Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel 3

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.933 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

b schreef op 12 maart 2004 @ 00:26:
heb vandaag door heel den haag gelopen. het verbaast me dat geen enkele winkel de p900 heeft / in voorraad heeft. [...]
Ik heb hem idd nog niet echt ergens gezien... Heb hem ook maar 1 keer gezien bij iemand anders (op Trance Energy :P)
Overigens gebruik ik me P900 best vaak voor me agenda enzo en ook alle andere dingen die die kan (zoals inet/worldmate/msn/jexed :P)
Dj_Neo_Ziggy schreef op 12 maart 2004 @ 10:12:
http://www.sonyericsson.com/mmv-100/facts/

Dit is wel een heel gave Gadget. Bluetooth connectie met een scart plug. Kan je via je telefoon foto's en muziek laten horen op je tv :)
Dat is inderdaad best aardig... Ben benieuwd of het een beetje werkt :P (en de prijs natuurlijk)
babbelbox schreef op 12 maart 2004 @ 11:14:
Startpost wordt alleen maar mooier, goed hoor Flint _/-\o_

Toch even een voorzichtige aanvulling.

[...]
Startpost ziet er idd goed uit :P Goed werk, mister Flint _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
nou ik koop waarschijnlijk de p900 voor 270 (nieuw) maar kan je zonder abbo ook op internet? (misschien een stomme vraag maar heb nog nooit abbo gehad).

ook heb ik ergens in deel 2 gelezen dat er geen profielen zijn. dat is wel wat minder maar zijn er work arrounds ervoor? (ik bedoel zon telefoon die dat niet heeft:S?)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 11:02:
Ik heb een vraagje... Het programma advanced call manager wil ik geregistreerd hebben maar aangezien ik geen master card heb kan ik hem niet laten registreren.. Heeft iemand van jullie toevallig op een andere manier aan kunnen betalen/registreren??
Als je in de buurt van Haarlem woont neem even contact met me op (zie profiel), dan bestel ik 'm voor je via mijn kaart en kan je mij contant betalen.

Volgens mij is het programma IMEI-locked dus ben bang dat het verkrijgen van een illegale versie meer is dan het registratie nummer van iemand anders gebruiken.
b schreef op 12 maart 2004 @ 12:36:
nou ik koop waarschijnlijk de p900 voor 270 (nieuw) maar kan je zonder abbo ook op internet? (misschien een stomme vraag maar heb nog nooit abbo gehad).

ook heb ik ergens in deel 2 gelezen dat er geen profielen zijn. dat is wel wat minder maar zijn er work arrounds ervoor? (ik bedoel zon telefoon die dat niet heeft:S?)
Je koopt 'm voor 270 nieuw zonder abbo? Heb ik ook aangeboden gekregen - was van de vrachtwagen afgevallen.

Als die van jou legaal is voor 270: Gefeliciteerd, en vertel gelijk even waar je 'm vandaan hebt (op pricewatch staat ie nameiljk nog voor 691). Zo niet, dan ben je al een *** dat je dit soort praktijken uberhaubt ondersteunt, en een nog grotere dat je er hier over loopt op te scheppen!

[ Voor 40% gewijzigd door reinhrst op 12-03-2004 12:45 ]

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
het is legaal gewoon in een winkel ergens in amsterdam. het is uiteraard voor een vrienden prijsje wel met abbo. (180 min per maand voor 30 euro, 2 jarige abbo).

maar die abbo hou ik niet zelf vandaar mijn vraag

[ Voor 40% gewijzigd door naruto op 12-03-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe die MMV-100 werkt :?
Heeft ie geheugen voor Mp3's (zoja, hoeveel?) en zit er een mp3 decoder ingebouwd? (lijkt me van wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 12-09 19:28
Zijn er hier nog meer P900 gebruikers die problemen hebben met het DesktopMessage programma?
Bij mij is het namelijk sinds het installeren hiervan niet meer mogelijk om te SMS'en vanaf mijn telefoon :(

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Flint schreef op 12 maart 2004 @ 13:39:
Heeft ie geheugen voor Mp3's (zoja, hoeveel?) en zit er een mp3 decoder ingebouwd? (lijkt me van wel)
op de se site zag ik dat je wel het bluetooth ftp protocol moet hebben, anders werkt het niet.

Volgens mij moet die connectie wel snel genoeg zijn.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Flint schreef op 12 maart 2004 @ 13:39:
die werkt toch gewoon met bluetooth... Wat heeft mp3 er mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo, vandaag de P900 gekocht bij Belcompany, ze komen weer in zeer beperkte mate binnen :*) Vandaag al beetje zitten spelen, en hij wordt met de seconde leuker :+ Moet alleen nog even kijken of hij met de nieuwe bluetoothdonglesoftware van MSI wel werkt, oude (1.1.0) iig niet. Eindelijk kan ik me t68i aan de wilgen hangen (die belde zelfs niet meer, wat voor een telefoon wel een vereiste is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Tha BasZ schreef op 12 maart 2004 @ 17:46:
[...]
die werkt toch gewoon met bluetooth... Wat heeft mp3 er mee te maken?
Nou inzoverre, wordt die data verstuurd. Volgens mij heeft bluetooth wel een max. bandbreedte. Weet dus niet hoe groot is? Ik hoop dat een 320kbps mp3 het trekt!

Voor de rset heeft het niets met mp3 te maken, oggplay doet het natuurlijk ook gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
ik heb nog een aantal vragen:

1
kan je ook via de pc applicaties (p900 applicaties) downloaden en deze op de p900 installeren? of moet je dat perse via de p900 downloaden?

2
zijn er profielen aanwezig (dus setting van je telefoon)

3
hoeveel mp3tjes kunnen er op een memory stick due en memory stick duo + interne geheugen? (kan daar een cdtje op?)

*edit*
heeft er iemand ervaring met pdashop? ben wel geintresseerd geen geen credit card nodig _/-\o_
http://www.pdashop.nl/accessoires/2814/Screenprotectors

greetz

[ Voor 30% gewijzigd door naruto op 13-03-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk-Jan schreef op 11 maart 2004 @ 19:43:
[...]

beetje laat antwoord, maar in deze situatie ga je erop achteruit...
je hebt nu clusters van 8kb. Als je nu een smstje opslaag van 400 bytes, gebruikt deze toch 8 kb op de kaart.
Begrijp ik hieruit dat het mogelijk is om SMS-jes op de memorystick op te slaan? Ik heb nu plm. 500 sms-jes in mijn berichten en dit begint aardig wat intern geheugen in te nemen (380 kb). Hoe kan ik deze verplaatsen naar de memorystick terwijl ik ze nog wel kan lezen? Thanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 22:56:
[...]

Begrijp ik hieruit dat het mogelijk is om SMS-jes op de memorystick op te slaan? Ik heb nu plm. 500 sms-jes in mijn berichten en dit begint aardig wat intern geheugen in te nemen (380 kb). Hoe kan ik deze verplaatsen naar de memorystick terwijl ik ze nog wel kan lezen? Thanks...
ik weet niet wat je wel en niet op die kaart kan opslaan. ik heb zelf geen P900. ik probeer alleen te zeggen dat een grotere clustergrootte meer nadelen heeft dan de 4 mb die je extra ter beschikking hebt.

bijv. dat de grootte van elke file afgerond wordt naar 8kb.
iets dat ERG funest kan zijn op een kaartje van 128mb

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
b schreef op 12 maart 2004 @ 12:45:
het is legaal gewoon in een winkel ergens in amsterdam. het is uiteraard voor een vrienden prijsje wel met abbo. (180 min per maand voor 30 euro, 2 jarige abbo).

maar die abbo hou ik niet zelf vandaar mijn vraag
Ok, ok, mijn excuses - ik trok mijn conclusies een beetje te snel :X

Overigens kan je volgens mij ook via een pre-paid internetten, maar dan niet via GPRS (en GSM gaat wel erg langzaam) - je kan tenslotte ook wappen zonder abbo....

Of zijn er tegenwoordig al pre-paid GPRS kaarten.....
b schreef op 12 maart 2004 @ 22:47:

1
kan je ook via de pc applicaties (p900 applicaties) downloaden en deze op de p900 installeren? of moet je dat perse via de p900 downloaden?
Voor zover ik weet kan je op je telefoon internetten via bluetooth en als ie in de cradle staat, via je thuis-verbinding..... Dan komt het downloaden in elk geval niet op je telefoon rekening
2
zijn er profielen aanwezig (dus setting van je telefoon)
Nee
3
hoeveel mp3tjes kunnen er op een memory stick due en memory stick duo + interne geheugen? (kan daar een cdtje op?)
Heb je ooit wel eens een mp3tje gemaakt? Dan weet je hoe groot die dingen zijn en weet je hoeveel je op een 128MB stickje kwijt kan....
*edit*
heeft er iemand ervaring met pdashop? ben wel geintresseerd geen geen credit card nodig _/-\o_
http://www.pdashop.nl/accessoires/2814/Screenprotectors
Yep, besteld, zelfde dag via postbank online overgemaakt, volgende dag een betalingsbevestiging gekregen, 2 dagen later in huis......

Als die P900 nou ook eens zo snel geleverd werd...... :(
greetz
Maakt het je uberhaubt iets uit dat je er al zo'n 5 keer op aangesproken bent dat dit niet op prijs gesteld wordt??????

OK, ik heb je in het vorige bericht vals beschuldigd, heb dus nu even wat antwoorden getypt om dit een beetje goed te maken. Echter, zoals je kunt zien heb ik mijn P900 ook nog niet binnen, en heb ik al mijn info uit het doorlezen van dit topic, misschien zou je dat ook zelf kunnen doen en jezelf en mij de tijd van het typen van berichtjes kunnen besparen. Bovendien zorgen dit soort berichten (waarin dingen voor de 5de keer worden uitgelegd) ervoor dat het topic steeds minder toegankelijk wordt.....

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
reinhrst schreef op 13 maart 2004 @ 00:25:
[...]
Maakt het je uberhaubt iets uit dat je er al zo'n 5 keer op aangesproken bent dat dit niet op prijs gesteld wordt??????
OK, ik heb je in het vorige bericht vals beschuldigd, heb dus nu even wat antwoorden getypt om dit een beetje goed te maken. Echter, zoals je kunt zien heb ik mijn P900 ook nog niet binnen, en heb ik al mijn info uit het doorlezen van dit topic, misschien zou je dat ook zelf kunnen doen en jezelf en mij de tijd van het typen van berichtjes kunnen besparen. Bovendien zorgen dit soort berichten (waarin dingen voor de 5de keer worden uitgelegd) ervoor dat het topic steeds minder toegankelijk wordt.....
Tja hiervoor mijn excuses. ik bedoel alleen voor de p900 is er al 3 forums die ieder mega veel posten bevat. Het is voor mij onmogelijk om alles nauwkeurig te lezen en te onthouden. Ik heb zelf de p900 manuel doorgelezen maar kon helaas geen antwoorden krijgen om mijn vragen. daarom post ik ze hier :) . het is zeker niet mijn bedoeling geweest om andere forum gebruikers te ergeren of zo. hiervoor nogmaals mijn excuses. en bedankt voor je antwoorden:)

ontopic:
heb mijn p900 vandaag besteld. als het goed is heb ik hem volgende week :9~ _/-\o_ :9~

heb gelijk ook ff een mailtje gestuurd naar pdashop wanneer ze die screenprotectors binnen krijgen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:34

koornee

3!

Dat bluejacken is best vermakelijk. Gisteravond in het cafe, een beetje met mijn p900 gespeeld, met bluetooth enzo. Apparaten zoeken, en zowaar 3 telefoons gevonden. Twee daarvan hadden een code nodig, maar eentje niet. En die heb ik een hele avond allemaal rare dingen toegestuurd. Die kerel wist niet wat ie zag, iedere keer *biep*biep* en dan een weer rare tekst in z'n scherm. :D
na een tijdje heeft hij z'n telefoon maar uitgezet.

Best leuk dat bleutooth, maar dan moet je um natuurlijk niet op share laten staan. :D

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b schreef op 13 maart 2004 @ 00:41:
[...]

Tja hiervoor mijn excuses. ik bedoel alleen voor de p900 is er al 3 forums die ieder mega veel posten bevat. Het is voor mij onmogelijk om alles nauwkeurig te lezen en te onthouden. Ik heb zelf de p900 manuel doorgelezen maar kon helaas geen antwoorden krijgen om mijn vragen. daarom post ik ze hier :) . het is zeker niet mijn bedoeling geweest om andere forum gebruikers te ergeren of zo. hiervoor nogmaals mijn excuses. en bedankt voor je antwoorden:)

ontopic:
heb mijn p900 vandaag besteld. als het goed is heb ik hem volgende week :9~ _/-\o_ :9~

heb gelijk ook ff een mailtje gestuurd naar pdashop wanneer ze die screenprotectors binnen krijgen. _/-\o_
Ik ben niet zo enthousiast over screenprotectors....
Het maakt je scherm beduidend minder scherp, en de protectors
speciaal voor de P900 zijn er bijna niet meer af te krijgen zonder beschadigingen
als je er een nieuwe op moet doen.... (vult hele beeld)
Ik heb een Piel Frama case om mijn P900 en naar mijn idee heb je dan ook niet meer echt zo'n screen protector nodig, tenminste, als je beetje voorzichtig met de P900 om springt.
Je moet er alleen voor zorgen dat je stylus schoon is, dat er geen troep op zit wat krassen veroorzaakt, maarja als je hem steeds achterin de P900 opbergt nadat je klaar bent hou je hem goed schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Nu online
stukje plakband op de protector, trekken, en je screenprotector is eraf zonder schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 11:01:
[...]
speciaal voor de P900 zijn er bijna niet meer af te krijgen zonder beschadigingen
Ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan hebt, maar in ieder geval niet door ervaring van het testen van meerdere screenprotectors. Misschien heb jij een screenprotector gehad waarmee je bovenstaande hebt geconstateerd, maar ik heb toch andere ervaringen met bijvoorbeeld de belkin P900 screenprotector:
1) het beschermt je scherm echt
2) Op de P900 schrijft het veel makkelijker
3) Ik heb minder last van licht inval
4) Veel scherper
5) nadeel is wel dat de screenprotector zelf wel sneller bekrast dan het scherm deed, maar daarvoor kan je hem er weer afhalen.

Ik zou juist iedereen aanraden om een protector op de scherm te plaatsen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

dikkiedik schreef op 13 maart 2004 @ 12:06:
stukje plakband op de protector, trekken, en je screenprotector is eraf zonder schade.
Goede tip! Had zelf ook onwijse moeite toen ik eraf wou hebben :P
running man schreef op 13 maart 2004 @ 12:32:
[...]

Ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan hebt, maar in ieder geval niet door ervaring van het testen van meerdere screenprotectors. Misschien heb jij een screenprotector gehad waarmee je bovenstaande hebt geconstateerd, maar ik heb toch andere ervaringen met bijvoorbeeld de belkin P900 screenprotector:
1) het beschermt je scherm echt
2) Op de P900 schrijft het veel makkelijker
3) Ik heb minder last van licht inval
4) Veel scherper
5) nadeel is wel dat de screenprotector zelf wel sneller bekrast dan het scherm deed, maar daarvoor kan je hem er weer afhalen.

Ik zou juist iedereen aanraden om een protector op de scherm te plaatsen!!
Ja das wel zo inderdaad... Die Belkin kan ik iedereen aanbevelen... En nog redelijk goedkoop ook nog (je bent Nederlander of niet :P)
Overigens heb ik wel een beetje last van als je van de zijkant erop kijkt dat je dan nog witte bolletjes ziet zitten (niet onwijs veel en groot maar ze moeten denk ik nog helemaal wegtrekken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Dj_Neo_Ziggy schreef op 12 maart 2004 @ 20:28:
[...]
Voor de rset heeft het niets met mp3 te maken, oggplay doet het natuurlijk ook gewoon!
Hoe had je dat gedacht? Denk je dat je op die MMV-100 een ogg codec kunt installeren? Lijkt me van niet hoor :+
b schreef op 12 maart 2004 @ 22:47:
1
Tuurlijk gaat dat. Sterker nog, 't is juist de bedoeling dat je 't op die manier doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Flint schreef op 13 maart 2004 @ 14:06:
[...]

Hoe had je dat gedacht? Denk je dat je op die MMV-100 een ogg codec kunt installeren? Lijkt me van niet hoor :+

[...]

Tuurlijk gaat dat. Sterker nog, 't is juist de bedoeling dat je 't op die manier doet.
Ik snap er nou niks meer van... Die MMV-100 is toch puur alleen om plaatjes te kijken op je tv (via een bluetooth-compatible toestel) -> Phone sounds on TV
Play the MP3 files stored in your phone through your TV's loudspeakers. Increased sound quality, increased listening pleasure.

Image format
The MMV-100 displays high-quality images in JPEG format, 800 x 600 and 600 x 800 pixels.

en waarom denk je dan dat tie OGG ook ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tha BasZ schreef op 13 maart 2004 @ 14:28:
[...]
Ik snap er nou niks meer van... Die MMV-100 is toch puur alleen om plaatjes te kijken op je tv (via een bluetooth-compatible toestel) -> Phone sounds on TV
Play the MP3 files stored in your phone through your TV's loudspeakers. Increased sound quality, increased listening pleasure.

Image format
The MMV-100 displays high-quality images in JPEG format, 800 x 600 and 600 x 800 pixels.

en waarom denk je dan dat tie OGG ook ondersteunt?
Moet je mij niet quoten :+ Ik ben dr niet van overtuigt dat OGG gaat werken :)

Ik bedoel gewoon dat ie Mp3 denk ik niet "on the fly" kan afspelen. Ik vraag me dus af of je eerst de bestand moet copieren naar die MMV-100 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
babbelbox schreef op 12 maart 2004 @ 11:14:
Toch even een voorzichtige aanvulling.

Heb een nieuwe versie van die Theme Maker gevonden en deze zelf maar even hier gehost.

Ook deze is voor verschillende SE phones te gebruiken, en aangevuld met de T630 en de Z1010
Dankjewel, ik heb 'm erbij gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 13 maart 2004 @ 13:15:
[...]
Goede tip! Had zelf ook onwijse moeite toen ik eraf wou hebben :P

[...]
Ja das wel zo inderdaad... Die Belkin kan ik iedereen aanbevelen... En nog redelijk goedkoop ook nog (je bent Nederlander of niet :P)
Overigens heb ik wel een beetje last van als je van de zijkant erop kijkt dat je dan nog witte bolletjes ziet zitten (niet onwijs veel en groot maar ze moeten denk ik nog helemaal wegtrekken).
Ik heb 2 screenprotectors getest waaronder de Belkin, allebij zelfde resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:23
Beste medetweakers,

Mijn pa gaat binnekort naar het verre Middenoosten voor een zakenreis en gaat waarschijnlijk daar voor mij een P900 halen (aangezien waar hij heen gaat geen importkosten worden gevraagd en dus zal de P900 daar niet veel kosten), maar nu zit ik met een klemmende vraag of er wel of geen Nederlands op zit, zo niet kan ik dan er Nederlands opgooien??
Ik heb op google gekeken, welke talen erop zouden kunnen zitten en ook bij got haastig gekeken door die immense p900 topics.
Wie zou mij kunnen verlossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

jozy schreef op 14 maart 2004 @ 12:50:
Beste medetweakers,

Mijn pa gaat binnekort naar het verre Middenoosten voor een zakenreis en gaat waarschijnlijk daar voor mij een P900 halen (aangezien waar hij heen gaat geen importkosten worden gevraagd en dus zal de P900 daar niet veel kosten), maar nu zit ik met een klemmende vraag of er wel of geen Nederlands op zit, zo niet kan ik dan er Nederlands opgooien??
Ik heb op google gekeken, welke talen erop zouden kunnen zitten en ook bij got haastig gekeken door die immense p900 topics.
je moet goed opletten daar! ik heb er een keer een nokia 6510 gekocht met alleen een chinees menu! gelukkig kon ik em ruilen!

verder zit er symbian OS op. ik neem aan dat je er wel een andere taal op kan installeren!
ik bedoel, als je een beetje tweaker bent...

[ Voor 3% gewijzigd door JackBol op 14-03-2004 15:17 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:23
ja maar een taal "installeren" is toch niet permanent (permanent in de zin van als ik mijn telefoon eens een keer helemaal leeg maak dus fabrieksinstellingen) en waar kan je dan zoiets vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Beste medetweakers,

Ik weet dat er 2 modellen zijn. De P900 en P908. Die laatste heeft minder geheugen ivm aziatische karakters e.d. (neemt meer ruimte in beslag)

ff op 't model letten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de software voor de cradle ook ergens te downloaden want ik krijg het niet meer gedaan via de cd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 20:40:
Is de software voor de cradle ook ergens te downloaden want ik krijg het niet meer gedaan via de cd :(
http://www.sonyericsson.c...Synchronization&noredir=1

Ik heb ook een vraagje.

Ik heb PC suite geïnstalleerd, maar hij ziet mijn P900 niet. Ik gebruik Windows XP prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ricie schreef op 14 maart 2004 @ 21:04:
[...]

Ik heb ook een vraagje.

Ik heb PC suite geïnstalleerd, maar hij ziet mijn P900 niet. Ik gebruik Windows XP prof.
Je moet natuurlijk ook een driver voor de Cradle hebben.

Sync Station driver

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricie
  • Niet online
Bedankt! Ik had 'm wel geïnstalleerd, maar om een of andere reden toch niet goed. Maar nu heeft ie 'm _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
Welke screenprotectors vinden jullie beter?

die van belkin of die van brando? prijs maak me niet uit als de screenprotectors van goede kwaliteiten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Heb alleen maar ervaring met Belkin en die bevalt me zeer goed, zoals al hierboven ergens omschreven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

running man schreef op 15 maart 2004 @ 11:14:
Heb alleen maar ervaring met Belkin en die bevalt me zeer goed, zoals al hierboven ergens omschreven staat.
I ken die alleen van Belkin, en die is gewoon goed te noemen.
Maar ik ken iemand die gebruikt die Brando en die was er ook over te spreken, dus het maakt denk ik niet zoveel uit.
Persoonlijk heb ik voor Belkin gekozen omdat die relatief goedkoop zijn en gewoon goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Tha BasZ schreef op 15 maart 2004 @ 11:24:
[...]
I ken die alleen van Belkin, en die is gewoon goed te noemen.
Maar ik ken iemand die gebruikt die Brando en die was er ook over te spreken, dus het maakt denk ik niet zoveel uit.
Persoonlijk heb ik voor Belkin gekozen omdat die relatief goedkoop zijn en gewoon goed!
ik heb alleen ervaring met de brando en vind hem ook een enorme vooruitgang invergelijking met 'kaal' ik denk dat het idd niet veel uitmaakt wat je pakt. De een zal de belkin fijner vinden, de ander brando... qua kwaliteit denk dat ze wel hetzelfde zijn. Hier gaat het dus om persoonlijke voorkeur en daar kun je alleen achter komen door ze allebei te testen

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricie schreef op 14 maart 2004 @ 21:04:
[...]

Ik heb ook een vraagje.

Bedankt :) Ik had het zelf al gevonden; ik had zelf ff wat beter moeten zoeken |:(
|:(

Maar nu heb ik een ander probleem. Ik wil een aantal bestanden op mijn memorystick zetten en roept ie: geheugen is vol. Ik controleer alle mappen en tel hun grootte op kom ik op ongeveer 9 Mb. Via de verkenner --> eigenschappen wordt doodleuk gemeld dat ie al 27 Mb vol is. Ook via 'hidden files' krijg ik geen extra bestanden.

Kan ik deze geheugenkaart formatteren en die mappen opnieuw aanmaken? Of is er wellicht iets anders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik heb een ander wazig probleem. Mijn mem duo stick wordt wel herkent door me telefoon, maar niet meer met me sync station.
Tevens denk ik dat het geen streaming wordt hoor met die mmc-100. Denk dat er iets van flash geheugen in zit, waar bluetooth en ftp software op draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 18:06:
[...]

Bedankt :) Ik had het zelf al gevonden; ik had zelf ff wat beter moeten zoeken |:(
|:(

Maar nu heb ik een ander probleem. Ik wil een aantal bestanden op mijn memorystick zetten en roept ie: geheugen is vol. Ik controleer alle mappen en tel hun grootte op kom ik op ongeveer 9 Mb. Via de verkenner --> eigenschappen wordt doodleuk gemeld dat ie al 27 Mb vol is. Ook via 'hidden files' krijg ik geen extra bestanden.

Kan ik deze geheugenkaart formatteren en die mappen opnieuw aanmaken? Of is er wellicht iets anders aan de hand?
Je kan gewoon je memory stick formatten met je pc en dan maakt je P900 weer mappen aan (je bent logischerwijs natuurlijk wel alles kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 15 maart 2004 @ 19:17:
[...]
Je kan gewoon je memory stick formatten met je pc en dan maakt je P900 weer mappen aan (je bent logischerwijs natuurlijk wel alles kwijt).
Dat was ik dus al van plan maar ik krijg geen optie 'Formatteren' in de verkenner (zoals ik die wel krijg bij alle partities op mijn HD) en ook via het icoon Mijn P900 geen opties om te formatteren.

En het weghalen van alle documenten haalt ook niets uit (dit werkt wel bij mijn digitale camera; dan is die memorystick gelijk leeg). Ik blijf zo'n 20 Mb aan ruimte in beslag nemen zonder dat ik weet waaraan. Zijn er andere opties dan degene die ik noem om de Memory Stick te formatteren?? De P900 geeft ook in optie in het configuratiescherm maar dan ziet ie alleen mijn Schijf D - Programma's. Die is het mi dus niet

Probleem opgelost

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 19:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Seus 1.15 is uit!
Ff kijken of er weer nieuwe dingen bij zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

en hoe heb je het nu opgelost dan?
Misschien willen andere mensen die ditzelfde probleem misschien ook krijgen/hebben ook weten? :*)
Dj_Neo_Ziggy schreef op 15 maart 2004 @ 23:05:
Seus 1.15 is uit!
Ff kijken of er weer nieuwe dingen bij zitten!
* Tha BasZ is also checkin'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Tevens kan ik geen backup meer kunnen maken met versie 2.3.1. Krijg constant leesfouten en p900 crashed.
Als p900 crashed kan ik meteen daarna sman opstarten. En dat ziet er niet lekker uit. Had ongeveer 7,7 mb vrij :( das niet goed.
Dus p900 uit cradle gehaald, p900 cold reset gegeven, en daarna weer op cradle gezet. Toen was het 1.30, ik ga vanavond kijken of ik kan backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen mails meer ontvangen..

Kot op van "bezig met ophalen berichtenkop x van x" en dan komt er een foutmelding. (srvmsg ofzoiets fout nummer 21) en dan blijft dat schermpje met bezig met ophalen staan... en ik kan niet op annuleren klikken. Ook is het lettertype van dit scherpje groter. Ik kan nog wel andere zaken doen dus is niet dat hele P900 gefreezed is. Ook als ik 'messages' afsluit met SMan en opnieuw na berichten ga krijg ik hetzelfde resultaat.

help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fout is dus;

Programma afgesloten
Programma MsvServer
Oorzaakcode USER
Oorzaaknummer 21

moemoemoe? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

offtopic:
Ter informatie:
Met deze knop: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif(rechtsbovenaan je post) kan je een post wijzigen, dan is het namelijk niet nodig om een nieuwe post te plaatsen. Kan je beter gebruiken in de toekomst i.p.v een nieuw post te plaatsen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 16-03-2004 14:43 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 16 maart 2004 @ 13:49:
[ot]
Met deze knop kan je een post wijzigen, dan is het namelijk nodig om een nieuwe post te plaatsen.
Ook off topic;

herlees je post eens voor je op 'verstuur bericht' klikt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 16 maart 2004 @ 00:13:
[...]
en hoe heb je het nu opgelost dan?
Misschien willen andere mensen die ditzelfde probleem misschien ook krijgen/hebben ook weten? :*)

[...]
* Tha BasZ is also checkin'....
Vrij eenvoudig eigenlijk. Via Configuratiescherm -->tabblad Alg.--> Schijf formatteren. Ik had enkel de optie D - (memorystick) en daar was ik ook naar op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste medetweakers,

Ik weet dat dit bij nokia Foons wel kan gewoon een extra taal erbij opzetten
Dan moet je gewoon langs een servicepoint gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 21:30:
[...]

Volgens mij is dit al eerder gezegd, maar je kan gewoon de nl-taal erop gooien... Mits het niet de aziatische model is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 21:30:
[...]

Mits je 75 eurootjes meeneemt en je telefoon een week kan missen (tenminste, zo was het een jaar geleden). Bovendien, als je telefoon ooit gerepareert wordt (ook onder de garantie) heb je grote kans dat je je nieuwe taal weer kwijtbent en nogmaalt 75 erietjes + een week nodig hebt.

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik heb een vraagje. Ik heb net Opera 6.3 geinstalleerd, en ik kan er prima mee browsen dmv Orange Internet Access account. Echter, dit is maar 2 mb gratis, dus zo op. Als ik surf met het Orange Share NL account, is het ongelimiteerd. In de standaard browser vd P900 werkt dat prima, echter Opera weigert een site te openen met het Orange Share NL account. :(

Waarom werkt dit niet en heeft iedereen dat? :?

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
mbvisiontt schreef op 18 maart 2004 @ 18:03:
Ik heb een vraagje. Ik heb net Opera 6.3 geinstalleerd, en ik kan er prima mee browsen dmv Orange Internet Access account. Echter, dit is maar 2 mb gratis, dus zo op. Als ik surf met het Orange Share NL account, is het ongelimiteerd. In de standaard browser vd P900 werkt dat prima, echter Opera weigert een site te openen met het Orange Share NL account. :(

Waarom werkt dit niet en heeft iedereen dat? :?
Ja, iedereen heeft dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Flint schreef op 18 maart 2004 @ 18:18:
[...]

Ja, iedereen heeft dat.
Dan gebruikt niemand dus Opera, tenzij diegene geld zat heeft...
Is het niet werkend te maken?

[ Voor 8% gewijzigd door mbvisiontt op 18-03-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
mbvisiontt schreef op 18 maart 2004 @ 18:44:
[...]

Dan gebruikt niemand dus Opera, tenzij diegene geld zat heeft...
Is het niet werkend te maken?
Zo kun je 't natuurlijk ook bekijken.

Ik weet niet of 't ja al was opgevallen, maar 't is normaal dat je betaald voor je GPRS dataverkeer :+

Daarnaast kun je met Opera veel en veel meer dan met de ingebouwde browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Flint schreef op 18 maart 2004 @ 18:53:
[...]

Zo kun je 't natuurlijk ook bekijken.

Ik weet niet of 't ja al was opgevallen, maar 't is normaal dat je betaald voor je GPRS dataverkeer :+

Daarnaast kun je met Opera veel en veel meer dan met de ingebouwde browser.
Ik betaal toch 6 euro? :? Dat ik voor 6 euro mag internetten wat ik wil is service van Orange, maar ik snap alleen niet waarom Opera niet van die verbinding gebruik maakt/kan maken; internet is internet zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

mbvisiontt schreef op 18 maart 2004 @ 19:34:
[...]

Ik betaal toch 6 euro? :? Dat ik voor 6 euro mag internetten wat ik wil is service van Orange, maar ik snap alleen niet waarom Opera niet van die verbinding gebruik maakt/kan maken; internet is internet zou je zeggen.
6 euro dan heb je toch 2 mb? of begrijp ik dat verkeerd?
Wat je daarna "opmaakt" moet je toch ook gewoon voor betalen.
Ik weet er voor de rest nie veel van, want ik heb T-Mobile als me provider (werkt nog steeds goed, alleen soms minder bereik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Nee, ik kan onbeperkt internetten voor die 6 euro, kennelijk alleen op de interne browser en niet met Opera, iets dat ik dus niet begrijp. Die 2 MB is ook gratis ja, maar dat is meer voor MSN ofzo, iets dat niet onbeperkt gratis kan en dus wel vd 2 MB af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange World is alleen onbeperkt voor die € 6. Internetten (APN: internet) gaat van je 2 MB af. Je hebt de mazzel dat de standaard browser wel via Orange World (APN: wap) gaat, dat zou eigenlijk ook niet moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Hoe dat ook zou moeten zijn of is, dat terzijde. Maar dan zou het dus niet werken omdat Orange Share NL account enkel is gemaakt voor de Orange World site? En dat de rest daarmee niet zou moeten kunnen? Vage verklaring maar dat zou het kunnen zijn, iets anders kan ik niet verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen vage verklaring... Het is echt zo:

onbeperkt gebruik
De kosten van Orange World zijn heel overzichtelijk. Voor het onbeperkte gebruik van Orange World betaal je een vast bedrag van € 6 per maand uit je beltegoed of bundel. Voor dit bedrag kun je eenvoudig en zorgeloos beschikken over de meest actuele informatie of de leukste content. Ongeacht de tijd die je er aan besteedt. En wil je internetten? Dan zijn de eerste 2 MB gratis. Hierna betaal je € 3 per MB.

http://www.orange.nl/orangeworld/ontdek/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tweakers,

heb r eindelijk ook een besteld!!! Ben over twee weken ook een trotse eigenaar van die SE P900 (Als er dan tenminste geen vertraging in de levering zit).

Ik heb nog een paar vraagjes:

1. Ik heb ook een DigiCam van sony maar alleen nog maar met de meegeleverde MemStick (8mb). Nou wil ik bij mn P900 meteen een 128 memstick duo kopen (kan met adaptor dus ook in mn digicam), maar weet er misschien iemand of ik de memstick dan zomaar zonder te formatteren van mn P900 in de digicam kan gebruiken of andersom?

2. Heb best veel skins en themes voor de SE P800 op internet gevonden die er (op de previews) wel mooi uitzagen, maar kan ik die dan ook gewoon gebruiken op mn P900?

3. Ik vind best vaak shareware programmatjes als gameboy color emulators, en nes of snes emulatos, maar waar kan ik die spelletjes dan vinden?

Dit is nog een zeer goed site voor veel freeware en trials!:

http://sep800.mine.nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:35:
Het is geen vage verklaring... Het is echt zo:

onbeperkt gebruik
De kosten van Orange World zijn heel overzichtelijk. Voor het onbeperkte gebruik van Orange World betaal je een vast bedrag van € 6 per maand uit je beltegoed of bundel. Voor dit bedrag kun je eenvoudig en zorgeloos beschikken over de meest actuele informatie of de leukste content. Ongeacht de tijd die je er aan besteedt. En wil je internetten? Dan zijn de eerste 2 MB gratis. Hierna betaal je € 3 per MB.

http://www.orange.nl/orangeworld/ontdek/index.php
Kijk dat is ineens een stuk duidelijk voor een Orange-gebruiker... Ik dacht al want het is vrij goedkoop dacht ik...
(ik moet zelf 15 euri betalen en dan 1 euro per mb, T-Mobile GPRS Intensief (de prijzen zijn volgens mij wel nu veranderd al)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 00:14:
1. DigiCam
2. skins en themes
3. spelletjes
/
1. Goeie vraag. Ik weet dat zo'n digicam 2 speciale mappen heeft op de stick, dus of dat zomaar werkt weet ik eigenlijk niet. Als je 't persé wil weten moet je 't ff zeggen, dat test ik 't ff.
2. De P800 heeft geen themes (Voor de telefoon zelf) dus 't lijkt me sterk dat je iets gevonden hebt. Themes van programma's werken denk ik op beide telefoons.
3. Dat mag je hier niet vragen :) Er zit ook copyright op roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 00:14:
Hey tweakers,

1. Ik heb ook een DigiCam van sony maar alleen nog maar met de meegeleverde MemStick (8mb). Nou wil ik bij mn P900 meteen een 128 memstick duo kopen (kan met adaptor dus ook in mn digicam), maar weet er misschien iemand of ik de memstick dan zomaar zonder te formatteren van mn P900 in de digicam kan gebruiken of andersom?
3. Ik vind best vaak shareware programmatjes als gameboy color emulators, en nes of snes emulatos, maar waar kan ik die spelletjes dan vinden?
1. Digicam: Zowel de digicam als de P900 gebruikt een standaard formattering, dus ik zie geen enkele reden waarom het niet zou kunnen.
3. Er zijn geloof ik een zeer beperkt aantal ROMS freeware, voor de rest moet je het spel kopen en dan mag je 'm geloof ik legaal daaruit halen. ;)

Overigens heb ik begrepen dat de MAME-port naar de P900 nog redelijk wat fouten bevat, kan je wellicht een linkje sturen naar die andere emulatoren (of staan die op die site die je noemt maar kan ik ze gewoon niet vinden?)

[ Voor 21% gewijzigd door reinhrst op 19-03-2004 12:28 ]

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Firmware release notes @ startpost zijn bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Flint schreef op 19 maart 2004 @ 13:10:
Firmware release notes @ startpost zijn bijgewerkt.
Wat is dat MR1 / MR2 / MR3 nou precies eigenlijk? (in de startpost).

[ Voor 5% gewijzigd door Tha BasZ op 19-03-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tha BasZ schreef op 19 maart 2004 @ 14:03:
[...]
Wat is dat MR1 / MR2 / MR3 nou precies eigenlijk? (in de startpost).
MR1 = Maintenance Release 1, enz...

Gewoon onderhoud dus.
Elke MR versie staat voor 'n bepaalde firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Aha, ik zal vanavond wel ff updaten weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tha BasZ schreef op 19 maart 2004 @ 14:10:
Aha, ik zal vanavond wel ff updaten weer :P
Er is geen nieuwe firmware gereleased, alleen - eindelijk - de release notes. Als je nog altijd een oude firmware gebruikt, dan moet je idd ff updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schral
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-05-2024
Wie weet het artikelnummer van de Belkin screenprotectors voor de P900? Ik heb gekeken op belkin.nl en belkin.com maar kan het product niet vinden.

Iemand ervaringen met de Piel Frama 667 case voor de P900? Ik gebruik nog het meegeleverde tasje maar ben hier niet erg tevreden over.

Edit: url's aangepast

[ Voor 7% gewijzigd door schral op 20-03-2004 14:08 ]

Fujitsu Siemes T830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

schral schreef op 20 maart 2004 @ 11:02:
Wie weet het artikelnummer van de Belkin screenprotectors voor de P900? Ik heb gekeken op belkin.nl/com maar kan het product niet vinden.

Iemand ervaringen met de Piel Frama 667 case voor de P900? Ik gebruik nog het meegeleverde tasje maar ben hier niet erg tevreden over.
ik meen dat ik eerder hier las dat iemand dat heeft en die case gebruikt ipv een screenprotector...moet je ff terugzoeken in dit topic.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schral
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 11:01:
[...]

Ik ben niet zo enthousiast over screenprotectors....
Ik heb een Piel Frama case om mijn P900 en naar mijn idee heb je dan ook niet meer echt zo'n screen protector nodig, tenminste, als je beetje voorzichtig met de P900 om springt.
Je moet er alleen voor zorgen dat je stylus schoon is, dat er geen troep op zit wat krassen veroorzaakt, maarja als je hem steeds achterin de P900 opbergt nadat je klaar bent hou je hem goed schoon.
Je bedoelt dit? Geen reden om geen screenprotector te gebruiken mijns inziens. De Piel Frama case vervangt niet de screenprotector. Volgens Djurre24 ook niet.

Fujitsu Siemes T830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi beste mede p900 gebruikers,

Het volgende. Ik ben al een tijd op zoek naar een progje die mijn sms en mms berichten vanuit mijn telefoon automatisch kan synchroniseren zodat deze op mijn pc staan (het liefst natuurlijk een beetje overzichtelijk, wie - tijd - datum (net zoals in inbox van mijn P900)). Ik kan hier niks over terugvinden. De berichten moeten dan wel in leesbaar en afspeelbaar formaat op mijn pc staat zodat ik bij mms deze kan afspelen op mijn pc!. Voor mijn vorige tel een nokia 7650 heb ik een half jaar terug ook al gezocht maar niets gevonden :'(

Alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schral schreef op 20 maart 2004 @ 14:07:
[...]

Je bedoelt dit? Geen reden om geen screenprotector te gebruiken mijns inziens. De Piel Frama case vervangt niet de screenprotector. Volgens Djurre24 ook niet.
Wat ik bedoelde was is dat je eigenlijk alleen een Screen protector nodig hebt als je geen hoes van piel frama o.i.d. gebruikt.
Stel je draagt je P900 in je broekzak zonder hoesje dan is een screen protector wenselijk.
Maar als je hem wel in een hoes draagt is het niet echt nodig naar mijn idee.
Tijdens het gebruik moet je er alleen voor zorgen dat je stylus schoon is en dan kan er echt niets gebeuren met je scherm, ben je klaar? berg de P900 weer netjes op in zijn hoes en hij is weer klaar voor transport.
Op zich heb ik niks tegen die screen protectors hoor, maar heb nu 2 merken uitgeprobeert waaronder de Belkin en ik vind gewoon echt dat de kwaliteit van het scherm beduidend achteruit gaat, en dat is gewoon zonde, je scherm mag dan wel wat meer beschermd zijn, maar het plezier van zo'n mooi scherm gaat er wel een beetje vanaf als de kwaliteit achteruit gaat door zo'n screen protector.
Maar goed, dit is mijn mening, ieder moet natuurlijk voor zich weten wat hij doet, en je hoeft het hier niet mee eens te zijn natuurlijk, het is alleen maar mijn ervaring, ervaar het zelf zou ik zeggen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schral schreef op 20 maart 2004 @ 14:07:
[...]

Mocht je er voor kiezen geen screen protector te gebruiken en je hebt last dat je scherm vettig en/of vies wordt heb je bij de Albert Heijn van die Swirl vochtige brillendoekjes die je scherm weer helemaal schoon, streeploos als nieuw maken.
Die doekjes zijn niet alleen geschikt voor brillen, maar ook voor cd's, fototoestellen, televisie's e.d. (zit geen agressief schoonmaakmiddel in verwerkt)
Enne, nee ik werk niet bij de Albert Heijn dus dit is geen reclame boodschap O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

Intentionally left blank.

Ik baal opzich wel, op geen een manier krijg ik mijn SE P900 meer in de cradle, hij past er wel in hoor... Maar op geen van de PC's waar ik geprobeerd hebt zegt hij dat hij geconnect is, IR wil nog wel... ;(

Iemand hier ook last van gehad?

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Nu online
ja ik.

Heb het ook al eerder gepost. Vreemde is wel dat het op mijn laptop gewoon doet:
dikkiedik schreef op 01 maart 2004 @ 01:44:
hmmm, ik heb een erg vreemd probleem met mijn p900.
Heb al op internet meerdere mensen gezien met dit probleem.
http://www.esato.com/boar...44581&forum=35#post596797
http://www.esato.com/boar....php?topic=52149&start=20

Mijn pc herkent wel dat er een apparaat is aangesloten via de cradle, maar het blijft hangen op "verbinden". De p900 wordt gewoon niet herkend dus door pc suite.

Ik heb alles geprobeerd,waaronder firewall uit, norton software verwijderd, etc, maar het werkt nog steeds niet.
Het is waarschijnlijk een compatibiliteitsprobleem zijn met een ander stukje software of drivers. Het heeft iig wel iets te maken met de com poorten.

Het vreemde is dat het op andere pc's hier thuis wel gewoon werkt. :(

Naja, dan maar alles via de laptop doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ook al eens de firewall uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Wellicht wel leuk voor P900 gebruikers, hier een plaatje van de P900 die TomTom draait. De foto is genomen op de CeBIT van dit jaar en is gemaakt door Pocketpc-club.nl:

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/2730_9.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt Tom Tom uit voor de p900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 12:54:
Wanneer komt Tom Tom uit voor de p900?
Ja, dat wil ik ook wel eens weten...
Plus prijzen :)
Ik wil ooit nog wel eens een goed werkend GPS-systeempje op me P900 namelijk, lijkt me wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Hmm inderdaad, vraag me wel alleen af hoe groot je maps zijn?
Misschien worden die dingen wel geleverd met memstick duo 128?
Tevens duurt het dan een eeuwigheid als je die dingen dan naar telefoon moet toesturen!

Ik heb wel eens een verbinding gehad met zo'n bluetooth gps ontvanger, dus das wel mogelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 22-03-2004 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ik heb TomTom voor m'n pocketpc en geheel benelux past goed op een 64 mb SD kaartje...dus

en je hebt toch memstick readers of niet? dan kan je daar heel makkelijk het kaartje opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Nitai schreef op 22 maart 2004 @ 14:40:
ik heb TomTom voor m'n pocketpc en geheel benelux past goed op een 64 mb SD kaartje...dus
Echter - als je op vakantie gaat wil ik geen laptop meenemen om de kaartjes van Spanje en Frankrijk mee te nemen.... Misschien eens een goede reden om grotere MS's te gaan ondersteunen, of (mjam) een bluetooth module voor de ipod (of iHP-100) uit brengen zodat je die als externe HD kan gebruiken......

(Overigens bestaan er al BT HD's, maar ik heb al een mobiele harddisk met batterij als mp3 speler, dus waarom die niet gebruiken.....)

[ Voor 25% gewijzigd door reinhrst op 22-03-2004 15:45 ]

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Benelux, Spanje en Frankrijk passen wel op een 128 mb kaartje ;)
Als je het geld toch wilt uitgeven voor een ipod, dan kan je net zo goed nog een MS kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Nu online
running man schreef op 22 maart 2004 @ 11:55:
Ook al eens de firewall uitgeschakeld?
Ja, geen resultaat helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schral
Originele onderschrift bij de foto op pocketpc-club.nl:

"TomTom Navigator op een P900! TomTom had een screenshot van Navigator erop gezet, maar op dit moment is alleen Citymaps mogelijk. Dus of en wanneer dit op de markt komt is nog niet bekend."

Nog ff wachten dus.

Misschien is dit nog beter, in ieder geval een alternatief voor Wayfinder:

"Navigon is heel goed bezig. Navigon 4.0 is nog in beta en wordt eind april verwacht voor de Pocket PC, dus Engin zal ook pas daarna komen en de Smartphone en Symbian-versies komen een maand later. Op de Clubdag zullen wij de Smartphone-versie laten zien. In tegenstelling tot Wayfinder heeft Navigon als eerste de software en kaarten op een SD-kaart staan, dus je bent niet gebonden aan GPRS. Dit wordt echt een killer-applicatie voor de Smartphone en wij zijn blij deze op 10 april aan jullie te laten zien."

Fujitsu Siemes T830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

schral schreef op 23 maart 2004 @ 14:33:
Originele onderschrift bij de foto op pocketpc-club.nl:

"TomTom Navigator op een P900! TomTom had een screenshot van Navigator erop gezet, maar op dit moment is alleen Citymaps mogelijk. Dus of en wanneer dit op de markt komt is nog niet bekend."

Nog ff wachten dus.

Misschien is dit nog beter, in ieder geval een alternatief voor Wayfinder:

"Navigon is heel goed bezig. Navigon 4.0 is nog in beta en wordt eind april verwacht voor de Pocket PC, dus Engin zal ook pas daarna komen en de Smartphone en Symbian-versies komen een maand later. Op de Clubdag zullen wij de Smartphone-versie laten zien. In tegenstelling tot Wayfinder heeft Navigon als eerste de software en kaarten op een SD-kaart staan, dus je bent niet gebonden aan GPRS. Dit wordt echt een killer-applicatie voor de Smartphone en wij zijn blij deze op 10 april aan jullie te laten zien."
Ben benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen in TomTom-land...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:16
Is er toevallig iemand die een idee heeft hoe je mophun-spellen kunt installeren op de P900?

Ik heb nu ergens een mophun-spel gevonden (.mpn) en als ik dat op mijn memorystick wil zetten kan dat alleen in de document map. Als ik er daarna op de p900 mee naartoe ga, en ik open het bestand dan geeft hij een melding:

Onbekende Indeling
Er is geen viewer aangetroffen om dit bestand te openen.

Volgens de startpost hierboven zou het toch mogelijk moeten zijn om ze te spelen, al kan ik er ook niks over vinden in de handleiding.

Dus als er iemand is die mij kan helpen: graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Flard schreef op 23 maart 2004 @ 17:03:
Is er toevallig iemand die een idee heeft hoe je mophun-spellen kunt installeren op de P900?
Ik weet niet zoveel van Mophun games, maar ik heb deze 2 links gevonden:

Klik
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede middag,

Dit als eerste post zijnde even een kleine introductie;
Naam is Guus, ben 23, kom uit schiedam en studeer informatica in Den Haag.

Allereerst grote complimenten over het gehele forum en vooral over de P900
sectie. Ik ben sinds gister ook een trotse eigenaar en ben helemaal verliefd
op het ding. Heb gelijk ook een card-reader gekocht en een USB Bluetooth
adapter (a 38,99 E bij de mediamarkt... voor in de price watch ;) ).
En hier ging mijn vraag eigenlijk over:
In aanloop naar het aanschaffen van m'n P900 heb ik alle 3 de P900 delen
doorgelezen. Zo las ik dat het mogenlijk was om via Bluetooth met de P900 verbinding te maken met de internet verbinding van je PC.
(las over iemand die lekker aan het MSN-en was op de bank via zo'n verbinding)
Nu communiceren m'n PC en de P900 heel gezellig met elkaar, maar waar kan je
nou instellen op je P900 dat ie gebruik moet maken van je Bluetooth (internet) verbinding??

Alvast bedankt en mvg,

Guus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 17:26:
Een goede middag,

Dit als eerste post zijnde even een kleine introductie;
Naam is Guus, ben 23, kom uit schiedam en studeer informatica in Den Haag.

Allereerst grote complimenten over het gehele forum en vooral over de P900
sectie. Ik ben sinds gister ook een trotse eigenaar en ben helemaal verliefd
op het ding. Heb gelijk ook een card-reader gekocht en een USB Bluetooth
adapter (a 38,99 E bij de mediamarkt... voor in de price watch ;) ).
En hier ging mijn vraag eigenlijk over:
In aanloop naar het aanschaffen van m'n P900 heb ik alle 3 de P900 delen
doorgelezen. Zo las ik dat het mogenlijk was om via Bluetooth met de P900 verbinding te maken met de internet verbinding van je PC.
(las over iemand die lekker aan het MSN-en was op de bank via zo'n verbinding)
Nu communiceren m'n PC en de P900 heel gezellig met elkaar, maar waar kan je
nou instellen op je P900 dat ie gebruik moet maken van je Bluetooth (internet) verbinding??

Alvast bedankt en mvg,

Guus
Al je antwoorden zijn te vinden hier in het forum, s.v.p. goed doorlezen + startpost |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 17:26:
Zo las ik dat het mogenlijk was om via Bluetooth met de P900 verbinding te maken met de internet verbinding van je PC.
Bij de overige links in de SP staat deze link.

offtopic:
Het is niet toegestaan om groetjes onder je bericht te zetten.
Veel plezier op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op 24 maart 2004 @ 18:09:
[...]

Bij de overige links in de SP staat deze link.

offtopic:
Het is niet toegestaan om groetjes onder je bericht te zetten.
Veel plezier op GoT
Na het nog 4 keer doorlezen van dit topic en het nog vaker doornemen van
die link ben ik een heel eind gekomen. Alvast bedankt daarvoor, maar je hoort
het al... nog niet helemaal. Hij wil nu wel het internet op via mijn adsl verbinding
als hij op z'n cradle staat, maar zodra je hem eraf haalt stopt ie er gelijk mee.
Ik heb alle stappen gevolgd en krijg alles precies het zelfde (ook die fout melding)
alleen daarna kan je volgens die manual de status kijken en dan ben ik gewoon
niet connected.
Iemand hier de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 13:07:
[...]

Na het nog 4 keer doorlezen van dit topic en het nog vaker doornemen van
die link ben ik een heel eind gekomen. Alvast bedankt daarvoor, maar je hoort
het al... nog niet helemaal. Hij wil nu wel het internet op via mijn adsl verbinding
als hij op z'n cradle staat, maar zodra je hem eraf haalt stopt ie er gelijk mee.
Ik heb alle stappen gevolgd en krijg alles precies het zelfde (ook die fout melding)
alleen daarna kan je volgens die manual de status kijken en dan ben ik gewoon
niet connected.
Iemand hier de oplossing voor?
Het is toch via bluetooh dus waarom moet tie dan op je cradle staan?
Je gaat toch niet als je phone op je cradle staat, lopen inetten. Dat schiet toch nie op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 25 maart 2004 @ 14:57:
[...]
Het is toch via bluetooh dus waarom moet tie dan op je cradle staan?
Je gaat toch niet als je phone op je cradle staat, lopen inetten. Dat schiet toch nie op...
Klopt, daarom is het ook een probleem en vraag ik om een oplossing...
Maar het vreemde aan heel het verhaal is:
wel inet op de cradle,
geen inet los van cradle...

Las ergens dat het aan het goed zetten van de com poorten lag, maar heb alles
ongeveer gedaan... maar 't werkt echt alleen met cradle.

Hier een klein plaatje van de connectie:
Afbeeldingslocatie: http://82.161.22.72:84/btconnectie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 15:32:
[...]
Las ergens dat het aan het goed zetten van de com poorten lag, maar heb alles
ongeveer gedaan... maar 't werkt echt alleen met cradle.
Heb zelf m'n P900 nog niet, maar wat ik van anderen heb begrepen is "ongeveer" doen niet goed genoeg, en moet je precies de handleiding stap voor stap volgen. Eventueel kan je dan later de dingen naar eigen wensen weer aanpassen en stap voor stap kijken waar het fout gaat......

Durf het bijna niet te vragen, maar weet trouwens iemand of er ook een dergelijke handleiding bestaat voor linux?

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm wat denken jullie wat een 2e hands P900 (1.5 maand oud, zonder sim-lock) nog waard is? Mijn vriendin heeft er 1tje maar kan er niet mee overweg :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 20:02 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.