk niet dat mijn verzekering dat gaat dekken. Er zijn iig honderden verzekeraars te vinden. Lees iig goed de kleine lettertjes en alle voorwaarden door. Het is een bekend gegeven dat veel vezekeraars van telefoons meer bezig zijn met onder hun plicht uit te komen dan met het daadwerkelijk uitbetalen van schadegevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Iemand nog crashes gehad? Ik al niet meer sinds gisterochtend 8.14 uur. Ik had gehoopt op weer een crash nadat ik mijn oude BEN sim er weer in had gedaan, dan wist ik tenminste dat het daar aan lag.
Overigens blijken er een aantal Nokia's met hetzelfde te probleem te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Laatst online: 16-08-2020
heb nog een vraagje over de p900:

als ik een smsje wil verzenden en ik druk perongelijk om de pijl knopje dan wordt het berichtje ergens opgeslagen. maar waar kan ik deze opgeslagen berichtjes terug vinden? ik kan hem namelijk nergens vinden (vooral bij berichten niet).

verder ben ik erg tevreden over de p900 zeker het aanschaffen waard:D. ik moet de bluetooth (blue jack ff probleren:p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

in je SMS-box bij Drafts. (als je een engels menu hebt tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 20 april 2004 @ 21:48:
Iemand nog crashes gehad? Ik al niet meer sinds gisterochtend 8.14 uur. Ik had gehoopt op weer een crash nadat ik mijn oude BEN sim er weer in had gedaan, dan wist ik tenminste dat het daar aan lag.
Overigens blijken er een aantal Nokia's met hetzelfde te probleem te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 23:19

aKra

Intentionally left blank.

Ik zit hier echt met een probleem :(

Ik krijg mijn P900 niet meer "herkend" in mijn cradle, met infrarood op de laptop kan ik nog wel files transferren, maar als ik Win XP schoon installeer of Win2K of zelfs Win98 SE hij wilt hem niet in de cradle detecteren, ik wil graag een nieuwe software versie erop zetten omdat ik de laatste tijd echt alleen maar crashes krijg rare bugs e.d.

Weet iemand een oplossing of evt. een punt van SE waar ik hem door hun kan laten backuppen & upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 21 april 2004 @ 01:52:
Ik zit hier echt met een probleem :(

Ik krijg mijn P900 niet meer "herkend" in mijn cradle, met infrarood op de laptop kan ik nog wel files transferren, maar als ik Win XP schoon installeer of Win2K of zelfs Win98 SE hij wilt hem niet in de cradle detecteren, ik wil graag een nieuwe software versie erop zetten omdat ik de laatste tijd echt alleen maar crashes krijg rare bugs e.d.

Weet iemand een oplossing of evt. een punt van SE waar ik hem door hun kan laten backuppen & upgraden?
usb aansluiting werkt goed? connectie craddle/telefoon goed? kan je bv. zien of je p900 oplaadt als je in de craddle zet? probeer een ander craddle of een ander telefoon (als het mogelijk is).
Oh ja, als je een 2e craddle kan vinden, dan kan je ook backup/restore daar doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

b schreef op 20 april 2004 @ 21:58:
heb nog een vraagje over de p900:

als ik een smsje wil verzenden en ik druk perongelijk om de pijl knopje dan wordt het berichtje ergens opgeslagen. maar waar kan ik deze opgeslagen berichtjes terug vinden? ik kan hem namelijk nergens vinden (vooral bij berichten niet).
Bij SMS in het postvak "concepten" staat hij dan. Als hij als klaar was, maar nog niet verzonden staat hij in het postvak "uit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Laatst online: 16-08-2020
running man schreef op 21 april 2004 @ 08:13:
[...]

Bij SMS in het postvak "concepten" staat hij dan. Als hij als klaar was, maar nog niet verzonden staat hij in het postvak "uit".
nou ik zie nergens concepten staan met een dichte klep :S maar bij open klep wel. wel jammer dat dit zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

b schreef op 21 april 2004 @ 14:28:
[...]

nou ik zie nergens concepten staan met een dichte klep :S maar bij open klep wel. wel jammer dat dit zo is.
Okay, ik heb de klep er niet opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
b schreef op 21 april 2004 @ 14:28:
[...]

Dat klopt, daar is niet helemaal goed over nagedacht. Als je bijvoorbeeld met gesloten klep een smsje aan het maken bent, en je druk per ongeluk ergens verkeerd op dan mag je vervolgens het smsje afmaken met het klepje open :/
Ik vraag me af wat er gebeurt als je tijdens het maken van een smsje gebelt wordt. Zou best kunnen dat ie dan ook naar concepten gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb trouwens al 2 dagen geen "Insert Sim Card" errors meer gehad. Ik snap er geen zak van. De ene dag gebeurt het 10 keer en nu ineens niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Whuzz schreef op 20 april 2004 @ 16:29:
[...]

Welke verzekering wou je het op gooien dan? Tenzij je wellicht een flink uitgebreide inboedelverzekering hebt waar dit soort dingen ook onder vallen denk ik niet dat een verzekering dit gaat uitkeren hoor.
Ik had mijn vorige telefoons niet verzekerd, deze juist wel. Hij heeft me bijna 800 euro gekost en het risico dat je hem laat vallen is toch redelijk groot.
Ik weet 't ook niet precies :) Ik dacht dat je 't ook wel onder een andere verzekering kon laten vallen. Ik ben iig wel heel erg voorzichtig met m'n telefoon.
Hebben die gsm verzekeringen niet iets van een eigen risico ofzo? Of kun je je telefoon gewoon op de grond kapot gooien als je 'm zat bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Flint schreef op 21 april 2004 @ 15:33:
Ik weet 't ook niet precies :) Ik dacht dat je 't ook wel onder een andere verzekering kon laten vallen. Ik ben iig wel heel erg voorzichtig met m'n telefoon.
Hebben die gsm verzekeringen niet iets van een eigen risico ofzo? Of kun je je telefoon gewoon op de grond kapot gooien als je 'm zat bent?
Dat hangt van je verzering af. Meestal:
Laag eigen risico = Hoge Premie (en andersom)

Ik heb een eigen risico van 25 of 50 euro geloof ik. En als ik mijn P900 zat ben kan ik hem dus inderdaad op de grond pleuren. Moet ik 50 euro dokken aan mijn verzekering en de kapotte telefoon inleveren en dan krijg ik een nieuwe.

Hoef je overigens niet 2 keer in korte tijd te proberen, want dan krijg je vermoed ik de vriendelijke mededeling dat íf je premie verdrievoudigd wordt óf dat je op zoek kunt naar een andere maatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Whuzz schreef op 21 april 2004 @ 16:00:
Ik heb een eigen risico van 25 of 50 euro geloof ik. En als ik mijn P900 zat ben kan ik hem dus inderdaad op de grond pleuren. Moet ik 50 euro dokken aan mijn verzekering en de kapotte telefoon inleveren en dan krijg ik een nieuwe.
Maar je krijgt dus een nieuwe, en geen geld? Want anders kun je gewoon een andere telefoon kopen? Nieuw model bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Flint schreef op 21 april 2004 @ 16:03:
Maar je krijgt dus een nieuwe, en geen geld? Want anders kun je gewoon een andere telefoon kopen? Nieuw model bijvoorbeeld.
Hmm, daar zou ik even de voorwaarden van mijn verzekering voor moeten checken eik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Had vorig jaar namelijk mijn p800 laten verzekeren bij vodaphone. Nooit meer wat van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOLDENBOY
Hoikes,

is er nog iemand die heeft opgemerkt dat hij een probleem heeft in agenda ?

Met name ingevoerde afspraken/herinneringen verdwijnen én verwijderde afspraken/herinneringen zijn terug aanwezig na het heropstarten (d.i. dus helemaal uitschakelen en terug opstarten 8)7 ) van de P900 (zie mijn vorige post waarop ik slechts 1 antwoordje heb op gehad..).

Ik sta niet alleen met dat probleem want een vriend van me heeft het ook met zijn P900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Volgens mij krijg je een exact dezelfde telefoon...

Ik zit ook helemaal tot in m'n nopjes verzekerd (kost teveel geld :X) en ik wil dat ook wel eens weten, want ik heb er nu al schade aan... Zou wel fijn kunnen zijn als ik nu een nieuwe batterij zou kunnen krijgen :D

Zeg ik wel dat hij in het water is gevallen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deeb schreef op 22 april 2004 @ 00:21:
Hoikes,

is er nog iemand die heeft opgemerkt dat hij een probleem heeft in agenda ?

Met name ingevoerde afspraken/herinneringen verdwijnen én verwijderde afspraken/herinneringen zijn terug aanwezig na het heropstarten (d.i. dus helemaal uitschakelen en terug opstarten 8)7 ) van de P900 (zie mijn vorige post waarop ik slechts 1 antwoordje heb op gehad..).

Ik sta niet alleen met dat probleem want een vriend van me heeft het ook met zijn P900.
Ik check het morgen ff voor je, want tis nu al laat. Als 't bij mij ook mislukt slaap ik pas over anderhalf uur 8)7 en daar heb ik geen zin an :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

aKra schreef op 22 april 2004 @ 00:26:
Ik zit ook helemaal tot in m'n nopjes verzekerd (kost teveel geld :X) en ik wil dat ook wel eens weten, want ik heb er nu al schade aan... Zou wel fijn kunnen zijn als ik nu een nieuwe batterij zou kunnen krijgen :D
Schade aan de accu of schade aan de telefoon door een lekke accu wordt in 9 van de 10 gevallen níet vergoed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Dat vind ik opzich wel een beetje slecht, ik ben toch verzekerd voor een correct werkende telefoon, en wanneer deze defecten vertoont hoor ik dat te kunnen verhalen op de verzekering?...

Betaal geen € 15 p/maand omdat ik teveel geld heb? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 22 april 2004 @ 08:05:
Dat vind ik opzich wel een beetje slecht, ik ben toch verzekerd voor een correct werkende telefoon, en wanneer deze defecten vertoont hoor ik dat te kunnen verhalen op de verzekering?...
Nee,
Dat je een verzekering hebt wil niet zeggen dat je voor ALLES verzekerd bent!.
Je bent verzekerd voor de in de polisvoorwaarden genoemde voorvallen.

Lees die maar eens door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

aKra schreef op 22 april 2004 @ 08:05:

Betaal geen € 15 p/maand omdat ik teveel geld heb? :/
Geen enkele verzekering dekt alles. Dan zou zo'n maatschappij binnen een jaar failliet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 22 april 2004 @ 10:42:
[...]

Geen enkele verzekering dekt alles. Dan zou zo'n maatschappij binnen een jaar failliet zijn.
Als je maar genoeg premie betaald kun je alles verzekeren ;)

Als jij mij € 1000 premie betaald (ineens), dan verzeker ik voor jou alles wat er mis gaat met je P900 hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds kort een P900 in mijn bezit, met orange free abonnement. Nu wil ik internet acces.
Ik dat zojuist laten activeren door orange en heb een smsje gehad met de installatietroep. Maar als ik dan een internetpagina wil opvragen dan krijg ik na ongeveer 30 seconden verbinding een foutmelding "Fout WAP-Gateway" Controleer de WAP-accountinstellingen in het configuratiescherm.

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad? of weet iemand of internet acces wel mogelijk is bij orange op de p900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 16:51:
Ik dat zojuist laten activeren door orange en heb een smsje gehad met de installatietroep. Maar als ik dan een internetpagina wil opvragen dan krijg ik na ongeveer 30 seconden verbinding een foutmelding "Fout WAP-Gateway" Controleer de WAP-accountinstellingen in het configuratiescherm.

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad? of weet iemand of internet acces wel mogelijk is bij orange op de p900?
Je kunt de "installatietroep" ook laten sturen door SE. Zie de startpost voor meer info. Onder 't kopje Multimedia Instellingen.

Ik heb zelf ook Orange, I-net werkt gewoon :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 10:51:
Als je maar genoeg premie betaald kun je alles verzekeren ;)

Als jij mij € 1000 premie betaald (ineens), dan verzeker ik voor jou alles wat er mis gaat met je P900 hoor!
Prima, deal. :)

* Whuzz denkt dat hij binnen een maand een stuk of 20 P900's gaat kwijtraken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
De toekomst van SonyEricsson ziet er wel rooskleurig uit als we de statistieken mogen geloven. ff een overzicht van het aantal bezoekers per fabrikant:

SonyEricsson vs Nokia
Afbeeldingslocatie: http://traffic.alexa.com/graph?w=320&h=240&r=2y&u=sonyericsson.com/&u=http://www.nokia.com/

SonyEricsson vs Siemens-Mobile
Afbeeldingslocatie: http://traffic.alexa.com/graph?w=320&h=240&r=2y&u=sonyericsson.com/&u=http://www.siemens-mobile.com/

SonyEricsson vs Samsung Mobile
Afbeeldingslocatie: http://traffic.alexa.com/graph?w=320&h=240&r=2y&u=sonyericsson.com/&u=http://www.samsungmobile.com/

SonyEricsson vs Motorola
Afbeeldingslocatie: http://traffic.alexa.com/graph?w=320&h=240&r=2y&u=sonyericsson.com/&u=http://www.motorola.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste p900 gebruikers hoe zit het nu met msn op de p900 ik heb deze link gevonden en geprobeerd te openen maar hij weigerd.
http://jmsn.edibay.com/
heeft iemand nog anders ideeen.
groeten jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 22 april 2004 @ 18:26:
[...]

Prima, deal. :)

* Whuzz denkt dat hij binnen een maand een stuk of 20 P900's gaat kwijtraken :*)
Uiteraard is de polis gekoppeld aan 1 bepaalde telefoon (IMEI controle o.i.d.) ;)
*past polisvoorwaarden aan*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 22:55:
Uiteraard is de polis gekoppeld aan 1 bepaalde telefoon (IMEI controle o.i.d.) ;)
*past polisvoorwaarden aan*
En als die stuk gaat, er rijdt een vrachtwagen overheen ofzo, dan krijg ik een nieuwe neem ik aan? En ook als ie gejat wordt? Dan heb ik een nieuw IMEI nummer dus... En dan wordt ie daarna vast nog wel een keer gejat. Of 10. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 22 april 2004 @ 23:08:
[...]

En als die stuk gaat, er rijdt een vrachtwagen overheen ofzo, dan krijg ik een nieuwe neem ik aan? En ook als ie gejat wordt? Dan heb ik een nieuw IMEI nummer dus... En dan wordt ie daarna vast nog wel een keer gejat. Of 10. ;)
.. voor dat nieuwe IMEI nummer/telefoon moet je dus opnieuw Eur 1000 betalen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ok, dit is vrij lomp, maar na mijn master reset krijg ik het níet meer voor elkaar om de snelfunctie die onder de OK-knop knip bij Flip Closed te veranderen. Die wil van Call List (standaard) naar Nieuwe SMS veranderen, maar ik kan niet meer vinden waar je dat ook weer instelt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je toestel kapot is krijg je inprincipe een nieuwe, mocht de verzekering die niet op voorraad hebben (wat bij p900 niet voorkomt) krijg je een vergoeding, die kun je voor je nieuwe toestel gebruiken. Let op mocht je alles niet gebruiken dan krijg je dat ook niet terug en je eigen risico moet je altijd betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 06-10 15:42
Whuzz schreef op 23 april 2004 @ 00:45:
Ok, dit is vrij lomp, maar na mijn master reset krijg ik het níet meer voor elkaar om de snelfunctie die onder de OK-knop knip bij Flip Closed te veranderen. Die wil van Call List (standaard) naar Nieuwe SMS veranderen, maar ik kan niet meer vinden waar je dat ook weer instelt??
In je configuratiescherm bij 'Sneltoetsen toepassingen'? ;)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Flint schreef op 22 april 2004 @ 18:41:
De toekomst van SonyEricsson ziet er wel rooskleurig uit als we de statistieken mogen geloven. ff een overzicht van het aantal bezoekers per fabrikant:

SonyEricsson vs Nokia
[afbeelding]

SonyEricsson vs Siemens-Mobile
[afbeelding]

SonyEricsson vs Samsung Mobile
[afbeelding]

SonyEricsson vs Motorola
[afbeelding]
Wat is een "Daily Traffic Rank Trend"?

Ik hoop niet het aantal bezoekers want de y-as loopt af naar boven......

Enehhh - hoe link jij die Daily Traffic Rank Trend" aan de toekomst van een bedrijf?

[ Voor 8% gewijzigd door reinhrst op 23-04-2004 12:07 ]

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik denk niet dat de verzekering geld uitbetaald om een nieuwe te kopen, en als je dan al een andere telefoon koopt ben je niet meer verzekerd omdat je verzekerd bent voor een bepaald type neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
De grafieken geven het aantal bezoekers aan van de website. De y-as snap ik ook niet :?
Maargoed, de stijgende lijn kun je ook zien zonder waardes bij de x en y as te zetten.

Het aantal bezoekers betekend natuurlijk niet automatisch dat het heel goed met het bedrijf gaat, maar het is zeker positief. De bezoekers hebben duidelijk interesse in SE, en overwegen dus iets te kopen van SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:41

wittekat

tja denk je dan

ik heb eindelijk de p900 in bezit met t-mobile abbo...

alleen mms-en gaat niet fijn:

t-mobile heeft me een install sms gestuurd met de mms instellingen voor de p900 alleen als ik een mms wil versturen stopt die na 94% en zegt die dat die geen mms kan versturen.

de mms-en komen wel aan !!

vaag...

heb de laatste software update

iemand idee ?

tja denk je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 21:46:
beste p900 gebruikers hoe zit het nu met msn op de p900 ik heb deze link gevonden en geprobeerd te openen maar hij weigerd.
http://jmsn.edibay.com/
heeft iemand nog anders ideeen.
groeten jeffrey
hoe bedoel je wat doet hij niet?
heb je betaald?

[ Voor 3% gewijzigd door DeoDupke op 23-04-2004 18:09 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

wittekat schreef op 23 april 2004 @ 14:33:
ik heb eindelijk de p900 in bezit met t-mobile abbo...

alleen mms-en gaat niet fijn:

t-mobile heeft me een install sms gestuurd met de mms instellingen voor de p900 alleen als ik een mms wil versturen stopt die na 94% en zegt die dat die geen mms kan versturen.

de mms-en komen wel aan !!

vaag...

heb de laatste software update

iemand idee ?
Same here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Bij mij doet tie het gewoon goed hoor dat mms-en, heb van T-Mobile ooit eens iets gekregen en toen deed tie het...

Ook kan je die configurators uit de startpost gebruiken voor je instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOLDENBOY
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 00:52:
[...]

Ik check het morgen ff voor je, want tis nu al laat. Als 't bij mij ook mislukt slaap ik pas over anderhalf uur 8)7 en daar heb ik geen zin an :Z
Hé Playboy Mansion, heb je het al kunnen uittesten ?

Ik ben uiteraard erg benieuwd of dit inderdaad een algemeen probleem is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeoDupke schreef op 23 april 2004 @ 18:09:
[...]

hoe bedoel je wat doet hij niet?
heb je betaald?
nee als ik op de link klik dan kan hij geen pagina vinden

laat mnaar hij doet het al weer

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deeb schreef op 23 april 2004 @ 20:37:
[...]

Hé Playboy Mansion, heb je het al kunnen uittesten ?

Ik ben uiteraard erg benieuwd of dit inderdaad een algemeen probleem is :?
Ja ik heb het net twee keer gedaan.

Drie afspraken verwijderd, twee nieuwe opgevoerd. P900 uitgezet en opnieuw opgestart. De drie afspraken zijn nog steeds verwijderd en de twee nog steeds aanwezig.

Hier heb ik dat probleem dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOLDENBOY
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 00:09:
[...]

Ja ik heb het net twee keer gedaan.

Drie afspraken verwijderd, twee nieuwe opgevoerd. P900 uitgezet en opnieuw opgestart. De drie afspraken zijn nog steeds verwijderd en de twee nog steeds aanwezig.

Hier heb ik dat probleem dus niet.
Bizar dat jij dat probleem dus niet hebt.
Aan welke firmware zit jij momenteel ?
Misschien heeft dat er iets mee te maken of heb ik en mijn vriend een model met een fout in de software ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 23 april 2004 @ 12:09:
Ik denk niet dat de verzekering geld uitbetaald om een nieuwe te kopen, en als je dan al een andere telefoon koopt ben je niet meer verzekerd omdat je verzekerd bent voor een bepaald type neem ik aan?
Zeker wel, je krijg een bepaald bedrag wat je toestel waard is op dat moment. Daarvan mag je een nieuwe uitzoeken (@ bc iig).

Je toestel staat verzekerd op type en imeinummer, dat is het belangrijkste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje een P900, maar was een tijd in het buiten land. Ik dacht laat ik weer is gaan updaten maar dat wil hij niet meer.

ik heb pcsuite er op en de seus setup heb ik ook al tot in den treuren uitgevoerd. Hij wil maar niet updaten.

hij blijft op de website op de volgende melding hangen
Please wait...

Checking the installation of Sony Ericsson Update Service

Lijkt dus alsof het in het seus stukje zit. Heeft iemand dit al is gehad, en er misschien een oplossing voor buiten format C: /q

ik heb een verouderde versie van mijn firmware, ik loop 1 of 2 versies achter

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW ik heb ook een gronisch tijd probleem. Ik loop altijd 1 uur achter in nederland. Als ik hem gelijk zet dan zet mijn sync station (denk ik) hem weer een uur terug

Ik heb er wel worldmate en tracker op staan. Worlmate heeft ook weer zomer en wintertijd dingen en ik denk dat het daar in zit.

Ik heb geexperimenteerd met zomertijd instellingen in de foon op europe, alleen dan kloppen de tijden van de overige landen niet.

als ik hem dus in mijn time instellingen in mijn foon op europe heb staan dan doet worldmate er weer een uurtje extra bij Beide hebben amsterdam als locatie staan

iemand hier ook nog een idee over??

zolang ik hem niet in mijn syncstation zet gaat alles goed, dan moet ik alleen wel nergens zomertijd instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Neem ook een kijkje in 't P900 topic.

Gebruik je een firewall tijdens het updaten? Dat kan een probleem zijn, dus die moet je eventueel ff uitzetten.

Probleem met de tijd ligt meestal tóch aan de zomer/wintertijd instellingen. Je moet dat ff uitvinken zodat je het zelf elk halfjaar ff met de hand doet, dat werkt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deeb schreef op 24 april 2004 @ 01:04:
[...]

Bizar dat jij dat probleem dus niet hebt.
Aan welke firmware zit jij momenteel ?
Misschien heeft dat er iets mee te maken of heb ik en mijn vriend een model met een fout in de software ??
Ik heb de laatste firmware erop zitten. Verder wat games, Bemused, SMan en Handyday2004.

Ik denk dat het wellicht meer bizar is dat jij het probleem wel hebt en ik niet btw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Merged met topic 904785: "P900 wil niet updaten"

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bekend welke poort de update service gebruikt? Ik heb wel een router staan en een vuurmuur, daar had ik ff niet aan gedacht.

als ik weet welk poortje hij wil zet ik die wel ff open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Flint schreef op 21 april 2004 @ 14:47:
[...]
Als je bijvoorbeeld met gesloten klep een smsje aan het maken bent, en je druk per ongeluk ergens verkeerd op dan mag je vervolgens het smsje afmaken met het klepje open :/
Het kan altijd erger :)
De Samsung A800 van m'n vriendin laat je verse bericht bij een verkeerde beweging helemaal verdwijnen, niks conceptbox :)
Ik vraag me af wat er gebeurt als je tijdens het maken van een smsje gebelt wordt. Zou best kunnen dat ie dan ook naar concepten gaat.
ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 11:15:
BTW ik heb ook een gronisch tijd probleem. Ik loop altijd 1 uur achter in nederland. Als ik hem gelijk zet dan zet mijn sync station (denk ik) hem weer een uur terug
Je geeft zelf min of meer het antwoord.
zolang ik hem niet in mijn syncstation zet gaat alles goed, dan moet ik alleen wel nergens zomertijd instellen.
Je moet bij de zomertijd instellingen geen enkele zone aanvinken dus, Europe, Northern zone en Southern zone uit :)
Dan geeft je syncstation geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOLDENBOY
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 18:26:
[...]

Ik heb de laatste firmware erop zitten. Verder wat games, Bemused, SMan en Handyday2004.

Ik denk dat het wellicht meer bizar is dat jij het probleem wel hebt en ik niet btw 8)
:) ja klopt, uiteraard is het probleem op zich bizar. Ik vermoed dat ik toch mijn licht moet gaan opsteken bij Sony Ericsson.. Hopelijk weten zij daar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Deeb:
Ik heb dit inderdaad ook een keer gehad, maar toen gaf ik mijzelf de schuld van het probleem. Blijkbaar iets verkeerd gedaan. Sindsdien heb ik geen firmware updates gedaan, maar ik kan het niet nog eens laten plaatsvinden. Misschien dat het gebeurt als je telefoon vastloopt, terwijl de Calendar nog openstaat in je geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaterGast.nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-02-2024

LaterGast.nl

Doe je dat.

Hi,
Gisteren een P900 opgehaald, werkt electronisch allemaal prima alleen de jog-dail gaat niet naar achteren doet niets, die oet toch net als naar voren toe gewoon klikken en een functie hebben. Kan iemand dat bevestigen kan ik morgenochtend meteen terug. TNX

Taking PORN off the internet is trying to get pee out of a swimming pool!!!

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.