Dutch3men schreef op 07 januari 2004 @ 14:53:
Sorry jongens beetje laat maar hier mijn ding.
[...]
Ik snap waarom je het erg vind dat je mij en Yuri hebt aangetikt, maar wat ik niet snap is dat je bij race 2 er meteen uit ging je had namelijk makkelijk door kunnen rijden waarschijnlijk. En dat iedereen wil winnen wat logisch is. Verder zou ik het erg jammer vinden als je ermee zou stoppen.
De reden dat ik gelijk de race maar heb verlaten was omdat ik geen zin had om in het spel over m'n tweede fout (

) te discussieren. Ten tweede had ik het met ETCC die avond wel even gehad... De punten interesseren me ook niet echt, want ik race mee voor de 'fun'.

En echt fun had ik er niet meer mee toen ik mijn tweede tik had uitgedeeld (btw moest ik ook stoppen van moeke

).
Dus da's wel zo'n beetje waarom ik meteen maar ben gestopt
Ik denk iig dat ik wel gewoon doorga met de league, het kan natuurlijk nog best leuk worden, en laten we hopen dat we nog een hele hoop spannede races mee gaan maken (zonder Jvdw tikken )

---------------------------------------------------------------------------------
Ook zou ik graag willen weten wat jullie graag anders willen zien van een bepaalde rijder, dus wat die gene moet veranderen om meer plecier te hebben. Als je dus iets kwijt wilt over een bepaalde rijder kan je dat mailen naar me: email staat in me profiel.
Eh... wat bedoel je precies met het ''veranderen'' van iemand

Als het rijstijl veranderen is; over mij hoeft men niet te mailen.... ik houd wel gewoon beter afstand, aangezien ETCC auto's geen close-racing-auto's blijken te zijn

Verder zou ik graag willen zeggen dat ik het erg jammer vind van wat er tijdens de race van Spa is gebeurt enzo en dus me het beste lijkt om het zo snel mogelijk te vergeten. En dat we dus vanaf de aankomende race meer plecier krijgen en toffe gevechten en meer rijders want met maximaal 7 mensen rijden is namelijk minder leuk als met het hele veld vol.
[zeikmodus]
plezier is met een Z
Jvdw zit ook nog op school
[/zeikmodus]
[
Voor 34% gewijzigd door
Valentino Rossi op 07-01-2004 15:37
]