Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r.platenkamp schreef op 28 januari 2004 @ 17:00:
Is / zijn er al mensen die de gps via bluetooth van de P900 als routeplanner gebruiken en welke software ze dan gebruiken.

Het enigste wat ik kan vinden is wayfinder, aleen download hij zijn map's steeds via gprs en moet je een acount hebben bij hun :(

Misschien niemand anders ?
Want ik neem aan dat Tomtom software niet op de symbian OS draait.
Misschien kan iemand me ff helpen. ;)
Ik kon ook niks anders vinden dan wayfinder. Ben er ook benieuwd naar!!

Ik snap niet waarom tomtom niet voor P900 en vergelijkbare telefoons met zo'n software komt. Ze zouden echt veel kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 13:09
Wayfinder is momenteel de enige. Tomtom heeft ook geen plannen om in de toekomst software voor de p800/p900 uit te brengen.
Misschien als iedereen er massaal om gaat vragen zien ze dat er een markt voor is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik heb dat Wayfinder gezien, en 't werkt best goed hoor :)
Idd wel jammer dat hij de kaartjes via GPRS binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.platenkamp603
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08-2020

r.platenkamp603

Amd Rulez!

Yo ik zie dat tom tom nu ook voor de symbian OS mobieltjes bezig is :*)
http://www.tomtom.com/news/news.php?News=110&Language=5
Aleen hiervan is nu nog het jammere dat er niet grotere kaarten uit zijn max 1Mb meende ik maar misschien komt daar nog wel een compilatie van maar Tom tom is in elk geval onderweg met de Symbian OS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
r.platenkamp schreef op 28 januari 2004 @ 20:43:
Yo ik zie dat tom tom nu ook voor de symbian OS mobieltjes bezig is :*)
http://www.tomtom.com/news/news.php?News=110&Language=5
Aleen hiervan is nu nog het jammere dat er niet grotere kaarten uit zijn max 1Mb meende ik maar misschien komt daar nog wel een compilatie van maar Tom tom is in elk geval onderweg met de Symbian OS :D
Werkt dat überhaupt wel via GPS?
't lijkt er meer op dat je gewoon een kaartje van een grote stad op je telefoon hebt?

Ja, werkt ook nog es via GPS :P
Wel jammer dat ze (voorlopig) pas 3 Nederlandse steden hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Flint op 28-01-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

beschuit schreef op 28 januari 2004 @ 16:28:
[...]
Mmm, geen succes... Het toestel waarvan je gebruik maakt wordt niet ondersteund door Orange World. Jij hebt een P900 en die werkt op Orange World??
De automatische installatie heeftbij mij een internet account aangemaakt met de naam: Orange NL WAP. Dit is een inbel account naar het nummer +31628500666.
Tevens heeft de automatische installatie bij mij een bladwijzer aangemaakt: Wap. Als ik die selecteer dan belt hij dat nummer en zit ik op orange world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Nee dat is internet Access en geen world.
Bij GPRS hoef je namelijk niet in te bellen.
Kijk maar als je een mmsje verstuurt, dat gaat wel via GPRS, en de rest is inbellen.
Ik heb ook al geprobeerd om het mms account te gebruiken voor World maar dat werkte niet echt.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuit schreef op 28 januari 2004 @ 09:48:
[...]
Mmm, waar staan die dan? Kan ze niet vinden...
Contact opnemen met orange "1200" indien er problemen zijn met world. Ze zijn momenteel bezig met een groot onderhoud waar ook nieuwe aparaten als mede P900 en Motorola word aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Dj_Neo_Ziggy schreef op 30 januari 2004 @ 14:31:
Nee dat is internet Access en geen world.
Bij GPRS hoef je namelijk niet in te bellen.
Kijk maar als je een mmsje verstuurt, dat gaat wel via GPRS, en de rest is inbellen.
Ik heb ook al geprobeerd om het mms account te gebruiken voor World maar dat werkte niet echt.
Orange world is wap en geen mms service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

De P900 is wel te vinden voor de instellingen voor orange world: Namelijk kijk op mijn orange (inloggen met je mobiele nummer) en dan--> World --> telefoon instellen --> klik op de P800 --> klik op "stel in!" --> kies telefoon en zie daar, de P900 staat er tussen! Dus toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op 30 januari 2004 @ 16:13:
De P900 is wel te vinden voor de instellingen voor orange world: Namelijk kijk op mijn orange (inloggen met je mobiele nummer) en dan--> World --> telefoon instellen --> klik op de P800 --> klik op "stel in!" --> kies telefoon en zie daar, de P900 staat er tussen! Dus toch ;)
Dat is toch alleen internet access, met volgens mij kan je met de P900 niet de Orange World op. Internet access heb je wel, maar als je gaat surfen gaat gewoon van de 2mb/mnd af. En je kan niet op de site van Orange World, althans ik niet. En internet access is een gprs verbinding.

Maar misschien heb je een speciale P900, waarmee je wel de orange world op kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Laatst online: 11-09 17:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

running man schreef op 30 januari 2004 @ 16:13:
Maar als je dan de P900 kiest krijg je de volgende zin: "Kies welke instellingen je wilt ontvangen". En daar staat Orange World niet bij...
Nog even wachten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 16:56:
[...]
Maar misschien heb je een speciale P900, waarmee je wel de orange world op kan. :)
beschuit schreef op 30 januari 2004 @ 17:07:
[...]
Maar als je dan de P900 kiest krijg je de volgende zin: "Kies welke instellingen je wilt ontvangen". En daar staat Orange World niet bij...
Nog even wachten denk ik...
:D Ik vond het al vreemd....... idd orange world staat er niet bij, ik had wap geinstalleerd 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door GKW op 30-01-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos128
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-12-2023
Ik heb een demo van Total IR remote op m'n P900 geinstalleerd en nou wil ik dit programma eigelijk wel aanschaffen. Helaas lijkt het erop dat ik deze alleen kan aanschaffen als ik een creditcard heb. Deze heb ik dus niet.
Kan ik deze ergens anders kopen zonder creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
koos128 schreef op 30 januari 2004 @ 19:49:
Ik heb een demo van Total IR remote op m'n P900 geinstalleerd en nou wil ik dit programma eigelijk wel aanschaffen. Helaas lijkt het erop dat ik deze alleen kan aanschaffen als ik een creditcard heb. Deze heb ik dus niet.
Kan ik deze ergens anders kopen zonder creditcard?
Zonder CC ben je (bijna) nergens op i-net in de internationale webwinkels. Ik vrees dat je toch een CC nodig zult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
@Koos

Vraag iemand van de familie of van je vrienden die een CC of ze willen helpen. Overtuig ze even dat het veilig is en betaal hun gelijk (contant ) terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 14:23
Vandaag voor de derde keer mijn toestel weggebracht naar het servicecentrum :(

Weer hetzelfde probleem, en de laaste firmware update mocht toch niet baten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Laatst online: 09-09 20:18
Hopen dat ze je nu gewoon een nieuwe geven. Nu maar hopen dat ze er snel eentje voor je kunnen regelen, met die slechte leveringen van het toestel.

PS: SMan is nu ook in het Nederlands verkrijgbaar!

[ Voor 16% gewijzigd door greenlizzard op 31-01-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De p900 kan toch alleen maar .mp4 bestanden afspelen? Of ook avi/mpg/mpeg?

Zijn er ook mogelijkheden om avi/mpg/mpeg om te zetten naar mp4?

Ik heb daar gewoon geen verstand van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Laatst online: 06:28
dikkiedik schreef op 31 januari 2004 @ 20:11:

b.t.w. Als hij voor de 3de keer terug moet voor hetzelfde probleem zijn ze verplicht je een nieuwe te geven.
Neem dus geen genoegen met een reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 20:55:
De p900 kan toch alleen maar .mp4 bestanden afspelen? Of ook avi/mpg/mpeg?

Zijn er ook mogelijkheden om avi/mpg/mpeg om te zetten naar mp4?

Ik heb daar gewoon geen verstand van :/
P900 kan aan filmbestanden in ieder geval de .mp4 en .3gp afspelen. Er zijn programma's om avi en mpeg en wmv en mov etc. files om te zetten naar .mp4 of .3gp. Programma's als Mpegable 4 Live en PVauthor. Deze programma's zijn niet gratis, maar er zijn wel trial versies van te downloaden die ongeveer 30 dagen gratis werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

dikkiedik schreef op 31 januari 2004 @ 20:11:

Balen man :( Hoop voor je dat het eindelijk een keer goed komt want het is een prachtig toestel.... als hij het doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
volgens de persoon achter de balie geldt dat voor 4 keer reparatie, en zelfs dan is het nog niet zeker of je een nieuwe krijgt.

Staat dit misschien ergens online? Want tja, van de 2 maanden dat ik um heb heb ik het maar 5 dagen ofzo echt mee kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Ik kijk er echt heel raar van op dat ze je nu dit verhaal ophangen. Ik heb nog effe geen bewijs kunnen vinden, maar bijna elke winkel/fabriek heeft als regeling dat wanneer ie voor de 3e keer binnen kort termijn stuk is met zelfde soort klachten, dat deze dan omgeruild wordt voor een nieuw exemplaar. Hoop dat het goed voor je afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
ja, als ik het toestel terugkrijg (heb erbij vermeld dat ik geen genoegen neem met alleen vernieuwing van de firmware, want dat kan ik zelf ook) en ik weer hetzelfde probleem heb, dan gaat ie weer terug, maar dan wil ik gewoon een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:28
Weet iemand of de Brando secreenprotectors ook in NL ergens verkrijgbaar zijn?
Heb namelijk geen Creditcard :|

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Same here! Misschien kunnen we een IA beginnen maar dan niet hier!
1 figuur met cc besteld 10 van die dingen! Ik moet er sowieso 2 hebben, een voor mijn p800 en p900!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik heb de mijne gewoon op Ebay.com besteld. Betalen via PayPal (kan met je bankrekening), werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!!
Eindelijk istie er... PartSupplies is hem zojuist komen brengen _/-\o_

ff spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micebec
  • Laatst online: 29-05 10:25
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 19:39:
Yes!!
Eindelijk istie er... PartSupplies is hem zojuist komen brengen _/-\o_

ff spelen :P
Gefeliciteerd, ik moet denk ik nog een tijdje wachten (ik wacht al bijna een maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
wace schreef op 02 februari 2004 @ 18:59:
Ik heb de mijne gewoon op Ebay.com besteld. Betalen via PayPal (kan met je bankrekening), werkt perfect.
kom ze nergens tegen? of kijk ik scheel? B)

Bij PDAshop verkopen ze ze ook, alleen nog niet leverbaar voor de P900
(http://www.pdashop.nl/product/2651/2551/Screenprotectors)

[ Voor 22% gewijzigd door man-o-script op 02-02-2004 22:40 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Bij VDI Online verkopen ze de Brando Screenprotectors trouwens ook op bestelling voor €8,-.

Als er veel intresse is kunnen ze er meer tegelijk bestellen.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had paar weken terug ergens gelezen over divx films af te spelen op je p900..

iemand deze link nog?
Of de tutorial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 22:58:
Ik had paar weken terug ergens gelezen over divx films af te spelen op je p900..

iemand deze link nog?
Of de tutorial?
ik neem aan omgezet naar .mp4? (en voldoende ruimte-hebbend)
Ik heb ook wel interesse in die tutorial, want ik zit ook ook te "kloten" met omzetten enzo maar het lukte niet echt...
(ben zelf dus ook die tutorial "kwijt").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
man-o-script schreef op 03 februari 2004 @ 22:57:
Bij VDI Online verkopen ze de Brando Screenprotectors trouwens ook op bestelling voor €8,-.

Als er veel intresse is kunnen ze er meer tegelijk bestellen.
Ik neem dus aan dat je al contact hebt gehad met VDI Online? Ik zie namelijk nix over P900 screenprotectors op hun website.
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 22:58:

iemand deze link nog?
Of de tutorial?
Zoiets als dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
over de tutorial

die stond in het vorige topic in de startpost het was deze link:
klik

misschien maar weer opnemen in de startpost?

[ Voor 50% gewijzigd door DeoDupke op 04-02-2004 12:58 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

DeoDupke schreef op 04 februari 2004 @ 12:57:
over de tutorial

klik

Jammer genoeg, doen die plaatjes het niet meer...
Maar deze link bedoelde ik wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeoDupke schreef op 04 februari 2004 @ 12:57:
over de tutorial

klik

Ja dat was hem!

Bedankt, kan ik straks gaan klooien.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ow die bedoelde je :P
Ik zet 'm ff in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Er is een mooi nieuw progje bijgekomen: Advanced Call Manager for SonyEricsson P800/P900
With Advanced Call Manager you can organize your phone book into custom lists like Black (people you don't like to disturb you), White list (important people which are "allowed" to call you) or any other custom lists (a very special custom group could be your family to which you can wish to send a personal SMS if somebody calls you during a meeting). The application enables you to set different actions for the groups you have defined - you can accept, reject, forward calls (e.g. to your secretary) or send personalized SMS. In SMS templates you can set special messages for each group very easily.

http://www.webgate.bg/index.htm?content=products_acm

Have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Folki schreef op 05 februari 2004 @ 09:01:
Er is een mooi nieuw progje bijgekomen: Advanced Call Manager for SonyEricsson P800/P900
With Advanced Call Manager you can organize your phone book into custom lists like Black (people you don't like to disturb you), White list (important people which are "allowed" to call you) or any other custom lists (a very special custom group could be your family to which you can wish to send a personal SMS if somebody calls you during a meeting). The application enables you to set different actions for the groups you have defined - you can accept, reject, forward calls (e.g. to your secretary) or send personalized SMS. In SMS templates you can set special messages for each group very easily.

Have fun
heeeej das mooi, als ik tijd heb ff uitproberen, eindelijk wat profielfunctionaliteit

helaas geen freeware maar een promotional prijs van $12,50 valt ook nog mee te leven ( als het ook werkt)

als hij nou ook nog specifieke beltonen aan groepen kon toekennen zou het helemaal mooi zijn

[ Voor 6% gewijzigd door DeoDupke op 05-02-2004 13:42 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Heeft nog iemand hier toevallig een P900 i.c.m. met T-Mobile?
Ik krijg het maar niet voor elkaar om m'n GPRS verbinding werkend te krijgen en bij de klantenservice weten ze ook nix :|
Instellingen voor de P800 werken ook niet helaas...

Heeft iemand het werkend? En zo ja zou je de instellingen willen posten? ;) thanx!

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Folki schreef op 05 februari 2004 @ 09:01:

Have fun
Dit is echt een programma dat in de startpost moet staan.
Ik heb 't ff getest en 't werkt perfect. Ik moet zo snel mogelijk een creditcard hebben >:)
Ik heb dat bedrijfje ff een mailtje gestuurd om te vragen of ze ook nog een "klok functie" gaan toevoegen. Bijvoorbeeld alleen mensen uit de whitelist die je 's nachts mogen bellen.
Thx voor de tip Folki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
man-o-script schreef op 05 februari 2004 @ 14:25:
Heeft nog iemand hier toevallig een P900 i.c.m. met T-Mobile?
Ik krijg het maar niet voor elkaar om m'n GPRS verbinding werkend te krijgen en bij de klantenservice weten ze ook nix :|
Instellingen voor de P800 werken ook niet helaas...

Heeft iemand het werkend? En zo ja zou je de instellingen willen posten? ;) thanx!
Kijk eens op deze site, staat wel veel info over alles wat met de P900 te maken heeft. Dit is een link naar jouw vraag: http://groups.msn.com/ClubP900/p800telecom.msnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
greenlizzard schreef op 05 februari 2004 @ 15:01:
[...]

Kijk eens op deze site, staat wel veel info over alles wat met de P900 te maken heeft. Dit is een link naar jouw vraag: http://groups.msn.com/ClubP900/p800telecom.msnw
he perfect! heel erg bedankt :D

//edit: heb alles precies zo ingesteld maar werkt nog steeds niet :(
internetten over m'n bluetooth gaat wel trouwens, maar dan kan ik de deur niet uit :P

is er iemand die exact de werkende instellingen kan posten misschien?
Bij de klantenservice roept iedere "medewerker" weer wat anders :|

[ Voor 32% gewijzigd door man-o-script op 05-02-2004 21:13 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde van een vriend van mij dat je op de Nokia 6600 N-Cage spellen kunt spelen. Kan dat ook op de SE P900?

Ik ga namelijk het toestel aanschaffen en ben nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 11:18:
Ik hoorde van een vriend van mij dat je op de Nokia 6600 N-Cage spellen kunt spelen. Kan dat ook op de SE P900?

Ik heb deze P900 ook net binnen gekregen en moet nog even opladen en een beetje uitpluizen hoe alles werkt enzov.
Maar ik heb die N-Cage spellen ook hier. (stuk of 20 )
Met ook nog een stuk of 6 programma's.
Als ik wat meer weet dan zal ik het hier plaatsen.
En anders zijn er nog wel wat meer mensen hier die het wel weten.

Ik heb ook nog even een vraagje tussendoor.
Wat kan je met een Memory Stick Duo-adapter ??
Ik lees dat je het niet in de port mag doen waar ook je normale duo-stick zit.
Wat kan ik er dan mee als dit niet mag want ik zie nergens anders een gleuf waar het in kan ??
En in het boekje staat er ook verder niet zoveel over.
Alvast bedankt.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint

De afmetingen van 't 6600 en N-gage display (176x208) zijn 't zelfde, dus ik kan me wel voorstellen dat 't werkt. Van binnen zijn die gsm's toch praktisch allemaal 't zelfde....

De P900 heeft een veel groter display (208x320), dus dan wordt 't lastig om daar N-gage spellen op te spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
danplo schreef op 06 februari 2004 @ 14:20:
[...]
Ik heb ook nog even een vraagje tussendoor.
Wat kan je met een Memory Stick Duo-adapter ??
Ik lees dat je het niet in de port mag doen waar ook je normale duo-stick zit.
Wat kan ik er dan mee als dit niet mag want ik zie nergens anders een gleuf waar het in kan ??
En in het boekje staat er ook verder niet zoveel over.
Alvast bedankt.
Gebruikershandleiding P900, pagina 23
Gebruik de Memory stick Duo-adapter als u de Memory Stick Duo gebruikt in een toestel dat is uitgerust met een Memory Stick van normale grootte, bijvoorbeeld een PC.
Je hoeft bij de P900 dus niet naar een "gleuf" te gaan zoeken, maar op je PC. Heeft je PC (of iets anders met Memory Stick) die niet, dan heb je ook niet veel aan die adapter ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Flint op 06-02-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook net gekocht, helaas was de doos al open geweest en het toestel eruit geweest (klepje zat er ook al op). Weet iemand ook hoe je kan controleren of die echt gebruikt is? Of dat het een RMA is geweest?

Hij zit iig in de lader nu, dus ik moet nog ff wachten

Thankz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
kijken of er nog messages of photos opzitten die ze er niet hebben afgehaald, dat vergeten ze vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 16:43:
Ik heb hem ook net gekocht, helaas was de doos al open geweest en het toestel eruit geweest (klepje zat er ook al op). Weet iemand ook hoe je kan controleren of die echt gebruikt is? Of dat het een RMA is geweest?

Hij zit iig in de lader nu, dus ik moet nog ff wachten

Thankz
Dat het klepje erop zit is normaal. Zo worden ze ook uit de fabriek geleverd. Waarschijnlijk hebben ze, als het inderdaad een RMA betreft, wel een format gedaan, dus waarschijnlijk zie je er niets meer van.
Was de SE sticker waarmee het zakje waarin je telefoon zat nog heel? Dat is namelijk je garantiezegel. Als die nog heel was dan hebben ze 'm waarschijnlijk niet aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ik heb het even geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar.
Het install scherm komt wel maar dan later in de optie zegt hij dat het niet voor de P900 is.
En dan wordt je afgesloten.
Misschien iemand anders met de oplossing anders.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Nee N-Gage games op de P900 just won't work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op 06 februari 2004 @ 22:05:
Nee N-Gage games op de P900 just won't work.
weten we dat ook weer! Ik heb ff V rally geprobeerd alleen was niet zoveel aan. Werkt gewoon niet op zo'n tel. Zag er wel mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 00:50:
[...]

weten we dat ook weer! Ik heb ff V rally geprobeerd alleen was niet zoveel aan. Werkt gewoon niet op zo'n tel. Zag er wel mooi uit
Ja ik heb het ook even geprobeerd, maar de besturing is gewoon niet te doen jammer genoeg want het spel zag er zeker top uit.
Dan maar weer even wat andere spellen uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het standaard Solitaire is zwaar verslavend btw ;)

Games played: 108
Average score: 437
Highest score: 1790 :+

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 11:00 . Reden: Statistieken toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer nog steeds uit te zoeken of de mijne gerbuikt is (als je in een winkel werkt wil je voortaan alles verzegeld en nieuw), Weten jullie of er standaar two princes - spindocters opstaat als geluid? Die staat namellijk niet op de CD. Ook stond er al een plaats in de instellingen van internationaal. Verder hoefde ik ook helemaal niks te doen toen ik hem de eerste keer aandeed. Geen configuratie ed zoals bij veel PDA's moet.

Ik ben gewoon huiverig tegen 'gebruikte modellen' Ik werk in een winkel en ik weet hoe het er aan toe kan gaan (RMA / Retour Klanten ed)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 11:23:
Ik probeer nog steeds uit te zoeken of de mijne gerbuikt is (als je in een winkel werkt wil je voortaan alles verzegeld en nieuw), Weten jullie of er standaar two princes - spindocters opstaat als geluid? Die staat namellijk niet op de CD. Ook stond er al een plaats in de instellingen van internationaal. Verder hoefde ik ook helemaal niks te doen toen ik hem de eerste keer aandeed. Geen configuratie ed zoals bij veel PDA's moet.

Ik ben gewoon huiverig tegen 'gebruikte modellen' Ik werk in een winkel en ik weet hoe het er aan toe kan gaan (RMA / Retour Klanten ed)

Alvast bedankt
Spin Docters staat er standaard op. Alleen als je 'm de eerste keer aanzet start ie niet geheel vanzelf op. Dan vraagt ie o.a. eerst om de taal en of je een korte introductie van het toestel wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 11:34:
[...]

Spin Docters staat er standaard op. Alleen als je 'm de eerste keer aanzet start ie niet geheel vanzelf op. Dan vraagt ie o.a. eerst om de taal en of je een korte introductie van het toestel wil.
Thankz, dan is ie gebruikt dus. Zal ik maandag ff terug naar de winkel om ze een nieuwe te laten bestellen (ik had het ze nog gevraagd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Ja ik zou er inderdaad dan wel achter aan gaan, omdat het toch een dure aankoop is en daar wil je gewoon een nieuwe voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 11:23:
Wat is de productie datum van je P900? Als 't een van de eerste is dan is de kans wel erg groot dat 't een RMA/Retour klanten is. (Sticker onder de accu, zie tips en trucs in de startpost)
Edit: de mijne is 03W46, en ik heb 'm vrijwel meteen gekocht toen ie uit was.

En de eerder genoemde dingen zoals SE sticker op 't zakje waar de telefoon inzit. De folie die over 't display zit. En bij de eerste keer aanzetten moet je een aantal land en tijd instellingen doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Flint op 07-02-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op 07 februari 2004 @ 14:30:
[...]

Wat is de productie datum van je P900? Als 't een van de eerste is dan is de kans wel erg groot dat 't een RMA/Retour klanten is. (Sticker onder de accu, zie tips en trucs in de startpost)
Edit: de mijne is 03W46, en ik heb 'm vrijwel meteen gekocht toen ie uit was.

En de eerder genoemde dingen zoals SE sticker op 't zakje waar de telefoon inzit. De folie die over 't display zit. En bij de eerste keer aanzetten moet je een aantal land en tijd instellingen doen.
Sticker was van het zakje, accu is van 03W47, Folie zit nog wel op het display. Wat wel 'merkwaardig' was zijn de verschillende ?tie wraps? (die de kabeltjes keurig bijelkaar houden in de doos). De ene was zwart en de andere vuilnizak wit. Verder waren er al een paar zetten gedaan met schaken en had de wedstrijd de titel mijn 1e wedstrijd. Verder bevalt het toestel prima, alleen voelt het aan de zijkanten wat slap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
03W47

Die heb ik ook, en die is nu voor de derde keer RMA.

Dus waarschijnlijk is het een toestel uit een slechte week, en vandaar dat ie al eens RMA waarschijnlijk is geweest.

Terugbrengen die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is 04W05, van 2 weken geleden. Toen ik erop zat te wachten hadden ze het over problemen met de display's. Hier is ook daadwerkelijk iets aan verbeterd... wat precies weet ik helaas niet.

P.S.: Wat een verademing is deze phone in vergelijking met de P800. Echt heerlijk gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Tot mijn grote verbazing werd ik vanochtend gewekt (jaja een wekker op zondag, Ajax-PSV :)) door een onbekend geluid. Ik keek mijn vriendin aan en vroeg of het haar telefoon was. Dit bleek niet zo te zijn, het was mijn P900. Het was mijn alarm dat afging, met een heel raar deuntje. Ik kreeg het ook niet uit, waardoor ik mn telefoon uit moest zetten. Het rare is dat wel het goede wavje stond geselecteerd. Het geluid wat er uit kwam heb ik ook niet terug kunnen vinden bij audio files.
Wat zou het kunnen zijn? Misschien dat een nummer bleef hangen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Folki schreef op 08 februari 2004 @ 11:43:
Tot mijn grote verbazing werd ik vanochtend gewekt (jaja een wekker op zondag, Ajax-PSV :)) door een onbekend geluid. Ik keek mijn vriendin aan en vroeg of het haar telefoon was. Dit bleek niet zo te zijn, het was mijn P900. Het was mijn alarm dat afging, met een heel raar deuntje. Ik kreeg het ook niet uit, waardoor ik mn telefoon uit moest zetten. Het rare is dat wel het goede wavje stond geselecteerd. Het geluid wat er uit kwam heb ik ook niet terug kunnen vinden bij audio files.
Wat zou het kunnen zijn? Misschien dat een nummer bleef hangen...?
Nummer dat aan je Theme gekoppeld zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Niet op de accu, maar onder de accu. De Sticker op de phone zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Is het trouwens ook nergens aan te zetten dat je GPRS verbinding wordt verbroken als er iemand belt?
Dat vind ik nu wel hinderlijk namelijk :-|

Internetten via T-mobile werkt inmiddels, ze hadden wat foute instellingen gedaan en mij een aantal keer de verkeerde gegeven :(
Krijg nu wel 2 bioscoop kaartjes van ze opgestuurd voor de moeite :)
Dat dan weer wel.

Verder meest geweldige telefoon die ik ooit gehad heb, bedankt voor alle info hier :)
Nu nog ff wachten op de Brando screenprotectors en wat proggies kopen...

[ Voor 19% gewijzigd door man-o-script op 08-02-2004 16:26 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op 08 februari 2004 @ 14:00:
[...]

Stom, ik vond het ook al zo raar! De week is nu 04/02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Misschien een beetje raar om het hier te vragen, maar weet iemand of de P900 al een beetje verkrijgbaar is in NL?
Want elke winkel die ik mail, zeggen ze dat tie niet leverbaar is uit voorraad...
of informeer ik gewoon bij de verkeerde winkels? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Tha BasZ schreef op 09 februari 2004 @ 09:48:
Misschien een beetje raar om het hier te vragen, maar weet iemand of de P900 al een beetje verkrijgbaar is in NL?
Want elke winkel die ik mail, zeggen ze dat tie niet leverbaar is uit voorraad...
of informeer ik gewoon bij de verkeerde winkels? ;)
Volgens Club P900 is die vanaf eind vorige week weer leverbaar, dus.....
Op zoek naar een andere winkel wellicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man-o-script schreef op 08 februari 2004 @ 16:25:
Is het trouwens ook nergens aan te zetten dat je GPRS verbinding wordt verbroken als er iemand belt?
Dat vind ik nu wel hinderlijk namelijk :-|
Volgens mij is dat bij mij verholpen na een software update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Om de een of andere onverklaarbare reden is mijn agenda leeg, en weigert de sync software om de outlook agenda vulling over te nemen. Het kan goed dat dit gebeurt is na de SW upgrade, maar helemaal zeker weet ik het niet. Geforceerd syncen, sync software deinstalleren en herinstalleren, het werkt allemaal niet. Is er iemand die dit ook heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 00:13:
[...]

Volgens mij is dat bij mij verholpen na een software update :)
heb alle software updates al gedaan, is het bij jou niet het geval dan?

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met de instellingen van orange world? Ik kom er namelijk niet helemaal uit. Ik heb een smsje gekregen met de instellingen voor orange world, alleen ik kan nog steeds niet het internet op.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu verschillende accounts voor internet,

Een gprs mms account van orange & een WAP account die inbelt op het orange netwerk ofziets.

Bij de gprs account krijg ik activering geweigerd en bij de wap duurt het eeuwen en dan gebeurt er nog niks als ik een willekeurige internetpagina wil opnenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Helaas werkt orange world nog niet voor de p900. Daar zijn ze mee bezig, elke 2 weken sta ik in de orange shop om te vragen hoe het staat! Nog even geduld dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man-o-script schreef op 10 februari 2004 @ 12:33:
[...]

heb alle software updates al gedaan, is het bij jou niet het geval dan?
Nee. Na mijn softwareupdate had ik het "ineens" niet meer :?

Weet ook niet waar het aan ligt. Zou het niet een instelling zijn dan? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten jullie trouwens of er ook een programma is die ervoor zorgt dat je je mobiel als wekker kan gebruiken zonder dat ie aanstaat? Mijn T68i kon ik gewoon uitzetten en dan ging het alarm wel af. Alleen dat werkt bij deze niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Nope gaat niet. Uit is uit bij de P900 :)
Je kunt 'm trouwens wel op flight mode zetten. Dan staat je telefoon wel gewoon uit, maar blijft je PDA aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Die flight mode is super voor in ziekenhuizen. Toch pda'en, en niet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik krijg vrijdag (als het allemaal goed gaat) me P900 :P
Dan hoor ik ook eindelijk tot de P900 club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Tha BasZ schreef op 11 februari 2004 @ 15:33:
Ik krijg vrijdag (als het allemaal goed gaat) me P900 :P
Dan hoor ik ook eindelijk tot de P900 club :)
eindelijk.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Nog wat bevindingen:

Wat betreft de messengers voor MSN is jMSN absoluut de beste
http://jmsn.edibay.com/pro/
Inclusief filetransfers en alle andere standaard MSN functies, erg stabiel en constante connectie.
Gebruikt bovendien stukken minder dataverkeer dan bijvoorbeeld AgileMessenger.
Kan hem iedereen aanraden! (de geregistreerde versie dan :))

Heb gister er een HBH-65 bluetooth headset bijgekocht, werkt ook perfect.
Geen ruis, makkelijk opnemen, voicedialing werkt goed.
Geluidskwaliteit is net zo goed als de P900 zelf.

Heb inmiddels ook een USB bluetooth-stick, eerst de Sitecom bij de Mediamarkt gehaald, was werkelijk een bagger ding zeg.
Haalde er nog geen 2 meter mee en de driver liep vaak vast :|
Nu een MSI gehaald bij MyCom (zelfde prijs), is een class 1 (100m) en werkt dus ook stukken beter, nu lekker MSN'en vanaf de bank :P

[ Voor 23% gewijzigd door man-o-script op 11-02-2004 16:56 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
IK heb hem dan ook eindelijk de P900. Heb hem net pas binnen, dus ligt nu nog op de lader. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Join de club ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op 11 februari 2004 @ 22:31:
IK heb hem dan ook eindelijk de P900. Heb hem net pas binnen, dus ligt nu nog op de lader. :9~
Kewl dat je hem nu ook hebt, jammer dat je moet wachten tot ie opgeladen is.

• man-o-script
Zit nog steeds een beetje software te zoeken e.d.
Wat handigheidjes die ik er inmiddels op heb staan:

- DesktopMessage (geen freeware)
http://mobileways.de/M/1/0/0/
SMSjes versturen via je PC terwijl je P900 via bluetooth of je SyncStation aan je comp hangt

- RemoteP900 (geen freeware)
http://mobileways.de/M/1/2/0/
Besturen van je P900 via je PC, ook handig voor SMS'en e.d.

- SMan (freeware)
http://renegade.w3xs.com/droll.htm
Voor de taskmanager, uitgebreid bestandsbeheer en bluesjaaken

- Opera (freeware)
http://www.opera.com/down...mbian&man=Sony%20Ericsson
Voor het internet surfen

- jMSN Pro (geen freeware)
http://jmsn.edibay.com/pro/
Om uitgebreid te kunnen MSN'en

- jFreeSafe (freeware)
http://freesafe.sourceforge.net/
Om passwords e.d. encrypted op te kunnen slaan in je P900, handig als je er veel hebt

- PuTTy (freeware)
http://dreo.org/p800/putty/
Voor SSH connectie met je linux-bak

Verder nog de hele versie van V-Rally natuurlijk, Lemmings en Doom :9

[ Voor 10% gewijzigd door man-o-script op 12-02-2004 00:08 ]

//

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik zoek eigenlijk nog een goede screenprotector voor me P900, gebruikt iemand al zo iets dergelijks?
Ik had die van Expansys.nl op het oog (http://www.expansys.nl/pr...ode=109763&asource=107853) maar weet nie of die een beetje goed is / waard voor dat geld...
Iemand ervaringen?

• GKW

GKW

Belkin screen protector
Die gebruik ik ook.

Verwijderd

Jup... Prima ding :) Ben er erg tevreden over :)

• man-o-script
Tha BasZ schreef op 12 februari 2004 @ 01:32:
Ik zoek eigenlijk nog een goede screenprotector voor me P900, gebruikt iemand al zo iets dergelijks?
Ik had die van Expansys.nl op het oog (http://www.expansys.nl/pr...ode=109763&asource=107853) maar weet nie of die een beetje goed is / waard voor dat geld...
Iemand ervaringen?
Ik wacht nog even totdat de Brando screenprotectors in Nederland zijn,
heb hier veel goede verhalen over gehoord, ook afwasbaar, etc.

Voor de P900 zijn ze vanaf ongeveer volgende week te verkrijgen bij pdashop.nl en vdi-online.nl :)

//

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

man-o-script schreef op 12 februari 2004 @ 12:49:
[...]

Ik wacht nog even totdat de Brando screenprotectors in Nederland zijn,
heb hier veel goede verhalen over gehoord, ook afwasbaar, etc.

Voor de P900 zijn ze vanaf ongeveer volgende week te verkrijgen bij pdashop.nl en vdi-online.nl :)
Ik haal hem dus morgen (via goedkoopste.nu) op.
Heeft iemand dat informatie-mailtje van die Belkin protectors voor mij? Voor de prijs enzo???
Zijn ze wel een beetje OK? Of kan ik beter w8en op die van Brando?

• Flint
Nieuwe Firmware: For CDA162003/3, the latest organiser version is R4A06

Geen release notes helaas :(

• GKW

GKW

Tha BasZ schreef op 12 februari 2004 @ 14:41:
[...]
Ik haal hem dus morgen (via goedkoopste.nu) op.
Heeft iemand dat informatie-mailtje van die Belkin protectors voor mij? Voor de prijs enzo???
Zijn ze wel een beetje OK? Of kan ik beter w8en op die van Brando?
Kijk eens naar mijn vorige post
Daar staat de link :Z
Die protector is echt OK. Hij schrijft ook nog veel beter dan zonder protector.

[ Voor 13% gewijzigd door GKW op 12-02-2004 17:19 ]

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Flint schreef op 08 februari 2004 @ 14:00:
[...]

Damn die van mij is ondertussen wel een oudje, accu 03W37 phone 03W43 8)7
Daarentegen heeft ie de tijd dat ik 'm heb wel vlekkeloos gepresteerd :)

Zijn er trouwens al mensen die de stuitermodus van de P900 al geprobeerd hebben :?
Ik wel iig :+
Afbeeldingslocatie: http://www.elteor-borislavj.nl/fotoalbum/albums/userpics/P900.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Fear-factoR op 12-02-2004 19:14 ]

• GKW

GKW

Jongens,
ik vandaag de instellingen van Orange world voor de P800 ingesteld op mijn P900 via een automatische installatie SMS verkregen via de orange site --> orange world --> telefoon instellen en.... tadaaaaaa
ik kom moeiteloos op Orange world... Kan iemand dit bevestigen?

• GKW

GKW

Fear-factoR schreef op 12 februari 2004 @ 19:02:
[...]

Damn die van mij is ondertussen wel een oudje, accu 03W37 phone 03W43 8)7
Daarentegen heeft ie de tijd dat ik 'm heb wel vlekkeloos gepresteerd :)

Zijn er trouwens al mensen die de stuitermodus van de P900 al geprobeerd hebben :?
Ik wel iig :+
[afbeelding]
Balen Fear-factoR... maar zo heeft die wel een persoonlijk "tintje" :+

• Dj Neo Ziggy
running man schreef op 12 februari 2004 @ 19:22:
Jongens,
ik vandaag de instellingen van Orange world voor de P800 ingesteld op mijn P900 via een automatische installatie SMS verkregen via de orange site --> orange world --> telefoon instellen en.... tadaaaaaa
ik kom moeiteloos op Orange world... Kan iemand dit bevestigen?
Nou bij mij deed hij het niet! Krijg ook constant een vaag IP adres toegewezen namelijk 1.0.0.0. Volgens orange zijn ze nog steeds aan het testen.

Okay ik heb mijn instellingen even herzien.
Als je wap uitzet en je standaard browser opent vraagt hij met welke verbinding er contact gelegd moet worden! nou Internet Access met GPRS! en hoppa werken!

Tof!

[ Voor 18% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 12-02-2004 20:21 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.