Kipcorn schreef op 14 april 2004 @ 16:30:
Klein schopje omhoog...
Schouw, kun jij misschien het verschil tussen KAV Personal en KAV Personal Pro even toelichten?
Als KAV Personal €40 ofzo kost en KAV Personal €70 vraag ik me toch af wat die meer heeft, maar ik kan het niet echt terugvinden op Kaspersky's websites.
Bedankt.

Op het moment(4.x)heeft Pro extra tov. Personal:
-Office Guard(100% macrovirus preventie)
-Integrity Checker
-Extra support voor mailclients
Voor v5 gaat dat wat veranderen, maar er is nog onduidelijkheid over omdat v5 Pro nog een aantal maanden op zich gaat laten wachten
Pro zal weer de Officeguard hebben.
Gezien het feit dat v5 een active mailmonitor heeft, is de extra mailcient ondersteuning overbodig.
De Integrity Checker gaat er afaik uit.
Echter zal Pro meer tweakopties hebben, maar het plan is afaik dat mensen met een Personal license Pro kunnen installen, niet de extra functies van Pro zullen hebben, maar wel de tweakablity.
Over verdere extra opties kan ik nog niets zeggen.
Maar imo hebben de meesten genoeg aan de Personal license, als je niet overweg kan met de GUI van v4, maar dol bent op die van v5, zou ik zeker voor Personal gaan.
Edit: Hiervoor hebben we eigenlijk
[rml][ Virusscanners] discussietopic[/rml] voor.
Ik stel voor dat er in deze draad niet meer gereageerd wordt in principe, linken naar een quote van hier maar in het andere topic replyen, zou geen probleem moeten zijn.
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 14-04-2004 16:54
]