Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.935 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
@ Flint: Zou je misschien ook die screenprotectors willen opnemen in je beginpost?
Kick me if it's already there. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:28
running man schreef op 15 mei 2004 @ 08:08:
[...]

Laat me niet lachen... Dat is zo traag als dikke stront. :r
Het leukste wat ik aan de P900 vind is de combi telefoon en PDA functies.
Vooral e-mailen is echt fijn, maar internetten :? Dat doe ik op de PC.
Nou sorry, maar ik vind e-mailen, jMSN, PuTTy en de sites: pda.tweakers.net, de telefoongids, goudengids, belbios, etc. toch best handig ;)
Het is maar net waar je hem voor gebruikt natuurlijk!

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

man-o-script schreef op 15 mei 2004 @ 14:36:
[...]

Nou sorry, maar ik vind e-mailen, jMSN, PuTTy en de sites: pda.tweakers.net, de telefoongids, goudengids, belbios, etc. toch best handig ;)
Het is maar net waar je hem voor gebruikt natuurlijk!
Dat is waar ;)
Ik gebruik hem meer zakelijk dan prive, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:36
Heeft iemand de nieuwe update (R5B02) al geprobeerd :? Ik aarzel nog, na de negatieve verhalen over overhoopgehaalde contacts en andere bugs (onder andere met de HBH200) die mensen hebben op het forum van my-symbian :/

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik heb een probleem; de naam die aan binnenkomende sms gekoppeld worden komt van mijn SIM af en niet vanaf mijn contact list. Hoe kan ik dit voorkomen?

Hoe kan ik alle contacten op mijn SIM verwijderen?

edit:
ik heb die nieuwe firmware, misschien is dat het? Ik heb die oude nooit geprobeerd overigens, de telefoon is 2 dagen oud

[ Voor 26% gewijzigd door wrcveen op 15-05-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
Het mapje SIM selecteren in het contactpersonen scherm. Dan kun je ze zelf verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Rockster schreef op 15 mei 2004 @ 15:49:
Het mapje SIM selecteren in het contactpersonen scherm. Dan kun je ze zelf verwijderen :)
Ah bedankt, was via contactpersonenbeheer alle namen aangevinkt en verwijderd. Maar ik zien geen mogelijkheid om alle namen van je telefoon naar je SIM te kopieëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Enver schreef op 15 mei 2004 @ 10:43:
@ Flint: Zou je misschien ook die screenprotectors willen opnemen in je beginpost?
Kick me if it's already there. :)
Heb je misschien een lijstje met links?
Zou je me eventueel kunnen mailen op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/37326/AAAAE6/000000/1
Rockster schreef op 15 mei 2004 @ 15:46:
Heeft iemand de nieuwe update (R5B02) al geprobeerd :? Ik aarzel nog, na de negatieve verhalen over overhoopgehaalde contacts en andere bugs (onder andere met de HBH200) die mensen hebben op het forum van my-symbian :/
Nope, ik wacht ff op de release notes. Als er niet veel anders is sla ik deze update eventueel over.
wrcveen schreef op 15 mei 2004 @ 16:17:
[...]

Ah bedankt, was via contactpersonenbeheer alle namen aangevinkt en verwijderd. Maar ik zien geen mogelijkheid om alle namen van je telefoon naar je SIM te kopieëren?
Ik ben es ff gaan kijken en idd, je kunt alleen van je SIM naar de telefoon copieren, maar andersom gaat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Flint schreef op 15 mei 2004 @ 18:11:
Ik ben es ff gaan kijken en idd, je kunt alleen van je SIM naar de telefoon copieren, maar andersom gaat niet :?
Het is alleen mogelijk per contact. Je moet in contactpersoon bewerken zitten en dan kan je het wel kopiëren. Maar ja dat is geen oplossing voor 100'den contacten :( Is er niet een mooi stukje software die het kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ik heb de nieuwe firmware er op gezet en heb vooralsnog weinig gemerkt van de veranderingen, met uitzondering van het herschikken van mijn contacten. Ik ben er nog niet uit of dit nu een verbetering of een verslechtering is, naar mijn mening zijn er wel een boel velden bijgekomen die je aan een contactpersoon kunt koppelen, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik daar zelden of nooit gebruik van maak. Verder wacht ik de releasenotes maar af om gericht te kijken welke wijzigingen er zijn doorgevoerd. Verder is helaas de demo weer automatisch geinstalleerd en die kun je dus niet op de normale manier (meer) verwijderen. Een zoekpoging waar een "how to" in het P900 topic staat heeft helaas geen succes opgeleverd (en 100 pagina's nalezen is mij ook even te gortig). Als iemand mij (weer) even kan vertellen hoe je het verwijderen van de demo ookalweer doet dan is dat erg welkom (misschien kan dat dan ook in de startpost gezet worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

tomhster schreef op 16 mei 2004 @ 00:15:
Ik heb de nieuwe firmware er op gezet en heb vooralsnog weinig gemerkt van de veranderingen, met uitzondering van het herschikken van mijn contacten. Ik ben er nog niet uit of dit nu een verbetering of een verslechtering is, naar mijn mening zijn er wel een boel velden bijgekomen die je aan een contactpersoon kunt koppelen, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik daar zelden of nooit gebruik van maak. Verder wacht ik de releasenotes maar af om gericht te kijken welke wijzigingen er zijn doorgevoerd. Verder is helaas de demo weer automatisch geinstalleerd en die kun je dus niet op de normale manier (meer) verwijderen. Een zoekpoging waar een "how to" in het P900 topic staat heeft helaas geen succes opgeleverd (en 100 pagina's nalezen is mij ook even te gortig). Als iemand mij (weer) even kan vertellen hoe je het verwijderen van de demo ookalweer doet dan is dat erg welkom (misschien kan dat dan ook in de startpost gezet worden).
Via een file manager (NIET de ingebouwde file manager want daarmee kan je niet in c:\system kijken) c:/system/APPS/DEMO verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man-o-script schreef op 15 mei 2004 @ 00:53:
[...]

Als ik een .jar open krijg ik ook alleen een Java scherm, waarna hij weer wordt afgesloten. Wat valt hieraan te doen dan?
ja dit probleem heb ik ook... iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Sinds ik de nieuwe firmware installed heb heb ik daar dus geen last meer van. Misschien dat dat de oplssing was. Ik kan het niet zeker zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Misschien een beetje een n00b question, maar als je via de Sony Ericsson Update Service online je phone update (dus nieuwe firmware).
Ben je dan je agenda/smsjes/e-mails verdere instellingen kwijt?
Of kan je via de back-up al die dingen back-uppen en dan restoren?

Ben het even kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tha BasZ schreef op 17 mei 2004 @ 14:19:
Misschien een beetje een n00b question, maar als je via de Sony Ericsson Update Service online je phone update (dus nieuwe firmware).
Ben je dan je agenda/smsjes/e-mails verdere instellingen kwijt?
Of kan je via de back-up al die dingen back-uppen en dan restoren?

Ben het even kwijt...
Full backup terug zetten en alles werkt gewoon weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Flint schreef op 17 mei 2004 @ 15:55:
[...]

Full backup terug zetten en alles werkt gewoon weer :)
En de demo eraf gooien, heb je weer wat intern geheugen erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Als hij er sneller van wordt, zoals ik lees op my-symbian, dan toch die update maar eens doen :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ok dank je... Moet je overigens ook je memory stick back-uppen?
Heb sommige programma's daarop geinstalleerd...
(maar is wel een 128mb memory stick, dus duurt misschien eeuwen voordat tie ge-back-upt is).
Of hoef je alleen de interne dingen te back-uppen.

Trouwens als ik bijvoorbeeld met Switcher programma's sluit dan zie je bovenaan de hoeveelheid geheugen staan en dat is bij mij eigenlijk max. 6060KB, hoe kan ik dit vergroten? Want neemt veel geheugen in? (heb alles gekilld, behalve de dingen die echt niet kunnen afgesloten worden zoasl kleptoetsenbord/telefoon e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Als ik m'n P900 vers opstart heeft hij max. iets van 7500KB vrij (te zien via sMan).
Als ik hem dan een tijd gebruik, apps start en weer afsluit etc. is er vaak nog maar 5000KB over (ook na alles gekilled te hebben met sMan).

Volgens mij is deze grootte niet aan te passen? Lijkt wel of er aardig gelekt wordt iig.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

running man schreef op 15 mei 2004 @ 08:08:
[...]

Laat me niet lachen... Dat is zo traag als dikke stront. :r
Het is maar hoe je het bekijkt, voor onderweg is het heerlijk... ik internet mezelf helemaal ziek op m'n P900, vorige maand had ik op m'n GPRS abbo een verbruik van 42 mb!!! (alhoewel er hier vast mensen zijn die daar overheen gaan :P)
O.a. GoT (/5) bezoek, DPC stats, eigen subteam site, reisinfo, webcam's, enz., enz., enz. en bovendien IRC is helemaal lekker voor onderweg :)
Btw welke explorer gebruik je? De standaard of Opera? Opera is namelijk +/- 3x zo snel door de slimme rendertechniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Opera 6.30 is inderdaad een verbetering, alhoewel er nog steeds wat bugs in zitten (o.a. met de bookmarks e.d.)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Tha BasZ schreef op 17 mei 2004 @ 16:49:
Ok dank je... Moet je overigens ook je memory stick back-uppen?
Heb sommige programma's daarop geinstalleerd...
(maar is wel een 128mb memory stick, dus duurt misschien eeuwen voordat tie ge-back-upt is).
Of hoef je alleen de interne dingen te back-uppen.

Trouwens als ik bijvoorbeeld met Switcher programma's sluit dan zie je bovenaan de hoeveelheid geheugen staan en dat is bij mij eigenlijk max. 6060KB, hoe kan ik dit vergroten? Want neemt veel geheugen in? (heb alles gekilld, behalve de dingen die echt niet kunnen afgesloten worden zoasl kleptoetsenbord/telefoon e.d.).
Check deze tip op de my-symbian site eens; klik
Speed-up your P900 by using an empty theme
You can make your P900's UI work faster and save some operating memory by using an "empty" theme, i.e. a theme that doesn't contain any skins. Such theme only consists of the main color scheme and it makes your P900 look almost exactly like a P800.
Alleen moet je de html ff op deze manier aanmaken, het voorbeeld klopt niet helemaal.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?xml version="1.0"?>
<!DOCTYPE theme SYSTEM "theme.dtd">

<theme
 title="P800 theme"
 author="P800"
 copyright="All rights reserved"
 screenWidth="208"
 screenHeight="320">

<condensedColorScheme>
<darkColor background="#2c34c8" text="#ffffff"></darkColor>
<midColor background="#99bbff" text="#000000"></midColor>
<lightColor background="#ffffff" text="#000000"></lightColor>
</condensedColorScheme>

t.o.v. de zware theme's (b.v. CollocatorWeihnacht -240 KB- of MacOS X -75 KB-) scheelt het ongeveer een halve MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

man-o-script schreef op 17 mei 2004 @ 18:37:
Opera 6.30 is inderdaad een verbetering, alhoewel er nog steeds wat bugs in zitten (o.a. met de bookmarks e.d.)
Wat voor bookmark bug :? Nooit ergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Bij het indelen in groepen loopt Opera vast bij mij, ook als ik ze probeer aan te passen in de groep 'bookmarks'.

Trouwens, net die laatste update gedaan en de helft van m'n contacts stonden er ineens dubbel in :/
Verder nog niets gemerkt van verbeteringen/verslechteringen

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

man-o-script schreef op 17 mei 2004 @ 19:13:
Bij het indelen in groepen loopt Opera vast bij mij, ook als ik ze probeer aan te passen in de groep 'bookmarks'.
Nog nooit last van gehad, misschien ff een verse install doen... of heb je misschien te veel programma's open staan?
Trouwens, net die laatste update gedaan en de helft van m'n contacts stonden er ineens dubbel in :/
Dat ligt aan foutieve instellingen bij de sync met Outlook/Notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Ik heb nu al 2x gehad dat hij vanzelf is uitgegaan. Als je hem dan weer opstart staat er in beeld iets van "de telefoon is opnieuw gestart om de prestaties te verbeteren". Heel irri, is hier wat aan te doen? Ik de allellaatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik heb het via search gezocht maar kon het niet vinden;

Kan je je contacten van een Nokia telefoon met een bepaalde software overzetten op een p900?
Heb een paar honderd contacten, lijkt me nogal pokkewerk om alles handmatig te moeten overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Vandaag had ik voor het eerst in een maand ofzo weer een "Insert SIM" error :(
En nog steeds heb ik géén idee waar dat door komt :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Iemand al op het idee gekomen om je memorystick te defragmeteren? Ik ben er nu mee bezig ff kijken of het wat helpt in de snelheid.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dj_Neo_Ziggy schreef op 17 mei 2004 @ 23:31:
Iemand al op het idee gekomen om je memorystick te defragmeteren? Ik ben er nu mee bezig ff kijken of het wat helpt in de snelheid.
Let s know als je meer weet / een verschil uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Enver schreef op 17 mei 2004 @ 22:52:
Ik heb het via search gezocht maar kon het niet vinden;

Kan je je contacten van een Nokia telefoon met een bepaalde software overzetten op een p900?
Heb een paar honderd contacten, lijkt me nogal pokkewerk om alles handmatig te moeten overzetten.
Nokia ---> outlook ---> P900

Hier zitten wel wat haken en ogen aan, maar het is toch prettiger dan overtypen

(voor de duidelijkheid: ik heb het nooit geprobeerd, maar neem aan dat het zo moet werken)

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Laatst online: 16-08-2020
heb ook een aantal noob vragen:

- Hoe deinstalleer ik de demo's? ik heb echt geen idee hoe.
- als ik via bluetooth iets wil verzenden kost dat ook geld (net als sms etc?)
- als ik via bluetooth verbinding wil maken met andere mobiel moet ik een sleutel code invoeren of zo iets. is dat gewoon de pincode van je toestel? of je beveiligings code?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

b schreef op 18 mei 2004 @ 14:24:

- als ik via bluetooth verbinding wil maken met andere mobiel moet ik een sleutel code invoeren of zo iets. is dat gewoon de pincode van je toestel? of je beveiligings code?

greetz
1) Zoek even het topic door, die vraag is al meerdere keren gesteld.
2) Nee, bluetooth verbindingen zijn gratis. Dat gaat direct tussen de aparaten, komt geen provider aan te pas.
3) Die zou ik ook niet weten, heb nog nooit een echte bluetooth verbinding opgesteld, anders dan wat nokia's bluejacken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
[...]
[...]
Op basis van de beveiligingscode wordt een beveiligde verbinding opgezet. Op elke telefoon moet je dezelfde code invoeren (dit wordt ook wel pairing genoemd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint

greetz
- running man in "Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel..."
- Het kost energie >:)
- De code die je invoert moet op beide telefoons hetzelfde zijn. Je kunt bijvoorbeeld 0000 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:34
Heb de nieuwe firmware een dagje draaien, en vind het automatisch afsluiten van de gprs verbinding wel handig na het controleren van mijn mail.

Verder merk ik idd op dat de batterij veel langer mee kan gaan.
na een hele dag en nacht nog 85% over :D

Voor de rest geen enkele problemen met mijn contacten gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vraag lijkt me hoerboven voldoende beantwoord..... Maareh - waarom zou je 2 telefoons willen pairen? Kan wel een paar redenen bedenken (via telefoon 1 met telefoon 2 kunnen bellen, via telefoon 1 gebruikmaken van het GRPS net van telefoon 2) maar vraag me af of dit nou echt nuttige toepassingen zijn..... Of heb jij de gouden phone2phone bluetooth oplossing waar ik nog nooit aan gedacht heb ? :)

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SE p910?!, een SE p900 met een toetsenbord? nieuwe pics

Afbeeldingslocatie: http://semania.odblokovani.biz/public/Hajn_obrazky/P910.png
Afbeeldingslocatie: http://semania.odblokovani.biz/public/Hajn_obrazky/P9101.png
Afbeeldingslocatie: http://semania.odblokovani.biz/public/Hajn_obrazky/P9102.png
Afbeeldingslocatie: http://semania.odblokovani.biz/public/Hajn_obrazky/P9103.png
Afbeeldingslocatie: http://semania.odblokovani.biz/public/Hajn_obrazky/P9104.png
Afbeeldingslocatie: http://semania.odblokovani.biz/public/Hajn_obrazky/P9105.png
Afbeeldingslocatie: http://semania.odblokovani.biz/public/Hajn_obrazky/P9106.png
Afbeeldingslocatie: http://semania.odblokovani.biz/public/Hajn_obrazky/P9107.png
Afbeeldingslocatie: http://semania.odblokovani.biz/public/Hajn_obrazky/P9108.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Weinig speciaals? In de meeste schermen zie ik niets bijzonders?

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
De bijbehorende tekst:
"We have obtained the very first screenshots of display of prepared SE P910. It looks quite interesting so far. We also have a little bit of unconfirmed infos for you:

Before we shall have a look on screenshots of display, lets talk a little bit about P910 itself. P910 is not the final name for the new model. It is possible the name will be P910, but it could be completely other name. There are rumors about P1000. Lets call it P910 for the time being.

We you see below is just firmware of P910, tested on hardware of P900. As you can check on your own for sure, setting is not that much different from P900. Relation between P910 and P900 should be aopproximately the same as between P800/900. . P910 should be just improved P900.
As firmware of P910 is being tested on hardware of P900, we cannot say anything about the look and performance of P910. According infos circulating on web pages, the conception of his ancestors should be kept. As a surplus to prevailing features and functions we should find WiFi support and maybe a complete keyboard. Well, but how it will look like finally we can only guess, the same way as we did with successor of T610/630/, Z600. Maybe SE will surprise us in this class in a pleasant way."
Je leest het goed, WiFi :9
Hopelijk is 't waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 13:24
Ik ben sinds kort de Gellukige eigenaar van de P900 (WOOOHOOOO). En ik wou graag spellen ervoor hebben. Dus mijn vraag was: Weet iemand waar ik Games voor de P900 vandaan kan halen??? :*)

*En ja ik heb de Startpost bekeken*

[ Voor 10% gewijzigd door Vighu op 18-05-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Heeft iemand al een oplossing voor die lompe oordoppen die er std bijgeleverd zijn? Ik krijg pijn in mn oren van die dingen. UIteraard gewoon met handsfree functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het goed is is het 2,5 mm jack plug. Zoek en gij zult vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Xander2000 schreef op 18 mei 2004 @ 23:06:
Heeft iemand al een oplossing voor die lompe oordoppen die er std bijgeleverd zijn? Ik krijg pijn in mn oren van die dingen. UIteraard gewoon met handsfree functionaliteit.
HBH-65 BT headset? Heb ik ook en werkt perfect,
of bedoel je meer om MP3'tjes mee te luisteren?
Ace P900 schreef op 18 mei 2004 @ 21:42:
Ik ben sinds kort de Gellukige eigenaar van de P900 (WOOOHOOOO). En ik wou graag spellen ervoor hebben. Dus mijn vraag was: Weet iemand waar ik Games voor de P900 vandaan kan halen??? :*)

*En ja ik heb de Startpost bekeken*
Veel spellen zijn geen freeware ;) Spellen op Handango,
bovendien zijn er nog zat spellen beschikbaar i.c.m. met een emulator (denk aan doom, etc.)
Zelf speel ik eigenlijk alleen MVR-Pool, VRally & Lemmings

[ Voor 3% gewijzigd door man-o-script op 19-05-2004 10:03 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
reinhrst schreef op 18 mei 2004 @ 16:54:
[...]

Vraag lijkt me hoerboven voldoende beantwoord..... Maareh - waarom zou je 2 telefoons willen pairen? Kan wel een paar redenen bedenken (via telefoon 1 met telefoon 2 kunnen bellen, via telefoon 1 gebruikmaken van het GRPS net van telefoon 2) maar vraag me af of dit nou echt nuttige toepassingen zijn..... Of heb jij de gouden phone2phone bluetooth oplossing waar ik nog nooit aan gedacht heb ? :)
Pairen is noodzakelijk voor de beveiligde verbinding (data die verstuurd wordt wordt vercijferd) en voor authenticatie (de kerel die in de auto naast je zit, neemt niet opeens jouw gesprek over :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
Ok Ik Snap hem maar waar haal ik die spellen vandaan met zo`n emulator...? Ik zou wel graag De FULL version willen hebben van V-Rally en lemmings en Doom lijken me ook wel leuk. Dus als iemand links heeft waar ik die vandaan ken halen (eventueel ook betaalde sites) :*)

[ Voor 46% gewijzigd door Vighu op 19-05-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik heb even de nieuwe firmware erop geflashed en heb echt het idee dat me P900 sneller erdoor is geworden.
Kan ook verbeelding zijn, maar ja... :)

Overigens denk ik niet echt dat die pics waar zijn van die P910/P1000...
Niet echt super of zo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

man-o-script schreef op 19 mei 2004 @ 10:03:
[...]

HBH-65 BT headset? Heb ik ook en werkt perfect,
of bedoel je meer om MP3'tjes mee te luisteren?
Ik bedoel idd gewoon stereo doppen. :)
Bluetooth apparaten zijn btw duur! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tha BasZ schreef op 19 mei 2004 @ 19:52:
Ik heb even de nieuwe firmware erop geflashed en heb echt het idee dat me P900 sneller erdoor is geworden.
Kan ook verbeelding zijn, maar ja... :)
Nee, is niet je verbeelding. Iedereen heeft die ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Flint schreef op 19 mei 2004 @ 20:44:
[...]

Behalve ik? :P
Waar is dan aan te merken dat het sneller is geworden?
Ace P900 schreef op 19 mei 2004 @ 17:45:
Ok Ik Snap hem maar waar haal ik die spellen vandaan met zo`n emulator...? Ik zou wel graag De FULL version willen hebben van V-Rally en lemmings en Doom lijken me ook wel leuk. Dus als iemand links heeft waar ik die vandaan ken halen (eventueel ook betaalde sites) :*)
Mail me maar, ik heb hier ook nog een emulator, etc.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Flint schreef op 19 mei 2004 @ 20:44:
[...]

Dan klopt het dus wel...
Met sneller worden bedoel ik dan het openen van programma's en menu's die naar mijn weten nu gewoon sneller gaat...

Dus ik ben niet de enige die het opgevallen is... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tha BasZ op 20-05-2004 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Fear-factoR schreef op 17 mei 2004 @ 18:32:
[...]

Het is maar hoe je het bekijkt, voor onderweg is het heerlijk... ik internet mezelf helemaal ziek op m'n P900, vorige maand had ik op m'n GPRS abbo een verbruik van 42 mb!!! (alhoewel er hier vast mensen zijn die daar overheen gaan :P)
O.a. GoT (/5) bezoek, DPC stats, eigen subteam site, reisinfo, webcam's, enz., enz., enz. en bovendien IRC is helemaal lekker voor onderweg :)
Btw welke explorer gebruik je? De standaard of Opera? Opera is namelijk +/- 3x zo snel door de slimme rendertechniek.
Ik gebruik Opera dus daar ligt het niet aan.
Nee, ik overdreef natuurlijk een beetje.
Ik ben niet vaak onderweg en heb meestal wel ergens internet in de buurt, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
man-o-script schreef op 19 mei 2004 @ 21:41:
Behalve ik? :P
Waar is dan aan te merken dat het sneller is geworden?
Ik heb geen id, ik heb 'm zelf nog niet erop gezet. Ik had nog wat problemen gelezen met de contactlist die door de nieuwe firmware door elkaar gegooit kan worden. Daar heb ik natuurlijk geen zin in :)

Ik denk dat ie in het algemeen wat sneller moet aanvoelen. Menu's, filemanager e.d. gewoon iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 20:20
ik ga de p900 zondag ophalen in emmen. Ik kan niet w8en :P

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
Ik wou graag weten hoe ik Sman moet instaleren en wat er allemaal mogenlijk is met Sman. ik heb de handleiding door gelzen maar begrijp er nog niet echt veel van. Ik had in dit topic gelezen over het "Flushen" :? en ook over het afsluiten van bepaalde dingen... ik ben nieuw met dit soort dingen dus...Help?!?!

[ Voor 81% gewijzigd door Vighu op 20-05-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Flint schreef op 20 mei 2004 @ 11:57:
[...]
Ik had nog wat problemen gelezen met de contactlist die door de nieuwe firmware door elkaar gegooit kan worden. Daar heb ik natuurlijk geen zin in :)
En het is waar ook :(
Ik heb alle contactpersonen verwijderd en toen een volledige sync met outlook gedaan (items op computer behouden en items op telefoon vervangen) en alles is weer in orde! :*)
Ik denk dat ie in het algemeen wat sneller moet aanvoelen. Menu's, filemanager e.d. gewoon iets sneller.
Klopt. Gewoon iets sneller maar niet dat je zegt, ZZZOOOOO dat is een verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
hoelang doet de tel erover om op te starten ong? mijn nokia 6600 deet er wel soms 1 minuut!! over :( vet kut hoop dat dit sneller gaat. en wat staat er standaard aan software op? ik zoek lemmings en VR rally :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ace P900 schreef op 20 mei 2004 @ 12:35:
Ik wou graag weten hoe ik Sman moet instaleren en wat er allemaal mogenlijk is met Sman. ik heb de handleiding door gelzen maar begrijp er nog niet echt veel van. Ik had in dit topic gelezen over het "Flushen" :? en ook over het afsluiten van bepaalde dingen... ik ben nieuw met dit soort dingen dus...Help?!?!
Installeren net zoals andere progjes. Gewoon aanklikken en PC Suite doet de rest.

met Flushen wordt bedoeld het afsluiten van programma's die nog open staan,
zodat er meer geheugenruimte vrij komt.
Je kunt sman zo instellen dat als je de klep sluit hij alle progjes "flusht".
Erg handig. Als je een "snapshot" neemt van een situatie dan sluit sman alle
progjes die niet opgestart waren tijdens die "snapshot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
weet iemand waar de P900 goedkoper is dan 619 euro zonder abonnement ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
knny schreef op 20 mei 2004 @ 18:11:
hoelang doet de tel erover om op te starten ong? mijn nokia 6600 deet er wel soms 1 minuut!! over :( vet kut hoop dat dit sneller gaat. en wat staat er standaard aan software op? ik zoek lemmings en VR rally :P
Stopwatch, 55 seconde :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Het rare is dat ik geen problemen met me contactlist hebt met die nieuwe firmware-update.
Gewoon ervoor ge-back-up, toen ge-update en toen re-stored en nu doet tie het goed.
En zelfs sneller naar mijn idee (zoals al eerder vermeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tha BasZ schreef op 21 mei 2004 @ 11:18:
Het rare is dat ik geen problemen met me contactlist hebt met die nieuwe firmware-update.
Gewoon ervoor ge-back-up, toen ge-update en toen re-stored en nu doet tie het goed.
En zelfs sneller naar mijn idee (zoals al eerder vermeld).
Volgens ligt het eraan welke velden je bij je contactpersonen hebt ingevult. Ze hebben dr een paar verandert ofzoiets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
*probleem al opgelost*

[ Voor 107% gewijzigd door Vighu op 21-05-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Hoe krijg ik *alle* contacten in 1x gekopieerd op mijn SIM? Dus niet stuk-voor-stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Flint schreef op 21 mei 2004 @ 11:37:
[...]

Volgens ligt het eraan welke velden je bij je contactpersonen hebt ingevult. Ze hebben dr een paar verandert ofzoiets :?
Ja, ik zie idd dat ze wat hebben veranderd... Pieper nummer is erbij gekomen of zoiets.
Maar ik heb er geen problemen mee gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb smartmovie er nu opzitten... Daarmee kan je AVI bestanden op je
P900 bekijken. Dus dat is wel geinig...Alleen heb ik nog een probleempje...

Ik zoek een programma waar ik gemakkelijk de resolutie van AVI bestanden kan verkleinen. Want nu geeft ie aan dat de resolutie te groot is. Weet iemand daar een handig programma'tje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
Welke programma`s vinden jullie goed...ik heb er nu Quick office en Sman op staan.

[ Voor 74% gewijzigd door Vighu op 21-05-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met het internetten (en msn) op m'n P900. De interne browser werkt goed, en daarmee geraak ik zonder probleem op websites. Opera daarentegen, geraakt niet op internet. Hij vraagt welke verbinding ik wil voor de sessie, ik klik ze aan.. en dan blijft ie hangen.
Hetzelde probleem met Agile Messenger en jMSN pro. ik krijg er geen verbinding mee :( Ik zit bij proximus, en heb een proxiPro abonnement.

any1 got clue ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het al een aantal keer voorbij is gekomen maar ik kon het even niet meer in de startpost vinden, welk programma vinden jullie voor MSN op de P900 het beste? Agile Messenger of jMSN pro of een ander programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45

aKra

Intentionally left blank.

Wel jammer dat Opera niet door Orange World wordt ondersteund, veel mooiere browser ;(

Vandaag voor het eerst weer werkend in de cradle gehad, op een hele nieuwe PC installed en daar werkte hij, meteen backup gemaakt en proberen te updaten (teveel errors ik :/) jammer genoeg wilde dat niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 23:48:
Ik weet dat het al een aantal keer voorbij is gekomen maar ik kon het even niet meer in de startpost vinden, welk programma vinden jullie voor MSN op de P900 het beste? Agile Messenger of jMSN pro of een ander programma?
JMSN Pro vindt ik persoonlijk de beste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
Bestaan er ook "Converters om zeg maar je normale oordopjes in je p900 te doen dus om het plugje zegmaar te verkleineen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nog steeds zo raar vind is:

Als ik mijn p900 in flight-mode heb staan en ik wil deze vervolgens aanmelden op het netwerk; dan duurt dat soms minder dan 10sec, maar een andere keer issie wel 1 minuut bezig!

Waar kan dat nou aan liggen? Toch niet aan het netwerk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou zeggen het bereik van het netwerk. Of misschien dat 'r dan even geen 'vrije plaats is' ofzo 8)7

Weet iemand zo ongeveer wat je voor een uurtje MSNen kwijt bent aan KB's/€?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 00:01:
Wat ik nog steeds zo raar vind is:

Als ik mijn p900 in flight-mode heb staan en ik wil deze vervolgens aanmelden op het netwerk; dan duurt dat soms minder dan 10sec, maar een andere keer issie wel 1 minuut bezig!

Waar kan dat nou aan liggen? Toch niet aan het netwerk? :?
Ik heb T-mobile en ik heb dit probleem ook wel 's. Sterker nog: ik heb wel 's een hele ochtend niet aangemeld gezeten op het netwerk nadat ik in flight had uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:22
ik heb de indruk dat mijn batterij juist minder lang mee gaat, dan de vorige update. Kan dit vermoeden ook kloppen? En iemand al iets gehoord van tomtom software voor de p900??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
jozy schreef op 25 mei 2004 @ 16:51:
En iemand al iets gehoord van tomtom software voor de p900??
Wil ik ook wel weten ja :)

Over het aantal KB's met MSN:
Wat ik gezien heb is dat jMSN het minst verbruikt, inloggen e.d. is iets van 30KB geloof ik, verder het chatten zal niet veel zijn.
Als je op het wereldbolletje klikt zie je toch hoeveel je verbruikt?

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
man-o-script schreef op 25 mei 2004 @ 17:07:
[...]

Wil ik ook wel weten ja :)

Over het aantal KB's met MSN:
Wat ik gezien heb is dat jMSN het minst verbruikt, inloggen e.d. is iets van 30KB geloof ik, verder het chatten zal niet veel zijn.
Als je op het wereldbolletje klikt zie je toch hoeveel je verbruikt?
Nee, dat klopt niet echt. Inloggen is slechts 12KB ongeveer, en als je een half uurtje chat ben je nog es 20KB verder ofzo, dus je moet goed je best doen wil je boven de 2MB komen die je bij Orange bv standaard krijgt. :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

jozy schreef op 25 mei 2004 @ 16:51:
ik heb de indruk dat mijn batterij juist minder lang mee gaat, dan de vorige update. Kan dit vermoeden ook kloppen? En iemand al iets gehoord van tomtom software voor de p900??
Bij mij is dat juist andersom...
Heb het idee dat ik langer ermee doe. Soms wel 3 dagen zonder bij te laden in de cradle (en dan gebruik ik me P900 gemiddeld, niet intensief (dan maar 1 dag)).

En over TomTom wil ik ook nog wel info, wil toch ooit wel eens over op GPS.
Lijkt me super makkelijk namelijk in de auto of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Waar slaat dit nou weer op.

Ik maak net een MMS'je met video en tekst. Ik kan gewoon een preview doen en zie dan het MMS'je voor me op het scherm verschijnen.

Als ik hem verzend naar mezelf en daarna ontvang krijg ik de mededeling dat het MMS'je niet op mijn toestel weergegeven kan worden en ik maar op Vodafone.nl moet kijken. :?

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Vandeweek me foon maar weer eens opgewaardeert:
Telefoon: R3d011
Bluetooth: R5d
Organiser: R5b02
CDA: R5a07

telefoon zelf: 03w43

Tevens heeft het wel wat verschil om je kaart te defragmenteren met de standaard defrager van windows.

Het zappen naar een volgend nummer in oggplay is wat sneller geworden. Tevens de stilte naar het volgende nummer is ook korter geworden.

[ Voor 48% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 26-05-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook het idee dat mijn batterij sneller leeg raakt.... ik moet m na 1 dag echt weer opladen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ondervind atm nog wat problemen als ik wil MSNnen. Ik heb Java MSN geinstalleerd. Maar als ik wil Inloggen gebeurt er niets. Moet je, behalve user + pass, nog iets anders instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 23:29:
ik heb ook het idee dat mijn batterij sneller leeg raakt.... ik moet m na 1 dag echt weer opladen..
Same here :( Misschien niet in 1 dag, maar merkbaar sneller :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:22
Rockster schreef op 27 mei 2004 @ 15:53:
[...]

Same here :( Misschien niet in 1 dag, maar merkbaar sneller :/
Bij mij ook merkbaar sneller leeg. Keb er best wel heel erg spijt van. Is er een mogelijkheid om terug te keren naar de vorige???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
HP Printers Bluejacken >:) :+

Ik ben benieuwd hoe makkelijk je dan ergens in de winkel iets kunt uitprinten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Volgens mij heb ik een bug in de nieuwe software te pakken.

- Ga naar MMS Maken.
- Selecteer bij de eerste toevoeging Communicorder.
- De cam verschijnt op je beeld.
- Kies annuleren.

Warempel! Hij maakt een foto! 8P

(Enkel met JogDial het geval overigens)

[ Voor 9% gewijzigd door Oyster op 27-05-2004 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 13:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Oké,

ik ga morgen een 2de hands SE P900 kopen. Hij is een maand oud, compleet in de doos met bon etc.. Nu heb ik even dit topic nagelezen maar zie zo 1-2-3 niet iets bijzonders. Misschien kunnen jullie mij een paar tips, trucs of hints geven waar ik op moet letten?

Wil er zsm. meer geheugen in kopen en nu las ik iets over 2 verschillende modules, welke is het beste?

[ Voor 17% gewijzigd door i2Paq op 27-05-2004 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
i2Paq schreef op 27 mei 2004 @ 20:20:
Oké,

ik ga morgen een 2de hands SE P900 kopen. Hij is een maand oud, compleet in de doos met bon etc.. Nu heb ik even dit topic nagelezen maar zie zo 1-2-3 niet iets bijzonders. Misschien kunnen jullie mij een paar tips, trucs of hints geven waar ik op moet letten?

Wil er zsm. meer geheugen in kopen en nu las ik iets over 2 verschillende modules, welke is het beste?
nou er goed op letten dan het scherm geen diepe krassen heeft. misschien ff letten op t gebruik van screenprotectors :P

mijn p900 komt dinsdag binnen nieuw in doos en gesealed bij Belcompany. heb al screenprotectors in huis :D.

wisten jullie dat de p900 voorlopig niet uitgeleverd wordt door SE? hij is echt heel schaars in winkels :P maar die van mij komt dinsdag ;);) kan niet w8en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Flint schreef op 27 mei 2004 @ 19:30:
HP Printers Bluejacken >:) :+

Ik ben benieuwd hoe makkelijk je dan ergens in de winkel iets kunt uitprinten :o
ziet er leuk uit :)

op de HP site is alleen nergens de software te vinden? Alleen voor de Pocket PC...

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ok, een beetje rare vraag misschien, maar hoe vervoeren jullie je P900?
Waar laat je het ding?

Waarom deze vraag? De zomer komt er aan. Normaal zit mijn P900 in mijn jaszak. Maar met het warme weer in aantocht gaat die jas niet altijd meer mee.
En dus heb ik niet meer die jaszak om hem in te vervoeren. Maar waar laat ik hem dan? De simpelste oplossing is om hem aan je riem te hangen met het bijgeleverde hoesje. Er is echter een klein probleemje: dat zuigt :(
Ten eerste ziet het er gewoon niet uit. Ik draag redelijk modieuze kleding en de combinatie "spijkerbroek, strak shirtje, P900 aan riem" staat gewoon niet.
Ten tweede schreeuwt het "NERD!". Nu ben ik in veel gevallen best trots op mijn nerdheid, maar het hoeft niet ten alle tijde zichtbaar te zijn. Ten derde vind ik het wat te diefstal-gevoelig. Ik maak hem meestal extra vast aan een lusje van mijn broek, dan kunnen ze het hoesje niet zomaar snaaien, maar een zakkenrollen heeft vast geen moeite mijn lieve P900 uit zijn hoesje te rippen.

Dus. Waar laten we hem dan?
Broekzak -> P900 te groot / broekzak te klein
Borstzak -> Zie broekzak + bukken = P900 op de grond kletteren + ik heb niet altijd iets aan met een borstzak.
Tas -> bij dingen waarbij ik geen jas bij me wil hebben, heb ik ook nooit een tas bij me.

Thuislaten: Doe ik wel bij het uitgaan, maar dat ondermijnt het hele idee van mijn P900: dat ik altijd mijn agenda / organiser / klantenbestand bij me heb.

Hoe lossen de andere tweakers met P900 / vergelijkbare gadets dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Uhm... Ik weet niet wat je nog meer in jouw broekzakken hebt, maar ik heb geen enkele broek waar mn P900 niet in past. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

wace schreef op 30 mei 2004 @ 02:05:
Uhm... Ik weet niet wat je nog meer in jouw broekzakken hebt, maar ik heb geen enkele broek waar mn P900 niet in past. :?
Jij draagt skatebroeken of pantalons dan?
Als ik de stad in ga om te stappen of een biertje te pakken dan heb ik een spijkerbroek aan en om te zorgen dat mijn welgevormde tweaker-ass daarin een beetje goed uitkomt zijn die 'nauwsluitend'. Ik koop mijn broeken zodat de dames op mijn kont vallen, niet op mijn P900 ;)

Zelfs als het wél zou passen zou ik huiverig zijn om hem in mijn broekzak te doen. Als je een keer tegen een tafelrand stoot ofzo heb je een barst in je scherm. (zie Esato.com voor true stories, stonden een paar topics met P800's die op die manier aan een triest einde kwamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 20:45

aKra

Ik heb nooit problemen met het "dragen" van mijn P900, past in elke broek zowat!

Altijd gewoon in broekzak, nooit problemen mee gehad (tot nu toe *KLOPT AF*)

P.S.,
met uitgaan gaat hij gewoon mee, niet voor niks verzekerd, en telefoon is telefoon en redelijk vaak nodig om het een en ander uit te wisselen O-) 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door aKra op 30-05-2004 05:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draag ook vaak "modieuze" kleding.. ;) en draag verschillende broeken, soms wat strakker, soms wat losser en er is idd geen broekzak waar mijn P900 niet inpast! gaat prima! Heb hem dus ook al maanden lang elke dag in mijn broekzak zitten! perfect! Ik weet dus niet hoe STRAK die broeken van je zitten, maar bij "normale" broeken gaat het PRIMA! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Whuzz schreef op 30 mei 2004 @ 02:12:
[...]

Zelfs als het wél zou passen zou ik huiverig zijn om hem in mijn broekzak te doen. Als je een keer tegen een tafelrand stoot ofzo heb je een barst in je scherm. (zie Esato.com voor true stories, stonden een paar topics met P800's die op die manier aan een triest einde kwamen)
Doe de P900 in je broekzak met het beeldscherm richting je been, als je dan ergens tegen aanstoot raak je de achterkant van je toestel dus minder kans dat het scherm beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Wat een onzin, vanacht is mijn toestel nu al voor de 3e keer in 2 weken vanzelf opnieuw opgestart. Je moet dan de pincode van je SIM weer invoeren en daarna krijg je de melding in de trant van "het toestel is opnieuw opgestart om de prestaties te verbeteren". Ik heb de R5B02 firmware er op staan, iemand hier ook last van of gehoord hoe die functie uit te schakellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik heb gister voor de alle eerste keer dat bijgeleverde hoesje gebruikt :D

Eigenlijk vind ik het niet zo heel erg nerd uitzien... en ik draag ook moderne kleding. :)
Ik ben nu alleen nog opzoek naar iets meer zekerheid bij 't vastmaken, want hij zit nu nog wat te los vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Nou ja, die P900 pást dus wel in mijn broekzak, maar ik vind het niet echt lekker zitten en je ziet de telefoon duidelijk zitten en dat vind ik er niet uit zien.
Nou ja, niet echt een oplossing tot nu toe dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Me 900 past overal in. Heb meestal kleding aan met wijde broeken. Doe hem alleen nooit in zakken die nooit onder mijn knieën zitten, dat loopt niet lekker!

Heeft iemand trouwens de PCM gelezen van Juni, met de bluetooth special? Kijk maar eens goed op de laatste pagina en dan de foto linksbovenin. Wie zou dat nou zijn :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.