[Nu.nl] Virusscanners laten steekje vallen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 779 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KAV personal is €40. Iig bij www.kasperskylab.nl
(Daarnaast is er de mogelijkheid op korting via www.kaspersky.com)

@ Pt0x
@ DNET client:
Dat komt omdat er een bepaalde versie verspreid is geworden, die geïnstalleerd werd zonder dat users dat wisten.

Update je client eens om te kijken of NAI ook de nieuwste versie flagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Vreemd dat die prijzen zo verschillen...

Die kortingen klinken trouwens errug leuk, maar volgens mij gelden ze alleen als je meerdere produkten aanschaft. Ik kon ook een korting krijgen op mijn Lite-versie zeiden ze, maar zo gauw ik die aanklikte en de normale uit mijn boodschappenmandje verwijderde, waren de kortingen ook ineens als sneeuw voor de zon verdwenen...Maar ja het ging maar om 3 euro.
:Z

Ik had trouwens nog effe zitten zoeken naar de lite versie op de .nl site, maar die wordt nergens genoemd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan op www.kaspersky.com een spelletje spelen.
En dan krijg je een code voor x%(tot en met 25%), die je dan kunt invullen als je je product hebt gekozen.
Bij meerdere exemplaren krijg je idd ook nog wat korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Met alle respect vraag ik met toch echt af hoe gekleurd de menig / kennis van Shouw is in dit soort onderwerpen. Werk je bij Kaspersky?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 23 januari 2004 @ 15:39:
Met alle respect vraag ik met toch echt af hoe gekleurd de menig / kennis van Shouw is in dit soort onderwerpen. Werk je bij Kaspersky?
Ik werk voor KL.
Maar zeg nou zelf, zou het bashen van een concurrent zoveel klanten opleveren?
Ik geloof niet in klantenwerving op die manier, kijk ook maar op andere fora waar mensen een dagtaak hebben aan security gedoe.
De meeste mensen concluderen dat KAV/McAfee een stuk beter zijn dan de rest.

Dat ik voor KL werk, wil niet zeggen dat ik niet zelf een mening mag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 00:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 15:55:
[...]

Ik werk voor KL.
Maar zeg nou zelf, zou het bashen van een concurrent zoveel klanten opleveren?
Ik geloof niet in klantenwerving op die manier, kijk ook maar op andere fora waar mensen een dagtaak hebben aan security gedoe.
De meeste mensen concluderen dat KAV/McAfee een stuk beter zijn dan de rest.

Dat ik voor KL werk, wil niet zeggen dat ik niet zelf een mening mag hebben.
Over KAV hoor in inderdaad veel goede dingen. Over mcafee hoor ik helaas (net als over Norman) veel slechte dingen. Ik wil ook niet zeggen dat je actief concurrenten aan het bashen bent maar ik kan mij voorstellen dat jouw mening onbedoeld toch een beetje gekleurd is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 22:55

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 18:49:
Ik gebruik zelf McAffee en Sophos. De laatste zal wel niet getest zijn, gok ik.
Ik mag wel hopen dat je die niet tegelijktijd draait aangezien ze elkaar anders alleen maar in de weg zitten

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipcorn
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07 15:10
Klein schopje omhoog...

Schouw, kun jij misschien het verschil tussen KAV Personal en KAV Personal Pro even toelichten?
Als KAV Personal €40 ofzo kost en KAV Personal €70 vraag ik me toch af wat die meer heeft, maar ik kan het niet echt terugvinden op Kaspersky's websites.

Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kipcorn schreef op 14 april 2004 @ 16:30:
Klein schopje omhoog...

Schouw, kun jij misschien het verschil tussen KAV Personal en KAV Personal Pro even toelichten?
Als KAV Personal €40 ofzo kost en KAV Personal €70 vraag ik me toch af wat die meer heeft, maar ik kan het niet echt terugvinden op Kaspersky's websites.

Bedankt. :)
Op het moment(4.x)heeft Pro extra tov. Personal:
-Office Guard(100% macrovirus preventie)
-Integrity Checker
-Extra support voor mailclients

Voor v5 gaat dat wat veranderen, maar er is nog onduidelijkheid over omdat v5 Pro nog een aantal maanden op zich gaat laten wachten
Pro zal weer de Officeguard hebben.

Gezien het feit dat v5 een active mailmonitor heeft, is de extra mailcient ondersteuning overbodig.
De Integrity Checker gaat er afaik uit.

Echter zal Pro meer tweakopties hebben, maar het plan is afaik dat mensen met een Personal license Pro kunnen installen, niet de extra functies van Pro zullen hebben, maar wel de tweakablity.

Over verdere extra opties kan ik nog niets zeggen.
Maar imo hebben de meesten genoeg aan de Personal license, als je niet overweg kan met de GUI van v4, maar dol bent op die van v5, zou ik zeker voor Personal gaan.

Edit: Hiervoor hebben we eigenlijk [rml][ Virusscanners] discussietopic[/rml] voor.
Ik stel voor dat er in deze draad niet meer gereageerd wordt in principe, linken naar een quote van hier maar in het andere topic replyen, zou geen probleem moeten zijn. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 16:54 ]

Pagina: 1 2 Laatste