Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[casemod contest] Aopen QF50-A *we've got a Winner!*

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 434 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-10 14:22

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Dames en heren, jongens en meisjes,

Het wordt weer tijd voor een casemod contest. En niet zomaar eentje, maar eentje waarbij je geen Dremel nodig hebt !

Het principe is heel simpel. Op de onderstaande site staat een review van de Aopen QF50-A computerkast. Deze kast dient door u, door middel van een plaatje met daarom getekend/geplakt/gemod/gefotoshopt de mods die JIJ zou uitvoeren op deze kast.

Degene die de origineelste mod bedenkt, mag deze kast met voeding op komen halen in Amsterdam... Gratis en voor niks!

LET OP: Dit is geen commerciele stunt ofzo,.... ik ga hier helemaal NIKS aan verdienen ofzo,... pure liefdadigheid zullen we maar zeggen.

(Ik heb die kast gekocht, maar omdat ik ook al een nieuwe Chieftec heb, die later gereviewed wordt, is deze nu over....en staat in de weg)

De kast is nieuw, alleen gebruikt voor de review.

Dus kort even de regels:

- Alleen plaatjes moeten er gemaakt worden, dus stuur maar geen maquettes op.

- De plaatjes mogen niet groter zijn dan 600 pixels breed en 500 pixels hoog.

- De plaatjes moeten qua formaat zo klein mogelijk (dus het liefst JPG of PNG)

- De inzending moet voor 15 februari 2004 binnen zijn.

Net als eerdere bij prijsvragen, zullen de resultaten hier gepost worden en via een stemsysteem zal de winnaar uit de bus komen.

Dus ga naar de volgende URL en lees de review, bekijk de plaatjes (knip en plak ze eventueel) en ga aan de slag !

Hier staat de review

De inzendingen dienen dus voor 15 februari gestuurd te worden naar :

watdenkjewel@herejezus.nl (geen geintje, dit adres bestaat echt)

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Verwijderd

leuk idee, jammer dat ik niet verder kom dan paint kwa ontwerp skillz ;)
.png is toch niet zo heel klein? heb wel eens met FireWorks gespeeld, die bestandjes waren een stuk groter dan .jpg

Verwijderd

Echt een top idee. Zal proberen er wat van te maken.

• ravenge
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-11 13:27

ravenge

Wij Schoppen Kont!

Ik vind het een leuk idee alleen die foto's in de review zijn niet echt onder een geweldige hoek genomen :| maakt het wel erg lastig....

Heb je niet nog een paar betere foto's (rondom en dan gewoon horizontaal) :Y)

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
ravenge schreef op 15 januari 2004 @ 18:37:
Ik vind het een leuk idee alleen die foto's in de review zijn niet echt onder een geweldige hoek genomen :| maakt het wel erg lastig....

Heb je niet nog een paar betere foto's (rondom en dan gewoon horizontaal) :Y)
Zoekt en gij zult vinden.... ;)

(psssssssssst : www.google.com )

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ah gaaf!!!!!!! ga meteen beginnen :D hi-res pics zouden EVT ook leuk zijn

• msG-Gsm
  • Laatst online: 04-07 16:18
Ik doe ook mee na een half jaar fotosoepen vind ik dat ik nu maar eens mee moet doen met contest.
Succes allemaal _/-o_

Ik ga denk ik dit plaatje gebuiken:
Afbeeldingslocatie: http://www.emaxasp.com/product_images/AO23QF50BL-1AU.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door msG-Gsm op 15-01-2004 19:05 ]

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Ik zal kijken of ik een gaatje kan prikken.
Ik ben namelijk ook heel erg op zoek naar een nieuwe case :)

Is het de bedoeling dat ik de mod ook daadwerkelijk meteen ga maken, in verband met financiële nood enzo :X ;)

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vind dat email adres toch beetje vreemd? wie verzint dat nou :? :/ ;)

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:05
Tijdelijk niet beschikbaar!
Deze site http://www.dse.nl/~roelandstoter/html/aopen_qf50-a.html is tijdelijk niet beschikbaar vanwege een te hoog bandbreedte-verbruik.

:X

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11 08:59
Whehehehe ik heb ook zo'n email adres . 8-)

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
Kun je de site misschien ergens anders hosten? of iig pics op www.theforumisdown.com zetten? Site doet het niet echt |:(

Ioniq 5 P45

Verwijderd

Moet het 1 plaatje zijn, dus 1 aanzicht... of mag je vanaf verschillende kanten gaten erin "copy pasten" :P Misschien kan iemand een verzameling plaatjes posten van deze kast uit zoveel mogelijk verschillende hoeken, op en dicht. En is het de bedoeling dat is ook de binnenkant van de kast laat zien (dus mag je er een moederbord in photoshoppen etc) of is het echt alleen de case...

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

GEWELDIG :d :d :d
deze case heb ik in het echt voor me 2e pc :D

Trouwens de site doet het niet meer ;).
Kijken wat voor ideen iedereen heeft dan kan ik die mooi toepassen :p >:)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

mag je er ook meerdere maken? ik heb teveel ideeen :X

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
site staat ook hier...

http://members.fortunecit...er/html/aopen_qf50-a.html

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/qf01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/qf02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/qf03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/qf04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/qf05.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door all_by_myself op 15-01-2004 21:26 ]

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
okdan, bedankt, we kunnen aan de slag :) succes iedereen, maar doe geen moeite. Ik haal hem toch wel binnen :P

Ioniq 5 P45

Verwijderd

You da man :P

Ik ga zeker een poging wagen (zodra ik klaar ben met m'n se's) Nogmaals.... moet het 1 plaatje zijn?

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 22:11:
You da man :P

Ik ga zeker een poging wagen (zodra ik klaar ben met m'n se's) Nogmaals.... moet het 1 plaatje zijn?
weet ik niet, ik heb alvast 1 plaatje voor een groot deel af (voorzijde), doe nu de zijkant voor een deel, als ik dat heb kan ik namelijk weer verder met de voorkant...

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Mag je hem ook in het echt modden en die opsturen
Heb namelijk dezelfde case 8)7

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 23:00
Misschien kan je in smanewerking met de mods van CME en WG dit topic/de contest wat 'grootser' maken :?
Zou jammer zijn als je op den duur 1 plaatje krijgt waarin met paint een rode streep is gezet namelijk :)

i'm in btw >:)

• Chieliot
  • Laatst online: 07-11 10:43
Okey, klinkt leuk.

Ik ken niet photosoepen, noch casemodden, dus een uitdaging.
En omdat ik nu toch niets beters te doen heb, een eerste probeersel.

Komt vast nog meer bij, maar zo zet ik mijn ideetje als het ware alvast vast :+

Afbeeldingslocatie: http://www.mfapouw.nl/casemod.jpg

AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD

Verwijderd

bredend schreef op 15 januari 2004 @ 22:24:
Misschien kan je in smanewerking samenwerking met de mods van CME en WG dit topic/de contest wat 'grootser' maken :?
Zou jammer zijn als je op den duur 1 plaatje krijgt waarin met paint een rode streep is gezet namelijk :)

i'm in btw >:)
misschien de startpost opleuken met de [table][/table] tags.... kleuren waren d8 ik ook mogelijk ;)
Chieliot schreef op 15 januari 2004 @ 22:27:
Okey, klinkt leuk.

Ik ken niet photosoepen, noch casemodden, dus een uitdaging.
En omdat ik nu toch niets beters te doen heb, een eerste probeersel.

Komt vast nog meer bij, maar zo zet ik mijn ideetje als het ware alvast vast :+

[afbeelding]
lmao, als ik jou was zou ik dit geniale idee meteen patenteren, en verzin er 20 namen voor en patenteer die ook... je weet maar nooit wie het jat :P

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 22:31 ]

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

sowieso is dit ook gewoon leuk om zonder prijzen te doen, gewoon elke 2 weken een type/merk kast, welke dan door iedereen ff wordt versoept, kunnen best leuke en nieuwe ideeén uit ontstaan denk ik zo.

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Het motiveert nu natuurlijk extra als je de te modden kast ook echt kunt winnen.. En nee, ik ga dit niet samen doen met de MODS,.... anders gaat het allemaal veels te lang duren...

Nog even voor de duidelijkheid... Het moet wel een uitvoerbare mod worden... Je bent nl. verplicht aan iedereen om de voorgestelde mod ook daadwerkelijk uit te voeren...

• Chieliot
  • Laatst online: 07-11 10:43
Gezocht:

Futuristisch uitziende autostoel.
In omgeving van Leiden.
(als het kan gratiz)

:+

Ps.

Ik stop er wel mee dan. Voor wat photosoepen heb ik wel tijd, maar een autostoel slopen wordt wel erg lastig. Misschien later vannacht wat andere ideeen. :Z

[ Voor 46% gewijzigd door Chieliot op 15-01-2004 22:52 ]

AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD

Verwijderd

all_by_myself schreef op 15 januari 2004 @ 22:49:
Het motiveert nu natuurlijk extra als je de te modden kast ook echt kunt winnen.. En nee, ik ga dit niet samen doen met de MODS,.... anders gaat het allemaal veels te lang duren...

Nog even voor de duidelijkheid... Het moet wel een uitvoerbare mod worden... Je bent nl. verplicht aan iedereen om de voorgestelde mod ook daadwerkelijk uit te voeren...
Hmm fotosoep gebeuren was mischien nog wel gelukt. Mod uitvoeren op zich ook, tenminste als ik daar nog geld voor over zou hebben... Denk dat op deze manier veel mensen zich een 2e keer bedenken voordat ze aan het fotosoep gebeuren beginnen.

verder echt een geniaal idee :)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

damn, t moet uitvoerbaar zijn, dus dan moet ik ook alle hardware die gecombineerd is met de case gaan aanschaffen? :/ En voor mijn uitvoering zou ik er 2 nodig hebben. Beetje lame om nu pas met die regeltjes te komen :'(

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
_ferry_ schreef op 15 januari 2004 @ 23:13:
damn, t moet uitvoerbaar zijn, dus dan moet ik ook alle hardware die gecombineerd is met de case gaan aanschaffen? :/ En voor mijn uitvoering zou ik er 2 nodig hebben. Beetje lame om nu pas met die regeltjes te komen :'(
Ja, dat zou je verwachten.... Maar dat bedoel ik dus niet... Kijk als je deze kast fotosoept in een Mars maanlander dan zeg ik....ehhh... ga je gang maar dat gaat je nooit lukken, maar als je er een mooie paintjob van fotosoept dan is het zeker realistisch... Als je die dan niet uitvoert vind ik niet erg,.. de rest van de GoTters wel... })

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 16:54

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Klaar :*D
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jwlr/misc/kast_1.jpg

maar, wat moet ik nou met een 2e zelfde kast :+

edit:

een ding vind ik dat je eigenlijk wel in je review moet vermelden (vind ik) dat je de mogelijkheid mist om aan de voorkant een fan te plaatsen. daar baal ik van. ik kan namelijk nu geen geweldige airflow creeren. t enige wat ik nu heb is 2x out take aan de achterkant, terwijl ik eigenlijk ook wel een fan aan de voorkant wil hebben aangezien mijn hdd (maxtor 160 GB sata) een beetje warm word.

[ Voor 64% gewijzigd door Yukkie op 15-01-2004 23:48 . Reden: iets nuttigs erbij plaatsen ]

We've got that ring of confidence

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

all_by_myself schreef op 15 januari 2004 @ 23:26:
[...]

Ja, dat zou je verwachten.... Maar dat bedoel ik dus niet... Kijk als je deze kast fotosoept in een Mars maanlander dan zeg ik....ehhh... ga je gang maar dat gaat je nooit lukken, maar als je er een mooie paintjob van fotosoept dan is het zeker realistisch... Als je die dan niet uitvoert vind ik niet erg,.. de rest van de GoTters wel... })
okee op die manier, nouja, ik kan em wel deels maken dan, en t is ook wel realizeerbaar. Ik maak em wel verder af, k'vind t sowieso al leuk om een kast te soepen. ( Me eigen hardware zou er toch al niet in passen)
Yukkie schreef op 15 januari 2004 @ 23:41:
Klaar :*D
[afbeelding]

maar, wat moet ik nou met een 2e zelfde kast :+
1kast voor de waterkoeling, en 1tje voor de hardware ;) , net zoals A.P. versteegh

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Je kunt voorin wel een fan plaatsen, alleen dan moet je wel je front USB/Audio modden...

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10 12:56
Hmm laat dat maar niet horen aan die gasten van webdisign en graphics :P Dan word het dus wel heeel erg moeilijk!

Een echte golver is nooit uitgeput

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 16:54

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

stom dat ze die front usb door de plak van een front fan hebben gemaakt. niet over na gedacht om dan elders plek te maken voor een front fan... erg jammer

We've got that ring of confidence

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 22:06

tie-rep

nu met ir. !

* tie-rep trapt af!*
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pieter/_dump/casemod_tierep.jpg
LoBbY_1 schreef op 15 januari 2004 @ 23:56:
Hmm laat dat maar niet horen aan die gasten van webdisign en graphics :P Dan word het dus wel heeel erg moeilijk!
te laat! >:) :+

Verwijderd

deze mod is al uitgevoerd alleen nog niet helemaal klaar
sorry voor de wazige picture

Afbeeldingslocatie: http://www.svennies.nl/pics/case.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 08:19 ]

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
De eerste resultaten vind ik er leuk uitzien... kom op jongens..

Verwijderd

Misschien een suggestie... als iedere deelnemer nou ff een code stukkie post die de topic starter in de 1e post kan opnemen met daarin je originele plaatje, en je thumbnail link etc.... voor hte overzicht

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Goed idee,... nou dames en heren, ik ga een weekje skieen, dus als ik terug ben, hoop ik hele mooie ontwerpen te zien...

Verwijderd

Ik zal m'n best doen (en met mij nog andere neem ik aan :P ) en (apres)ski-ze

• msG-Gsm
moet hij nou echt uitgevoerd worden :'( ikke heb het geld er niet voor en ik kan niet eens modden maar dit leek me zo tof om te doen :'(
als hij echt moet worden uitgevoerd dan stop ik er mee, wel leuk idee geweest maar ja succes dan maar

edit:

okeej dan ik ga het proberen, ik hoop dat me vader me dan wil helpen met me paintjob

[ Voor 20% gewijzigd door msG-Gsm op 17-01-2004 21:35 ]

Verwijderd

Nu heb ik nog en hoop leuke ideeen nu ik hier nog een eheim 1048, 2x black ice radiatoren enz. heb liggen allemaal over van mijn oude wc tijd zit nu op de wc chiller en phase-change (nouwja eigenlijk vanaf volgende week pas) en ik zou een hoop kunnen knutsellen in de case vanwege de kleine omvang word het een sport alles erin te krijgen maar dat is juist leuk enkel benk bang dat mijn paint kunsten TEgering zijn om er iets leuks van te kunnen maken vanaf een plaatje gezien maar ik ga mijn best doen.

Verwijderd

die kast wil ik ook wel :9~
dit heb ik al bij elkaar gepaint
nog niet helemaal klaar
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/aopenkast(zebra).JPG

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 10:44 . Reden: plaatje werkt niet ]

Verwijderd

ik ben begonnen met een hellspawn casemod

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/casemod1.jpg

al het groene is om er uit gezaagd te worden.. dat koppie *het overige* dat kan je er op schilderen ofzow :)

zie je ook hoe je de binnenkant er door heen ziet ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/casemod2.jpg
hier zie je waar de CCFL's komen en de fan.. de fan is beetje mislukt maar ik kon niet een goede fan uit die hoek krijgen dus zelf maar beetje gekloot

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/casemod3.jpg
wel nette voorkant lijkt mij zo :) dat plaatje kan je doen door voor alle drives een plaatje plexiglas te doen en daar de pic achter druken.. daaronder die fanguard.. dat witte moet je denk ik er uit halen.. dan kan er op zich wel een fan achter :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/casemod4.jpg
of door een plaatje er op te plakken of door te schilderen of te airbrushen...

Komt hopelijk ook nog 1 van bovekant

to be continued...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 14:12 ]

Verwijderd

ik heb er hier 1...
maar hoeveel mag je er btw insturen?!

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/102968Yi4kYNu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/102969dwdNSqF.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 16:30:
ik heb er hier 1...
maar hoeveel mag je er btw insturen?!

[afbeelding]

[afbeelding]
Volgens mij zie ik in het topic een hoop cases die al gemod zijn i.p.v. ideeen waar het om ging, heb ik het nou verkeerd of moest je een idee maken om hem te winnen nu zie ik alleen maar casemods van andere :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 17:01:
[...]

Volgens mij zie ik in het topic een hoop cases die al gemod zijn i.p.v. ideeen waar het om ging, heb ik het nou verkeerd of moest je een idee maken om hem te winnen nu zie ik alleen maar casemods van andere :?
Je hebt een plaatje van je kast die moet je zo mooi maken (heb ik gegrepen) hoe jij hem zal maken (ik weet nie of je het moet kunnen want ik het echt kan ik het niet)

Dus

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 17:57:
[...]

Je hebt een plaatje van je kast die moet je zo mooi maken (heb ik gegrepen) hoe jij hem zal maken (ik weet nie of je het moet kunnen want ik het echt kan ik het niet)

Dus
Ja dit had ik ook begrepe maar wat ik hier bove allemaal zie is grotendeels gewoon foto's van al uitgevoerde casemods!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 18:06:
[...]

Ja dit had ik ook begrepe maar wat ik hier bove allemaal zie is grotendeels gewoon foto's van al uitgevoerde casemods!
misschien onderdelen van andere CM's gebruikt, maar wil je dat ze zelf hun casefan's gaan soepen ofzo :S Denk dat die hierboven verder niet IRL bestaan hoor.

Verwijderd

sommige hebben al bestaande gebruikt...

alleen tie-rep, ik , de mod met LOTR en die met die stoel er op zijn gefotosoept.. rest is Real Life

Verwijderd

de vlamen die is gesoept die van mij (LOTR) is gesoept, de stoel en de hellspawn is ook gesoept zo te zien...

er zijn er dus maar 2 die real life zijn :)

maar je mog dus soepen als je goed las :)
ik weet niet of je het zelf moet kunnen! Ik hoop het ook niet want, dat zal ik niet kunnen :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 19:36:
de vlamen die is gesoept die van mij (LOTR) is gesoept, de stoel en de hellspawn is ook gesoept zo te zien...

er zijn er dus maar 2 die real life zijn :)

maar je mog dus soepen als je goed las :)
ik weet niet of je het zelf moet kunnen! Ik hoop het ook niet want, dat zal ik niet kunnen :).
ik kan het niet zo mooi soepen en niet zo mooi in het echt omdat ik niet weet waar de stickers te laten maken!
maar ik kan wel een simpel model maken in paint met waar de radiatoren enz. enkel moet ik dan ff gegevens hebben van de maten!

Verwijderd

Ik heb ook maar ff wat gemaakt :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/harmjanweblog/thumb/case.JPG?id=469798

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 11:05 ]

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Yukkie schreef op 15 januari 2004 @ 23:41:
een ding vind ik dat je eigenlijk wel in je review moet vermelden (vind ik) dat je de mogelijkheid mist om aan de voorkant een fan te plaatsen. daar baal ik van. ik kan namelijk nu geen geweldige airflow creeren.
Ehrm, je doet iets verkeerd...
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.b.h.voss/PC/109_0901.JPG
Zoals je kan zien heb ik er 3 zitten...
AMD 2500+ op 2283mhz @ 1,85Vcore wordt 47 stressed met alle fans (op voeding en cpu na) uit. Met fans aan scheelt het 4 graden.
Het kan wel, als je je best er maar op doet :P

Zo staat de mijne er nu bij (leds voor de fans uit...) Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.b.h.voss/108_0885.jpg

Wat ik zou doen is het front eraf halen, een zwarte plaat met een afstand van 0,5CM vanaf de voorkant (die zwart gespoten is) plaatsen, en voor die zwarte plaat een plexiglas plaat, en naast de 6 bouten/moeren voor de bevestiging blauwe leds die zorgen dat de matte randen van het plexiglas blauw gloeien. Daarachter kan dan eventueel een cool stuk van een filmposter. CD-rom natuurlijk steathed.
Deze mod ga ik in de eerstvolgende vakantie dan ook met mijn case uitvoeren. Plaatje ervan soepen kan/doe ik niet, daar heb ik nu geen tijd voor / zin in

[ Voor 8% gewijzigd door Gisae op 17-01-2004 21:25 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-11 16:38

bille

Don't call me Buff

@Rory18..

damn.. en dan zet jij frodo op de voorkant.. neem dan nog een lekkere elvenchick ofzo 8)7

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
Afbeeldingslocatie: http://www.extigy.nl/casemod.jpg

:) effe een preview.

watergekoeling er in en lava lamp effect op de bodem

[ Voor 19% gewijzigd door rhodium op 17-01-2004 21:27 ]

Verwijderd

Rddr schreef op 17 januari 2004 @ 21:26:
[afbeelding]

:) effe een preview.

watergekoeling er in en lava lamp effect op de bodem
Kicke gvd ik kan nooit zo goed overweg met photoshop enz. dus ik kan het wel vergete geef mij maar het echte werk jullie mogen photoshoppe :)

Verwijderd

tis wel jammer, stok is die case zo lelijk de enige manier om er écht iets van te maken is hem strippen van zn hele kap (vooral frontje) en dan alle opnieuw maken (plexi + alu)
maja nix voor mij ben druk bezig met mn eigen mod, geen tijd om eerst photoshop te leren en dan aan zon wedstrijdje meedoen... zit er een voeding in die case btw???

Verwijderd

klein edit..
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/harmjanweblog/thumb/case2.JPG?id=550596

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 11:06 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.onky.demon.nl/imp/QF50A.jpg

Dat aan de zijkant moet een window voorstellen :P
Vond het een leuk idee.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 01:51 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 22:49:
[afbeelding]

Dit is mijn bedragen :)
Dat aan de zijkant moet een window voorstellen :P
Vond het een leuk idee.
Pff die baybus preceis ingedraaid enz. ik mag eerst een cursus photo-shop leren wil ik dat ooit kunne! :(
Geef het bij deze op al had ik in het real-live moge modden had ik denk nog behoorlijk wat in te brengen maar dit kan ik echt niet!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 22:55:
[...]

Pff die baybus preceis ingedraaid enz. ik mag eerst een cursus photo-shop leren wil ik dat ooit kunne! :(
Geef het bij deze op al had ik in het real-live moge modden had ik denk nog behoorlijk wat in te brengen maar dit kan ik echt niet!
offtopic:
Ga eens spelen met skew en rotate (maar het moet ook automatisch kunnen..).

Ik zou voor een DOTT design gaan, maarja die heb ik al :+

System specs

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36

Mx-KAEY

Mx-KÆY

ik denk dat veel mensen zo langzamerhand afhaken :+

was meer voor een andere deel van GoT bestemd dan CME denk ik (als je begrijpt wat ik bedoel....)

je bent Casemodder omdat je van HardWare houdt (in mijn geval wel...) en dan moet je een casemod maken met software (vink sgeef)

ik kan zowiezo niet fotosoepen, dus ik haakte al meteen af.... maar lijkt me toch een verkeerde plek

-- Mx-Generætion --

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik kan wel fotosoepen, maar niet echt snel, eer dat ik een lijn heb die er niet nep uitziet ben ik vaak wel ff bezig :( Daarbij komt ook nog dat ik al erg snal last van me arm/hand krijg als ik ga soepen, veel sneller dan bijv. in een game

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

_ferry_ schreef op 18 januari 2004 @ 00:23:
ik kan wel fotosoepen, maar niet echt snel, eer dat ik een lijn heb die er niet nep uitziet ben ik vaak wel ff bezig :( Daarbij komt ook nog dat ik al erg snal last van me arm/hand krijg als ik ga soepen, veel sneller dan bijv. in een game
Jij mag anders wel mee doen voor spek en bonen B) :+

Nee maarre wel een leuk idee, kzal zelf ook wel wat even proberen met fotosoep. Is wel fun bedacht iig :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• rhodium
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 22:09:
[...]

Kicke gvd ik kan nooit zo goed overweg met photoshop enz. dus ik kan het wel vergete geef mij maar het echte werk jullie mogen photoshoppe :)
hihi kan het beide :P...

Tja mss minder goede casemodden maar tja het is de bedoeling dat ik deze case effe ga winnen en hem precies zo ga maken als de photoshop :).

[ Voor 15% gewijzigd door rhodium op 18-01-2004 02:18 ]

• msG-Gsm
Mx-KAEY schreef op 18 januari 2004 @ 00:04:
ik denk dat veel mensen zo langzamerhand afhaken :+

was .......
Ik vind het juist een heel leuk idee, want nu kan je laten zien wat je in je gedachten heb. En er staat toch ook boven wat het origineelste is en niet wie hem het mooiste heeft (na)gemaakt?

Verwijderd

jah maar hoe wil jij dat Winamp LCD dan doen.. dat lukt je volgens mij niet

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:10

Bezulba

Formerly known as Eendje

allemaal leuk en aardig die pics van bijv lotr.. maar heeft degene die dat gefotosoept heeft genoeg airbrush skills? ik denk niet dat het ook maar enigsinds haalbaar is..

blup

Verwijderd

_ferry_ schreef op 18 januari 2004 @ 00:23:
Heb ik nou ook last van, misschien komt dat wel omdat ik 8 uur per dag aan het soepen ben. Het is mijn werk namelijk.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

eendje schreef op 18 januari 2004 @ 11:35:
allemaal leuk en aardig die pics van bijv lotr.. maar heeft degene die dat gefotosoept heeft genoeg airbrush skills? ik denk niet dat het ook maar enigsinds haalbaar is..
waarom niet,m hij kan hem toch laten airbrushen? Als het maar verwezelijk is.
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 12:13:
[...]

Heb ik nou ook last van, misschien komt dat wel omdat ik 8 uur per dag aan het soepen ben. Het is mijn werk namelijk.
hmm das balen, misschien eens een andere muis proberen?

• msG-Gsm
ikke heb ook een WiPje:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/fam-degroot/mod-wed.gif
gedaan:

-DVD
-LCD
-Paintbrush (wil ik met een stukje plexi er voor doen zodat hij skinable is)

nog moeten doen:

-Meer LEDjes :*)
-Window
-Rondom het hele window een Knightrider effect..nog meer LEDjes dus :*)

Heeft er voor de rest nog iemand een leuk idee zeg het dan want ik kom ideeën te kort.
Nou jah dit is dus mijn eerste serieuze soep dus alsjeblieft niet te hard lachen. maar ik wil serieus kans maken :)

[ Voor 10% gewijzigd door msG-Gsm op 18-01-2004 18:29 ]

• rhodium
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 10:43:
jah maar hoe wil jij dat Winamp LCD dan doen.. dat lukt je volgens mij niet
gewoon LCD schermpje kopen die aansluiten op de tv-out van me videokaart en en dan me skin er voor gebruiken en je hebt dit effect..

Verwijderd

jah maar dat ga je dus niet echt doen..

niet alleen jij hoor, ik denk zowieso dat heleboel echt dit niet gaan doen.. een kast van 30/50 euro en een airbrush beurt er op doen die al meer kost :p

tis gewoon allemaal puur voor fun en gene die wint zal echt alleen maar standaard zooi doen en heust niet LCD's/TFT's etc aankopen

maar wel mooi design hoor, dat wel ;)

maar als je dan toch geld voro zon tft hebt die je erin doet kan je beter gelijk wrede lian li halen :P

• rhodium
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 20:07:
jah maar dat ga je dus niet echt doen..

niet alleen jij hoor, ik denk zowieso dat heleboel echt dit niet gaan doen.. een kast van 30/50 euro en een airbrush beurt er op doen die al meer kost :p

tis gewoon allemaal puur voor fun en gene die wint zal echt alleen maar standaard zooi doen en heust niet LCD's/TFT's etc aankopen

maar wel mooi design hoor, dat wel ;)

maar als je dan toch geld voro zon tft hebt die je erin doet kan je beter gelijk wrede lian li halen :P
lcdtje 50 euro 2de hands spuiten. lava lampie iets van paar euro op de rommel markt. case spuiten nouw spuitbus bij de gamma halen en hoop moed :D.

En waarom casemodden en meer geld aan casemod zooi uitgeven dan de casewaard is... HOBBY.. gewoon hobby ik vind het leuk om een case te verbouwen hoe duur die ook is tenzij die al mooi genoeg is maar dat zijn er weinig.

Verwijderd

Rddr schreef op 18 januari 2004 @ 20:28:
[...]

lcdtje 50 euro 2de hands spuiten. lava lampie iets van paar euro op de rommel markt. case spuiten nouw spuitbus bij de gamma halen en hoop moed :D.

En waarom casemodden en meer geld aan casemod zooi uitgeven dan de casewaard is... HOBBY.. gewoon hobby ik vind het leuk om een case te verbouwen hoe duur die ook is tenzij die al mooi genoeg is maar dat zijn er weinig.
Idd, mijn h600b is ook al voor meer geld verbouwd dan hij waard is :)
Idd gewoon HOBBY :)

Verwijderd

jah maar toch.. ik zou dan ook hele mooie kast gewoon gaan modden.. ik zou dit leuk kassie vinden om als servertje te hebben staan en wat standaard mods erop los gooien.. :)

maruh 2e hands lcd 50 euro? waar :| *niet sarcastisch bedoelt*

• rhodium
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 20:35:
jah maar toch.. ik zou dan ook hele mooie kast gewoon gaan modden.. ik zou dit leuk kassie vinden om als servertje te hebben staan en wat standaard mods erop los gooien.. :)

maruh 2e hands lcd 50 euro? waar :| *niet sarcastisch bedoelt*
ga maar eens kijken bij de lokale 2de hands winkel die ook audio en beeld doet bij ons heet dat het snuffelpalijs haal je leuke dingen bij weg vaak is de buiten kant beschadigt maar omdat ik hem toch mod zien je daar niks meer terug van.

En btw waar dure case van 200 a 300 euro gaan halen of eentje van 70 euro nemen en modden die na het modden er nog stoeder uit ziet als eentje van 200 euro.

Verwijderd

hoe groot LCD heb je dan ongeveer en is die dan serieus gewoon op tv out ofzow aan te sluiten :|? geil...

Verwijderd

op www.conrad.nl kan je ook lcd's kopen, let wel ff op de controller maar ik neem aan dat er wel een paar bruikbare tussen zitten. en die werken niet op de tv-out maar op een paralelle/seriele(/usb) poort... kijk anders eens in de FAQ bij LCD ;)

• rhodium
Afbeeldingslocatie: http://www.extigy.nl/casemod-2.jpg

denk wel dat die ongeveer klaar is :) alleen raampie moet aan de andere kant.

Verwijderd

ohcyt.. ik bedoel dus LCD in zin van TFT en niet zon klein pokke ding met lelijke letters erop.. dus gewoon als 2e window te gebruiken zeg maar en dan kan je idd zulke shit doen als Rddr doet

Verwijderd

uhm... sloop n laptop, of ga naar die 2e hands zaak ;) sorry had niet helemaal gelezen ^^

Verwijderd

@Rddr.. zou jij keer bij die zaak kunnen kijken en wat ze daar hebben en hoeveel het kost? Misschien wil ik dan wel keertje daar wat kopen via jou als dat kan

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Rddr schreef op 18 januari 2004 @ 21:27:
[afbeelding]

denk wel dat die ongeveer klaar is :) alleen raampie moet aan de andere kant.
eigenlijk had je em dan eerst moeten spiegelen, dan zatt window aan de goede zijde :)

• rhodium
_ferry_ schreef op 18 januari 2004 @ 22:04:
[...]

eigenlijk had je em dan eerst moeten spiegelen, dan zatt window aan de goede zijde :)
heb ik gedaan maar dan ziet alles er zo raar uit :)

zo effe wezen photoshoppen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.extigy.nl/casemod-3.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door rhodium op 18-01-2004 23:35 ]

Verwijderd

kantel je winamp display ff... klopt niet helemaal zo :P

Verwijderd

Rddr schreef op 18 januari 2004 @ 23:07:
[...]

heb ik gedaan maar dan ziet alles er zo raar uit :)

zo effe wezen photoshoppen :)

[afbeelding]
en je cd-rom/dvd spelers hebben het knopje aan de verkeerde kant ;)

Verwijderd

stel miereneukers...

ik ga denk ik ook maar meedoen... kijken of ik er wat van kan maken

Verwijderd

miereNneukers

Verwijderd

maar mag ik nu wel andere foto;s gebruiken of niet want idd zijn deze foto;s behoorlijk gaar:S
op deze manier ist een beetje moeilijk om een raampie erin te bouwe bijv.
snaaps?:P
tell me...

Verwijderd

Ok, hier is mijn work in progress... en hierbij wil ik graag een patent aanvragen op de red bull als mod thema :P

Afbeeldingslocatie: http://www.underweb.nl/najra/uploads/AopenTotaal.jpg

Toelichting:

het leek me wel vet om een mod met een thema te maken (red bull) en dat overal in terug te laten komen, dus ook in de aan en uit knop etc... rode glow eronder voor het contrast. Ik ga nu nog ff het zijpanel aan de andere kant verder sjoppen, met een window erin uiteraard. Dan nog wat andere zooi op de voorkant maken.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 21:41 ]

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 20:26:
maar mag ik nu wel andere foto;s gebruiken of niet want idd zijn deze foto;s behoorlijk gaar:S
op deze manier ist een beetje moeilijk om een raampie erin te bouwe bijv.
snaaps?:P
tell me...
vast wel, als het maar dezelfde kast is lijkt mij.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/gotpics/forumpics/part4copy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/gotpics/forumpics/partA2copy.jpg

t lukte me niet mooi om de window in de bovenste pics te krijgen, daarom maar ff een losse pic van de zijkant.

toelichting:
voor deze mod heb je dus sowieso 2 kasten nodig, net zoals in mod's van versteeg komt 1 deel eronder om hem zo voldoende ruimte te geven voor koeling ( 2x PhCh) de voorkant ook dus veranderen, en de lengte wordt mogelijk gemaakt door de normale voorkant te verzagen en de voorkant van de 2e case ertussen te doen en dat te plamuren. om zo een mooi rond geheel te krijgen (wat op t plaatje niet helemaal lukte :P ).
De zijkanten gaan dus bestaan uit 2 delen, maar een nieuwe zijkant van een plaatje metaal kan natuurlijk ook. Als dat RVS is kan ik dat laten laseren bij een kennis, dus als het budget t toelaat lijkt het mij allemaal wel realizeerbaar :)

[ Voor 51% gewijzigd door _ferry_ op 19-01-2004 22:26 ]

Verwijderd

Een bestaande mod dus? Was dat de bedoeling :S

edit:

O ja, xie nu dat dat ook mogt :P

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 22:08 ]

Verwijderd

_ferry_ schreef op 19 januari 2004 @ 22:03:
[afbeelding]
[afbeelding]

t lukte me niet mooi om de window in de bovenste pics te krijgen, daarom maar ff een losse pic van de zijkant.

toelichting:
voor deze mod heb je dus sowieso 2 kasten nodig, net zoals in mod's van versteeg komt 1 deel eronder om hem zo voldoende ruimte te geven voor koeling ( 2x PhCh) de voorkant ook dus veranderen, en de lengte wordt mogelijk gemaakt door de normale voorkant te verzagen en de voorkant van de 2e case ertussen te doen en dat te plamuren. om zo een mooi rond geheel te krijgen (wat op t plaatje niet helemaal lukte :P ).
De zijkanten gaan dus bestaan uit 2 delen, maar een nieuwe zijkant van een plaatje metaal kan natuurlijk ook. Als dat RVS is kan ik dat laten laseren bij een kennis, dus als het budget t toelaat lijkt het mij allemaal wel realizeerbaar :)
Toch gelukt met soepen.

Ik heb thuis een Logitech MX 300 als muis, en op werk een MX 700 (volgens mij, kan niet met 100% procent zeggen) en het is allebei gewoon kut. Maar nu kan ik wel om het uur een peuk roken omdat ik mijn hand moet laten rusten :P

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 00:36
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/d.boomgaardt/case.jpg

het blauwe moet plexi voorstellen B)

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 20:01
w000t...l337-ass fotosoepers hiero..kon ik t maar....

Verwijderd

Rein_stein schreef op 19 januari 2004 @ 23:41:
w000t...l337-ass fotosoepers hiero..kon ik t maar....
Wat een nuttige inbreng :P

nog mensen commentaar op mijn WiPje.... hier boven... (de red bull mod)

• rhodium
Stoney187 schreef op 19 januari 2004 @ 23:22:
[afbeelding]

het blauwe moet plexi voorstellen B)
Dit zal nooit haalbaar worden in het echt :) tenzij je een heel nieuw frontje laat maken :D
Pagina: 1 2 3 Laatste