Vandaag mijn P900 gekregen en ik ben onder indruk en tegelijk nogal in de war van alles. Twee problemen houden me nu al vijf uur bezig:
1. De synchronisatie met Outlook XP/2002 duurt letterlijk uren en is nog geen enkele keer voltooid geweest. Alleen al de stap "Bezig met analyseren" duurt per onderdeel duurt al snel 10-20 minuten. Is dat normaal?
Hij synchroniseert terwijl mijn Outlook open staat en contact heeft met de Exchange Server van mijn bedrijf waarop alle informatie staat. Daarvoor moet ik ook een VPN gebruiken, die dus ook actief is.
De laatste keer werd de synchronisatie na ruim een uur afgebroken wegens ruimtegebrek op de telefoon. Ondertussen is de nodige informatie wel overgedragen en lijkt min of meer alles aanwezig te zijn op de telefoon, qua contacts, inbox en calender. Ter info: in mijn inbox zijn zo'n 600 emails aanwezig, in mijn contact ongeveer 280 entries. Ik heb verschillende zaken geprobeerd, zoals de laatste PC Suite te installeren, een forced synchronization waarbij de PC de handheld overschrijft, de handheld te resetten en een firmware update. Dat laatste brengt me bij probleem 2.
2. Via de SE site heb ik de firmwareupdateprocedure gevolgd. Alles keurig conform instructie. Na het maken van de backup kondigt hij aan nu daadwerkelijk te gaan beginnen. Dan blijft het browservenster echter stilstaan op een mededeling a la "Checking for installation of SEUS". Die is echter al keurig geinstalleerd. Ook bij een tweede poging na een reboot bleef de procedure daar hangen.
Het valt niet mee voor een eenvoudige P900 n00b als ik
Tips?