Garrett schreef op 20 januari 2004 @ 22:09:
Ik heb ook een Club3D maar ik gebruik het meegeleverde DVI-->VGA verloopstukje

Aangezien bij mijn POV GF4 ook al zo'n verloopje zat mag ik aannemen dat het bij de POV GF FX serie ook zoiets inbegrepen is

Bij de PoV zitten bijna dezelfde dingen als bij de Club3D kaart, te weten:
• installatiehandleiding (standaard nVidia handleiding)
• CD met ForceWare 53.03 drivers en registry patch om te kunnen tweaken
• S-video kabel
• verloopstekker van DVI naar D-Sub
• verloopstekker van S-video naar composiet
• kabeltje-waarvan-ik-de-naam-niet-ken-dat-dient-om-een-voedingconnector-
te-splitsen-en-te-verlengen-zodat-je-'m-op-je-videokaart-kan-aansluiten
Er zitten drie verschillende connectors achterop de kaart: D-Sub, DVI en S-video. Normaal gesproken gebruik je de D-Sub connector. Je kunt echter de bijgeleverde DVI-naar-D-Sub-adapter gebruiken om een tweede D-Sub connector te krijgen (in plaats van de DVI connector).
Sommige mensen zetten op die manier hun primaire monitor (met D-Sub aansluiting) op de DVI connector. Voor de Club3D kaart zou dit een kwaliteitsverbetering opleveren ten opzichte van de gewone D-Sub connector, maar voor de Point of View kaart zag ik geen verschil (maar ik ben nog steeds geen expert).
Je kunt dus tenminste twee schermen tegelijk aansluiten en gebruik maken van nView (ik heb dit werkend gezien). Het is qua connectoren mogelijk om drie schermen aan te sluiten (een televisie en twee monitoren) maar ze dan ook alledrie tegelijk beeld geven betwijfel ik.
Op
dit plaatje is de DVI-naar-D-Sub connector te zien; dat kleine grijze ding helemaal rechts in het midden.
[
Voor 64% gewijzigd door
Soultaker op 20-01-2004 22:36
]