Deathchant schreef op donderdag 19 augustus 2004 @ 14:14:
Nou ik had dus op 15 april een Iiyama HM903DTA besteld. Ik zou een DTB krijgen, maar had toch een DTA gekregen. Vorige week dinsdag een vette brandlucht: zekering kapot. Ik Iiyama op gebeld, 2 dagen erna meteen een nieuwe gekregen.
Op de oude stond OCTOBER 2002 naast het serienummer en de nieuwe MARCH 2003......
dan had ik wel een heel oud model gekocht.....
Maar ja, nog geen 48 uur later had ik een nieuwe dus.....so far so good. Vroegen nieteens naar de kassabon, alleen om mijn adres en het serienummer.
Zo, nu ben ik het dus echt spuug en spuugzat!
Lees mijn quote en huiver nu:
Ik hele maal blij dat ik zo snel een nieuwe monitor had binnen 48 uur toen (19 augustus), en je raadt nooit wat me vandaag gebeurt
ALWEER hetzelfde: Beeld springt gewoon uit, maar monitor blijft aanstaan. Alweer die vette brandlucht en alweer een zekering gesprongen. EXACT hetzelfde probleem.
Ik weet me geen raad meer. In mijn ogen hebben ze 2x een fout product afgeleverd, of in ieder geval een product van 400 euro wat niet werkt zoals het behoort te werken.
In feite kan ik Iiyama niks maken, omdat zij 3 jaar site garantie hebben. Kan ik dreigen met maatregelen omdat ik nu 2x een foutief product heb gekregen?
Ik snap ook niet waar het aan ligt. Waren de Iiyama drivers soms zo brak? Ik heb mijn oude packard bell monitor weer. Die heb ik 2x de trap af laten vallen en doet het nog steeds

Aan brakke monitor drivers kan het toch niet liggen? Ik heb NIKS met dat ding gedaan. Ik heb em zelfs altijd op de aanbevolen resolutie gehad (1600x1200@85HZ).
Misschien weet iemand van jullie wat ik nu het beste kan doen. Want ik weet wel dat ik over een week weer een nieuwe heb, maar misschien gaat die ook wel weer kapot over 3 maanden. ik wil niet dat ditzelfde ritueel zich alweer herhaalt bij een volgende montitor.
Het emailtje wat ik heb gestuurd:
Geachte dames/heren.
Op 15-4-2004 heb ik een HM903DT A gekocht voor 395 euro. Vervolgens heb ik jullie gebeld in augustus, omdat de monitor kapot was: zekering gesprongen en geen beeld meer.
Ik heb toen naar behoren een nieuwe monitor van jullie gekregen.
Tot op heden was ik tevree, maar nu is me hetzelfde incident ALWEER gebeurd. Ik moet zeggen dat ik me nu een beetje begin te irriteren, want dit is al de 2e keer dat ik een foutief product in handen krijg.
Met deze email wil ik duidelijk benadrukken dat ik nogal teleurgesteld ben in jullie.
Voor 400 euro verwacht ik een fatsoenlijke monitor die niet om de 3 maanden kapot gaat. Het is nu al de 2e keer met hetzelfde probleem en ik word van het kastje naar de muur gestuurd door een monitor toegestuurd te krijgen die hetzelfde gebrek vertoont.
Ik vind dat ik nu recht heb om te weten wat er aan de hand is met deze monitors.
Ik vermoed een fabricagefout.
Ik weet niet wat nu de bedoeling is: dat ik em maar weer om laat ruilen, met de kans dat ik na 3 maanden alweer een kapotte heb, of dat ik een gloednieuwe HM903DTA krijg waarbij deze fabrieksfout opgelost is.
Ik persoonlijk vind dat ik recht heb op het laatst genoemde.
Ik heb deze HM903DTA gekocht voor de hoge refreshrates op de 1600x1200 resolutie en zal niet akkoord gaan met een ander model dan de HM903DTA of DTB.
Hier is mijn RMA storingsnummer:
040810010 en mijn klantnummer: 2589
Serienummer monitor:
0119850033244
Ik zal morgen ook nog telefonisch contact met jullie opnemen.
Ik hoop dat jullie mij niet alweer zullen teleurstellen.
Met vriendelijke groeten,
[
Voor 31% gewijzigd door
Deathchant op 25-11-2004 19:48
]