@Home: een AMD 2500+ met 1GB ram && een AMD 1 GHz Duron (Morgan) met 768 MB
@Work: op mijn testserver moet ik werken, dus fold ik er maar op 1 cpu. Dat is vlgens mij een 1600+ dual. (weet niet zeker nooit gezien)
@Grid: ik probeer het niveau zoveel mogelijk rond de 10 jobs -> 10

runderen, die draaien overal en nergens in europa (en 1 machine in Taiwan, lol). De specs van deze machines zijn dat ze minimaal 512MB mem hebben (80% is wel 1GB minimaal) en in Amsterdam hebben we configs met dual AMD 2000+ MP en een paar slome dual Xeon 2,6GHz machines (even snel als de AMD's).
De Grid community draait gemiddeld wel met dual AMD 1800+ machines, met uitschieters van P3 Tualatin 733Mhz tot dual Xeon 2,8GHz, dual AMD's (sinds kort verdwaalde Opterons (experimenteel)) en SGI's of Sun's.
In dit weekend:
zal er @Home en @Work niets veranderen, maar @Grid wordt dus geen 10, maar 200 Jobs versturen en waarschijnlijk dat er dan 120 machines staan te grazen

.
Ik ga vandaag of morgen even vragen wie ik moet mailen om van het Testbed af te komen op het productie Grid, want daar zijn meer resources (dit is dus de test omgeving...).
In het productie Grid zit o.a. ook het nieuwe cluster van SARA in Almere, de nieuwe supercomputer (die altix, die verdacht veel op de config van MrMr lijkt, al weet ik niet zeker of die Grid enabled is), maar iig Teras (grote SGI) plus de rest wat buiten Nederland te bereiken is (op CERN Geneve alleen al 1300 dual bakken AMD MP's of Xeons (weet ik niet))
Even bij na drukken dat ik _nooit_ al deze resources mag en kan gebruiken. Als de pleuris uitbreekt, wordt ik gebanned voor een lange tijd. ik moet het netjes houden. Er zijn fysica projecten die hier daadwerkelijk gebruik van maken.
Vooruit lopend ...:
Ik denk dat mijn output 10x mijn huidige wordt op die 2 dagen. En het kan in de andere omgeving maal 100 (ja het kan meer, maar dat mag ik nooit)
[
Voor 19% gewijzigd door
VisionMaster op 03-02-2004 12:13
]