Verenigd Graaskundig Genootschap gaat niet erg hard, beetje extra aandacht daarvoor voor nieuwe joiners graag
En Oude koeien mag ook wel wat extra's!!
Verwijderd
Ik denk dat ik _te_ goed gelezen heb. (Ik vind nog steeds dat t.net bv te veel FAQ's op GoT heeft - ik zie door de bomen het bos niet meer iig.) Er staat nergens dat joining weer opengesteld is.
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
Na 12 januari ging de inschrijving dicht, op 20 januari was er een evaluatie, waarna er weer gejoined mocht worden.Vilenin schreef op 29 januari 2004 @ 14:44:
[...]
Ik denk dat ik _te_ goed gelezen heb. (Ik vind nog steeds dat t.net bv te veel FAQ's op GoT heeft - ik zie door de bomen het bos niet meer iig.) Er staat nergens dat joining weer opengesteld is.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door CmdrKeen op 29-01-2004 14:52 ]
Bloed, zweet & koffie
[ Voor 47% gewijzigd door Henning op 29-01-2004 15:28 ]
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
[ Voor 37% gewijzigd door Marcelloz op 29-01-2004 14:55 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
[ Voor 17% gewijzigd door FrankGuthrie op 29-01-2004 14:56 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik had al gezegd dat ik daarbij wil!Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 14:43:
Verenigd Graaskundig Genootschap gaat niet erg hard, beetje extra aandacht daarvoor voor nieuwe joiners graag![]()
[ Voor 9% gewijzigd door Vimana op 29-01-2004 14:56 ]
[ Voor 11% gewijzigd door WausMaus op 29-01-2004 15:01 ]
Dat besef ik me wel Marcelloz, maar als @-jes in #dpc kunnen we natuurlijk niet bij een ander team gaan zittenMarcelloz schreef op 29 januari 2004 @ 14:54:
Aan nieuwe aspirant leden:
De kleinste teams op dit moment zijn VGG en Oude Koeien
Denk daaraan bij het bepalen van uw team
De stampertjes zitten nu aan zo'n 90 leden denk ik en doen het de laatste dagen erg goed. #dpc zit in hetzelfde schuitje als de olifant (gaat wel goed)
EDMZTDO is het allergezelligste team met meerdere onderlinge competities waar ook nog vanalles te winnen isVilenin schreef op 29 januari 2004 @ 14:51:
Nou ja vooruit dan maar. Maar pas op: ik begin een gorrila tegen de fax hoor.
Handle: fjootyjs aka vilenin
Team: het team dat mij als eerste uitlegt waarom ik ze moet joinen.
Ah ik lees oude koeien, ik heb ook bijna vanaf het begin mee gedaan met rc5, daarna nix meer tot nu..dus gooi me maar in Oude Koeien ofzoFrag1le schreef op 29 januari 2004 @ 14:23:
Ik doe ook wel ff mee,
User: Frag1le
cpu: amd xp 2500+ @ 2.4ghz
team: uh boeit niet
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 15:01 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
[ Voor 8% gewijzigd door Mark83 op 29-01-2004 15:57 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Red Cell op 29-01-2004 15:11 ]
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Check. Spam me maar.Mark83 schreef op 29 januari 2004 @ 14:59:
[...]
EDMZTDO is het allergezelligste team met meerdere onderlinge competities waar ook nog vanalles te winnen is
[ Voor 3% gewijzigd door CmdrKeen op 29-01-2004 15:04 ]
Bloed, zweet & koffie
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Je kan de client als service draaien als je win2k of winxp draait. Check de volgende draad: [rml]Marcelloz in "[ Stampede] #2 Distributed Folding * lees..."[/rml]Red_Cell schreef op 29 januari 2004 @ 15:03:
Nou aan de hand van de oproep op de frontpage en de idd hilarische tread bij de concurrentie doe ik ook maar tijdelijk mee voor deze stampede.
Username; RedCell
Team; Verenigd Graaskundig Genootschap
Inbreng; Xp2400
Ps, is er nog enige manier om het proggie naar je systeemtray te verplaatsen?
Ik heb de Tekst client.
Hij/zij mag naar Oude Koeien....
[ Voor 98% gewijzigd door JustDutch op 29-01-2004 16:13 ]
Verwijderd
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Dat mag natuurlijkVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 15:34:
mag er op het Fok!-forum "reclame" gemaakt worden dmv je sig???
Misschien wel een handig plan om nog meer mensen naar DPC te halen
[ Voor 127% gewijzigd door FX16 op 29-01-2004 16:46 ]
punica schreef op 29 januari 2004 @ 15:38:
Ik werd enthousiast n.a.v. de post op de frontpage en heb dus tijdelijk mijn ogr stopgezet voor jullie.
Mijn username is punica en ik wil graag horen bij Teamloos.
Is dit zo goed en voldoende???
Marcelloz schreef op 29 januari 2004 @ 15:46:
[...]
Teamloos is geen team, maar teamlozen. Deze groep mensen hebben niet aangegeven bij welk team ze willen of zien het vanzelf wel. Vanavond gaat de organisatie (Funcracker, Silk_dude ( en ik )) deze mensen verdelen over de teams.
[ Voor 6% gewijzigd door punica op 29-01-2004 15:49 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 17:45 ]
Je kan de *.bat renamen naar *.txt en dan aanpassen, en dan weer renamen naar bat, of bedoel je dit niet?punica schreef op 29 januari 2004 @ 15:49:
[...]
Misschien een tip om daar dan wel een team van te maken.....
Ok, gooi mij dan maar bij het grootse team(lekker meesurfen op het succes van anderen.
BTW, ik heb de tekstclient, maar als ik vanuit de verkenner dubbelkik op foldit.bat gebeurd er niets...ook als ik een .bat bestandje aanmaak in de startup folder werkt ie niet..??
Russian Blue Neji
Kate Bush
Oke, dat zijn wijpunica schreef op 29 januari 2004 @ 15:49:
[...]
Misschien een tip om daar dan wel een team van te maken.....
Ok, gooi mij dan maar bij het grootse team(lekker meesurfen op het succes van anderen.
BTW, ik heb de tekstclient, maar als ik vanuit de verkenner dubbelkik op foldit.bat gebeurd er niets...ook als ik een .bat bestandje aanmaak in de startup folder werkt ie niet..??
I've visited the Mothership @ Cupertino
nope, de client runt gewoon totdat je 'em killt. flushen doet'ie zodra hij een internet verbinding heeft. Je kan 'em ook op bufferen zetten en manueel flushen of op direct flushen zetten.VisionMaster schreef op 29 januari 2004 @ 15:55:
Hele stomme vraag ... maar kan je folding ook aanzetten voor een maximale bepaalde tijd ?
Bijv. run voor 1 uur en dan flush en die ?
De client flushed automatisch als het nodig is, werk dat nog niet af is kan hij niet flushen.VisionMaster schreef op 29 januari 2004 @ 15:55:
Hele stomme vraag ... maar kan je folding ook aanzetten voor een maximale bepaalde tijd ?
Bijv. run voor 1 uur en dan flush en die ?
Mike,
[ Voor 15% gewijzigd door Twee Dee op 29-01-2004 16:29 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
? Op de DFGui kan je wel een max looptijd instellen ... en dat kan dus niet in de pure tex-versie ... damnz ...[eNeRGy] schreef op 29 januari 2004 @ 15:59:
[...]
De client flushed automatisch als het nodig is, werk dat nog niet af is kan hij niet flushen.
Verder kan je met DFGui een maximale looptijd instellen.
punica schreef op 29 januari 2004 @ 16:04:
B.t.w., ik zie ook dat mijn csrss.exe een load heeft van 30% als de client runt(Athlon Xp op 2000Mhz). Is dit normaal bij dit project???
Komt waarschijnlijk door het tekenen dat de client doet.Process File: csrss or csrss.exe
Process Name: Client/Server Runtime Server Subsystem
Description: Windows client server run-time subsystem handles Windows and graphics functions for all subsystems.
draait er ook een process genaamd foldtrajlite.exe die 70% CPU tijd inneemt? Dan draait het goed alleen zie je blijkbaar geen output...Marcelloz schreef op 29 januari 2004 @ 15:54:
[...]
B.t.w., ik zie ook dat mijn csrss.exe een load heeft van 30% als de client runt(Athlon Xp op 2000Mhz). Is dit normaal bij dit project???
VisionMaster schreef op 29 januari 2004 @ 16:10:
[...]
? Op de DFGui kan je wel een max looptijd instellen ... en dat kan dus niet in de pure tex-versie ... damnz ...dan moetik wat scriptjes maken. (ik ga proberen het op een set clusters voor een bepaalde tijd te laten runnen, maar die zijn voor algemeen gebruik, dus ik mag en kan het niet oneindig laten lopen)
Als je een script hebt die deze file weghaald na x tijd ben je er4. To halt the client on one or all the nodes, simply delete the file
"foldtrajlite.lock" which will be found in the same directory as all the other
files. The program will then terminate gracefully (could take up
to two minutes but normally only a couple of seconds, so please be patient).
Dat weet ik, had ik al gvonden, maar klopt het dat deze service zo'n hoge load heeft bij dit project. m.a.w. draait deze client op heel veel requests tussen client > server, 30% verlies is in mijn ogen nogal veel...(eenderde van de processorkracht kun je dus zien als verlies)Mobster schreef op 29 januari 2004 @ 16:08:
csrss.exe heeft niets met dit project of de client te maken...
klopt, foldtrajlite.exe draait op ongeveer 70%. Ik zie het DOS venster ook wel, maar ik ben eigenlijk dus benieuwd of jullie dat ook hebben....punica schreef op 29 januari 2004 @ 16:04:
[...]
draait er ook een process genaamd foldtrajlite.exe die 70% CPU tijd inneemt? Dan draait het goed alleen zie je blijkbaar geen output...
[ Voor 33% gewijzigd door punica op 29-01-2004 16:21 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 16:30 ]
Ik doe alleen even mee voor de stampedeE-jey schreef op 29 januari 2004 @ 16:27:
Dit is echt heeel leuk om te zien. Zoveel leden had ik echt nooit verwacht. Dit zal de anderen teams echt wel afschrikken![]()
Welkom allemaal!!
[ Voor 6% gewijzigd door neographikal op 29-01-2004 16:29 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Mark83 op 29-01-2004 18:07 ]
Thanx, maar vroeg me af of er vanuit de applicatie een optie was om dit te doen, maar heb al in een script.[eNeRGy] schreef op 29 januari 2004 @ 16:14:
[...]
Als je een script hebt die deze file weghaald na x tijd ben je er
1
2
3
| ./foldit& sleep 20000 rm *.lock |
[ Voor 4% gewijzigd door VisionMaster op 29-01-2004 16:47 ]
We willen het een beetje eerlijk gaan verdelen ... eerst mochten ze alleen de stampers en de oude koeien joinen omdat die het kleinste waren ... maar nu er zoveel mensen zijn en we niet teveel team-reclame hierin willen hebben laten we gewoon een paar mensen die er kaas van gegeten hebben beslissen ...E-jey schreef op 29 januari 2004 @ 16:46:
Volgensmij kunnen de leden die geen team hebben beter een team joinen. Join gewoon het team wat je het meest aanspreekt
Count me inMark83 schreef op 29 januari 2004 @ 11:49:
[...]
Maarten's doen het altijd goed bij de muizen? Mogen wij je verwelkomen als nieuwste lid?
En als je DFGui download, dat staat bij DF onder de stats, dan kun je dat het makkelijste uitschakelen. En zo ook dat je het DOS-venster niet meer ziet.
[ Voor 10% gewijzigd door Maartenvs op 29-01-2004 17:14 ]
Verwijderd
Beter van niet, anders liggen de verhoudingen dalijk erg scheef. Nu hebben we nog de mogelijkheid dat recht te trekken...E-jey schreef op 29 januari 2004 @ 16:46:
Volgensmij kunnen de leden die geen team hebben beter een team joinen. Join gewoon het team wat je het meest aanspreekt
edit:
voor de nieuwe leden van vgg: Ons channel is #Stampede-vgg op irc.sorcery.net en hier vind je onze site
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 16:53 ]
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 16:54 ]
Eyy, waarom sta ik nog niet tussen de members? Wel de nieuwe members, maar ik kan nog niet over mezelf stats bekijken, username RvdH.
Of allebij dezefldeVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 16:51:
@djklungel:
Thanx voor je overzicht!Nu kon ik de jouwe naast de mijne leggen en kijken waar we verschillend zaten, weet ik zeker dat ik geen fouten heb gemaakt
[ Voor 37% gewijzigd door Marcelloz op 29-01-2004 17:25 ]
Pas morgen als de nieuwe stats gebakken worden zul je ertussen staan ... dus nog heel ffies geduldRickJansen schreef op 29 januari 2004 @ 16:54:
[...]
Eyy, waarom sta ik nog niet tussen de members? Wel de nieuwe members, maar ik kan nog niet over mezelf stats bekijken, username RvdH.
Kijk een hier : http://dfstats.homeip.net/dfhistory.php?t=m&id=29100RickJansen schreef op 29 januari 2004 @ 16:54:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Marcelloz op 29-01-2004 16:57 ]
Skat! Skat! Skat!
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 17:24 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
By far de grootste jaFrankGuthrie schreef op 29 januari 2004 @ 17:26:
is DPC nu niet inmiddels de grootste?
eehmm ja, wel met Distributed foldingFrankGuthrie schreef op 29 januari 2004 @ 17:26:
is DPC nu niet inmiddels de grootste?
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 22:11 ]
Verwijderd
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
[ Voor 10% gewijzigd door Punksmurf op 29-01-2004 17:43 ]
met een hamer past alles
[ Voor 30% gewijzigd door DJT op 29-01-2004 17:46 ]
[ Voor 3% gewijzigd door JaWi op 29-01-2004 17:59 . Reden: grammatica is moeilijk soms... ]
Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they hide is vital.
Nuff Said
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq