Bij het verzenden van een E Mail met attach word dit bericht X aantal maal vezonden (20-30-40 of meer naar de zelfde persoon. Zonder atach is alles OK.
Hoe kan ik dat euvel verhelpen ?
Hoe kan ik dat euvel verhelpen ?
Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Nee hoor, vragen over OE horen in SA thuisEn verder is het best mogelijk dat ik mischien op een verkeerde plaats deze vraag stel
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 53% gewijzigd door GeekK op 12-01-2004 20:54 ]
Quote dan even de Helpfunctie uit XPMr.Nobody schreef op 12 januari 2004 @ 20:16:
mmm, heb je toevalling aangezet dat bijlages gesplitst moeten worden als ie groter is dan X kbyte? als je 100 KB hebt ingesteld en hij is 1000 dan krijgt die andere persoon 10 berichten.
Herhaling van zetten met de posting boven mij maar dan in het Nederlands.Grote berichten verzenden
Veel e-mail- en nieuwsservers hebben een beperking voor de grootte van de berichten die u kunt ontvangen en verzenden. De maximumgrootte is doorgaans één megabyte (1 MB) per bericht, inclusief alle bijlagen.
Met Outlook Express kunt u grote berichten of bestanden verzenden naar e-mail- en nieuwsservers waarop de grootte van berichten is beperkt, door de berichten op te splitsen in meerdere kleine berichten. Zodra de groep berichten is ontvangen, kunnen ze door het e-mailprogramma weer worden samengevoegd tot één bericht.
Klik in het menu Extra op Accounts.
Klik op het tabblad E-mail of Nieuws op Eigenschappen.
Schakel op het tabblad Geavanceerd het selectievakje Berichten opsplitsen indien groter dan in en geef de maximale bestandsgrootte op die door de server is toegestaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 12-01-2004 21:01 ]
ARME AOW’er
Verwijderd
ik weet niet waar die zitGuardianAngel schreef op 12 januari 2004 @ 20:59:
[...]
Quote dan even de Helpfunctie uit XP
[...]
Herhaling van zetten met de posting boven mij maar dan in het Nederlands.
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)