Lijkt me ook erg logisch, aangezien de P900 gebruik maakt van UIQ 2.1 en de P800 van UIQ 2.
Bovendien is de software van de P900 op een aantal andere punten ook fundamenteel anders t.o.v. de P800, er zijn al gekken die het wel geprobeerd hebben en daarmee hun P900 bijna omzeep hielpen.
De rest zoals zeef zegt, alleen wil ik nog als extra opmerking maken dat ik het battery life niet overdreven vind voorgesteld... die tijden zijn wel haalbaar maar dan met alles (BT, GPRS, geen prog?s) uit en de phone op flight mode.
Ik heb in de praktijk weinig last van het feit dat ik zonder energie zit, 's avonds zet je 'm een uurtje in de deskstand en de phone is weer helemaal vol (ja hij laad snel). Ik doe zeker 2 á 3 dagen met een volle battery.
Alvast erg bedankt!
Groeten, Cees
lees aub ff de algemene
FAQ door, hierin staat onder andere dat het groeten bij elke post niet op prijs wordt gesteld. Verder wordt er verwacht dat je ook eerst wat zoekwerk doet voordat je vragen post

't zijn gewoon een paar tips om je forumbezoek hier zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Mooooody schreef op 14 februari 2004 @ 22:01:
vraagje...
is de combinatie SE T630 + Palm T3 niet een veel betere?
-> kleine moderne foon + op alle fronten een betere PDA, samen voor minder dan de P900 kost...
lijkt me iets waar je meer aan hebt dan de P900 of snij ik een gevoelig punt aan?

In het geheel niet (btw deze vraag heb ik veel vaker gezien)
dan kun je tenminste je gsm onmerkbaar in je zak hebben en je PDA erbij pakken wanneer die je nodig hebt én heb je geen last van lage resolutie, trage processor en beperkt geheugen zoals bij de P900
Als jij er geen bezwaar tegen hebt om de heletijd met twee aparaten rond te sjouwen be my guest... Maar ik zou er niet aan moeten denken.
Die PDA moet je ook ergens laten, ik heb mijn P900 altijd in het vakje voor op de band van m'n rugtas zitten nergens last van en altijd onder handbereik.
ik heb de P900 mogen gebruiken en ik vind het maar een onhandig en traag ding....veel te kleine resolutie om bijv. tekst op te lezen....
Ik kan niets over de onhandigheid of traagheid t.o.v. de T3 zeggen, aangezien ik nooit een T3 gebruikt heb maar ik ben iig tevreden met de P900.
Imho zit er weinig verschil tussen de res van de T3 en de P900... als je goed tekst wil lezen dan moet je een laptop kopen.
Het is gewoon een kwestie van wat het beste op jouw wensen afgestemd is, wij zijn er niet om je een P900 te verkopen.
Ik heb sinds april vorig jaar een P800 gehad en sinds eind november een P900, en ik moet zeggen dat ik me nooit onthand heb gevoeld maar extreem blij dat ik dit ding heb.
[
Voor 80% gewijzigd door
Fear-factoR op 15-02-2004 00:27
]