Software requests?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.007 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje rare request, maar misschien wel een uitdaging voor je om te schrijven.

Een Desktop-changer, dus dat je 1 desktop ziet en bijvoorbeeld rechts een pijl die je naar desktop2 brengt :9~

-----------
/edit
laat maar, al gevonden 8)7

http://gathering.tweakers...8233////meerdere,desktops

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvOn schreef op 07 januari 2004 @ 09:21:
Een heel simpel management tooltje voor Microsoft Windows systemen om remote de
taskmon weer te laten geven. Met daarbij de vrije schijfruimte e.d. je moest is weten
hoeveel servers domweg klappen op het feit dat er een schijf out of space is of een
SQL server die meer dan 2 GB aan virtueel geheugen gaat adresseren. Met het tooltje
zou het gaaf zijn om een simpele warning uit te geven om zo bijtijds de server te rebooten
of wat schijfruimte vrij te maken.

Goed idee?
Ik weet niet of dit antwoord al gegeven is (lang topic :)
maar dit zit al standaard in Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08 14:44

littledreamer

Dingen enzo!

pkouwer schreef op 31 juli 2004 @ 10:16:
[...]

ben terloops bezig met een soort van urenregistratie voor in je traybar, is zoiets niet een optie ?
Klinkt interessant :)

Ik heb je toegevoegd@msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27
Ik heb er nog eentje:

Ik ben van een studievereniging en weekelijks moeten wij een promo stukje sturen naar de Universiteitskrant. Om dit niet te vergeten zou het heel makkelijk zijn als dit werd geautomatiseerd. Het (online) script moet het volgende doen:

Op een webpagina, moet de tekst van de e-mail aan de universiteitskrant , datum van versturen, en het e-mailadres van de universiteitskrant kunnen worden aanpast.

Elke woensdag moet het script naar persoon x van de studievereniging een e-mail sturen met daarin: "Morgen om die tijd wordt er mailtje gestuurd naar de universiteitskrant met deze tekst erin: blablabla. Indien je het wil wijzigen gaan naar deze pagina: http://www.blablabla.nl

Donderdag om 13:00 uur moet het daadwerkelijke mailtje naar de universiteitskrant gestuurd worden.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
een programmaatje dat een venster kan minimaliseren naar de tray, er komt dan dus gewoon een extra knop naast het gewone minimaliseer knopje.
Dat lijkt me wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

ik zou nog wel een programma dat ik met 1 knop het pop up gebeuren in msn kan bedienen. dus als ik die knop druk dat ze nie meer omhoog gaan. als ik ga gamen heb ik nogal last als msn omhoog ga dus zet ik et uit. maar da vind ik nie praktisch haha

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
addictive schreef op 29 augustus 2004 @ 12:04:
een programmaatje dat een venster kan minimaliseren naar de tray, er komt dan dus gewoon een extra knop naast het gewone minimaliseer knopje.
Dat bestaat al. Even wat creatief zoeken met google. Ik heb het een tijdje gedraaid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben naar een progie opzoek waar ik mijn cd-keys in kan stoppen en dmv dropdown menutje hij automatich de keys invult. Nu copy paste ik xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx per segment "xxxxx". Of type het over van de cd/dvd hoesje.

Nu ben ik natuurlijk lui dus ik zoek een programma die dus cd-key's kan opslaan en zelf ken pasten in het venster van het desbetreffende programma of spel.

extra feature
Wat nog mooier zou zijn dat het programma automatich de installatie ziet van Programma X en zelf detecteerd programma X vraagt om een key dus deze vervolgens invult key in van programma X. Kortom nooit meer key's invullen. Gewoon setup runnen en next, next, next en next voltooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
ik had eerst een register-key voor Outlook, waardoor hij minimaliseerde in de tray

maar op m'n harde schijf is hij verdwenen,
dus hiervoor zou je moeten zoeken op 't net

in principe is het dus gewoon te regelen in 't register

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Nieuwe Request:

Een TV gids... maar niet zomaar ééntje. De meeste tv gidsen zijn niet overzichtelijk. Het gaat om overzicht... Neem nou DigiGuide (www.digiguide.com), dat is overzicht! Alleen het programma heeft een paar mindere punten: het is groot en heeft veel opties én het is niet gratis.

Theoretisch komt het er opneer dat je horizontaal de tijdsverdeling hebt (per half uur, of instelbaar). Verticaal heb je de zenders (selecteer- en sorteerbaar). Je krijgt dan programma informatie in blokjes (de lengte van het blokje is de tijdsduur).
Je zou er een alert in kunnen gooien als je dubbelklikt op een programma.

Ik weet niet of dit makkelijk is, maar het lijkt me relatief eenvoudig (misschien wel wat werk). Helemaal mooi zou zijn als het programma meeresized als je aan het windowtje trekt!

Afbeeldingslocatie: http://img15.exs.cx/img15/9992/naamloos16.gif
Plaatje (clickable) voor de duidelijkheid! ;)
PS: Het gaat dus eigenlijk alleen om het middelste deel.

[ Voor 5% gewijzigd door iAR op 29-08-2004 17:40 . Reden: Mooier Plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:19
of help die gasten van winbar eens om versie 2 af te ronden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• littledreamer
  • Laatst online: 15-08 14:44

littledreamer

Dingen enzo!

linkje
Leuk stukje software, gebruik het zelf al een behoorlijke tijd... Bevalt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een request.

Ik zou wel een programma/plugin willen hebben die het liedje dat ik met Itunes afspeel in mijn msn naam laat zien. Ik heb gezocht, maar ik weet niet of Itunes veel plugin ondersteund, maar vragen kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
xingrs schreef op 29 augustus 2004 @ 18:40:
[...]

linkje
Leuk stukje software, gebruik het zelf al een behoorlijke tijd... Bevalt goed!
woei! Hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

Zou iemand een registryhack, of een proggie kunnen schrijven waardoor de f-lock op mijn Logitech Navigator SE automatisch aangaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig om een batch file te maken om gebruikers te attenderen dat ze een nieuwe backup moeten maken als een bepaalde overschreden is.
Dmv een mail verloopt de communicatie naar de gebruikers.

Maar voordat ik verder ga is er al een soort progamma die een check doet met datum en vergelijkt en zo ja actie onderneemt.???

Bedankt alvast.

Ja ik heb gezocht naar diverse progamma zowel scripting als gewone zonder resultaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kan dat niet gewoon via een herinnering via Outlook? Lijkt me een stuk simpeler.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op 28 oktober 2004 @ 09:26:
Kan dat niet gewoon via een herinnering via Outlook? Lijkt me een stuk simpeler.
Nee dat is niet de bedoeling het moet een interactie zijn met de al opgeslagen data.
Ik maak dan gebruik van een dos smtp mailer voor het mail gebeuren:Blat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Misschien leuk voor jullie, als vervanging voor notepad om notities (klad) te maken.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.horstik/subnotes.jpg
download

edit:
Ook een tooltje dat ik onlang maakte en misschien leuk is voor sommigen: Killtask.
Heb ik gemaakt omdat ik steeds handmatig sommige programmas moest afsluiten wanneer ik een spel wilde spelen, dit werkt een stuk sneller.

Je kan een textfile maken met daarin de namen van processen die gekilled moeten worden. Inhoud van usage.txt:
1) create plaintextfile with processes to be killed
example:

kill1.txt

2) create shortcut to killtask.exe
3) edit shortcut, target= ".../killtask.exe" <name textfile>
example: "F:\killtask\killtask.exe" kill1.txt
(don't forget the ")

When you start killtask with parameter kill1.txt (as described above),
the processes named in kill1.txt will all be killed.

So it is easy to make multiple "profiles". Just make another textfile
containing other processes to be killed. For example:
killall.txt = kill ALL unnecessary processes
killmost.txt = kill only some resource consuming processes.
download

[ Voor 80% gewijzigd door Rambo op 21-07-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Oke, een schop met een leuk verzoek. Dit naar aanleiding van dit topic [rml][ Gezocht] Eenvoudig een verjaardagskalender maken? *[/rml] Daarin ben ik op zoek naar een applicatie die kalenders kan maken. Natuurlijk zijn die er genoeg, maar eentje die een verjaardagskalender-lay-out heeft, niet (tenminste niet FOSS, zover ik weet). Daarom dit request voor een programma dat kalenders kan maken, met ook een wc-verjaardag-lay-out. Het gaat er vooral om dat taken zoals foto's toevoegen geautomatiseerd wordt.

Zo'n soort tooltje is natuurlijk heel leuk om gepersonaliseerde kado's te maken (en zo'n kado is natuurlijk goedkoper ... :p)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik heb ook een (klein) verzoek. Iedereen die een grote startpost gaat maken kent het wel. Gepruts met tabellen, plaatjes, en als je een tag fout doet loopt alles in het honderd. Ik ben dus op zoek naar een soort van html editor voor GoT. :P Een plug-in voor een bestaand programma zoals Dreamweaver, of iets anders, mag natuurlijk ook. Het liefst heb ik dan natuurlijk dat ik met een druk op de knop kan posten (zonder naar GoT te hoeven) maar dat is niet echt nodig.

Nog even op een rij:
Doel: Het startposten in GoT maken tot het verleden laten behoren, en een makkelijke manier opzetten om toch leuke startposten te maken.
Eis: Zonder tags hoeven werken, allen als je uitzonderlijk gekke dingen wilt doen.

Beloning: Een plek onderin het 17" topic dat je meegeholpen hebt aan de startpost door middel van je geweldige programma. :P

Alvast bedankt!

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:41
Ik ben ook op zoek naar iets simpels. Ik vermoed dat het mij langer kost om een programmeerenvironment te installeren dan dat het kost om te maken dus ik vraag het hier maar even. :X

Het moet een programma zijn dat op een instelbare interval een klein bestandje wegschrijft naar instelbare hardeschijfpartities. Ook zou ik nog een instelling willen voor een begin en eindtijd waarop dit actief is (bijv tussen 10 's avonds en 10 's ochtends, zeg maar).
Na het wegschrijven van deze file mag het meteen weer verwijderd worden.

De reden hiervan: Bepaalde series Seagate schijven beginnen te ratelen als ze idle zijn. Als er even iets mee gedaan wordt om de zoveel tijd zijn ze niet meer idle waardoor ze ook niet beginnen met hun calibratietest en een stuk stiller zijn.

In dit topic: Seagate Barracuda 7200.7: vervelende calibratiegeluiden?, is al een tooltje naar voren gekomen wat om de 39 sec iets wegschreef. Probleem is echter dat die alleen werkt met de schijf waarvan hij opgestart is, ik zou op mijn PC dit programma dan 3x actief moeten hebben wat niet echt de bedoeling is. ;) Dat tijdsinterval waarop het actief moet zijn heb ik trouwens ook een reden voor: IMO is die calibratie ook niet voor niets. En overdag mag hij van mij best calibreren, who cares? :)

Even samengevat nog:
- Instelbare tijdsinterval
- Op die interval iets wegschrijven naar een aantal instelbare partities
- Een tijd in kunnen stellen waartussen het niet actief is

Dit alles mag gewoon een klein simpel tooltje wat in de systray komt zijn.

100x thanks vast voor degene die het maakt! :> Denk dat er in dat topic nog meer mensen blij mee zijn. :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Bedoel je niet gewoon een batchfile met het copy command en de task scheduler? zat wegen om dat te bereiken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
spk2go schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:26:
Ik heb ook een (klein) verzoek. Iedereen die een grote startpost gaat maken kent het wel. Gepruts met tabellen, plaatjes, en als je een tag fout doet loopt alles in het honderd. Ik ben dus op zoek naar een soort van html editor voor GoT. :P Een plug-in voor een bestaand programma zoals Dreamweaver, of iets anders, mag natuurlijk ook. Het liefst heb ik dan natuurlijk dat ik met een druk op de knop kan posten (zonder naar GoT te hoeven) maar dat is niet echt nodig.

Nog even op een rij:
Doel: Het startposten in GoT maken tot het verleden laten behoren, en een makkelijke manier opzetten om toch leuke startposten te maken.
Eis: Zonder tags hoeven werken, allen als je uitzonderlijk gekke dingen wilt doen.

Beloning: Een plek onderin het 17" topic dat je meegeholpen hebt aan de startpost door middel van je geweldige programma. :P

Alvast bedankt!
Dit heeft iemand ooit eens gemaakt. Het staat ergens in ... [rml][ Alg] Welke tools heb jij gemaakt - deel II[/rml] of in deel I

Ik kan het niet zo snel vinden. Iig weet ik wel dat iemand er mee bezig is geweest. Laat de search erop los, zou ik zeggen. Welke woorden je moet gebruiken, weet ik eigenlijk niet ...

[ Voor 12% gewijzigd door Eusebius op 17-08-2005 18:51 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Eusebius schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 18:06:
[...]

Dit heeft iemand ooit eens gemaakt. Het staat ergens in ... [rml][ Alg] Welke tools heb jij gemaakt - deel II[/rml] of in deel I

Ik kan het niet zo snel vinden. Iig weet ik wel dat iemand er mee bezig is geweest. Laat de search erop los, zou ik zeggen. Welke woorden je moet gebruiken, weet ik eigenlijk niet ...
Ik heb dat dingetje even online gezet: http://crew.tweakers.net/sanfranjake/GotPreEditor.jar, had 'm toevallig nog liggen :P

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 17-08-2005 19:04 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weebl schreef op maandag 30 augustus 2004 @ 22:35:
Zou iemand een registryhack, of een proggie kunnen schrijven waardoor de f-lock op mijn Logitech Navigator SE automatisch aangaat?
Dit kun je volgens mij doen door je pc af te sluiten en je F-lock toets ingedrukt te houden terwijl hij aan staat. Er was iets mee en volgens mij was het tijdens het afsluiten en anders voor het opstarten. Ik zal het zo is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
sanfranjake schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 18:05:
Bedoel je niet gewoon een batchfile met het copy command en de task scheduler? zat wegen om dat te bereiken :)
Klopt, maar een progje met een timer erin lijkt me fijner dan iedere 39 sec een scheduled task hebben.

Maar ik heb Visual Studio .NET weer eens uit mijn cd-rom collectie opgedoken, ik ga zelf ook wel eens prutsen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
sanfranjake schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:04:
[...]

Ik heb dat dingetje even online gezet: http://crew.tweakers.net/sanfranjake/GotPreEditor.jar, had 'm toevallig nog liggen :P
Volgens mij was er nog een geavanceerder tooltje van iemand, waarbij je ook makkelijk grafische bestanden enzo kon invoegen ... ;) Dus, Nofi, ... O-) Dit ziet er ook wel goed uit. :)

(gemaakt met Got pre Editor _/-\o_ :Z :Y) eitje toch? }:O Meuh)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lammmetak schreef op zondag 29 augustus 2004 @ 12:10:
ik zou nog wel een programma dat ik met 1 knop het pop up gebeuren in msn kan bedienen. dus als ik die knop druk dat ze nie meer omhoog gaan. als ik ga gamen heb ik nogal last als msn omhoog ga dus zet ik et uit. maar da vind ik nie praktisch haha
Weliswaar een jaar oud...

Maar ik denk dat meer mensen dit wel handig vinden. Ik heb wel een techniek gevonden die dit mogelijk moet maken, moet het alleen nog ff uitproberen/testen.
Als iemand nou eens voor wat (verschillende) icons kan zorgen voor in de traybar, dan komt er snel een versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
XanderH schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:11:
[...]

Klopt, maar een progje met een timer erin lijkt me fijner dan iedere 39 sec een scheduled task hebben.

Maar ik heb Visual Studio .NET weer eens uit mijn cd-rom collectie opgedoken, ik ga zelf ook wel eens prutsen. :P
Ik maak vanavond wel ff dat tooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Rambo schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:32:
[...]

Ik maak vanavond wel ff dat tooltje.
Ik heb zelf al iets gemaakt wat opzich goed werkt hoor. :) Alleen de ramusage is wat hoog, maar voor mij hoef je het niet meer te doen iig.

XanderH in "Seagate Barracuda 7200.7: vervelende cal..."

Maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Ooooo k.

* Rambo sluit Delphi snel weer
Pagina: 1 2 3 4 Laatste