Dames en heren, jongens en meisjes,
Het wordt weer tijd voor een casemod contest. En niet zomaar eentje, maar eentje waarbij je geen Dremel nodig hebt !
Het principe is heel simpel. Op de onderstaande site staat een review van de Aopen QF50-A computerkast. Deze kast dient door u, door middel van een plaatje met daarom getekend/geplakt/gemod/gefotoshopt de mods die JIJ zou uitvoeren op deze kast.
Degene die de origineelste mod bedenkt, mag deze kast met voeding op komen halen in Amsterdam... Gratis en voor niks!
LET OP: Dit is geen commerciele stunt ofzo,.... ik ga hier helemaal NIKS aan verdienen ofzo,... pure liefdadigheid zullen we maar zeggen.
(Ik heb die kast gekocht, maar omdat ik ook al een nieuwe Chieftec heb, die later gereviewed wordt, is deze nu over....en staat in de weg)
De kast is nieuw, alleen gebruikt voor de review.
Dus kort even de regels:
- Alleen plaatjes moeten er gemaakt worden, dus stuur maar geen maquettes op.
- De plaatjes mogen niet groter zijn dan 600 pixels breed en 500 pixels hoog.
- De plaatjes moeten qua formaat zo klein mogelijk (dus het liefst JPG of PNG)
- De inzending moet voor 15 februari 2004 binnen zijn.
Net als eerdere bij prijsvragen, zullen de resultaten hier gepost worden en via een stemsysteem zal de winnaar uit de bus komen.
Dus ga naar de volgende URL en lees de review, bekijk de plaatjes (knip en plak ze eventueel) en ga aan de slag !
Hier staat de review
De inzendingen dienen dus voor 15 februari gestuurd te worden naar :
watdenkjewel@herejezus.nl (geen geintje, dit adres bestaat echt)
Het wordt weer tijd voor een casemod contest. En niet zomaar eentje, maar eentje waarbij je geen Dremel nodig hebt !
Het principe is heel simpel. Op de onderstaande site staat een review van de Aopen QF50-A computerkast. Deze kast dient door u, door middel van een plaatje met daarom getekend/geplakt/gemod/gefotoshopt de mods die JIJ zou uitvoeren op deze kast.
Degene die de origineelste mod bedenkt, mag deze kast met voeding op komen halen in Amsterdam... Gratis en voor niks!
LET OP: Dit is geen commerciele stunt ofzo,.... ik ga hier helemaal NIKS aan verdienen ofzo,... pure liefdadigheid zullen we maar zeggen.
(Ik heb die kast gekocht, maar omdat ik ook al een nieuwe Chieftec heb, die later gereviewed wordt, is deze nu over....en staat in de weg)
De kast is nieuw, alleen gebruikt voor de review.
Dus kort even de regels:
- Alleen plaatjes moeten er gemaakt worden, dus stuur maar geen maquettes op.
- De plaatjes mogen niet groter zijn dan 600 pixels breed en 500 pixels hoog.
- De plaatjes moeten qua formaat zo klein mogelijk (dus het liefst JPG of PNG)
- De inzending moet voor 15 februari 2004 binnen zijn.
Net als eerdere bij prijsvragen, zullen de resultaten hier gepost worden en via een stemsysteem zal de winnaar uit de bus komen.
Dus ga naar de volgende URL en lees de review, bekijk de plaatjes (knip en plak ze eventueel) en ga aan de slag !
Hier staat de review
De inzendingen dienen dus voor 15 februari gestuurd te worden naar :
watdenkjewel@herejezus.nl (geen geintje, dit adres bestaat echt)
AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64