Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.928 views sinds 30-01-2008

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

running man schreef op 12 februari 2004 @ 17:17:
[...]

Kijk eens naar mijn vorige post
Daar staat de link :Z
Die protector is echt OK. Hij schrijft ook nog veel beter dan zonder protector.
Ja die heb ik gekeken, maar het gaat meer om het mailtje dat je krijgt van Pevi-NL. DAT mailtje wil hebben, met prijzen e.d. erin. Want ik krijg geen reactie.
Fear-factoR schreef op 12 februari 2004 @ 19:02:
[...]

Damn die van mij is ondertussen wel een oudje, accu 03W37 phone 03W43 8)7
Daarentegen heeft ie de tijd dat ik 'm heb wel vlekkeloos gepresteerd :)

Zijn er trouwens al mensen die de stuitermodus van de P900 al geprobeerd hebben :?
Ik wel iig :+
[afbeelding]
Zonde :(

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Tha BasZ schreef op 12 februari 2004 @ 20:30:
[...]
Ja die heb ik gekeken, maar het gaat meer om het mailtje dat je krijgt van Pevi-NL. DAT mailtje wil hebben, met prijzen e.d. erin. Want ik krijg geen reactie.
Sorry....... als je er 1 koopt, dan kost het je 10 Euro en elke volgende kost 5 Euro. Je moet een envelop met een extra gefrankeerde envelop aan jezelf gericht, sturen naar Pevi-NL. Zijn adres krijg je via mail toegestuurd als je hem een mailtje stuurt. Dan moet hij natuurlijk wel reageren......

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

running man schreef op 12 februari 2004 @ 20:36:
[...]

Sorry....... als je er 1 koopt, dan kost het je 10 Euro en elke volgende kost 5 Euro. Je moet een envelop met een extra gefrankeerde envelop aan jezelf gericht, sturen naar Pevi-NL. Zijn adres krijg je via mail toegestuurd als je hem een mailtje stuurt. Dan moet hij natuurlijk wel reageren......
En die gooit die dus gewoon in die envelop weer terug naar je, neem ik aan... Das nie duur overigens!

• GKW

GKW

Tha BasZ schreef op 12 februari 2004 @ 20:55:
[...]
En die gooit die dus gewoon in die envelop weer terug naar je, neem ik aan... Das nie duur overigens!
idd. Ik heb er zelf twee besteld en die waren binnen no time binnen. Je moet wel ff vermelden dat het om een P900 gaat.
Succes...

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Alles is al geregeld en krijg (als geld overgemaakt) is me 2 P800 en 2 P900 screen dingetjes...
Gelijk maar even goed doen, met me nieuwe P900 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

aKra

Intentionally left blank.

Fear-factoR schreef op 12 februari 2004 @ 19:02:
[...]

Damn die van mij is ondertussen wel een oudje, accu 03W37 phone 03W43 8)7
Daarentegen heeft ie de tijd dat ik 'm heb wel vlekkeloos gepresteerd :)

Zijn er trouwens al mensen die de stuitermodus van de P900 al geprobeerd hebben :?
Ik wel iig :+
[afbeelding]
HAH! Jij hebt lekker meer schade :P

Zat zo op de toilet, staat me moeder ineens in de deur terwijl ik lekker aan het MSN-en was op me foon (mja... no comment :D ) en ik schrik en stuiter stuiter 3 meter verder ligt me telefoon :P

Op hardsteen btw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Laatst online: 11-09 17:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Jep, Orange World werkt nu ook bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
aKra schreef op 13 februari 2004 @ 11:12:
[...]

HAH! Jij hebt lekker meer schade :P

Zat zo op de toilet, staat me moeder ineens in de deur terwijl ik lekker aan het MSN-en was op me foon (mja... no comment :D ) en ik schrik en stuiter stuiter 3 meter verder ligt me telefoon :P

Op hardsteen btw. :P
:D
OMG, jij laat de deur open?! (en dan heb ik 't nog niet eens over 't MSN :X)

haha lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Flint schreef op 13 februari 2004 @ 13:40:
[...]

:D
OMG, jij laat de deur open?! (en dan heb ik 't nog niet eens over 't MSN :X)

haha lol :+
Zo zie je, je moet als man ooit 2 dingen tegelijk doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Klein nadeeltje van 't updaten van m'n firmware: Ik ben m'n smsjes kwijt :?
Ik had gewoon een backup gemaakt, maar om een of andere reden is m'n inbox leeg.
(Maar dr stonden geen belangrijke berichten ofzo...)

2de poging gedaan, en ik heb m'n smsjes weer terug :9

[ Voor 19% gewijzigd door Flint op 13-02-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tha BasZ schreef op 13 februari 2004 @ 13:49:
[...]
Zo zie je, je moet als man nooit 2 dingen tegelijk doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
nog ff over orange world:

Hoe zit het nu precies? Ik heb dus een internetacces-sms aangevraagd voor de P800 dan maakt hij een nieuwe gprs en wap account aan. Als ik nu via dat account naar orangeworld ga dan gaat er niks van mijn 2mb bundel af maar als ik bijvoorbeeld naar pda.tweakers.net ga dan gaat de 2mb tellen? of als ik dus mijn email ophaal ( eigen popserver)

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

DeoDupke schreef op 13 februari 2004 @ 15:45:
nog ff over orange world:

Hoe zit het nu precies? Ik heb dus een internetacces-sms aangevraagd voor de P800 dan maakt hij een nieuwe gprs en wap account aan. Als ik nu via dat account naar orangeworld ga dan gaat er niks van mijn 2mb bundel af maar als ik bijvoorbeeld naar pda.tweakers.net ga dan gaat de 2mb tellen? of als ik dus mijn email ophaal ( eigen popserver)
Ja, precies zoals je zegt. Voor data via Orange World en WAP hoe je niets extra te betalen. Alle andere GPRS data gaat van de 2Mb bundel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:28
Kan het zijn dat het geluid wat beter klinkt van de MP3's, or is it just me? Dat SMS progseltje dat op de PC draait is über handig, dus dat hebben we maar even gekocht. ':)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
running man schreef op 13 februari 2004 @ 15:52:
[...]

Ja, precies zoals je zegt. Voor data via Orange World en WAP hoe je niets extra te betalen. Alle andere GPRS data gaat van de 2Mb bundel af.
en dus alle links die via world kunt bereiken gaan niet van de bundel?

iemand nog tips voor handige links?

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 09-09 18:02
zeef schreef op 13 februari 2004 @ 15:56:
Kan het zijn dat het geluid wat beter klinkt van de MP3's, or is it just me?
Hoe bedoel je? En hoe heb je dat gedaan?
Ik gebruik sinds mijn p800 tijd Ogg play, is een stukkie beter, en kleiner!
Tevens zuipt het wel batterijen, ach ik heb toch een exta oplader van mijn oude Ericsson T21e op me werk liggen!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nou, ik draaide gisteren Sensation the Anthem 2002, en het viel me op hoe "vol" en "warm" het geluid was, en dit was vlak na de update. Ik gebruik gewoon de standaard mp3 speler. Maar het kan illusie zijn hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Het is zo ver!!! BasZ heeft nu ook zijn P900... (charging the battery nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 13 februari 2004 @ 18:02:
Het is zo ver!!! BasZ heeft nu ook zijn P900... (charging the battery nu)
Veel plezier ermee, maar dat gaat wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
zeef schreef op 13 februari 2004 @ 16:22:
Nou, ik draaide gisteren Sensation the Anthem 2002, en het viel me op hoe "vol" en "warm" het geluid was, en dit was vlak na de update. Ik gebruik gewoon de standaard mp3 speler. Maar het kan illusie zijn hoor :)
Is er weer dan een nieuwe updat uitgekomen dan? Ik heb vorige week nog seus gedraaid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 01:23:
[...]

Veel plezier ermee, maar dat gaat wel lukken
Ik heb gelijk een probleempje: ik heb al me data (telefoonnummer/agenda e.d. ge-back-upt van me P800, en wil die nu weer terug-restoren op me P900. Maar als ik die file aanklik dan zegt tie dat het geen goede back-up file is :S
Terwijl het wel gewoon werkt, want ik heb hem ook met die file weer ge-restore-d op me P800 (ter test).
Of kan het gewoon niet wat ik wil? Iemand ideeen hoe het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Ik zag volgens mij laatst op de sonyericsson site, dat je de P800 backup niet kon gebruiken bij de P900. :/

Linkje :)

[ Voor 42% gewijzigd door Elroy op 14-02-2004 12:54 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er over te denken de P900 te kopen, maar zit nog met een paar vraagjes. Iemand die mij even kan helpen?!

- Is de software op de telefoon Nederlandstalig? (telefoon zelf & software)
- Kunnen gesprekken worden opgenomen?
- Is de accu werkelijk zo goed als sony op de site zegt?? :) (16 uur spreektijd & 480 uur standby)

Alvast erg bedankt!

Groeten, Cees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 19:37:
Zit er over te denken de P900 te kopen, maar zit nog met een paar vraagjes. Iemand die mij even kan helpen?!

- Is de software op de telefoon Nederlandstalig? (telefoon zelf & software)
ja, al weet ik niet of dat origineel ook zo is, maar na update van beiden wel in ieder geval
- Kunnen gesprekken worden opgenomen?
nee
- Is de accu werkelijk zo goed als sony op de site zegt?? :) (16 uur spreektijd & 480 uur standby)
Mwoh, daar wordt altijd gruwelijk in overdreven. Hoe meer display gebruik en andere dingen zoals BT, hoe minderlang de accu het volhoud. Reken maar bij normaal gebruik op zo'n dag of twee
Alvast erg bedankt!

Groeten, Cees
offtopic:
Geen probleem, maar even teruglezen in de eerste twee topics had je de antwoorden opgeleverd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

vraagje...

is de combinatie SE T630 + Palm T3 niet een veel betere?

-> kleine moderne foon + op alle fronten een betere PDA, samen voor minder dan de P900 kost...

lijkt me iets waar je meer aan hebt dan de P900 of snij ik een gevoelig punt aan? :)

dan kun je tenminste je gsm onmerkbaar in je zak hebben en je PDA erbij pakken wanneer die je nodig hebt én heb je geen last van lage resolutie, trage processor en beperkt geheugen zoals bij de P900

ik heb de P900 mogen gebruiken en ik vind het maar een onhandig en traag ding....veel te kleine resolutie om bijv. tekst op te lezen....

ik zeg dit niet om de P900 af te kraken, maar ik denk zelf gewoon dat er betere alternatieven zijn dan een "all-in-1" apparaat die iets van alles heeft, maar op geen enkel punt écht nuttig kan zijn...

[ Voor 58% gewijzigd door Mooody op 14-02-2004 22:10 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
ieder zijn voorkeur, als ex M500 en SL45 gebruiker ben ik tevreden met een geintegreerd apparaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nou joh, er was inderdaad een update, maar nog steeds niet de vervelend taal foutjes!
Moet mp3 nog testen. Ogg deed het gewoon goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Elroy schreef op 14 februari 2004 @ 12:51:
Ik zag volgens mij laatst op de sonyericsson site, dat je de P800 backup niet kon gebruiken bij de P900. :/

Linkje :)
Lijkt me ook erg logisch, aangezien de P900 gebruik maakt van UIQ 2.1 en de P800 van UIQ 2.
Bovendien is de software van de P900 op een aantal andere punten ook fundamenteel anders t.o.v. de P800, er zijn al gekken die het wel geprobeerd hebben en daarmee hun P900 bijna omzeep hielpen.
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 19:37:

De rest zoals zeef zegt, alleen wil ik nog als extra opmerking maken dat ik het battery life niet overdreven vind voorgesteld... die tijden zijn wel haalbaar maar dan met alles (BT, GPRS, geen prog?s) uit en de phone op flight mode.
Ik heb in de praktijk weinig last van het feit dat ik zonder energie zit, 's avonds zet je 'm een uurtje in de deskstand en de phone is weer helemaal vol (ja hij laad snel). Ik doe zeker 2 á 3 dagen met een volle battery.
Alvast erg bedankt!

Groeten, Cees
lees aub ff de algemene FAQ door, hierin staat onder andere dat het groeten bij elke post niet op prijs wordt gesteld. Verder wordt er verwacht dat je ook eerst wat zoekwerk doet voordat je vragen post ;) 't zijn gewoon een paar tips om je forumbezoek hier zo soepel mogelijk te laten verlopen. :)
Mooooody schreef op 14 februari 2004 @ 22:01:
vraagje...

-> kleine moderne foon + op alle fronten een betere PDA, samen voor minder dan de P900 kost...

lijkt me iets waar je meer aan hebt dan de P900 of snij ik een gevoelig punt aan? :)
In het geheel niet (btw deze vraag heb ik veel vaker gezien)
dan kun je tenminste je gsm onmerkbaar in je zak hebben en je PDA erbij pakken wanneer die je nodig hebt én heb je geen last van lage resolutie, trage processor en beperkt geheugen zoals bij de P900
Als jij er geen bezwaar tegen hebt om de heletijd met twee aparaten rond te sjouwen be my guest... Maar ik zou er niet aan moeten denken.
Die PDA moet je ook ergens laten, ik heb mijn P900 altijd in het vakje voor op de band van m'n rugtas zitten nergens last van en altijd onder handbereik.
ik heb de P900 mogen gebruiken en ik vind het maar een onhandig en traag ding....veel te kleine resolutie om bijv. tekst op te lezen....
Ik kan niets over de onhandigheid of traagheid t.o.v. de T3 zeggen, aangezien ik nooit een T3 gebruikt heb maar ik ben iig tevreden met de P900.
Imho zit er weinig verschil tussen de res van de T3 en de P900... als je goed tekst wil lezen dan moet je een laptop kopen.
Het is gewoon een kwestie van wat het beste op jouw wensen afgestemd is, wij zijn er niet om je een P900 te verkopen.
Ik heb sinds april vorig jaar een P800 gehad en sinds eind november een P900, en ik moet zeggen dat ik me nooit onthand heb gevoeld maar extreem blij dat ik dit ding heb.

[ Voor 80% gewijzigd door Fear-factoR op 15-02-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Mooooody schreef op 14 februari 2004 @ 22:01:
vraagje...

ik zeg dit niet om de P900 af te kraken, maar ik denk zelf gewoon dat er betere alternatieven zijn dan een "all-in-1" apparaat die iets van alles heeft, maar op geen enkel punt écht nuttig kan zijn...
Edit: Ik post wat info dubbel, want Fear-FactoR was me al voor ;)
Een combi van gsm en pda is gewoon meer gewicht/afmetingen. Als je ze altijd alle twee bij je hebt, waarom dan niet alles in één smartphone? Daarnaast vind ik dat de "telefoonfunctie" van de P900 veel prettig werken als je 'm vergelijkt met een T630 (Input via groot touchscreen ipv kleine knopjes). Naar mijn mening krijg je dus gewoon meteen een betere telefoon. En verder denk ik dat bijvoorbeeld i-netten met een P900 fijner is dan via een gsm/pda combi. (Als dat al gaat, maar dat zal waarschijnlijk wel lukken)

En ja, in een topic waar 99% Pro P900 is raak je wel een gevoelige snaar ja :+

Resolutie is 320x208 (Dr zijn nog niet veel pda's die boven de 320x240 uitkomen) en dat kan ik niet echt laag noemen. Ik heb meer 't vermoeden dat je de pixelafstand wat aan de kleine kant vindt. Trage processor vind ik wel meevallen, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik niet weet hoe snel een Palm of Ipaq is.
Geheugen vind ik persoonlijk niet echt beperkt.... mja, als je meer dan 128MB nodig hebt dan heb je idd een probleem ja. (Dan gebruik je 'm niet meer zakelijk denk ik, maar meer voor entertainment)

--

Dr is me na de software update iets opgevallen, waarvan ik 't vermoeden heb dat 't nieuw is. 't zou handig zijn als iemand met een oude firmware (R3A of lager) 't ff kan testen?
't volgende is me opgevallen: als ik een nieuw smsje krijg terwijl ie op screensaver staat, dan gaat dat bericht ("U heeft 1 nieuw bericht") niet meer weg. Dat is handig dus, want ik ben niet 24 uur bij m'n telefoon.

Ik dacht dat bij de oude firmware na bijvoorbeeld 1 min. de screensaver weer er overheen kwam en je dus niet meer wist dat er een nieuw bericht was. Gevolg: je moet elke keer dat je weg bent gelopen ff je telefoon erbij pakken en in mijn geval 9 van de 10 keer de veiligheidscode voor nix intypen omdat je vervolgens tot de conclusie komt dat je nix gemist hebt... :/
(Ja, ik vind die veiligheidscode fijn ivm diefstal e.d.)
Fear-factoR schreef op 15 februari 2004 @ 00:01:
die tijden zijn wel haalbaar maar dan met alles (BT, GPRS, geen prog?s) uit en de phone op flight mode.
De eerste paar dingen die je noemt kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar een SonyEricsson (telefoon!) op flight-mode om die maximale standby tijd te halen? Daar klopt iets niet :o Voor de rest moet je eigenlijk ook weinig waarde hechten aan dat getal 480 uur

Ik kom iig nooit in de problemen, want hij staat elke dag minimaal wel een paar uurtje naast m'n pc-tje op 't syncstation te laden :P

[ Voor 16% gewijzigd door Flint op 15-02-2004 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Flint schreef op 15 februari 2004 @ 00:42:
[...]
Dr is me na de software update iets opgevallen, waarvan ik 't vermoeden heb dat 't nieuw is. 't zou handig zijn als iemand met een oude firmware (R3A of lager) 't ff kan testen?
't volgende is me opgevallen: als ik een nieuw smsje krijg terwijl ie op screensaver staat, dan gaat dat bericht ("U heeft 1 nieuw bericht") niet meer weg. Dat is handig dus, want ik ben niet 24 uur bij m'n telefoon.

Ik dacht dat bij de oude firmware na bijvoorbeeld 1 min. de screensaver weer er overheen kwam en je dus niet meer wist dat er een nieuw bericht was. Gevolg: je moet elke keer dat je weg bent gelopen ff je telefoon erbij pakken en in mijn geval 9 van de 10 keer de veiligheidscode voor nix intypen omdat je vervolgens tot de conclusie komt dat je nix gemist hebt... :/
uhh.. als die van mij op screensaver stand staat dan komt er nog geeneens een melding dat ik een en nieuw bericht heb. Alleen de groene LED gaat frequenter knipperen. Ik heb nog de R1B versie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Wat helpt, althans dat had ik bij mijn p800 en nu ook bij mijn p900. Bij sman, alle progsels afsluiten, en de rest inpakken! Heb een keer 5 dagen gedaan met mijn batterij zo.
Maandag van ze sync station af, en vrijdag avond er weer op!

Zo het trouwens niet handig zijn om telkens die batterij helemaal leeg te laten lopen en dan weer helemaal opladen. Of hoeft dat niet bij dit type batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Flint schreef op 15 februari 2004 @ 00:42:
[...]

[...]
Wat je hier zegt klopt inderdaad, ik moet ook elke keer mijn telefoon unlocken om te kijken of ik een bericht heb. Dit was wel iets waar ik me een beetje aan stoorde, want voorheen was het gewoon even de phone uit te zak halen om te kijken of iemand sms had gestuurd. Nu moet ik dus eerst hem weer unlocken. Dit is trouwens niet alleen bij sms maar ook bij een gemiste oproep. (ik heb de update dus nog niet gedaan)

edit: ik heb net gemerkt dat bij een gemiste oproep de screensaver er idd weer overheen gaat maar als je dus bijvoorbeeld aan je jog draait dan geeft hij dus eerst de melding dat je moet unlocken maar daarna verschijnt het gemiste oproepschermpje weer in beeld ( tot de screensaver er weer op gaat) of dit bij berichten ook zo is heb ik ( nog ) niet kunnen testen

[ Voor 14% gewijzigd door DeoDupke op 15-02-2004 13:56 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
daar moet je li-ion batterijen wel voor oppassen, ik dacht dat je die niet helemaal leeg mocht laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:01
zeef schreef op 15 februari 2004 @ 13:56:
daar moet je li-ion batterijen wel voor oppassen, ik dacht dat je die niet helemaal leeg mocht laten lopen.
Inderdaad, het voordeel van li-ion is dat ze nagenoeg geen geheugen effect hebben, alleen is het aantal charge-cycles beperkt (geen idee hoeveel, iets van 1000 keer laden/ontladen ofzo?)

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
running man schreef op 15 februari 2004 @ 10:00:
[...]

uhh.. als die van mij op screensaver stand staat dan komt er nog geeneens een melding dat ik een en nieuw bericht heb. Alleen de groene LED gaat frequenter knipperen. Ik heb nog de R1B versie :o
Ja? weet je dat zeker? Ik bedoel de screensaver en niet de energiebesparing.
Als ik 'm niet op 't syncstation heb staan en het scherm gaat helemaal uit dan zie ik voor de rest ook alleen nog maar een klok.

Het is misschien makkelijker om ff de instelling te posten :P
Screensaver na 1 min, incl vergrendelen toestel.
Verlichting Aan
Energiebesparing Klok, 2 min.

Op 't syncstation is het licht dus altijd aan, en zodra ik 'm dr vanaf pak gaat 't licht na 2 min uit.
DeoDupke schreef op 15 februari 2004 @ 13:52:
[...]
edit: ik heb net gemerkt dat bij een gemiste oproep de screensaver er idd weer overheen gaat maar als je dus bijvoorbeeld aan je jog draait dan geeft hij dus eerst de melding dat je moet unlocken maar daarna verschijnt het gemiste oproepschermpje weer in beeld ( tot de screensaver er weer op gaat) of dit bij berichten ook zo is heb ik ( nog ) niet kunnen testen
Was me ook al opgevallen dat 't bij gemiste gesprekken niet is :?
't lijkt wel of ze bij SE een beetje aan 't testen zijn ofzo :)
zeef schreef op 15 februari 2004 @ 13:56:
De P900 maakt gebruik van een Li-Polymer accu.

[ Voor 11% gewijzigd door Flint op 15-02-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
Flint schreef op 15 februari 2004 @ 15:57:
[...]

De P900 maakt gebruik van een Li-Polymer accu.
Dat is dus ook gewoon li-ion alleen anders verpakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Het is overigens wel gelukt met zooi overgooien naar me P900, alleen dan wel via de backup op de P800 gooien en dan overzenden naar me P900.
Moest diegene die me P800 hd gekocht nog even vriendelijk aankijken of i hem nog even mocht lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.. ik gebruik eigenlijk nooit iets van internet, gprs, mms op mijn telefoon.. Nu boeide me dit met de P800 niet zoveel omdat ik die toch niet lang gehouden heb, maar deze P900 is dus zeker wel een blijvertje voorlopig! Nu wil ik dus eigenlijjk wel internetpagina's kunnen browsen op de P900.

Mijn vraag is dus, wat heb ik daarvoor nodig?

Ik dacht het volgende:
* GPRS, ik heb Vodafone als provider, dan moet ik dus een GPRS uitbreiding op mijn abonnement nemen? Gaan die Mb's hard of valt dat wel mee?
* Opera Browser (hoeft natuurlijk niet, maar schijnt wel veel beter te browsen?)

Als ik dan eenmaal bovenstaande punten heb "aangeschaft" en gedownload dan hoef ik alleen nog maar even op de SE site de GPRS instellingen te downloaden en te "installeren" en dan werkt het allemaal?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 22:02:
Mijn vraag is dus, wat heb ik daarvoor nodig?

Ik dacht het volgende:
* GPRS, ik heb Vodafone als provider, dan moet ik dus een GPRS uitbreiding op mijn abonnement nemen? Gaan die Mb's hard of valt dat wel mee?
* Opera Browser (hoeft natuurlijk niet, maar schijnt wel veel beter te browsen?)

Als ik dan eenmaal bovenstaande punten heb "aangeschaft" en gedownload dan hoef ik alleen nog maar even op de SE site de GPRS instellingen te downloaden en te "installeren" en dan werkt het allemaal?
http://www.vodafone.nl/live/

zou voor jou van toepassing zijn. Je kunt dan een bundel nemen net zoals een sms bundel, zodat je dus per maand een bepaald bedrag extra betaald voor bijvoorbeeld 1mb data. Ik vind persoonlijk dat die mb's tamelijk rap gaan. Ik heb nu 2mb voor €10 in de maand, en die zijn al na 1 week op :'( Eigelijk is het gewoon te duur dat gprs vind ik dan. Maar het werkt wel superfijn, en ook nog es snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is zo'n Live bundel verstandiger om te nemen dan bv een "Corporate GPRS Acces" bundel?

http://www.vodafone.nl/2_xx.asp?content_id=231&cnid=226

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:16

jbbrans

Hoe snel moet de dataoverdracht eigenlijk zijn met usb?
Ik ben een uur kwijt voor 64MB aan mp3's en gaat dit misschien sneller met bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

jbbrans schreef op 16 februari 2004 @ 01:33:
Ik ben een uur kwijt voor 64MB aan mp3's en gaat dit misschien sneller met bluetooth?
Dat ligt niet aan de USB poort, maar aan de P900. Die kan niet sneller......
Ik gebruik een USB 2.0 card reader/writer, dan heb je daar geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

running man schreef op 16 februari 2004 @ 08:51:
[...]

Dat ligt niet aan de USB poort, maar aan de P900. Die kan niet sneller......
Ik gebruik een USB 2.0 card reader/writer, dan heb je daar geen last meer van.
Ik wou het net zeggen :) Ik heb ook een USB2 readertje (ook voor me Canon S400).
En dat gaat toch wel een erg stuk sneller als via de cradle-P900...
Ik heb wel het idee dat de overdracht via de cradle van de P900 sneller gaat als via de cradle naar de P800.

Overigens mensen die nog geen P900 hebben, maar "maar" een P800 moeten zeker overstappen. Ik als ex-p800-er kan er over meepraten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 12-09 19:28
Klopt het trouwens dat de "Backup & Restore" software niet werkt als je verbonden bent via Bluetooth? Krijg namelijk de melding dat hij niet verbonden is.
Via het USB SyncStation werkt het wel goed, maar die gebruik ik eingenlijk niet meer sinds ik die bluetooth verbinding heb...

Verder heb sinds een aantal dagen ineens de vage melding dat ik m'n SMS servicecenter in moet stellen als ik een SMS verstuur.
Heb netjes het goede nummer ingevoerd (+31624000000 voor T-Mobile) maar het werkt niet :?

[ Voor 6% gewijzigd door man-o-script op 16-02-2004 13:02 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Flint schreef op 15 februari 2004 @ 15:57:
[...]

Ja? weet je dat zeker? Ik bedoel de screensaver en niet de energiebesparing.
Als ik 'm niet op 't syncstation heb staan en het scherm gaat helemaal uit dan zie ik voor de rest ook alleen nog maar een klok.

Het is misschien makkelijker om ff de instelling te posten :P
Screensaver na 1 min, incl vergrendelen toestel.
Verlichting Aan
Energiebesparing Klok, 2 min.
Flint, ik heb jou instellingen overgenomen en nada niks geen melding dat er een bericht is als die op dat moment een bericht ontvangt! Zal wel aan de oude versie liggen. Betekent dat ze er in de tussentijd aan hebben zitten prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Heb de Brando Sreenprotector inmiddels opgehaald bij PDAshop.nl (Rotterdam, Oudedijk), daar zijn ze voldoende op voorraad.
Zijn wel extreem duur (15euro/ps of 25euro per 2 , afzetters :() maar je hebt wel een goede screenprotector :D
Als je zorgt dat je scherm mooi schoon is voor het opbrengen, dan zit hij er erg strak op!
Zonder lucht of stofjes eronder, minder reflectie en het schrijft wat makkelijker!

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 23:27:
Is zo'n Live bundel verstandiger om te nemen dan bv een "Corporate GPRS Acces" bundel?

http://www.vodafone.nl/2_xx.asp?content_id=231&cnid=226
Is dat niet alleen voor zakelijke klanten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Najaa aangezien ik als klant ook zo'n Mobile Connect Card voor mijn laptop kan kopen die ook onder "zakelijk" valt, leek me dit ook wel kunnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04 13:26
Heeft iemand al de een optie gevonden om een gebeld nummer toe te voegen aan een bestaand contact.
Ook kan ik geen standaardnummer ingeven bij een contact. Als je een contact wil bellen met meerdere nummers dan het minst aantal klikjes weg het bovenste nummer. Laat dat nu een thuisnummer zijn terwijl ik het 06 nummer als standaard wil hebben. Ik kan het wel het 06 nummer bovenaan zetten, maar als ik dan met Outlook sync, dan gaat ie weer terug. Ook als ik het verander in Outlook werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 17:21:
Najaa aangezien ik als klant ook zo'n Mobile Connect Card voor mijn laptop kan kopen die ook onder "zakelijk" valt, leek me dit ook wel kunnen? ;)
Nee, maar ik bedoel dat je al een corporate abbo moet hebben (met belminuten enzo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
jbbrans schreef op 16 februari 2004 @ 01:33:
Die moet traag zijn :(
Via bluetooth gaat niet lukken denk ik, want als je gebruik maakt van 't ftp protocol dan komen alle bestanden in 't interne geheugen van de P900, en da's natuurlijk snel vol.
running man schreef op 16 februari 2004 @ 13:37:
[...]

Flint, ik heb jou instellingen overgenomen en nada niks geen melding dat er een bericht is als die op dat moment een bericht ontvangt! Zal wel aan de oude versie liggen. Betekent dat ze er in de tussentijd aan hebben zitten prutsen.
Okay, da's fijn om te horen, is 't updaten toch nog ergens goed voor geweest :P
Baudje schreef op 16 februari 2004 @ 17:45:
Heeft iemand al de een optie gevonden om een gebeld nummer toe te voegen aan een bestaand contact.
Nope, gaat (nog) niet (Moet je dus voorlopig ff knippen/plakken)
Het is een bekende "bug" dus ik denk wel dat ze 't gaan verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik heb wel een andere bug zien verdwijnen, althans het lijkt nu of de bug nu andersom is.
Mp3/wav ringtones waren bij het beluisteren superhard, en als iemand mij belde veel te zacht.
Nu is het precies andersom, bij de preview keihard, en als hij afgaat Keihard! Niet erg opzich,

Alleen erg vervelend dat iedereen meteen Paranoia hoort van Dancing Stage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de gps liefhebbers zijn er blijkbaar nog meer oplossingen dan wayfinder.

http://my-symbian.info/ui...s/category.php?fldAuto=40

(powernavigator ziet er me iets geinig uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chi3F schreef op 16 februari 2004 @ 23:02 in dat gare-telefoon-topic: :+
Ik heb sinds vrijdag ook een P800... _/-\o_

Overgekocht van Tha_Basz, postte hier ook regelmatig maar hij heeft nu de P900 gekocht, en mij blij gemaakt met de P800... :)
Go Tha BasZ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Gare-telefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las in dit topic dat je met je p900 kan msn'en via de internetverbinding van je gewone pc (via bluetooth). Is zoiets ook mogelijk maar dan internet ipv msn?

Thankz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja, ik heb me oude "gare telefoon"-P800 verkocht aan hem, is een collega van mij op me werk.
Waarom de P800 houden als je een P900 hebt? beetje zonde niet? :P

Ben nog steeds erg blij met me overstap naar de P900, vooral de snelheid-verschil vind ik erg relaxed...
Nu kan ik ook gewoon goed full-screen fimpjes kijken enzo, zonder haper. Dat kon ik eigenlijk niet met me P800...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 15:54:
Ik las in dit topic dat je met je p900 kan msn'en via de internetverbinding van je gewone pc (via bluetooth). Is zoiets ook mogelijk maar dan internet ipv msn?

Thankz
Jahoor, dat gaat. De P900 zoekt eerst naar een bestaande verbinding (kabel/adsl), en als die er niet is dan komt de vraag of je wilt verbinden via GPRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Flint schreef op 17 februari 2004 @ 16:13:
[...]

Jahoor, dat gaat. De P900 zoekt eerst naar een bestaande verbinding (kabel/adsl), en als die er niet is dan komt de vraag of je wilt verbinden via GPRS
Fllint zet dan deze url ff in de startpost :) (geschreven voor de P800, maar dat maakt niets uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Fear-factoR schreef op 17 februari 2004 @ 17:14:
[...]

Fllint zet dan deze url ff in de startpost :) (geschreven voor de P800, maar dat maakt niets uit)
werkt goed idd, maak er veelvuldig gebruik van vanaf de bank/wc/etc. :9

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Trotse SE P900 bezitters of toekomstige bezitters :*) .
Sinds vorige week ben ik in het bezit van een P900. Er zijn alleen 2 dingen die mij storen ik weet niet of ik ze kan veranderen.
- De standaard spelletjes (schaken enz) wil ik verwijderen gaat dat?? :(
-Kan ik ergens op mijn toestel ook aangeven dat mijn nummer niet wordt weegegeven? :(

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Fear-factoR schreef op 17 februari 2004 @ 17:14:
[...]

Done :Y)
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 23:30:
- De standaard spelletjes (schaken enz) wil ik verwijderen gaat dat?? :(
-Kan ik ergens op mijn toestel ook aangeven dat mijn nummer niet wordt weegegeven? :(

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. alvast bedankt _/-\o_
-Ja, ik weet dat 't niet op de normale manier kan, maar volgens mij krijg je ze wel weg, maar dan moet je ze dr uit gaan slopen denk ik. Je kunt met een file browser wel op zoek gaan tussen de programma's lijkt me...
Ik ben ff gaan zoeken, en volgens mij zitten die spellen in de rom, die kun je niet wissen.

-Als je in flipclosed bijvoorbeeld op 1 drukt voor snelkeuze 1 dan kun je op de menuknop rechtsboven drukken en dan optie 3 voor mijn nummer verbergen. Daarna op OK om te bellen. Als je gewoon een telefoon nummer intoetst kun je ook op menu 3 drukken. Als je 't bij een contactpersoon altijd wilt verbergen dan kun je #31# voor 't nummer zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Flint op 18-02-2004 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Trouwens nog 3 hinderlijke foutjes gevonden:

- Als ik een SMS'je krijg dan staat hij er twee keer, als ik ze alle twee delete dan gebeurt er niets, delete ik alleen de eerste, dan verdwijnen ze alle twee?

- Als ik een SMS verstuur dan krijg ik de melding dat ik m'n SMS servicecenter nummer niet heb ingevoerd, terwijl dat wel zo is...

- Als ik een SMS maak en ik switch naar een ander programma bijvoorbeeld dan staat er "opgeslagen als concept", wat ook zo hoort.
Alleen kan ik hem daarna nergens meet terug vinden, ook niet in de "concept" map.

Wordt hier nogal gefrustreerd van aangezien ik normaal nogal veel SMS :(
Heb ooit een keer DesktopMessage gebruikt, om te kunnen SMS'en vanaf je PC, ik heb zo'n vermoeden dat die de boel heeft aangepast.
Is dit denk je te verhelpen door de firmware update opnieuw te doen? (heb de nieuwste)
Of is het misschien mogelijk alleen de "Berichten" applicatie opnieuw erop te zetten op een of andere manier? Rest werkt allemaal goed namelijk...

[ Voor 34% gewijzigd door man-o-script op 18-02-2004 11:23 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Flint schreef op 18 februari 2004 @ 01:08:
-Ja, ik weet dat 't niet op de normale manier kan, maar volgens mij krijg je ze wel weg, maar dan moet je ze dr uit gaan slopen denk ik. Je kunt met een file browser wel op zoek gaan tussen de programma's lijkt me...
Ik ben ff gaan zoeken, en volgens mij zitten die spellen in de rom, die kun je niet wissen.

...
Ik zat idd met hetzelfde probleem, maar ja dat is nu opgelost :)
Overigens wel raar dat je die spelletjes er niet of kan gooien :?
man-o-script schreef op 18 februari 2004 @ 11:10:
Trouwens nog 3 hinderlijke foutjes gevonden:

- Als ik een SMS'je krijg dan staat hij er twee keer, als ik ze alle twee delete dan gebeurt er niets, delete ik alleen de eerste, dan verdwijnen ze alle twee?

- Als ik een SMS verstuur dan krijg ik de melding dat ik m'n SMS servicecenter nummer niet heb ingevoerd, terwijl dat wel zo is...

- Als ik een SMS maak en ik switch naar een ander programma bijvoorbeeld dan staat er "opgeslagen als concept", wat ook zo hoort.
Alleen kan ik hem daarna nergens meet terug vinden, ook niet in de "concept" map.

Wordt hier nogal gefrustreerd van aangezien ik normaal nogal veel SMS :(
Heb ooit een keer DesktopMessage gebruikt, om te kunnen SMS'en vanaf je PC, ik heb zo'n vermoeden dat die de boel heeft aangepast.
Is dit denk je te verhelpen door de firmware update opnieuw te doen? (heb de nieuwste)
Of is het misschien mogelijk alleen de "Berichten" applicatie opnieuw erop te zetten op een of andere manier? Rest werkt allemaal goed namelijk...
Ik heb die problemen allemaal niet, dus dan heb ik het idee dat idd die DesktopMessage-geval de boel verkloot heeft.
Heb je niet een vorige back-up, die je dan ff kan restoren??
Nieuwe firmware erop zetten kan ook denk ik, maar ja gelijk weer zo ingrijpend.

[ Voor 19% gewijzigd door Tha BasZ op 18-02-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Heb toch maar even die firmware update gedaan.
Had geen recente backups van "voor" DesktopMessage, dus vraag me af als ik nu een backup terugplaats van "na" DesktopMessage of hij dan deze bugs er ook weer ingooid.

Hij is nu bezig met de backup herstellen... *wacht*

//edit: heeft geen ruk geholpen die firmware update met daarna een backup

Denk dat ik dan dus nogmaals de firmware update ga doen met daarna alleen een synchronisatie en dan dus alle proggies en instellingen maar weer handmatig moet gaan doen 8)7 :(

[ Voor 36% gewijzigd door man-o-script op 18-02-2004 13:38 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
Orange World is nu officieel beschikbaar voor de P900!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dat was een week geleden al een feit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Heeft iemand toevallig een idee waar op het interne geheugen de "Messages" applicatie staat (applicatie bestand en de configuratie ervan).
Dit om mijn bovenstaande probleem op te kunnen lossen :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op 18 februari 2004 @ 01:08:
[...]

Done :Y)

[...]

-Als je in flipclosed bijvoorbeeld op 1 drukt voor snelkeuze 1 dan kun je op de menuknop rechtsboven drukken en dan optie 3 voor mijn nummer verbergen. Daarna op OK om te bellen. Als je gewoon een telefoon nummer intoetst kun je ook op menu 3 drukken. Als je 't bij een contactpersoon altijd wilt verbergen dan kun je #31# voor 't nummer zetten.
Maar toch bedankt voor het uit zoeken..
Het mag de pret niet drukken..

Trouwens een complimentje voor alle p800\p900 gebruikers dat jullie elkaar zo goed helpen... Ga zo door....

Groetjes Raimond

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 23:34:
[...]

Maar toch bedankt voor het uit zoeken..
Het mag de pret niet drukken..

Trouwens een complimentje voor alle p800\p900 gebruikers dat jullie elkaar zo goed helpen... Ga zo door....

Groetjes Raimond
Lees even de FAQ door :P (beter niet groetjes doen op het einde van je post).
Maar we helpen elkaar graag, want we zijn toch allemaal GOT-ers :)

Verwijderd

Ik heb nu dus ook mijn HBH-65 binnen (besteld in Duitsland, want dat scheelde €50 maarja).

Ding werkt toppie. Alleen krijg ik het niet voor elkaar om muziek te luisteren. Ik kan er alleen maar mee bellen.

Is het gewoon niet mogelijk om muziek te luisteren via een bluetooth headset, of ligt het aan mij >:)

Zou namelijk wel tof zijn. Draadloos muziekje luisteren, en als iemand belt opnemen... :)

• DeoDupke
iemand ervaring met de hbh-200? Die zou de call-list op moeten kunnen vragen maar als ik dat probeer zegt hij altijd failed, voor de rest gaat bellen wel, alleen ja, dat ding heeft niet voor niet een display, hij moet wel de call-list kunnen weergeven.

No worries m8

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 13:09:
Ik heb nu dus ook mijn HBH-65 binnen (besteld in Duitsland, want dat scheelde €50 maarja).

Ding werkt toppie. Alleen krijg ik het niet voor elkaar om muziek te luisteren. Ik kan er alleen maar mee bellen.

Is het gewoon niet mogelijk om muziek te luisteren via een bluetooth headset, of ligt het aan mij >:)

Zou namelijk wel tof zijn. Draadloos muziekje luisteren, en als iemand belt opnemen... :)
Wat ik ooit een keer gehoord heb (maar dit is al een tijdje geleden) is dat het niet kon vanwege dat het andere aansluitingen zijn enzo.
En vooral bluetooth is weer anders dan met een draadje...
Zoals die FM-radio ding van SE (die HPR-20) die kan ook niet mp3tje opspelen alleen radio en gesprekken. En die ging ergens anders weer in dan bijv. die headset waarmee je dan wel weer gesprekken en muziek tegelijk kan doen.

• man-o-script
Heb ook de HBH65, en daar kan je inderdaad geen muziek mee luisteren :P
Kan alleen met de bijgeleverde headset volgens mij.

Hoe duur was die HBH65 dan in Duitsland? Betekent dat jij hem had voor 97 euro i.p.v. 147?

//

• Folki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 13:09
Jaja het kan dus toch! Ik heb het reeds werkende en het gaat perfect. Zodra je in de range bent maken pc en telefoon contact!

Zie verder:

http://www.ephebe.f2s.com/ProximityConnector.htm

Als het niet lukt hoor ik het wel

[ Voor 5% gewijzigd door Folki op 19-02-2004 14:29 ]

• Flint
Nee, dat gaat niet. Bluetooth kan niet 16bit 44.1kHz aan geluid naar die headset sturen. Een telefoongesprek is vele lagere kwaliteit en dat gaat dus wel. (lijkt me de meest logische verklaring)

Verwijderd

man-o-script schreef op 19 februari 2004 @ 14:24:
Heb ook de HBH65, en daar kan je inderdaad geen muziek mee luisteren :P
Kan alleen met de bijgeleverde headset volgens mij.

Hoe duur was die HBH65 dan in Duitsland? Betekent dat jij hem had voor 97 euro i.p.v. 147?
Ik heb €99 betaald :)

Verwijderd

Goeiemiddag allen,

Op dit moment heb ik nog een SE T610, maar ben hard aan vervanging toe.
Nu zit ik nog heel sterk te twijfelen tussen een Nokia 6600 en SE P900.

Kijk het prijsverschil is natuurlijk al 1 punt, maar daar kan ik nog mee leven.

Zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe het bereik is met deze foon. Ik heb namelijk zelf ondervonden dat wanneer ik mijn Sim in de 6600 van een maat van me doe, dat ik beter bereik heb (op dezelfde plaatsen IN huis) dan wanneer ik mijn SE gebruik.

Ook de Camera van de 6600 vind ik enorm goed, zijn er mensen die mij e.v.t foto's kunnen emailen, gemaakt met de p900? e.v.t ook nachtfoto's. Ik ben zelf horeca-portier en het kan weleens nodig zijn dat we snel een foto moeten nemen van een persoon, ter identificatie (bv. voor politie) dan zou het wel handig zijn dat de p900 dit een beetje goed kan.

En kun je e.v.t het applicatie menu ook omzetten naar "raster"-modus?

Alvast bedankt voor uw antwoorden.

Greetz Diving Disaster

P.s als je foto's kunt mailen: postmaster@horecare-security.nl

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 16:09:
Goeiemiddag allen,

Op dit moment heb ik nog een SE T610, ....

Alvast bedankt voor uw antwoorden.

Greetz Diving Disaster

P.s als je foto's kunt mailen: postmaster@horecare-security.nl
Ik heb die overweging ook gemaakt toen (maar dan met de 6600 en de P800) en heb toen gekozen voor de P800 omdat ik geen ei wil als telefoon...
Heb overigens wel het idee dat de P900 een stukje beter is dan de 6600, qua specs, gebruikersvriendelijkheid etc.
Maar ja, misschien ben ik te bevoorrecht met een P900 ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Tha BasZ op 19-02-2004 16:19 ]

• DeoDupke
ikzelf ben niet tevreden met de kwaliteit foto's van de P900, ik weet niet hoe andere mobile's het doen maar keb wat pics geschoten voor je.
Ik had mijn rolgordijn dicht gedaan, maar die foto's zijn gewoon zwart geworden.
http://cti.mine.nu/pics/p900/1.jpg
http://cti.mine.nu/pics/p900/2.jpg

dus qua nachtfoto's hoef je helemaal niks te verwachten

[ Voor 15% gewijzigd door DeoDupke op 19-02-2004 16:56 ]

No worries m8

Verwijderd

DeoDupke schreef op 19 februari 2004 @ 16:55:
ikzelf ben niet tevreden met de kwaliteit foto's van de P900, ik weet niet hoe andere mobile's het doen maar keb wat pics geschoten voor je.
Ik had mijn rolgordijn dicht gedaan, maar die foto's zijn gewoon zwart geworden.
http://cti.mine.nu/pics/p900/1.jpg
http://cti.mine.nu/pics/p900/2.jpg

dus qua nachtfoto's hoef je helemaal niks te verwachten
Hmm die geschoten foto's zijn opzich niet super-slecht, maar ik moet zeggen dat de 6600 dan idd wel betere foto's maakt, als ik kijk wat hij maakt 's nacht, als ik zelf een miniscuul lichtpuntje zie, ziet deze het ook.
En das toch wel een beetje jammer van SE dat ze niet echt goeie camera's stoppen in hun mobieltjes, terwijl Sony zelf nou niet bepaald slechte camera's levert.
Maar verder qua software uitbreidingen, en gebruiksvriendelijkheid kunnen ze elkaar wel een handje geven denk ik, of zit ik ernaast?

• DeoDupke
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 17:56:
[...]

Hmm die geschoten foto's zijn opzich niet super-slecht, maar ik moet zeggen dat de 6600 dan idd wel betere foto's maakt, als ik kijk wat hij maakt 's nacht, als ik zelf een miniscuul lichtpuntje zie, ziet deze het ook.
En das toch wel een beetje jammer van SE dat ze niet echt goeie camera's stoppen in hun mobieltjes, terwijl Sony zelf nou niet bepaald slechte camera's levert.
Maar verder qua software uitbreidingen, en gebruiksvriendelijkheid kunnen ze elkaar wel een handje geven denk ik, of zit ik ernaast?
ik ben van een nokia 8210 naar de SE-P900 gegaan, dus hoe de huidige nokia's zijn qua gebruiksvriendelijkheid en softwareuitbreidingen weet ik niet. Ik vind ieg de P900 echt een fijn en handig dingetje, het was precies wat ik zocht. Het 2 in 1 mobieltje.

No worries m8

Verwijderd

DeoDupke schreef op 19 februari 2004 @ 13:49:
iemand ervaring met de hbh-200? Die zou de call-list op moeten kunnen vragen maar als ik dat probeer zegt hij altijd failed, voor de rest gaat bellen wel, alleen ja, dat ding heeft niet voor niet een display, hij moet wel de call-list kunnen weergeven.
Dat klopt. Jij bent niet de enige. SE heeft nog niet alle functie van de HBH-200 in de P900 geimplementeerd. Ik zit al een tijdje te wachten op een firmware-update met de volledige ondersteuning van de HBH-200. Maar die is er nog niet.
Daarnaast werkt de Bluetooth van P900 in het algemeen is niet zo goed. Ik heb veel verhalen gelezen over de slechte verbinding tussen de P900 en een BT-headset (ook SE modellen). Zelf heb ik ook last van het soms wel en soms niet werkende verbinding tussen de HBH-200 en mijn P900. Heel erg irritant! :(

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 18:30 . Reden: een woordje vergeten. ]

• DeoDupke
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 18:26:
[...]

Dat klopt. Jij bent niet de enige. SE heeft nog niet alle functie van de HBH-200 in de P900 geimplementeerd. Ik zit al een tijdje te wachten op een firmware-update met de volledige ondersteuning van de HBH-200. Maar die is er nog niet.
Daarnaast werkt de Bluetooth van P900 in het algemeen is niet zo goed. Ik heb veel verhalen gelezen over de slechte verbinding tussen de P900 en een BT-headset (ook SE modellen). Zelf heb ik ook last van het soms wel en soms niet werkende verbinding tussen de HBH-200 en mijn P900. Heel erg irritant! :(
nou lekker dan, ik dacht dat het na die update wel beter zou gaan, maar helaas. Wel lullig dat ze zeggen dat hij geschikt is voor de 900 terwijl hij maar half gebruikt kan worden.

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
Nog iets wat veranderd is met de nieuwe firmware update (R4A04): Als je nu op het batterij icoontje 'klikt', dan zie je twee opties: "Schrm vergr." en "instellingen". Deze waren er niet bij de vorige firmware :)

/edit: En in Flip closed mode, kun je nu ook naar een andere map browsen met de audio player 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Rockster op 20-02-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Rockster schreef op 20 februari 2004 @ 11:07:
Nog iets wat veranderd is met de nieuwe firmware update (R4A04): Als je nu op het batterij icoontje 'klikt', dan zie je twee opties: "Schrm vergr." en "instellingen". Deze waren er niet bij de vorige firmware :)
Dat was toch altijd al zo bij de P900? (De P800 heeft dat niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
Flint schreef op 20 februari 2004 @ 11:42:
[...]

Dat was toch altijd al zo bij de P900? (De P800 heeft dat niet)
Nou ik klkte bijna elke dag op die batterij, en bij mijn vorige firmware versie R3A zat dat, als ik me het goed herinner, nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor jullie nu steeds bezig over de p800/p900, maar ik zit met het volgende:

Ik zit met een probleemje...
ten eerste, ik heb de kans om een (2ehands) p800 toestel aan te schaffen voor 350 Euro... is dit een goeie prijs voor een toestel dat nog tot eind mei in garantie is? (dus is het een 9 a 10 maand oud)
Moest ik dit toestel toch overkopen, zijn er dan bepaalde dingen waar ik zeker op moet letten waar iets zou kunnen aan schelen ivm software of zo?
Zou ik nu een nieuw toestel aanschaffen, of toch opteren voor deze 2e hands...

Dan mijn 2e vraagje...
Wat zijn de grote verschillen tussen p800 en p900 (ik ben nog maar een groentje héhé)
Is het de moeite om zo een prijsverschil te betalen voor dit nieuwere model (buiten de nieuwe "look?"

Alvast bedankt voor de uitleg
Stormcrow, het groentje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 12:10:
ik hoor jullie nu steeds bezig over de p800/p900, maar ik zit met het volgende:

Ik zit met een probleemje...
ten eerste, ik heb de kans om een (2ehands) p800 toestel aan te schaffen voor 350 Euro... is dit een goeie prijs voor een toestel dat nog tot eind mei in garantie is? (dus is het een 9 a 10 maand oud)
Moest ik dit toestel toch overkopen, zijn er dan bepaalde dingen waar ik zeker op moet letten waar iets zou kunnen aan schelen ivm software of zo?
Zou ik nu een nieuw toestel aanschaffen, of toch opteren voor deze 2e hands...
Ik zou altijd gaan voor nieuw. 2e hands blijft toch ergens een risico, als je toch knaken gaat uitgeven, dan maar nieuw. Dat is wel duurder, maar geeft je ook meer zekerheid.
Dan mijn 2e vraagje...
Wat zijn de grote verschillen tussen p800 en p900 (ik ben nog maar een groentje héhé)
Is het de moeite om zo een prijsverschil te betalen voor dit nieuwere model (buiten de nieuwe "look?"
Tsja, teveel om op te noemen. Betere display, beter keyboard etc. etc. Kijk hier naar de inhouse review van Flint, waar ook uitgebreid wordt ingegaan op p800-p900 verschil.
De P800 was al een telefoon met gigantisch veel mogelijkheden maar de P900 doet er gewoon nog een schepje bovenop. Qua hardware zijn er veel goede verbeteringen en ook qua software is er het nodige veranderd.

[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 20-02-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 12:10:
-ten eerste, ik heb de kans om een (2ehands) p800 toestel aan te schaffen voor 350 Euro... is dit een goeie prijs voor een toestel dat nog tot eind mei in garantie is?

-Wat zijn de grote verschillen tussen p800 en p900 (ik ben nog maar een groentje héhé)
-Hmm, ik weet niet of 350 een goeie prijs is.
In de Tweakers pricewatch staat ie voor 395 euro.

-Heb je de startpost gelezen?
Doe ik me zoveel moeite... moet je um wel lezen hè :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

aKra

Vandaag testritje gemaakt in een Saab 9-3 2.0t Optic met 225 PK :o

Daar zat een bluetooth carkit in, en dat is wel heel erg vet gedaan, namen invoeren met voice recognition etc., je stapt de auto in en hij maakt direct connectie met je SE (de carkit). En nee, het signaal deed het ook nog bij 220KM/u :P :*)

Ik ben zeer tevreden met me SE P900, toptoestel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Woei, ik van de week mijn contract verlengd en men was zo vriendelijk om mij geen telefoon maar een SE BT carkit te verstrekken :)

Dus binnenkort zit ik aan deze te morrelen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_2924_35_0_1050.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een vraagje: het programma Opera krijg ik niet op mijn SE P900.
Als ik hem instaleer dan zet hij hem gewoon als browser op m'n pc in plaats van op de SE.. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Waar kan ik MSN voor m'n SE vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

door even met google.nl te zoeken op msn p900 download oid. Ook in de eerste post van dit topic staan links om deze programmas te vinden.

Wbt opera: je moet wel de versie voor je mobiel hebben en niet de pc versie. Op de CD's bij de P900 staat opera voor de P900.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het synchroniseren gaat het de laatste tijd mis.

Outlook gegevens worden wel naar P900 doorgegeven maar wat ik in P900 heb ingevoerd zie ik niet meer terug in outlook.

Volgens mij is dit sinds de laatse firmware zo.

Moet ik ergens een instelling veranderen of is het toch een fout?

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 22:29:
Tijdens het synchroniseren gaat het de laatste tijd mis.

Outlook gegevens worden wel naar P900 doorgegeven maar wat ik in P900 heb ingevoerd zie ik niet meer terug in outlook.

Volgens mij is dit sinds de laatse firmware zo.

Moet ik ergens een instelling veranderen of is het toch een fout?

Iemand ervaring mee?
Heb het gevonden. Mijn vrouw heeft per ongeluk outlook express als standaard e-mail programma geselecteerd. Heb weer Outlook ingesteld als als st. e-mail programma.

HEt werkt weer goed. Ik ga haar rechten op pc maar even beperken :)

Leuk he als je zelf administrator bent.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 22:39:
[...]

Heb het gevonden. Mijn vrouw heeft per ongeluk outlook express als standaard e-mail programma geselecteerd. Heb weer Outlook ingesteld als als st. e-mail programma.

HEt werkt weer goed. Ik ga haar rechten op pc maar even beperken :)

Leuk he als je zelf administrator bent.......
Dat krijg je met vrouwen he, die hebben er geen verstand van :P (en ja, ik heb een vriendin :))
En naar mijn idee krijg je gewoon Opera bij je P900 op 1 van de SE cdz... Die moet je gewoon installen en dan die gebruiken! (en idd niet de pc versie downen)
(Voor de nieuwste Opera moet je gewoon even op SE-site zelf kijken onder Opera voor op je P900 -> onder Support).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om e-mails te kunnen verzenden en ontvangen kan ik dan gewoon mijn eigen e-mail gegevens gebruiken (@home). Op 1 of andere manier lukt het niet. Wie heeft hier ervaring mee??
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.