Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.904 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 19:25
ik heb zelf na ruim 2 weken ook nog niks gehoord, ook geen mailtje gehad.
ik wacht gewoon rustig af, komt het niet, naja jammer dan :)
heb het gewoon geprobeert en het zou mooi meegenomen zijn voor m'n vrienden,
maar ach, ik zie het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97662

X-Rey schreef op 03 februari 2004 @ 20:54:
Nog steeds niks ontvangen :'( 12 januari verstuurd samen met die van mijn zus en moeder... vorige week woensdag hebben zij allebei hun paketje ontvangen... ik nu nog steeds niet :'( Hopelijk hebben ze geen e-mail gestuurd dat ik geweigerd ben omdat ik geen 18 ben wat dat had ik verkeerd ingevuld |:(.... Had wel dat forumulier ingevuld van orange dat mijn ouders toestemming geven voor het abbonement... *hoopt* dat het nog komt....
same here :? maar ik had dus wel een correct mailadres ingevuld :? nog niets veromen :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Graag updates van peeps hier die wel al stuff binnen hebben! Ik wacht ook al langer dan 2 weken hier! Ik las dat mensen die op 9 jan. heb verstuurd al wel wat binnen hebben? Ik w8 rustig maar gespannen af, zou zonde zijn om het toch mis te lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
14 jan opgestuurd, helaas nog niets binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

10 werkdagen my ass :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69362

Inderdaad!
Ik kreeg een smsje na 6 werkdagen, dit is de 12e werkdag en verder nog geen brief gehad of een nummer wat is overgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Mijne is op 18 januari 2004 opgestuurd ;)

Wat aan de late kant maar ik laat het wel weten als ik het heb ontvangen. 8)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Klantenbestand Orange fors gegroeid in 2003

Uitgegeven: 4 februari 2004 08:47

DEN HAAG - Orange heeft het aantal klanten vorig jaar met ongeveer 30 procent zien groeien. De omzet van de aanbieder van mobiele telefonie steeg ook flink, namelijk met 16 procent naar 464 miljoen euro. Dat liet Orange woensdag weten bij de presentatie van de cijfers over 2003.

Het telecombedrijf veranderde vorig jaar de naam Dutchtone in de naam van het moederbedrijf, Orange. Dat kostte aanvankelijk klanten, maar vooral de laatste zes maanden van 2003 werd dat verlies ruimschoots gecompenseerd. Eind december had Orange ruim 1,3 miljoen klanten. Deze gaven vorig jaar gemiddeld 402 euro per persoon uit aan bellen en sms-en.

De winst voor belasting en afschrijvingen kwam uit op 35 miljoen euro. Deze operationele winst werd voor het overgrote deel in de eerste helft van vorig jaar behaald en kwam eind 2003 nagenoeg tot stilstand. "Onze concentratie lag eind 2003 vooral op de groei van het aantal klanten, daarom werd er minder winst gemaakt", aldus financieel-directeur Bernard Uyttendaele. Hij noemt de resultaten "boven verwachting meegevallen".

Orange maakt echter nog geen nettowinst. "Dat is ook nog geen doel van ons." Volgens Uyttendaele wordt dit jaar vooral gekeken naar het verder uitbouwen van het klantenbestand. Ook doet Orange dit jaar de intrede op de zakelijke markt. "We zaten daar al een beetje op, maar gaan ons nu op alle segmenten van de zakelijke markt richten."

Wanneer het bedrijf umts, de derde generatie mobiele telefonie, gaat invoeren is nog niet bekend. Uyttendaele wil daar ook geen uitspraak over doen. "We zijn in de voorbereidende fase."

Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=271591&c=51

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-07 15:31

P-ter

...

Stinger666 schreef op 04 februari 2004 @ 10:08:
Graag updates van peeps hier die wel al stuff binnen hebben! Ik wacht ook al langer dan 2 weken hier! Ik las dat mensen die op 9 jan. heb verstuurd al wel wat binnen hebben? Ik w8 rustig maar gespannen af, zou zonde zijn om het toch mis te lopen...
9 Januari verstuurd, 28 januari al ontvangen.

Ook hier al gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 19:18
Anoniem: 97662 schreef op 04 februari 2004 @ 10:04:
[...]

same here :? maar ik had dus wel een correct mailadres ingevuld :? nog niets veromen :( !
vandaag pin en puk binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Als ik 1244 bel saldo informatie krijg ik te horen dat m'n bundel €12,28 bedraagd. Ik zou dus al voor €5,72 hebben gebeld terwijl dit de eerste keer is dat ik m'n kaart gebruik. Ik maak geen gebruik van Orange World ect. Bij klantenservice zeggen ze dat dit een gratis tegoed is en dan de bundel pas volgende maand in gaat.

Iemand die dit ook heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
lees de brief die je krijgt ;)
quote: brief
OP uw SIMkaart staat € 15.00 starttegoed, zodra uw maandperiode ingaat komt daar € 20.00 bij, hiervan ontvangt u van Orange een SMS op uw toestel
oke :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-Rey schreef op 04 februari 2004 @ 16:50:
[...]

vandaag pin en puk binnen _/-\o_
nog steeds niks hier :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Ik ook niet :'(

duurt nou toch wel lang hoor. Wacht al meer als de 10 werkdagen. Veel meer.
Bij een abo al bijna 1,5 keer zoveel. nahja ze zullen het we ldruk hebben ;).

[ Voor 85% gewijzigd door Nimrod|IA op 04-02-2004 22:42 ]

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 12-07 17:02

m0nk

16-09-2003 15.15

ook binnen, gelukkig...

[ Voor 83% gewijzigd door m0nk op 04-02-2004 22:42 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Orange Free € 20 - SIM ONLY

Na doorslaand succes,

Wederom voor de gehele maand februari, wanneer U bij ons een Orange Free € 20 abonnement afsluit, betaald U voor het gehele jaar GEEN maandelijkse abonnements kosten en krijgt U ook nog €15 GRATIS beltegoed en betaalt U GEEN aansluit kosten

Deze aanbieding geldt alleen voor de EERSTE 200 klanten, die zich hiervoor aanmelden.

Klik "aansluiten", waarna U het formulier in kunt vullen and direct naar ons toe kan faxen of posten

http://gsm-shop.nl/index.php?page=actie

Nahja niet echt een leuke aanbieding als je de 200+ e klant bent. Dan betaal je alsnog 20 euro zonder TELEFOON

[ Voor 102% gewijzigd door Nimrod|IA op 04-02-2004 22:49 ]

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Nimrod|IA schreef op 04 februari 2004 @ 22:44:
Nahja niet echt een leuke aanbieding als je de 200+ e klant bent. Dan betaal je alsnog 20 euro zonder TELEFOON
Daar zeg je me wat! Ondertussen zeggen ze tegen iedereen dat ze net te laat zijn, verkopen ze wel vet veel abbo's!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Goed nieuws voor mij :P

Ik heb mijn pin en pukcode gisteren ontvangen 04-02-04.
Contract 18-01-04 opgestuurd!

In de brief staat dat ik de sim binnen 3 werkdagen krijg :9

Succes met jullie abonnement :7

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:25

MagicTempest

Fly pig!

Ik heb nog steeds niets binnen. Het het contract op de 13e of de 20ste ( weet niet meer zeker) opgestuurd. Ik ga maar uit van de 20ste, dan wacht ik nog niet zo superlang :)

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3281

Op www.gsmeasy.nl loopt hij nog tot 27 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

MagicTempest schreef op 05 februari 2004 @ 11:35:
Ik heb nog steeds niets binnen. Het het contract op de 13e of de 20ste ( weet niet meer zeker) opgestuurd. Ik ga maar uit van de 20ste, dan wacht ik nog niet zo superlang :)
Ik op 12, maar nog steeds niets binnen. Kijken of het ze binnen een maand gaat lukken, ze hebben nog een week...

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
ik heb vanmiddag Orange eens gebeld, met de vraag of daar een abonnementsaanvraag op mijn naam is aangekomen.
ze konden mij melden dat er idd een aanvraag binnen was gekomen op mijn naam en dat deze in behandeling was, dus als het goed is komt er nog zo'n abo mijn kant op :P

dus mischien een tipje voor de mensen die nog in twijfel zitten:
bel Orange even en vraag of er een abo aanvraag op je naam in behandeling is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
@McRum: >:) Vandaag ook sim gekregen, alles werkt >:)

gewoon nog ff wachten, ze versturen ze elke dinsdag denk ik aangezien mijn zus en moeder allebei hun Puk & Pin vorige week woensdag kregen en ik het gisteren ook op woensdag heb gekregen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

kan het kloppen dat er mensen zijn die helemaal niks per email te horen krijgen ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 23:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

vanpeltje schreef op 05 februari 2004 @ 10:12:
Goed nieuws voor mij :P

Ik heb mijn pin en pukcode gisteren ontvangen 04-02-04.
Contract 18-01-04 opgestuurd!

In de brief staat dat ik de sim binnen 3 werkdagen krijg :9

Succes met jullie abonnement :7
Probleem: Ik heb m'n simkaart nu binnen (geen idee wanneer ik het aangevraagd had, best lang geleden...), maar nog geen pincode. Dus ik tik vrolijk 0000 in. Pincode fout.. huh? Nog een keer 0000. Pincode weer fout. Nu ben ik maar gestopt, anders heb ik hem al geblokkeerd voordat ik pin en puk-code heb :P

Anyway, wel vervelend dat in jouw brief staat dat je hem 3 werkdagen later krijgt. Dat betekent dus dat die codes later verstuurd worden. Zijn mijn codes zoek of hebben meer mensen eerst de sim en dan de codes gekregen? :?
K1n9_N01z3 schreef op 05 februari 2004 @ 17:38:
kan het kloppen dat er mensen zijn die helemaal niks per email te horen krijgen ?
Jupz, ik heb ook geen bericht gehad

[ Voor 14% gewijzigd door PromWarMachine op 05-02-2004 18:24 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49158

PromWarMachine schreef op 05 februari 2004 @ 17:53:
[...]
Probleem: Ik heb m'n simkaart nu binnen (geen idee wanneer ik het aangevraagd had, best lang geleden...), maar nog geen pincode. Dus ik tik vrolijk 0000 in. Pincode fout.. huh? Nog een keer 0000. Pincode weer fout. Nu ben ik maar gestopt, anders heb ik hem al geblokkeerd voordat ik pin en puk-code heb :P
als je goed had gelezen in dit topic was je er allang achter dat ze de pincode hebben veranderd in je geboortedatum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
pin code is niet 0000 maar je geboortedatum ;) dus bij mij was het 0306 en ik ben op 3 juni jarig, bij mijn zus was het 0408 en zij is op 4 augustus jarig... probeer dat maar eens... als het niet lukt moet je zowiezo wachten op je PUK die samen met je PIN komt...

edit:

iets met spuit 11 :+

[ Voor 8% gewijzigd door X-Rey op 05-02-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

Crash-Override schreef op 05 februari 2004 @ 13:50:
ik heb vanmiddag Orange eens gebeld, met de vraag of daar een abonnementsaanvraag op mijn naam is aangekomen.
ze konden mij melden dat er idd een aanvraag binnen was gekomen op mijn naam en dat deze in behandeling was, dus als het goed is komt er nog zo'n abo mijn kant op :P

dus mischien een tipje voor de mensen die nog in twijfel zitten:
bel Orange even en vraag of er een abo aanvraag op je naam in behandeling is :)
Weetje toevallig ook wel nr dat is? zal ik dr maandag ook es achteraan bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Anoniem: 86754 schreef op 05 februari 2004 @ 20:55:
[...]
Weetje toevallig ook wel nr dat is? zal ik dr maandag ook es achteraan bellen..
06 28670 800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

Vandaag mijn 3e van de 5 abbo's binnengekregen

nr. 1 was in de brievenbus, zowel pin/puk als sim
nr. 2 was allebij aangetekend
nr. 3 lag weer gewoon in de brievenbus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Orange wist me net te vertellen dat m'n abbo al wel geactiveerd is. Waarom ik dan nog niets ontvangen heb, dat moest ik dan maar even bij Belcompany gaan vragen. Maar ja, die nemen de telefoon niet op |:(

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Nou, als ze wel opnemen bij de BC kunnen ze je nog niks vertellen. Alleen dat ze het erg druk hebben gehad, meer dan 10.000 aanvragen, en dat ze op dit moment niks voor je kunnen doen. Ze hopen volgende week alles te hebben afgehandeld en opgestuurd.

Ik heb mijn eerste aanvraag verstuurd op 6 jan., een tweede op 14 jan. en eind januari voor alle zekerheid nog maar twee (waarbij ik ook een kopie van de achterkant van mijn bankpas heb gedaan). Ik heb nog niks binnen, weet inmiddels al wel dat er iig één aanvraag is goedgekeurd en aangesloten. Nou wordt er hier wel eens wat door de postbode in de verkeerde deur gegooid. Ik weet nu nog steeds niet of ik mijn simmetje(s) nog moet krijgen of dat ze bij mijn buurman op de mat liggen (die voorlopig nog wel in de gevangenis zit, denk ik).

Ze zeggen dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar ik vind de service van BC wel heel erg slecht :( Iedere keer als ik lees dat iemand veel later heeft opgestuurd en allang zijn sim heeft wordt ik weer gefustreerd :X

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik heb al een weekje of 2 dit abonnement, maar ik vroeg me wat af. Als ik mijn saldo check heb ik nogsteeds de 15 euro van het starttegoed (minus wat ik verbruikt heb of course) maar ik dacht dat die 15 euro EXTRA zou zijn. Waarom heb ik dan de eerste maand geen 35 euro saldo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ojjorz schreef op 06 februari 2004 @ 14:34:
Ik heb al een weekje of 2 dit abonnement, maar ik vroeg me wat af. Als ik mijn saldo check heb ik nogsteeds de 15 euro van het starttegoed (minus wat ik verbruikt heb of course) maar ik dacht dat die 15 euro EXTRA zou zijn. Waarom heb ik dan de eerste maand geen 35 euro saldo?
Wacht gewoon je factuur af!

Er is in dit topic al eens geschreven dat de maand begint wanneer de factuur periode is afgelopen van je andere aangesloten nummer bij Orange. Zo begint mijn afrekening bij de 11, terwijl ik die sim rond die datum pas aangevraagt heb en ik hem pas de 23e ofzo ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
X-Rey schreef op 05 februari 2004 @ 17:24:
@McRum: >:) Vandaag ook sim gekregen, alles werkt >:)

gewoon nog ff wachten, ze versturen ze elke dinsdag denk ik aangezien mijn zus en moeder allebei hun Puk & Pin vorige week woensdag kregen en ik het gisteren ook op woensdag heb gekregen... :)
Ik heb op een vrijdag me pin & puk gehad en me simkaart op zaterdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-07 10:21
Ik heb gisteren de eerste envelop met de codes gekregen, en vandaag lag de SIM-kaart op de mat. :-)

Wat ik een beetje vreemd vind, is de mevrouw van 1244, ''Uw laatste rekening dateert van 11 januari 2004''. Waar ze dat vandaan haalt is me een raadsel. En ''Op dit moment is uw nieuwe rekening twintig euro, en nul cent.''

Hoort ze niet te zeggen dat m'n rekening €0,00 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilVoicez942
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
Geachte meneer ...,

Op 03-02-2004 heeft u ons de volgende vraag gesteld:
Wanneer kan ik deze simkaart thuis verwachten? Aanvraag is 24-01-2004
verzonden.

Mvg

...

Hierop kunnen wij u het volgende antwoorden:

De verwekingstijd is momenteel ongeveer 3 á 4 weken.

Mocht u het u toch nog niet duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen
dan zijn wij graag bereid u wederom te helpen.

Met vriendelijke groet,
BelCompany

...
Customer Care

P4°2.0blablablablabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

roel-online schreef op 06 februari 2004 @ 17:11:
Ik heb gisteren de eerste envelop met de codes gekregen, en vandaag lag de SIM-kaart op de mat. :-)

Wat ik een beetje vreemd vind, is de mevrouw van 1244, ''Uw laatste rekening dateert van 11 januari 2004''. Waar ze dat vandaan haalt is me een raadsel. En ''Op dit moment is uw nieuwe rekening twintig euro, en nul cent.''

Hoort ze niet te zeggen dat m'n rekening €0,00 is?
Ch!pY-J schreef op 06 februari 2004 @ 14:50:
Zo begint mijn afrekening bij de 11, terwijl ik die sim rond die datum pas aangevraagt heb en ik hem pas de 23e ofzo ontvangen heb.
:D toeval! Of is dat gewoon de maandelijkse factuur dag van Orange? Bij mijn vriendin is het ook dezelfde dag, maar aangezien we op dezelfde dag een abo hebben afgesloten, vind ik dat niet zo gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Vandaag brief gehad van Orange dat maandag m'n nummer wordt overgezet. Kost dus helemaal niets volgens de dealer kust nummerbehoud €9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vandaag de brief met PIN en PUK codes ontvangen. Bij mij is mn PIN code gelijk aan mijn postcode en dus NIET mijn geboortedatum.

Als je nu al een brief stuurt om je abo per 1 januari 2005 op te zeggen krijg je daar dan ook nog een afschrift van ofzo? Dat ze je afmelding hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50581

ik heb orange prepaid maar wil aan deze actie deelnemen via gsmeasy.nl, maar kan ik dan mijn nummer wel houden?
er wordt nergens iets gezegd dat mensen met prepaid ook hun nummer kunnen behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
neee..... alleen als je van provider wisselt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook bij de overstap van prepay naar een abonnement kun je je nummer behouden. Dit heet "migratie" en heeft als voordeel dat jen je beltegoed en je nummer kan meenemen naar een abonnementsvorm waar je geen aansluitkosten voor hoeft te betalen. Kijk bij Migratie hoe dit in zijn werk gaat! Let op: toestellen uit een prepay pakket bevatten veelal een simlock of netwerklock; informeer bij de originele aanbieder/provider want deze kan je aan de hand van het IMEI-nummer van je toestel precies vertellen welke locks er zijn en hoe die verwijderd kunnen worden.

Let op: zeg je nummer niet zelf op bij je huidige provider. Jouw verzoek tot nummerbehoud bij je nieuwe aanvraag geldt ook als opzegging.

dit staat op de gsm easy site over nummerbheoud...volgens mij kan het wel gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog steeds niks vernomen, 12 jan verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

Anoniem: 97662 schreef op 07 februari 2004 @ 12:52:
nog steeds niks vernomen, 12 jan verstuurd.
Hier ook nog niks vernomen :( ik heb hem 10 jan op de post gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Anoniem: 50581 schreef op 07 februari 2004 @ 10:25:
ik heb orange prepaid maar wil aan deze actie deelnemen via gsmeasy.nl, maar kan ik dan mijn nummer wel houden?
er wordt nergens iets gezegd dat mensen met prepaid ook hun nummer kunnen behouden
heb dit pakket besteld op gsm.nl als je het orange pakket dan thuis krijgt dan zit er gewoon een nummerbehoudformulier bij :)

[ Voor 18% gewijzigd door MVC op 07-02-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

MVC schreef op 07 februari 2004 @ 15:02:
heb dit pakket besteld op gsm.nl als je het orange pakket dan thuis krijgt dan zit er gewoon een nummerbehoudformulier bij :)
En met een beetje leeswerk kom je erachter dat dat niet geld voor huidige Orange nummers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104153

Ik zit nog te wachten op mijn pakketje :O
Als ze nou eens opschieten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Anoniem: 86754 schreef op 07 februari 2004 @ 13:34:
[...]

Hier ook nog niks vernomen :( ik heb hem 10 jan op de post gedaan..
geef het maar op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-07 23:39
mocht het nooit komen dan zijn er gelukkig nog genoeg andere gratis orange 20 acties voor jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kheb het contract van gsmeasy ingevuld en verstuurd :) hoor volgende week wat de resultaten zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 10-07 19:42
hoe zit het nu eigenlijk met de kosten?
als ik het opvraag hoor ik bijv. u heeft uw saldo van deze week opgemaakt... uw laatste gespreksdatum dateert van 11 jan. 2004 , u heeft nog 20 €en 70 cent... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

kenny89 schreef op 08 februari 2004 @ 15:16:
hoe zit het nu eigenlijk met de kosten?
als ik het opvraag hoor ik bijv. u heeft uw saldo van deze week opgemaakt... uw laatste gespreksdatum dateert van 11 jan. 2004 , u heeft nog 20 €en 70 cent... :S
lol, ik ben er ook al overheen... Nog een 3 weken wachten, dan zien we het op de rekening... Gaat hard, als je belt met Wanadoo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marteltor schreef op 08 februari 2004 @ 10:11:
mocht het nooit komen dan zijn er gelukkig nog genoeg andere gratis orange 20 acties voor jullie :)
Als dat echt zo gaat gebeuren, ga ik toch echt afvragen wat er daar met mijn contract gedaan word!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86324

Belcompany BEDANKT!!!!!!!!!!!

Ik heb alles doorgelezen en 3 keer nagecheckt om er zeker van te zijn dat mijn aanvraag in behandeling word genomen en wat denk je?

Geachte heer, mevrouw,

Middels deze mail willen we u informeren betreffende uw aanvraag voor het gratis Orange abonnement zoals aangeboden via onze website.

Spijtig genoeg moeten wij u mededelen dat wij uw aanvraag niet in behandeling kunnen nemen, daar de door u aan ons verzonden gegevens niet volledig zijn.

Onderstaand treft u aan welke bescheiden wij van u benodigd zijn.

- geldig legitimatiebewijs (EU-IDkaart, paspoort, Nederlands rijbewijs)
- bankpas (dit mag geen rekeningnummer van een spaarrekening zijn)
- bankafschrift niet ouder dan één maand

Copy van uw legitimatiebewijs ontbreekt bij uw aanvraag alsmede een copy van de voor- en achterzijde van uw bankpas

Uw huidige aanvraag is vernietigd.

Erop vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

:r |:( :r |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Anoniem: 86324 schreef op 08 februari 2004 @ 22:18:

Copy van uw legitimatiebewijs ontbreekt bij uw aanvraag alsmede een copy van de voor- en achterzijde van uw bankpas
Wat is dit nou weer Voor BS. Sinds wanneer moeten mensen ook een copy van hun achterkant meesturen?? Stond niet in hun advertentie. Er stond enkel dat je een copy van je bankpas moet maken. Dan neem ik aan de voorkant!

Moet is straks ook een copy van alle pagina's van mijn paspoort maken en ook de achterkant van mijn giroafschrift inscannen om te kijken of hij wel echt is.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook al over de bundel heen :P, ze verdienen er GVD toch nog aan op deze manier, had ik niet gedacht :)

Achterkant hoeft niet per se, hier zijn alle 5 de abbo's geaccepteerd met passpoort kopie, voorkant postbank pas, en bankafschrift van minder dan een maand licht gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Anoniem: 7094 schreef op 08 februari 2004 @ 22:32:
Ik ben ook al over de bundel heen :P, ze verdienen er GVD toch nog aan op deze manier, had ik niet gedacht :)

Achterkant hoeft niet per se, hier zijn alle 5 de abbo's geaccepteerd met passpoort kopie, voorkant postbank pas, en bankafschrift van minder dan een maand licht gekopieerd.
Ik denk dat het gewoon een afpoeier middel is om er vanaf te komen...

* neographikal vreest het erste ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik heb alles doorgelezen en 3 keer nagecheckt om er zeker van te zijn dat mijn aanvraag in behandeling word genomen en wat denk je?
Heel erg vaag dat ze dat pas zo laat laten weten! Daarnaast natuurlijk heel erg jammer voor je! Ik zou zeggen, zo snel mogelijk met een andere actie meedoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ch!pY-J schreef op 08 februari 2004 @ 23:35:
[...]

Heel erg vaag dat ze dat pas zo laat laten weten! Daarnaast natuurlijk heel erg jammer voor je! Ik zou zeggen, zo snel mogelijk met een andere actie meedoen!
ik heb noig niets gehoord :{ is er ook een mailadres van deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70626

Nimrod|IA schreef op 08 februari 2004 @ 22:26:
Wat is dit nou weer Voor BS. Sinds wanneer moeten mensen ook een copy van hun achterkant meesturen?? Stond niet in hun advertentie. Er stond enkel dat je een copy van je bankpas moet maken. Dan neem ik aan de voorkant!

Moet is straks ook een copy van alle pagina's van mijn paspoort maken en ook de achterkant van mijn giroafschrift inscannen om te kijken of hij wel echt is.
volgens mij is die voor en achterkant van je bankpas er de laatste 2 weken van de aktie bijgekomen. ik heb om diezelfde reden ook 1 afwijzing gehad. terwijl ik de in diezelfde week wel een goedkeuring gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104514

op gsmstunter.nl is nu ook zoiets van vodafone maar dit betreft een 2 jarig abo. en kan niet echt voorwaarden vinden ofzo vind het een beetje onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
http://www.2call.nl/orange-cash.php

weer een gratis abo van orange ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Persoonlijk begin ik wel het idee te hebben dat belcompany niet echt blij is met de hoeveelheid mensen!!
Ze zijn nu al mensen aan het weigeren vanwege pinpassen die niet dubbelgescanned zijn.
Als je gewoonlijk in een winkel van belcompany bent doen ze helemaal niet zo moeilijk met een contract.
Hieruit begin ik tochte concluderen dat ze niet echt blij zijn met het aantal klanten, af ze zijn gewoon gefrustreed aan het worden door het vele werk ;).

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Ik had het ook al bijna opgegeven (9 jan verstuurd, niet 12 zoals ik eerder heb gepost) maar zaterdag dan toch een brief op de mat met PUK en PIN (overigens NIET mijn geb.datum). Zal de SIM morgen wel komen ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Anoniem: 97662 schreef op 09 februari 2004 @ 08:30:
[...]

ik heb noig niets gehoord :{ is er ook een mailadres van deze actie?
Je kan de BC bellen, stond op de 2e pagina van het contract dat je verstuurd hebt...
Nimrod|IA schreef op 09 februari 2004 @ 10:31:
Persoonlijk begin ik wel het idee te hebben dat belcompany niet echt blij is met de hoeveelheid mensen!!
Ze zijn nu al mensen aan het weigeren vanwege pinpassen die niet dubbelgescanned zijn.
Als je gewoonlijk in een winkel bent doen ze helemaal niet zo moeilijk met een contract.
Hieruit begin ik tochte concluderen dat ze niet echt blij zijn met het aantal klanten, af ze zijn gewoon gefrustreed aan het worden door het vele werk ;).
Dat vind ik kinkklare onzin! Misschien zijn ze strenger geworden omdat Orange dat eist? Er word een handtekening gezet op het contract die niet daadwerkelijk van de eigenaar van die pin pas is... Maar goed, je kan er ook je eigen pin pas naast leggen met je eigen handtekening en pas van dezelfde bank. Dus echt "veiliger" is de oplossing van voor en achterkant kopieëren niet..

* jules is blij dat hij wel door de creditering is heengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16218

Nimrod|IA schreef op 04 februari 2004 @ 22:44:

Na doorslaand succes,

Wederom voor de gehele maand februari, wanneer U bij ons een Orange Free € 20 abonnement afsluit, betaald U voor het gehele jaar GEEN maandelijkse abonnements kosten en krijgt U ook nog €15 GRATIS beltegoed en betaalt U GEEN aansluit kosten

Deze aanbieding geldt alleen voor de EERSTE 200 klanten, die zich hiervoor aanmelden.

Klik "aansluiten", waarna U het formulier in kunt vullen and direct naar ons toe kan faxen of posten

http://gsm-shop.nl/index.php?page=actie

Grappig zeg... ze hebben bij gsm-shop hun advertentie veranderd.... komt dit door gathering.tweakers.nl???? ;)

zie:

Na doorslaand succes,

Wederom voor de gehele maand februari, wanneer U bij ons een Orange Free € 20 abonnement afsluit, betaald U voor de komende 12 maanden GEEN maandelijkse abonnements kosten, krijgt U ook nog €15 GRATIS beltegoed, een prepaid pakket t.w.v €25 en betaalt U GEEN aansluit kosten, NOCH verzend kosten.

Voor deze aanbieding is een beperkt aantal beschikbaar.
Bestel vandaag en U profiteert zeker van deze aanbieding.

bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Is die van gsm-shop.nl cashback of ook gewoon creditering zoals bij BC?

Ik begin nl. te twijfelen of ik het ook nog binnen ga krijgen, en anders vraag ik er gewoon nog een aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26854

heb ook dat abbotje, maar mijn saldo blijft 14,28 euro heb net een paar minuten gebeld en sms gestuurd en saldo blijft hetzelfde.
gek :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16218

neographikal schreef op 09 februari 2004 @ 14:43:
Is die van gsm-shop.nl cashback of ook gewoon creditering zoals bij BC?

Ik begin nl. te twijfelen of ik het ook nog binnen ga krijgen, en anders vraag ik er gewoon nog een aan :)
ik had er vandaag ook 1 besteld in de shop zelf.
Het was een cashback wat je binnen 3 maanden terug krijgt op je rekening....

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 16218 op 09-02-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Laatst online: 00:14
Anoniem: 26854 schreef op 09 februari 2004 @ 15:02:
heb ook dat abbotje, maar mijn saldo blijft 14,28 euro heb net een paar minuten gebeld en sms gestuurd en saldo blijft hetzelfde.
mjah.. 8)7
en als je verder luisterd hoor je oko dat je tegoed maar 1 keer per dag (doorgaans om 12 uur savonds) word bijgewerkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

cryptapix schreef op 09 februari 2004 @ 15:28:
[...]

mjah.. 8)7
en als je verder luisterd hoor je oko dat je tegoed maar 1 keer per dag (doorgaans om 12 uur savonds) word bijgewerkt :+
2 x per dag bij mij, 's avonds/'s nachts om 24.00u of 03.00u en om 12.00u.

Wat ik trouwens vaag vind, heb laatst gebeld op dat nummer om o.a. rekening nummer te veranderen naar hetzelfde als m'n andere abo, en een waarschuwings sms te activeren. Waarschijnlijk heeft die medewerker wat fout gedaan, want sindsdien krijg ik op m'n goeie nummer (free (betaald) 30) geen waarschuwings sms meer en daarnaast krijg ik een engelstalige dame aan de lijn bij 747...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
en is die van gsmeasy credetering of ook cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103595

Geachte heer, mevrouw,

Middels deze mail willen we u informeren betreffende uw aanvraag voor het gratis Orange abonnement zoals aangeboden via onze website.

Spijtig genoeg moeten wij u mededelen dat wij uw aanvraag niet in behandeling kunnen nemen, daar de door u aan ons verzonden gegevens niet volledig zijn.

Onderstaand treft u aan welke bescheiden wij van u benodigd zijn.

- geldig legitimatiebewijs (EU-IDkaart, paspoort, Nederlands rijbewijs)
- bankpas (dit mag geen rekeningnummer van een spaarrekening zijn)
- bankafschrift niet ouder dan één maand

Uw huidige aanvraag is vernietigd.

Erop vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

:r |:( :r |:(
Ik heb dan echt mazzel gehad... Ik had vergeten een kopie van mijn bankpas te maken. Ik zat te twijfelen of ik een compleet nieuwe aanvraag in zou gaan dienen, maar dat hoeft niet meer, ik kreeg zonder problemen mijn sim. Dus er wordt blijkbaar met 2 maten gemeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77722

Het hoeft niet een probleem te zijn, geen achterkant van een pasje. Mocht je, zoals zeer velen hierzo, meerdere abo's aanvragen dan wil Orange de aanvraag handmatig zelf nakijken. Dan moeten de bescheiden worden gefaxt naar Orange en ALS er dan geen kopietje achterkant bij zit dan wordt je afgewezen. BelCompany is blij met elke klant die ze mogen aansluiten! Dus op grond van argumenten door anderen in dit topic dat BC er zat van is zijn totaal uit de lucht gegrepen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Ok mooi. Sorry voor de opmerking eerder, maar er worden nogal wat aanmeldingen nu geweigerd vandaar. Maar was niet echt serieus gemeld.
(Note the Smiley)

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-07 10:21
Wanneer wordt eigenlijk het nieuwe maandbedrag bijgeschreven? Gaat dat voor elke abbonee op de 1e van de maand of ligt het aan wanneer het abbonement afgesloten is? Kga namelijk op vakantie, en dan kan ik best €35,- gebruiken ;-)

Overigens zijn mijn eerste 2 abbo's ook zonder kopie van de bank-pas-achterkant opgestuurd, en die heb ik vorige week ontvangen. M'n laatste 2 abbo's moeten nog komen (en daar is de 8erkant wel meegestuurd...).

[ Voor 32% gewijzigd door roel-online op 10-02-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Je krijgt er een sms van wanneer het gebeurd is.

En hier zijn er 3 abonnementjes binnen. Over 3 dagen komt de sim-kaart

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

:Y)

En zonder de achterkant van de bankpas mee te sturen 8)

[ Voor 17% gewijzigd door neographikal op 10-02-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Haunted
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-06 12:02
Anoniem: 26854 schreef op 09 februari 2004 @ 15:02:
Ik kreeg mijn simmetje binnen met €14,28 tegoed i.p.v. €15,- :?
Nou ja, het is gratis dus ik moet niet zeiken, maar toch raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

The_Haunted schreef op 10 februari 2004 @ 14:14:
Ik kreeg mijn simmetje binnen met €14,28 tegoed i.p.v. €15,- :?
Nou ja, het is gratis dus ik moet niet zeiken, maar toch raar.
Afrondings verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ondertussen al 4 van de 5 abbo's binnen :D
vandaag de 4e gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26230

Anoniem: 7094 schreef op 10 februari 2004 @ 17:31:
Ik heb ondertussen al 4 van de 5 abbo's binnen :D
vandaag de 4e gekregen
Wil jij een telefoon centrale beginnen ofzo?? :D

Ik heb trouwens 21-01 besteld en nog steeds geen antwoord :(

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 26230 op 10-02-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26854

cryptapix schreef op 09 februari 2004 @ 15:28:
[...]

mjah.. 8)7
Klopt inderdaad, maar ben prepaid gewend wat direct wordt bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Laatst online: 23:51
Die link naar dat formulier is d00d :|
vind het best wel interesant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:35
Shyne schreef op 10 februari 2004 @ 18:01:
Die link naar dat formulier is d00d :|
vind het best wel interesant :P
Komt omdat de actie is afgelopen schatje :)

zelf 26ste aangevraagd dus ik kan nog wel een tijdje wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door P5ycho op 10-02-2004 18:25 ]

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
6-01 besteld en vandaag eindelijk m'n simkaart in de bus gekregen.
Enige wat ik nog moet uitzoeken is wanneer m'n contract precies is ingegaan ivm met het opzeggen, als ik dat nummer bel voor saldo informatie wordt mij vrolijk verteld dat de eerste rekening dateerd van 11-01-2004 dus ik neem aan dat dat hem is.

Mooi! bedankt orange :*)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

xonide schreef op 10 februari 2004 @ 18:22:
6-01 besteld en vandaag eindelijk m'n simkaart in de bus gekregen.
Enige wat ik nog moet uitzoeken is wanneer m'n contract precies is ingegaan ivm met het opzeggen, als ik dat nummer bel voor saldo informatie wordt mij vrolijk verteld dat de eerste rekening dateerd van 11-01-2004 dus ik neem aan dat dat hem is.
Mooi! bedankt orange :*)
Ik heb hem inmiddels ook binnen, 9 jan besteld.

Als ik trouwens inlog op orange.nl en ik bekijk mijn rekeningoverzicht, dan krijg ik die van mijn andere Orange abonnement te zien... erg vaag. Ik wilde die mooie "U bent geen betaling verschuldigd" wel eens zien...
In ieder geval vreemd dat ik met de inlog van mijn nieuwe abo de gegevens van mijn eerste abo kan bekijken :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Bij mij is ook eindelijk mn PIN en PUK binnen! Binnen 3 dagen eindelijk de SIM. Was het wachten wel waard hoop ik. Volgens mij verstuurd tussen de 12 en 18e Jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 20:33

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb mijn sim op 11 Jan gekregen, ondertussen al de 15,- opgebeld, en nummer wijziging ondergaan.
Ik ben tot nu toe dus dik tevreden, mijn nieuwe bundel gaat morgen in, dus dan krijg ik weer 20,-
Alleen ben ik dus over die 15 heengegaan, en nu zeggen ze bij 1244 dat mijn bundel op is, (logisch). Maar nou krijg ik daarna te horen dat mijn nieuwe rekening €24,44 is.
Hoe kan dat dan? ik heb misschien een paar euro over die 15 heen gebeld maar cker niet tot €24.

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Je rekening is zoiezo 20 euro. Alleen hoef je deze niet te betalen, dus waarschijnlijk heb je voor 4 euro 24 over je limiet heengebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 10-07 19:42
bij mij krijg ik dat ook te horen. ik heb het gecheckt op www.orange.nl en dan bij mijn orange. als ik een rekening wil zien van mijn maand krijg ikeen foutmelding dat ze mijn rekening niet hebben en het later moet proberen of de klantenservice meot raadplegen.... :S

[ Voor 8% gewijzigd door k5052 op 10-02-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

kenny89 schreef op 10 februari 2004 @ 19:34:
bij mij krijg ik dat ook te horen en heb ik gecheckt op www.orange.nl en dan bij mij orange en dan krijg ik te zien als ik een rekening wil zien van mijn maand een foutmelding dat ze mijn rekening niet hebben en het later moet proberen of de klantenservice meot raadplegen.... :S
Als je die punten, gebruikte aan het einde van je post nu eens had gebruikt IN je post, dan was het een stuk duidelijker geweest :)

Waarschijnlijk begint je nieuwe factuur periode morgen (net zoals bij mij en vele anderen). Het duurd even voordat Orange die nieuwe rekening online heeft. Naar alle waarschijnlijkheid rond de 22e omdat mijn rekeningen altijd dateren van de 21e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

JanPedaal schreef op 10 februari 2004 @ 18:52:
Als ik trouwens inlog op orange.nl en ik bekijk mijn rekeningoverzicht, dan krijg ik die van mijn andere Orange abonnement te zien... erg vaag. Ik wilde die mooie "U bent geen betaling verschuldigd" wel eens zien...
In ieder geval vreemd dat ik met de inlog van mijn nieuwe abo de gegevens van mijn eerste abo kan bekijken :? 8)7
Als je 2 abonnementen hebt worden die altijd aan elkaar gekoppeld. Je zult dus 1 rekening krijgen en geen aparte waarop staat dat je geen betaling verschuldigd bent... Helaas pindakaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog steeds niks :{ 12 jan verstuurd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga die van mij morgen faxen, hoop hem dan snel binne te hebben natuurlijk lekker gratis bellen :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Laatst online: 02-07 18:21
Anoniem: 97662 schreef op 11 februari 2004 @ 09:04:
Ik ook nog nix.... (rond dezelfde datum opgestuurd) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:09
18e verstuurd, gisteren SIM ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Anoniem: 97662 schreef op 11 februari 2004 @ 09:04:
Moet denk ik nog wel komen, mijn broer heeft het ook rond de 12e opgestuurd en pas gisteren de brief gekregen.

[ Voor 25% gewijzigd door Darklance op 11-02-2004 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Anoniem: 104514 schreef op 11 februari 2004 @ 09:10:
Ik ga die van mij morgen faxen, hoop hem dan snel binne te hebben natuurlijk lekker gratis bellen :*) _/-\o_
Beetje laat, actie is al afgelopen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je moet toch maar een beetje beter op gsm-shop.nl kijken he (8> ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.