b schreef op 12 maart 2004 @ 12:45:
het is legaal gewoon in een winkel ergens in amsterdam. het is uiteraard voor een vrienden prijsje wel met abbo. (180 min per maand voor 30 euro, 2 jarige abbo).
maar die abbo hou ik niet zelf vandaar mijn vraag
Ok, ok, mijn excuses - ik trok mijn conclusies een beetje te snel
Overigens kan je volgens mij ook via een pre-paid internetten, maar dan niet via GPRS (en GSM gaat wel erg langzaam) - je kan tenslotte ook wappen zonder abbo....
Of zijn er tegenwoordig al pre-paid GPRS kaarten.....
b schreef op 12 maart 2004 @ 22:47:
ik heb nog een aantal vragen:
1
kan je ook via de pc applicaties (p900 applicaties) downloaden en deze op de p900 installeren? of moet je dat perse via de p900 downloaden?
Voor zover ik weet kan je op je telefoon internetten via bluetooth en als ie in de cradle staat, via je thuis-verbinding..... Dan komt het downloaden in elk geval niet op je telefoon rekening
2
zijn er profielen aanwezig (dus setting van je telefoon)
Nee
3
hoeveel mp3tjes kunnen er op een memory stick due en memory stick duo + interne geheugen? (kan daar een cdtje op?)
Heb je ooit wel eens een mp3tje gemaakt? Dan weet je hoe groot die dingen zijn en weet je hoeveel je op een 128MB stickje kwijt kan....
Yep, besteld, zelfde dag via postbank online overgemaakt, volgende dag een betalingsbevestiging gekregen, 2 dagen later in huis......
Als die P900 nou ook eens zo snel geleverd werd......

greetz
Maakt het je uberhaubt iets uit dat je er al zo'n 5 keer op aangesproken bent dat dit niet op prijs gesteld wordt??????
OK, ik heb je in het vorige bericht vals beschuldigd, heb dus nu even wat antwoorden getypt om dit een beetje goed te maken. Echter, zoals je kunt zien heb ik mijn P900 ook nog niet binnen, en heb ik al mijn info uit het doorlezen van dit topic, misschien zou je dat ook zelf kunnen doen en jezelf en mij de tijd van het typen van berichtjes kunnen besparen. Bovendien zorgen dit soort berichten (waarin dingen voor de 5de keer worden uitgelegd) ervoor dat het topic steeds minder toegankelijk wordt.....