Toon posts:

[Code 1] Melding in 3D max 5

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
(Vorige topic van mij is op slot gezet??)

Wie kan mij helpen....

Ik krijg voortdurend de foutmelding:
A component of the software license is not available.
The program will exit.
[Code 1]

Na deze foutmelding (zoals al gemeld wordt) sluit het programma weer af als je op ok klikt.
Niemand in mijn omgeving weet hier een oplossing voor!!!

Dus... Wie kan mij helpen?!??!?!?!?!?!?

Alvast bedankt,
Douwe

ps. uiteraard heb ik een illigale versie (weet je wel wat dat kost... ;) ), C-Dilla is al opnieuw geinstalleerd en heb sinds maandag mijn peeceetje volledig geformatteerd en opnieuw geinstalleerd waarna vervolgens 3Dmax 5 2 dagen goed heeft gedraaid.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:12

Zoefff

❤ 

Het heeft dus te maken met je Licentie, zoals je al uit de error kan merken, en aangezie je een illegale versie hebt, zullen we je op GoT er niet mee helpen, helaas.

Je vorige topic is niet voor niets op slot gegaan he...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
Dat vind ik wel een beetje sneu... Meld ik me aan voor een Forum die me niet helpt met een probleem omdat ik, net als 80% van de wereldbevolking, geen legale versie gebruik!?? Hoevell mensen denk je dat er een legale versie hebben van XP hebben.... Waar denk je dat die foutmeldingen vandaan komen.

Nou, al met al... een beetje dubbelzinnig dus....

Gegroet,
Douwe

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sja, stuur anders even een mailtje naar de makers, of degene van wie je het hebt gedownload via P2P 8)7

Welkom op GoT, het lijkt me handig even de http://gathering.tweakers.net/forum/faq en de links aldaar te lezen: dan wordt het duidelijk eerste hulp bij warez niet wordt gedaan op GoT, dus je zult het toch moeten kopen (studentenlicentie of een baas als het voor werk is :Y) ), of een alternatief freeware product moeten nemen.

edit:
meer uitleg geef ik graag via e-mail: F_J_K [at} tweakers [puntje] net

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 07-01-2004 19:33 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:28

momania

iPhone 30! Bam!

Sorry geen hulp bij warez..

En voor dat je je aanmeld op een forum wordt je geacht de regels van dat forum te kennen..

Lees dus eerst het volgende even door aub:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En nog even de reply van Zoefff: we waren net even te snel met het slotje:
07-01 19:34> Zoefff: Als je de FAQ had gelezen voordat je je had aangemeld, of tijdens het aanmelden (er is immers gevraagd of je die gelezen hebt of niet tijdens je aanmelding), dan had je kunnen weten dat het niet de bedoeling is om hier over illegale zaken te praten.

Zou men het wel toestaan, dan heb je binnen de kortste keren allerhande warezrequests, en staat de BSA/RIAA whatever voor de deur van Femme of ie GoT even offline wil halen.

Natuurlijk zijn er een hoop mensen die illegale software gebruiken hier, dat weet iedereen, maar die komen niet vragen hoe ze hun license keys weer moeten installeren...
Maar zoals gezegd, lees ook even de FAQ en mail me voor eventuele extra vragen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.