Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.934 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
reinhrst schreef op 25 maart 2004 @ 19:52:
Durf het bijna niet te vragen, maar weet trouwens iemand of er ook een dergelijke handleiding bestaat voor linux?
Nog nooit tegen gekomen. Dr staan in de startpost wel drie links met info voor Linux.
Zie Specs -> Synchroniseren
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 20:02:
Uhm wat denken jullie wat een 2e hands P900 (1.5 maand oud, zonder sim-lock) nog waard is? Mijn vriendin heeft er 1tje maar kan er niet mee overweg :?
Ik denk zo rond de 400/500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reinhrst schreef op 25 maart 2004 @ 19:52:
[...]

Heb zelf m'n P900 nog niet, maar wat ik van anderen heb begrepen is "ongeveer" doen niet goed genoeg, en moet je precies de handleiding stap voor stap volgen. Eventueel kan je dan later de dingen naar eigen wensen weer aanpassen en stap voor stap kijken waar het fout gaat......
Ik heb die handleiding echt tot op de . gevolgd en het gaat echt perfect tot de laatste stap. Waar de handleiding zegt dat er verbinding is... is die er ook als
de P900 op z'n cradle staat en die is er niet meer als ik hem eraf haal.
Dus hoe hou ik nou verbinding als ik hem van z'n cradle haal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste firmware:
CDA-number: CDA162003/3 Organiser version: R4A06 (MR3)

als ik dit dus goed lees hoef ik alleen de mr3 erop te zetten als ik de laatste firmware gebruik??

is het trouwens ook mogelijk om mp3tjes als beltoon te gebruiken of om te zetten?

de mms email en wap gprs configurators geven ook errors aan?
Zijn die verplaatst? of er helemaal niet meer

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 22:36:
Laatste firmware:

als ik dit dus goed lees hoef ik alleen de mr3 erop te zetten als ik de laatste firmware gebruik??

is het trouwens ook mogelijk om mp3tjes als beltoon te gebruiken of om te zetten?

Volgens mij kan je nie de MR3 er op zetten los... Heb er zelf ook nog naar gekeken, en kan het niet echt vinden hoe ik ze los erop kan zetten.

En overigens je kan gewoon je mp3tjes gebruiken als beltoon, in ieder geval hier wel zo ingesteld.

en die configurators zijn verplaatst zie ik...

Deze zijn wel goed ->

De instellingen voor GPRS en MMS kun je gewoon via de website van SonyEricsson naar je telefoon laten sms-en.

WAP/GPRS configurator
E-mail configurator
MMS configurator

(misschien ff de startpost veranderen?)

[ Voor 6% gewijzigd door Tha BasZ op 25-03-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 22:36:
Laatste firmware:

Ja, laatste firmware bevalt direct alles. (De oude firmwares staan ook niet meer op de server, dus je zou er niet aan kunnen komen ;) )

Ja, mp3s werken (Zie startpost)
Mp3 omzetten (Wave->Mp3) doe je natuurlijk op je Pc.
Tha BasZ schreef op 25 maart 2004 @ 23:45:
[...]

en die configurators zijn verplaatst zie ik...

Deze zijn wel goed ->
Thx, geupdate 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Flint schreef op 25 maart 2004 @ 20:32:
Ik denk zo rond de 400/500 euro.
:+
* GKW denkt dat flint een tweede P900 wilt aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
running man schreef op 26 maart 2004 @ 09:43:
[...]

* Flint denkt dat flint een tweede P900 wilt aanschaffen
Hoezo denk je dat? :)
1tje is meer dan voldoende voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Flint schreef op 26 maart 2004 @ 09:56:
[...]
Hoezo denk je dat? :)
1tje is meer dan voldoende voor mij :9
Nee, ik denk dat tie voor een S700tje gaat voor erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Of nog kleiner. Een mobiel voor 't uitgaan ofzoiets is wel handig. Want daar is de P900 te groot voor. Op dit moment gebruik ik voor die situaties een Sony Z5. Lekker klein, alleen een gare accu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45

aKra

Intentionally left blank.

Ik neem mijn P900 gewoon mee tijdens het uitgaan... Niet voor niks een platinum verzekering voor 15,- :/

Ennuh... Meestal heb ik er geen last van, want dan zit hij niet in mijn zak maar zitten ze er allemaal mee te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay hijs nu geupdate das allemaal gelukt
maar met het klepje erop kan je hem op handsfree zetten hoe doe ik dat zonder klepje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 11:01:
okay hijs nu geupdate das allemaal gelukt
maar met het klepje erop kan je hem op handsfree zetten hoe doe ik dat zonder klepje
Zo uit m'n hoofd denk ik dat je op 't luidsprekertje moet tikken en daar kun je handsfree aanzetten. (tijdens telefoongesprek)

Met 't klepje erop hoef je alleen 't klepje open te maken en heb je automatisch handsfree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Balen, ik kan nog steeds geen backup maken van mijn C: schijf, krijg allemaal wazige foutmeldingen.
Iemand anders idee, hoe ik het telefoonboek, sms en agenda + proggies kan overzetten?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Dj_Neo_Ziggy schreef op 26 maart 2004 @ 11:27:
Balen, ik kan nog steeds geen backup maken van mijn C: schijf, krijg allemaal wazige foutmeldingen.
Iemand anders idee, hoe ik het telefoonboek, sms en agenda + proggies kan overzetten?
Wat voor "wazige foutmeldingen"?
Telefoonboek en agenda via Outlook.
Sms kun je denk ik met een filemanager van je telefoon halen. Dr staan allemaal mail mappen op de C schijf van je telefoon. Daar staan de smsjes in.
Dr zijn ook nog wat sms programma's voor de P900 waarmee je ze kunt exporteren naar een xlm (?) bestand.
Programma's kun je gewoon opnieuw installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op 26 maart 2004 @ 09:43:
[...]

/me denkt dat flint een tweede P900 wilt aanschaffen
Hint hint: Vraag en aanbod.. ;) Zie Sig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 12:42:
[...]

Hint hint: Vraag en aanbod.. ;) Zie Sig...
Beetje duur vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 26 maart 2004 @ 16:14:
[...]
Beetje duur vind ik...
pricewatch: Sony Ericsson P900

Ik vind het wel meevallen toch? Ding is nauwelijks gebruikt.. Overigens deze discussie hoort hier niet thuis, hiervoor kan je beter mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 21:05:
[...]

Ik heb die handleiding echt tot op de . gevolgd en het gaat echt perfect tot de laatste stap. Waar de handleiding zegt dat er verbinding is... is die er ook als
de P900 op z'n cradle staat en die is er niet meer als ik hem eraf haal.
Dus hoe hou ik nou verbinding als ik hem van z'n cradle haal???
Ik geloof dat ik nergens in de handleiding vermeld heb dat je de P900 (800) in de cradle moet zetten :?
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 16:28:
[...]

Overigens deze discussie hoort hier niet thuis, hiervoor kan je beter mailen...
Tja, je begon zelf hier te vragen terwijl er een topic voor dit soort dingen is;
"Hoeveel is dit nog waard" Deel 15
en zo te zien heb je jezelf daar ook gemeld,
Verwijderd in ""Hoeveel is dit nog waard" Deel 15"
crossposting is ook niet toegestaan ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Fear-factoR op 26-03-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 26 maart 2004 @ 16:54:
[...]

Ik geloof dat ik nergens in de handleiding vermeld heb dat je de P900 (800) in de cradle moet zetten :?

[...]

Tja, je begon zelf hier te vragen terwijl er een topic voor dit soort dingen is;
"Hoeveel is dit nog waard" Deel 15
en zo te zien heb je jezelf daar ook gemeld,
Verwijderd in ""Hoeveel is dit nog waard" Deel 15"
crossposting is ook niet toegestaan ;)
Jup.. Maar zoals je daar kan lezen, is dat topic daar eigenlijk niet voor bedoeld. En een beetje extra reclame kan nooit weg.
Modbreak:
Ik vind het prima dat je het hier vraagt wat 'ie moet opbrengen (zolang niet iedereen dat gaat doen is er niks aan de hand), maar dat 'reclame' is nou juist niet de bedoeling. Je sig staat onder iedere post van je, dat moet toch voldoende zijn... Hou het hierbij ajb. En nu weer lief voor mekaar zijn :P

[ Voor 32% gewijzigd door Korakal op 26-03-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 17:56:
Een compleet (in doos) Nokia Ericsson P900 met nog enkele maanden garantie, wat is die nog waard?
Nokia :? :X
Is dat jouw gsm? Hoe kun je zo'n fout maken? :D

[ Voor 3% gewijzigd door Flint op 26-03-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op 26 maart 2004 @ 17:48:
[...]

Nokia :? :X
Is dat jouw gsm? Hoe kun je zo'n fout maken? :D
Heheheh zoals ik daar ook al vertelde, zat ik net een stukje over een ontploffende nokia te lezen toen ik dat tiepte... :) Maakt wel indruk :7

Ik vind die P900 ook een erg tof ding, alleen jammer dat ik dus zelf een Nokia + carkit van de baas heb... Het wordt eens tijd dat er standaard bleutooth carkits worden uitgeleverd..

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn P900 gekregen en ik ben onder indruk en tegelijk nogal in de war van alles. Twee problemen houden me nu al vijf uur bezig:

1. De synchronisatie met Outlook XP/2002 duurt letterlijk uren en is nog geen enkele keer voltooid geweest. Alleen al de stap "Bezig met analyseren" duurt per onderdeel duurt al snel 10-20 minuten. Is dat normaal?
Hij synchroniseert terwijl mijn Outlook open staat en contact heeft met de Exchange Server van mijn bedrijf waarop alle informatie staat. Daarvoor moet ik ook een VPN gebruiken, die dus ook actief is.
De laatste keer werd de synchronisatie na ruim een uur afgebroken wegens ruimtegebrek op de telefoon. Ondertussen is de nodige informatie wel overgedragen en lijkt min of meer alles aanwezig te zijn op de telefoon, qua contacts, inbox en calender. Ter info: in mijn inbox zijn zo'n 600 emails aanwezig, in mijn contact ongeveer 280 entries. Ik heb verschillende zaken geprobeerd, zoals de laatste PC Suite te installeren, een forced synchronization waarbij de PC de handheld overschrijft, de handheld te resetten en een firmware update. Dat laatste brengt me bij probleem 2.

2. Via de SE site heb ik de firmwareupdateprocedure gevolgd. Alles keurig conform instructie. Na het maken van de backup kondigt hij aan nu daadwerkelijk te gaan beginnen. Dan blijft het browservenster echter stilstaan op een mededeling a la "Checking for installation of SEUS". Die is echter al keurig geinstalleerd. Ook bij een tweede poging na een reboot bleef de procedure daar hangen.

Het valt niet mee voor een eenvoudige P900 n00b als ik :?
Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 19:24:
Vandaag mijn P900 gekregen en ik ben onder indruk en tegelijk nogal in de war van alles. Twee problemen houden me nu al vijf uur bezig:

1. De synchronisatie met Outlook XP/2002 duurt letterlijk uren en is nog geen enkele keer voltooid geweest. Alleen al de stap "Bezig met analyseren" duurt per onderdeel duurt al snel 10-20 minuten. Is dat normaal?
Hij synchroniseert terwijl mijn Outlook open staat en contact heeft met de Exchange Server van mijn bedrijf waarop alle informatie staat. Daarvoor moet ik ook een VPN gebruiken, die dus ook actief is.
De laatste keer werd de synchronisatie na ruim een uur afgebroken wegens ruimtegebrek op de telefoon. Ondertussen is de nodige informatie wel overgedragen en lijkt min of meer alles aanwezig te zijn op de telefoon, qua contacts, inbox en calender. Ter info: in mijn inbox zijn zo'n 600 emails aanwezig, in mijn contact ongeveer 280 entries. Ik heb verschillende zaken geprobeerd, zoals de laatste PC Suite te installeren, een forced synchronization waarbij de PC de handheld overschrijft, de handheld te resetten en een firmware update. Dat laatste brengt me bij probleem 2.
pfff, 600 mails is niet mis, heb je toevallig al gekeken hoeveel ruimte er nog over is op je P900 :? (misschien zit ie al helemaal vol, zeker als er attachments vastzitten aan die mail)
2. Via de SE site heb ik de firmwareupdateprocedure gevolgd. Alles keurig conform instructie. Na het maken van de backup kondigt hij aan nu daadwerkelijk te gaan beginnen. Dan blijft het browservenster echter stilstaan op een mededeling a la "Checking for installation of SEUS". Die is echter al keurig geinstalleerd. Ook bij een tweede poging na een reboot bleef de procedure daar hangen.

Tips?
Welke versie gebruik je?
Manual verification mode (recommended) of Automatical verification mode
Ik had problemen met de eerste, met de tweede optie ging alles perfect.
Bovendien moet je even opletten dat je de stekker (stroom) uit de cradle haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips?[/quote]

Je hebt waarschijnlijk Windows XP.
Voordat je de SonyEricsson update service kan gebruiken moet je Microsoft Virtual Machine downloaden en installeren, pas als je dat gedaan hebt werkt het.
Microsoft Virtual Machine is helaas niet meer een standaart onderdeel van XP en moet apart op internet gezocht en gedownload worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk Windows XP.
Voordat je de SonyEricsson update service kan gebruiken moet je Microsoft Virtual Machine downloaden en installeren, pas als je dat gedaan hebt werkt het.
Microsoft Virtual Machine is helaas niet meer een standaart onderdeel van XP en moet apart op internet gezocht en gedownload worden.
Virtual Machine zit ook in XP SP1, dus die had ik al. Maar je zette me wel op het juiste spoor. Er waren verschillende installaties van java pakketten die elkaar in de weg zaten. Ik heb alles gedeinstalleerd en toen 1tje geinstalleerd. Toen nog eens SEUS opnieuw geinstalleerd en het werkte! Kortom, probleem 2 is opgelost.

Wat probleem 1 betreft: ik heb inmiddels een volledige synchronistatie voor elkaar gekregen, maar de looptijd daarvan was absurd: een klein uur. Dat lukte misschien mede omdat ik de attachments niet meesynchroniseerde. Een herhaalde synchronisatie duurde daarna vijf minuten. Dat is nog te doen.

Ik wil echter gewoon de meeste attachments erbij hebben (tot het maximum van 100Kb, zoals de synchro-instellingen vastleggen).

Daarvoor moet ik echter uitvogelen hoe ik de mailfolder op de Duo geplaatst krijg, aangezien daar genoeg plaats is.

Dank allemaal, ik ben weer een stapje verder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schral
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 19:24:

Tips?
Probleem 2 heb ik ook gehad. Mijn oplossing was om de update procedure vanuit een Opera browser te starten. Toen ging het wel goed. Opera kun je gratis downloaden @ www.opera.com.

EDIT:
Tip: download opera met java package.

[ Voor 4% gewijzigd door schral op 27-03-2004 13:03 ]

Fujitsu Siemes T830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wel eens het volgende probleem gehad? Als je synchroniseert met Outlook (2003 maar dat maakt lijkt me niet uit) en sync settings op "all appointments", staan alleen de laatste 3 weken in outlook en is in de P900 alles verder dan 3 weken geleden GEWIST....daar ging een half jaar gevulde agenda. Wat ik eigenlijk wil is dat er alleen VAN de P900 naar outlook kan, niet andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op 18 maart 2004 @ 18:53:
[...]

Zo kun je 't natuurlijk ook bekijken.

Ik weet niet of 't ja al was opgevallen, maar 't is normaal dat je betaald voor je GPRS dataverkeer :+

Daarnaast kun je met Opera veel en veel meer dan met de ingebouwde browser.
Het is een beetje een late reactie, maar er komt binnenkort een update uit van opera die het _waarschijnlijk_ ondersteunt.

Dit komt door een joint venture die motorala en opera gesloten hebben met betrekking tot WAP. nu denk je, wat heeft wap hier nu mee te maken??

Motorola levert in de telefoon een standaard al een wap browser. Deze haalt zijn data op via een wap server. Dit is de zelfde server die gebruikt wordt als je met orange het WAP apn gebruikt.

Nu komt het mooie: de geavanceerde browser van opera wordt uitgebreid met WAP van motorola. (http://www.opera.com/pressreleases/en/2004/02/06/)

Op die manier wordt het mogelijk om via de WAP stack html content(die je normaal via de http stack binnenhaalt) te laden!

Ik had gehoopt dat het al in versie 6.30 zat, maar helaas. Nu wachten op de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 11:15:
[...]

Virtual Machine zit ook in XP SP1, dus die had ik al. Maar je zette me wel op het juiste spoor. Er waren verschillende installaties van java pakketten die elkaar in de weg zaten. Ik heb alles gedeinstalleerd en toen 1tje geinstalleerd. Toen nog eens SEUS opnieuw geinstalleerd en het werkte! Kortom, probleem 2 is opgelost.

Bij mij zit Microsoft Virtual Machine niet in de SP1 update hoor,
volgens mij levert Microsoft geen virtual machine meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ben er wel achter gekomen dat er bepaalde limitaties aan je screensaver.
Had een leuk gifje gevonden, maar was erg klein (60x60). na bewerking want 60x60 is wel erg klein voor een screensaver, was de file uit eindelijk 1,3 mb! Ach moet kunnen dacht ik... Niet dus.
Na veel gekloot blijkt dus dat je screensaver file niet groter mag zijn dan 500Kb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djurre: dat vond ik ergens op de microsoftwebsite (het kan ook zijn dat er stond: SP1 neemt alle functionaliteit van MVM over). Hoe dan ook, het is opgelost.

Ander, gerelateerd vraagje: weet iemand of het mogelijk is om de berichtenmap (of email afzonderljk) op de DUO geplaatst te krijgen? Ik vermoed dat het niet kan, maar bij synchronistatie loopt mijn interne geheugen vol, ook als ik de grens voor attachments stel op <100kb.

Of, een andere benadering: hoe maak ik zoveel mogelijk intern geheugen vrij? Ik heb alle plaatjes en video en muziekjes al weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Je kan met sman naar je bestansbeheer gaan.
Daar kan je naar de map c:\system\mail. Als het goed is staan daar je al je tijdelijke dingen van email e.d.

Ik heb de oplossing gevonden van mijn probleem. Heb eerst tot 4 mb vrijgemaakt op mijn c: schijf en daarna sync-software gedeinstalled en daarna opnieuw gedaan.
Toen deed hij het eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/2730_9.JPG

Zeer Interresant, als dit dadelijk echt gaat werkend. zou dus ontzettend handig zijn met een BT gps mouse en voila, de stad in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 14:25:
Heeft iemand wel eens het volgende probleem gehad? Als je synchroniseert met Outlook (2003 maar dat maakt lijkt me niet uit) en sync settings op "all appointments", staan alleen de laatste 3 weken in outlook en is in de P900 alles verder dan 3 weken geleden GEWIST....daar ging een half jaar gevulde agenda. Wat ik eigenlijk wil is dat er alleen VAN de P900 naar outlook kan, niet andersom
Het is me niet geheel duidelijk waar je afspraken stonden en waar nu niet meer, maar ik heb iets soortgelijks gehad met een pocketPC: standaard gooide hij bij het synchroniseren alle afspraken ouder dan een maand uit de iPaq - ik weet niet zeker of ie ze eerst wel naar outlook kopieerde - hier stonden ze namelijk al in omdat er vaker gesynchroniseerd werd....

Waar het op neerkwam was dat er standaard in active-sync een optie stond aanstond om berichten van ouder dan x dagen te verwijderen, om het geheugen van de ipaq leeg te houden. Ik neem aan dat er in SE-Sync (of hoe dat ding ook heet) ook een optie voor is......

offtopic:
reinhrst kijkt nog eens smekend naar Vodafone omdat ie zo graag z'n mede-tweakers wil helpen maar dat niet kan zolang de P900 niet leverbaar is......

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vooraf ging: ik heb te weinig ruimte op C: om mijn mail te synchroniseren.
Ik heb drie dingen geprobeerd:
1. Mijn mailfolder naar de duostick te verplaatsen (D:). Dat lijkt niet te kunnen, ik vond in ieder geval niet hoe.
2. Meer ruimte op C: te maken door met filemanager alles naar D: (duostick) over te hevelen.
3. Met Sman verschillende dingen gedeinstalleerd.

Het probleem is dat dit weinig zoden aan de dijk lijkt te zetten. Als ik naar Handy Day ga, zegt hij 0.8Mb vrij (15.6 vol). Maar als ik naar Sman ga, zegt hij "Free RAM 5412Kb"

Volgens mij heb ik een verkeerd beeld van hoe dit geheugen werkt en hoe de ruimte op de C: schrijf wordt bepaald.

Wat ik daarom ook niet begrijp is hoe ik meer ruimte kan maken. Waarom kan ik bijvoorbeeld sommige applicaties niet deinstalleren (ik zie ze nergens in een lijst staan, ook niet in Sman). Chess, bijvoorbeeld, wil ik eruit gooien. Maar het is nergens te vinden in de lijst die ik te zien krijg onder 'Toepassingen verwijderen'.

Wie doet mij het licht zien? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog steeds mn P900 niet :'( , mn plaatselijke gsm boer zegt dat de P900 uitverkocht is bij de importeur, en dat het nog twee weken duurt voor die weer leverbaar is. Weet er iemand of dit echt klopt dat de P900 nog steeds zo slecht leverbaar is?

Ik heb echt in alle drie de forums gezocht, maar nix over het volgende gevonden. Weten jullie of er batterijen op de markt zijn (desnoods van derden) die langer mee gaan als de originele batterij? Ik heb er zelf 1 gevonden(een 1100 mAh ipv 1000 mAh), maar ik weet er geen specificaties van. Deze is nog ongeveer 15 euro goedkoper als het orgineel ook. (http://www.romatel.nl/ -> mobiele telefonie -> accu telefoon -> SE)

Als je 4 uur mp3-tjes op je P900 luisterd (naar school heen en terug), zit er dan nog genoeg energie in de batterij voor de rest van een dag?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik naast mijn P900 ook de T610 en ik vind op deze laatste de gesprekkenlijst wat duidelijker vooral vanwege de iconen voor thuis, werk en mobiel die op de P900 alleen (w) en (t) zijn. Zijn er voor de P900 ook mogelijkheden om iconen te gebruiken voor thuis werk en mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 19:11:
Weten jullie of er batterijen op de markt zijn (desnoods van derden) die langer mee gaan als de originele batterij? Ik heb er zelf 1 gevonden(een 1100 mAh ipv 1000 mAh), maar ik weet er geen specificaties van. Deze is nog ongeveer 15 euro goedkoper als het orgineel ook. (http://www.romatel.nl/ -> mobiele telefonie -> accu telefoon -> SE)
De orginele is een 1260 mAh Li-Polymer accu. Ik weet niet of 't verstandig is om andere accu's te gebruiken dan de orginele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 20:54:
Ik gebruik naast mijn P900 ook de T610 en ik vind op deze laatste de gesprekkenlijst wat duidelijker vooral vanwege de iconen voor thuis, werk en mobiel die op de P900 alleen (w) en (t) zijn. Zijn er voor de P900 ook mogelijkheden om iconen te gebruiken voor thuis werk en mobiel?
Wilde gok:
Volgens mij bel jij vanaf je SIM ipv van je Telefoon geheugen?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 28 maart 2004 @ 23:47:
[...]

Wilde gok:
Volgens mij bel jij vanaf je SIM ipv van je Telefoon geheugen?
Eh nope. Sim heb ik leeggehaald maar mijn contactpersonen staan gewoon op mijn telefoongeheugen. Andere gok?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op 28 maart 2004 @ 22:49:
[...]

De orginele is een 1260 mAh Li-Polymer accu. Ik weet niet of 't verstandig is om andere accu's te gebruiken dan de orginele.
Dit is wat ik heb gelezen op meerdere internetsites:

"The Standard Battery BST-15 is a lightweight lithium polymer battery for the P800/P900/Z1010 mobile phones. It provides extensive talk and standby times.

Capacity: 1000mAh
Lithium Polymer Technology"

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/p900/pic6.jpg

Klopt het dan niet dat de BST-15 de standaard batterij is voor de P900? Op de SE site kan ik er verder ook nix over vinden. Wat is anders wel het orginele productnummer van de batterij van de P900, want ik wil graag een tweede reserve batterij aanschaffen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 17:59:
[...]

Dit is wat ik heb gelezen op meerdere internetsites:

"The Standard Battery BST-15 is a lightweight lithium polymer battery for the P800/P900/Z1010 mobile phones. It provides extensive talk and standby times.

Capacity: 1000mAh
Lithium Polymer Technology"

[afbeelding]

Klopt het dan niet dat de BST-15 de standaard batterij is voor de P900? Op de SE site kan ik er verder ook nix over vinden. Wat is anders wel het orginele productnummer van de batterij van de P900, want ik wil graag een tweede reserve batterij aanschaffen.
Bij mij staat dit op de battery:

BST-15
BKB 193 148/1R1C 1260mAh
S/N 016323 SR IIHA 03W44

Toch duidelijk een 1260mAh battery... van week 44 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 17:59:
Ja, type wel, alleen hij is dus 1260 mAh

Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/sonyericsson/p900/p900_batteries-153-0017.jpg

Lees eventueel ff de review hier

Edit: Het plaatje werkt hier (op dit moment) niet meer. Maar zoals ik al zei, lees ff de review.

[ Voor 12% gewijzigd door Flint op 30-03-2004 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

vraagje: kan AgileMessenger ook op de P900
en hoe veel van je GPRS bundel gebruikt het? of kan het ook via bluetooth netals op mn oude 3650
of alstie in de cradle staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45

aKra

BST-15 1260mAh zit er in mijn P900 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricie
  • Niet online
super-muffin schreef op 30 maart 2004 @ 09:59:
vraagje: kan AgileMessenger ook op de P900
en hoe veel van je GPRS bundel gebruikt het? of kan het ook via bluetooth netals op mn oude 3650
of alstie in de cradle staat
Ik heb zelf Agilemessenger er ook op staan. Alleen soms doet ie 't wel, en soms doet ie 't niet :?
Ik heb het nog nooit uitgeprobeerd via BT.

Mijn batterij komt van 04W07, met 1260mah. Telefoon komt uit 04W10, in week 11 gekocht :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ricie op 30-03-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

aKra schreef op 30 maart 2004 @ 11:07:
BST-15 1260mAh zit er in mijn P900 :)
In de mijne ook (03W51)
Maar ik neem aan dat tie in elk van onze P900's zit (de 1260mAh versie dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tha BasZ schreef op 30 maart 2004 @ 16:11:
[...]
In de mijne ook (03W51)
Maar ik neem aan dat tie in elk van onze P900's zit (de 1260mAh versie dan).
Jip, anders is er iets fout gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK thnx, dan weet ik dat.

Alleen wel een beetje lullig van SE, als je dus een bst-15 batterij via een winkel besteld, en je denkt een 1260mAh te krijgen, kan het dus best wel is zo zijn dat je gewoon een BST-15 van de P800 krijgt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:11:
OK thnx, dan weet ik dat.

Alleen wel een beetje lullig van SE, als je dus een bst-15 batterij via een winkel besteld, en je denkt een 1260mAh te krijgen, kan het dus best wel is zo zijn dat je gewoon een BST-15 van de P800 krijgt :/
Ja, dat zou best kunnen. Maar wat natuurlijk ook kan is dat ze die van 1000mAh niet meer maken, en dat ook P800 gebruikers dus hun 1000mAh exemplaar kunnen vervangen door die van 1260mAh. Dat lijkt me een goeie verklaring, omdat ze dus gebruik maken van 't zelfde type nummer. (Da's gewoon een gok, hoe 't precies zit weet ik niet :) )

Edit: Ik heb ff gezocht op de website van SE. Daar vind ik alleen die van 1000mAh. Die van 1260 kan ik dus nergens vinden. Beetje vaag... :/
klik

[ Voor 18% gewijzigd door Flint op 30-03-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:51

TdV

Hoe essentieel is een screenprotector? En zit er kwaliteitsverschil in de verschillende merken?

Ik heb sinds donderdag een p900 en hij bevalt erg goed, hij is alleen opeens mijn agenda vergeten?? en opnieuw synchroniseren verhelpt het probleem niet. Ik ga nog eens stoeien maar als iemand een idee heeft waar het aan kan liggen hoor ik het graag.

--> update: na een force syncronisation was alles weer in de telefoon aanwezig. Iemand een idee wat er gebeurd is waardoor het verdwenen is?

[ Voor 19% gewijzigd door TdV op 30-03-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op 30 maart 2004 @ 18:32:
Hoe essentieel is een screenprotector? En zit er kwaliteitsverschil in de verschillende merken?

Ik heb sinds donderdag een p900 en hij bevalt erg goed, hij is alleen opeens mijn agenda vergeten?? en opnieuw synchroniseren verhelpt het probleem niet. Ik ga nog eens stoeien maar als iemand een idee heeft waar het aan kan liggen hoor ik het graag.

--> update: na een force syncronisation was alles weer in de telefoon aanwezig. Iemand een idee wat er gebeurd is waardoor het verdwenen is?
Screenprotectors zijn altijd een gevoelig onderwerp hier 8)7 de 1 vind ze geweldig de ander vind ze 10 keer niks (waaronder mijzelf)
Je moet er gewoon eens eentje proberen, vind je het niks kan je hem er altijd weer afhalen.
De merken onderling maken weinig verschil, let wel, hoe duurder des te betere kwaliteit.
Ik heb 2 merken geprobeert en werk nu weer zonder omdat het beeld grof achteruit gaat, het is ook zo naar mijn mening dat als je er gewoon voor zorgt dat je de P900 in zijn hoes opbergt na gebruikt en het scherm af en toe schoonmaakt met van die vochtige brillendoekjes je niet echt een protector nodig hebt.
Zorg er ook voor dat je stylus altijd schoon is en dat je hem na gebruik direct weer opbergt achterop de P900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe het intern geheugen werkt? De specs zeggen 48Mb intern geheugen, waarvan 16Mb vrij.

Volgens Sman heb ik >5Mb op dit moment. Maar als ik naar 'programma's verwijderen' ga, dan wordt daar vermeld dat ik maar 0.4Mb vrij heb.

Hoe zijn die twee zaken te rijmen? Ik heb het idee dat er toch ergens een onderscheid zou moeten zijn tussen werkgeheugen en opslaggeheugen. In PC termen, tussen Ram en je HD. Of is dat onzin bij een P900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Laatst online: 16-08-2020
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 07:22:
[...]

Screenprotectors zijn altijd een gevoelig onderwerp hier 8)7 de 1 vind ze geweldig de ander vind ze 10 keer niks (waaronder mijzelf)
Je moet er gewoon eens eentje proberen, vind je het niks kan je hem er altijd weer afhalen.
De merken onderling maken weinig verschil, let wel, hoe duurder des te betere kwaliteit.
Ik heb 2 merken geprobeert en werk nu weer zonder omdat het beeld grof achteruit gaat, het is ook zo naar mijn mening dat als je er gewoon voor zorgt dat je de P900 in zijn hoes opbergt na gebruikt en het scherm af en toe schoonmaakt met van die vochtige brillendoekjes je niet echt een protector nodig hebt.
Zorg er ook voor dat je stylus altijd schoon is en dat je hem na gebruik direct weer opbergt achterop de P900
nou dat je scherm krassen kan krijgen door je stylus (niet schoon maken) begrijp ik. maar je hebt je p900 in je zak van je spijkerbroek zitten komen daar geen krassen op dan? en wat is eigenlijk het verschil tussen de belkin en de brando protectors behalve de prijs etc? wat ik heb begrepen is dat je bij die van belkin lijm moet gebruiken en die van brando dat niet nodig is. klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik heb die van Belkin en die bevalt meer dan goed.
En je hebt er geen lijm voor nodig of zo hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:50
er is een nieuwe firmware R4B03.

Niet veel veranderd. Alleen iets met het downloaden van java applicaties met .JAD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
dikkiedik schreef op 01 april 2004 @ 15:56:
er is een nieuwe firmware R4B03.

Niet veel veranderd. Alleen iets met het downloaden van java applicaties met .JAD.
Thx, ik heb ´t meteen ff geupdate @ startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b schreef op 01 april 2004 @ 10:50:
[...]

nou dat je scherm krassen kan krijgen door je stylus (niet schoon maken) begrijp ik. maar je hebt je p900 in je zak van je spijkerbroek zitten komen daar geen krassen op dan? en wat is eigenlijk het verschil tussen de belkin en de brando protectors behalve de prijs etc? wat ik heb begrepen is dat je bij die van belkin lijm moet gebruiken en die van brando dat niet nodig is. klopt dat?
Als je de P900 los in je broekzak vervoerd (dus zonder hoes eromheen) is een screenprotector aan te raden, nog beter is om de P900 in een hoes in je broekzak te dragen, dan heb je geen screenprotector nodig en geniet je altijd van een optimale beeldkwaliteit.
Tussen de Brando en Belkin zit naar mijn mening verschil.
Beide zien er hetzelfde uit en zijn van het zelfde materiaal gemaakt.
Bij geen van beide heb je lijm nodig om de protector te bevestigen.

beste keuze is dus de P900 in een hoes in je broekzak dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:51

TdV

Volgende vraag dan; welke hoes gebruik je en hoe bevalt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
hij heeft een paar posten geleden gezegd dat je ergens een bescherm hoesje kan kopen dat goed is. maar ja ik ben niet zo voorstander van hoesjes. een hele gedoe om een telefoontje op te kunnen nemen. maar ja das mijn mening.

maar ja aangezien ik de p900 nog steeds niet heb (hoop volgende week) wacht ik nog ff af >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Ik gebruik ook een screenprotector, weet alleen het merk uit mijn hoofd niet meer, maar het was een van de duurste iig. Ik zie nauwelijks verschil tussen mét of zonder screenprotector. Sterker nog, mét protector is de spiegeling zelfs iets minder.
Het enige echt verschil dat ik merkte was dat ik iets steviger met de stylus moest drukken op het scherm om te schrijven, maar dat went heel snel, merk er nu niets meer van.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 20:54:
Iemand nog naar mijn post gekeken :X? Ik bel dus gewoon van het telefoongeheugen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 19:31:
[...]

Iemand nog naar mijn post gekeken :X? Ik bel dus gewoon van het telefoongeheugen....
Ik lees alles in dit topic, maar hier weet ik helaas geen antwoord op... Ik denk dat 't gewoonweg niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er misschien iemand of er toevallig ook een remote controll programmatje bestaat waar je ook de dvd functies van je PS2 mee kan besturen??? (bij de orginele PS2 dvd playback kit)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 16:07:
Weet er misschien iemand of er toevallig ook een remote controll programmatje bestaat waar je ook de dvd functies van je PS2 mee kan besturen??? (bij de orginele PS2 dvd playback kit)
er is wel remote control software voor de P900 te krijgen en als je de codes hebt die PS2 gebruikt kun je die ook je p900 'leren' ik heb geprobeerd om tv/versterker/dvd te besturen en het lukte wel maar erg beperkt qua afstand en hoek waaronder je je phone hield.

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

DeoDupke schreef op 04 april 2004 @ 17:41:
[...]

er is wel remote control software voor de P900 te krijgen en als je de codes hebt die PS2 gebruikt kun je die ook je p900 'leren' ik heb geprobeerd om tv/versterker/dvd te besturen en het lukte wel maar erg beperkt qua afstand en hoek waaronder je je phone hield.
ik heb daar eigenlijk helemaal niet aan gedacht, dat je misschien je je PS2 er ook mee kan besturen...
Kan het niet als je een van de Sony-dvd-kanalen neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 05 april 2004 @ 12:32:
[...]
ik heb daar eigenlijk helemaal niet aan gedacht, dat je misschien je je PS2 er ook mee kan besturen...
Kan het niet als je een van de Sony-dvd-kanalen neemt?
Dat weet ik niet, ik heb nog steeds mn P900 niet :'( ben er al 3 weken op aan het wachten, maar als het goed is komt hij deze week.
Ik ben alleen al erg op zoek naar programma's die ik er op wil hebben, zodat als ik mijn P900 daalijk krijg dat ik alles er meteen op kan zetten. Ik wilde het alleen weten omdat dat de keuze voor het kopen van een dergelijk programma kon bepalen, maar ze werken dus gewoon met zelf in te voeren codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik heb gister de updates gedaan van me foontje, moet eerlijk zeggen dat ik niet veel dingen veranderd zijn. Heb wel het idee dat hij iets meer van je batterij trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dj_Neo_Ziggy schreef op 05 april 2004 @ 22:26:
Ik heb gister de updates gedaan van me foontje, moet eerlijk zeggen dat ik niet veel dingen veranderd zijn. Heb wel het idee dat hij iets meer van je batterij trekt.
iets meer... dan is niet echt optimaal te noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
heb hem nu eindelijk ook de p900 >:) . mijn eerste indruk: wow wat een telefoon _/-\o_ totaal anders dan mij ouwe 8310. met de stylus werken gaat perfect maar zonder stylus is het toch ff wennen. nou nog ff een screen protector bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 22:07
fuck fuck fuck fuck de update is blijven hangen op 95% "less then one minute".... K*T wat nu :X :X

hmm eerst leek 'ie d00d, maar na de accu eruit halen en weer terug zetten werkt íe gewoon weer. raar, heel raar....

[ Voor 38% gewijzigd door zeef op 07-04-2004 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

b schreef op 06 april 2004 @ 23:51:
heb hem nu eindelijk ook de p900 >:) . mijn eerste indruk: wow wat een telefoon _/-\o_ totaal anders dan mij ouwe 8310. met de stylus werken gaat perfect maar zonder stylus is het toch ff wennen. nou nog ff een screen protector bestellen.
Gefeliciteerd! Weer een tevreden P900-gebruiker erbij :P
zeef schreef op 07 april 2004 @ 01:32:
fuck fuck fuck fuck de update is blijven hangen op 95% "less then one minute".... K*T wat nu :X :X

hmm eerst leek 'ie d00d, maar na de accu eruit halen en weer terug zetten werkt íe gewoon weer. raar, heel raar....
Gelukkig doet tie het nog, moet hem zelf ook nog even updaten met die nieuwe shit erin (die kleine veranderingen met JAD files)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Voor de mensen die er nog geen hebben, bij BC is de P900 gezakt van 840€(crazy price) naar 740€(wat acceptabeler)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
http://www.telecom4u.nl/index3.html

675 zonder abonnement

iemand goedkoper? wil 'm binnenkort aanschaffen zonder abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
is het verstandig om een firmware update te doen? ik heb de p900 pas een dagje. en als ik een firm ware update doe kan ik dan met een dichte klepje de agenda/taken bewerken?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
b schreef op 07 april 2004 @ 21:21:
is het verstandig om een firmware update te doen? ik heb de p900 pas een dagje. en als ik een firm ware update doe kan ik dan met een dichte klepje de agenda/taken bewerken?

greetz
Een update kan natuurlijk geen kwaad, dus gewoon doen zou ik zeggen.
Nee, bewerken van de agenda moet met 't klepje open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:22
b schreef op 07 april 2004 @ 21:21:

greetz
Ik had dezelfde dag nog een firmware upgrade gedaan, maar zie niet echt verschil en hij gaat er ook ni stuk van ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
vandaag wou ik dus alles up gaan graden. ik heb dus netjes de pc suite, back up gedaan, benodigde software om updates uit te kunnen voeren geinstalleerd en naar de officiele site gegaan om een firm ware update te doen. maar op een of ander manier blijft de site (heb 20 min gewacht) dat die aan het checken is voor update.

doe ik iets verkeerd of hoort dit? zo nee kan iemand mij vertellen wat ik fout heb gedaan?

#edit#
heb ook geprobeerd om verschillende soorten bestanden als mp3 en doc bestanden naar de p900 te sturen via de pc. ik heb de handleiding door gespits maar kon er niks over terug lezen. bij file manager is het wel mogelijk om dingen te verzenden via blue tooth/mms en gedeelte blue tooth maar niet naar pc of zo. Verder is er geen optie om dingen naar de p900 te sturen. kan dit kloppen? wat ik zal het heel graag willen weten.

[ Voor 35% gewijzigd door naruto op 08-04-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b schreef op 08 april 2004 @ 21:35:
vandaag wou ik dus alles up gaan graden. ik heb dus netjes de pc suite, back up gedaan, benodigde software om updates uit te kunnen voeren geinstalleerd en naar de officiele site gegaan om een firm ware update te doen. maar op een of ander manier blijft de site (heb 20 min gewacht) dat die aan het checken is voor update.

doe ik iets verkeerd of hoort dit? zo nee kan iemand mij vertellen wat ik fout heb gedaan?
Ik neem aan ook de seus_setup115.exe geinstalleerd?? Bij mij ging het de eerste keer ook traag maar na het uitzetten van mijn firewall ging ie als een zonnetje. Wellicht helpt dat...
#edit#
heb ook geprobeerd om verschillende soorten bestanden als mp3 en doc bestanden naar de p900 te sturen via de pc. ik heb de handleiding door gespits maar kon er niks over terug lezen. bij file manager is het wel mogelijk om dingen te verzenden via blue tooth/mms en gedeelte blue tooth maar niet naar pc of zo. Verder is er geen optie om dingen naar de p900 te sturen. kan dit kloppen? wat ik zal het heel graag willen weten.
Software voor de cradle: http://www.sonyericsson.c...ncstation_DSS_Drivers.zip

Krijg je in je windows verkenner 'My P900' als ie in de cradle staat en dan kun je zo knippen / plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
#edit#

heb alle software geinstalleerd en mijn p900 is helemaal opgeladen en al, fire wall staat uit maar nog steeds gebeurt er niks met het installeren van de firmware. maar ja morgen maar nog maar een poging wagen >:)

[ Voor 171% gewijzigd door naruto op 09-04-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

b schreef op 09 april 2004 @ 22:06:
#edit#

heb alle software geinstalleerd en mijn p900 is helemaal opgeladen en al, fire wall staat uit maar nog steeds gebeurt er niks met het installeren van de firmware. maar ja morgen maar nog maar een poging wagen >:)
Java installeren of opera browser gebruiken (met ingebouwde java machine); daar ligt het waarschijnlijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpele vragen:
ben gewend aan m'n trouwe T39m (3 jaar nu) en neem de telefoon nu nog steeds op door de klep te openen en meteen te praten. Maar nu moet ik elke keer eerst op '1' drukken. Ik sta voor aap elke keer :(
Weet iemand hoe ik dit kan configureren?

offtopic:
mijn bijdrage:
bij opera hebben ze cool >:) themes; kan zo snel de url niet vinden, ben daar gekomen via m'n mobiel.
andere leuke site: p900club
voor mooie babes als background
is het ook niet handig om dit soort leuke links ergens bij te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
De Startpost is totaal vernieuwd, veel plezier :)
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:58:
Simpele vragen:
ben gewend aan m'n trouwe T39m (3 jaar nu) en neem de telefoon nu nog steeds op door de klep te openen en meteen te praten. Maar nu moet ik elke keer eerst op '1' drukken. Ik sta voor aap elke keer :(

offtopic:
mijn bijdrage:
bij opera hebben ze cool >:) themes; kan zo snel de url niet vinden, ben daar gekomen via m'n mobiel.
Nee, volgens mij gaat dat niet. Ik had ook altijd een telefoon waarbij 't klepje openmaken voldoende was om de telefoon op te nemen, maar ik was wel snel aan de P800/900 gewend...

Thx voor de links, ik heb ze bekeken en dr staan leuke dingen bij. Ik zal ze toevoegen.

[ Voor 3% gewijzigd door Flint op 10-04-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
heb ook een simpel vraagje :S.

bij het aanzetten van je p900 voel je de p900 trillen. nou staat er in de handleiding de optie tril alarm. in de handleiding staat dat wanneer deze optie gekozen wordt er alleen waarschuwingen (dus soort popup scherm) te voorschijn komt. nou vraag ik me af of de p900 een tril functie heeft. zo ja hoe kan ik deze aan zetten.

verder krijg ik af en toe ook foutmeldingen wanneer ik de audio player gebruikt. zal waarschijnlijk met een firm ware update te verhelpen zijn >:)

mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b schreef op 10 april 2004 @ 22:15:
heb ook een simpel vraagje :S.

bij het aanzetten van je p900 voel je de p900 trillen. nou staat er in de handleiding de optie tril alarm. in de handleiding staat dat wanneer deze optie gekozen wordt er alleen waarschuwingen (dus soort popup scherm) te voorschijn komt. nou vraag ik me af of de p900 een tril functie heeft. zo ja hoe kan ik deze aan zetten.

verder krijg ik af en toe ook foutmeldingen wanneer ik de audio player gebruikt. zal waarschijnlijk met een firm ware update te verhelpen zijn >:)

mijn dank is groot.
Je kan de trilfunctie aanzetten door in de onderste taakbalk op de luidspreker te drukken. Er komt dan een schermtje te voorschijn waar je de trilfunctie kan aanzetten. ;)

Wat betreft die foutmeldingen het kan zijn dat je geheugen vol is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik weet 't in dit topic staat veel vermeld;
maar enkele dingen om op te letten bij aanschaf?
* himlims_ wil er eind deze maand eentje kopen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, het is ondertussen al weer 3 weken geleden dat ik mijn P900 heb besteld, dus afgelopen zaterdag besloot ik maar weer eens om die gsm boer lastig te vallen. Verteld hij mij dat de lading die nu binnen is gekomen niet in orde is, alle cameraŽs zouden defect zijn. En het leukste is dat ze volgens hem pas vannaf juni weer leverbaar zijn.

Ten eerste weet ik niet of dit waar kan zijn (iemand van jullie wel?) en ik wilde ook heel graag even met de importeur bellen omdat ik die telefoon zelfs al betaald heb en erg graag wil weten of er iets te regelen valt of dat het hele verhaal zelfs wel klopt. Ik kan helaas NERGENS een telefoonnummer vinden van de P900 (of sony-ericsson) importeur nederland. Heeft iemand dat aub voor mij?

Zo niet, dan moet ik die vent beroven (van mijn eigen geld) maar dat is ook weer zo wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 00:09:
Hey, het is ondertussen al weer 3 weken geleden dat ik mijn P900 heb besteld, dus afgelopen zaterdag besloot ik maar weer eens om die gsm boer lastig te vallen. Verteld hij mij dat de lading die nu binnen is gekomen niet in orde is, alle cameraŽs zouden defect zijn. En het leukste is dat ze volgens hem pas vannaf juni weer leverbaar zijn.

Ten eerste weet ik niet of dit waar kan zijn (iemand van jullie wel?) en ik wilde ook heel graag even met de importeur bellen omdat ik die telefoon zelfs al betaald heb en erg graag wil weten of er iets te regelen valt of dat het hele verhaal zelfs wel klopt. Ik kan helaas NERGENS een telefoonnummer vinden van de P900 (of sony-ericsson) importeur nederland. Heeft iemand dat aub voor mij?

Zo niet, dan moet ik die vent beroven (van mijn eigen geld) maar dat is ook weer zo wat.
Van de website:
Sony Ericsson-klantenservice
Telefoonnummer Sony Ericsson-ondersteuning: 9008998318 (€ 0,10 p/minuut)
Sinds wanneer begint een telefoonnummer met een 9 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Flint schreef op 12 april 2004 @ 02:06:
[...]

Van de website:

[...]

Sinds wanneer begint een telefoonnummer met een 9 :?
Sony Ericsson-klantenservice
Telefoonnummer Sony Ericsson-ondersteuning: 09008998318 (€ 0,10 p/minuut)
Zo, voor de minder slimme mensen onder ons :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Nu hebben we een telefoonnummer met 11 cijfers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Flint schreef op 12 april 2004 @ 16:10:
Nu hebben we een telefoonnummer met 11 cijfers :?
Volgens mij omdat het een 0900 nummer is kan dat wel. Heb het net even gecheckt, is inderdaad het goede nummer (alleen wel dicht nu).

VAIOUser, kan je even melden wat je uitvindt van die jongens, zou het wel rot vinden (voor jou maar ook voor mij - zit ook te wachten) als je gelijk hebt.....

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 13:11:
[...]
Software voor de cradle: http://www.sonyericsson.c...ncstation_DSS_Drivers.zip

Krijg je in je windows verkenner 'My P900' als ie in de cradle staat en dan kun je zo knippen / plakken
Hoe kan ik deze drivers installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
reinhrst schreef op 13 april 2004 @ 00:00:
[...]

Volgens mij omdat het een 0900 nummer is kan dat wel. Heb het net even gecheckt, is inderdaad het goede nummer (alleen wel dicht nu).
Ow, okay, dat wist ik niet. Ik bel eigenlijk nooit naar 0900 nummers.
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 00:26:
[...]
Hoe kan ik deze drivers installeren?
Gewoon installeren lijkt me. Zit er geen setup file bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:58:
Simpele vragen:
Configureren is niet mogelijk...
Maar ipv 1 kun je wel de scrollwheel indrukken (imho net iets makkelijker) :)
offtopic:
mijn bijdrage:
Er staat een url in de startpost (en in mij sig ;)) waarin veel van dat soort links staan, alleen ben ik de laatste tijd te druk om m'n site bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK HEB MIJN P900 :P :P :P
hehe, eindelijk, twas een hoop gezeik en een lang verhaal. Ik had vannochtend de importeur gebeld, en die wist nix af van verkeerd geleverde SE's, dus ik ben naar die gsm winkel gegaan en gevraagd hoe hij nou aan ze verhaal komt, en gezegd dat ik t geen stijl vond, toen vertelde hij mij dat als ik hem bij een andere winkel kon vinden ik hem daar mocht kopen en gewoon cashback zou krijgen voor mn toestelkorting. Dus ik natuurlijk elke winkel afgegaan in rotterdam en spijkenisse en daar hadden ze er gelukkig wel nog 1ntje op voorraad.
reinhrst schreef op 13 april 2004 @ 00:00:
[...]

VAIOUser, kan je even melden wat je uitvindt van die jongens, zou het wel rot vinden (voor jou maar ook voor mij - zit ook te wachten) als je gelijk hebt.....
Ze vertelde me wel in elke winkel dat ze leverproblemen hadden, zo had ik het vandaag ook al in twee winkels meegemaakt (t for telecom en een 1 of andere handelaar) dat ze mij vertelde dat ze hem de volgende dag konden leveren, terwijl als ik vroeg bewijs eerst maar voordat je hem besteld dat ze er zelf ook in een keer achter kwamen dat ze hem niet binnen twee weken konden leveren.

Ik ben in ieder geval ERUG blij, ik sta echt versteld van de mooie beeldkwaliteit (heb alleen nog maar die hole in one demo bekeken). Ik ga nu eerst ff de firmware updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
#edit#

het updaten is nu gelukt. ligt inderdaad aan de java run time environment.

misschien is het handig om dit ook in de begin post te posten.

thnx voor de hulp >:)

[ Voor 88% gewijzigd door naruto op 13-04-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heel gekke probleem gehad.
Elke keer als ik een gesprek ophangt (of de andere), gaat m'n P900 rebooten. Eerst dacht ik dat het kwam omdat iets fout ging tijdens de overgang provider van orange naar telfort (nummer behoud); gebeurde op dat zelfde ogenblik, maar ook met een ander sim bleef het euvel.
Een ander probleem was dat de power button juist niet deed; moest echt heel lang de knop ingedrukt houden om de telefoon uit te zetten.
Als je de battery uithaal, dan blijft een paar seconde lang het beeld nog (gedeeltelijk) zichtbaar.
Wel ben ik een dag eerder door m'n 'diskruimte' heen tijdens het browsen op internet, maar heb daarna wat foto's / video's opgeruimd.
Ik heb van alles gedaan, oa. in de SMan->Fn->utilities->Fix Applist en het toestel een uur uit uitgezet.
Daarna werkt alles weer goed.
Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 09:03:
Ik heb een heel gekke probleem gehad.
Elke keer als ik een gesprek ophangt (of de andere), gaat m'n P900 rebooten. Eerst dacht ik dat het kwam omdat iets fout ging tijdens de overgang provider van orange naar telfort (nummer behoud); gebeurde op dat zelfde ogenblik, maar ook met een ander sim bleef het euvel.
Een ander probleem was dat de power button juist niet deed; moest echt heel lang de knop ingedrukt houden om de telefoon uit te zetten.
Als je de battery uithaal, dan blijft een paar seconde lang het beeld nog (gedeeltelijk) zichtbaar.
Wel ben ik een dag eerder door m'n 'diskruimte' heen tijdens het browsen op internet, maar heb daarna wat foto's / video's opgeruimd.
Ik heb van alles gedaan, oa. in de SMan->Fn->utilities->Fix Applist en het toestel een uur uit uitgezet.
Daarna werkt alles weer goed.
Enig idee?
Random features van de P900? :X

Eerlijk gezegd geen idee: heb het zelf nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 09:23:
[...]

Random features van de P900? :X

Eerlijk gezegd geen idee: heb het zelf nog nooit meegemaakt.
Nee, ik heb dit ook nog nooit meegemaakt...
Wel mindere prettige features :(
Even een master reset en dan firmware update-je? anders opsturen naar SE, want dit is niet echt normaal voor een P900...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.