Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.936 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

LaterGast.nl schreef op 25 april 2004 @ 23:22:
Hi,
Gisteren een P900 opgehaald, werkt electronisch allemaal prima alleen de jog-dail gaat niet naar achteren doet niets, die oet toch net als naar voren toe gewoon klikken en een functie hebben. Kan iemand dat bevestigen kan ik morgenochtend meteen terug. TNX
Jogdail moet idd 5 richtingen op te bewegen zijn. Omhoog scrollen, omlaag scrollen, indrukken, naar voren klikken, naar achteren klikken.

Update voor wat betreft de "Insert Sim Error"
Nadat ik een poos getest had met een andere SIM-kaart in mijn P900, waarbij hij geen enkele keer de error gaf, heeft ie het ook niet meer gedaan met mijn eigen sim. Ik heb ondertussen ook een nieuwe firmware erop geflashed en heb inmiddels al een dag of 5 geen error meer gehad :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Raar van dat SIM error dat tie het nu niet meer geeft, maar ja alleen maar beter toch?
En van die problemen met die afspraken die ineens vaag verdwijnen uit je agenda heb ik ook wel eens gehad... Zat aan mezelf te twijfelen eerst, of ik hem wel zeker weten erin had gezet. Maar sindsdien ik weer een firmware update heb gedaan heb ik nooit problemen gehad ermee...

En trouwens nog even over dat MMS-probleem dat hij blijft "hangen" op het einde met T-Mobile, heb ik nu ook ineens... Erg raar, want hij contact wel gewoon met de goede server zeg maar. Maar hij houdt gewoon aan het einde op en geeft dan een error... Had het eerst niet overigens dus vandaar dat ik het raar vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Ik zit met een probleempje
ik heb 20e mijn p900 binnegekregen...

nu wil ik em via bluetooth connecten met mijn laptop
(acer travelmate 800)
maar dit lukt maar niet p900 ziet wel andere telefoons
maar de laptop als maar niet!

ik heb mijn bluetooth van mijn flaptop al een x opnieuw geinstalleerd

infrarood lukt wel.. maar bluetooth is natuurlijk veel leuker...

zijn er meer mensen met dit probleem
en zijn er al mensen die het opgelost hebben dan???

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tha BasZ schreef op 26 april 2004 @ 01:06:
Raar van dat SIM error dat tie het nu niet meer geeft, maar ja alleen maar beter toch?
En van die problemen met die afspraken die ineens vaag verdwijnen uit je agenda heb ik ook wel eens gehad... Zat aan mezelf te twijfelen eerst, of ik hem wel zeker weten erin had gezet. Maar sindsdien ik weer een firmware update heb gedaan heb ik nooit problemen gehad ermee...

En trouwens nog even over dat MMS-probleem dat hij blijft "hangen" op het einde met T-Mobile, heb ik nu ook ineens... Erg raar, want hij contact wel gewoon met de goede server zeg maar. Maar hij houdt gewoon aan het einde op en geeft dan een error... Had het eerst niet overigens dus vandaar dat ik het raar vindt...
En raar dat het ding overal weer leverbaar is behalve bij Vodafone 8)7 :? :'(

Zullen we het maar op een raar telefoontje houden ;)

Overigens, dat van die sim, kan het niet gewoon zijn dat de contactjes wat vies (geoxideerd) waren, en dat door het verwisselen van de sims deze weer een beetje opgepoetst zijn? Zelf behandel ik mijn sim eens per jaar met een schuurpapiertje.

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

reinhrst schreef op 26 april 2004 @ 13:21:
Overigens, dat van die sim, kan het niet gewoon zijn dat de contactjes wat vies (geoxideerd) waren, en dat door het verwisselen van de sims deze weer een beetje opgepoetst zijn? Zelf behandel ik mijn sim eens per jaar met een schuurpapiertje.
Even het topic wat beter lezen kan geen kwaad. Dat was de eerste suggestie die geopperd werd en aangezien tweakers meestal niet helemaal debiel zijn is dat het eerste waar je zelf ook aan denkt natuurlijk... Contactjes is iig niet het probleem. Hoe ik dat zo zeker weet? Lees maar even een paar berichten terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Whuzz schreef op 26 april 2004 @ 14:42:
[...]

Even het topic wat beter lezen kan geen kwaad. Dat was de eerste suggestie die geopperd werd en aangezien tweakers meestal niet helemaal debiel zijn is dat het eerste waar je zelf ook aan denkt natuurlijk... Contactjes is iig niet het probleem. Hoe ik dat zo zeker weet? Lees maar even een paar berichten terug :)
_/-\o_

overigens heb ik er ook al een aantal dagen geen last meer van gehad.... ( ff afkloppen)

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Whuzz schreef op 26 april 2004 @ 14:42:
[...]

|:( |:( |:( |:(

Ik dacht dat ik het toch altijd wel goed bijhield.... Blijkbaar even een weekendje te veel gedronken en een paar berichtjes gemist...... ;)

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had wat tijd problemen, die heb ik inmiddels opgelost. het zit hem er in dat wanneer je je zomertijd enzo wil gaan gebruiken moet je tussen door even een rebootje doen.

echter heb ik nog steeds de update problemen.
thuis situatie
docking station op usb
SE suite geinstalleerd, update programma geinstalleerd
router staat volledig open, firewall staat uit en virus scanner just in case uitgezet.

ik update met IE in winxp

hij blijft hangen op: Checking the installation of Sony Ericsson Update Service

heeft iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUHHHHHHHHHHH

java VM geinstalleerd en alles draait perfect.

Zat er aan te denken toen het tot mij doordrong dat het allemaal java software is. Ik heb het vermoede dat sp2 dit ongedaan gemaakt heeft want het stond er eerst wel op.

toch iedereen bedankt voor het mee denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DeoDupke schreef op 26 april 2004 @ 15:00:
overigens heb ik er ook al een aantal dagen geen last meer van gehad.... ( ff afkloppen)
Ik begin toch echt te vermoeden dat het iets met een netwerk-service te maken heeft. Het is mij wat té toevallig dat (voor zover mij bekend) alle tweakers die het hadden het in Maart voor het eerst opmerkten en dat het bij iedereen rond de zelfde periode erger lijkt te worden en dat het nu ineens weg lijkt te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 20:23:
DUHHHHHHHHHHH

java VM geinstalleerd en alles draait perfect.

Zat er aan te denken toen het tot mij doordrong dat het allemaal java software is. Ik heb het vermoede dat sp2 dit ongedaan gemaakt heeft want het stond er eerst wel op.

toch iedereen bedankt voor het mee denken
Als je dit topic had gelezen dan had je meerdere malen kunnen lezen dat dit vaker als oplossing aangedragen is. Is een bekend verschijnsel omdat java VM niet standaard in internet explorer zit. Wel in Opera.

edit:
Typo

[ Voor 4% gewijzigd door GKW op 27-04-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een super telefoon is dit, nu ongeveer een week in mijn bezit en ben 'r apentrots op >:).

Heeft er iemand, anders dan die op de startpost staan, nog wat leuke freeware? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOLDENBOY
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2023
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 16:30:
@Deeb:
Ik heb dit inderdaad ook een keer gehad, maar toen gaf ik mijzelf de schuld van het probleem. Blijkbaar iets verkeerd gedaan. Sindsdien heb ik geen firmware updates gedaan, maar ik kan het niet nog eens laten plaatsvinden. Misschien dat het gebeurt als je telefoon vastloopt, terwijl de Calendar nog openstaat in je geheugen.
Ik zou het niet weten. Het probleem is nog bestaande en ik heb nog geen oplossing voorhanden. Dit zou in feite toch niet mogen met zo'n toptoestel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
/offtopic
Ik was weer es de bekende SonyEricsson nieuwssites rond aan het gaan, en bij clubsonyericsson viel ik dus gewoon van m'n stoel af :+

Klik

Welcome president Flint _/-\o_ :D
whehehe

[ Voor 5% gewijzigd door Flint op 29-04-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Flint schreef op 29 april 2004 @ 17:46:
/offtopic
Ik was weer es de bekende SonyEricsson nieuwssites rond aan het gaan, en bij clubsonyericsson viel ik dus gewoon van m'n stoel af :+

Klik

Welcome president Flint _/-\o_ :D
whehehe
Nou Flint, je hebt het wel een eind geschopt hè? Van topic starter tot President van SE _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 20:45

aKra

Intentionally left blank.

Zeg, dan kun je eindelijk eens onze eisen doorvoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Vandaar dus die mooie startpost... just sucking up to the boss to get promoted...
Ach ja, altijd nog beter dan met hem het bed in duiken voor je promotie. :Y

Heeft iemand al een oplossing voor de MMSjes die op xx% blijven hangen maar wel verstuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik krijg 't niet voor elkaar om te mss'en en gprs'en icm vodafone, met als service mms_zero

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb een hele leuke emulator van mijn HP 38G rekenmachientje... kan je die zodanig ombouwen zodat het fully functioneert op de P900? lijkt me wel vet :D:D

en kun je als je bijvoorbeeld een italiaanse versie van de telefoon hebt... kun je dan nederlandse firmware erop zetten? zodat et geen verschil maakt of je em hier hebt gekocht of niet

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Ik heb even een vraagje.
Ik heb net een theme erop gezet en alles is goed gegaan.
Alleen vind ik de letters in het menu ( klepje open ) niet mooi staan.
Kan ik de letter dikte en kleur ergens veranderen ??
Alvast bedankt.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danplo schreef op 03 mei 2004 @ 13:10:
Ik heb even een vraagje.
Ik heb net een theme erop gezet en alles is goed gegaan.
Alleen vind ik de letters in het menu ( klepje open ) niet mooi staan.
Kan ik de letter dikte en kleur ergens veranderen ??
Alvast bedankt.
check ff op 't net er zijn namelijk een aantal Theme Designers en daar kun je vrolijk alles aanpassen. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 13:23:
[...]

check ff op 't net er zijn namelijk een aantal Theme Designers en daar kun je vrolijk alles aanpassen. Werkt prima.
Tanxs heb het net gedownload en werkt uit de kunst. :9

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door Tim B - Monday 03 May 2004 21:50

Ik heb mijn P900 sinds 4 weken in bezit en ben er eigenlijk niet echt tevreden over. Mijn telefoon reset zich ongeveer 2 keer per dag. Hierna wordt er om de pincode gevraagd, als je dus niet regelmatig kijkt of detelefoon het nog doet ben je dus soms niet bereikbaar. Erg lastig voor een telefoon.
Ook werkt de P900 slecht samen met mijn Parrot carkit. 8 van de 10 keer gaat het geluid wel naar de carkit, maar goed in 2 van de 10 gevallen dus niet. Ook zeer lastig als je in de auto betrouwbaar wilt bellen. Ik heb ook een carholder gekocht, prima ding alleen het scrollen door de contactpersonen moet je doen met de jog-dial. Als je de houder echter in de auto plaatst, meestal recht van je, kun je onmogelijk de jog-dial bedienen zonder dat je hand voor het display zit.
Al met al ben ik dus niet tevreden en zit er toch hard aan te denkekn de telefoon om te ruilen voor een Nokia 6600.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen en evt. oplossingen.
Ik heb de telefoon al voorzien van de nieuwste software, helpt niets. Ook al een nieuwe carkit laten installeren, helpt ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 21:53:

Ik heb mijn P900 sinds 4 weken in bezit en ben er eigenlijk niet echt tevreden over. Mijn telefoon reset zich ongeveer 2 keer per dag. Hierna wordt er om de pincode gevraagd, als je dus niet regelmatig kijkt of detelefoon het nog doet ben .................................................
Waarom post je dit 2x?? |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, verkeerde knop gedrukt de eerste keer. Ben nog niet zo ervaren in het gebruik van forums. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
In de startpost zie ik niet dat hij met MS Outlook 2003 werkt, wel de vorige versies, kan iemand dit bevestigen? Verder wil ik graag weten of je emails kan klaar maken voor verzenden wat dan later door MS Outlook express wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
weet iemand wat echt leuke games zijn voor de p900 en dan denk ik vooral aan strategy games of adventures/rpg's omdat je daar goed je styler bij kan gebruiken (als muis zegmaar)... want de besturing van v-rally is best zuigend (alhoewel het wel enigsinds went na verloop van tijd)

Het liefst een linkje erbij, mits het gratis is of om een trial gaat natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 21:53:

Ik heb mijn P900 sinds 4 weken in bezit en ben er eigenlijk niet echt tevreden over. Mijn telefoon reset zich ongeveer 2 keer per dag. Hierna wordt er om de pincode gevraagd, als je dus niet regelmatig kijkt of detelefoon het nog doet ben je dus soms niet bereikbaar. Erg lastig voor een telefoon.
....
Tim B, ik denk toch dat er iets met je telefoon aan de hand is. Dit mag niet! Ik heb hem reeds 5 maanden en heb van bovenstaande nog nooit last gehad. Gewoon teruggaan naar de shop en hem na laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
running man schreef op 04 mei 2004 @ 08:27:
[...]

Tim B, ik denk toch dat er iets met je telefoon aan de hand is. Dit mag niet! Ik heb hem reeds 5 maanden en heb van bovenstaande nog nooit last gehad. Gewoon teruggaan naar de shop en hem na laten kijken.
is dit niet het bekende 'plaats simkaart' probleem? Hier hebben meer mensen last van inc myself. Al omschrijf jij het als iets dat erg frequent gebeurd

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Strategic Assault
Afbeeldingslocatie: http://www.xengames.com/images/sascreen1.gif
Simpel strategy spel, met tanks, helicopters, booten etc. beetje C&C / Dune 2 achtig. Ik ben er helemaal weg van, en speelt ook lekker. Trail
Er is tevens een uitbreiding genaamd Forrest Fire deze exp. pack bevat 15 nieuwe missies. Zeker aanteraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn wat foto's op gedoken van een mogelijke P900 replacement.. Hij zou een heus qwerty toetsenbord bevatten!

Klik op de onderstaande link voor meer info:

http://www.mobileburn.com/news.jsp?Id=721&source=HOMETOP

Word of a new replacement for the P900 has surfaced
Images of the next model in Sony Ericsson's P-series smartphone lineup have started popping up on the web. There are not a lot of details floating around, but the addition of a QWERTY keyboard flip is sure to garner attention.

It appears that Sony Ericsson is set to release an upgrade for its flagship smartphone, the P900. Rumors state that the new device, which has no official name yet, will be announced in Q3 of this year. While it may not look much different from the original P900, this new smartphone, code-named "Layla", will feature a new flip with a QWERTY keyboard on the side touching the screen. We can also see that the outer keypad has been improved to make the keys slightly larger, addressing one of the other complaints people had with the original. Other new features supposedly include PTT support and support for the new Wireless Village IM system, which should bring the device into line with other Sony Ericsson products. We will also be seeing support for RIM e-mail support, and this will be the first phone from Sony Ericsson with this functionality shipping as standard. Sony Ericsson has stated in the past that they plan to bring RIM to the P900, and they may offer a firmware upgrade for it once this new QWERTY phone is released. One upgrade we had hoped to see in the successor of the P900 was a megapixel class camera, but it seems that the new handset will still be using a VGA camera

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/sonyericsson/layla/layla_closed.jpg
:P :P :P
had dit van de week al gelezen, weet zo niet meer waar :)
vraag me af of dat wel een beetje stevig zit zo'n keypad eronder, denk 't niet.
hoax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Note: even though these images are computer generated, they have come from a reliable source so this should represent what the final phone, if ever released, would look like"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 12-09 19:28
Nou op zulke kleine QWERTY toetsjes kan ik niet typen hoor :P
Lijkt me ook nog al gammel idd op dat klepje, hoe ga je de boel goed vasthouden dan?

Bovendien lijkt me dat je met een QWERTY toetsenbordje van dat formaat een stuk langzamer schrijft dan met het pennetje ;)
Lijkt me gewoon een bullshit verhaal dus :P

Spelletjes die ik vaak speel:
- VRally (hele versie), bediening went echt wel
- MGS Mobile VR Pool
- Lemmings

Verder nog een nieuw programmatjes uitgeprobeerd:
- MidiWriterPro, leuk om onderweg je muziekiedeetjes in midi te noteren

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
Strategic Assault is zeker tof, beste strategy spel dat ik ken voor de P900. En het leukste is: het is ook echt moeilijk op een gegeven moment. :)

Die "reliable source" is a bunch of crap, en dit bericht valt me dan ook een beetje tegen van mobileburn dat normalerwijs toch wel een toffe site is. Zo'n klepje voegt totaal niks toe zoals man-o-script ook al zegt. Hoe houd je het vast om lekker te typen terwijl je phone er niet vanaf breekt ofzo? Toetsjes worden veels te klein, kan alleen een embryo met super kleine vingers op typen... En dan in hetzelfde bericht zeggen dat de buitenste toetsen aangepast zijn? Man, die zijn al lekker groot, zelfs mijn broer met zijn dikke platte duim kan ermee overweg.... zeldzaam. :P Tevens zou de klep dan ook veels te dik worden, ze gaan echt geen klep van 1cm dik erop zetten hoor.... :o Kortom: bullshit.

[ Voor 4% gewijzigd door mbvisiontt op 05-05-2004 01:47 ]

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er net achter dat de cover van mijn p900 is gescheurd op de plek waar de keypad het scherm raakt.. aan de linker kant is er al een stukje afgebroken en aan de rechterkant zie ik een diepe scheur zitten :( Straks maar ff naar belcompagny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Er bestaan wel replacement-covers, ben ik ook in dit topic ooit een keer tegengekomen

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Mijn P900 zeikt steeds over te weinig ruimte, terwijl ik echt meer dan 40mB in totaal vrij heb (18mB op intern, 27mB extern). Ik heb echt super veel standaard programma's lopen weggooien etc., maar nog steeds krijg ik die melding...

Ik denk dus dat ik een master-reset moet gaan doen, en dan meteen nieuwe software, maar ik wil natuurlijk wel m'n SMS'jes, Adresboek en Agenda behouden, maar een backup zet ook oude settings weer terug begreep ik, maar dan praten we over meteen de settings die ik niet terug wil...

Hoe ga ik dit oplossen? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
aKra schreef op 05 mei 2004 @ 11:39:
Mijn P900 zeikt steeds over te weinig ruimte, terwijl ik echt meer dan 40mB in totaal vrij heb (18mB op intern, 27mB extern). Ik heb echt super veel standaard programma's lopen weggooien etc., maar nog steeds krijg ik die melding...

Ik denk dus dat ik een master-reset moet gaan doen, en dan meteen nieuwe software, maar ik wil natuurlijk wel m'n SMS'jes, Adresboek en Agenda behouden, maar een backup zet ook oude settings weer terug begreep ik, maar dan praten we over meteen de settings die ik niet terug wil...

Ik weet nog niet hoe het bij symbian zit, maar bij pocketPC moet je je geheugen in twee delen indelen - een gedeelte voor opslag, en een gedeelte die je programmas kunnen gebruiken. Wellicht dat alleen het gedeelte voor programma uitvoer vol zit, en je dus even deze verdeling moet aanpassen ......

61 days and counting sinds de bestelling van mijn P900.... :(

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
ik ben ook van plan deze fantatische P900 aan te schaffen, maar waar kan ik hem het beste aankopen, want nergens waar ik gekeken heb althans, is hij niet beschikbaar :?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:31

KKC

nvidia schreef op 05 mei 2004 @ 17:35:
ik ben ook van plan deze fantatische P900 aan te schaffen, maar waar kan ik hem het beste aankopen, want nergens waar ik gekeken heb althans, is hij niet beschikbaar :?
kijk eens op www.wah-kiu.nl :) een chinese zaak
icm 2 jarig t-mobile abo, iets van 150 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Ik ga misschien een P900 kopen maar ik wil hem voornamelijk gebruiken voor contactbeheer en als agenda.
Hij moet samen kunnen werken met Microsoft Outlook 2003. Ik ben niet van plan om er allerlei software voor te zoeken. Is deze telefoon geschikt voor mij of is het beter om een palmone te kopen waarop gewoon alles makkelijk en uitgebreid werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
aKra schreef op 05 mei 2004 @ 11:39:

Wat voor melding geeft hij precies dan?
Als je de telefoon uit en weer aan zet heb je het dan ook?

Als gewoon je werkgeheugen vol zit, is het handig om sMan te installeren (zie startpost), hiermee kun je dat een beetje schoon houden ;)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

SMan staat er op (en leeg regelmatig dat werkgeheugen), maar dat is het dus niet, het ligt toch ergens anders...

En hij vraagt om *.ini bestanden die verwijderd moeten worden, dus ik denk dat het toch echt iets anders is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je met de p900 ook et HELE scherm gebruiken om films te kijken?
bijvoorbeeld als je een film download op divx formaat, en em dan comleet erop zet, kun je em dan op breedbeeldformaat bekijken? en VALT et dan ook volledig te bekijken? of is et scherm daar te klein voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Zo...En er is weer een nieuwe P900 owner. 8)

Oppervet ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 14:40:
kun je met de p900 ook et HELE scherm gebruiken om films te kijken?
bijvoorbeeld als je een film download op divx formaat, en em dan comleet erop zet, kun je em dan op breedbeeldformaat bekijken? en VALT et dan ook volledig te bekijken? of is et scherm daar te klein voor?
Werkt top, past aan de grote vh scherm aan, dus als je je film goed gecodeerd hebt draait ie volledig scherm af, prima kijkwerk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbvisiontt schreef op 06 mei 2004 @ 23:12:
[...]

Werkt top, past aan de grote vh scherm aan, dus als je je film goed gecodeerd hebt draait ie volledig scherm af, prima kijkwerk. :)
oooooooh MAAAAASTER!!!
thnx man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Films kijken gaat goed inderdaad :)

Heb trouwens nog een handig proggie uitegeprobeerd:
HandySafe 3.5
Erg handig om al je passwords, ftp's, creditcards, etc. in je telefoon te bewaren.
Ook makkelijk te synchroniseren met de desktop versie (windows).
Eindelijk hoef ik al m'n passwords niet meer allemaal uit m'n hoofd te leren :P

[ Voor 4% gewijzigd door man-o-script op 06-05-2004 23:55 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
heb de p900 nu al een maandje en ben er zeer tevreden mee. de grote van de p900 valt reuze mee. het enigste nadeel dat ik kan ontdeken is de beperkte geheugen. Ik niet eens een cd'tje op zetten maar ja. je kan niet alles hebben:)

maar wat ik graag zal willen weten is of de sterkte van de tril functie ingesteld kan worden.

[ Voor 4% gewijzigd door naruto op 07-05-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
b schreef op 07 mei 2004 @ 12:20:
maar wat ik graag zal willen weten is of de sterkte van de tril functie ingesteld kan worden.
Nee, alleen aan of uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik heb last van een trage upload, zo lijkt het. Over 5mb doet hij toch al gauw 5minuten. Is dit normaal of niet? Ik maak gebruik van de USB1.1 aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Xander2000 schreef op 07 mei 2004 @ 18:01:
Ik heb last van een trage upload, zo lijkt het. Over 5mb doet hij toch al gauw 5minuten. Is dit normaal of niet? Ik maak gebruik van de USB1.1 aansluiting.
Da's normaal. De P900 gebruikt een ouderwetse seriele verbinding... en da's niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Okey Thanx. :)

De Belkin screen protectors vallen me enigszins tegen eigenlijk. Ik heb hem er nu al een tijdje opzitten maar blijf vanaf de zijkant vlekjes zien. Ook zit er een luchtbelletje onder die niet weg wil.

Ik heb hem btw gewoon volgens instructie opgeplakt. Ik ben behoorlijk precies.

Zijn er met Brando beter ervaringen?

[ Voor 14% gewijzigd door Oyster op 07-05-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKC

KKC

Ik heb brando screenprotector gisteren binnen en gelijk erop geplakt, zonder
enige problemen.
Xander2000 schreef op 07 mei 2004 @ 21:39:
Okey Thanx. :)

De Belkin screen protectors vallen me enigszins tegen eigenlijk. Ik heb hem er nu al een tijdje opzitten maar blijf vanaf de zijkant vlekjes zien. Ook zit er een luchtbelletje onder die niet weg wil.

Ik heb hem btw gewoon volgens instructie opgeplakt. Ik ben behoorlijk precies.

Zijn er met Brando beter ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
mbvisiontt schreef op 06 mei 2004 @ 23:12:
[...]

werkt dit ook op de p800? En welke software heb ik er voor nodig? Lijkt me wel grappig namelijk :)

Had wel wat trailers gedownload van lotr in gp3 formaat ofzo... Maar vooral in full screen was het behoorlijk onduidelijk en het schokte ook, wat kan ik hieraan doen?

[ Voor 20% gewijzigd door DarkShadow op 08-05-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:10

sjaakaq

It might get loud

Heb em gisteren ook in m'n handen gehad;
oké zo'n touchscreen is natuurlijk wel :9~ enzo...alleen heb ik het idee dat je er vrij weinig mee kan (voor die prijs); het enige dat je er mee kan wat niet kan op mijn T610 is video kijken en tekenen...of heb ik het nou helemaal mis?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
Mp3's afspelen? WAV of MP3 ringtones? Lekker groot scherm voor WAP/Internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op 08 mei 2004 @ 10:14:
[...]

werkt dit ook op de p800? En welke software heb ik er voor nodig? Lijkt me wel grappig namelijk :)

Had wel wat trailers gedownload van lotr in gp3 formaat ofzo... Maar vooral in full screen was het behoorlijk onduidelijk en het schokte ook, wat kan ik hieraan doen?
p800 heeft maar 4096 kleuren...
kun je daar wel films mee kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Owja, voor degene die met PVAuthor aan het rommelen zijn...

Er is ook gewoon een Symbian DivX codec inclusief player beschikbaar. 8)

De Belkin is overigens iets bijgetrokken. Nog steeds zijn er van de zijkant hele kleine vlekjes over het complete oppervlak te zien. Niet erg storend meer, maar wel goede protectie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Gebruikt misschien meer processorkracht Xander2000, dus dan ook weer meer batterij :(

Dus beter standaard :? ;)

(Belkin duurt echt wel een week totdat hij echt doorzichtig is!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt domme vraag numero uno in deze wereld--> Hoe krijg je in godsnaam een mp3'tje op je p900. Ik heb er niet veel verstand van dus sorry voor de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Je steekt hem in zijn cradle en pompt hem naar een mapje @ je P900...

Gewoon in verkenner, zie je een P900'tje :)

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKC

KKC

Hoelang hoort de accu mee te gaan? ik moet hem soms al na 2 dagen opladen.

Ik luister per dag wel ong. 2 uur naar de mp3's die er opstaan met de head-set.
en ik bel ook regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Als ik niets met me p900 doe kan ie ongeveer 5 dagen zonder op de oplader te hoeven.

Heb voor de zekerheid wel een extra oplader op me werk liggen, is wel handig als je veel .ogg luistert

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dus ook screenprotectors gaan kopen maar ik ben er na al die weken nog steeds niet uit of 1) ik het moet doen en 2) welke ik dan moet kopen...?

Ik maak het scherm af en toe schoon en na drie maanden gebruik nog steeds geen krassen, dode pixels oid. Biedt zo'n protector dan echt voordeel, zowel qua veiligheid (krassen) als leesbaarheid vh scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
1) Zeker doen, veel mensen vinden het beter schrijven met het pennetje (na even wennen).
Het is meteen een beetje beter beschermd tegen krasjes, geeft je toch een veilig gevoel.
Voor het geld hoef je het ook niet te laten met zo'n telefoon ;)

2) Zelf heb ik de Brando, werken erg goed, maar volgens mij hetzelfde als de Belkin, verschillende bevindingen zijn in dit topic terug te vinden.

Krassen kun je altijd oplopen natuurlijk, door iets scherps in je zak, of een zandkorrel, etc.
De screenprotector is meestal ook anti-reflecterend, dus ook beter leesbaar.
Gewoon even uitproberen, vind je het niets haal je het er weer af :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Zeker een screenprotector kopen. Als je straks een krasje op je scherm hebt ben je denk ik niet vrolijk.

Zodra hij er goed op zit heb je er totaal geen omkijken meer na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Xander2000 schreef op 08 mei 2004 @ 14:00:
Er is ook gewoon een Symbian DivX codec inclusief player beschikbaar. 8)
welke heb jij dan zo'n goede ervaringen? linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Brando/Belkin, geen idee wat het verschil is... :/

Wel vind ik de Belkin wat te "klein", er is toch nog wat ruimte over... ;(
Kan erg vervelend zijn als je een letter schrijft, dan blijf je ertussen hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Is best raar, want ik heb totaal geen problemen met die Belkin protector...
met luchtbubbeltjes / oneffenheden / open ruimtes.
Vind ze zelf er goed en zit er nu een maand op of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
himlims_ schreef op 10 mei 2004 @ 00:00:
[...]

welke heb jij dan zo'n goede ervaringen? linkje?
Idd een linkje naar divx codec please. :)

Wat ik nog niet heb kunnen ontdekken is een instelling voor het backlight; is de intensiteit in te stellen? :?

Als je namelijk in het servicemenu gaat zie je in de backlight test "normal" en "high" of zoiets staan. Standaard is high, maar ik wil naar normal, is licht zat en slurpt minder energie. Iemand? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
Vandaag de P900 besteld icm een 2 jarig Tmobile 225 abbo. Ben benieuwd hoe snel het allemaal zal gaan. Zal jullie zeker op de hoogte houden. Heb het trouwens bij 06plaza.nl besteld, voor € 189.

Heb altijd gedacht dat ik nooit een 2 jarig abbo zou nemen maar meer dan € 300 voor een telefoon is toch te veel van het goede. En mocht ik m volgend jaar toch niet zo leuk vinden dan kan ik m waarschijnlijk voor meer kwijt dan ik er nu voor betaal.

... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Liever 1 keer 100 Euro meer betalen...
dan 12 keer 30 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

aKra schreef op 10 mei 2004 @ 00:17:
Brando/Belkin, geen idee wat het verschil is... :/

Wel vind ik de Belkin wat te "klein", er is toch nog wat ruimte over... ;(
Kan erg vervelend zijn als je een letter schrijft, dan blijf je ertussen hangen...
Mijn belkin protector past precies. Daar heb ik geen ruimte meer waar de punt van de stylus in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

running man schreef op 11 mei 2004 @ 08:39:
[...]

Mijn belkin protector past precies. Daar heb ik geen ruimte meer waar de punt van de stylus in past.
Die van mij past trouwens ook gewoon precies. Misschien halve mm speling links rechts onder. Niet boeiend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Iemand ervaring met de MobileJuice Premium Screen Shield P900? oa te koop bij Mobileplaza? Is dat ook een goede protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik probeer net even een zelfgeschreven midlet te draaien. Maar steeds als ik het JAVA Powered scherm krijg wordt de applicatie direct afgesloten. Midlets van inet hebben exact hetzelfde. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 20:20
Ik ben nu in t bezit van een nokia 6600 heb eigenlijk heel me leven al nokia gehad.

Die p900 vind ik heel mooi en met een leuke aanbieding kan ik hem krijgen voor 260 euro orange free 30 1jr (via me stage)

wat is beter nokia of toch de SE?:)

[ Voor 4% gewijzigd door knny op 12-05-2004 23:22 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

jonge, je bent gek als je twijfelt :) Ik heb ook een 6600, maar ik aas nog steeds op die P900 ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

knny schreef op 12 mei 2004 @ 23:21:
Ik ben nu in t bezit van een nokia 6600 heb eigenlijk heel me leven al nokia gehad.

Die p900 vind ik heel mooi en met een leuke aanbieding kan ik hem krijgen voor 260 euro orange free 30 1jr (via me stage)

wat is beter nokia of toch de SE?:)
En dat vraag je in een SE-topic?
In grote tegenstelling tot jou heb ik mijn hele leven al nokia's weten te vermijden. Ik heb alcatel, siemens en SE's gehad, maar nog nooit een Nokia. Mijn halve vriendenkring heeft wél een Nokia (omdat die nou eenmaal niet verder kijken dan het merk wat al hun vriendjes hebben) en ik hoor er niets dan gezeik over. Er is er altijd wel één die op dat moment zijn telefoon ter reparatie heeft liggen :/
Ok, ik beken. Ik heb ooit heel kort een leentoestel gehad. een Nokia 3510 geloof ik... Na een week kon ik wel janken om dat ding, wat een brakheid :(

Anyway, wat is er beter? SE natuurlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

lol een 3510 is niet te vergelijken met een 6600 maar goed.
Ik heb nu een 6600 en een SE T610....en ik hou van beide...nu nog effe wachten en dan haal ik die P900. :D

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Nitai schreef op 13 mei 2004 @ 11:45:
lol een 3510 is niet te vergelijken met een 6600 maar goed.
Blijft Nokia anders :/

[/flame] ;)

Zoals ik al zei, mijn halve vriendengroep heeft een een Nokia en dat zijn ook niet allemaal 3510's, daar zwerven ook de duurdere modellen rond en ook die hebben altijd wel wat.
En altijd maar mekkeren over 'die koelkast van Whuzz'.
Maar wel allemaal ineens bijna op schoot komen zitten als ik Finding Nemo op mijn koelkast aan het kijken ben, of Doom aan het spelen ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Aaah... sinds vandaag heb ik ook een P900! Van week 18/2004 met al de laatste firmware R4B03.

Alleen al een vraagje; ik heb via SE site de mms en wap instellingen ingesteld, ik kan verbinding maken met Vodafone (live?) site alleen ik zie geen plaatjes erbij. Alleen platte tekst en af en toe een afbeelding van een plaatje met een kruis erdoor (dus niet gedownload). Wat kan er fout zijn? Ik heb een Live abbo.

[ Voor 7% gewijzigd door wrcveen op 13-05-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Ga anders naar de Voda site en stuur via die site een breicht naar jezelf met de instellingen. (WAP/GPRS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Xander2000 schreef op 13 mei 2004 @ 19:51:
Ga anders naar de Voda site en stuur via die site een breicht naar jezelf met de instellingen. (WAP/GPRS)
Ik zag daar de P900 nog niet bij staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Klopt, maar de P800 settings zijn gewoon compatible. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Met welk progje, buiten Outlook om, kan je fijn al je contacten bewerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
  • Laatst online: 16-08-2024
Probleem: ik probeer m'n P900 aan de praat te krijgen met GPRS (mail en WAP) maar wat ik ook doe, het lukt niet. Ik heb vanaf de SE-site een SMSje laten sturen met de auto-instellingen van T-Mobile en daarna ook vanaf de T-Mobile site zelf maar in beide gevallen lukt het niet. Hij neemt de instellingen goed over maar hij zegt in beide gevallen in de browser na het verbinden 'activering mislukt' of zoiets. Hoe komt dit? Ik kan nergens instellingen vinden die niet in het SMSje staan en verkeerd zouden kunnen staan? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Nieuwe firmware! R5B02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Thx,
Ik heb 't bijgewerkt. Jammer dat er nog geen release notes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 13 mei 2004 @ 11:32:
[...]

Anyway, wat is er beter? SE natuurlijk :Y)
Ik ben ook een groot voorstander van SE telefoons, maar ik heb al 7 Nokia's gehad en heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, werkte allemaal top! Het is gewoon een kwestie van smaak denk ik.. Ik vind ook niet alle Nokia's mooi maar er zitten er af en toe een paar tussen die ik niet kan laten liggen! :9

Maargoed, anyway.. SE is the bomb Y'all! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Stan schreef op 13 mei 2004 @ 20:53:
Probleem: ik probeer m'n P900 aan de praat te krijgen met GPRS (mail en WAP) maar wat ik ook doe, het lukt niet. Ik heb vanaf de SE-site een SMSje laten sturen met de auto-instellingen van T-Mobile en daarna ook vanaf de T-Mobile site zelf maar in beide gevallen lukt het niet. Hij neemt de instellingen goed over maar hij zegt in beide gevallen in de browser na het verbinden 'activering mislukt' of zoiets. Hoe komt dit? Ik kan nergens instellingen vinden die niet in het SMSje staan en verkeerd zouden kunnen staan? :'(
Heb je wel een GPRS bundel bij T-Mobile? Anders werkt het "normale" internet over GPRS niet, alleen WAP.
Als je de klantenservice belt en zegt dat je internet over GPRS wilt via je internettende P900 PDA telefoon snappen ze het wel ;)
Verder is het:
(in je config.scherm >> internet accounts)

Gebruikersnaam: Tmobile
Wachtwoord: internet
Adres: internet

[ Voor 11% gewijzigd door man-o-script op 14-05-2004 11:18 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Heeft iemand hier toevallig ooit een FTP-client voorbij zien komen voor de P900?
Is eigenlijk het enige wat ik nog zoek :D (i.c.m. putty & handy safe)

//edit: laat maar, heb inmiddels FTP800 gevonden, lijkt me een goeie!
Een andere optie is trouwens YFTP, maar die lijkt me minder handig qua interface.

[ Voor 35% gewijzigd door man-o-script op 14-05-2004 12:33 . Reden: gevonden! ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
  • Laatst online: 16-08-2024
man-o-script schreef op 14 mei 2004 @ 11:16:
[...]
Heb je wel een GPRS bundel bij T-Mobile? Anders werkt het "normale" internet over GPRS niet, alleen WAP.
Als je de klantenservice belt en zegt dat je internet over GPRS wilt via je internettende P900 PDA telefoon snappen ze het wel ;)
Verder is het:
(in je config.scherm >> internet accounts)

Gebruikersnaam: Tmobile
Wachtwoord: internet
Adres: internet
Ik gebruik ook alleen WAP en Email per GSM, geen notebook of 'echt' internet...
Ik snap er echt niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
E-mail op je P900 is ook 'internet over GPRS', bel gewoon de klantenservice daar zijn ze toch voor ;)
Maar ga je niet internetten op je P900? Da's nou juist het leukste van dat hele ding!

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik weet dat je bij Vodafone zero acces kan kiezen. Dit is gratis om aan te laten zetten en kost dus gewoon per kb. Blijkbaar heeft Tmobile je geen gprs toegang gegeven. Misschien dat je het ook gewoon aan kan laten zetten?

Owja mn midlets werken. Wat het was? Geen idee... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Owja mn midlets werken. Wat het was? Geen idee... :?
Als ik een .jar open krijg ik ook alleen een Java scherm, waarna hij weer wordt afgesloten. Wat valt hieraan te doen dan?

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

man-o-script schreef op 14 mei 2004 @ 21:38:
Maar ga je niet internetten op je P900? Da's nou juist het leukste van dat hele ding!
Laat me niet lachen... Dat is zo traag als dikke stront. :r
Het leukste wat ik aan de P900 vind is de combi telefoon en PDA functies.
Vooral e-mailen is echt fijn, maar internetten :? Dat doe ik op de PC.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.