Ik heb een vet idee voor deze case, ik ga nu even bezorgen en dan maak ik ff een ontwerpje...
Zowieso ik heb nog een waterchill set over, die zou ik er dan zowieso in modden
[edit]
Ok hier is ie dan, het voorpaneel moet ik nog 'modden'...maar ik ben hier al ruim 2 uur mee beezig geweest...tsjah paint is een tijdrovend werk en ik kan niet photosoepen... Geef mij maar een dremel anders
Dat is het moederbord wat erin zou moeten komen, ook de wc setup (dus dat is allemaal op schaal en ook goede plaatjes etc).... Der zou een asus a7m266 in moeten komen met een waterchill waterkoeling. Voorin beneden zie je de radiator (black ice pro 1, en achterin de kast op de grond is het reservoir. De pomp zit in de 3.5" bays als je goed kijkt. Al dat blauw achtige wat voor de 5.25" bays, voor de 3.5" bays en voor de voeding zit, is UV blauw plexi...
Het was alleen lastig om bij het bovenaanzicht de binnekant door de window te laten zien, maar die moet je dan maar ff erbij denken. Ik kon namelijk geen plaatje van de bovenkant vinden waar je de inhoud van de kast van boven zag...
Het front 'mod' ik morgen wel en post ik morgen dan ook wel ff
Overigens, de voedings kabelen moeten gemesht worden in de mod, en er moeten rounded cables in en het de vga kaart + northbridge gaan dan misschien ook watergekoeld...
Oh jah nog 1 ding, de lampjes kan je er natuurlijk bijdenken... Een blacklight ligt ergens om het randje heen zodat je mooi de UV dye in het water ziet oplichten, en nog een blauwe ccfl voor een mooie spreiding van een blauwe gloed.
Ik moet er ook nog een "streetglow" onder maken. Maw, er komt dus een ccfl onder de kast te hangen waardoor je een gloed onder de kast krijgt.
[
Voor 97% gewijzigd door
Verwijderd op 25-01-2004 01:37
]