GoT ETCC League

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 508 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
The_FrankO schreef op 19 maart 2004 @ 21:20:
Sta je daar met je volvo en een geweldig rondje :+
hehe ik ken dat gevoel maar al te goed haha
pers je er een toprondje uit en ben je helemaal blij met jezelf...ga je terug naar tijdoverzicht en zakt de moed in je schoenen :P ;)

nouja ookal is de top op deze baan tever weg zo te zien dan nog kunnen we erachter ook een leuke gevecht krijgen :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Fuelke schreef op 19 maart 2004 @ 22:33:
Gelukkig staat mijn snelle 2m04 er niet op :X

Kan ik trouwens nog van BMW wisselen? Ik had me opgegeven voor het nummer 33, maar ik zou zondag graag in de BMW van BRM rijden (#11 - Priaulx)
* yonexfreak gaat Fuelke in ieder geval aan einde seizoen een mooie trofee geven gehuld in gras voor zn verdienstelijke werkzaamheden als grasmaaier tijdens de racen :+ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

:+ ^
Vind het trouwens prima dat Fuelke in een andere blotemeidenwagen gaat rijden... Geen problemen mee :)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zo de GOT ETCC League zit erop :(.
Gefeliciteerd Twix met je titel.
Het was trouwens een erg gave race heb 12 ronde met Dennis zitten stoeien en daarna met Twix.
Op één of andere manier moest ik de pit in omdat ik geen brandstof meer had terwijl ik voor 3 ronde meer mee had genomen, maarja kan gebeuren.
Hier kunnen jullie de replay downloaden voor als je hem wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op 21 maart 2004 @ 21:06:
Gefeliciteerd Twix met je titel.
Thnx Dutch,

Wow gaaf seizoen gehad 7 overwinningen, 6 poles, super seizoen dus!
Nu gaan we natuurlijk zoals een echte champ dat doet iedereen even bedanken...
Iedereen natuurlijk die in deze league mee geraced heeft, ik heb er echt van genoten
Nu nog wat persoonelijke bedankjes
Dutch3man: Bedankt voor het organiseren, hosten en het teammaat zijn!
Yuri: Bedankt voor de website en het andere organisatorische werk, verder bedankt omdat jij in het begin van het seizoen je AWD audi wel aan mij wou afstaan.
S_inne_D: Bedankt teammaat, sommige gave races gehad, vooral donington vond ik wel gaaf tussen ons 2
Uuhhhhhh dat was het wel geloof ik zover.

Groeten en tot volgend seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 13:24

Fuelke

Forza Ferrari

Helaas ben ik slechts 2 races aanwezig geweest en heb ik vaak de zijkanten van de baan verkent, maar ik heb me toch vermaakt. Ik kan me nu voluit concentreren op m'n NASCAR leagues, maar kijk evenzeer uit naar een nieuwe GoT league.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:14:
[...]

Thnx Dutch,

Wow gaaf seizoen gehad 7 overwinningen, 6 poles, super seizoen dus!
Nu gaan we natuurlijk zoals een echte champ dat doet iedereen even bedanken...
Iedereen natuurlijk die in deze league mee geraced heeft, ik heb er echt van genoten
Nu nog wat persoonelijke bedankjes
Dutch3man: Bedankt voor het organiseren, hosten en het teammaat zijn!
Yuri: Bedankt voor de website en het andere organisatorische werk, verder bedankt omdat jij in het begin van het seizoen je AWD audi wel aan mij wou afstaan.
S_inne_D: Bedankt teammaat, sommige gave races gehad, vooral donington vond ik wel gaaf tussen ons 2
Uuhhhhhh dat was het wel geloof ik zover.

Groeten en tot volgend seizoen!
Geen probleem voor het hosten, ik wil al met plezier voor de volgende league hosten al ben ik in overleg met iemand die misschien zou willen hosten en die heeft 100MBit :).
En Yuri bedankt voor de site, je moet alleen nog even de laatste 2 races erin zetten. En als we een nieuwe league starte lijkt he me geweldig als je daar dan weer een site zou voor willen maken.
Ik vond ook dat we een erg goed team hadden (DTS Racing) er reden altijd constant en helpen elkaar erg goed.
Ik vond het wel wat jammer dat het gat tussen Twix,Dennis en mij met de rest soms erg groot was.

Maarja we moeten nu maar zoeken naar een volgend slachttoffer voor de league, zelf lijkt me GTR van Simbin een goeie keuze, alleen dat duurd nog even voor die uit is dus iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
alternatief>> Ferrrari 360 challenge :? / DTM? / F1 challenge zelf?
en idd deze race gisteren was beste van het hele seizoen, goed sportief gereden en ook de achterblijvers gingen prima aan de kant, hulde

ging elke race maar zo!
enige minpuntje was inderdaad dat het gat tussen de audi 4wd en de rest helaas te groot was gedurende het hele seizoen en er toch iets te weinig inschrijvingen waren elke race..;) :)

op naar volgende GoT kampioenschap :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Hmmja, ik vond 't ook wel minder dat niemand op kon tegen de *fictieve* Audi's. (er hadden juist Alfa vs. BMW gevechten moeten zijn net als in het echte ETCC) Ik wil volgende keer wel weer meedoen maar dan moet iedereen wel wat meer gelijke kansen hebben... en liever niet op zondagavond.
Maar de keren dat ik meedeed waren altijd wel leuk, nog bedankt daarvoor :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 20:51
kNarf schreef op 22 maart 2004 @ 10:10:
Hmmja, ik vond 't ook wel minder dat niemand op kon tegen de *fictieve* Audi's. (er hadden juist Alfa vs. BMW gevechten moeten zijn net als in het echte ETCC) Ik wil volgende keer wel weer meedoen maar dan moet iedereen wel wat meer gelijke kansen hebben... en liever niet op zondagavond.
Maar de keren dat ik meedeed waren altijd wel leuk, nog bedankt daarvoor :7
Als het de volgende keer niet op zondagavond is wil ik ipv baancommisaris wel promoveren naar racer, met andere woorden, dan doe ik graag mee.

En wat iemand hierboven al opperde, de Ferrari challenge of de DTM mod lijken mij ook wel leuke alternatieven.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
peeth schreef op 22 maart 2004 @ 10:57:
[...]

Als het de volgende keer niet op zondagavond is wil ik ipv baancommisaris wel promoveren naar racer, met andere woorden, dan doe ik graag mee.

En wat iemand hierboven al opperde, de Ferrari challenge of de DTM mod lijken mij ook wel leuke alternatieven.
We zouden ook gewoon 2 races doen met alle mod's als alternatieven en dan kijken welke ons het meeste in de smaak vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Allereerst, gefeli Twix ;)
Ik kon gister toch helaas niet komen, omdat we erg druk zijn met onze pocketbikes prepareren voor aankomende zaterdag, de 1e NMC (Nederlandse Minibike Cup)-race op Zwolle.

iig, Dutch nog bedankt voor het hosten, de wedstrijden die ik heb meegereden waren heel leuk :)
Misschien tot een volgende league, moet even zien wat de rijtijden/dagen worden, en of die klasse mij ook ligt. (ETCC-auto's zijn toch niet mijn ding, aangezien het vooral vloeiende en strak rijden is. Ik ben meer een gooier en smijter, en uiteindelijk meer een 2wielfreak B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeth schreef op 22 maart 2004 @ 10:57:
[...]

Ow Leuk Peeth, was trouwens jou nog vergeten te bedanken met het toezicht houden of alles wel fair ging!

DTM mod vind ik zelf niet zo heel super, en die Ferrari challenge moet ik nog downloaden, dus dan kan ik die ook eens testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 20:51
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 13:17:
[...]

Ow Leuk Peeth, was trouwens jou nog vergeten te bedanken met het toezicht houden of alles wel fair ging!

DTM mod vind ik zelf niet zo heel super, en die Ferrari challenge moet ik nog downloaden, dus dan kan ik die ook eens testen!
Geen probleem. Gelukkig is het maar een keer nodig geweest ;)

En ook nog gefeliciteerd. Hoeveelste ben je trouwens in de laatste race geworden, ondanks het achteraan starten???

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
peeth schreef op 22 maart 2004 @ 14:13:
[...]

Geen probleem. Gelukkig is het maar een keer nodig geweest ;)

En ook nog gefeliciteerd. Hoeveelste ben je trouwens in de laatste race geworden, ondanks het achteraan starten???
Hij is eerste geworden. Als Dennis en ik niet de heletijd aan het vachten waren met elkaar was het hem niet gelukt dat weet ik zeker want door dat gestoei zijn me banden naar de maan gegaan :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan had je toch nog een na laatste ronde naar de pit gemoeten aangezien je niet genoeg benzine mee had genomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
ach wat mij betreft is Twix een terechte winnaar, hij is (naar mn bescheiden) mening het meest constant geweest van de frontrunners

Dutch en S_inne_D waren snel maar heb ook Dutch weleens een foutje zien maken in de kwalificatie :)
toch leuke kampioenschapsrace gehad en wie weet is Dutch volgende x de gelukkige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op 22 maart 2004 @ 14:37:
[...]

Hij is eerste geworden. Als Dennis en ik niet de heletijd aan het vachten waren met elkaar was het hem niet gelukt dat weet ik zeker want door dat gestoei zijn me banden naar de maan gegaan :(.
Niet zo zeuren mijn banden waren in ronde 5 ook al helemaal geel. Maar geef toe het was een mooi en lang gevecht. 1 van de beste races ooit :) .

Twix feli met je kampioenschap

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 08:37:
[...]

Niet zo zeuren mijn banden waren in ronde 5 ook al helemaal geel. Maar geef toe het was een mooi en lang gevecht. 1 van de beste races ooit :) .

Twix feli met je kampioenschap
Amen, ja deze race en die op mugello waren het gaafst.

En nu gaan we bekijken welke mod een optie is voor een volgende league, kom maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
as said before> Ferrari 360 challenge is wel leuk denk ik :)
allemaal zelfde auto dus niemand kan ze*ken dat het aan zn auto ligt *D

edit> maybe Porsche Supercup als deze gereleased is
denk dat belangrijk is dat bij de mod de auto's nagenoeg gelijkwaardig zijn om grote tijdverschillen op basis van prestatie auto's te voorkomen

gaat toch om de rijder nietwaar? ;)

[ Voor 49% gewijzigd door yonexfreak op 23-03-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

^ Met stom is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar een schopje omhoog, wordt er gewerkt aan een nieuwe GoT League ? Aangezien ETTC 2003 EVO en nog enkele race-sims uit zijn gekomen, of wordt GTR afgewacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 22:00:
Toch maar een schopje omhoog, wordt er gewerkt aan een nieuwe GoT League ? Aangezien ETTC 2003 EVO en nog enkele race-sims uit zijn gekomen, of wordt GTR afgewacht ?
Ik denk dat we nog, pak 'm beet, 2 maanden moeten wachten op GTR.

ETCC Evo is uit maar ik denk dat een aantal mensen daar (weer ETCC) geen zin meer in heeft.

Mochten mensen nog een soort van kort kampioenschap willen rijden zou ik voorstellen om voor een cup te gaan; Porsche SuperCup of anders de Mclaren Sunday Cup/GTR Challenge.

Anders gewoon lekker een paar maandjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Porsche Supercup heeft denk wel genoeg mogelijkheden voor een GoT league/cup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Jep, we waren eigenlijk al tijden aan het wachten op de PSC mod voor een league, maar nu midden in de vakantie vraag ik me af er nog iets van terecht komt :?
Dutchmen gaat ook binnenkort op vakantie.. misschien kunnen we nog wat regelen als hij terug is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb wel zin in een paar online races. Ga toch niet op vakantie in de zomer en op een dag als zondag heb ik altijd wel tijd om te racen.

Zouden we eerst in kaart moeten brengen wie er mee wil doen, welke mod en wie er eventueel kan hosten.

Wie heeft er voorlopig interesse(?):

Tjello_NL
yonexfreak
kNarf
ZAMoRANo

Mod:

Porsche SuperCup Challenge

Wie kan er hosten:

?

Ik weet niet wat voor verbinding nodig is voor, laten we zeggen, een man of 10.
Zelf zit ik aan 2560/384 Kbps nu chello de snelheidsverhoging door heeft gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 13:24

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb wel interesse, maar mijn zondag avonden zijn al gevuld met TransAm league races.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
anders misschien eerst even een paar x een practise sessie/race doen om even te zien of het idd leuk genoeg is online (vast wel) :)

en idd ik heb wel interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zeker interesse in, ligt er uiteraard een beetje aan welke dag, hoe laat enzo, maar daar wil ik mijn reisschema best voor aanpassen.

Practise session zie ik wel zitten. Heb zelf of een @home breedband of Chello Classic. Ik heb geen dedicated server welke ik kan gebruiken (weet eigenlijk niet of dat uberhaupt mogelijk is...)
Pagina: 1 2 Laatste