ik doe dat gewoon via mijn provider. (bij Vodafone is dat nummer 444 alhoewel dat nu vernieuwd zal zijn in een 4-cijferig nummer)Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 14:11:
Waar kan ik instellen dat ik altijd anoniem bel? ik heb het niet kunnen vinden!
Verwijderd
Ik heb gewoon aan orange doorgegeven dat mijn nr altijd anoniem moet blijven hoef je ook niet steeds te kloten met je phone .
Greetz
Greetz
Ik zag verschillende mensen die verbinding maakten met intetnet via bluetooth en adsl/kabel, maar voor zover ik het gezien heb was dit altijd i.c.m. een PC. Zijn er mensen die een bluetooth Access Point hiervoor geprobeerd hebben, zodat het ook werkt als de PC niet aan staat?
Kijk inderdaad even naar zomertijd/wintertijd of de timezones van je computer en je P900. Tgenwoordig gaan bijna alle tijddingen in UTC.Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 23:00:
ok, problemen die ik gepost heb zijn dankzij jullie raad en de vriendelijke dame van de helpdesk opgelost MAAR nu heb ik nog iets ontdekt...
uur op gsm: 2255Hr
uur op pc: 2255Hr.
Ik zet de p900 op de syncstation en secondje later is uur op gsm 2355Hr.
optie op tijd te synchronsieren staat aan, maar is wel raar dat hij er een uurtje bijdoet
Claude
Verwijderd
Hoi P900 vrienden.
Ik heb de P900 i.c.m. T-Mobile abonnement
maar heb ook nog niet de juiste instellingen voor GPRS en MMS gevonden.
Kan iemand ze mailen of hier posten?
THX!!!
THX!!!
Verwijderd
Nog even een tip: wie een goed perfect passend tasje zoekt voor de P900
die je met stevig KLITTENBAND aan de riem kan bevestigen (dus niet met zo´n klip moet even naar Vodafone gaan, die verkopen leren tasjes waar de P900 perfect in kan, en je hem met tasje en al stevig aan je broekriem kan bevestigen.
Artikel heet Holster Lederen Tasje Small
euro 17,99
die je met stevig KLITTENBAND aan de riem kan bevestigen (dus niet met zo´n klip moet even naar Vodafone gaan, die verkopen leren tasjes waar de P900 perfect in kan, en je hem met tasje en al stevig aan je broekriem kan bevestigen.
Artikel heet Holster Lederen Tasje Small
euro 17,99
zie op de site van Sony Ericsson zelf... Is namelijk al verschillende malen in dit topic voorgekomen al...Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 19:00:
Hoi P900 vrienden.
THX!!!
om mezelf even te quoten ->
Tha BasZ schreef op 23 februari 2004 @ 18:07:
[...]
Ik heb gewoon de telefoonconfigurator gebruikt die op Sony Ericsson stond (enzo dus me planet/t-mobile dingen ingesteld).
Hier werkt gewoon alles goed eigenlijk, geen rare dingen.
Mocht iemand nog dingen willen weten over instellingen ervan, kan je het altijd vragen
Voor de duidelijkheid:
WAP/GPRS configurator
E-mail configurator
MMS configurator
(allemaal dus via de officiele SE site te verkrijgen)
[ Voor 52% gewijzigd door Tha BasZ op 04-03-2004 19:28 ]
Verwijderd
Bedankt settings staan erin hoe kan ik eigenlijk verbinden maken met internet via de opera browser, kan dat ook via t-zones gprs? hij laadt de pagina-s niet namelijk als ik via t-zones gprs verbindt.
Ik heb de links maar ff duidelijk in de startpost gezetTha BasZ schreef op 04 maart 2004 @ 19:25:
[...]
zie op de site van Sony Ericsson zelf... Is namelijk al verschillende malen in dit topic voorgekomen al...
om mezelf even te quoten ->
[...]
Verwijderd
Heej allemaal!
ik ga wss de P900 aanschaffen.
Nou heb ik ff een vraagje:
Wanneer komt de P1000 (of een andere naam) het nieuwe model dus uit?
Ik wil wel ff up to date zijn voor zoveel geld
(koop em simlockvrij
)
ik ga wss de P900 aanschaffen.
Nou heb ik ff een vraagje:
Wanneer komt de P1000 (of een andere naam) het nieuwe model dus uit?
Ik wil wel ff up to date zijn voor zoveel geld
Heb geen idee wanneer dat uit komt, misschien is het wel een hoax. Ik zou het anders wel bijzonder rap vinden, elk jaar een nieuwe smart phone uitbrengen. Ik heb nu bijna 3 maanden mijn p900, en het enigste wat ik zou willen is de 128 grens doorbreken!
Ik heb wel een idee hoe je het misschien een beetje kan vergroten, maar of dat gaat werken weet ik niet.
Wie kent het programma stacker of drive space nog? Als je dit nou is lostaat op je memstick. Of iemand moet zo slim zijn om zo'n programma voor de p9/800 te schrijven.
Ik heb wel een idee hoe je het misschien een beetje kan vergroten, maar of dat gaat werken weet ik niet.
Wie kent het programma stacker of drive space nog? Als je dit nou is lostaat op je memstick. Of iemand moet zo slim zijn om zo'n programma voor de p9/800 te schrijven.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Vraag is wat je zoal op die mem-stick wil zetten. Als je rond de 128MB bij je hebt, zullen dat op het algemeen toch foto's/muziek/video zijn, allemaal dingen die met een lossless compressie (zoals drivespace), niet kleiner te maken zijn.
Overigens kun je grote documenten gewoon met Symb Zip (en ongetwijfeld nog een hand vol programma's) zippen.
<edit>
Overigens laat een kleine search in het forum zien dat de P1000 in Q4 verwacht wordt (zie ook hier (linkje gejat van SJOE®DO)
Overigens kun je grote documenten gewoon met Symb Zip (en ongetwijfeld nog een hand vol programma's) zippen.
<edit>
Overigens laat een kleine search in het forum zien dat de P1000 in Q4 verwacht wordt (zie ook hier (linkje gejat van SJOE®DO)
[ Voor 23% gewijzigd door reinhrst op 04-03-2004 22:10 ]
Claude
Verwijderd
TIP-TIP-TIP-TIP-TIP-TIP-TIP-TIP-TIP-TIPTIP-TIP-TIP-TIP-TIP-TIP-TIP
Voor iedereen die zijn Touchscreen van z'n P900 goed beschermt
wil hebben kan ik de Belkin Screenprotector van Pevi-NL aanraden.
Voor de kosten hoef je het dan ook niet te laten.
Je zal de eerste niet zijn die er plots een Kras in heeft staan...
doe er je voordeel mee, ik spreek uit ervaring.
meer info:
pevipost@hotmail.com
meer info:
pevipost@hotmail.com
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 22:36 ]
Ik heb er zelf één gemaakt (of eigenlijk meerdere), gewoon met een overheadsheet. Je kan die namelijk prima tussen je schermpje en het plastic van je telefoon schuiven, je moet enkel dus het wat groter afsnijden dan het scherm is (6.4cm x 4.5cm).Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 22:51:
Kijk op onderstaande link:
http://groups.msn.com/Clu...eaccessoiresvervolg1.msnw
dubbelpost, kan mij ook wel eens overkomen
[ Voor 92% gewijzigd door GKW op 05-03-2004 12:12 ]
oud nieuws........Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 22:51:
Kijk op onderstaande link:
http://groups.msn.com/Clu...eaccessoiresvervolg1.msnw

ik snap je vraag niet helemaal... Als je de Opera browser opstart, dan vraagt tie toch gewoon om een inet verbinding en dan open je die gewoon. Wat heb je aan t-zones als je gewone gprs hebt??Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 19:55:
Bedankt settings staan erin hoe kan ik eigenlijk verbinden maken met internet via de opera browser, kan dat ook via t-zones gprs? hij laadt de pagina-s niet namelijk als ik via t-zones gprs verbindt.
Ik hoop nu dat het eindelijk eens duidelijk isFlint schreef op 04 maart 2004 @ 20:10:
[...]
Ik heb de links maar ff duidelijk in de startpost gezet
Inderdaad oud nieuws, maar maakt niet uit.
Het is wel even handig om dit soort nieuws te herhalen voor de mensen die nieuw zijn hiero. Want het is een fantastisch product namelijk
Je moet voor het "normale" internet via Opera wel een GPRS bundel hebben bij T-Mobile, anders kun je alleen maar WAP sites bekijken 
Kost 5 euro in de maand en dan 2,50 per MB.
//
Er zijn toch 2 soorten gprs-abbo's bij T-Mobile?man-o-script schreef op 05 maart 2004 @ 12:25:
Je moet voor het "normale" internet via Opera wel een GPRS bundel hebben bij T-Mobile, anders kun je alleen maar WAP sites bekijken
Ik zie nu net dat het allemaal veranderd is... -> Klik!
Okay, ik ben even wezen stoeien met de cluster size van de memory stick!
Ik heb met format totaal 129,6 mb vrij gekregen. Dit door cluster aan te geven 8192. Grotere cluster aangeven heeft geen zin, de vrije ruimte blijft hetzelfde.
ff wachten en klaar!
Ik heb met format totaal 129,6 mb vrij gekregen. Dit door cluster aan te geven 8192. Grotere cluster aangeven heeft geen zin, de vrije ruimte blijft hetzelfde.
code:
1
| format X: /A:8192 |
ff wachten en klaar!
Wat heeft dit voor zin dan? dat je iets van 3 a 4 mb meer hebt???Dj_Neo_Ziggy schreef op 05 maart 2004 @ 13:55:
code:
1 format X: /A:8192
ff wachten en klaar!
Yup, stel dat je nou ff er op wilt zetten, en dan past het niet.
Tevens verkoopt sony die dingen als 128 mb duo sticks. Als je hem uit de verpakking in je card reader stopt, ziet ie 123 mb. Dus met een goede format wil je toch zo'n 6mb
Tevens verkoopt sony die dingen als 128 mb duo sticks. Als je hem uit de verpakking in je card reader stopt, ziet ie 123 mb. Dus met een goede format wil je toch zo'n 6mb
Anders hoeft er ook geen p1000 te komen die de limiet van 128 doorbreekt, want blijkbaar is het genoeg.Wat heeft dit voor zin dan? dat je iets van 3 a 4 mb meer hebt???
Verwijderd
Ik heb geen GPRS bundel bij Tman-o-script schreef op 05 maart 2004 @ 12:25:
T-Mobile maar kan toch via GPRS het internet op nu.
Denk dat je alleen ff je T-zones GPRS moet activeren
maar een GPRS bundel is niet nodig.
Nog bedankt voor je tips het werkt nu perfect.
Zie specs startpost.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 18:34:
Wat wordt er bedoeld met de 128 MB grens, dat er op dit moment nog geen 128 MB kaartjes op de markt zijn of kan de P900 maximaal 128 MB aan?
Verwijderd
Maximaal 128MB, géén ondersteuning voor Memorystick Duo PRO
Dit snap ik, dus als er een 256 MB mmstick duo uitkomt ondersteunt de P900 dit niet?
Dit snap ik, dus als er een 256 MB mmstick duo uitkomt ondersteunt de P900 dit niet?
dat staat er toch, en die is er alVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 19:34:
Had wel een ander idee toen ik nog een p800 had.
Je had een speciaal converterje wat je in je memory stick duo stopte, onder je batterij.
Met wat platte draad (ben naam ff kwijt) kreeg je een expantie slot na je batterij, je kreeg dus ook een nieuw achterkantje. Daar zat dan een gewone memory stick. natuurlijk ook max 128 mb. Maar als je die duo's van Lexar gebruikt kan je toch aardig wat kwijt.
Je had een speciaal converterje wat je in je memory stick duo stopte, onder je batterij.
Met wat platte draad (ben naam ff kwijt) kreeg je een expantie slot na je batterij, je kreeg dus ook een nieuw achterkantje. Daar zat dan een gewone memory stick. natuurlijk ook max 128 mb. Maar als je die duo's van Lexar gebruikt kan je toch aardig wat kwijt.
P800 Memory Jacket of zo heette die dingen, ziet er overigens ook niet echt uit op je P900 denk ikDj_Neo_Ziggy schreef op 05 maart 2004 @ 22:50:
Had wel een ander idee toen ik nog een p800 had.
Die zullen nooit uitkomen.... de limiet van Memorystick en Memorystick Duo is 128MB.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 19:34:
Vandaar dat Sony de PRO variant ontwikkeld heeft. Deze gebruikt een andere techniek en is dus alleen te gebruiken als de hardware geschikt gemaakt is.
Ik ben redelijk goed onder de indruk van de P900
, maar heb al wel 2 tekortkomingen ontdekt :
1. Met de klep dicht is het onmogelijk om direct (dus zonder het scrollwieltje te gebruiken) naar een bepaalde datum te gaan in agenda en/of
om een zoekactie uit te voeren naar een trefwoord v.e. afspraak/herinnering..
2. Het zoomniveau in de applicatie telefoon (klep open) verandert steeds van klein terug naar gemiddeld, telkens de P900 wordt in- en
uitgeschakeld..
3. Soms treedt het fenomeen op dat een ingevoerd agenda-item nadien niet meer te bespeuren valt. Het is gewoon verdwenen. Wat kan
hiervan de oorzaak zijn ?
Ik weet het, geen onoverkomelijk zaken, maar toch zou het leuk geweest zijn moest het wél goed werken
Iemand ondertussen een oplossing hiervoor gevonden ???
1. Met de klep dicht is het onmogelijk om direct (dus zonder het scrollwieltje te gebruiken) naar een bepaalde datum te gaan in agenda en/of
om een zoekactie uit te voeren naar een trefwoord v.e. afspraak/herinnering..
2. Het zoomniveau in de applicatie telefoon (klep open) verandert steeds van klein terug naar gemiddeld, telkens de P900 wordt in- en
uitgeschakeld..
3. Soms treedt het fenomeen op dat een ingevoerd agenda-item nadien niet meer te bespeuren valt. Het is gewoon verdwenen. Wat kan
hiervan de oorzaak zijn ?
Ik weet het, geen onoverkomelijk zaken, maar toch zou het leuk geweest zijn moest het wél goed werken
Iemand ondertussen een oplossing hiervoor gevonden ???
Verwijderd
Ik ben erg onder de indruk van de P900. De office appz en de remote control voor je pc (server>>client) zijn echt vet. Ik heb alleen een probleem. Mijn BTTray.exe loopt de hele tijd vast. Het progje reageert na een paar minuten niet meer. Ik heb een sitecom bluetooth dongle, en de laatste software geinstalleerd. Heeft iemand enig idee hoe het komt?
ik kan een p900 toestel krijgen voor 250 krijgen (nieuw inclusief abbo 30 euro per maand)).
nou vraag ik me af of dit een goede deal is? of kan ik beter doorgaan zoek naar een andere deal?
verder heb ik nog een aantal vragen:
ik weet dat de p900 kleiner is dan de p800 (schilt niet veel) maar heb toch gemerkt dan de p800 toch te groot is ook al is de p800 een mobiel waar je alles mee kan. nou vraag ik me af of er makkelijke krassen komt die die scherm en of die nog steeds zo lomp is als de p800? (mijn huidige mobiel is nokia 8310).
Ook vraag ik me af of ik de memory stick (van mijn sony digi camera) kan gebruiken?
@edit@
ik hoef de nokia 8310 maar een keer op te laden en ik kan weer een weekje verder zonder hem opnieuw te laden. nou vraag ik me af hoe vaak je de p900 moet opladen? is dat echt 1 keer in de 2 dagen of zo of net als de nokia 1 keer per week? nou koop ik de p900 niet voor de games of zo maar meer voor de pda functie, mp3 speler en foto camera. deze zal ik dus waarschijnlijk veel gaan gebruiken. zijn er ook mogelijkheden om bepaalde dingen uit te zetten om stroom te kunnen besparen?
en tenslotte over het bellen?
ik bedoel wat ik heb begrepen heb is dat je het klepje weg kan halen. kan je dan hiermee nog steeds bellen? en als je belt loop je er dan bij als een idioot? wat de p800 is ook huge als je snap wat ik bedoel
greetz
nou vraag ik me af of dit een goede deal is? of kan ik beter doorgaan zoek naar een andere deal?
ik weet dat de p900 kleiner is dan de p800 (schilt niet veel) maar heb toch gemerkt dan de p800 toch te groot is ook al is de p800 een mobiel waar je alles mee kan. nou vraag ik me af of er makkelijke krassen komt die die scherm en of die nog steeds zo lomp is als de p800? (mijn huidige mobiel is nokia 8310).
Ook vraag ik me af of ik de memory stick (van mijn sony digi camera) kan gebruiken?
@edit@
ik hoef de nokia 8310 maar een keer op te laden en ik kan weer een weekje verder zonder hem opnieuw te laden. nou vraag ik me af hoe vaak je de p900 moet opladen? is dat echt 1 keer in de 2 dagen of zo of net als de nokia 1 keer per week? nou koop ik de p900 niet voor de games of zo maar meer voor de pda functie, mp3 speler en foto camera. deze zal ik dus waarschijnlijk veel gaan gebruiken. zijn er ook mogelijkheden om bepaalde dingen uit te zetten om stroom te kunnen besparen?
ik bedoel wat ik heb begrepen heb is dat je het klepje weg kan halen. kan je dan hiermee nog steeds bellen? en als je belt loop je er dan bij als een idioot? wat de p800 is ook huge als je snap wat ik bedoel
greetz
[ Voor 38% gewijzigd door naruto op 07-03-2004 00:24 ]
Verwijderd
b schreef op 07 maart 2004 @ 00:13:
ik kan een p900 toestel krijgen voor 250 krijgen (nieuw inclusief abbo 30 euro per maand)).
> Prima deal ja!!!
> Koop een screenprotector, en je hebt nergens last van...
> Nee, er gaat alleen Memorystick Duo® in (die is de helft zo groot als een "gewon e" memorystick.
@edit@
> Ik doe gemiddeld een dag of 4 á 5 met een volle accu... Ligt eraan hoeveel je met je gsm doet.
> Als je vind dat je erbij loopt als een idioot denk ik: HOE IST!!! Zal me worst wezen wat een ander van MIJ denkt. En als je het klepje weghaalt kun je nog steeds bellen ja
greetz
Dit hangt natuurlijk van een heel hoop andere dingen af: Belminuten, contractduur, GPRS kosten, uiteraard kwaliteit van de betreffende operator, en die dingen hangen weer af van je bel/surf gedrag. Eigenlijk onmogelijk om te zeggen dus (Het is zeker geen slechte deal, maar het zou dus best kunnen dat je met een ander systeem veel beter af bent).b schreef op 07 maart 2004 @ 00:13:
Ik bel om iemand te bereiken, niet zo zeer om er cool uit te zien. Maar ik denk ook dat de gadget-waarde van het ding dusdanig hoog is dat je het komende jaar niet voor l*l zal lopen.b schreef op 07 maart 2004 @ 00:13:
En anders koop je er toch gewoon zo'n BT-headsetje erbij....
Claude
tja ik koop geen nieuwe telefoon om er cool uit te zien of zo maar heb ook geen zin om elke dag een groot ding mee te sjouwen als je gewend ben met een kleinere mobiel. Gelukkig is de p900 een stukje kleiner dan de p800.
nou hier de overige info:
orange 2 jaar geen aansluit kosten, per maand 32 euro en 300 belminuten.
ik weet dus niet of dit een goede deal is.
wat ik ook graag wil weten waar je die stylus laat? doe je dat in de telefoon zelf aan de zij kanten of moet je die telkens los meenemen?
greetz
wat ik ook graag wil weten waar je die stylus laat? doe je dat in de telefoon zelf aan de zij kanten of moet je die telkens los meenemen?
greetz
Je stylus zit gewoon in je phone, kijk voor de gein anders in de startpost... daar staat veel info in!b schreef op 07 maart 2004 @ 16:23:
tja ik koop geen nieuwe telefoon om er cool uit te zien of zo maar heb ook geen zin om elke dag een groot ding mee te sjouwen als je gewend ben met een kleinere mobiel. Gelukkig is de p900 een stukje kleiner dan de p800.
greetz
bedankt voor de tip:D.Tha BasZ schreef op 07 maart 2004 @ 16:27:
[...]
Je stylus zit gewoon in je phone, kijk voor de gein anders in de startpost... daar staat veel info in!
nou heb ik een deel van de topic al gelezen maar ik kon weinig informatie vinden over software. nou vraag ik me af waar je gratis software kan downloaden voor de verschillende sony ericsons mobiele telefoons? ik zoek namelijk de wayfinder (weet niet of deze gratis is te downloaden).
en zijn er nog andere handige software dat ik zeker moet downloaden en moet installeren (behalve de firmware upgrage)? (moet dat downloaden altijd via je mobiel of kan dat ook via de pc en dat rechtstreeks de software installeren op je mobiele telefoon?)
greetz
Om BasZ te citeren: kijk voor de gein anders in de startpost... daar staat veel info in!b schreef op 07 maart 2004 @ 16:58:
[...]
bedankt voor de tip:D.
nou heb ik een deel van de topic al gelezen maar ik kon weinig informatie vinden over software. nou vraag ik me af waar je gratis software kan downloaden voor de verschillende sony ericsons mobiele telefoons? ik zoek namelijk de wayfinder (weet niet of deze gratis is te downloaden).
en zijn er nog andere handige software dat ik zeker moet downloaden en moet installeren (behalve de firmware upgrage)? (moet dat downloaden altijd via je mobiel of kan dat ook via de pc en dat rechtstreeks de software installeren op je mobiele telefoon?)
Sterker nog, ik heb zelf een paar dagen geleden de P900 besteld (€200 icm 2 jarig vodafone 240 business abbo, €30 p/m voor belkosten, €7 p/m voor 75 smsjes, €12,50 p/m voor 6 MB GRPS/UMTS), en voordat ik besloot om 'm te kopen heb ik even het hele topic doorgelezen - zo zie je gelijk alle problemen die andere mensen ermee hadden en even op de aangegeven software-pagina's gebladerd. Ik vond dat een goed bestede 2 uurtjes voor een dergelijke aankoop. Bovendien voorkom je dan dat je iedereen tegen je in het harnas jaagt door vragen te stellen die al 10 keer zijn beantwoord.
Overigens helpt het in dat geval om in je prefs het aantal berichten per pagina flinkt te verhogen.
Claude
Verwijderd
Hoi dudes
Ik heb een bluetooth adapter van trust gekocht heeft iemand enig idee hoe ik met mijn P900 het internet op kan via mijn pc
Ik heb een bluetooth adapter van trust gekocht heeft iemand enig idee hoe ik met mijn P900 het internet op kan via mijn pc
Ik blijf het herahalen... KIJK IN DE STARTPOST!!Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 19:50:
Hoi dudes
(sorry dat ik een beetje
Voor als je het echt niet ziet -> Klik!
Staat overigens weer in het allerbekende STARTPOST!
Dat probeer ik dus inderdaad te zeggen met het eerste deel van me post, sommige mensen snappen het tenminste. Ik wil niemand voor de rest in het harnas jagen of, maar als de vraag al tig keer gevraagd is dan wordt ik een beetjereinhrst schreef op 07 maart 2004 @ 17:47:
[...]
Om BasZ te citeren: kijk voor de gein anders in de startpost... daar staat veel info in!
....
Overigens helpt het in dat geval om in je prefs het aantal berichten per pagina flinkt te verhogen.
[ Voor 35% gewijzigd door Tha BasZ op 07-03-2004 19:59 ]
Verwijderd
sorry hoor maar heb geen tijd om alles eerst te lezen....moet straks weer een vlucht doen en iemand die me ff snel een antwoord kan geven gaat stukken sneller
Ik bedoelde het niet kwaad of zo, en natuurlijk heb je ook wel gelijk dat het zo sneller is.Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 20:15:
sorry hoor maar heb geen tijd om alles eerst te lezen....moet straks weer een vlucht doen en iemand die me ff snel een antwoord kan geven gaat stukken sneller
Maar die vraag is al zoveel keer gevraagd...
Verwijderd
owkay... me 2 sorry
alleen... tis gewoon beetje sjitty..... bluetooth internet verbinding werkte net wel want... ging op P900 op msn via de pc zijn internet verbinding alleen in Opera op de P900 vraagt ie aldoor naar internet verbinding en dat moet niet want wil op internet op de P900 via internet van me pc

Ik weet hier voor de rest niet veel van, want ik heb (nog) niet met bluetooth lopen kloten, maar iemand hier heeft vast wel eens dit probleem gehad???Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 22:08:
owkay... me 2 sorryalleen... tis gewoon beetje sjitty..... bluetooth internet verbinding werkte net wel want... ging op P900 op msn via de pc zijn internet verbinding alleen in Opera op de P900 vraagt ie aldoor naar internet verbinding en dat moet niet want wil op internet op de P900 via internet van me pc
Twee vraagjes:
Internetten met Opera via Bluetooth werkt prima, zelfs de Messenger doet het. Maar de mail client van mijn P900 doet het niet. Is er een manier om die ook via Bluetooth te laten werken?
Het synchroniseren van mail met Outlook 2003 (op de cradle) werkt alleen goed als ik de Inbox en Outbox sync. Selecteer ik Inbox, Outbox, Draft and Sent dan abort de synchronisation. Voor ik uitgebreid ga emmeren om te kijken waar dat aan zou kunnen liggen, iemand anders hier ook last van/ervaring mee?
Internetten met Opera via Bluetooth werkt prima, zelfs de Messenger doet het. Maar de mail client van mijn P900 doet het niet. Is er een manier om die ook via Bluetooth te laten werken?
Het synchroniseren van mail met Outlook 2003 (op de cradle) werkt alleen goed als ik de Inbox en Outbox sync. Selecteer ik Inbox, Outbox, Draft and Sent dan abort de synchronisation. Voor ik uitgebreid ga emmeren om te kijken waar dat aan zou kunnen liggen, iemand anders hier ook last van/ervaring mee?
Om nog even terug te komen op de limiet van 128 MB. Zou dat nou software matig geregeld zijn, of zou het hardware matig niet kunnen?
Verwijderd
Hee beschuit zou je eens kunnen posten hoe je internet via bluetooth op de P900 aan de praat hebt gekregen?
Mij lukt het niet, heb zo'n Trust bluetooth usb stick class 1
Eerst compu en P900 gepaired, vanuit de PC. Vervolgens een serieele poort 'toegewezen' zodat de Phone Connection Link in je system tray een verbinding aangeeft. Opera starten en karren maar. Doet Opera het wel als je P900 in de cradle staat?Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 14:12:
Hee beschuit zou je eens kunnen posten hoe je internet via bluetooth op de P900 aan de praat hebt gekregen?
[ Voor 10% gewijzigd door beschuit op 08-03-2004 14:26 ]
Verwijderd
Ik snap niet helemaal hoe dat gaat met doe com poorten selecteren, welke poorten moet ik gebruiken?
Als ik mijn Opera start vraagt ie gewoon naar een internet verbinding....
Heb hem nog niet geprobeert te starten vanuit de cradle.
Maar hij moet toch ook verbinding kunnen maken met internet via de pc zonder de cradle?
Als ik mijn Opera start vraagt ie gewoon naar een internet verbinding....
Heb hem nog niet geprobeert te starten vanuit de cradle.
Maar hij moet toch ook verbinding kunnen maken met internet via de pc zonder de cradle?
M'n telefoon begint ram wazig te doen de laatste week. Volgens mij nadat ik jMSN Pro dr op gezet heb.
Hij reageert heel traag op 't invoeren van de pincode (Soms werkt de ok knop dan helemaal niet eens)
En net wilde ik gaan bellen... ik zie dat ie de verbinding maakt, maar hoor 'm niet overgaan. Daarna zie ik dat de ander heeft opgenomen maar hoor helemaal nix... En 't lag niet aan 't netwerk, want toen ik 't klepje open maakte liep de hele telefoon vast en had ik alleen nog maar wit beeld
ff uit gezet en weer aan, toen wast weer goed
Naja, ik kom nu thuis. Zet 'm op de cradle... en normaal gaan de ledjes branden. Maar nu ineens had ie daar ff geen zin meer in. Ze bleven knipperen. (Na 2 pogingen deed ie 't weer)
Ik denk dat ik 'm eens ga resetten.
Hij reageert heel traag op 't invoeren van de pincode (Soms werkt de ok knop dan helemaal niet eens)
En net wilde ik gaan bellen... ik zie dat ie de verbinding maakt, maar hoor 'm niet overgaan. Daarna zie ik dat de ander heeft opgenomen maar hoor helemaal nix... En 't lag niet aan 't netwerk, want toen ik 't klepje open maakte liep de hele telefoon vast en had ik alleen nog maar wit beeld

Naja, ik kom nu thuis. Zet 'm op de cradle... en normaal gaan de ledjes branden. Maar nu ineens had ie daar ff geen zin meer in. Ze bleven knipperen. (Na 2 pogingen deed ie 't weer)

[ Voor 5% gewijzigd door Flint op 08-03-2004 17:00 ]
Verwijderd
Oke jongens bluetooth werkt hier alleen dat internetten via de adsl verbinding van me pc werkt nie, opera blijft zeiken dat ie met gprs wil verbinden, zelfde verhaal als ik de P900 in de cradle zet wat doe ik fout???

Raar is dat joh... kan je niet even een goede back up maken (ff zonder jmsn) en dan master resetten en dan ff die back up er weer op gooien?Flint schreef op 08 maart 2004 @ 16:59:
M'n telefoon begint ram wazig te doen de laatste week. Volgens mij nadat ik jMSN Pro dr op gezet heb.
en vertel eens aan ons, hoe je dat hebt gedaan
[ Voor 63% gewijzigd door Tha BasZ op 08-03-2004 18:54 ]
Verwijderd
Vrij simpel, toch via die link van jeroen uit de startpost.Tha BasZ schreef op 08 maart 2004 @ 18:53:
[...]
Raar is dat joh... kan je niet even een goede back up maken (ff zonder jmsn) en dan master resetten en dan ff die back up er weer op gooien?
[...]
en vertel eens aan ons, hoe je dat hebt gedaan
Zorg er alleen voor dat de COM ports goed staan.
Wie specifieke vragen heeft vuur maar.
Misschien kun je er een "How to..." voor dummy's van maken?
Als het met die link gelukt is dan moet je gewoon die link proberen eerst... (en dan verder vragen).tomhster schreef op 08 maart 2004 @ 20:03:
Overigens even een andere vraag: heeft iemand al die Remote Control goed werkend gekregen (dus dat je via je P900 je pc kan "besturen").
Mij lukt het namelijk niet echt...
Verwijderd
Die howto heeft die Jeroen al gemaakt hij heeft exact beschreven hoe je het moet doen stap voor stap en het werkt goed je moet alleen heel nauwkeurig alle stappen correct uitvoeren.tomhster schreef op 08 maart 2004 @ 20:03:
Verwijderd
Ik sluit me erbij aan, mij lukt het ook nog niet echt met die remote staat ook wel erg weinig informatie over op de Sony Ericsson cd.Tha BasZ schreef op 08 maart 2004 @ 20:27:
[...]
Als het met die link gelukt is dan moet je gewoon die link proberen eerst... (en dan verder vragen).
Overigens even een andere vraag: heeft iemand al die Remote Control goed werkend gekregen (dus dat je via je P900 je pc kan "besturen").
Ja, dat is inderdaad zo...Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 20:52:
[...]
Ik sluit me erbij aan, mij lukt het ook nog niet echt met die remote staat ook wel erg weinig informatie over op de Sony Ericsson cd.
Beetje jammer ook, maar heeft iemand het werkend gekregen?
Want het lijkt mij wel leuk op zich...
Hebben anderen wel jMSN Pro goed draaien, of is dat gewoon een programma waar we voorlopig even ver van moeten blijven (en jMSN gewoon gebruiken ?)Flint schreef op 08 maart 2004 @ 16:59:
[....]
Claude
Wat is dan precies het verschil tussen JMSN (1.5.3) en JMSN Pro?reinhrst schreef op 08 maart 2004 @ 22:46:
[...]
Hebben anderen wel jMSN Pro goed draaien, of is dat gewoon een programma waar we voorlopig even ver van moeten blijven (en jMSN gewoon gebruiken ?)
Ik heb zelf nu gewoon JMSN 1.5.3 draaien...
De remote control software die op de cd staat heb ik getest, en ik vond 't erg goed werken.Tha BasZ schreef op 08 maart 2004 @ 20:27:
't enige probleem waar ik tegenaan liep was dat ik 't niet voor elkaar kreeg om met m'n P900 de pc van de screensaver of te krijgen (Screensaver uitschakelen wil ik niet). Om 'm van de screensaver af te krijgen moet je met de muis bewegen, en dat lukte mij iig niet remote.
Owja, en ik geef jMSN Pro niet meteen de schuld, het viel me gewoon op daarna. Het kan dus ook iets anders zijn
Ik zet morgen een backup terug van vóór jMSN.
(Toch slim om iedere 14 dagen een backup te maken
en heb je hiervoor ook poorten enzo opengezet bij je (adsl)modem? Want dat lukt me niet echt. Kan je misschien ff helpen? (heb je msn?)Flint schreef op 09 maart 2004 @ 00:20:
[...]
De remote control software die op de cd staat heb ik getest, en ik vond 't erg goed werken.
't enige probleem waar ik tegenaan liep was dat ik 't niet voor elkaar kreeg om met m'n P900 de pc van de screensaver of te krijgen (Screensaver uitschakelen wil ik niet). Om 'm van de screensaver af te krijgen moet je met de muis bewegen, en dat lukte mij iig niet remote.
Owja, en ik geef jMSN Pro niet meteen de schuld, het viel me gewoon op daarna. Het kan dus ook iets anders zijn
Ik zet morgen een backup terug van vóór jMSN.
(Toch slim om iedere 14 dagen een backup te maken)
Jip, moet je ff een poort open gooienTha BasZ schreef op 09 maart 2004 @ 13:00:
[...]
en heb je hiervoor ook poorten enzo opengezet bij je (adsl)modem? Want dat lukt me niet echt. Kan je misschien ff helpen? (heb je msn?)
Ik heb wel msn, maar ik zit op m´n werk, dus dat gaat nu ff niet
Je kunt me toevoegen, ´s avonds ben ik online. (zie profiel)
Ja, dat poort open-gooi-principe dat snap ik nog nie helemaal... Maar dat heeft denk ik niks met Remote Control zelf te makenFlint schreef op 09 maart 2004 @ 13:05:
[...]
Jip, moet je ff een poort open gooien
Ik heb wel msn, maar ik zit op m´n werk, dus dat gaat nu ff niet
Je kunt me toevoegen, ´s avonds ben ik online. (zie profiel)
Er wordt als tweaker van je verwacht dat je een aantal regels volgt, ik raad je aan om de FAQ eens door te lezen.Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 20:15:
1 van de ongeschreven regels is dat je eerst het complete topic (of topic's) doorleest, omdat de vaste bezoekers erg moe worden van het telkens herhalen van antwoorden op vragen die wel te vinden zijn. Dit leidt alleen maar tot onnodige irritaties of flamewars
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 14:12:
En hier geldt weer hetzelfde, je geeft niet aan wat er dan niet goed gaat? hoe kunnen wij dan een oplossing aandragenVerwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 14:21:
Enne dat verhaal van ene Jeroen werkt niet echt bij mij voor jullie daar weer mee komen
(btw, dat verhaal van die ene Jeroen is dus van mij en heeft bij iedereen geholpen dus je doet toch ergens iets fout)
Ik moet zeggen dat ik het al een redelijke "How to..." voor dummies vind... 't staat stap voor stap uitgelegdtomhster schreef op 08 maart 2004 @ 20:03:

[ Voor 14% gewijzigd door Fear-factoR op 09-03-2004 13:56 ]
DAT bedoelde ik dus met me vorige posts... Werd er een beetje moe van namelijk, dat telkens dezelfde vragen worden gesteld...Fear-factoR schreef op 09 maart 2004 @ 13:48:
[...]
Er wordt als tweaker van je verwacht dat je een aantal regels volgt, ik raad je aan om de FAQ eens door te lezen.
1 van de ongeschreven regels is dat je eerst het complete topic (of topic's) doorleest, omdat de vaste bezoekers erg moe worden van het telkens herhalen van antwoorden op vragen die wel te vinden zijn. Dit leidt alleen maar tot onnodige irritaties of flamewars
[...]
[...]
[...]
Maar nu is het wel opgelost volgens mij...
wat ik heb begrepen is dat er een aantal viewers beschikbaar zijn waarmee je bepaalde bestanden kan bekijken waaronder words. Ook heb ik ergens gelezen dat er een schrijfblok is. is dit een beetje uitgebreid of lijkt dit een beetje op kladblok van windows (of zelfs nog minder?) kan ik eventueel deze bestanden overzetten naar de pc en deze openen met een willekeurig tekst editor? of is dit onmogelijk? Naast dit heb ik ook ergens gelezen dat voor 40 dollar je quick office kan downloaden waarmee je words en excel bestanden kan bewerken. heeft iemand hier ervaring mee? of zijn er andere tools/apps beschikbaar die gratis zijn? en kan het kloppen dat er vrij weinig software voor de symbian os beschikbaar zijn?
greetz b
greetz b
Ik gebruik zelf dagelijks dat Quickword en soms ook nog Quicksheet...
Het is gewoon een goede viewer vind ik zelf...
Het is gewoon een goede viewer vind ik zelf...
check hierb schreef op 09 maart 2004 @ 21:31:
wat ik heb begrepen is dat er een aantal viewers beschikbaar zijn waarmee je bepaalde bestanden kan bekijken waaronder words. Ook heb ik ergens gelezen dat er een schrijfblok is. is dit een beetje uitgebreid of lijkt dit een beetje op kladblok van windows (of zelfs nog minder?) kan ik eventueel deze bestanden overzetten naar de pc en deze openen met een willekeurig tekst editor? of is dit onmogelijk? Naast dit heb ik ook ergens gelezen dat voor 40 dollar je quick office kan downloaden waarmee je words en excel bestanden kan bewerken. heeft iemand hier ervaring mee? of zijn er andere tools/apps beschikbaar die gratis zijn? en kan het kloppen dat er vrij weinig software voor de symbian os beschikbaar zijn?
Uit de FAQgreetz b
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Verwijderd
Ik heb een vraagje... Het programma advanced call manager wil ik geregistreerd hebben maar aangezien ik geen master card heb kan ik hem niet laten registreren.. Heeft iemand van jullie toevallig op een andere manier aan kunnen betalen/registreren??
Het programma is trouwens een aanrader .. Geen last meer gehad van mensen die anoniem op bellen en dan weer op hangen... alleen jammer dat het maar een aantal calls werkt
Het programma is trouwens een aanrader .. Geen last meer gehad van mensen die anoniem op bellen en dan weer op hangen... alleen jammer dat het maar een aantal calls werkt
Verwijderd
Probleem is al lang opgelost maar goed....Tha BasZ schreef op 09 maart 2004 @ 14:49:
[...]
DAT bedoelde ik dus met me vorige posts... Werd er een beetje moe van namelijk, dat telkens dezelfde vragen worden gesteld...
Maar nu is het wel opgelost volgens mij...

Dus... wie leest hier de posts/topics niet goed?
Dat is algemeen bedoelt, dus voel je niet aangevallen of zo....Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 07:07:
[...]
Probleem is al lang opgelost maar goed....![]()
Dus... wie leest hier de posts/topics niet goed?
Is idd algemeen bedoeld... Vrede op aarderunning man schreef op 10 maart 2004 @ 08:05:
[...]
Dat is algemeen bedoelt, dus voel je niet aangevallen of zo....
Verwijderd
Geen zorgen vrienden, maak maar een grapjerunning man schreef op 10 maart 2004 @ 08:05:
[...]
Dat is algemeen bedoelt, dus voel je niet aangevallen of zo....
Weet dat ik hele forum eerst door moet lezen en als dan mij vraag nog niet
beantwoord is ik 'm alsnog kan stellen, had alleen ff weinig tijd toen

Voor zover ik begrepen heb is jMSN Pro speciaal geschreven voor de P800/900, en integreert beter met de telefoon. Ze roepen op de site dingen als "integratie telefoonboek/contactlijst" en gebruik van tril-alarm. Nu hebben ze daar bedacht dat als je de ene koppt je niet gratis de andere mag gebruiken (kan wat dat betreft dus ook een truuk zijn om weer geld binnen te halen), maar ik zou wel graag horen als mensen bovenstaande integratie e.d. kunnen bevestigen/ontkennen.Tha BasZ schreef op 08 maart 2004 @ 23:07:
[...]
Wat is dan precies het verschil tussen JMSN (1.5.3) en JMSN Pro?
Ik heb zelf nu gewoon JMSN 1.5.3 draaien...
Claude
Ik heb eerdelijk gezegd nog nooit gehoord van die Pro versie, dus ik weet het ook nie...reinhrst schreef op 10 maart 2004 @ 18:01:
[...]
Voor zover ik begrepen heb is jMSN Pro speciaal geschreven voor de P800/900, en integreert beter met de telefoon. Ze roepen op de site dingen als "integratie telefoonboek/contactlijst" en gebruik van tril-alarm. Nu hebben ze daar bedacht dat als je de ene koppt je niet gratis de andere mag gebruiken (kan wat dat betreft dus ook een truuk zijn om weer geld binnen te halen), maar ik zou wel graag horen als mensen bovenstaande integratie e.d. kunnen bevestigen/ontkennen.
Als Vodafone nou eens zou opschieten met mijn P900 zou ik het zelf proberen
Ik heb de p900 nu een weekje, en ik moet zeggen dat ik alleen maar van de ene in de andere verbazing ben gevallen. Wat een berg mogelijkheden.
Ik heb er nu ook tracker (3.2) opstaan, lekker programmaatje. Ik miste vooral een dag overzicht op de p900, dus alle taken, afspraken (agenda) en openstaande mail/smsjes. En met tracker is dat nu opgelost, hup flip open en het dagoverzicht springt in beeld, erg handig.
Ik ben nu alleen nog op zoek naar ene leuk makkelijk verslavend spelletje, de standaard solitaire die er inzit is best vermakelijk, maar toch niet zo verslavend genoeg. Iemand nog tips? Ik wil er best een paar € voor neertellen.
Ik ben ook nog een beetje aan het spelen met qiuckoffice, ik heb nu de trailer er op staan, en ik ben nog aan het twijfelen of ik deze ga aanschaffen. Nu gebruik ik het alleen om me .doc en .xls bestanden mee te nemen en te bekijen, aanpassen bijna niet, maar ik vind hem als viewer alleen een beetje te duur. Alleen die standaard viewer gooit iedere keer mijn excel files door elkaar, de rij afstanden gaan iedere keer fout, maar in quickofice is dat niet. Maar 40,- voor alleen een viewer neertellen is ook weer een beetje te veel van het goede eerst maar eens kijken of ik heb programmaatje volledig ga gebruiken.
En het syncen gaat ook perfect, alleen als ik veel mp3's heb duurt het een eeuwigheid voordat ze naar de telefoon gestuurd zijn. Misschien toch maar een usb card readertje aanschaffen. En gelijk een 128 memory stick.
Ik heb er nu ook tracker (3.2) opstaan, lekker programmaatje. Ik miste vooral een dag overzicht op de p900, dus alle taken, afspraken (agenda) en openstaande mail/smsjes. En met tracker is dat nu opgelost, hup flip open en het dagoverzicht springt in beeld, erg handig.
Ik ben nu alleen nog op zoek naar ene leuk makkelijk verslavend spelletje, de standaard solitaire die er inzit is best vermakelijk, maar toch niet zo verslavend genoeg. Iemand nog tips? Ik wil er best een paar € voor neertellen.
Ik ben ook nog een beetje aan het spelen met qiuckoffice, ik heb nu de trailer er op staan, en ik ben nog aan het twijfelen of ik deze ga aanschaffen. Nu gebruik ik het alleen om me .doc en .xls bestanden mee te nemen en te bekijen, aanpassen bijna niet, maar ik vind hem als viewer alleen een beetje te duur. Alleen die standaard viewer gooit iedere keer mijn excel files door elkaar, de rij afstanden gaan iedere keer fout, maar in quickofice is dat niet. Maar 40,- voor alleen een viewer neertellen is ook weer een beetje te veel van het goede eerst maar eens kijken of ik heb programmaatje volledig ga gebruiken.
En het syncen gaat ook perfect, alleen als ik veel mp3's heb duurt het een eeuwigheid voordat ze naar de telefoon gestuurd zijn. Misschien toch maar een usb card readertje aanschaffen. En gelijk een 128 memory stick.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Het klopt hoorreinhrst schreef op 10 maart 2004 @ 18:01:
[...]
Ze roepen op de site dingen als "integratie telefoonboek/contactlijst" en gebruik van tril-alarm. Nu hebben ze daar bedacht dat als je de ene koppt je niet gratis de andere mag gebruiken (kan wat dat betreft dus ook een truuk zijn om weer geld binnen te halen), maar ik zou wel graag horen als mensen bovenstaande integratie e.d. kunnen bevestigen/ontkennen.
Als ie contactpersonen herkent (Ik neem aan via 't e-mail adres) Dan kun je dus naast berichtjes sturen ook meteen smsen/mmsen, bellen, enz. Werkt mooi samen met de rest van de telefoon.
Pop-up berichtjes en trillen bij een nieuw bericht werkt ook fijn.
Ik heb Tracker zelf niet geinstalled, want ik vond het niet echt goed werken.koornee schreef op 10 maart 2004 @ 22:19:
...
Misschien toch maar weer eens een keer proberen...
En het is idd een hele verbetering als je een usb2 readertje koopt, scheelt onwijs veel tijd in ieder geval.
Ook vooral als je een 128mb kaartje koopt, dan moet je helemaal eeuwen wachten
Maar weer een tevreden P900 gebruiker erbij
Verwijderd
Die Nokia 9500 is toch ook wel erg mooi jongens, ik heb ook nog de oudere 9210 maar vind vooral het Wlan mooi van de 9500, lekker beneden op de bank internetten en msnen, hoef ik niet altijd boven te zitten
ZOu ook prima met bluetooth gaan als dat verrekte bereik langer zou zijn dan 10 meter.
Of gaat bluetooth ook niet door muren heen enzo?
bij mijn wireless netwerk van de computers wel namelijk...
ZOu ook prima met bluetooth gaan als dat verrekte bereik langer zou zijn dan 10 meter.

We gaan hier niet lopen schelden met Nokia, he!Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 17:56:
Die Nokia 9500 is toch ook wel erg mooi jongens, ik heb ook nog de oudere 9210 maar vind vooral het Wlan mooi van de 9500, lekker beneden op de bank internetten en msnen, hoef ik niet altijd boven te zitten![]()
Komt pas Q4 2004 uit, dus dan hebben we vast wel meer info over een possible P910 / P1000 of zo
Dimension SE P900 -> 115 x 57 x 24 mm
Dimensions Nokia 9500 -> 148 x 57 x 24 mm
Need i say more???
Verwijderd
hey hey, ik heb een SE P900 besteld
dus moet nog eventjes wachten
maar is dr een progje voor de p900
dat je al je apperaten kunt besturen?
en je p900 een afstand bediening zou kunnen laten leren?
zoiets bestaat wel voor de pocket pc's
(zie linkje)
http://www.pdawin.com/tvremote.html
Greetzz
(zie linkje)
Greetzz
Verwijderd
Jah kweet het, tis een koelkast die 9210 en 9500 en eigenlijk kan de P900Tha BasZ schreef op 11 maart 2004 @ 18:06:
[...]
We gaan hier niet lopen schelden met Nokia, he!
Komt pas Q4 2004 uit, dus dan hebben we vast wel meer info over een possible P910 / P1000 of zo![]()
Dimension SE P900 -> 115 x 57 x 24 mm
Dimensions Nokia 9500 -> 148 x 57 x 24 mm
Need i say more???
nety zoveel volgens mij maar dat Wlan blijft knagen

Ja, die bestaat ook voor de P900. Zoekt op irRemote en gij zult vinden... En het werkt prima kan ik uit ervaring zeggen, hoewel de afstand waarover het werkt natuurlijk vrij beperkt is.Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 18:45:
hey hey, ik heb een SE P900 besteld
(zie linkje)
Greetzz
Verwijderd
Haha klinkt eerder alsof je met je vriendin ligt te krikken op bedFlint schreef op 27 februari 2004 @ 00:06:
"Ziet er wel stevig uit maar valt toch tegen", omdat hij kraakt... de blauwe verlichting isdus da's al 'n reden dat 't klepje erop blijft zitten.
Edit: Ik heb 't over dit geluid. (is in werkelijkheid niet keihard ofzo, maar je hoort 't wel als je erop let)
"Heb het lekker laten zitten, werkt prettig", en dat is ook zoTelefoonfuncties zijn makkelijker te bedienen, en 't scherm heeft wat bescherming.
Maar... ik herken het geluid wel, doet die van mij ook, blijft plastic helaas.
beetje laat antwoord, maar in deze situatie ga je erop achteruit...Dj_Neo_Ziggy schreef op 05 maart 2004 @ 13:55:
code:
1 format X: /A:8192
ff wachten en klaar!
je hebt nu clusters van 8kb. Als je nu een smstje opslaag van 400 bytes, gebruikt deze toch 8 kb op de kaart.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
True, maar voor "grote" bestanden, zoals .ogg of .mp3 is het wel handig.
Ik stamp hem altijd helemaal vol. dus die paar mb is altijd meegenomen.
Ik stamp hem altijd helemaal vol. dus die paar mb is altijd meegenomen.
Ik heb de nieuwe CeBit gadgets in de startpost opgenomen, en de persfoto's van de P900 staan dr nu ook bij.
De P1000 zal vast Wlan hebben, dus ik maak me geen zorgen. 't zou een heel ander verhaal zijn als de 9500 'n half jaar eerder op de markt zou komen...
De P1000 zal vast Wlan hebben, dus ik maak me geen zorgen. 't zou een heel ander verhaal zijn als de 9500 'n half jaar eerder op de markt zou komen...
Daar wachten we nu allemaal opFlint schreef op 11 maart 2004 @ 23:07:
Ik heb de nieuwe CeBit gadgets in de startpost opgenomen, en de persfoto's van de P900 staan dr nu ook bij.
Trouwens mijn telefoon maakt overigens niet het geluid net alsof ik me vriendin ligt te krikken... Mijne maakt geen geluid...
heb vandaag door heel den haag gelopen. het verbaast me dat geen enkele winkel de p900 heeft / in voorraad heeft. ik heb gelukkig wel z'on nep model gezien. het valt reuze mee met de grote moet ik zeggen. hij is wel wat aan de brede kant. maar goed. Ik zit nog te twijfelen tussen een SE p900 of een SE T630.
Het is wel chill om een mp3 speler,video recorder, camera,pda in een te hebben en toch vraag ik me af of ik dit wel nodig heb? (heb namelijk zelf een md speler (2x), digi cam).
wat me nog tegenhoud is de prijs. 270 euro is wel een flinke smak. Mijn vraag is of de p900 bezitters wel gebruik maken van alle functies? ik bedoel de p900 is volgens mij niet bepaald een telefoon voor de mainstream.
Het is wel chill om een mp3 speler,video recorder, camera,pda in een te hebben en toch vraag ik me af of ik dit wel nodig heb? (heb namelijk zelf een md speler (2x), digi cam).
wat me nog tegenhoud is de prijs. 270 euro is wel een flinke smak. Mijn vraag is of de p900 bezitters wel gebruik maken van alle functies? ik bedoel de p900 is volgens mij niet bepaald een telefoon voor de mainstream.
Nee, dat zijn er denk ik maar heel weinig.b schreef op 12 maart 2004 @ 00:26:
Mijn vraag is of de p900 bezitters wel gebruik maken van alle functies? ik bedoel de p900 is volgens mij niet bepaald een telefoon voor de mainstream.
Mij zul je niet elke dag foto's zien schieten, en de Agenda gebruik ik ook niet heel intensief. "Taken" Gebruik ik al helemaal niet.
Zo zijn er nog wel een paar dingen die ik kan opnoemen.
Aan de andere kant... SE kan moeilijk functie gaan weglaten...
Je koopt een P900 omdat de mogelijkheden praktisch onbeperkt zijn.
(En ja, dat heeft logischerwijs gevolgen voor 't gewicht/formaat)
Verwijderd
Errug netjes weer hoor Flint! De S700 verdient eigenlijk ook zo'n startpost!Flint schreef op 11 maart 2004 @ 23:07:
Ik gebruik intensief de agenda functie (mijn palm M500 staat stof te verzamelen) en de Mp3 functie. Pics doe ik wel met of mijn cybershot U30 of Dx6490 van Kodakb schreef op 12 maart 2004 @ 00:26:
Het is wel chill om een mp3 speler,video recorder, camera,pda in een te hebben en toch vraag ik me af of ik dit wel nodig heb?
[sarcasme]Flint schreef op 11 maart 2004 @ 23:07:
Jaaaa, een headset met verwisselbare frontjes. Daar zit ik al tijden op te wachten!
[/sarcasme]
Overigens wel weer top geregeld dat ze gelijk al weer in de startpost staan, Flint!
Claude
http://www.sonyericsson.com/mmv-100/facts/
Dit is wel een heel gave Gadget. Bluetooth connectie met een scart plug. Kan je via je telefoon foto's en muziek laten horen op je tv
Dit is wel een heel gave Gadget. Bluetooth connectie met een scart plug. Kan je via je telefoon foto's en muziek laten horen op je tv
Verwijderd
Ik heb een vraagje... Het programma advanced call manager wil ik geregistreerd hebben maar aangezien ik geen master card heb kan ik hem niet laten registreren.. Heeft iemand van jullie toevallig op een andere manier aan kunnen betalen/registreren??
Startpost wordt alleen maar mooier, goed hoor Flint
Toch even een voorzichtige aanvulling.
Heb een nieuwe versie van die Theme Maker gevonden en deze zelf maar even hier gehost.
Ook deze is voor verschillende SE phones te gebruiken, en aangevuld met de T630 en de Z1010
Toch even een voorzichtige aanvulling.
Heb een nieuwe versie van die Theme Maker gevonden en deze zelf maar even hier gehost.
Ook deze is voor verschillende SE phones te gebruiken, en aangevuld met de T630 en de Z1010
[ Voor 6% gewijzigd door babbelbox op 12-03-2004 11:17 ]
Dit topic is gesloten.