Ja, je pop3 instellingen om e-mail te ontvangen en je smtp instellingen om e-mail te zenden. Je kunt 't gewoon overnemen uit Outlook.Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 14:33:
Om e-mails te kunnen verzenden en ontvangen kan ik dan gewoon mijn eigen e-mail gegevens gebruiken (@home). Op 1 of andere manier lukt het niet. Wie heeft hier ervaring mee??
Nog 'n goeie tip:
Bij de Aldi verkopen ze op dit moment Bril Poetsdoekjes (100 stuks) voor net iets meer dan 'n euro. Dr zit een of andere vloeistof op waardoor vet oplost.
Scherm van m'n P900 is weer helemaal schoon/vetvrij.
Bij de Aldi verkopen ze op dit moment Bril Poetsdoekjes (100 stuks) voor net iets meer dan 'n euro. Dr zit een of andere vloeistof op waardoor vet oplost.
Scherm van m'n P900 is weer helemaal schoon/vetvrij.
[ Voor 6% gewijzigd door Flint op 21-02-2004 17:53 ]
Verwijderd
Sorry maar ik krijg hem niet aan de gang.Flint schreef op 21 februari 2004 @ 15:25:
[...]
Ja, je pop3 instellingen om e-mail te ontvangen en je smtp instellingen om e-mail te zenden. Je kunt 't gewoon overnemen uit Outlook.
Ik heb gedaan zoals je me zei maar krijg weer die
foutmelding"DND Rapport" onjuiste naam
Wat een gedoe
Wat gaat er fout? Het ophalen of het verzenden van e-mails?Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 22:18:
[...]
Sorry maar ik krijg hem niet aan de gang.
Ik heb gedaan zoals je me zei maar krijg weer die
foutmelding"DND Rapport" onjuiste naam
Wat een gedoe
Verwijderd
Hij doet het alle twee niet..running man schreef op 22 februari 2004 @ 09:50:
[...]
Wat gaat er fout? Het ophalen of het verzenden van e-mails?
Maar ik kan wel wappen enzo..
Dus snap er niks van...
Verwijderd
Wellicht dat me vraag hier beantwoord kan worden.
Ik heb nu een PDA (IPAQ) die ik o.a veel gebruik voor navigatie doeleinde. Ik weet dat de P900 ook als navigatie systeem kan worden gebruikt maar ik kan nergens meer info hierover vinden. Heeft hier iemand wat meer info over? Ik gebruik de TomTom2 navigatie. Kan ik deze dan ook op me P900 installeren bv?
Heb google/search al gebruikt maar kan niet iest zinnigs vinden. Als iemand me kan helpen hiermee
Ik heb nu een PDA (IPAQ) die ik o.a veel gebruik voor navigatie doeleinde. Ik weet dat de P900 ook als navigatie systeem kan worden gebruikt maar ik kan nergens meer info hierover vinden. Heeft hier iemand wat meer info over? Ik gebruik de TomTom2 navigatie. Kan ik deze dan ook op me P900 installeren bv?
Heb google/search al gebruikt maar kan niet iest zinnigs vinden. Als iemand me kan helpen hiermee
Verwijderd
Volgens mij kan dat niet. Tomtom draait alleen op pocketpc systemen (volgens mij ook windows mobile) een geen symbian o.s.Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 16:08:
Inderdaad... Maar Tomtom kwam volgens mij wel beschikbaar voor Symbian-based phones (P800/P900), heb ik ooit gelezen...Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 16:50:
[...]
Volgens mij kan dat niet. Tomtom draait alleen op pocketpc systemen (volgens mij ook windows mobile) een geen symbian o.s.
dat hoor je al een hele tijd maar vervolgens zie ik daar niets van op hun site, anyway het navigatiemiddel voor de P900 is op dit moment wayfinder.Tha BasZ schreef op 22 februari 2004 @ 18:38:
[...]
Inderdaad... Maar Tomtom kwam volgens mij wel beschikbaar voor Symbian-based phones (P800/P900), heb ik ooit gelezen...
Verwijderd
op www.symbianware.com vind je ook powernavigator.. spijtig genoeg wel geen routeplanner.. enkel basis gps spulVerwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 16:08:
www.wayfinder.se is wel iets voor P800/900, maar niet handig in mijn ogen.. je route wordt ginder op de server berekend, en met gprs naar u gestuurd (als ik het me goed herinner)
soweiso lijkt het me erg lastig, stel dat ik mijn P900 en BT carkit combi gebruik, met een BT GPS unit erbij en iemand belt me. *poef* weg routeplanner.
Ja hoor, hij is stoer!
Maar heeft iemand enig idee welke GPS-routeplanner een beetje goed is voor de P900?
Dus met GPS-bluetooth-module erbij enzo... En is het een beetje te betalen, want ik moet toch een keer over denk ik op GPS, wel handig!
Hmm hebben jullie Gate 5 al geprobeerd, is een soort routeplanner voor grote steden.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Routeplanner as in gps ook enzo? Dus dat tie aangeeft waar je bent?Dj_Neo_Ziggy schreef op 23 februari 2004 @ 11:47:
Hmm hebben jullie Gate 5 al geprobeerd, is een soort routeplanner voor grote steden.
Gate5 staat toch ook op die cdz die je bij je P900 kreeg?
Verwijderd
bedankt voor de replies... het kan dus m.a.w (nog) niet met TT2.
Ik heb al een mailtje richting TT gestuurd over dit. Hopelijk komt er iets positiefs uit anders moet ik het maar bij me IPAQ + T610 houden
Ik heb al een mailtje richting TT gestuurd over dit. Hopelijk komt er iets positiefs uit anders moet ik het maar bij me IPAQ + T610 houden

Moet je het even met de IP adressen proberen i.p.v. de domeinnamen.Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 14:12:
[...]
Hij doet het alle twee niet..![]()
Maar ik kan wel wappen enzo..
Dus snap er niks van...
Ik had er ook last van, mail.t-mobile.nl werkte niet altijd goed, maar als je inplaats daarvan het IP invult werkt het wel OK
//
Ik heb gewoon de telefoonconfigurator gebruikt die op Sony Ericsson stond (enzo dus me planet/t-mobile dingen ingesteld).man-o-script schreef op 23 februari 2004 @ 16:57:
[...]
Moet je het even met de IP adressen proberen i.p.v. de domeinnamen.
Ik had er ook last van, mail.t-mobile.nl werkte niet altijd goed, maar als je inplaats daarvan het IP invult werkt het wel OK
Hier werkt gewoon alles goed eigenlijk, geen rare dingen.
Mocht iemand nog dingen willen weten over instellingen ervan, kan je het altijd vragen
Voor de duidelijkheid:
WAP/GPRS configurator
E-mail configurator
MMS configurator
(allemaal dus via de officiele SE site te verkrijgen)
Nokia komt eind dit jaar met de 9500 mét WLAN. Hopelijk geeft dit SE het laatste zetje om ook WLAN in de opvolger van de P900 te stoppen
De P1000 neem ik aanFlint schreef op 23 februari 2004 @ 21:53:
Nokia komt eind dit jaar met de 9500 mét WLAN. Hopelijk geeft dit SE het laatste zetje om ook WLAN in de opvolger van de P900 te stoppen
Met Wifi en 128mb ms-grens weggehaald e.d.
De smtp server kan goed geen externe toegang toelaten. Je kunt dan geen berichten verzenden. Heeft je provider geen smtp server? (Bijvoorbeeld Orange: smtp.orange.nl).Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:22:
Waarom kan ik WEL email ontvangen (@home mail)
Maar NIET verzenden???
kword gek
Verwijderd
En UMTS ondersteuning, wat die Nokia (nog) niet heeftTha BasZ schreef op 24 februari 2004 @ 00:30:
[...]
De P1000 neem ik aan
Altijd leuk om te gaan dromen alvast over de P1000 (als die al zo gaat heten)...Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 10:06:
[...]
En UMTS ondersteuning, wat die Nokia (nog) niet heeft
Ik ben nu wel even blij met me P900
Verwijderd
Thx! Het is gefixet... Heb me smtp van vodafone (vizzavi) gepaktrunning man schreef op 24 februari 2004 @ 08:48:
[...]
De smtp server kan goed geen externe toegang toelaten. Je kunt dan geen berichten verzenden. Heeft je provider geen smtp server? (Bijvoorbeeld Orange: smtp.orange.nl).
De SMTP server van T-Mobile (via GPRS) is smtp.gprs.t-mobile.nl
bij mij werkt dit in ieder geval perfect.
ik had eerst gewoon mail.t-mobile.nl, werkte goed, behalve bij 1 accountmade4u schreef op 24 februari 2004 @ 13:23:
De SMTP server van T-Mobile (via GPRS) is smtp.gprs.t-mobile.nl
Heb er toen het IP van gemaakt en dat werkte nog beter
//
Waarom heet dat ding dan niet: p1k. Zou wel vet zijn!
Het enige wat ik nu nog zou willen is die 128 mb grens eraf. en eventueel een sterkere batterij. Na een uurtje oggen is ie behoorlijk leeg!
Het enige wat ik nu nog zou willen is die 128 mb grens eraf. en eventueel een sterkere batterij. Na een uurtje oggen is ie behoorlijk leeg!
Het schijnt dat Ogg(play) veel stroom vreet...
Weet niet hoe het zit met de "in-build" audioplayer? (dan geen ogg jammer genoeg)...
Weet niet hoe het zit met de "in-build" audioplayer? (dan geen ogg jammer genoeg)...
Verwijderd
Ik lees net het volgende op http://www.mobile-review....on/cannes-1-2004-en.shtml
"A stop and unintentional sight at one of Sony Ericsson’s representative who was working with his laptop (I know that peeking is not nice, but it just occurred like this). The notebook was displaying company’s perspectives on European market for current year. The fact that the company will release 6 models was mentioned. Let’s start from the oldest model, it is P1000 (Linea 3), the successor of smartphone P900. The main difference is support of new screen, WiFi, bigger memory amount and some other slight innovations. The model will be released in October, November and will cost around 750 euros."
Dit leek me toch wel tamelijk interessant!
• 260k scherm
• WiFi
• Meer geheugen (hopelijk ook ondersteuning voor MSDUO)
• andere kleine aanpassingen (1MP cam???)
CeBIT zal nog wel wat te vroeg zijn voor de aankondiging van deze foon, maar laat de Spy foto's maar weer komen!
"A stop and unintentional sight at one of Sony Ericsson’s representative who was working with his laptop (I know that peeking is not nice, but it just occurred like this). The notebook was displaying company’s perspectives on European market for current year. The fact that the company will release 6 models was mentioned. Let’s start from the oldest model, it is P1000 (Linea 3), the successor of smartphone P900. The main difference is support of new screen, WiFi, bigger memory amount and some other slight innovations. The model will be released in October, November and will cost around 750 euros."
• 260k scherm
• WiFi
CeBIT zal nog wel wat te vroeg zijn voor de aankondiging van deze foon, maar laat de Spy foto's maar weer komen!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 01:52 ]
Laat de echte specs ook maar komen! (en natuurlijk PICS!Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 01:46:
Ik lees net het volgende op http://www.mobile-review....on/cannes-1-2004-en.shtml
• 260k scherm
• WiFi
CeBIT zal nog wel wat te vroeg zijn voor de aankondiging van deze foon, maar laat de Spy foto's maar weer komen!![]()
Zou het dan toch allemaal goedkomen?
De aanhouder wint blijkbaar.
Na 3 1/2 maand een p900 in bezit te hebben die ik precies een week heb mogen gebruiken omdat ie de rest van de tijd bij de reparatie afdeling van SE heeft gelegen, ben ik zojuist gebeld met de mededeling dat het toestel is vervangen voor een nieuwe!!!
Mag ik , hopelijk (ff afkloppen), eindelijk genieten van een werkende p900.
Na 3 1/2 maand een p900 in bezit te hebben die ik precies een week heb mogen gebruiken omdat ie de rest van de tijd bij de reparatie afdeling van SE heeft gelegen, ben ik zojuist gebeld met de mededeling dat het toestel is vervangen voor een nieuwe!!!
Hmm, ehm plannen is nooit verkeerd, maar ik denk dat ze nog wel ff een jaartje of 2 moeten wachten.
Idd, net als de aankondiging van de Nokia communicator 9500 in Q4. Ga no pas hypen als dat ding met een maandje in de winkel ligt, want wij de klanten worden er niet gelukkig van om 3 of 4 maanden (of nog langer) te wachten op onze 1337 gadget
Proficiat!dikkiedik schreef op 25 februari 2004 @ 10:57:
Zou het dan toch allemaal goedkomen?
Hopend dat deze wel goed blijft!!! Proficat!
Lijkt me idd wat vroeg.Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 01:46:
CeBIT zal nog wel wat te vroeg zijn voor de aankondiging van deze foon, maar laat de Spy foto's maar weer komen!![]()
Daarnaast vrees ik dat SE wel een beetje geleerd heeft van hun "fouten". (De foto's van de P900 stonden in Mei/Juni 2003 al op i-net)
Spypics zijn trouwens wel meer dan welkom hoor
En de voorlopige specs zijn ook heel goed
Wi-Fi is great, maar bluetooth class 1 zou ook welkom zijn... en MS DUO PRO moet die gewoon wel ondersteunen! Intern geheugen mag nu ook wel iets van 70/80MB zijn waarvan, 30/40 MB bruikbaar.
En over de Spypics ben ik het met Flint eens... "Aint Nothin Wrong With Some Spy Picz"
En over de Spypics ben ik het met Flint eens... "Aint Nothin Wrong With Some Spy Picz"
Het duurt nog wel even denk ik voordat we wat meers te zien/te horen krijgen. Maar als iemand wat heeft dan zal ik er wel even naar kijken denk ikSur_G schreef op 26 februari 2004 @ 11:28:
Wi-Fi is great, maar bluetooth class 1 zou ook welkom zijn... en MS DUO PRO moet die gewoon wel ondersteunen! Intern geheugen mag nu ook wel iets van 70/80MB zijn waarvan, 30/40 MB bruikbaar.
Verwijderd
Ik heb alles rustig gevolgd en ben nu al
tot de conclusie gekomen dat ik de P900 zeer binnenkort ga aanschaffen.
Nu heb ik alleen een hele belangrijke vraag over bluetooth die na lang zoeken nog steeds niet beantwoord is, nml:
Ik wil thuis gebruik maken van mijn kabelinternet om zo dus te internetten via bluetooth op mijn SE P900. Dat is opzich geen probleem, want daar hebben wij (of alleen ik
) deze tutorial voor: Internet verbinding via Bluetooth op je SE P800/P900
Nu wil ik deze dongle aanschaffen om mijn kabel internetverbinding Bluetooth te kunnen delen:

Regulatory Approval FCC, CE, BQB certified
H/W Interface USB 1.1
Bluetooth Spec. Bluetooth Ver. 1.1 Compliance
Throughput About 723Kbps (data channels)
Operating Volt. 5V from USB interface
Operating Range Up to 200M for open space
Power Consumption Max 200mA
Storage Temp -10°C~+70°C
Operating Temp -10°C~+70°C
Output Power 18dBm (Max.)
Frequency Range 2.4~2.4835GHz (2.4GHz ISM Band)
Bron
Kopen bij EMPC voor € 32
Nu weet ik wel dat ik in huis geen 200 meter bereik haal, maar met deze dongle natuurlijk meer dan een dongle die maar tot 10 meter kan, toch?
Is het dus zo, heel theoretisch gezien natuurlijk, dat je binnen die straal van 200 meter om je dongle verbinding kan maken met je SE P900? PDA-shop.nl zei dat het niet kon omdat je klasse 1.1 & 1.2 niet kunt combineren ...
Maar het lijkt mijn waanzin natuurlijk. Die P900 heeft een bereik van 10 meter (theoretisch) toch, of is dat anders want dat vind ik op de SE-site namelijk niet terug
. Als hij binnen die 10 meter een signaal oppikt van die dongle die tot 200 meter kan dan werkt dat toch gewoon!? Of loop ik hier te zwammen, want dat ik eigenlijk graag weten. Klopt het wat ik zeg of niet ...??
Nu heb ik alleen een hele belangrijke vraag over bluetooth die na lang zoeken nog steeds niet beantwoord is, nml:
Ik wil thuis gebruik maken van mijn kabelinternet om zo dus te internetten via bluetooth op mijn SE P900. Dat is opzich geen probleem, want daar hebben wij (of alleen ik
Nu wil ik deze dongle aanschaffen om mijn kabel internetverbinding Bluetooth te kunnen delen:

H/W Interface USB 1.1
Storage Temp -10°C~+70°C
Bron
Kopen bij EMPC voor € 32
Nu weet ik wel dat ik in huis geen 200 meter bereik haal, maar met deze dongle natuurlijk meer dan een dongle die maar tot 10 meter kan, toch?
Is het dus zo, heel theoretisch gezien natuurlijk, dat je binnen die straal van 200 meter om je dongle verbinding kan maken met je SE P900? PDA-shop.nl zei dat het niet kon omdat je klasse 1.1 & 1.2 niet kunt combineren ...
Maar het lijkt mijn waanzin natuurlijk. Die P900 heeft een bereik van 10 meter (theoretisch) toch, of is dat anders want dat vind ik op de SE-site namelijk niet terug

Dat werkt natuurlijk gewoon, maar de P900 is de zwakste schakel, dus meer dan 10 meter haal je niet.
Edit: Ik begin te snappen hoe jij denkt
De P900 zou idd theoretisch gezien een signaal op kunnen pikken over een afstand van 200 meter. maar.... hoe denk je dat de P900 de dongle kan laten weten dat ie een signaal heeft ontvangen? Want de P900 komt maar 10 meter. Communicatie is altijd 2 richting verkeer.
Edit: Ik begin te snappen hoe jij denkt
[ Voor 62% gewijzigd door Flint op 26-02-2004 22:42 ]
Inderdaad zoals Flint zegt,
wel kan ik je adviseren de Dongle te kopen met het grootste bereik, dit heeft namelijk ook invloed op de kwaliteit van de verbinding binnen deze 10 meter.
Die MSI is indiedergeval de beste (heb er 3 getest), dus daar moet het wel mee lukken
MSN'en vanaf de bank voor de TV is ideaal
wel kan ik je adviseren de Dongle te kopen met het grootste bereik, dit heeft namelijk ook invloed op de kwaliteit van de verbinding binnen deze 10 meter.
Die MSI is indiedergeval de beste (heb er 3 getest), dus daar moet het wel mee lukken
//
Ik ben nieuwsgierig naar jullie mening ten aanzien van het klepje van de SE P900. Ikzelf vind het er redelijk uit zien, maar ben toch beetje bang dat het iets is wat snel kapot kan gaan (hoewel er al tig telefoons zijn met klep en schanier mechanismen).
Ik heb even 2 polls gemaakt waarin ik jullie mening vraag:
1)
Poll: Wat vindt je van de stevigheid van het klepje
• Klepje is goed stevig uitgevoerd
• Ziet er wel stevig uit maar valt toch tegen
• Klepje is maar slapjes, ben beter af zonder

Ook een poll maken? Klik hier
2)
Poll: Hoe gebruik jij je SE P900 mbt het klepje
• Heb het klepje er meteen afgehaald
• Heb het lekker laten zitten, werkt prettiger

Misschien dat de polls ergens centraal kunnen staan, maar heb geen idee hoe ik dat zou kunnen regelen.
Ik heb even 2 polls gemaakt waarin ik jullie mening vraag:
1)
Poll: Wat vindt je van de stevigheid van het klepje
• Klepje is goed stevig uitgevoerd
• Ziet er wel stevig uit maar valt toch tegen
• Klepje is maar slapjes, ben beter af zonder
2)
Poll: Hoe gebruik jij je SE P900 mbt het klepje
• Heb het klepje er meteen afgehaald
• Heb het lekker laten zitten, werkt prettiger
Misschien dat de polls ergens centraal kunnen staan, maar heb geen idee hoe ik dat zou kunnen regelen.
Verwijderd
Het kan allemaal.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 20:53:
Ik heb alles rustig gevolgd en ben nu altot de conclusie gekomen dat ik de P900 zeer binnenkort ga aanschaffen.
Ik wil thuis gebruik maken van mijn kabelinternet om zo dus te internetten via bluetooth op mijn SE P900. Dat is opzich geen probleem, want daar hebben wij (of alleen ik) deze tutorial voor: Internet verbinding via Bluetooth op je SE P800/P900
[afbeelding]
H/W Interface USB 1.1
Storage Temp -10°C~+70°C
Bron
Kopen bij EMPC voor € 32
Maar het lijkt mijn waanzin natuurlijk. Die P900 heeft een bereik van 10 meter (theoretisch) toch, of is dat anders want dat vind ik op de SE-site namelijk niet terug. Als hij binnen die 10 meter een signaal oppikt van die dongle die tot 200 meter kan dan werkt dat toch gewoon!? Of loop ik hier te zwammen, want dat ik eigenlijk graag weten. Klopt het wat ik zeg of niet ...??
Ik gebruik de 100m uitvoering van Sitecom. Binnenhuis is dat in de praktijk iets van 15 meter. Meer dan zat dus.
Hiervoor heb ik 10m uitvoering gehad. Ik kwam niet verder dan 3 meter in de praktijk. Dus als je in het hele huis wil bluetoothen moet je toch minimaal 100 meter usb dongle hebben.
HET MAAKT DUS WEL UIT OF JE 10 M OF 100M hebt.
Kijk op deze link: http://www.ephebe.f2s.com/ProximityConnector.htm
als je alles doet zoals het daar is beschreven dan werkt alles naar wens.
D.W.Z.:
- Als je binnen het bereik van de bluetoothdongle komt van je PC, dan maakt ie automatisch verbinding met je telefoon. Je hoeft dus niet eerst naar je pc te lopen om verbinding te maken.
-100m is in de praktijk +- 15 meter. Dus je kan in het hele huis gebruik maken van je P800/900 om te kunnen internetten, mails bekijken, pc besturen enz.
-als je het programma clickyes (zie begin topic) installeert gaat ie automatisch al synchroniseren zodra je binnen het bereik komt. Je hoeft dan niet zelf toestemming te geven en op ja drukken.
Bij mij werkt alles perfect. Als je vragen hebt kun je me mailen op: hakanc@home.nl
"Ziet er wel stevig uit maar valt toch tegen", omdat hij kraakt... de blauwe verlichting is
dus da's al 'n reden dat 't klepje erop blijft zitten.
Edit: Ik heb 't over dit geluid. (is in werkelijkheid niet keihard ofzo, maar je hoort 't wel als je erop let)
"Heb het lekker laten zitten, werkt prettig", en dat is ook zo
Telefoonfuncties zijn makkelijker te bedienen, en 't scherm heeft wat bescherming.
Edit: Ik heb 't over dit geluid. (is in werkelijkheid niet keihard ofzo, maar je hoort 't wel als je erop let)
"Heb het lekker laten zitten, werkt prettig", en dat is ook zo
[ Voor 30% gewijzigd door Flint op 27-02-2004 00:17 ]
Verwijderd
Dat neemt af naarmate je hem gebruikt hoor, ik vond het eerst ook heel hinderlijk en nu hoor je het niet eens meer (net nog even getest)Flint schreef op 27 februari 2004 @ 00:06:
"Ziet er wel stevig uit maar valt toch tegen", omdat hij kraakt...
heb de P900 nu bijna zo'n 3 maanden in bezit..
Ik heb geen last van gekraak hoor 
Overigens, klepje is geil blijft lekker zitten, klepje vind ik wel slapjes, doorduwen moet je niet doen
Overigens, klepje is geil blijft lekker zitten, klepje vind ik wel slapjes, doorduwen moet je niet doen
Intentionally left blank.
Bij mij nietVerwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 00:41:
[...]
Dat neemt af naarmate je hem gebruikt hoor, ik vond het eerst ook heel hinderlijk en nu hoor je het niet eens meer (net nog even getest)
heb de P900 nu bijna zo'n 3 maanden in bezit..
Ik heb 'm ook bijna 3 maanden
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 21:02:
Hoi,
Ik heb een vraagje: het programma Opera krijg ik niet op mijn SE P900.
Als ik hem instaleer dan zet hij hem gewoon als browser op m'n pc in plaats van op de SE.. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen??
Ik wil toch aanraden om de nieuwste versie van Opera te downloaden, tov versie 6.20 is versie 6.30 weer een grote verbetering.Tha BasZ schreef op 21 februari 2004 @ 07:55:
En naar mijn idee krijg je gewoon Opera bij je P900 op 1 van de SE cdz... Die moet je gewoon installen en dan die gebruiken! (en idd niet de pc versie downen)
(Voor de nieuwste Opera moet je gewoon even op SE-site zelf kijken onder Opera voor op je P900 -> onder Support).
O.a. het weergeven in "fit to screen" modus is een stuk beter geworden.
Waar in versie 6.20, GoT in gewone tekst die achter elkaar geplaatst is wordt weergegeven (onoverzichtelijk dus) wordt in versie 6.30 met tables gewerkt waardoor alle fora wel leesbaar zijn (iets waar ik dus dolgelukkig mee ben). Dit geldt dus ook voor de stats die ik voor DPC bekijk, deze zijn nu ook overzichtelijk geworden (het scheelt een heel stuk in gprs data gebruik, omdat het niet meer nodig is de pagina volledig te laden).
Daarnaast is de zoom functie ook zeer goed geworden, zomen gaat nu in een range van 50 tot 150% met stappen van 10%.
Versie 6.30 is hier direct te downloaden.
Hieronder de changelog;
Changelog for Opera 6.30 for P900
This document details the changes made in Opera 6.30 for P900.
Changes between build 274 -- 303
Small-Screen Rendering? (SSR)
Added frames stacking support
Added 'real tables' support
Support for smooth zoom in stacked frames mode
Many bug fixes and improvements
User Interface (UI)
New smooth zoom-dialog with JogDial support
New integrated internet search dialog
Added 'Close Opera' menu option
Added 'zoom' to full screen menu
Added 'Search Internet' to full screen menu
Added 'close window' to full screen menu
Changed 'load all images' to be a menu toggle 'load images' corresponding to the preference setting
Added 'about' menu option
Changed 'fit to page' to 'fit to screen'
Rearranged bookmark/webpage menus to be more consistent
Fixed bookmark related crash
Write 'www.' as default in open location dialog
Accomodate to new frames stacking mode in SSR
More graceful shutdown if killed from outside
Delete corresponding images when deleting saved pages
Make it possible to remove invalid bookmark/saved pages entry
Added support for tel: urls
Added busy-messages when toggling SSR and clearing cache
Fixed problem after pasting very long urls in Open location dialog
Fixed a crash problem on some pages with special titles
Added local start pages
Core/misc
added support for windows-1254
added support for windows-1256
Added TrueType font support
Changed UA string to include device name
Added support for wml table align
Cleanup old download items
Fixed problems with pause/resume functionality
Detect manual disconnection
Cancel all downloads before emptying the cache on a manual disconnect
Fixed crash problems when not possible to establish a connection
Fixed problem with cached css-files not being applied correctly
Enable support for Java applets on capable devices
Various bug fixes
Ik heb toch vooral de hoop dat SE in de volgende versie het werkgeheugen flink uitbreid, ik loop regelmatig tegen het feit aan dat ik door m'n mem heen ben als ik Opera en nog een paar andere programma's heb aanstaan.Tha BasZ schreef op 24 februari 2004 @ 00:30:
[...]
De P1000 neem ik aan
Erg irri imho, ipv 32MB RAM gewoon 64 of 128.
Ik heb het zelfs gehad dat ik bij het installeren van een spel en Opera (grote installatie bestanden, meer dan 1,5mb om te verzenden naar je P900) de installatie vervroegd werd afgebroken omdat de P900 door z'n geheugen heen was, en ja er stonden verder geen andere programma's aan.
Gelukkig kon ik na een herstart wel de installatie hervatten, maar het is wel irritant.
Dat is dus iets waar ik ook last van heb, ik krijg bij het verzenden van mail de volgende melding; SMTP server refused to allow connection.Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:22:
Waarom kan ik WEL email ontvangen (@home mail)
Maar NIET verzenden???
kword gek
[ Voor 22% gewijzigd door Fear-factoR op 27-02-2004 15:48 ]
Verwijderd
Ja ik weet nu dat je een uitgaande mailserver moet definiëren waar je wel toestemming voor hebt.Dat is dus iets waar ik ook last van heb, ik krijg bij het verzenden van mail de volgende melding; SMTP server refused to allow connection.
Welke operator heb je?
Was nog steeds opzoek naar een goede en compacte online routeplanner,
deze zijn met Opera goed te bezoeken en kosten je niet zoveel dataverkeer:
http://aws.and.nl/WebRout...y=9225754552A&language=31
of
http://lpn.tms.tensingsks...g/lpn/resolve_locatie.htm
deze zijn met Opera goed te bezoeken en kosten je niet zoveel dataverkeer:
http://aws.and.nl/WebRout...y=9225754552A&language=31
of
http://lpn.tms.tensingsks...g/lpn/resolve_locatie.htm
//
via orange world kun je toch ook op de routeplanner van anwb komen? Die zit ( denk ik) dan toch buiten de 2 mb bundel..
No worries m8
Vodafone (debitel)Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 16:38:
[...]
Ja ik weet nu dat je een uitgaande mailserver moet definiëren waar je wel toestemming voor hebt.
Welke operator heb je?
outgoing server address staat bij mij op authsmtp.vodafone.nl... hee wacht eens ff Use SMTP authentication staat niet aan
trallaaaaaa nu doet ie het wel
thx donsje
maar als je t-mobile hebt wordt dat wat lastigDeoDupke schreef op 27 februari 2004 @ 18:50:
via orange world kun je toch ook op de routeplanner van anwb komen? Die zit ( denk ik) dan toch buiten de 2 mb bundel..
//
Verwijderd
Fear-factoR schreef op 27 februari 2004 @ 19:07:
[...]
Vodafone (debitel)
outgoing server address staat bij mij op authsmtp.vodafone.nl... hee wacht eens ff Use SMTP authentication staat niet aan
trallaaaaaa nu doet ie het wel
thx donsje
U zeit welkom
Verwijderd
@Flint:
Dat geluidje
Heb ik dus ook. Niet zo overdreven idd, maar je hoort wel 'n 'widie-widie'-geluidje. Ik hou het maar op 'nieuwigheid'. Klepje is gelukkig wel lekker stevig.
Wat ik ook wel 's heb, als ik druk zit te touchscreenen, dat m'n stylus krasgeluiden begint te maken, net alsof je 'n zandkorrel heen en weer zit te duwen. Kan alleen niets terugvinden en 't veroorzaakt ook geen krassen, maar 't geluid is niet zo hip. Schrik me altijd rot als dat gebeurt
Dat geluidje
Wat ik ook wel 's heb, als ik druk zit te touchscreenen, dat m'n stylus krasgeluiden begint te maken, net alsof je 'n zandkorrel heen en weer zit te duwen. Kan alleen niets terugvinden en 't veroorzaakt ook geen krassen, maar 't geluid is niet zo hip. Schrik me altijd rot als dat gebeurt
Sorry ik hem mijn P900 ook 3 maanden, maar heb absoluut geen last van gepiep o.i.d.!
Waar ik wel last van heb is dat mijn bluetooth connectie met mijn p800 gewoon niet stabiel is.
We kunnen wel pairen (das wel zo handig met je vriendin) maar zodra je iets wilt sturen, word de verbinding verbroken. We zijn al naar se point geweest, hebben ze een nieuwe firmware op de p800 geknikkert. Mocht alleen niet baten. Ik kan haar wel Bluejacken. Wazig... Ja
Waar ik wel last van heb is dat mijn bluetooth connectie met mijn p800 gewoon niet stabiel is.
We kunnen wel pairen (das wel zo handig met je vriendin) maar zodra je iets wilt sturen, word de verbinding verbroken. We zijn al naar se point geweest, hebben ze een nieuwe firmware op de p800 geknikkert. Mocht alleen niet baten. Ik kan haar wel Bluejacken. Wazig... Ja
dat klopt idd, heheman-o-script schreef op 27 februari 2004 @ 19:30:
[...]
maar als je t-mobile hebt wordt dat wat lastig
maar ff iets wazigs, ik kreeg op een gegeven moment last van het verschijnsel dat ik een bericht kreeg dat ik mijn simkaart moest plaatsen. Dit bericht verscheen random en het enige wat ik kon doen was mijn telefoon uit zetten en weer aanzetten. Soms kwam het bericht 1 minuut na dat mijn telefoon volledig gestart was en soms pas na 2 weken. Op een gegeven moment moest ik hem 4 keer aan en uit zetten om hem aan te krijgen. De simkaart heb ik ook al eens eruit gehad maar het rare is dat het gewoon zo random gebeurd. Maarjah, toen de nieuwste update gedraaid en er geen last meer van gehad tot gister. Ik wilde een sms lezen en pats, daar was ie weer... kon niks meer doen als maar weer uit zetten en hopen dat hij bij volgende boot het weer deed. Tot nu toe nog geen fouten gehad. Het lastige is ook dat ik niet ff een andere sim kan proberen omdat het zo random gebeurd. Iemand een idee of dit aan de sim kan liggen, of ook aan de P900?
No worries m8
Verwijderd
Weet iemand hoe ik mijn email aan de praat krijg? Ik heb door orange de mail instellingen laten smsen. Vervolgens probeer ik in te loggen. maar dat werkt niet. Ik heb als gebruikersnaam het deel dat voor het @ komt ingevuld. En als email het geheel.
Moet ik nog iets op mijn mobiel veranderen? Ik heb de gprs instellingen ooit eens laten mailen door SE.
Thankz
Moet ik nog iets op mijn mobiel veranderen? Ik heb de gprs instellingen ooit eens laten mailen door SE.
Thankz
Heb je je wachtwoord in hoofdletters ingevuld? En volgens mij kan je je mail niet uitlezen als je verbonden bent via Orange World GPRS, alleen via Internet Access GPRS.Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 11:08:
Weet iemand hoe ik mijn email aan de praat krijg? Ik heb door orange de mail instellingen laten smsen. Vervolgens probeer ik in te loggen. maar dat werkt niet. Ik heb als gebruikersnaam het deel dat voor het @ komt ingevuld. En als email het geheel.
Verwijderd
Internet Acces GPRS? Die heb ik niet. Hoe ben jij daar aangekomen. Die heb ik namelijk nooit toegestuurd gekregen. Ik weet niet of jij de instellingen kan posten zodat ik hem zelf toe kan voegen.beschuit schreef op 28 februari 2004 @ 11:46:
[...]
Heb je je wachtwoord in hoofdletters ingevuld? En volgens mij kan je je mail niet uitlezen als je verbonden bent via Orange World GPRS, alleen via Internet Access GPRS.
Bij orange inloggen,dan onder orange world klikken op telefoon instellen. Dan je P800 aanklikken. Dan klikken op "stel in" bovenaan de pagina. Dan weer de P800 kiezen en vervolgens je abbo en aanvinken wat je wilt hebben.
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 20:20:
@Flint:
Dat geluidjeHeb ik dus ook. Niet zo overdreven idd, maar je hoort wel 'n 'widie-widie'-geluidje. Ik hou het maar op 'nieuwigheid'. Klepje is gelukkig wel lekker stevig.
Volgens mij zijn dat kinderziektes
Heb ik ook, maar dat komt volgens mij ook écht doordat 't scherm vies is. Hoeft maar heel weinig te zijn denk ik en dan krijg je al meteen dat geluid.
Verwijderd
Het is gelukt, Ik keek eerst onder de P900. Thankzrunning man schreef op 28 februari 2004 @ 12:41:
Bij orange inloggen,dan onder orange world klikken op telefoon instellen. Dan je P800 aanklikken. Dan klikken op "stel in" bovenaan de pagina. Dan weer de P800 kiezen en vervolgens je abbo en aanvinken wat je wilt hebben.
edit: Waarom werkt orange world niet in opera? Ik krijg het niet tevoorschijn
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 15:51 ]
Verwijderd
hoe zit met navigatie, is dat mogelijk en zoja, heeft iemand hier voorbeelden van? heb een aantal pagina's van dit topic gelezen, maar zijn er wel heel veel, dus als iemad een antwoord heeft op bovenstaande vraag?
Je moet via dezelfde weg ook World installeren (P800) en je moet in je abbo natuurlijk gekozen hebben voor orange world (6 Euro per maand).Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 15:29:
[...]
Het is gelukt, Ik keek eerst onder de P900. Thankz
edit: Waarom werkt orange world niet in opera? Ik krijg het niet tevoorschijn
Verwijderd
Orange World werkt wel altijd onder de gewone internet browser. Alleen niet onder opera.running man schreef op 28 februari 2004 @ 16:28:
[...]
Je moet via dezelfde weg ook World installeren (P800) en je moet in je abbo natuurlijk gekozen hebben voor orange world (6 Euro per maand).
Klopt, kan alleen met interne browserVerwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 17:08:
[...]
Orange World werkt wel altijd onder de gewone internet browser. Alleen niet onder opera.
Verwijderd
Flint schreef op 26 februari 2004 @ 22:39:
Dat werkt natuurlijk gewoon, maar de P900 is de zwakste schakel, dus meer dan 10 meter haal je niet.
Edit: Ik begin te snappen hoe jij denktDe P900 zou idd theoretisch gezien een signaal op kunnen pikken over een afstand van 200 meter. maar.... hoe denk je dat de P900 de dongle kan laten weten dat ie een signaal heeft ontvangen? Want de P900 komt maar 10 meter. Communicatie is altijd 2 richting verkeer.
man-o-script schreef op 26 februari 2004 @ 23:26:
Inderdaad zoals Flint zegt,
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 23:44:
[...]
Het kan allemaal.
Ik gebruik de 100m uitvoering van Sitecom. Binnenhuis is dat in de praktijk iets van 15 meter. Meer dan zat dus.
Hiervoor heb ik 10m uitvoering gehad. Ik kwam niet verder dan 3 meter in de praktijk. Dus als je in het hele huis wil bluetoothen moet je toch minimaal 100 meter usb dongle hebben.
HET MAAKT DUS WEL UIT OF JE 10 M OF 100M hebt.
Kijk op deze link: http://www.ephebe.f2s.com/ProximityConnector.htm
als je alles doet zoals het daar is beschreven dan werkt alles naar wens.
D.W.Z.:
- Als je binnen het bereik van de bluetoothdongle komt van je PC, dan maakt ie automatisch verbinding met je telefoon. Je hoeft dus niet eerst naar je pc te lopen om verbinding te maken.
-100m is in de praktijk +- 15 meter. Dus je kan in het hele huis gebruik maken van je P800/900 om te kunnen internetten, mails bekijken, pc besturen enz.
-als je het programma clickyes (zie begin topic) installeert gaat ie automatisch al synchroniseren zodra je binnen het bereik komt. Je hoeft dan niet zelf toestemming te geven en op ja drukken.
Bij mij werkt alles perfect. Als je vragen hebt kun je me mailen op: hakanc@home.nl
En dit bedoel ik nou, toch eigenlijk weer niks opgeschoten omdat elke keer als ik deze vraag ergens stel er altijd twee antwoorden komen: JA en NEE ...

edit: Dit ziet er toch logisch uit?

Sorry voor dit wagelijke schepsel met paint
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 11:09 ]
Jeuj, ik ben sinds gister ook in het bezit van een P900!
Een flinke stap vooruit vanaf mijn T68.
Ik was al van plan om een P80 te kopen, maar was nog aan het twijfelen. Maar toen zag ik dat de P900 uitkwam, en toen ik me niet weer beheersen.
Wat een leuk dingetje.
Een flinke stap vooruit vanaf mijn T68.
Ik was al van plan om een P80 te kopen, maar was nog aan het twijfelen. Maar toen zag ik dat de P900 uitkwam, en toen ik me niet weer beheersen.
Wat een leuk dingetje.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Okay, nog één keer:Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 10:58:
[...]
jammer, mijn theorie werkt dus niet.
[...]
[...]
YES, mijn theorie werkt wel
Jij staat 50 meter van je PC. Jouw pc stuur een bestand naar de P900. Hoe wil de P900 laten weten dat 't bestand goed/zonder fouten is aangekomen? niet
Volgens mij denk je dat zo'n dongle 't zelfde werkt als een satelliet? Bluetooth is 2-richting verkeer. Ze moeten pairen.
Einde discussie
http://www.nnevu.com/text2voice/
Deze kwam ik op een ander forum tegen maar is te briljant om 'm hier niet te vermelden... Hij werkt op mijn P900!
Deze kwam ik op een ander forum tegen maar is te briljant om 'm hier niet te vermelden... Hij werkt op mijn P900!
Bedoel je als ringtone?tomhster schreef op 29 februari 2004 @ 15:46:
http://www.nnevu.com/text2voice/
Klinkt best goed iig
Verwijderd
Oke, dat zal dan kloppen.Flint schreef op 29 februari 2004 @ 13:26:
[...]
Okay, nog één keer:
Jij staat 50 meter van je PC. Jouw pc stuur een bestand naar de P900. Hoe wil de P900 laten weten dat 't bestand goed/zonder fouten is aangekomen? niet
Volgens mij denk je dat zo'n dongle 't zelfde werkt als een satelliet? Bluetooth is 2-richting verkeer. Ze moeten pairen.
Einde discussie
Volgt bij mij direct weer een vraag, waarom gooien ze dan geen 1.1 bluetooth in een mobiele telefoon? Of is dat alleen vanwege levenduur van de batterij? Want volgens mijn is een grotere afstand toch veel handiger dan die theoretisch 10 meter ?
Ja, dat heeft natuurlijk invloed op de accu. Bluetooth is handig voor handsfree bellen in de auto e.d.Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 16:26:
[...]
Oke, dat zal dan kloppen.
Volgt bij mij direct weer een vraag, waarom gooien ze dan geen 1.1 bluetooth in een mobiele telefoon? Of is dat alleen vanwege levenduur van de batterij? Want volgens mijn is een grotere afstand toch veel handiger dan die theoretisch 10 meter ?
Daarvoor is 10 meter ruim voldoende.
Verwijderd
Mocht je er heel erg nood aan hebben aan die BT 100 meter dus 1.1 dan moet je nog ff wachten op de cebit zullen er een aantal nieuwe memorystick duo's worden gelanceerd waar oa wellicht zelfs een wlan gebeuren voor je mobiel. Ik zal de eerste klant zijn, lekker op de bank ff snel tv gids bekijken met laptop is dat ook altijd zo geklooi.
hmmm, ik heb een erg vreemd probleem met mijn p900.
Heb al op internet meerdere mensen gezien met dit probleem.
http://www.esato.com/boar...44581&forum=35#post596797
http://www.esato.com/boar....php?topic=52149&start=20
Mijn pc herkent wel dat er een apparaat is aangesloten via de cradle, maar het blijft hangen op "verbinden". De p900 wordt gewoon niet herkend dus door pc suite.
Ik heb alles geprobeerd,waaronder firewall uit, norton software verwijderd, etc, maar het werkt nog steeds niet.
Het is waarschijnlijk een compatibiliteitsprobleem zijn met een ander stukje software of drivers. Het heeft iig wel iets te maken met de com poorten.
Het vreemde is dat het op andere pc's hier thuis wel gewoon werkt.
Naja, dan maar alles via de laptop doen
Mijn pc herkent wel dat er een apparaat is aangesloten via de cradle, maar het blijft hangen op "verbinden". De p900 wordt gewoon niet herkend dus door pc suite.
Ik heb alles geprobeerd,waaronder firewall uit, norton software verwijderd, etc, maar het werkt nog steeds niet.
Het is waarschijnlijk een compatibiliteitsprobleem zijn met een ander stukje software of drivers. Het heeft iig wel iets te maken met de com poorten.
Dat heb ik ook af en toe... IHad ik ook met me P800 toen.dikkiedik schreef op 01 maart 2004 @ 01:44:
hmmm, ik heb een erg vreemd probleem met mijn p900.
Maar als je je phone eraf haalt en er weer opnieuw opzet dan herkent tie hem weer wel.
Heb ik zelf dus ook af en toe en dat truckje met eraf en erop werkt altijd eigenlijk.
Beetje raar, maar weet ook nie echt een andere oplossing ervoor...
Ik kreeg vandaag helaas te horen van de telecomwinkel waar ik een P900 heb besteld dat de telefoon niet tot moeilijk leverbaar is, volgens zijn leverancier.
Heeft iemand anders dit ook ondervonden, en weet iemand iets meer te vertellen over de beschikbaarheid misschien? Zou SE de vraag niet aankunnen?
Heeft iemand anders dit ook ondervonden, en weet iemand iets meer te vertellen over de beschikbaarheid misschien? Zou SE de vraag niet aankunnen?
[ Voor 4% gewijzigd door RobbertC op 01-03-2004 11:53 ]
Toestel een keer uit- en aanzetten wil bij mij ook wel eens helpen.Tha BasZ schreef op 01 maart 2004 @ 09:48:
[...]
Dat heb ik ook af en toe... IHad ik ook met me P800 toen.
Maar als je je phone eraf haalt en er weer opnieuw opzet dan herkent tie hem weer wel.
Heb ik zelf dus ook af en toe en dat truckje met eraf en erop werkt altijd eigenlijk.
Beetje raar, maar weet ook nie echt een andere oplossing ervoor...
Welke zaak was dit dan?RobbertC schreef op 01 maart 2004 @ 11:47:
Ik kreeg vandaag helaas te horen van de telecomwinkel waar ik een P900 heb besteld dat de telefoon niet tot moeilijk leverbaar is, volgens zijn leverancier.
Want ik hoorde van goedkoopste.nu dat ze gewoon kunnen leveren...
Dat duurt mij te langrunning man schreef op 01 maart 2004 @ 12:03:
[...]
Toestel een keer uit- en aanzetten wil bij mij ook wel eens helpen.
[ Voor 49% gewijzigd door Tha BasZ op 01-03-2004 12:34 ]
Zoals fint al zei werkt je theorie dus nietVerwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 10:58:
[...]
[...]
[...]
YES, mijn theorie werkt wel
Heeft iemand zijn bluetooth dongle zo aan de praat dat hij automatisch verbinding maakt met de p900 zonder de proximity connector? De proximity connector vind ik geen goede oplossing, alleen al omdat hij het maar de helft van de tijd doet
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
Dat werkte bij mij niet, vandaar mijn alternatieve tip!Tha BasZ schreef op 01 maart 2004 @ 12:33:
Dat duurt mij te langEraf halen en er weer opnieuw opzetten ging bij mij sneller...
Verwijderd
maybe DEZE ??? link??Rockster schreef op 01 maart 2004 @ 13:10:
[...]
Zoals fint al zei werkt je theorie dus nietIk heb thuis ook de class 1 bluetooth dongle van sitecom (sn-502). Hij staat op de zolder. En verdieping eronder kan ik nog gewoon wappen / syncen etc, halverwege de trap naar de begane grond ook nog wel, maar ben ik beneden, is het feest echt over
Heeft iemand zijn bluetooth dongle zo aan de praat dat hij automatisch verbinding maakt met de p900 zonder de proximity connector? De proximity connector vind ik geen goede oplossing, alleen al omdat hij het maar de helft van de tijd doet
Dat is niet wat hij bedoeld
Hij heeft het over dit, alleen werkt dat voor hem niet naar tevredenheid... helaas is er geen andere oplossing
Ze werken allebei niet. Heb windows al 4 keer opnieuw geinstalleerd. Na elke geinstalleerd onderdeel proberen of het nog werkt. Het heeft een tijdje gewerkt, maar op een gegeven moment begon het gezeik weer. Weet dus nog steeds niet waar het aan ligt. Firewall, norton av, windows sp1 en patches ligt het niet aan, want met dit allemaal geinstalleerd werkte het gewoon.running man schreef op 01 maart 2004 @ 13:56:
[...]
Dat werkte bij mij niet, vandaar mijn alternatieve tip!
Denk dat het gewoon een compatibiliteits kwestie is op driver (usb/com/serial) gebied, want op mijn laptop staat bijna identieke software, en daar werkt het allemaal wel.
Spyware heb ik uiteraard niet (fresh install windows en adaware er overheen), dus daar ligt het niet aan.
[ Voor 15% gewijzigd door Dikkie op 01-03-2004 21:38 ]
Het je spybot al geprobeerd, die vind af en toe wat meer dan adaware?
Verwijderd
Ik ben sinds een paar dagen de trotse eigenaar van een P900 en moet zeggen dat ik er enorm tevreden van ben MAAR ik heb een paar probleempjes.
Ik kan niet online met Opera (interne browser werkt wel), agile messenger raakt niet op msn (andere niet getest omdat ik geen icq, etc account heb of wil) en ik kan geen emails versturen of ontvangen. Iemand een idee waar de fout zit?
Opera zegt dat hij geen DNS-server kan vinden (vind nergens een ip van dns-servers voor gprs of wap bij proximus), agile zegt gewoon dat hij geen connectie kan krijgen & de email opent gprs-verbinding en na een hele tijd "bezig met verbinding te maken met pop.pandora.be" zegt hij, "time-out opgetreden"
Ik heb een abbo van Proximus (met zo'n gprs-thingie van 2MB/maand voor vast bedrag) en email van telenet.
ik heb al geprobeerd met de configsms'en van proximus en sonyericsson, maar altijd hetzelfde resultaat.
iemand? alvast bedankt.
---
los hiervan, hoe lame van SE om nergens te melden dat vrally een demo is
(heb het hier al zien staan op het forum maar toch nog ff melden
)
Ik kan niet online met Opera (interne browser werkt wel), agile messenger raakt niet op msn (andere niet getest omdat ik geen icq, etc account heb of wil) en ik kan geen emails versturen of ontvangen. Iemand een idee waar de fout zit?
Opera zegt dat hij geen DNS-server kan vinden (vind nergens een ip van dns-servers voor gprs of wap bij proximus), agile zegt gewoon dat hij geen connectie kan krijgen & de email opent gprs-verbinding en na een hele tijd "bezig met verbinding te maken met pop.pandora.be" zegt hij, "time-out opgetreden"
Ik heb een abbo van Proximus (met zo'n gprs-thingie van 2MB/maand voor vast bedrag) en email van telenet.
ik heb al geprobeerd met de configsms'en van proximus en sonyericsson, maar altijd hetzelfde resultaat.
iemand? alvast bedankt.
---
los hiervan, hoe lame van SE om nergens te melden dat vrally een demo is
Ik heb de volledige versie, maar heb nog nooit verder gespeeld dan de eerste level hahah
Voor je GPRS instel problemen zou ik de klantenservice bellen, daar zijn ze toch voor?
Bij mij werkte ook niet alles vlekkeloos, kreeg toen 2 bios-kaartjes om het goed te maken.
Voor je GPRS instel problemen zou ik de klantenservice bellen, daar zijn ze toch voor?
Bij mij werkte ook niet alles vlekkeloos, kreeg toen 2 bios-kaartjes om het goed te maken.
//
Waarvan heb je de volledige versie??? En inderdaad voor de gprs instellingen moet je of even kijken op telefoonconfigurators op SE site, of site van de website van de provider of even bellen ermee...man-o-script schreef op 02 maart 2004 @ 02:11:
Ik heb de volledige versie, maar heb nog nooit verder gespeeld dan de eerste level hahah
Jupz, maar werkt nog steeds niet.Dj_Neo_Ziggy schreef op 01 maart 2004 @ 22:54:
Het je spybot al geprobeerd, die vind af en toe wat meer dan adaware?
Ik heb zojuist even gekeken op mijn laptop, en als ik de com poort verander in apparaatbeheer waarop de cradle werkt, dan verandert dat gewoon. Als ik het verander op mijn pc, dan krijg ik eerst een melding dat de poort is geopend door een ander apparaat. Ik kan wel de poort veranderen, maar het werkt dan nog steeds niet. Overigens is dit bij alle poorten zo.
Ik vermoed dus dat er iets is aangesloten op mijn systeem dat alle poorten inneemt. Ik ga maar eens ff wat hardware loskoppelen.
EDIT:
nou, hardware bleek het dus niet te zijn
Toen maar 1 voor 1 processen gekilled. Het blijkt dus de Mrouterruntime te zijn die voor de problemen zorgt. Maarja, die hoort bij pcsuite. Ik weet het niet meer:(
[ Voor 14% gewijzigd door Dikkie op 02-03-2004 17:00 ]
Volledige versies van V-Rally, jMSN en nog wat programma'sTha BasZ schreef op 02 maart 2004 @ 15:00:
[...]
Waarvan heb je de volledige versie??? En inderdaad voor de gprs instellingen moet je of even kijken op telefoonconfigurators op SE site, of site van de website van de provider of even bellen ermee...
//
Verwijderd
ok, problemen die ik gepost heb zijn dankzij jullie raad en de vriendelijke dame van de helpdesk opgelost MAAR nu heb ik nog iets ontdekt...
uur op gsm: 2255Hr
uur op pc: 2255Hr.
Ik zet de p900 op de syncstation en secondje later is uur op gsm 2355Hr.
optie op tijd te synchronsieren staat aan, maar is wel raar dat hij er een uurtje bijdoet
uur op gsm: 2255Hr
uur op pc: 2255Hr.
Ik zet de p900 op de syncstation en secondje later is uur op gsm 2355Hr.
optie op tijd te synchronsieren staat aan, maar is wel raar dat hij er een uurtje bijdoet
Kijk eens naar je zomer/wintertijd instellingen?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik zie geen e-mail adres van je staan om contact op te nemenman-o-script schreef op 02 maart 2004 @ 17:07:
[...]
Volledige versies van V-Rally, jMSN en nog wat programma's
Die moet je idd gewoon uitzetten... worked for meGinz schreef op 02 maart 2004 @ 23:55:
Kijk eens naar je zomer/wintertijd instellingen?
[ Voor 40% gewijzigd door Tha BasZ op 03-03-2004 09:23 ]
kan volgens mij ook niet, alleen per gesprek kun je het instellen of anders #31# voor ieder nummer zettenVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 14:11:
Waar kan ik instellen dat ik altijd anoniem bel? ik heb het niet kunnen vinden!
@Tha BasZ: staat in m'n profiel hoor
[ Voor 8% gewijzigd door man-o-script op 03-03-2004 16:32 ]
//
Ik ben blij dat 't niet gaatVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 14:11:
Nummer intoetsen, op het menu knopje (rechts van 'c') drukken en "mijn num. verberg." kiezenVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 14:11:
edit: Altijd uit kan (gelukkig
[ Voor 15% gewijzigd door Rockster op 03-03-2004 19:14 . Reden: aanvullingkje :) ]
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
ik zie het idd nu ook, ben blindman-o-script schreef op 03 maart 2004 @ 16:31:
[...]
kan volgens mij ook niet, alleen per gesprek kun je het instellen of anders #31# voor ieder nummer zetten
@Tha BasZ: staat in m'n profiel hoor
Dit topic is gesloten.