[Stampede] #2 Distributed Folding - vervolgdraad

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.411 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:33
Stampede nummer 2 - Distributed Folding

* Dutchman! , we willen je vragen deze _hele_ post goed te lezen voor je in deze draad reageert. Anders _blijven_ we vragen beantwoorden die 100 keer gesteld zijn. *

Het project voor stampede 2 is bekend: Na een spannende race met (alweer) SoB is het Distributed Folding geworden!

Hoe en wat?
De voorgaande draadjes:
[rml][ Stampede] #2 Planning[/rml]<< met linkjes naar stampede 1
[rml][ Stampede] #2 planning - deel 2[/rml]

* Dutchman! dit en stem ermee in als je mee wilt doen: *
De SID Stampede FAQ

De tweede officiële DPC Stampede:
- Begint op woensdag 14 januari 0:00
- Eindigt op vrijdag 13 februari 23:59
- Op project Distributed Folding

De reden dat de stampede niet -volgens de gehouden poll- op 1 januari begint is een praktische: veel mensen kunnen dan niet hun werk-koetjes in zetten, en als we op 14 januari beginnen hebben we als het goed is geen last van de proteine-wissel die waarschijnlijk tussen 8 en 10 januari plaats vind. We hopen dat iedereen dit kan begrijpen. Deze beslissing is gebaseerd op de informatie die we nu hebben en in overleg met de PV en de vervangend PV van distributed folding. Mocht de informatie veranderen dan kan het zijn dat de stampede nog verschoven wordt.

Wat moet er nu gebeuren? Teams maken natuurlijk!
Het is echt niet moeilijk om mee te doen aan de stampede, maar je moet even goed opletten om domme vragen te voorkomen.
  • Actie nummer 1: Je maakt een account aan bij het distributed folding project zelf (hoe dit moet vind je hier :)), en vervolgens join je met dat account het team DPC. Handel hierbij of je nog niets met de stampede te maken hebt.
  • Actie nummer 2: Je geeft in dit topic de naam op waarmee je bij het project bekend bent. Dus _niet_ je GoT nickname of je echte naam of iets anders! We hebben alleen iets aan de naam waarmee je bij het distributed folding project in de stats staat. Verder geef je op bij welk stampede-team je wilt horen. Dit kan een nieuw of een bestaand stampede-team zijn. Voor het beginnen van een nieuw stampede-team, zie hieronder ergens. Bestaande teams kun je vinden in de lijst die regelmatig gepost zal worden in dit topic.
Let op: nog een keer het hoe en wat van stampede-teams
Stampede-teams zijn virtueel, dat wil zeggen dat ze nergens in de stats van distributed folding te vinden zijn. Het duidelijkst wordt dit met een voorbeeldje:

Kees, Willem en Piet willen een stampede-team beginnen. Kees maakt hiervoor het account DPC_Kees aan bij distributed folding, Willem maakt het account DPC_Willem aan en Piet maakt het account DPC_Piet aan. Dan zeggen ze in dit topic dat ze een nieuw stampede-team willen beginnen genaamd "Koffiedrinkers". Funcracker of ik maken dan in de stampede-stats dat team aan en zetten Kees, Willem en Piet in dat team.

Later leest Jan dit topic en besluit om het team "Koffiedrinkers" te joinen. Hij maakt een account aan bij Distributed Folding genaamd DPC_Jan, brengt dat onder bij DPC en vervolgens meldt hij in dit topic wat zijn naam is bij Distributed Folding (in dit geval DPC_Jan) en welk team hij wil joinen (in dit geval "Koffiedrinkers"). Funcracker of ik brengen dan in de stampede-stats het account DPC_Jan onder bij stampede-team "Koffiedrinkers".

Ik hoop dat zo duidelijk is dat jij dus niets hoeft te doen om mee te doen aan de stampede, behalve dat

1) Je een account moet hebben bij distributed folding
2) Lid moet zijn van DPC
3) Je in dit topic aangeeft welk team je wil oprichten en met wie
of
3) Je in dit topic aangeeft bij welk stampede-team je wil horen
4) Je in dezelfde post aangeeft wat je naam is in de distributed folding stats

en dat tevens duidelijk is dat "Koffiedrinkers" nergens terug te vinden zal zijn buiten de stampede-stats. In de normale distributed folding DPCH en in de projectstats vind je alleen DPC_Piet en DPC_Willem enz. terug. Enkel en alleen in de stampede-DPCH vind je hen in team "Koffiedrinkers".

Regels voor het vormen van stampede-teams
Een nieuw team maken kan niet in je eentje. Je moet hiervoor al minimaal 2 anderen hebben van buiten je evt subteam.
Deze regel moet voorkomen dat we al beginnen met 20 Stampede teams of dat er Stampede teams komen met enkel 1 groot subteam.

Een stampede-team joinen / toetreden tot een stampede-team
Hierboven heb je gelezen hoe dit moet, moet nu niet meer moeilijk zijn.
Voordat de stampede begint kun je vrij overstappen tussen teams. Bedenk wel dat dit waarschijnlijk totaal niet gewaardeerd wordt, dus dat je er niet echt geliefd mee wordt. Bedenk dus van tevoren goed welk stampede-team je wil joinen om teamhoppen te voorkomen.

Er zijn wat uitzonderingen waarbij teamhoppen wel gewenst is en dat zijn de volgende:
- Als het team ophoudt te bestaan: Dit kan als iedere team deelnemer het hiermee eens is, of als er na vertrek van de rest minder dan 3 personen (en/of subteams) overblijven
- Als we vanwege overige Stampede regels het team opheffen. Dit kan vlak voor aanvang zijn of na een week.
- Als alle overige team deelnemers te kennen geven dat je niet gewenst bent

De regels:
Na 12 januari 2004 0:00 is het niet meer mogelijk:
- om van Stampede team te wisselen.
- om een nieuw Stampede team aan te maken
- een Stampede team te joinen

De teams zoals ze zijn worden dan bevroren.
Wel is het mogelijk om op verzoek van team te switchen
Na 12 januari worden door ons de stats op orde gemaakt en de teams op kracht beoordeeld.
Als we vermoeden dat team A wel erg achter loopt op team B kunnen we oproepen of iemand van team wil wisselen om dit te compenseren.
Niemand is het verplicht!

Op 20 januari 0:00 vind een evaluatie plaats.
Na deze datum kunnen mensen die alsnog mee willen doen de Stampede joinen, maar enkel bij de teams die het laagst staan.
Dat wil zeggen bij de onderste 50%. In het geval van 6 teams, dus de nrs 4,5 en 6.
Van Funcracker moet dit onder voorbehoud omdat die poll morgen pas afloopt ;)

In het geval van meer dan 6 teams worden bovendien na deze week alle teams die lager staan dan #6 opgeheven.
Deze mensen dienen zich te verspreiden over de overige teams. Ook hier geldt dat dit enkel over de nrs 4, 5 en 6 mag.
Als er erg veel overige teams zijn kan het zijn dat er meer teams worden open gesteld om te joinen voor een selectie personen.
Dit om de balans niet opeens keihard te laten omslaan.

De punten van die mensen worden meegenomen naar het team dat ze willen joinen, zodat niemand werk voor niets doet.

Tot slot
Alle teams en overige informatie zullen ook worden bijgehouden op de Stampede pagina die binnenkort online komt. Linkje hiervoor houden jullie nog tegoed ;)

Wat mag je allemaal in dit topic doen:
- Vragen over de Stampede
- Vragen over Stampede teams
- Mededeling dat er een nieuw Stampede team is gestart
- Vragen aan mensen uit bestaande Stampede teams
- Mededeling dat je je wilt voegen bij een bestaand Stampede team
- taunts }) Het is hier toegestaan om mensen uit te nodigen om bij je Stampede team te komen indien er iemand hier ronddwaalt die duidelijk aangeeft op zoek te zijn naar een leuk Stampede team.

Probeer het laatste wel redelijk en bescheiden te houden. Ordinaire reclamekreten zijn niet gewenst en maken je stampede-team niet echt geliefd.

[ / quote ]

Hier een vervolgdraadje. Als de startpost anders moet of kan, laat het even weten

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:52

Lief Adje

Love is in the air

[ / quote ]

Hier een vervolgdraadje. Als de startpost anders moet of kan, laat het even weten
Ja haal die [ / quote ] eens weg :+

[ Voor 3% gewijzigd door Lief Adje op 14-01-2004 09:10 ]

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:41

JustDutch

was ambtenaar :)

Ik gok dat de delen over teams maken wel eruit kunnen. Die kunnen toch niet meer gevormd worden.

Verder is het misschien een idee om linkjes naar de verschillende team-pages op te nemen. Voor de oude Koeien is dit iig: http://gook.kicks-ass.org

Ennuh. Zo'n sig:
Working @ d2ol. Join now :) | D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL D2OL | zo duidelijk? :+
kan echt niet in een DF stampede draadje. :)

[ Voor 45% gewijzigd door JustDutch op 14-01-2004 09:34 ]

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-06 20:12

Marcelloz

IT dude with a beard

Dit draadje is nu al een puinhoop :(
Silk_dude of FunCracker moeten maar een mooie starten met idd wat linkjes naar wat stampede team sites.
"En die muis zei tegen de olifant..."
Stampede Stats
Distributed Folding Stats

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Sorry, ik doe niet mee met deze stampede, heb op het moment even wat anders aan mijn hoofd...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Heuh. Ehh ja. Als iedereen even stopt met reageren gaan we hier nog even iets moois van maken ;)

Een paar ogenblikken geduld.
Voor prangende zaken wijs ik iedereen even richting de DF DPCH.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Na 12,5 uur staat #dpc, net zoals het de vorige keer is geëindigd, bovenaan. Maar we juichen niet te vroeg want hardlopers zijn doodlopers. Maar het geeft wel een indicatie weer natuurlijk. Ik weet niet hoeveel mensen er nog moeten updaten, bij #dpc zijn dat er nogal wat opschieten met die handel ;), maar over een week zullen we de echte verhoudingen wel te zien krijgen.
Verzoekje aan DukeBox is of hij een account wil aanmaken zodat hij die beloofde 2 miljoen per dag kan flushen ;) >:)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-06 02:53
MarkB schreef op 14 januari 2004 @ 12:54:
Na 12,5 uur staat #dpc, net zoals het de vorige keer is geëindigd, bovenaan. Maar we juichen niet te vroeg want hardlopers zijn doodlopers. Maar het geeft wel een indicatie weer natuurlijk. Ik weet niet hoeveel mensen er nog moeten updaten, bij #dpc zijn dat er nogal wat opschieten met die handel ;), maar over een week zullen we de echte verhoudingen wel te zien krijgen.
Verzoekje aan DukeBox is of hij een account wil aanmaken zodat hij die beloofde 2 miljoen per dag kan flushen ;) >:)
Heb je hier een linkje van ?

Thanx :)

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Hier zijn de Stampstats te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

http://dfstats.homeip.net/stampstats.php

* JustMe zal zijn bakken vanavond ook updaten en alles... :D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:09
En ik heb op 2 PC's problemen gekregen na het updaten. Zal vanavond nog eens kijken of het op te lossen want vanmorgen had ik te weinig tijd helaas. Misschien kwam het wel dat ik niet goed wakker was maar hopelijk verloopt het updaten vanavond vlekkeloos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Witlof schreef op 14 januari 2004 @ 13:12:
En ik heb op 2 PC's problemen gekregen na het updaten. Zal vanavond nog eens kijken of het op te lossen want vanmorgen had ik te weinig tijd helaas. Misschien kwam het wel dat ik niet goed wakker was maar hopelijk verloopt het updaten vanavond vlekkeloos :D
Ik had dit op 1 PC maar een reboot was voldoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Het is hier nu ook gelukt alleen staat er nu dit in mijn dfGUI:
Status: Foldtrajlite.lock found. Client might be running...
Kan dit kwaad :? Volgens mij stond dat er voor de update nog niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21125

Dan heeft de client eerder nooit gedraaid, want dat staat er bij mij altijd en ik produceer lekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Anoniem: 21125 schreef op 14 januari 2004 @ 18:44:
Dan heeft de client eerder nooit gedraaid, want dat staat er bij mij altijd en ik produceer lekker :+
Oh 8)7 :+

Toch eens vaker met mijn ogen open naar zo'n client kijken dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:41

JustDutch

was ambtenaar :)

Ik weet dat FP-post niet altijd mogelijk zijn enzo, en heb daar ook begrip voor. Ik zie echter een kopje "DPC hitparades" vermeld staan. Daarin is DF en de stampde niet opgenomen. Zou het niet een leuk idee zijn om een 3e regel op te nemen met daarin "stampede" en de bijbehorende link naar een goede stampede draad?

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Het lijkt er op dat we ze vandaag gaan pakken :)

1 ( 1) Dutch Power Cows 47.901.043
2 ( 1) ........FreeDC....... 43.841.863

Zo gaat hij beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

JustDutch schreef op 15 januari 2004 @ 14:59:
Ik weet dat FP-post niet altijd mogelijk zijn enzo, en heb daar ook begrip voor. Ik zie echter een kopje "DPC hitparades" vermeld staan. Daarin is DF en de stampde niet opgenomen. Zou het niet een leuk idee zijn om een 3e regel op te nemen met daarin "stampede" en de bijbehorende link naar een goede stampede draad?
iig zou de DF dpch daar in moeten imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Het is vandaag de 20ste en zoals in de FP te lezen is, is de aanmelding weer opengesteld voor de teams op de vierde en vijfde plaats overall.

Dit zijn op moment van schrijven:
#4 "En die muis zei tegen de olifant.."
#5 De Stampertjes

Aanmeldingen graag weer in dit topic onder duidelijke vermelding van je Distributed Folding username en het Stampede team dat je graag wilt joinen.

Bedenkt dat switchen tussen Stampede teams ten allen tijde onmogelijk is.
Denk dus na over je keuze.

Verder wil ik opmerken dat vanaf heden het op dagelijkse basis mogelijk is te joinen. Vanaf het moment van aanmelding gaat de score lopen.
Meldt je, je de 23ste aan dan telt je score vanaf dat moment pas mee voor het Stampede team.

Verder is het mogelijk dat de nummers #4 en #5 in een later stadium door andere teams worden ingenomen. Het is op die momenten (altijd einde dag statsrun! dus niet halverwege de dag) mogelijk om dat team te vergezellen als je teamloos bent en mee wilt doen.

Dit is een test, gezien dit vorige keer niet het geval was en de twee teams na een week vaststonden.

In de hoop dat alles duidelijk is: kom maar op met de aanmeldingen :P

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 15-06 16:22
Wie wilt de nobele eer hebben om als nieuwe stampedelid mee te gaan doen? De 10 minutes of fame liggen voor het oprapen. Verzet je niet langer. Slinger die DF client aan en meldt je voor de stampede. Nog 3 weken te gaan met intens genot (?) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Hierbij meldt ik DPC Los Alcoholicos0El Tonio aan voor "En die muis zei tegen de olifant..."
Wie volgt??

hij staat er al bij ;)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53806

Ik wil voor de Stampertjes uitkomen.

DPC NGS0Bowlingsmurf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
JustDutch schreef op 15 januari 2004 @ 14:59:
[rml][ FP] DPCH van Distrib. Folding...[/rml] Dit is al een keer ter sprake geweest. Men heeft er geen tijd voor of men wil het niet. Het is in ieder geval geen onwil vanuit de DPCcrew mochten sommige dat denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Anoniem: 47852 schreef op 19 januari 2004 @ 19:52:
Ik neem aan dat voor het vervoegen bij een Stampede team niets gedaan
hoeft te worden door ons team?
Nog maar ff voor de zekerheid: :Y)
Team: 2 brutale zoekertjes
Wil joinen bij Stampede team: De Stampertjes
gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68172

In hitparade van gister: Snoekbaars
Door Snoekbaars - Monday 19 January 2004 20:06

Ik doe graag mee. Ik ben niet boos, maar stampen doe ik graag:
snoekbaars vier De Stampertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99231

Ik heb nog twee leden voor de stampertjes:

Team TaDaH0Xeo en
Team TaDaH0ItDinges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747

Volgens mij typen jullie het allemaal verkeerd. Het moet niet zijn stampertjes maar "En die muis zei tegen de olifant..." het gezeligste stampede team!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47200

Anoniem: 10747 schreef op 20 januari 2004 @ 09:10:
Volgens mij typen jullie het allemaal verkeerd. Het moet niet zijn stampertjes maar "En die muis zei tegen de olifant..." het gezeligste stampede team!!!
OW het is bij jullie altijd gezellig, vandaar dat jullie zo ver onderaanstaan, er blijft zeker geen tijd meer over om te vouwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

* Mobster slappert thekip
Het duurt toch toch half februari? Praten we dan wel verder :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99231 schreef op 20 januari 2004 @ 08:49:

Team TaDaH0Xeo en
Team TaDaH0ItDinges
Welkom bij de Stampertjes! En Team TaDaH zit nu helemaal bij Stampertjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

MarkB schreef op 20 januari 2004 @ 07:07:
[...]

[rml][ FP] DPCH van Distrib. Folding...[/rml] Dit is al een keer ter sprake geweest. Men heeft er geen tijd voor of men wil het niet. Het is in ieder geval geen onwil vanuit de DPCcrew mochten sommige dat denken :)
Daar was ik ook nooit van uitgegaan, maar wel jammer dan dat die lui dat niet ff doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99231 schreef op 20 januari 2004 @ 08:49:

Team TaDaH0Xeo en
Team TaDaH0ItDinges
Welkom bij De Stampertjes ;)

Tevens wil ik vanuit de andere draad ook nog even melden :

- DPC NGS0Bowlinsmurf
- 2 brutale zoekertjes0Patman
- 2 brutale zoekertjes0Basman
- snoekbaars

Dus we gaan weer verder stampen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Even nog een vraagje. Vanaf donderdag kan ik ruim een week (dag of 10) niet bij 2 PC's komen. Ik weet dat de afspraak is dat er 1 keer per week geflushed moet worden maar dat gaat me dus niet lukken. Is het mogelijk in dit geval eenmaal van de regel af te wijken O+

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

JR1974 schreef op 20 januari 2004 @ 21:01:
Even nog een vraagje. Vanaf donderdag kan ik ruim een week (dag of 10) niet bij 2 PC's komen. Ik weet dat de afspraak is dat er 1 keer per week geflushed moet worden maar dat gaat me dus niet lukken. Is het mogelijk in dit geval eenmaal van de regel af te wijken O+
Als het ècht niet anders kan zal dat toch geen probleem zijn?

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51521

Rollerjooster schreef op 20 januari 2004 @ 21:03:
[...]

Als het ècht niet anders kan zal dat toch geen probleem zijn?
Idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Zit je bij #dpc: geen probleem, anders: stoppen met de stampede, of alsnog #dpc joinen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
[eNeRGy] schreef op 20 januari 2004 @ 21:08:
[...]

Zit je bij #dpc: geen probleem, anders: stoppen met de stampede, of alsnog #dpc joinen O-)
Je kan niet met #dpc joinen want die staan niet 4e of 5e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Bij deze heb ik dan de eer ons meest recente wapen te introduceren: MorpHeuS

Hij heeft te kennen gegeven als Elteor Borislavj0MorpHeuS te willen gaan vouwen voor #dpc.

De Fries heeft het momenteel errug druk vandaar deze gedelegeerde aktie.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41582

Kuuke schreef op 20 januari 2004 @ 22:50:

Hij heeft te kennen gegeven als Elteor Borislavj0MorpHeuS te willen gaan vouwen voor #dpc.

Dat soort joins is altijd erg lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

moeten jullie eerst naar #4 of #5 zakken :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Marcelloz schreef op 20 januari 2004 @ 23:21:
[...]

moeten jullie eerst naar #4 of #5 zakken :P :P
Aaaach gossie, heeft-ie net het hele park op df gezet, moet-ie weer alles ombouwen naar seti ..................... |:(

Aaaaaach gossie, hij zei nog: niet bij de muisjes want daar ben ik bang voor en ook niet samen met Soulmaster in een team dus het is #dpc of niks. :+

Aaaaach gossie :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Hij mag alles gerust laten staan, maar zijn score wordt er gewoon niet bij opgeteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Kuuke schreef op 20 januari 2004 @ 23:30:
[...]

Aaaach gossie, heeft-ie net het hele park op df gezet, moet-ie weer alles ombouwen naar seti ..................... |:(

Aaaaaach gossie, hij zei nog: niet bij de muisjes want daar ben ik bang voor en ook niet samen met Soulmaster in een team dus het is #dpc of niks. :+

Aaaaach gossie :'( :'( :'(
gossie, morgen kan hij met de ouwe koeien meedoen... hij heeft nog een kwartier om zich bij ons te vervoegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

De afspraak is dat je offline bakken zo snel mogelijk moet flushen. Ik heb een week als max tijd genoemd, maar er zijn omstandigheden mogelijk waardoor dit langer moet duren. Het is in ieder geval goed dat je dit hier aangeeft.

Ik heb je op IRC er al even over gesproken en het kan dus echt niet anders, dus we wachten je flush af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Noge even een nieuw lid voor De Stampertjes
elteor borislavj0MorpHeuS

Kan die erbij gezet worden in de stampede stats :?

En elteor borislavj0MorpHeuS Welkom bij De Stampertjes _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 21-01-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Anoniem: 40441 schreef op 21 januari 2004 @ 18:59:

done, vanaf morgen tellen zijn puntjes mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

zo en dan kan nu bijna het edele stampen beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Anoniem: 40441 schreef op 21 januari 2004 @ 18:59:

Aangezien hij ook al te kennen heeft gegeven dat hij voor #dpc wilde grazen:

is het misschien handig dat MorpHeuS zelf even opheldering geeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

MarkB schreef op 21 januari 2004 @ 19:13:
[...]

Aangezien hij ook al te kennen heeft gegeven dat hij voor #dpc wilde grazen:

[...]

is het misschien handig dat MorpHeuS zelf even opheldering geeft :?
Niet nodig. Tis allemaal mijn schuld: spelregels slecht gelezen. Morpheus mag #dpc niet joinen omdat we te hoog staan dus heb ik vanmorgen tegen Soulmaster gezegd: regel jij dat dan maar. Aangezien die aap bij de stampertjes zit, doet onze friese aap (morpheus) dus nu ook mee bij de stampertjes :(

Morpheus himself maakt het allemaal niet uit zolang de puntjes ook maar bij TEB komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

En dit is dus de reden dat iedereen zelf moet aangeven waar hij/zij bij wil :/ :/

Dus als Morpheus zelf even post waar hij bij wil dan weten we het zeker.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 21-01-2004 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

* Mobster wenst Morp}{eus veel stampplezier bij De Stampertjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
offtopic:
Morph een TEB aap? Ik zat al zo lang op de return van zijn account te wachten maar die staat er dus al gewoon @ seti 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Robkazoe schreef op 22 januari 2004 @ 00:05:
offtopic:
Morph een TEB aap? Ik zat al zo lang op de return van zijn account te wachten maar die staat er dus al gewoon @ seti 8)7 |:(
ROFLMAO Rob is ook weer wakker :D
read all about it :)

en ik maar denken dat een join van 400K bij seti niet onopgemerkt kan blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Slaap, k ik loop niet echt op te letten: ben maar een meeloper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-05 11:19
Forza Mucca0ilduce is zichtbaar in de uurstats. Hij is al aangemeld bij de oude koeien, zou dat nu geactiveerd kunnen worden?

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Spheroid schreef op 22 januari 2004 @ 15:03:
Forza Mucca0ilduce is zichtbaar in de uurstats. Hij is al aangemeld bij de oude koeien, zou dat nu geactiveerd kunnen worden?
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aanmelding

elteor borislavj0webjunk.nl meld zich aan voor de stampertjes

hij kan zelf niet op GoT posten wegens een prive reden , maar hij zal het in #dpc even melden

EDIT::::

<Webjunknl> maar idd ik stamp voor de stampertjes

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 63996 op 23-01-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72435

Aanmelding

DPC NGS0Akkermans

bij de Stampertjes natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72435 schreef op 23 januari 2004 @ 15:42:
Aanmelding

DPC NGS0Akkermans

bij de Stampertjes natuurlijk
Die Akkermans, hij kon het niet laten he ;)
Eerst melden dat je stopt met DCen, en dan nu toch aanmelden.
Welokm terug >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441 schreef op 23 januari 2004 @ 16:18:
[...]

Die Akkermans, hij kon het niet laten he ;)
Eerst melden dat je stopt met DCen, en dan nu toch aanmelden.
Welokm terug >:)
Ze zeggen wel eens dat het moeilijk is om te stoppen met roken maar stoppen met DCen is ook niet makkelijk 8)7 :+

* Anoniem: 72435 denkt dat dit dan ook echt de laatste keer is ..... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77335

Anoniem: 72435 schreef op 23 januari 2004 @ 17:15:
[...]

Ze zeggen wel eens dat het moeilijk is om te stoppen met roken maar stoppen met DCen is ook niet makkelijk 8)7 :+

* Anoniem: 72435 denkt dat dit dan ook echt de laatste keer is ..... :z
Je moet er ook niet mee stoppen ,gewoon doorgaan :)

Enne Welkom thuis _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 63996 zwaait ook ff naar Akkermans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996 schreef op 23 januari 2004 @ 17:25:
* Anoniem: 72435 zwaait ook ff naar Akkermans
* Anoniem: 72435 zwaait ff terug naar Soulmaster :)
* Anoniem: 72435 denkt dat er misschien meer mensen zijn met dit soort problemen
* Anoniem: 72435 overweegt een Anonieme DCer's groep te starten zodat we er tenminste over kunnen praaattteeen

:+ :+ :+

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 72435 op 23-01-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Anoniem: 63996 schreef op 23 januari 2004 @ 14:53:
aanmelding

elteor borislavj0webjunk.nl meld zich aan voor de stampertjes

hij kan zelf niet op GoT posten wegens een prive reden , maar hij zal het in #dpc even melden

EDIT::::

<Webjunknl> maar idd ik stamp voor de stampertjes
Sinds wanneer mag je je via #dpc aanmelden voor een ander team dan #dpc? precies, dat mag niet!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JustMe_ schreef op 23 januari 2004 @ 18:55:
[...]

Sinds wanneer mag je je via #dpc aanmelden voor een ander team dan #dpc? precies, dat mag niet!
;)
* Anoniem: 63996 slapperT JustMe_ met een koe uit #dpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72435 schreef op 23 januari 2004 @ 17:54:
[...]
* Anoniem: 72435 overweegt een Anonieme DCer's groep te starten zodat we er tenminste over kunnen praaattteeen

:+ :+ :+
Kan ik me aanmelden ?
Ik heb al afkick verscijnselen als ik 1 dag geen internet heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan trouwens iemand de volgende 2 leden bij De Stampertjes willen zetten :?

elteor borislavj0webjunk.nl
DPC NGS0Akkermans

Ik zie ze namelijk nog niet Hier Staan ;)
Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Anoniem: 40441 schreef op 23 januari 2004 @ 20:15:
Kan trouwens iemand de volgende 2 leden bij De Stampertjes willen zetten :?

elteor borislavj0webjunk.nl
DPC NGS0Akkermans

Ik zie ze namelijk nog niet Hier Staan ;)
Alvast bedankt voor de moeite.
Ze staan erbij. Hun punten tellen vanaf morgen pas mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79418

Bij deze bevestig dat ik Kuuke toestemming heb gegeven :)

Dit is even een leuk projectje voordat BOINC weer gaat beginnen. Dan moet het weer los gaan. Alleen dan op een wat kleinere schaal. :'( Maar moet toch zeker zo'n 50 pc'tjes kunnen regelen voor BOINC })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79418 schreef op 23 januari 2004 @ 20:24:
[...]

Bij deze bevestig dat ik Kuuke toestemming heb gegeven :)

Dit is even een leuk projectje voordat BOINC weer gaat beginnen. Dan moet het weer los gaan. Alleen dan op een wat kleinere schaal. :'( Maar moet toch zeker zo'n 50 pc'tjes kunnen regelen voor BOINC })
ahaaaaaaaa, nou snap ik waarom jij morgenavond niet durft te komen ahaaaaa

fear the soulmaster

owja

* Anoniem: 63996 zwaait naar AdmSpock als nieuw lid van de stampertjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Laatst online: 13-06 00:45

Adm.Spock

Duik-Aap

Anoniem: 63996 schreef op 23 januari 2004 @ 22:23:
[...]

ahaaaaaaaa, nou snap ik waarom jij morgenavond niet durft te komen ahaaaaa

fear the soulmaster

owja

* Adm.Spock zwaait naar AdmSpock als nieuw lid van de stampertjes :D
ik doe mee voor d'n stampertjes en wel onder de naam elteor borislavj0AdmSpock

Veel duidelijker kan ik niet zijn, toch :+ O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Adm.Spock op 23-01-2004 22:53 . Reden: als je "duideliojker" neertapt mag je dat wel verbeteren, toch? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79418

Correctie op mijn vorige bericht :+

Het wordt dus de stampertjes :D Ik had het draaidje niet goed gelezen.. Sorry |:(
Het lievst zo znel moguleik. Als ik erbij zit dan zet ik nog even wat extra pctjes aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79418 schreef op 24 januari 2004 @ 11:57:
Correctie op mijn vorige bericht :+

Het wordt dus de stampertjes :D Ik had het draaidje niet goed gelezen.. Sorry |:(
Het lievst zo znel moguleik. Als ik erbij zit dan zet ik nog even wat extra pctjes aan het werk.
Je zit al bij de stampertjes :D
http://dfstats.homeip.net...?a=m&mid=28399&d=20040124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Adm.Spock schreef op 23 januari 2004 @ 22:37:
[...]

ik doe mee voor d'n stampertjes en wel onder de naam elteor borislavj0AdmSpock

Veel duidelijker kan ik niet zijn, toch :+ O-)
done. je telt vanaf vandaag mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 63996 zwaait naar elteor borislavj0eddie ook nu een stampertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oals soulmaster dus al zei elteor borislavj0eddie Welkom bij De Stampertjes.
Kan iemand hem erbij zetten zodat hij vanaf morgen meedoet in de stats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Anoniem: 40441 schreef op 24 januari 2004 @ 16:43:
Oals soulmaster dus al zei elteor borislavj0eddie Welkom bij De Stampertjes.
Kan iemand hem erbij zetten zodat hij vanaf morgen meedoet in de stats ;)
Moet'ie wel een DF account hebben ;)
Post even hier wanneer dat het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Als deze weer vol is Afbeeldingslocatie: http://anteater.blueprint.org/trajstoregif/thermometerGoal.gif

Wat gebeurd er dan ? Moeten we dan weer een update doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Yep.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo iedereen. Morgen of overmorgen komt er een tweakers.net frontpage posting over de stampede, met daarin de uitnodiging of er nog mensen mee willen doen. Aangezien dit nogal wat nieuwe leden kan opleveren kan dat verschuivingen teweeg brengen in de verhoudingen. De nummers 4 en 5 kunnen zomaar ineens heel groot worden als er veel respons komt, en dat zou niet helemaal eerlijk zijn.

Om deze reden gaan Funcracker, Marcelloz en ik de toestroom nauwlettend in de gaten houden. Mochten de verhoudingen TE erg verstoord lijken te raken zullen we in de regels ingrijpen door de #3 ook open te stellen (en evt later ook de #1 en #2, maar da's heel optimistisch) of door een andere maatregel.

Dit alles om de onderline competitie spannend te maken/houden, om zo de output van ons aller team Dutch Power Cows sky-high te tillen ;)

Graag ieders begrip hiervoor,

Funcracker, Marcelloz en ondergetekende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Fair enough...

Leve DPC!

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Silk...wordt er alleen naar de overall score gekeken of ook naar de daily van de afgelopen week? Waarom ik dat zeg...kijk zelf maar naar de stats. En dat is niet alleen omdat ik in dat team zit. Zolang er 5 bijna gelijke teams ontstaan zou het perfect zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarcyDarcy schreef op 26 januari 2004 @ 23:37:
Silk...wordt er alleen naar de overall score gekeken of ook naar de daily van de afgelopen week? Waarom ik dat zeg...kijk zelf maar naar de stats. En dat is niet alleen omdat ik in dat team zit. Zolang er 5 bijna gelijke teams ontstaan zou het perfect zijn :)
Ook naar de daily ja :) (vandaar mijn disclaimer dat ook #1 en #2 aanpasbaar zijn).

Tjek jij ff je @home mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Lijkt me volledig terecht, ennuh, laat maar komen die nieuwe leden :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168 schreef op 26 januari 2004 @ 23:29:
Hallo iedereen. Morgen of overmorgen komt er een tweakers.net frontpage posting over de stampede, met daarin de uitnodiging of er nog mensen mee willen doen. Aangezien dit nogal wat nieuwe leden kan opleveren kan dat verschuivingen teweeg brengen in de verhoudingen. De nummers 4 en 5 kunnen zomaar ineens heel groot worden als er veel respons komt, en dat zou niet helemaal eerlijk zijn.

Om deze reden gaan Funcracker, Marcelloz en ik de toestroom nauwlettend in de gaten houden. Mochten de verhoudingen TE erg verstoord lijken te raken zullen we in de regels ingrijpen door de #3 ook open te stellen (en evt later ook de #1 en #2, maar da's heel optimistisch) of door een andere maatregel.

Dit alles om de onderline competitie spannend te maken/houden, om zo de output van ons aller team Dutch Power Cows sky-high te tillen ;)

Graag ieders begrip hiervoor,

Funcracker, Marcelloz en ondergetekende :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
En nu maar hopen dat het voldoende power opleverd zodat DPC in iedergeval dagelijks over de 100M kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Anoniem: 28168 schreef op 26 januari 2004 @ 23:43:
[...]
Ook naar de daily ja :) (vandaar mijn disclaimer dat ook #1 en #2 aanpasbaar zijn).

Eej top...goed idee...checked. Niks te vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Ben erg benieuwd :) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
O Neeeeeeeeeeeee :(

Overnet en DF verdragen elkaar niet zo goed .

Het is zelfs zo erg dat de koe vanacht is overleden :'(

Fillist weggeooit en nu doet hij het weer :) maar hij begint wel opnieuw helaas :(

Gelukkig zijn de 2 afleveringen van de Enterprise wel binnengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Anoniem: 28168 schreef op 26 januari 2004 @ 23:43:
[...]

you've got mail op je CC adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarcyDarcy schreef op 27 januari 2004 @ 12:26:
[...]
you've got mail op je CC adres :)
Hebben we ineens geheimen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Anoniem: 40441 schreef op 27 januari 2004 @ 13:02:
[...]

Ik weet niet of dit grappig is bedoeld, maar ik ga er even serieus op in ;)

Sinds wanneer is mailen met elkaar niet meer toegestaan? Als je dat meteen als geheim wilt classificeren gaan er heel wat geheimen rond elke dag. In dit geval is er wat haast bij dus wordt dit topic misbruikt om mensen op mail te wijzen. Als je wilt weten waar dit over gaat: we wilden graag dat MarcyDarcy, PV'er van DF zijnde, nog even zijn mening gaf over de FP post van zometeen. Hij kan zijn commentaar ook hier spuien, maar daar heeft niemand wat aan en zou wel erg offtopic worden.

Dus vandaar deze oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441 schreef op 27 januari 2004 @ 13:02:
[...]

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Funcracker schreef op 27 januari 2004 @ 13:11:
[...]
Ik weet niet of dit grappig is bedoeld, maar ik ga er even serieus op in ;)

Sinds wanneer is mailen met elkaar niet meer toegestaan? Als je dat meteen als geheim wilt classificeren gaan er heel wat geheimen rond elke dag. In dit geval is er wat haast bij dus wordt dit topic misbruikt om mensen op mail te wijzen. Als je wilt weten waar dit over gaat: we wilden graag dat MarcyDarcy, PV'er van DF zijnde, nog even zijn mening gaf over de FP post van zometeen. Hij kan zijn commentaar ook hier spuien, maar daar heeft niemand wat aan en zou wel erg offtopic worden.

Dus vandaar deze oplossing.
Dat dacht ik al, maar ik dacht dat we daar een PV Forum voor hadden.
Verder was het inderdaad niet serieus bedoel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Anoniem: 40441 schreef op 27 januari 2004 @ 18:45:
Dat dacht ik al, maar ik dacht dat we daar een PV Forum voor hadden.
--> waar Funcracker niet in kan omdat hij geen PV is ;)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrible T
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 17:55
Indien geen bezwaar wil terriblet (DF) nog wel even 2 weken meestampen met de stampertjes.

Oeps, DF nick : TerribleT

[ Voor 14% gewijzigd door Terrible T op 28-01-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Terrible T schreef op 28 januari 2004 @ 14:33:
Indien geen bezwaar wil terriblet (DF) nog wel even 2 weken meestampen met de stampertjes.
Tuurlijk is er geen bezwaar ;)
Als je even je DF naam doorgeeft, dan kunnen we je in de stats erbij zetten.
En kom ook eens lang op onze website en ons forum.
http://stampede.stampertjes.nl

En alvast welkom bij De Stampertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Terrible T schreef op 28 januari 2004 @ 14:33:

Oeps, DF nick : TerribleT
welkom, en je bent genoteerd. Vanaf morgen doe je voor echie mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5572

Terrible T Welkom bij de De Stampertjes. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SigmundFreud
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

* SigmundFreud heeft zich aangemeld.
Dan maar even geen Climate Prediction. De handle is natuurlijk hetzelfde als de username. Computer is een Pentium 4 2.4 dus dat wil best (in quiet mode, met de extra geheugenoptie voor meer snelheid). Positie 2 komt in zicht voor de DPC.

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.