nee het lijkt gewoon brute pech. Elke speler raakt dit seizoen geblesseerd. Heb 10 fysio's, doktoren en train op 100% maar zoveel blessures is echt niet meer normaal. denk dat al meer dan 20 spelers geblesseerd zijn geweest dit seizoen.neudeboules schreef op 22 januari 2004 @ 16:36:
[...]
Ja jij vroeg om die ouwe info, nou dan wil ik hem nog best wel een keer geven![]()
maar nu ff serieus, zijn het niet steeds dezelfde spelers die geblesseerd raken? Ik heb namelijk het idee dat er ik 2 spelers heb die bij elk zuchtje wind al een blessure hebben. Deze revalideren ook langzamer.
Heb je dat al een geanalyseerd met HAM?
DeNeu
Doelpuntenmakers worden idd random uitgekozen, maar als je uit een vrije trap scoort, dan geeft degene die je de vrij trap laat nemen of de assist, of hij maakt hem, er is niet een Van Persie in de ploeg die de vrije trappen ineens jat.The_Marsmellow schreef op 22 januari 2004 @ 15:13:
[...]
Het zal vast wel helpen maar ik denk dat de doelpunten makers mij mijn team gewoon random worden gekozen, mijn clown (waarde 0.0) heeft al 5 keer gescoord in 5 wedstrijden waarvan 1 WO en 1 met 4-0 verloren.
Ik denk trouwens ook dat ie effectiever is in een aanvallendere concept, er moeten toch wat vleugelspelers vrije trappen en corners lokken voordat het kanon aan de bak mag.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
***************GoT-Cup***************

De poulerondes zijn al weer bijna afgelopen. Slechts 1 ronde rest ons nog voordat de beste 16 ploegen doorgaan naar de volgende ronde. Van de 10 ongeslagen ploegen van vorige week zijn er nog maar 9 over, waarvan 7 met 4 overwinningen. De strijd wordt steeds spannender, hoewel er al een poule is waar de strijd al gelopen is. 6 ploegen zijn al zeker van de volgende ronde, en er zijn al 20 ploegen zeker van uitschakeling.
Ruim 26.000 mensen wisten de weg naar het stadion te vinden voor de 4e ronde van de cup, waardoor het totaal op bijna 90.000 komt. De wedstrijd tussen HARDTRANCE en P.T.T. werd het drukst bezocht met 2431 bezoekers. Noobs with Skills blijken nog steeds over skills te bezitten, en scoren er weer lustig op los. Door de 9-0 overwinning hebben ze nu totaal 30 doelpunten gemaakt. Daarnaast hebben zowel White Stripes als HARDTRANCE nog steeds de nul weten te houden. Dieptriest heeft daarnaast de meeste tegengoals gehad, en en zowel Furious Falcon United als SandstorM hebben nog niet weten te scoren.
Het aantal goals is gestegen naar 435, en dat betekent een gemiddelde van 4,95 goals per wedstrijd. Daarnaast zijn er 18 hattricks gescoord, waarvan Noobs with Skills er 4 van voor zijn rekening neemt. De Superschapen hebben tot nu toe nog steeds de meeste kaarten verzameld, 7 keer geel en 2 keer rood. SC Uitverkocht, Fiets 'm d'r in, F.C. FOPPIE hebben tot nu slechts een gele kaart te pakken, en zijn daarmee de meest fair spelende ploegen.
De uitslagen zijn natuurlijk ook weer hier te vinden.
Daarnaast nog wat tips voor spannende wedstrijden voor volgende week:
De wedstrijden | |||
A | Bad Clusters - Knallers | ||
B | FC Zjwame- Nobbe United | ||
B | Hoedjevanpapier's XI tal - FC Magic united | ||
C | Tha Groove's - garbage? | ||
C | VV Achteruit - Visscher | ||
E | Knights of the Hokey Pokey - Frizza United* | ||
F | F.C. GoT - FC TikTak over rechts | ||
G | F.C. FOPPIE - De Kozakken | ||
H | Watergraafsmeer Wanderers - F.C. Flower Power | ||
* Over deze wedstrijd loopt een weddenschap tussen Frizza en Mazaxus:
Volgende week woensdag kijken of Frizza vipkaarten aan Mazaxus moet gaan gegeven[18:13:17] <@Frizza|> lol als jij met meer dan 5 goals wint krijg je van mij vipkaarten.
[18:13:31] <@[3x`Mazaxus]> van wat?
[18:13:36] <@Frizza|> admirals uiteraard
[18:13:47] <@[3x`Mazaxus]> lol houd ik je aan
[18:13:58] <@[3x`Mazaxus]> jullie zijn mijn getuigen
ps. Lees ook dit bericht even.
da's een opstelling van je A team wel waardgrooviee17 schreef op 22 januari 2004 @ 18:52:
Volgende week woensdag kijken of Frizza vipkaarten aan Mazaxus moet gaan gegeven.
ps. Lees ook dit bericht even.
Volgende beker ben ik zeker van de partij! niet dat ik er kans op maak, maar het is iig veel fun zo te zien
GoT ladder
Terwijl de eerste ronde van de GoT cup haar ontknoping nadert, is de spanning aan kop van de ladder om te snijden. De eerste 4 teams hebben een maximaal verschil van 5 punten. Nobbe en [MUG] zijn er niet in geslaagd tegenstanders lid te maken van de fed en vallen ver terug in de stand.
Aristos liep in de slotminuten nog tegen een gelijkspel aan, maar behoud de koploperspositie.
Opvallend is verder dat Pielewiepers zijn prioriteiten nog steeds niet goed weet te stellen en de KNVB beker prefereert boven punten voor de ladder.
kijk hier voor de volledige stand
Terwijl de eerste ronde van de GoT cup haar ontknoping nadert, is de spanning aan kop van de ladder om te snijden. De eerste 4 teams hebben een maximaal verschil van 5 punten. Nobbe en [MUG] zijn er niet in geslaagd tegenstanders lid te maken van de fed en vallen ver terug in de stand.
Aristos liep in de slotminuten nog tegen een gelijkspel aan, maar behoud de koploperspositie.
Opvallend is verder dat Pielewiepers zijn prioriteiten nog steeds niet goed weet te stellen en de KNVB beker prefereert boven punten voor de ladder.
plaats | Team | Speler | Punten deze week | Punten Totaal |
1(2) | Aristos FC | Aristos | 14 | 156 |
2(4) | F.C. GoT | Brainpower | 41 | 155 |
3(6) | OO0nMe's Dreamteam | OO0nMe | 49 | 153 |
4(4) | White Stripes | Zonar | 37 | 151 |
5(1) | [MUG] Most Underestimated Guys | The_Marsmellow | 0 | 144 |
6(8 ) | Visscher | Visscher82 | 43 | 143 |
7(10) | Harlem Hattricks | Yared | 44 | 141 |
8(3) | Nobbe United | Thije | 0 | 137 |
9(14) | De Kozakken | Pjotrski | 55 | 110 |
10(12) | Timberteam | MaestroTim | 41 | 105 |
11(6) | Noobs with Skills | Menno | 0 | 104 |
12(8 ) | VV Achteruit | koentjuh | 0 | 100 |
12(19) | Frizza United | Frizza | 50 | 100 |
14(10) | FC TikTak over rechts | Zarro | 0 | 97 |
14(14) | Tha Groove's | grooviee17 | 42 | 97 |
14(14) | Hoedjevanpapier's XI tal | hoedjevanpapier | 42 | 97 |
17(19) | F.C. FOPPIE | FOPPIE | 21 | 71 |
18(13) | Fiets 'em d'r in | Ronald_Koeman | 0 | 57 |
19(14) | Watergraafsmeer Wanderers | j_du_pee | 0 | 55 |
19(14) | Bad Clusters | Metal_Meijer | 0 | 55 |
[ Voor 8% gewijzigd door j_du_pee op 22-01-2004 21:47 . Reden: fout in wedstrijd, zie uitleg volgend bericht ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
Begrijp ik het nu pas goed, en wordt het totaal berekend? Het lijkt me dat een gemiddelde realistischer is??
Want nu is het toch gewoon een kwestie van zoveel mogelijk wedstrijden spelen tegen federatiegenoten?
Want nu is het toch gewoon een kwestie van zoveel mogelijk wedstrijden spelen tegen federatiegenoten?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 20:19 ]
Ik heb een woensdagavondje vrij, wie wil me uitdagen voor een vriendschappelijke wedstrijd...?
Hoe werkt die ladder eigenlijk???Snap er namelijk weinig van
Er is ergens al een hele berekening voorbij gekomen, moet je even een paar pagina's terug 'bladeren'.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Ja klopt zie startpost : j_du_pee in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."Sandyman538 schreef op 22 januari 2004 @ 20:35:
Er is ergens al een hele berekening voorbij gekomen, moet je even een paar pagina's terug 'bladeren'.
Thije bedankt, Thije bedankt, Thije Thije Thije bedanktVerwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 20:36:
[...]
Ja klopt zie startpost : j_du_pee in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."
Een scherpe Pjotr van de Kozakken wees mij er op dat ik ten onrechte zijn zuurverdiende punten van deze week toe had gekend aan fiets 'em erin... Inderdaad had ik 2-0 ingevoerd ipv 0-2 en je krijgt je punten dus alsnog 
Ik hoop dit weekend een tooltje te maken waarmee je kunt berekenen hoeveel punten je kunt verdienen met een wedstrijd tegen een federatiegenoot. Dit wordt waarschijnlijk in javascript, want demon laat geen serverside scripts toe
Met dat tooltje gaat de formule zoals thije die hierboven aanhaalde misschien wat meer leven en wordt het geheel wat duidelijker
In het kort komt het er dus inderdaad op neer dat veel wedstrijden tegen federatiegenoten loont. Je moet dan echter wel nog wedstrijdpunten pakken. De formule zorgt voor een nivellerend effect, doordat mensen met een grote voorsprong minder punten krijgen en mensen met een grote achterstand meer.
Ik hoop dit weekend een tooltje te maken waarmee je kunt berekenen hoeveel punten je kunt verdienen met een wedstrijd tegen een federatiegenoot. Dit wordt waarschijnlijk in javascript, want demon laat geen serverside scripts toe
Met dat tooltje gaat de formule zoals thije die hierboven aanhaalde misschien wat meer leven en wordt het geheel wat duidelijker
In het kort komt het er dus inderdaad op neer dat veel wedstrijden tegen federatiegenoten loont. Je moet dan echter wel nog wedstrijdpunten pakken. De formule zorgt voor een nivellerend effect, doordat mensen met een grote voorsprong minder punten krijgen en mensen met een grote achterstand meer.
Wacht op antwoord
kan er nog ingeschreven worden bij GoT-cup? Ik krijg een error als ik verzend...
de GoT cup voor dit seizoen ben je wat laat mee vrees ik 
Ik voeg trouwens nog een lijstje toe binnenkort met hoeveel wedstrijden mensen hebben gespeeld voor de ladder, met een gemiddeld aantal wedstrijdpunten dat ze pakken.
Omdat bij zo'n eenvoudigere lijst het risico bestaat dat mensen alleen tegen teams uit veel lagere klassen willen spelen, lijkt mezelf de formule ter nivellering wel veel toevoegen...
Ik voeg trouwens nog een lijstje toe binnenkort met hoeveel wedstrijden mensen hebben gespeeld voor de ladder, met een gemiddeld aantal wedstrijdpunten dat ze pakken.
Omdat bij zo'n eenvoudigere lijst het risico bestaat dat mensen alleen tegen teams uit veel lagere klassen willen spelen, lijkt mezelf de formule ter nivellering wel veel toevoegen...
Wacht op antwoord
@jdp.. Hmmm daar ben ik het eigenlijk niet zo mee eens. Ik denk dat je één ladder moet hebben, anders is er dadelijk onduidelijkheid over wie nu bovenaan staat of niet. Ik denk dat je dan beter de formule kan aanpassen waardoor het minder interessant wordt om tegen laaggeplaatsten te spelen. Dan houdt je één ladder met één stand en puntentelling. Ik heb nu ook een makkelijke tegenstander geregeld omdat ik denk dat dat het veiligst is voor mijn puntenaantal (weet niet of het zo is, die formule is mij te complex om in een paar seconden te doorzien (heb ook geen zin om excel erbij te pakken)).....
is het niet makkelijker om de winnaar 10 punten te geven, de verliezer -10 punten en vervolgens een bonus op verschil in punten...
Voor wedstrijd:
A: 120
B: 80
Na wedstrijd
A wint:
A: +10 punten*(80/120)=6.7 punten erbij
B: -10 punten*(80/120)=6.7 punten eraf
B wint:
A: -10 punten*(120/80)= 15 punten eraf
B: +10 punten*(120/80)= 15 punten erbij
Eerlijk, makkelijk te overzien wie het sterkst is en iedereen blijft tussen de 50 tot 170 punten hangen.... Misschien kan je dan ook nog een bonus van één punt geven voor elke gespeelde wedstrijd.
(of is het heel vervelend als iemand met een idee komt nadat je het twee weken geleden hebt voorgesteld.... Sorry daarvoor...)
is het niet makkelijker om de winnaar 10 punten te geven, de verliezer -10 punten en vervolgens een bonus op verschil in punten...
Voor wedstrijd:
A: 120
B: 80
Na wedstrijd
A wint:
A: +10 punten*(80/120)=6.7 punten erbij
B: -10 punten*(80/120)=6.7 punten eraf
B wint:
A: -10 punten*(120/80)= 15 punten eraf
B: +10 punten*(120/80)= 15 punten erbij
Eerlijk, makkelijk te overzien wie het sterkst is en iedereen blijft tussen de 50 tot 170 punten hangen.... Misschien kan je dan ook nog een bonus van één punt geven voor elke gespeelde wedstrijd.
(of is het heel vervelend als iemand met een idee komt nadat je het twee weken geleden hebt voorgesteld.... Sorry daarvoor...)
[ Voor 39% gewijzigd door Aristos op 22-01-2004 22:46 ]
hehe, het is dus idd minder aantrekkelijk om tegen lager geplaatste teams te spelen door de huidige formule. Die excelsheet heb je niet nodig als ik dat tooltje af heb om wedstrijden door te kunnen rekenen 
ennuh, je krijgt alleen punten als je tegenstander volgende week ook daadwerkelijk een fed lid is
*kuch, jdupee keek scheel en bovenstaande klopt dus niet*
edit: niet dat ik de formule niet ter discussie wil stellen overigens, wmb is dit een evaluatieperiode en is input van jullie heel waardevol
ennuh, je krijgt alleen punten als je tegenstander volgende week ook daadwerkelijk een fed lid is

*kuch, jdupee keek scheel en bovenstaande klopt dus niet*
edit: niet dat ik de formule niet ter discussie wil stellen overigens, wmb is dit een evaluatieperiode en is input van jullie heel waardevol
[ Voor 27% gewijzigd door j_du_pee op 22-01-2004 22:49 ]
Wacht op antwoord
@jdp.. Maar zou je de logica achter je formule ff kort kunnen uitleggen. Ik neem aan dat het een goede formule is.. kan er zelf ook wel achteraan gaan, maar anders moet ik me er weer in verdiepen...
okee ik zal aan de hand van een voorbeeldje proberen uit te leggen:
Jij (aristos) hebt nu 156 punten. Selwerd, tegen wie je volgende week speelt, heeft nog 0 punten.
als jij wint, krijg je
als selwert wint krijgt hij
Selwert krijgt dus veel meer punten bij winst. Dit komt omdat hij lager geplaatst is dan jij. Als je het risico had genomen om zelf uit te spelen kon je 32 punten halen door de bunus van 10 procent op uitwedstrijden. Selwert kon dan 71 punten verdienen.
Je had ook kunnen kiezen om F.C. GoT uit te dagen, hij heeft 155 punten. Als jij thuis van hem had gewonnen zou je:
kunnen krijgen. Speelde je uit kon je 10 procent meer verdienen = 55 punten. Je had dus meer punten kunnen verdienen tegen fc GoT, omdat die ook meer punten heeft al. Echter is het risico dat je verliest groter. een kwestie van afwegingen dus
ik hoop dat dit laat op de avond geschreven stuk niet alleen meer mist op werpt...
Jij (aristos) hebt nu 156 punten. Selwerd, tegen wie je volgende week speelt, heeft nog 0 punten.
als jij wint, krijg je
code:
1
| 100-100/(1+10^(-(156-0)/400))=29 punten |
als selwert wint krijgt hij
code:
1
| 100/(1+10^(-(156-0)/400)) punten, plus tien procent omdat hij uit speelt = 78 punten |
Selwert krijgt dus veel meer punten bij winst. Dit komt omdat hij lager geplaatst is dan jij. Als je het risico had genomen om zelf uit te spelen kon je 32 punten halen door de bunus van 10 procent op uitwedstrijden. Selwert kon dan 71 punten verdienen.
Je had ook kunnen kiezen om F.C. GoT uit te dagen, hij heeft 155 punten. Als jij thuis van hem had gewonnen zou je:
code:
1
| 100-100/(1+10^(-(156-155)/400))=50 punten |
kunnen krijgen. Speelde je uit kon je 10 procent meer verdienen = 55 punten. Je had dus meer punten kunnen verdienen tegen fc GoT, omdat die ook meer punten heeft al. Echter is het risico dat je verliest groter. een kwestie van afwegingen dus
ik hoop dat dit laat op de avond geschreven stuk niet alleen meer mist op werpt...
Wacht op antwoord
In tegendeel, maar persoonlijk vind ik het té aantrekkelijk om een laaggeklasseerde speler uit te dagen zoals ik gedaan heb. Ik win bijna 100% zeker van een VIIIe-klasser... En sprokkel zo lekker aardig wat puntjes binnen. 10 punten lijkt mij reeeler...j_du_pee schreef op 22 januari 2004 @ 23:20:
edit: Ander nadeel vind ik dat als we lang bezig zijn, de topspelers echt heel veel punten zullen hebben (> 1000). Stel dat een eredivisionist meedoet, dan moet hij helemaal onderaan beginnen, en erg veel wedstrijden spelen om een beetje op de lijst te komen...
edit2: Daarbij zou ik nooit gestraft worden wanneer ik verlies van een VIII-divisionist... En dat zou wel moeten, zou me rotschamen....
[ Voor 34% gewijzigd door Aristos op 22-01-2004 23:42 ]
Ghehe, misschien volgende weekAristos schreef op 22 januari 2004 @ 23:36:
edit2: Daarbij zou ik nooit gestraft worden wanneer ik verlies van een VIII-divisionist... En dat zou wel moeten, zou me rotschamen....
maar ik speelde woensdag ook tegen een fed. lid (WGL) maar sta niet in de volledige lijst. (niet dat ik gewonnen heb, maar toch...)
Zo, de trainings update weer gehad. Niet veel bijzonders gebeurt, alleen een speler met goed vleugelspel en redelijk positiespel, heeft nu ook goed positiespel, en daar had ik hem voor gekocht (om hem daar naartoe te trainen, aangezien mijn wingers wat aan de oude kant zijn 31 en 32). Hij is een redelijke vervanging.
Tevens de vorm overall gezien wat omhoog, en dan vooral in mijn basis team, lekker!
Tevens de vorm overall gezien wat omhoog, en dan vooral in mijn basis team, lekker!
Verwijderd
mijn wedstrijd tegen hvp blijkt een spannende wedstrijd 
dat is ook wel zo want er zijn in mijn poule nog 4 ploegen die kans maken om door te gaan. tis wel spannend zo
edit\
ik zie net dat als ik met 2-0 van hvp win ik altijd door ben dus daar ga ik voor
dat is ook wel zo want er zijn in mijn poule nog 4 ploegen die kans maken om door te gaan. tis wel spannend zo
edit\
ik zie net dat als ik met 2-0 van hvp win ik altijd door ben dus daar ga ik voor
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 08:57 ]
Verwijderd
Hoera... weer vorm omlaag
Ik snap het niet... meer dan genoeg assistent trainers, 100% trainingsniveau. Maar het blijft dalen. Mijn basisteam heeft nu gemiddeld een vorm van 3.8, net ietsje beter dan Poor... echt ongelovelijk.
jup echt irri en ik vind het ook het meest onrealistische van heel HT... het heeft bovendien veelste veel invloed en is te moeilijk positief beïnvloedbaar.Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 08:59:
Hoera... weer vorm omlaagIk snap het niet... meer dan genoeg assistent trainers, 100% trainingsniveau. Maar het blijft dalen. Mijn basisteam heeft nu gemiddeld een vorm van 3.8, net ietsje beter dan Poor... echt ongelovelijk.
Ik sport heel mijn leven en ik heb af en toe hele korte ups en downs maar daarna is het altijd snel terug op niveau. Met een beetje pech kun bij HT gebokt zitten met een speler die heel zijn carriere vrolijk op een lage vorm blijft zitten, sure...
ik zou het leuker vinden als iedereen dezelfde vorm zou hebben en @ random af en toe sommige spelers een up of een down voor bijv. 2 weken hebben ofzo maar daarna weer terug springen.
/edit
ik bedoel dus dat er maar 3 vormen zijn.. normaal slecht en goed ofzo... en dan slecht en goed maar tijdelijk zijn enz.
[ Voor 7% gewijzigd door Loona35 op 23-01-2004 09:17 ]
@ Cornelis. Je hebt geen schijn van kans. The Ateam zal grotendeels spelen
. Competitie is van ondergeschikt belang.
Trainingsupdate was lekker. 2 spitsen omhoog in scoren. Nu 1 spits met redelijk passen, en formidabel scoren.....
Trainingsupdate was lekker. 2 spitsen omhoog in scoren. Nu 1 spits met redelijk passen, en formidabel scoren.....
De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

4 november 2002 was Nobbe dag. Nou ja, zijn aanstelling bij zijn team had hij binnen, alleen de keuze voor de naam was nog niet bekend. Met het slappe aftreksel “Ga Door” begon hij met spelen. Nog geen drie weken later was de kogel door de kerk. Ga door ging niet meer door, en dat werd de naam zoals we het hedendaags kennen : Nobbe United. De man die de belangrijkste taken over heeft genomen van Yared, het beheren van het GoT hattrick forum, is geen beginner. Hij speelt nu zijn vijfde seizoen al weer, waarin hij zich omhoogknokte tot de IV.e klasse. Dit jaar is het nog steeds mogelijk, om te promoveren naar de III.e klasse. Na 3 seizoen IV is dat ook wel eens leuk. De beker is meestal niet zo belangrijk voor Thije, want verder dan ronde 5 is hij nog nooit gekomen. Dit seizoen is het één van de grote kanshebbers voor het veroveren van de GoT cup. Er zijn echter meer kapers op de kust. Spam zijn gastenboek deze week helemaal vol, het is niet voor niets een eer om User van de week te zijn.
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Deze originele teamnaam is gebaseerd op het boek Thije Nobbe en de 11 dwergen. Heb daaruit een soort van idols selectie gehouden waar deze finalisten uit rolde: Nobbe’s kale koppen team, Nobbie Nobbie Nobbie, Wat zit je haar mooi Nobbie FC en natuurlijk Nobbe United. Een enkele gooi met een dobbelsteen deed mij beslissen voor laatstgenoemde te kiezen. (ondanks onvrede jurylid J. Kaagman)
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Grootste blunder is eigenlijk dezelfde als die van Frizza, het kopen van super middenvelders met als “main” stat Passen!!!! Omdat ik vroeger lange tijd het spel Premier Manager 2 speelde waarin deze vaardigheid het belangrijkst was. Dom dom dom dus want had gewoon even de kleine lettertjes moeten lezen J.. Achteraf gezien ben ik er wel redelijk overheen gekomen..
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Mmmm dat is al een tijd geleden.. Zal maar even een “cliché “ antwoord geven
. Na het behalen van de finale in de GoT cup! J Verder tja kampioenschap 5e divisie.
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Ik zou de gehele Zweedse competitie saboteren zodat wij als Nederlanders eindelijk een kans maken
.
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Mijn beeldscherm was een keer stuk waardoor onder boven was en andersom! Heb toen een uur op m’n kop gestaan…..
hehe nee weinig eigenlijk.. Ja het bellen van vrienden..
6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?
Ik zou eerst een Uitstekend Coach verdedigend coach kopen. Vervolgens als tactiek 3-4-3 gebruiken en leuke 17 jarige talenten kopen. (logisch? ) Maareh he
Nu ik de vraag nog eens lees… onbeperkt budget???? Ja in dat geval zou ik gewoon mijn team bij elkaar kopen J Van Klaas Evers tot een dommige “goede” Zweed.
7. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?
Ja op dat daytradertje natuurlijk
Ben heel erg jaloers dat ik dat geduld niet kan opbrengen. Hiermee doel ik dus op onzer aller vrind Mankit.
8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
Nouja laat ik even de spelbreker zijn en niet met de stroom meegaan. Ik denk dat na 200 seizoenen (Nederlandse seizoenen) de stekker eruit gaat (polletje?!?!?!
)
Er zitten een hoop geheimen achter hattrick die alleen de developers weten, bijvoorbeeld hoe precies je jeugdspeler wordt gegenereerd of hoe de kans op een blessure wordt berekend. Als je de devs één vraag zou mogen stellen, wat zou het dan zijn?
Wat is de invloed van een clown op je team!?!?! (ik heb er al een tijd braaf 1 maar weet nog steeds niet zeker of het wel zo goed is).
Hattrick heeft vele functies, van training tot ht-live.. Welke functie zie je als geheel onnodig/overbodig en welke functie mis je?!
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: J_du_Pee

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.
User van de week : Thije

4 november 2002 was Nobbe dag. Nou ja, zijn aanstelling bij zijn team had hij binnen, alleen de keuze voor de naam was nog niet bekend. Met het slappe aftreksel “Ga Door” begon hij met spelen. Nog geen drie weken later was de kogel door de kerk. Ga door ging niet meer door, en dat werd de naam zoals we het hedendaags kennen : Nobbe United. De man die de belangrijkste taken over heeft genomen van Yared, het beheren van het GoT hattrick forum, is geen beginner. Hij speelt nu zijn vijfde seizoen al weer, waarin hij zich omhoogknokte tot de IV.e klasse. Dit jaar is het nog steeds mogelijk, om te promoveren naar de III.e klasse. Na 3 seizoen IV is dat ook wel eens leuk. De beker is meestal niet zo belangrijk voor Thije, want verder dan ronde 5 is hij nog nooit gekomen. Dit seizoen is het één van de grote kanshebbers voor het veroveren van de GoT cup. Er zijn echter meer kapers op de kust. Spam zijn gastenboek deze week helemaal vol, het is niet voor niets een eer om User van de week te zijn.
De vragen
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Deze originele teamnaam is gebaseerd op het boek Thije Nobbe en de 11 dwergen. Heb daaruit een soort van idols selectie gehouden waar deze finalisten uit rolde: Nobbe’s kale koppen team, Nobbie Nobbie Nobbie, Wat zit je haar mooi Nobbie FC en natuurlijk Nobbe United. Een enkele gooi met een dobbelsteen deed mij beslissen voor laatstgenoemde te kiezen. (ondanks onvrede jurylid J. Kaagman)
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Grootste blunder is eigenlijk dezelfde als die van Frizza, het kopen van super middenvelders met als “main” stat Passen!!!! Omdat ik vroeger lange tijd het spel Premier Manager 2 speelde waarin deze vaardigheid het belangrijkst was. Dom dom dom dus want had gewoon even de kleine lettertjes moeten lezen J.. Achteraf gezien ben ik er wel redelijk overheen gekomen..
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Mmmm dat is al een tijd geleden.. Zal maar even een “cliché “ antwoord geven
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Ik zou de gehele Zweedse competitie saboteren zodat wij als Nederlanders eindelijk een kans maken
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Mijn beeldscherm was een keer stuk waardoor onder boven was en andersom! Heb toen een uur op m’n kop gestaan…..
6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?
Ik zou eerst een Uitstekend Coach verdedigend coach kopen. Vervolgens als tactiek 3-4-3 gebruiken en leuke 17 jarige talenten kopen. (logisch? ) Maareh he
7. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?
Ja op dat daytradertje natuurlijk
8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
Nouja laat ik even de spelbreker zijn en niet met de stroom meegaan. Ik denk dat na 200 seizoenen (Nederlandse seizoenen) de stekker eruit gaat (polletje?!?!?!
De wisselvraag van de vorige week
Er zitten een hoop geheimen achter hattrick die alleen de developers weten, bijvoorbeeld hoe precies je jeugdspeler wordt gegenereerd of hoe de kans op een blessure wordt berekend. Als je de devs één vraag zou mogen stellen, wat zou het dan zijn?
Wat is de invloed van een clown op je team!?!?! (ik heb er al een tijd braaf 1 maar weet nog steeds niet zeker of het wel zo goed is).
De nieuwe wisselvraag
Hattrick heeft vele functies, van training tot ht-live.. Welke functie zie je als geheel onnodig/overbodig en welke functie mis je?!
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: J_du_Pee
Woeiii...eindelijk weer eens een redelijke update. 
Vorm +8/-2
Keepen +1
Ervaring +1
Alleen jammer dat mijn tweede keeper niet in keepen is gestegen terwijl hij dat volgens Hottrick.org wel zou doen.
Nu twijfel ik heel erg of ik nog een weekje keepen moet trainen, ik was eigenlijk van plan weer naar positiespel te gaan.
Keeper 1 is van redelijk --> Goed
Keeper 2 zou van matig --> redelijk moeten gaan maar dat is niet gebeurd dus...
Vorm +8/-2
Keepen +1
Ervaring +1
Alleen jammer dat mijn tweede keeper niet in keepen is gestegen terwijl hij dat volgens Hottrick.org wel zou doen.
Nu twijfel ik heel erg of ik nog een weekje keepen moet trainen, ik was eigenlijk van plan weer naar positiespel te gaan.
Keeper 1 is van redelijk --> Goed
Keeper 2 zou van matig --> redelijk moeten gaan maar dat is niet gebeurd dus...
Hmmm ben ik het enige die na stamina training in de 2 weken erna alleen maar vormstijgingen krijgt.. vorige week +9/-6 vorm deze week +11/-2 
Dit moet gewoon door die GoT-cup komen na de finale zal de vorm dan ook wel weer gaan dalen vrees ik.
Dit moet gewoon door die GoT-cup komen na de finale zal de vorm dan ook wel weer gaan dalen vrees ik.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Daarvoor had ik bedacht dat punten beperkt houdbaar zijn. Na 3 of na 6 maanden verlopen de punten, zodat je nooit een oneindige voorsprong opbouwt...Aristos schreef op 22 januari 2004 @ 23:36:
[...]
Stel dat een eredivisionist meedoet, dan moet hij helemaal onderaan beginnen, en erg veel wedstrijden spelen om een beetje op de lijst te komen...
mijn update: 1 spits naar uitstekend, verder veel vormverlies...
Wacht op antwoord
Verwijderd
Maarrr... waarom heb ik geen punten gekregen? Ik heb nog wel voor de eerste keer gewonnen in de GoT-cupj_du_pee schreef op 22 januari 2004 @ 19:59:
GoT ladder
[tabelletje]
omdat sc amsreiw geen federatie lid isVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:06:
[...]
Maarrr... waarom heb ik geen punten gekregen? Ik heb nog wel voor de eerste keer gewonnen in de GoT-cup
Wacht op antwoord
Verwijderd
ff een vraag:
Als je kapitaal naar oneindig gaat, neem ik aan het het handig is om 10 economen te hebben. vb. bij 10 economen is de rentestand 0,95%, dus bij een kapitaal van 20 mln maak je 176.500 winst per week.
Volgens de Hattrix-files moet je steeds minder economen aannemen zodra je kapitaal groter wordt, bij 10 mln 10 economen en bij 30 mln 2 economen.
Ik niet snap.
Update redelijk. Nog immer 4 goede spelers geblesseerd, maar wel mijn 5 verdedigers in uistekende vorm, waardoor ik slechts 1 punt te kort kom om een brilliant counterattack te hebben.
Als je kapitaal naar oneindig gaat, neem ik aan het het handig is om 10 economen te hebben. vb. bij 10 economen is de rentestand 0,95%, dus bij een kapitaal van 20 mln maak je 176.500 winst per week.
Volgens de Hattrix-files moet je steeds minder economen aannemen zodra je kapitaal groter wordt, bij 10 mln 10 economen en bij 30 mln 2 economen.
Ik niet snap.
Update redelijk. Nog immer 4 goede spelers geblesseerd, maar wel mijn 5 verdedigers in uistekende vorm, waardoor ik slechts 1 punt te kort kom om een brilliant counterattack te hebben.
Verwijderd
volgens mij kan die calculator het gewoon niet aanVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:25:
ff een vraag:
Ik niet snap.
Er is een max rentelimiet van 100k per week, naarmate je meer geld hebt, dan kan je met minder economen ook al die limiet halen, maximale winst is namelijk 100k-1.5k (salaris van econoom).Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:25:
ff een vraag:
Ik niet snap.
Update van me sucked, wordt toch tijd dat er een aantal spelers up gaan in scoring...
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Het maximale wat je aan rente kunt binnenhalen per week is 100.000 Euro. Daardoor kun je als je veel geld hebt beter iets minder economen inhuren omdat die ondanks de lagere rentestand ook voor het maximale rentebedrag kunnen zorgen.Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:25:
ff een vraag:
Deze week 2 spelers omhoog in scoren, een 18 jarige naar brilliant (die speler is wel gezakt naar poor form

Don't waste your time or time will waste you
Zoals ik al eerder poste, ik heb nu twee weken lang keepen getraind vanwege het feit dat ik twee keepers had die beide bijna in nivo zouden stijgen.
Nu is 1 van beide vandaag gestegen en de ander zou volgens hottrick ook gestegen moeten zijn maar heeft dit niet gedaan.
Nu vind ik het zo zonde om nu weer een week keepen te trainen voor mijn reservekeeper.
Zou het een alternatief zijn om 1 week algemeen te trainen?
Dan zou hij toch ook wel gaan stijgen volgende week?
Op deze manier is mijn trainingsweek niet helemaal verloren en win ik er mogelijk nog wat vorm mee.
Dan kan ik die week daarna weer positiespel gaan trainen zoals ik altijd deed.
Iemand die me hier bij kan helpen?
Nu is 1 van beide vandaag gestegen en de ander zou volgens hottrick ook gestegen moeten zijn maar heeft dit niet gedaan.
Nu vind ik het zo zonde om nu weer een week keepen te trainen voor mijn reservekeeper.
Zou het een alternatief zijn om 1 week algemeen te trainen?
Dan zou hij toch ook wel gaan stijgen volgende week?
Op deze manier is mijn trainingsweek niet helemaal verloren en win ik er mogelijk nog wat vorm mee.
Dan kan ik die week daarna weer positiespel gaan trainen zoals ik altijd deed.
Iemand die me hier bij kan helpen?
Tja, je vraagt advies over iets waar niemand antwoord op kan geven... Niemand weet hoe dicht de speler tegen zijn levelupgrade zit... Reken het uit.. Hoeveel verwacht je méér te krijgen als je die keeper verkoopt en wat denk je dat één week playmaking opbrengt.. Daarnaast is algemeen ook een alternatief, maar ook met het risico dat hij wéér niet stijgt..
zozo, wat voor speler heb jij te koop staan dat je met dit soort vragen zitVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 10:25:
ff een vraag:
Wacht op antwoord
Nee ok, maar misschien zijn er mensen die eerder al met een soortgelijk bijltje gehakt hebben.Aristos schreef op 23 januari 2004 @ 12:17:
Tja, je vraagt advies over iets waar niemand antwoord op kan geven... Niemand weet hoe dicht de speler tegen zijn levelupgrade zit... Reken het uit.. Hoeveel verwacht je méér te krijgen als je die keeper verkoopt en wat denk je dat één week playmaking opbrengt.. Daarnaast is algemeen ook een alternatief, maar ook met het risico dat hij wéér niet stijgt..
Volgens de Hottrick keepertool zou hij namelijk al gestegen moeten zijn...dus hij zal dat waarschijnlijk op enkele honderdsten niet gedaan hebben schat ik zo...
Nou zijn mijn beide keepers de afgelopen 2 weken +/- 0,13 skillpunt per week gestegen.
Als ik nog een week keepen zou trainen stijgt hij dus gemakkelijk naar het volgende niveau.
Een beetje minder stijging kan hij dus best hebben ook dan gaat hij wel dat niveau omhoog.
De vraag is alleen stijgt zo'n keeper dan altijd in keepen tijdens een weekje algemeen trainen en zo ja hoeveel (al is een minimale stijging zeer waarschijnlijk voldoende).
Daar hangt dus eik alles vanaf bij het maken van deze keuze.
Waarom wil je hem zo nodig een skill laten stijgen Gambino?
Omdat ik hem eik speciaal daarvoor gekocht heb.The_Marsmellow schreef op 23 januari 2004 @ 12:38:
Waarom wil je hem zo nodig een skill laten stijgen Gambino?
Ik had een keeper gepulld die tegen goed keepen aanzat, wat hij nu ondertussen is.
Toen heb ik er meteen een matig keeper bijgekocht die tegen het redelijk keepen aanzat om deze daarna op redelijk keepen met ongeveer 70.000 euro winst oid te kunnen verkopen, en daarna weer verder positiespel te gaan trainen.
Maar nu is die tweede keeper dus na twee weken nog niet gestegen en is het voor mij lastig kiezen wat ik komende week wil gaan trainen.

[ Voor 5% gewijzigd door GaMbiNo op 23-01-2004 12:47 ]
naja je moet het zo zien jij gaat straks promoveren dus dan speel je alleen een vriendschappelijke wedstrijd. Train je dan algemeen met je 2de keeper gaat ie ook wel omhoog. Ga nu gewoon voor pm training anders maak je veels te veel verlies op die trainingsplekken.
Ik denk dat je gelijk hebt.The_Marsmellow schreef op 23 januari 2004 @ 12:50:
naja je moet het zo zien jij gaat straks promoveren dus dan speel je alleen een vriendschappelijke wedstrijd. Train je dan algemeen met je 2de keeper gaat ie ook wel omhoog. Ga nu gewoon voor pm training anders maak je veels te veel verlies op die trainingsplekken.
Ik ga weer fijn positiespel trainen, bedankt!
Hou die matige keeper nog even en stel hem op als je over een tijdje noodzakelijk een keer algemeen traint. Bijvoorbeeld na de seizoenswissel of bij belangrijke wedstrijden.... Dan stijgt hij mooi mee...
Idd, dat is wat ik ga doen.Aristos schreef op 23 januari 2004 @ 13:08:
Hou die matige keeper nog even en stel hem op als je over een tijdje noodzakelijk een keer algemeen traint. Bijvoorbeeld na de seizoenswissel of bij belangrijke wedstrijden.... Dan stijgt hij mooi mee...
Aan het einde van dit seizoen nog twee weekjes conditie, dan na de seizoenswissel nog een weekje algemeen en daarna weer lekker positiespel denk ik.
@ Gambino, als je nou keepers traint he? Kijk dan eens op de naam Evers.....Zondag deadline.
Oftewel heren, Klaas Evers staat te koop!! Onze nationale trots, de beste keeper van Nederland staat voor 15 miljoen te koop bij FC Anoniem. En er is al een bod van 15 miljoen voor ook. Dit betekent ook wel, dat Klaas Evers niet meer getraind gaat worden, aangezien de bieder spitsen traint.
Wie redt Klaas, van deze transfer?
Oftewel heren, Klaas Evers staat te koop!! Onze nationale trots, de beste keeper van Nederland staat voor 15 miljoen te koop bij FC Anoniem. En er is al een bod van 15 miljoen voor ook. Dit betekent ook wel, dat Klaas Evers niet meer getraind gaat worden, aangezien de bieder spitsen traint.
ook weer een fijne tu gehad...
vorm +4/-11
waarde +45.000/-32.000
veel basisspelers omlaag jammer genoeg
heb trouwens ook 2 matige keepers die tegen redelijk aanzitten (>49,5 volgens hottrick) maar heb er nog geen keeperstraining aan gespendeerd. Dat is volgens mij ook niet echt rendabel, want kopers kunnen ook zien dat hij laag redelijk is en dus niet veel meer waard is dan die hoog matige. Tenminste, ik zou wel eerst kijken hoe hoog hij echt is voor ik een keeper zou kopen.
vorm +4/-11
waarde +45.000/-32.000
veel basisspelers omlaag jammer genoeg
heb trouwens ook 2 matige keepers die tegen redelijk aanzitten (>49,5 volgens hottrick) maar heb er nog geen keeperstraining aan gespendeerd. Dat is volgens mij ook niet echt rendabel, want kopers kunnen ook zien dat hij laag redelijk is en dus niet veel meer waard is dan die hoog matige. Tenminste, ik zou wel eerst kijken hoe hoog hij echt is voor ik een keeper zou kopen.
cool om te zien die Evers
wel mooi trouwens de transfer history van FC anoniem, niet bepaald een trader zeg, en dan toch zo hoog komen met alleen keepen trainen
Wacht op antwoord
Verwijderd
tsjah hij stopt nu helemaal definitief helaas dat evers neit word doorgetraint wel cool dat ie bij het beste team ter wereld komt te spelen :dj_du_pee schreef op 23 januari 2004 @ 14:24:
cool om te zien die Everswel mooi trouwens de transfer history van FC anoniem, niet bepaald een trader zeg, en dan toch zo hoog komen met alleen keepen trainen
Maar hij is toch al goddelijk... dus hoger kan die toch niet?? of gaat het in goddelijk ook nog door, alleen resulteerd dit niet in naamsverandering...
Overigens snap ik je nu goed en stopt FC anoniem er compleet mee, met hattrick ??
Overigens snap ik je nu goed en stopt FC anoniem er compleet mee, met hattrick ??
stel je voor dat hij ermee zou stoppen en zijn hele team in een opwelling ontslaat

dat zou een rel geven bij de bondscoach!
dat zou een rel geven bij de bondscoach!
Wacht op antwoord
Verwijderd
fc anoniem speelde sowiezo al 2 seizoenen of msischien wel langer om alleen klaasie evers te trainen. Hij logte dan ook amper in hij wilde al eerder stoppen maar ging door voor nederland hattrick om evers super te maken
maar nu stopt hij idd definitief met hattrick
en ja hij kan gewoon doorgetraint worden als is dat niet te zien
en ja hij kan gewoon doorgetraint worden als is dat niet te zien
Zonde voor het NL. team als Evers gekocht zou worden door een spitsentrainer. Zijn er geen Nederlandse clubs met genoeg geld om hem te kopen ofzo? 15 miljoen is volgens mij een bargain voor zo'n speler, ik denk dat je met passable verdedigers met hem in het doel nóg een divine central defense hebt.
Volgens mij is het ook al een hele klus om hem elke week salaris te geven.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
heb geprobeerd te bieden, maa rkreeg ene niet nader te noemen melding waardoor het niet mogelijk werd
en bovendien, wat zou ik met zon speler in de 5de divisie moeten 
Ruik ik hier een Inkoopactie!!!!
bedenk me nog een rampenscenario: de zweden kopen al onze national team spelers op en vlak voor het WK ontslaan ze iedereen 
misschien kan anoniem zoiets met een zweed doen met het geld dat hij opstrijkt
[ Voor 27% gewijzigd door j_du_pee op 23-01-2004 14:58 ]
Wacht op antwoord
hmm..voor het kunnen opkopen, moeten ze natuurlijk wel eerst te koop staan...
nationaal-teamspelers kunnen niet worden ontslagen
Verwijderd
euh nationale teamspelers kan je niet ontslaanj_du_pee schreef op 23 januari 2004 @ 14:57:
bedenk me nog een rampenscenario: de zweden kopen al onze national team spelers op en vlak voor het WK ontslaan ze iedereen
Ik was eerder!
Trouwens, zelfs als een team failliet gaat aan de salariskosten van zo'n speler worden de internationals automatisch op de transferlijst geplaatst voor 0 euro.
[ Voor 32% gewijzigd door Ronald Koeman op 23-01-2004 15:03 ]
d'oh! was wel een leuk idee, beetje kamikaze voetbalRonald Koeman schreef op 23 januari 2004 @ 15:01:
nationaal-teamspelers kunnen niet worden ontslagen
Wacht op antwoord
Internationals ontslaan kan niet meer. Het is ooit eens gedaan door, volgens mij, een Engels team. Die kocht de tweede keeper van Zweden, en vlak voor het WK ontsloeg hij hem. Hele rel natuurlijk, met als resultaat dat internationals niet ontslagen kunnen worden.
Correct me, if i'm wrong
Correct me, if i'm wrong
Komop HVP, doe eens even je best om het tempo bij te houden
Ik heb natuurlijk wel een heel mooi verhaal er bij he.
F5 F5 F5
hehe, LOL
welk seizoen gebeurde dit? Is er niet ergens een HT geschiedenisboek ofzo
Wacht op antwoord
Maar het verhaal wat je vertelt klopt volgens mij wel (@HVP)
Verwijderd
het was iets van dat hij zei dat als er 3 spelers niet stegen in eigenschap dat hij ze keeper ging ontslaan toen stegen er 2 dus moest hij ze keeper ontslaan
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 15:13 ]
Inderdaad Frizza. Het was met een weddenschap. Ik ga nog wel even spitten naar het complete verhaal.
vooruit Aristos, weet ik speciaal voor jou een mooie straf als je van een 8e divisie club verliest:Aristos schreef op 22 januari 2004 @ 23:36:
[...]
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 15:11:
dus moest hij zijn keeper ontslaan
Wacht op antwoord
zeg ik moet Woensdag tegen jouj_du_pee schreef op 23 januari 2004 @ 15:25:
[...]
vooruit Aristos, weet ik speciaal voor jou een mooie straf als je van een 8e divisie club verliest:![]()
[...]
Ik sta nu +90k dus als jullie willen kunnen jullie van mij wel wat krijgen!koentjuh schreef op 23 januari 2004 @ 14:54:
heb geprobeerd te bieden, maa rkreeg ene niet nader te noemen melding waardoor het niet mogelijk werden bovendien, wat zou ik met zon speler in de 5de divisie moeten
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Yared heeft geld !!! en Mankit !!
First, I would like to say that you can be quite certain that Evers won't get fired from Inter Sthlm. As long as he is in the NAtinal Team this is not possible, but even after that DrDDD won't fire. He has been looking for a keeper like Evers for a very long time (a few seasons) and is very pleased that he (might) will get his hands on him.
The National keeper Tomas Ranlind (905782) got sacked, because his owner made some promise about his training (if not ... then I will fire Ranlind). This did not have any consequences on the rules. Later on, an english team were trying to buy the other National keeper Peter Karlflod (904240). The owner of the team stated that the only reason was to fire him just a few days before the WC. The GM:s stopped the transfer and changed the rules so it is not possible to fire a National player.
Het verhaal !!
The National keeper Tomas Ranlind (905782) got sacked, because his owner made some promise about his training (if not ... then I will fire Ranlind). This did not have any consequences on the rules. Later on, an english team were trying to buy the other National keeper Peter Karlflod (904240). The owner of the team stated that the only reason was to fire him just a few days before the WC. The GM:s stopped the transfer and changed the rules so it is not possible to fire a National player.
Het verhaal !!
Heb zelf ook nog 800k op de rekening staan, dus als je eeen bijdrage nodig hebt..maar dan speelt ie wel twee wedstrijden van het seizoen bij mij
Wisselkeeper
kunnen we hem niet met z'n allen kopen en in de tombola stoppen 
thx voor het vinden van het verhaal trouwens
thx voor het vinden van het verhaal trouwens
Wacht op antwoord
Verwijderd
hehe er is een team dat vandaag 500!!!! spelers heeft gekocht en tekoop heeft staan
wel grappig, geld teveel denk ik.
Kijken kan, kopen niet vanwege dezelfde melding die heir even terug al genoemd werd.hoedjevanpapier schreef op 23 januari 2004 @ 13:59:
@ Gambino, als je nou keepers traint he? Kijk dan eens op de naam Evers.....Zondag deadline.
Verwijderd
Ik zat gewoon wat te filosoferen. Ik bedacht hoeveel 2.000.000 ( de winst die ik maak op een brilliant defender vermindert met de aankoop van een nieuwe trainee) mij op zou brengen aan rente. Ofwel de contante waarde van rentestromen in de toekomst.j_du_pee schreef op 23 januari 2004 @ 12:19:
[...]
zozo, wat voor speler heb jij te koop staan dat je met dit soort vragen zit
Maar als er een maximum aan zit

Dat zou daytrading nog weer extra aanmoedigen, dus ik ben wel blij met die rente-limiet.
Verwijderd
En daytraden gebeurt in het dagelijks leven ook niet. (in het voetbal dan). Ik ben wel voor maximaal 30 transfers per seizoen.Ronald Koeman schreef op 23 januari 2004 @ 16:19:
Dat zou daytrading nog weer extra aanmoedigen, dus ik ben wel blij met die rente-limiet.
zou je zoiets kunnen "forceren" met een poll?Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 16:26:
[...]
En daytraden gebeurt in het dagelijks leven ook niet. (in het voetbal dan). Ik ben wel voor maximaal 30 transfers per seizoen.
Verwijderd
is het niet een idee om net als in het echte voetbal twee transferperiodes in te stellen? één tussen de twee seizoenen (2 weken) en één in de middelste week(en) van het seizoen. Zou wel een stuk realistischer zijn.
volgens mij als je dat doet, zet iedereen zijn speler te koop zodat hij in het laatste uur van de deadline afloopt. Iedereen moet dan nog kopen, dus krijg je een behoorlijke extra load op de servers
Wacht op antwoord
Verwijderd
Daar zit wel wat in...
misschien is dan een transferlimiet van 25 of 30 wel een leuk idee... laten we het eens voorleggen
nog een nadeel van vaste perioden voor traden: waar moet je met je youthpulls heen 
zit je wekenlang met spelers die je wil verkopen en je TS kan dalen als je ze pas na 3 dagen verkoopt...
zit je wekenlang met spelers die je wil verkopen en je TS kan dalen als je ze pas na 3 dagen verkoopt...
Wacht op antwoord
Slecht idee vind ik. Ik heb bijvoorbeeld dit seizoen ook al 30 transfers op mijn naam staan maar ik ben dus echt niet een daytrader.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Het lijkt me ook geen goed idee, het kopen en verkopen van spelers is een leuk tijd verdrijf voor als je weer is een aantal tussenuren heb op school
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Mensen ik ben weer terug uit het koude Antwerpen! 
Thije bedankt voor de ToTo
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
je vriendin weer tevreden?Brainpower schreef op 23 januari 2004 @ 18:01:
Mensen ik ben weer terug uit het koude Antwerpen!
Uiteraard, haar kast zit ook wil vol met nieuwe kleren
Vrouwen.......
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Dat Inter Shtlm dat heeft pas geld, al bijna een miljard verhandeld ofzo.hoedjevanpapier schreef op 23 januari 2004 @ 15:40:
Yared heeft geld !!! en Mankit !!
Elke speler met skill boven excellent biedt ie op en weet ie nog voor meer te verkopen ook. Kreeg vandaag 22.5K voor een voor 750K doorverkochte (en voor 650K gekochte) wing zonder side-skills alleen maar formidable winger.
Zelf heb ik me 2 miljoen alweer besteed aan een nieuwe coach (intern 625K) en een spits voor 1.35 miljoen waar nu zojuist 1.6 miljoen 1 632 000 Euro door Arnesal 1.713.400 euro door De vrede bagere op geboden is (

Dat nieuwe geld gaat geinvesteerd in waarschijnelijk 2 nieuwe midfields of begin vh seizoen een paar 17 jarigen, maak nu toch geen kans meer op promotie.
Ben ik volgend seizoen een Ve div team met Divine winger, agh.... tis weer eens wat anders.
Of bedoelde je offline irl? Want ook dan zit je fout, ben blutter dan blut
Loke > New Features in HAM Matchviewer:
What about a 3D hologram naked girl dancing in your livingroom when you score? That would be a nice feature
>Why hologram?
>>Why dancing????
[ Voor 10% gewijzigd door yared op 24-01-2004 01:44 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
60% van je pulls ontsla je toch meteen. Daarbij is 30 transfers slechts een getal dat aangepast kan worden. Het gaat meer om het idee.j_du_pee schreef op 23 januari 2004 @ 17:29:
nog een nadeel van vaste perioden voor traden: waar moet je met je youthpulls heen
60% hmm...alt dnek ik ook wel mee..denk eerder dat procentueel gezien super vele verkoopt, god weet van voor kneusjes je spelers nog kopen tegenwoordig... maar 60% ontslaan, neej, dat red ik dnek ik niet
Er kan best iets gemaakt worden wat je limiteerd tot 25 tranfers per jaar en daarbij dat je altijd je YP mag verkopen. @ any moment..
zkr niet onmogelijk
zkr niet onmogelijk
Ik ben absoluut voor een maximum aantal transfers. Het is gewoon niet realistisch dat een team 200 transfers pleegt in 1 seizoen. Dan ben je gewoon een slechte koots... En ja, daytraden kan makkelijk geld verdienen zijn, maar het is niet echt. Ik vind dat je geld moet verdienen met je stadion, en met je trainee's. Maar ja, dat is alleen maar mijn mening....
Verwijderd
Wat was jouw alcoholpromillage (of moet ik in dit geval zeggen, percentage) toen je dit schreef?koentjuh schreef op 23 januari 2004 @ 20:47:
60% hmm...alt dnek ik ook wel mee..denk eerder dat procentueel gezien super vele verkoopt, god weet van voor kneusjes je spelers nog kopen tegenwoordig... maar 60% ontslaan, neej, dat red ik dnek ik niet
Dit topic is gesloten.