Toon posts:

Outlook Expres verzenden E Mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het verzenden van een E Mail met attach word dit bericht X aantal maal vezonden (20-30-40 of meer naar de zelfde persoon. Zonder atach is alles OK.
Hoe kan ik dat euvel verhelpen ?

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
Beste Tarwe, Welkom op GoT.

Lees dit stukje eens door: Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic

Verder kunnen wij helemaal niks met dit topic. Je noemt geen versie van je outlook, je noemt geen versie van je windows, enz. enz.
Verder vertel je ons niet waar je al gezocht hebt naar het euvel, enz.

Kortom, lees eerst nog eens de nodige faqs door, snuffel eens rond op de microsoft knowledge base, installeer de laatste patches, en als je er dan nog niet uitkomt, lees een wat voorbeelden van topics met een goede openingspost en probeer het dan nog eens.

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Hij heeft het over Outlook Express, dus dat gaat goed ;)

Jij verzend dus 20 a 30 keer hetzelfde mailtje naar dezelfde persoon en dat alleen met een bestandje er aan.

Virusjes aanwezig?...om maar eens ergens te beginnen.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad het gaat over Outlook expres en werk ik met windows XP home ed, heb al met 4 veschillende virusscanners gescand, geen virussen aanwezig en ook al naar een vriend een mail gezonden om
te scannen en ook negetief.
En verder is het best mogelijk dat ik mischien op een verkeerde plaats deze vraag stel maar ik ben maar een leek en heb wel degelijk in verschillende toppics gezien
maar geen oplossing gevonden.
Ben al blij dat ik deze site gevonden heb en bedank al de personen die mij trachten te helpen.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
mmm, heb je toevalling aangezet dat bijlages gesplitst moeten worden als ie groter is dan X kbyte? als je 100 KB hebt ingesteld en hij is 1000 dan krijgt die andere persoon 10 berichten.
de ontvangende outlook voegt ze weer samen als het goed is, maar ik heb het wel eens fout zien gaan bij andere dan oultook express mailprogramma's

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Controleer ook even of er niet een rare berichtregel is ingesteld.
En verder is het best mogelijk dat ik mischien op een verkeerde plaats deze vraag stel
Nee hoor, vragen over OE horen in SA thuis :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:09

GeekK

Rag Mama Rag

Misschien heb je hier iets aan: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;183363 (weet dat het voor OE4 voor Win95/NT is, maar volgens mij ook van toepassing op andere versies, oa. OE6).

[ Voor 53% gewijzigd door GeekK op 12-01-2004 20:54 ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Verwijderd

Topicstarter
Mr Nobody, zoals ik al gezegd heb ben ik een leek dus is het best mogelijk dat ik dat gedaan heb maar weet niet hoe ik het terug moet afzetten en waar ik het moet vinden. 8)7

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:09

GeekK

Rag Mama Rag

1. Start Outlook Express, and then click Accounts on the Tools menu.
  2. Click the Mail account you want to change, and then click Properties.
  3. On the Advanced tab, click the "Break apart messages larger than <x> KB" check box to clear it.
  4. Click OK, click Close, and then quit Outlook Express.

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Mr.Nobody schreef op 12 januari 2004 @ 20:16:
mmm, heb je toevalling aangezet dat bijlages gesplitst moeten worden als ie groter is dan X kbyte? als je 100 KB hebt ingesteld en hij is 1000 dan krijgt die andere persoon 10 berichten.
Quote dan even de Helpfunctie uit XP :)
Grote berichten verzenden

Veel e-mail- en nieuwsservers hebben een beperking voor de grootte van de berichten die u kunt ontvangen en verzenden. De maximumgrootte is doorgaans één megabyte (1 MB) per bericht, inclusief alle bijlagen.

Met Outlook Express kunt u grote berichten of bestanden verzenden naar e-mail- en nieuwsservers waarop de grootte van berichten is beperkt, door de berichten op te splitsen in meerdere kleine berichten. Zodra de groep berichten is ontvangen, kunnen ze door het e-mailprogramma weer worden samengevoegd tot één bericht.

Klik in het menu Extra op Accounts.
Klik op het tabblad E-mail of Nieuws op Eigenschappen.
Schakel op het tabblad Geavanceerd het selectievakje Berichten opsplitsen indien groter dan in en geef de maximale bestandsgrootte op die door de server is toegestaan.
Herhaling van zetten met de posting boven mij maar dan in het Nederlands.

[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 12-01-2004 21:01 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Beste tarwe ik heb altijd begrepen dat je enige basiskennis moet hebben om hier op got te komen posten.
voor de leken is er namelijk http://www.beginnersweb.nl
nou zijn wij nooit te beroerd om te helpen hoor, maar zeg dus niet dat je een leek bent, want sommige modjes doen z'n topic dan gelijk op slot.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
GuardianAngel schreef op 12 januari 2004 @ 20:59:
[...]

Quote dan even de Helpfunctie uit XP :)

[...]

Herhaling van zetten met de posting boven mij maar dan in het Nederlands.
ik weet niet waar die zit :?

:+

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal na de eerste poging om een mail te verzenden is het gelukt.
Met bijlage en slrchts 1 maal verzonden. Het lag dus inderdaat aan de instelling
van de grootte van het te verzenden bericht in accounts. :) _/-\o_ ;)
Pagina: 1