Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[casemod contest] Aopen QF50-A *we've got a Winner!*

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 434 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:02

World Citizen

FreeReef.nl

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Stoney187

Door Stoney187 - Monday 19 January 2004 23:22 

het blauwe moet plexi voorstellen

Ownage

FreeReef.nl

Verwijderd

http://www.tweakzone.nl/f/g/10296gvZ7qkHM.jpg

Kep er ffies nog 1 gemaakt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 06:54 . Reden: plaatje doet het soms niet... ]

• EmielC
  • Laatst online: 26-09 12:15
over dat red-bull ding, je moet de scheiding tussen blauw en zilver diagonaal laten lopen....

Verwijderd

EmielC schreef op 20 januari 2004 @ 19:42:
over dat red-bull ding, je moet de scheiding tussen blauw en zilver diagonaal laten lopen....
Aan de zijkant bedoel je? daar looptie als schuin, alleen niet helemaal diagonaal, omdat dat op de blikjes ook niet geval is (blikje is dan ook hoger dan datie breed is, maar toch). Deze keuze is dus bewust gemaakt. Ik zal een keer het zijpaneel posten zoals het eruit zag voor ik het geskewed heb, misschien is het dan beter te zien

Verwijderd

Hmmm heb je ook een idee hoe dat je dat erop gaat krijgen, je kan hem namelijk wel heel mooi maken, maar moet hij niet MAAKBAAR zijn?

kortom:
fotosoepen is 1
maken is 2
:P

Verwijderd

ja idd, en ook dat het zo perfect overloopt over die hoek :P

• Buzz_NL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-11 10:51
Met goeie sjablonen en een Airbrush(met gewone spuitbuss loopt het zeker uit) en dunne laagjes spuiten kan je volgens mij een heel eind komen. om zo een soort overloop van de hoek te realiseren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 09:35:
[...]

Hmmm heb je ook een idee hoe dat je dat erop gaat krijgen, je kan hem namelijk wel heel mooi maken, maar moet hij niet MAAKBAAR zijn?

kortom:
fotosoepen is 1
maken is 2
:P
dit word gezegt:
door middel van een plaatje met daarom getekend/geplakt/gemod/gefotoshopt de mods die JIJ zou uitvoeren op deze kast.

Degene die de origineelste mod bedenkt, mag deze kast met voeding op komen halen in Amsterdam... Gratis en voor niks!
Dus het kunnen maken hoeft niet hoe jij hum eruit zou laten zien :)
Bedoel ik kan helemaal nie casemodden dus mwja?!

En je hebt ook bedrijven/printers als je een mooie achtergrond het kan uitprinten op sticker papier en dan kan je het zo erop plakken lijkt net echt :)

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-10 14:22

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
I'm back !!!

Ik moet zeggen dat er een paar hele leuke tussen zitten, maar ook een paar hele flauwe (knippen plakken van plaatjes op het Internet).

Zijn er nog onduidelijkheden ??

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 09:38
Vette case, ik ga er even ook mee aan de slag (al zou ik niet weten hoe jullie het zo vet kunnen maken met photoshop :P )

* Oguz286 gaat ff VEEL tut's lezen :P

offtopic:
Trouwens het is toch Betallica? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Oguz286 op 24-01-2004 20:27 ]

Verwijderd

Ik heb een vet idee voor deze case, ik ga nu even bezorgen en dan maak ik ff een ontwerpje...

Zowieso ik heb nog een waterchill set over, die zou ik er dan zowieso in modden ;)

[edit]

Ok hier is ie dan, het voorpaneel moet ik nog 'modden'...maar ik ben hier al ruim 2 uur mee beezig geweest...tsjah paint is een tijdrovend werk en ik kan niet photosoepen... Geef mij maar een dremel anders ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Case-zijkant-open.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Case-zijkant-dicht.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Case-bovenkant.JPG

Dat is het moederbord wat erin zou moeten komen, ook de wc setup (dus dat is allemaal op schaal en ook goede plaatjes etc).... Der zou een asus a7m266 in moeten komen met een waterchill waterkoeling. Voorin beneden zie je de radiator (black ice pro 1, en achterin de kast op de grond is het reservoir. De pomp zit in de 3.5" bays als je goed kijkt. Al dat blauw achtige wat voor de 5.25" bays, voor de 3.5" bays en voor de voeding zit, is UV blauw plexi...

Het was alleen lastig om bij het bovenaanzicht de binnekant door de window te laten zien, maar die moet je dan maar ff erbij denken. Ik kon namelijk geen plaatje van de bovenkant vinden waar je de inhoud van de kast van boven zag...

Het front 'mod' ik morgen wel en post ik morgen dan ook wel ff :)

Overigens, de voedings kabelen moeten gemesht worden in de mod, en er moeten rounded cables in en het de vga kaart + northbridge gaan dan misschien ook watergekoeld...

Oh jah nog 1 ding, de lampjes kan je er natuurlijk bijdenken... Een blacklight ligt ergens om het randje heen zodat je mooi de UV dye in het water ziet oplichten, en nog een blauwe ccfl voor een mooie spreiding van een blauwe gloed.

Ik moet er ook nog een "streetglow" onder maken. Maw, er komt dus een ccfl onder de kast te hangen waardoor je een gloed onder de kast krijgt.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 01:37 ]

Verwijderd

Heb ook maar iets in elkaar geflanst :p

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dhr-axel/Qf50A.jpg

Die Tribal aan de rechter zijde moet 'n airbrush worden dus geen window :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 21:25 ]

Verwijderd

crappy hell...
ik wil ook zo goed zijn!
toch nog maar ff oefenen :S

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Nou ik heb ook ff vlug wat gemaakt :P Fear my photoshop skills !

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6WS7B86548

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 12:25
ik zou em als serverkast gaan gebruiken, dus geen cdrom erin of iets dergelijks, alleen mb,proc,hd en videokaart.

Dus mijn ontwerp:

de kast wil ik bewerken met wat epoxy, zodoende kan ik er een andere vorm aan geven. De kast heeft al wat ronde vormen, dus die wat overdrijven. Randen worden rood (metallic) gespoten (3mm) en de kast helemaal zwart (metallic) Vervolgens het logo op de voorkant spuiten, wat nieuwe ledjes erin (rood), ccfl erin (rood natuurlijk) en aan de zijkant een flink 120mm fannetje met daarvoor het logo in plexi uitgesneden en door kleine "stukjes" een 5 mm van het metaal af. Maar hier mijn brakke tekenwerk
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.vellinga6/ontwerp.jpg

aangezien de voorkant dichtgemaakt zal worden met epoxy wordt er een nieuw aan uit schakelaartje onder het klepje gemaakt

[ Voor 10% gewijzigd door pretorian_nl op 27-01-2004 00:00 ]

Digital Media Junkie

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:34
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~heume146/aopenqf50a_side.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~heume146/aopenqf50a_front.jpg

ja, dit is gedaan met paint, maar ik vind het toch aardig :)

* Beerkeeper hoopt op die kast, mijn oude is echt blanco picasso lelijko :P

edit:
dat zwarte bij de zijkant moet transparant zijn en bij front is dat een lcd scherm met status...

[ Voor 20% gewijzigd door Beerkeeper op 27-01-2004 22:13 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Als ik effe wat mag zeiken...

Het is mischien leuk dat mensen het met photoshop ofzo mogen tekenen wat ze ervan willen maken, maar sommige pics die ik dan op de kast zie daar moet je echt wel een volleerd paintbrusher voor zijn wil je dat kunnen maken, dus ik heb mijn twijfels bij de uitvoerbaarheid van sommige projecten. En dan is het toch eigenlijk geen modden meer?

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
REDFISH,... daar ben ik het ook mee eens hoor.... Maar daarom heb ik ook duidelijk aangegeven dat deze mods wel uitvoerbaar moeten zijn door de inzender...

• HyperioN
  • Laatst online: 31-10 21:55
REDFISH schreef op 28 januari 2004 @ 10:42:
Als ik effe wat mag zeiken...

Het is mischien leuk dat mensen het met photoshop ofzo mogen tekenen wat ze ervan willen maken, maar sommige pics die ik dan op de kast zie daar moet je echt wel een volleerd paintbrusher voor zijn wil je dat kunnen maken, dus ik heb mijn twijfels bij de uitvoerbaarheid van sommige projecten. En dan is het toch eigenlijk geen modden meer?
ja inderdaad, ik vind het ook meer een W&G-topic dan een CME-topic...

Verwijderd

all_by_myself schreef op 28 januari 2004 @ 11:06:
REDFISH,... daar ben ik het ook mee eens hoor.... Maar daarom heb ik ook duidelijk aangegeven dat deze mods wel uitvoerbaar moeten zijn door de inzender...
Hmm, diskwalificeer me dan maar :+. Kan voor geen ene meter paintbrush ofzo

edit:

Trouwens... Had hem denk ik ook niet kunnen ophalen :X, pa wil niet, woon aan de andere kant van 't land :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 14:52 ]

• bredend
  • Laatst online: 26-11 23:00
BvR-HyPeRiOn schreef op 28 januari 2004 @ 11:10:
[...]

ja inderdaad, ik vind het ook meer een W&G-topic dan een CME-topic...
Het is wel een goede manier om alle mod-ideeën op een goedkope wijze 'uit te voeren'.
Het gaat niet om je 1337-fotosoep-sk1llz maar om je originaliteit, collegialiteit en tomeloze inzet ;)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

bredend schreef op 28 januari 2004 @ 15:18:
[...]

Het is wel een goede manier om alle mod-ideeën op een goedkope wijze 'uit te voeren'.
Het gaat niet om je 1337-fotosoep-sk1llz maar om je originaliteit, collegialiteit en tomeloze inzet ;)
vind ik ook, zo kun je ook goed laten zien wat voor dingen je allemaal zou willen doen, zonder dat je echt een case nodig hebt.

• HyperioN
_ferry_ schreef op 28 januari 2004 @ 16:19:
[...]

vind ik ook, zo kun je ook goed laten zien wat voor dingen je allemaal zou willen doen, zonder dat je echt een case nodig hebt.
ja, maar ongeveer 70% van de ingezonden dingen zijn gewoon praktisch niet uit te voeren!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:41

Exigence

dnkroz

Maar ik vind wel dat het echt haalbaar zou moeten zijn. En diegene die het wint, moet de case ook modden (zo veel mogelijk op zijn Photoshop creatie gelijkend) vind ik.

Net zoals toen A.P. Versteeg die contest bij Aopen had gewonnen, toen heeft hij hem natuurlijk ook gemaakt.

Verwijderd

Die van mij is wel uitvoerbaar :P Ik win Ik win IK win :P:P:P

• Beerkeeper
  • Laatst online: 13:34
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:38:
Die van mij is wel uitvoerbaar :P Ik win Ik win IK win :P:P:P
mijnes dan niet ;)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

mijnes ook wel, moet je wel 2x die kast hebben en genoeg geld voor de hardware ;) :9

• Exigence

Exigence

dnkroz

Misschien dat de TS even wat duidelijke regels neer zou willen planten?

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
erik9287nl schreef op 29 januari 2004 @ 19:20:
Misschien dat de TS even wat duidelijke regels neer zou willen planten?
De regels zijn toch duidelijk ?

Bedenk een goede mod die uitvoerbaar is en die, als je wint, ook uitgevoerd moeten worden op de kast.

Als ik zeikerig over mag komen,... ik vind tot nu toe de inzendingen.... magertjes.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 18:15

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

sorry, maar mag ik ff mauwen?
wat is hier nou aan? een foto van een computer verbouwen? wat heeft dat in godsnaam met modden te maken? ga dat fijn in W&G doen ofzo :P

sommige mensen maken er nog wel een serieus ontwerp van, maar de meeste plakken een foto bovenop de voorkant van een case , en laten er dan met fotoshop de case eronderdoor schijnen: kijk ge-airbrushed, net echt! wow. Probeer het maar eens in het echt!
En anderen die tekenen voor de gein smilies erop omdat het toch nergens op slaat, of een computer onder een stoel modden? Daar is de HK voor uitgevonden.

Sorry ik wil het niet ontkrachten ofzo, maar een beetje nutteloos vind ik het wel. Als je een contest organiseert doe dat dan met Echte cases, want dit is gewoon flauw

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Dit is wel een interessant topic :)

Ik ga zodadelijk een weekendje weg, ben maandag weer terug en dan zal ik een mod gaan maken.. En nee niet alleen een foto'tje eroverheen gooien maar een (hoop ik dan ;) ) uitvoerbare mod :)

Wacht maar af ;)

offtopic:
Een nieuwe case zou wel ERRUG goed uitkomen trouwens >:)

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
AtomicShockwave schreef op 29 januari 2004 @ 21:46:
sorry, maar mag ik ff mauwen?
wat is hier nou aan? een foto van een computer verbouwen? wat heeft dat in godsnaam met modden te maken? ga dat fijn in W&G doen ofzo :P

sommige mensen maken er nog wel een serieus ontwerp van, maar de meeste plakken een foto bovenop de voorkant van een case , en laten er dan met fotoshop de case eronderdoor schijnen: kijk ge-airbrushed, net echt! wow. Probeer het maar eens in het echt!
En anderen die tekenen voor de gein smilies erop omdat het toch nergens op slaat, of een computer onder een stoel modden? Daar is de HK voor uitgevonden.

Sorry ik wil het niet ontkrachten ofzo, maar een beetje nutteloos vind ik het wel. Als je een contest organiseert doe dat dan met Echte cases, want dit is gewoon flauw
Ik vind het heel jammer dat je niet goed dit topic hebt doorgelezen... Ga dat eerst even doen en dan praten we verder.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://homedrive.home.nl/nick-name/publiek/killbill.JPG

Okee beetje brak. Had op m'n werk zo snel niks anders voor handen dan Paint.
Dus perspectief klopt niet echt. |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 16:29 ]

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

er staat een typo in je URL, ook kon ik t plaatje niet vinden omdat ie om een password vroeg.

• bredend
http://members.home.nl/nick-name/killbill.JPG

Leuk, zon webbased account-manage-gebeuren :P

• Hoicks
  • Laatst online: 09:02

Hoicks

Techno!

Mijn inzending:

Ik heb nog nooit gecasemod en ik durf dat ook nog niet zo aan met mijn twee linkerhanden :P Desalniettemin neem ik hier regelmatig een kijkje om de casemods van anderen te bewonderen.

IK heb wel erg vaak in m'n hoofd wat voor dingen ik zou willen proberen en dat heb ik dus maar in deze dremelloze casemod uitgevoerd :P

We beginnen met de voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.hoicks.com/got/casemodfront.jpg

Op het plaatje zie je:

In de bovenste bay een LCD met backlight (O.a. voor winamp/temp meldingen)
Daaronder een DVD/writer (aangezien een drive toch wel makkelijk is)

De onderste twee bays zijn verborgen achter een stuk stof filterend doek waarachter een fan zorgt voor een optimale intake.

De knopjes op de plaats van de 3 1/2 bay dienen om de fan te regelen en om de lichtshow aan de zijkant te starten cq in te stellen.
Afbeeldingslocatie: http://www.hoicks.com/got/casemodside.jpg

Op bovenstaand plaatje zie je de standaard zijkant waarin een mat plexiglas window is gemonteerd. HUH!? MAT plexiglas? Dat klopt. Want in de kast zit namelijk een moonflower of ander discoachtig licht verborgen die kleuren vanuit de binnenkant op het plexiglas projecteert. Ook een bewegende laserpen zou hier wel voor aparte vormen en kleuren kunnen zorgen. Of, en dit is misshcien makkelijker te implementeren, fietslampjes schakelen aan een circuit met een gekleurd filter ervoor. Mogelijkheden zijn eindeloos :) Als de pc of de lichtshow uitziet is het scherm dan ook mat, wit.

op http://www.hoicks.com/got/casemodsideani.gif zou je dan het resultaat bij donker moeten zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoicks op 31-01-2004 15:06 ]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Exigence

Exigence

dnkroz

Hier mijn inzending van de voorkant:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/aopen_contest.jpg

Je ziet dus van boven naar onderen: lcd, cd/dvd drive en daaronder nog een 4 kanaals baybus voor het licht en de fans.

De zijkant komt nog. Mijn plan is om het mobo helemaal bovenin te zetten, en de voeding onderin. 2x 120mm fan in het "dak".

[ Voor 22% gewijzigd door Exigence op 31-01-2004 20:29 ]

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-11 09:10
Ik ga voor de lol maar even mee doen :)
Hier mijn eerste wip'je:

Afbeeldingslocatie: http://xiqum.net/got/casewip1.jpg

Moet nog veel aan gedaan worden maar het begin is er :Y)

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Hoe gaan jullie in 's hemels naam die blowholes maken vanvoor?
want het moet maakbaar blijven he. en ik weet niet of die zo makkelijk te maken zijn. Wel leuke thread. :) Ik heb zelf een QF 50 A en ben aan't zoeken achter MOD ideen :)
;)

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Exigence

Exigence

dnkroz

Entity_Razer schreef op 31 januari 2004 @ 21:54:
Hoe gaan jullie in 's hemels naam die blowholes maken vanvoor?
want het moet maakbaar blijven he. en ik weet niet of die zo makkelijk te maken zijn. Wel leuke thread. :) Ik heb zelf een QF 50 A en ben aan't zoeken achter MOD ideen :)
;)
Blowholes gaan dus nooit lukken, omdat er al zo'n klepje voor front USB en dergelijke zit. Ja een 4 mm blowhole misschien :P

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-11 09:10
Hmz, staat niet in de startpost maar wel halverwege ergens.
Als het zo is dat je het moet uitvoeren zal dit misschien voor sommige niet haalbaar zijn vanwege tijd/geld problemen :? Lijkt me goed als hier duidelijkheid overkomt je kan tenslotte niemand verplichten om de kast ook zo te maken.

• Exigence

Exigence

dnkroz

Xiqum schreef op 01 februari 2004 @ 09:07:
Hmz, staat niet in de startpost maar wel halverwege ergens.
Als het zo is dat je het moet uitvoeren zal dit misschien voor sommige niet haalbaar zijn vanwege tijd/geld problemen :? Lijkt me goed als hier duidelijkheid overkomt je kan tenslotte niemand verplichten om de kast ook zo te maken.
De casemod moet uitvoerbaar zijn. Of je hem ook daadwerkelijk uit gaat voeren is aan jou.
Als ik zou winnen dan ga ik hem in ieder geval wel modden, maar wat jij doet moet je zelf weten.
Zo heb ik het tenminste begrepen.

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

De link van de review is plat.. Te hoog dataverbruik... Heeft iemand een alternatieve link?

• Ghannes
  • Laatst online: 13:19
wdekreij schreef op 02 februari 2004 @ 13:29:
De link van de review is plat.. Te hoog dataverbruik... Heeft iemand een alternatieve link?
wat dacht je HIER van?

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
of hier : Deze werkt prima...

Ik dacht, laten we het dan meteen goed doen !!

http://www.backyard-family.com/html/aopen_qf50-a.html

Verwijderd

mijn bijdrage: simpel, maar stijlvol (al zeg ik het zelf)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.witteveen1/gwitteveen/2d/case%20copy.jpg

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik zie steeds mod's waarin de case zo mooi mogelijk is, liefst met een lcd'tje erin.. Maar ik ga liever voor een nuttige mod, dat mag/kan toch ook?

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
whatever you want....

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 20:33:
mijn bijdrage: simpel, maar stijlvol (al zeg ik het zelf)

[afbeelding]
Ahum... simpel... hoe wil je dit idee ooit voor elkaar krijgen.
Die buttons krijg je misschien wel op die plaats, maar dan blijven die oude gaten over. En ik weet niet of je het voor elkaar krijgt om hem zo mooi te paintbrushen.
Verkapte kick ;)

• Kaizah
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:25
ik von die van hellspawn het mooist tot nu toe ;P

• Vermicellisoep
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Mijn bescheiden inzending:
http://members.chello.nl/p.vanoorschot5/Untitled-2.jpg
Mooie paintjob erover, in de linkerzijkant een orgineel vormgegeven ruitje [noobmode] "Maar hij staat rechts!" [/noobmode] Als je de afbeelding spiegeld krijg je weer gekloot met drives enzo.
De kast zelf word metalliczilver gespoten met kobaltblauwe accenten. De rest van de kast en eveneens de ccfls zijn een kleur die je maar weinig terugziet in het casemodden: Geel. Beteje gewaagt maar kan heel mooi worden...

[ Voor 29% gewijzigd door Vermicellisoep op 06-02-2004 23:14 ]

Nooooh! Stahp!

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

misschien een ideetje voor de mensen na mij de hd ledjes in de zelfde lij nog een paar zetten en er dan een VU-meter van maken ?

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

erik9287nl schreef op 06 februari 2004 @ 11:51:
[...]

Ahum... simpel... hoe wil je dit idee ooit voor elkaar krijgen.
Die buttons krijg je misschien wel op die plaats, maar dan blijven die oude gaten over. En ik weet niet of je het voor elkaar krijgt om hem zo mooi te paintbrushen.
Verkapte kick ;)
die oude gaten zijn vast wel op te vullen met een 1 of ander materiaal, beetje bijschuren, enz. Voor het paintbrushen zal je gewoon heel vul geduld nodig moeten hebben

Verwijderd

Zo weer een photosoepje:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.witteveen1/gwitteveen/2d/orange%20devil.jpg

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07-2020
Wij hebben het hele QF50X assorti in de winkel.. maar deze zullen zeker toegevoegd moeten worden :) . Wat mij tof lijkt is een constant veranderende shell zeg maar, daar was geloof ik een soort verf voor.

Thumbs up people, make that qf50 shine! :)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• HyperioN
lol dat "exit, play, next"....wil je op je lcd gaan drukken ofzo :s

[ Voor 6% gewijzigd door HyperioN op 08-02-2004 00:11 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

BvR-HyPeRiOn schreef op 08 februari 2004 @ 00:11:
[...]

lol dat "exit, play, next"....wil je op je lcd gaan drukken ofzo :s
Net zoals op een siemens telefoon zitten de knopjes vlak onder het display.

Verwijderd

sebastius schreef op 08 februari 2004 @ 00:11:
[...]

Net zoals op een siemens telefoon zitten de knopjes vlak onder het display.
En zo is het! :)

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Hebben alle serieuze deelnemers hun inzendingen verstuurd ? Alleen inzendingen dingen mee naar de prijs... Stuur dus nu snel je inzending voor 15 februari a.s. naar :

watdenkjewel@herejezus.nl

• bredend
Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.com/bredend/AOpen-qf50bredend.jpg

:)

Hij's alleen nog niet af. Zelfs de powerknop moet achter het schuifje. Dan is de vrijgekomen ruimte leuk voor een schildering of om een radiateur achter een rooster neer te gooien :)

[ Voor 62% gewijzigd door bredend op 15-02-2004 00:01 ]

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Het is vandaag de 15e februari en dus nu gaat het beginnen... Ik heb aardig wat mods binnen gekregen... Ik zal ze hieronder allemaal laten zien... Stem op je favoriet en dan over 2 weken dan weten we wie de winnaar is van die mooie Aopen QF-50 computerkast met 300Watt voeding.

Eerst de deelnemers :

Afbeeldingslocatie: http://www.backyard-family.com/contest/bredend.jpg
Bredend

Afbeeldingslocatie: http://www.backyard-family.com/contest/orangedevil_parazonium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.backyard-family.com/contest/purpleu_parazonium.jpg
Parazonium met 2 modellen

Afbeeldingslocatie: http://www.backyard-family.com/contest/wie.jpg
wie met de Red Bull mod

Afbeeldingslocatie: http://www.backyard-family.com/contest/_ferry_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.backyard-family.com/contest/_ferry_2.jpg
_ferry_

Afbeeldingslocatie: http://www.backyard-family.com/contest/martijn01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.backyard-family.com/contest/martijn02.jpg
Martijn met zijn 70's mod.... ;-)

Afbeeldingslocatie: http://www.backyard-family.com/contest/thomas_versteeg.jpg
Thomas Versteeg met een enorm verhaal erbij...

Afbeeldingslocatie: http://www.backyard-family.com/contest/stoney187.jpg
Stoney187

Afbeeldingslocatie: http://www.backyard-family.com/contest/joeyhals.jpg
Joey Haverhals... geen nick gegeven..

Afbeeldingslocatie: http://www.backyard-family.com/contest/rddr.jpg
Rddr.....

Nou, welke vinden jullie het beste ? Houdt er bij het stemmen rekening mee dat de mod uitvoerbaar moet zijn,... dat was nl. de opdracht.

Poll: Welke casemod vind je het beste gegeven de opdracht ?
Bredend
Parazonium
wie
_ferry_
Martijn
Thomas Versteeg
Stoney187
Joey Haverhals
Rddr
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7049&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 26% gewijzigd door all_by_myself op 15-02-2004 11:27 ]

• alexandersamson
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-12-2022
is die van martijn's 70's mod een lcd-pc?? lijkt wel een 19 inch lcd aan de zijkant ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 12:36 ]

Elektronicaprojecten van mij: http://www.gm7.nl

• Gisae
  • Niet online
Die van Bredend is wel strak. De rest is een beetje te druk qua ontwerp. Maarja, smaken verschillen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 12:36 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vind de mod van Martijn wel iets hebben. Lijkt me ook goed te doen, want er zijn een aantal waarvan het me nagenoeg onmogelijk modden word zonder extra kastmateriaal. Ik ben ook benieuwd of de uiteindelijke winnaar z'n mod ook werkelijk gaat uitvoeren :). Eigenlijk heeft iedereen er wel wat leuks van gemaakt, maar er is maar één kast natuurlijk :).

[ Voor 21% gewijzigd door _XipHiaS_ op 15-02-2004 18:30 ]

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
GiSaE schreef op 15 februari 2004 @ 11:44:
Die van Bredend is wel strak. De rest is een beetje te druk qua ontwerp. Maarja, smaken verschillen.
Blijkbaar zijn een heleboel mensen het met jou eens.... 8)

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 19:30
De winnaar moet z'n kastje natuurlijk wel zo uitvoeren als getekend he ....

En dat wil ik Stoney187 wel eens zien doen ... hence mijn stem :)

Repareren doe je zo.

• Exigence

Exigence

dnkroz

Staat die van mij er niet bij? :?

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/aopen_contest.jpg
Gestealthe drive en een baybus met vlakke vandal-proof buttons.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/qf04_erik9287nl.jpg

Die laatste is wat brak, omdat ik geen goede foto's kon vinden.

[ Voor 90% gewijzigd door Exigence op 15-02-2004 19:23 ]

• cryforhelp
  • Laatst online: 23-11 21:17
De meeste zijn mij veel te ingewikkeld dus ik ga ook lekker voor Bredend

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
erik9287nl schreef op 15 februari 2004 @ 19:17:

Edit:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik denk dat je hem dan niet ge-emaild hebt.....

• Exigence

Exigence

dnkroz

all_by_myself schreef op 15 februari 2004 @ 20:37:
[...]

Ik denk dat je hem dan niet ge-emaild hebt.....
Oeps... moest dat dan? Dan heb ik eroverheen gelezen zeker. Kan het nu nog?

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
erik9287nl schreef op 15 februari 2004 @ 21:56:
[...]

Nee, dat had je voor 15 februari moeten doen.... sorry, maar helaas..

Verwijderd

erik9287nl schreef op 15 februari 2004 @ 21:56:
[...]

had ik ook, was het ook vergeten...mja boeiend...tis toch een irri case om te modden :P

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 19:03:
[...]

had ik ook, was het ook vergeten...mja boeiend...tis toch een irri case om te modden :P
Waarom deed je mee dan ?
:|

• Vermicellisoep
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Tot wanneer kan je stemmen eigelijk?

EDIT: oke, 2 weken... Mischien moet ik toch maar eens leren lezen... 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door Vermicellisoep op 16-02-2004 20:09 ]

Nooooh! Stahp!

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Vermicellisoep schreef op 16 februari 2004 @ 20:05:
Tot wanneer kan je stemmen eigelijk?
Tot eind februari....

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

all_by_myself schreef op 16 februari 2004 @ 19:33:
[...]

Waarom deed je mee dan ?
tis sowieso leuk om te doen vind ik :)

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 19:03:
[...]

't Is wel een klein dinkie ja :P
En ik had hem toch ook niet kunnen ophalen, van Friesland naar Amsterdam, helemaal voor zo'n case :D (de reiskosten zijn nog bijna meer :P )

[ Voor 8% gewijzigd door Exigence op 16-02-2004 21:41 ]

Verwijderd

all_by_myself schreef op 16 februari 2004 @ 19:33:
[...]

Waarom deed je mee dan ?
Tis altijd leuk om een balletje op te gooien niet ;) Maar als je het moet uitvoeren, wordt lastig...nou was mijn design nog wel uit voerbaar...maar wat ik soms zie...is gewoon heel lastig, en al zeker met deze case. Want op het front kan je de meeste standaard mods niet doen (zoals blowhole)...

Was geen flame ofzo ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 21:50 ]

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 21:49:
[...]

Tis altijd leuk om een balletje op te gooien niet ;) Maar als je het moet uitvoeren, wordt lastig...nou was mijn design nog wel uit voerbaar...maar wat ik soms zie...is gewoon heel lastig, en al zeker met deze case. Want op het front kan je de meeste standaard mods niet doen (zoals blowhole)...

Was geen flame ofzo ;)
Ok,... no flame intended :>

Maar goed,... je ziet ook aan het aantal stemmen dat de 'mogelijke mods' beter scoren dan de wat minder mogelijke. Iets zegt mij dat er binnenkort een kastje gemod wordt met veel grijze verf en wat plexiglas... >:)

• bredend
* bredend heeft volgende week vakantie btw ;)

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 21:49:
[...]

Was geen flame ofzo ;)
Hadden we eigenlijk met z'n allen op de onuitvoerbaarste mod moeten stemmen :D Had die jongen een probleem gehad :P

Verwijderd

erik9287nl schreef op 17 februari 2004 @ 07:05:
[...]

Hadden we eigenlijk met z'n allen op de onuitvoerbaarste mod moeten stemmen :D Had die jongen een probleem gehad :P
Valt ook wel mee, aangezien nergens staat dat je hem verplicht moet uitvoeren :P

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Jeeah ziet er veht uit!!! Ik doe maar niet me want ik kan niet photoishoppe ;)

Verwijderd

en de uiterste inlever datum is ook al verstreken... :P

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
AlexanderOnline schreef op 17 februari 2004 @ 21:44:
Jeeah ziet er veht uit!!! Ik doe maar niet me want ik kan niet photoishoppe ;)
Lekker op tijd..... helaas, je kunt niet meer meedoen... misschien volgende keer ? :+

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
klein schopje...

• bredend
1 week is nog best lang hè?

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
bredend schreef op 20 februari 2004 @ 23:58:
1 week is nog best lang hè?
Ja, maar er moet wel iets heel raars gebeuren wil jij niet winnen lijkt me...

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:41
erik9287nl schreef op 15 februari 2004 @ 19:17:

Edit:
[afbeelding]

[afbeelding]

Juistem! De jouwe is MASTER 8)
Ook een geinige indeling heb je aan de binnenkant gemaakt met die voeding onderin. :)

[ Voor 10% gewijzigd door kutkip op 21-02-2004 00:40 ]

• rhodium
  • Laatst online: 15-11 22:20
hmmm... het plaatje is niet zo mooi jammer vond Afbeeldingslocatie: http://www.extigy.nl/casemod-2.jpg toch mooier maar ach ja :D volgende keer beter.

[ Voor 3% gewijzigd door rhodium op 21-02-2004 00:54 ]

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Rddr schreef op 21 februari 2004 @ 00:54:
hmmm... het plaatje is niet zo mooi jammer vond [afbeelding] toch mooier maar ach ja :D volgende keer beter.
Dat plaatje is wel mooier maar niet logisch... Waarom zou je een window maken aan de achterkant van het mobo ? Daar zit de backplate voor het mobo, dus je ziet eigenlijk geen hardware..

• rhodium
  • Laatst online: 15-11 22:20
all_by_myself schreef op 21 februari 2004 @ 12:04:
[...]

Dat plaatje is wel mooier maar niet logisch... Waarom zou je een window maken aan de achterkant van het mobo ? Daar zit de backplate voor het mobo, dus je ziet eigenlijk geen hardware..
mss wel :) ligt er maar net aan waar jij je mobo hebt :D... deurtje open en je kan zo bij je mobo.. ey das effe mooie tip voor me nieuwe casemod :D

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Rddr schreef op 21 februari 2004 @ 17:08:
[...]

mss wel :) ligt er maar net aan waar jij je mobo hebt :D... deurtje open en je kan zo bij je mobo.. ey das effe mooie tip voor me nieuwe casemod :D
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat niet helemaal de bedoeling was... 8)

• Exigence

Exigence

dnkroz

kutkip schreef op 21 februari 2004 @ 00:38:
[...]

Juistem! De jouwe is MASTER 8)
Ook een geinige indeling heb je aan de binnenkant gemaakt met die voeding onderin. :)

• Hoicks
  • Laatst online: 09:02

Hoicks

Techno!

alexandersamson schreef op 15 februari 2004 @ 11:26:
is die van martijn's 70's mod een lcd-pc?? lijkt wel een 19 inch lcd aan de zijkant ;)
LOL. Als ik geld had voor een 19"LCD dan stopte ik hem zeker niet in de zijkant van een case :P (Lees mijn inzending maar door, wat dat panel dan wel is, aan het begin van dit topic ergens)
Door _XipHiaS_ - Sunday 15 February 2004 11:49

Vind de mod van Martijn wel iets hebben. Lijkt me ook goed te doen, want er zijn een aantal waarvan het me nagenoeg onmogelijk modden word zonder extra kastmateriaal. Ik ben ook benieuwd of de uiteindelijke winnaar z'n mod ook werkelijk gaat uitvoeren . Eigenlijk heeft iedereen er wel wat leuks van gemaakt, maar er is maar één kast natuurlijk .

_XipHiaS_ wijzigde dit bericht 15-02-2004 18:30 (21%)
w00t :D 8 stemmen en zelfs positief commentaar voor mijn n00b virtuele casemod skillz :)

Ik wist dat ik niet ging winnen en daar deed ik het ook niet voor, desalniettemin vond ik het een erg leuk topic om een beetje te experimenteren vanuit mijn n00b casemod skills wat ik op 'papier' kon krijgen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoicks op 22-02-2004 01:53 ]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
dames en heren, er kan nog 6 dagen gestemd worden....

• bredend
Laatste dag mensen :7

• WEBsel
  • Laatst online: 26-11 21:00
Nou ik ben wel benieuwd hoe het er uit gaat zien!

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Ik zal proberen snel een afspraak te maken met bredend...

• bredend
Ik ook ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste