@ Flint: Zou je misschien ook die screenprotectors willen opnemen in je beginpost?
Kick me if it's already there.
Nou sorry, maar ik vind e-mailen, jMSN, PuTTy en de sites: pda.tweakers.net, de telefoongids, goudengids, belbios, etc. toch best handigrunning man schreef op 15 mei 2004 @ 08:08:
[...]
Laat me niet lachen... Dat is zo traag als dikke stront.
Het leukste wat ik aan de P900 vind is de combi telefoon en PDA functies.
Vooral e-mailen is echt fijn, maar internettenDat doe ik op de PC.
//
Dat is waarman-o-script schreef op 15 mei 2004 @ 14:36:
[...]
Nou sorry, maar ik vind e-mailen, jMSN, PuTTy en de sites: pda.tweakers.net, de telefoongids, goudengids, belbios, etc. toch best handig
Het is maar net waar je hem voor gebruikt natuurlijk!
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
[ Voor 26% gewijzigd door wrcveen op 15-05-2004 15:48 ]
Ah bedankt, was via contactpersonenbeheer alle namen aangevinkt en verwijderd. Maar ik zien geen mogelijkheid om alle namen van je telefoon naar je SIM te kopieëren?Rockster schreef op 15 mei 2004 @ 15:49:
Het mapje SIM selecteren in het contactpersonen scherm. Dan kun je ze zelf verwijderen
Heb je misschien een lijstje met links?Enver schreef op 15 mei 2004 @ 10:43:
@ Flint: Zou je misschien ook die screenprotectors willen opnemen in je beginpost?
Nope, ik wacht ff op de release notes. Als er niet veel anders is sla ik deze update eventueel over.Rockster schreef op 15 mei 2004 @ 15:46:
Heeft iemand de nieuwe update (R5B02) al geprobeerdIk aarzel nog, na de negatieve verhalen over overhoopgehaalde contacts en andere bugs (onder andere met de HBH200) die mensen hebben op het forum van my-symbian
Ik ben es ff gaan kijken en idd, je kunt alleen van je SIM naar de telefoon copieren, maar andersom gaat nietwrcveen schreef op 15 mei 2004 @ 16:17:
[...]
Ah bedankt, was via contactpersonenbeheer alle namen aangevinkt en verwijderd. Maar ik zien geen mogelijkheid om alle namen van je telefoon naar je SIM te kopieëren?
Het is alleen mogelijk per contact. Je moet in contactpersoon bewerken zitten en dan kan je het wel kopiëren. Maar ja dat is geen oplossing voor 100'den contactenFlint schreef op 15 mei 2004 @ 18:11:
Ik ben es ff gaan kijken en idd, je kunt alleen van je SIM naar de telefoon copieren, maar andersom gaat niet
Via een file manager (NIET de ingebouwde file manager want daarmee kan je niet in c:\system kijken) c:/system/APPS/DEMO verwijderen.tomhster schreef op 16 mei 2004 @ 00:15:
Ik heb de nieuwe firmware er op gezet en heb vooralsnog weinig gemerkt van de veranderingen, met uitzondering van het herschikken van mijn contacten. Ik ben er nog niet uit of dit nu een verbetering of een verslechtering is, naar mijn mening zijn er wel een boel velden bijgekomen die je aan een contactpersoon kunt koppelen, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik daar zelden of nooit gebruik van maak. Verder wacht ik de releasenotes maar af om gericht te kijken welke wijzigingen er zijn doorgevoerd. Verder is helaas de demo weer automatisch geinstalleerd en die kun je dus niet op de normale manier (meer) verwijderen. Een zoekpoging waar een "how to" in het P900 topic staat heeft helaas geen succes opgeleverd (en 100 pagina's nalezen is mij ook even te gortig). Als iemand mij (weer) even kan vertellen hoe je het verwijderen van de demo ookalweer doet dan is dat erg welkom (misschien kan dat dan ook in de startpost gezet worden).
Verwijderd
ja dit probleem heb ik ook... iemand een oplossing?man-o-script schreef op 15 mei 2004 @ 00:53:
[...]
Als ik een .jar open krijg ik ook alleen een Java scherm, waarna hij weer wordt afgesloten. Wat valt hieraan te doen dan?
Full backup terug zetten en alles werkt gewoon weerTha BasZ schreef op 17 mei 2004 @ 14:19:
Misschien een beetje een n00b question, maar als je via de Sony Ericsson Update Service online je phone update (dus nieuwe firmware).
Ben je dan je agenda/smsjes/e-mails verdere instellingen kwijt?
Of kan je via de back-up al die dingen back-uppen en dan restoren?
Ben het even kwijt...
//
//
Het is maar hoe je het bekijkt, voor onderweg is het heerlijk... ik internet mezelf helemaal ziek op m'n P900, vorige maand had ik op m'n GPRS abbo een verbruik van 42 mb!!! (alhoewel er hier vast mensen zijn die daar overheen gaanrunning man schreef op 15 mei 2004 @ 08:08:
[...]
Laat me niet lachen... Dat is zo traag als dikke stront.
//
Check deze tip op de my-symbian site eens; klikTha BasZ schreef op 17 mei 2004 @ 16:49:
Ok dank je... Moet je overigens ook je memory stick back-uppen?
Heb sommige programma's daarop geinstalleerd...
(maar is wel een 128mb memory stick, dus duurt misschien eeuwen voordat tie ge-back-upt is).
Of hoef je alleen de interne dingen te back-uppen.
Trouwens als ik bijvoorbeeld met Switcher programma's sluit dan zie je bovenaan de hoeveelheid geheugen staan en dat is bij mij eigenlijk max. 6060KB, hoe kan ik dit vergroten? Want neemt veel geheugen in? (heb alles gekilld, behalve de dingen die echt niet kunnen afgesloten worden zoasl kleptoetsenbord/telefoon e.d.).
Alleen moet je de html ff op deze manier aanmaken, het voorbeeld klopt niet helemaal.Speed-up your P900 by using an empty theme
You can make your P900's UI work faster and save some operating memory by using an "empty" theme, i.e. a theme that doesn't contain any skins. Such theme only consists of the main color scheme and it makes your P900 look almost exactly like a P800.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?xml version="1.0"?> <!DOCTYPE theme SYSTEM "theme.dtd"> <theme title="P800 theme" author="P800" copyright="All rights reserved" screenWidth="208" screenHeight="320"> <condensedColorScheme> <darkColor background="#2c34c8" text="#ffffff"></darkColor> <midColor background="#99bbff" text="#000000"></midColor> <lightColor background="#ffffff" text="#000000"></lightColor> </condensedColorScheme> |
Wat voor bookmark bugman-o-script schreef op 17 mei 2004 @ 18:37:
Opera 6.30 is inderdaad een verbetering, alhoewel er nog steeds wat bugs in zitten (o.a. met de bookmarks e.d.)
//
Nog nooit last van gehad, misschien ff een verse install doen... of heb je misschien te veel programma's open staan?man-o-script schreef op 17 mei 2004 @ 19:13:
Bij het indelen in groepen loopt Opera vast bij mij, ook als ik ze probeer aan te passen in de groep 'bookmarks'.
Dat ligt aan foutieve instellingen bij de sync met Outlook/Notes.Trouwens, net die laatste update gedaan en de helft van m'n contacts stonden er ineens dubbel in
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Let s know als je meer weet / een verschil uitmaakt...Dj_Neo_Ziggy schreef op 17 mei 2004 @ 23:31:
Iemand al op het idee gekomen om je memorystick te defragmeteren? Ik ben er nu mee bezig ff kijken of het wat helpt in de snelheid.
Nokia ---> outlook ---> P900Enver schreef op 17 mei 2004 @ 22:52:
Ik heb het via search gezocht maar kon het niet vinden;
Kan je je contacten van een Nokia telefoon met een bepaalde software overzetten op een p900?
Heb een paar honderd contacten, lijkt me nogal pokkewerk om alles handmatig te moeten overzetten.
Claude
1) Zoek even het topic door, die vraag is al meerdere keren gesteld.b schreef op 18 mei 2004 @ 14:24:
heb ook een aantal noob vragen:
- Hoe deinstalleer ik de demo's? ik heb echt geen idee hoe.
- als ik via bluetooth iets wil verzenden kost dat ook geld (net als sms etc?)
- als ik via bluetooth verbinding wil maken met andere mobiel moet ik een sleutel code invoeren of zo iets. is dat gewoon de pincode van je toestel? of je beveiligings code?
greetz
Op basis van de beveiligingscode wordt een beveiligde verbinding opgezet. Op elke telefoon moet je dezelfde code invoeren (dit wordt ook wel pairing genoemd).b schreef op 18 mei 2004 @ 14:24:
[...]
- als ik via bluetooth verbinding wil maken met andere mobiel moet ik een sleutel code invoeren of zo iets. is dat gewoon de pincode van je toestel? of je beveiligings code?
[...]
- running man in "Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel..."b schreef op 18 mei 2004 @ 14:24:
heb ook een aantal noob vragen:
- Hoe deinstalleer ik de demo's? ik heb echt geen idee hoe.
- als ik via bluetooth iets wil verzenden kost dat ook geld (net als sms etc?)
greetz
Vraag lijkt me hoerboven voldoende beantwoord..... Maareh - waarom zou je 2 telefoons willen pairen? Kan wel een paar redenen bedenken (via telefoon 1 met telefoon 2 kunnen bellen, via telefoon 1 gebruikmaken van het GRPS net van telefoon 2) maar vraag me af of dit nou echt nuttige toepassingen zijn..... Of heb jij de gouden phone2phone bluetooth oplossing waar ik nog nooit aan gedacht heb ?b schreef op 18 mei 2004 @ 14:24:
Claude
//
Je leest het goed, WiFi"We have obtained the very first screenshots of display of prepared SE P910. It looks quite interesting so far. We also have a little bit of unconfirmed infos for you:
Before we shall have a look on screenshots of display, lets talk a little bit about P910 itself. P910 is not the final name for the new model. It is possible the name will be P910, but it could be completely other name. There are rumors about P1000. Lets call it P910 for the time being.
We you see below is just firmware of P910, tested on hardware of P900. As you can check on your own for sure, setting is not that much different from P900. Relation between P910 and P900 should be aopproximately the same as between P800/900. . P910 should be just improved P900.
As firmware of P910 is being tested on hardware of P900, we cannot say anything about the look and performance of P910. According infos circulating on web pages, the conception of his ancestors should be kept. As a surplus to prevailing features and functions we should find WiFi support and maybe a complete keyboard. Well, but how it will look like finally we can only guess, the same way as we did with successor of T610/630/, Z600. Maybe SE will surprise us in this class in a pleasant way."
[ Voor 10% gewijzigd door Vighu op 18-05-2004 21:43 ]
HBH-65 BT headset? Heb ik ook en werkt perfect,Xander2000 schreef op 18 mei 2004 @ 23:06:
Heeft iemand al een oplossing voor die lompe oordoppen die er std bijgeleverd zijn? Ik krijg pijn in mn oren van die dingen. UIteraard gewoon met handsfree functionaliteit.
Veel spellen zijn geen freewareAce P900 schreef op 18 mei 2004 @ 21:42:
Ik ben sinds kort de Gellukige eigenaar van de P900 (WOOOHOOOO). En ik wou graag spellen ervoor hebben. Dus mijn vraag was: Weet iemand waar ik Games voor de P900 vandaan kan halen???
*En ja ik heb de Startpost bekeken*
[ Voor 3% gewijzigd door man-o-script op 19-05-2004 10:03 ]
//
Pairen is noodzakelijk voor de beveiligde verbinding (data die verstuurd wordt wordt vercijferd) en voor authenticatie (de kerel die in de auto naast je zit, neemt niet opeens jouw gesprek overreinhrst schreef op 18 mei 2004 @ 16:54:
[...]
Vraag lijkt me hoerboven voldoende beantwoord..... Maareh - waarom zou je 2 telefoons willen pairen? Kan wel een paar redenen bedenken (via telefoon 1 met telefoon 2 kunnen bellen, via telefoon 1 gebruikmaken van het GRPS net van telefoon 2) maar vraag me af of dit nou echt nuttige toepassingen zijn..... Of heb jij de gouden phone2phone bluetooth oplossing waar ik nog nooit aan gedacht heb ?
[ Voor 46% gewijzigd door Vighu op 19-05-2004 19:07 ]
Ik bedoel idd gewoon stereo doppen.man-o-script schreef op 19 mei 2004 @ 10:03:
[...]
HBH-65 BT headset? Heb ik ook en werkt perfect,
of bedoel je meer om MP3'tjes mee te luisteren?
Nee, is niet je verbeelding. Iedereen heeft die ervaringTha BasZ schreef op 19 mei 2004 @ 19:52:
Ik heb even de nieuwe firmware erop geflashed en heb echt het idee dat me P900 sneller erdoor is geworden.
Kan ook verbeelding zijn, maar ja...
Behalve ik?Flint schreef op 19 mei 2004 @ 20:44:
[...]
Nee, is niet je verbeelding. Iedereen heeft die ervaring
Mail me maar, ik heb hier ook nog een emulator, etc.Ace P900 schreef op 19 mei 2004 @ 17:45:
Ok Ik Snap hem maar waar haal ik die spellen vandaan met zo`n emulator...? Ik zou wel graag De FULL version willen hebben van V-Rally en lemmings en Doom lijken me ook wel leuk. Dus als iemand links heeft waar ik die vandaan ken halen (eventueel ook betaalde sites)
//
Dan klopt het dus wel...Flint schreef op 19 mei 2004 @ 20:44:
[...]
Nee, is niet je verbeelding. Iedereen heeft die ervaring
[ Voor 3% gewijzigd door Tha BasZ op 20-05-2004 00:36 ]
Ik gebruik Opera dus daar ligt het niet aan.Fear-factoR schreef op 17 mei 2004 @ 18:32:
[...]
Het is maar hoe je het bekijkt, voor onderweg is het heerlijk... ik internet mezelf helemaal ziek op m'n P900, vorige maand had ik op m'n GPRS abbo een verbruik van 42 mb!!! (alhoewel er hier vast mensen zijn die daar overheen gaan)
O.a. GoT (/5) bezoek, DPC stats, eigen subteam site, reisinfo, webcam's, enz., enz., enz. en bovendien IRC is helemaal lekker voor onderweg
Btw welke explorer gebruik je? De standaard of Opera? Opera is namelijk +/- 3x zo snel door de slimme rendertechniek.
Ik heb geen id, ik heb 'm zelf nog niet erop gezet. Ik had nog wat problemen gelezen met de contactlist die door de nieuwe firmware door elkaar gegooit kan worden. Daar heb ik natuurlijk geen zin inman-o-script schreef op 19 mei 2004 @ 21:41:
Behalve ik?
Waar is dan aan te merken dat het sneller is geworden?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
[ Voor 81% gewijzigd door Vighu op 20-05-2004 14:29 ]
En het is waar ookFlint schreef op 20 mei 2004 @ 11:57:
[...]
Ik had nog wat problemen gelezen met de contactlist die door de nieuwe firmware door elkaar gegooit kan worden. Daar heb ik natuurlijk geen zin in
Klopt. Gewoon iets sneller maar niet dat je zegt, ZZZOOOOO dat is een verschilIk denk dat ie in het algemeen wat sneller moet aanvoelen. Menu's, filemanager e.d. gewoon iets sneller.
Installeren net zoals andere progjes. Gewoon aanklikken en PC Suite doet de rest.Ace P900 schreef op 20 mei 2004 @ 12:35:
Ik wou graag weten hoe ik Sman moet instaleren en wat er allemaal mogenlijk is met Sman. ik heb de handleiding door gelzen maar begrijp er nog niet echt veel van. Ik had in dit topic gelezen over het "Flushen"en ook over het afsluiten van bepaalde dingen... ik ben nieuw met dit soort dingen dus...Help?!?!
Stopwatch, 55 secondeknny schreef op 20 mei 2004 @ 18:11:
hoelang doet de tel erover om op te starten ong? mijn nokia 6600 deet er wel soms 1 minuut!! overvet kut hoop dat dit sneller gaat. en wat staat er standaard aan software op? ik zoek lemmings en VR rally
Volgens ligt het eraan welke velden je bij je contactpersonen hebt ingevult. Ze hebben dr een paar verandert ofzoietsTha BasZ schreef op 21 mei 2004 @ 11:18:
Het rare is dat ik geen problemen met me contactlist hebt met die nieuwe firmware-update.
Gewoon ervoor ge-back-up, toen ge-update en toen re-stored en nu doet tie het goed.
En zelfs sneller naar mijn idee (zoals al eerder vermeld).
[ Voor 107% gewijzigd door Vighu op 21-05-2004 16:04 ]
Ja, ik zie idd dat ze wat hebben veranderd... Pieper nummer is erbij gekomen of zoiets.Flint schreef op 21 mei 2004 @ 11:37:
[...]
Volgens ligt het eraan welke velden je bij je contactpersonen hebt ingevult. Ze hebben dr een paar verandert ofzoiets
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Vighu op 21-05-2004 17:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Intentionally left blank.
JMSN Pro vindt ik persoonlijk de beste...Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 23:48:
Ik weet dat het al een aantal keer voorbij is gekomen maar ik kon het even niet meer in de startpost vinden, welk programma vinden jullie voor MSN op de P900 het beste? Agile Messenger of jMSN pro of een ander programma?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb T-mobile en ik heb dit probleem ook wel 's. Sterker nog: ik heb wel 's een hele ochtend niet aangemeld gezeten op het netwerk nadat ik in flight had uitgezet.Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 00:01:
Wat ik nog steeds zo raar vind is:
Als ik mijn p900 in flight-mode heb staan en ik wil deze vervolgens aanmelden op het netwerk; dan duurt dat soms minder dan 10sec, maar een andere keer issie wel 1 minuut bezig!
Waar kan dat nou aan liggen? Toch niet aan het netwerk?
Wil ik ook wel weten jajozy schreef op 25 mei 2004 @ 16:51:
En iemand al iets gehoord van tomtom software voor de p900??
//
Nee, dat klopt niet echt. Inloggen is slechts 12KB ongeveer, en als je een half uurtje chat ben je nog es 20KB verder ofzo, dus je moet goed je best doen wil je boven de 2MB komen die je bij Orange bv standaard krijgt.man-o-script schreef op 25 mei 2004 @ 17:07:
[...]
Wil ik ook wel weten ja
Over het aantal KB's met MSN:
Wat ik gezien heb is dat jMSN het minst verbruikt, inloggen e.d. is iets van 30KB geloof ik, verder het chatten zal niet veel zijn.
Als je op het wereldbolletje klikt zie je toch hoeveel je verbruikt?
.... Ik weet het ook niet
Bij mij is dat juist andersom...jozy schreef op 25 mei 2004 @ 16:51:
ik heb de indruk dat mijn batterij juist minder lang mee gaat, dan de vorige update. Kan dit vermoeden ook kloppen? En iemand al iets gehoord van tomtom software voor de p900??
[ Voor 48% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 26-05-2004 16:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
Same hereVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 23:29:
ik heb ook het idee dat mijn batterij sneller leeg raakt.... ik moet m na 1 dag echt weer opladen..
Bij mij ook merkbaar sneller leeg. Keb er best wel heel erg spijt van. Is er een mogelijkheid om terug te keren naar de vorige???Rockster schreef op 27 mei 2004 @ 15:53:
[...]
Same hereMisschien niet in 1 dag, maar merkbaar sneller
[ Voor 9% gewijzigd door Oyster op 27-05-2004 19:57 ]
[ Voor 17% gewijzigd door i2Paq op 27-05-2004 20:23 ]
nou er goed op letten dan het scherm geen diepe krassen heeft. misschien ff letten op t gebruik van screenprotectorsi2Paq schreef op 27 mei 2004 @ 20:20:
Oké,
ik ga morgen een 2de hands SE P900 kopen. Hij is een maand oud, compleet in de doos met bon etc.. Nu heb ik even dit topic nagelezen maar zie zo 1-2-3 niet iets bijzonders. Misschien kunnen jullie mij een paar tips, trucs of hints geven waar ik op moet letten?
Wil er zsm. meer geheugen in kopen en nu las ik iets over 2 verschillende modules, welke is het beste?
ziet er leuk uitFlint schreef op 27 mei 2004 @ 19:30:
HP Printers Bluejacken![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoe makkelijk je dan ergens in de winkel iets kunt uitprinten
//
Jij draagt skatebroeken of pantalons dan?wace schreef op 30 mei 2004 @ 02:05:
Uhm... Ik weet niet wat je nog meer in jouw broekzakken hebt, maar ik heb geen enkele broek waar mn P900 niet in past.
[ Voor 36% gewijzigd door aKra op 30-05-2004 05:12 ]
Intentionally left blank.
Verwijderd
Doe de P900 in je broekzak met het beeldscherm richting je been, als je dan ergens tegen aanstoot raak je de achterkant van je toestel dus minder kans dat het scherm beschadigd.Whuzz schreef op 30 mei 2004 @ 02:12:
[...]
Zelfs als het wél zou passen zou ik huiverig zijn om hem in mijn broekzak te doen. Als je een keer tegen een tafelrand stoot ofzo heb je een barst in je scherm. (zie Esato.com voor true stories, stonden een paar topics met P800's die op die manier aan een triest einde kwamen)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq